
1895 zł netto do 28 lipca
2395 zł netto do 30 sierpnia
Sales Team Level Up'23
Zarejestruj się
Cel
Osobliwa konferencja, której program oparty jest o kluczowy, krytyczny proces zarządzania zespołami sprzedaży oraz pracą sprzedawcy.
SALES TEAM LEVEL UP ’23 to wydarzenie z długoletnią tradycją, ale tym razem przygotowujemy i prezentujemy w zupełnie nowej odsłonie. To pierwsza w Polsce konferencja oparta o kluczowy proces zachodzący w zespole sprzedażowym, przedstawiony w realnych sytuacjach i oparty na prawdziwych historiach. Wraz z wieloletnimi praktykami rynkowymi pokażemy historię tworzenia i utrzymania, efektywnego zespołu sprzedażowego od rekrutacji, selekcji, wdrożenia, zarządzania codzienną pracą aż po jego ewaluację i rozwój.
W życiu zawodowym każdego szefa sprzedaży, na pewnym etapie pojawia się potrzeba pozyskania eksperta, a podczas Sales Team Level Up, wspólnie z naszymi prelegentami, porozmawiamy o 5-cio etapowym procesie jego wdrażania, a co za tym idzie - ciągłego budowania i udoskonalania zespołu sprzedażowego.
To wydarzenie będzie niejako opowieścią o tym:
- #rekrutacja - JAK efektywnie szukać odpowiednich kandydatów, czyli jak zaplanować i zwerbalizować swoje potrzeby kompetencyjne oraz jaką strategię rekrutacyjną powinien obrać szef sprzedaży, żeby nie utonąć w morzu CV i pozyskać odpowiednią osobę do swojego działu, niekoniecznie najlepszą na rynku.
- #selekcja - JAK dokonać selekcji przesłanych aplikacji, tak aby rzeczywiście rozmawiać z najlepszymi dla nas kandydatami i wybrać pracownika, sprzedawcę, który będzie najlepiej wykonywał pracę, które chcemy by wykonywał.
- #wdrożenie - JAK efektywnie wdrożyć nową osobę do swojego działu oraz jak przygotować do tego zespół.
- #codzienne zarządzanie - JAK ułożyć i egzekwować codzienną pracę swojego zespołu, czyli stawiać i rozliczać się z celi sprzedażowych oraz w jaki sposób dbać o zaangażowanie oraz motywację działu sprzedażowego.
- #ewaluacja, doskonalenie i rozwój - JAK utrzymywać efektywność zespołu, dbając o doskonalenie oraz rozwój zespołu oraz poszczególnych jego członków
Sales Team Level Up'23 powerd by algorytmia Sprzedaży pozwoli Ci podnieść efektywność, relacje w zespole oraz kompetencje sprzedawców na wyższy poziom.
Zgłoś swój udział już dziś i bądź z nami 30 sierpnia by w gronie Ekspertów sprzedaży wypracować rozwiązania na nowe czasy.
Program
Środa, 30 sierpnia
Rejestracja, poranna kawa
Warszawa, ,Rozpoczęcie konferencji Sales Team Level Up'23
- Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
Lider Sprzedaży w zmianie – transformacja roli lidera
- Renata Wanat-Szelenbaum, Head Of Direct Sales, PZU
- Lider w świecie zmienności, złożoności, niepewności i niejednoznaczności czyli VUCA.
- Pandemia a zmiana charakteru współpracy w zespołach.
- Nowe standardy pracy, nowe narzędzia, nowe prawo.
- Akceptacja (lub jej brak) dla zmiany.
- Szef a lider – różnice – nowa rola.
- Human to human – czyli po pierwsze człowiek. Potencjał, KPI i wyniki.
- Efektywne budowanie zespołów – różne kompetencje, te same wartości.
- Technologia jako wsparcie dla człowieka. Nowe kompetencje poszukiwane.
- Sprzedaż i wsparcie sprzedaży. Nowe podejście do zarządzania projektami.
- Sztuczna inteligencja – szanse czy zagrożenia czyli jak mądrze korzystać.
SESJA Q&A
Warszawa, ,#REKRUTACJA
- Piotr Skierkowski, Strategic Clients Director, ManpowerGroup
JAK efektywnie szukać odpowiednich kandydatów, czyli jak zaplanować i zwerbalizować swoje potrzeby kompetencyjne oraz jaką strategię rekrutacyjną powinien obrać szef sprzedaży, żeby nie utonąć w morzu CV i pozyskać odpowiednią osobę do swojego działu, niekoniecznie najlepszą na rynku.
- Dobry profil jako fundament skutecznej rekrutacji (zapewnienie różnorodności w zespole)
- Poszukiwać szeroko (ogłoszenia) czy wąsko (direct search, polecenia)?
- Jak zbudować przekaz, który zainteresuje odpowiednich kandydatów?
- Na czym polega efektywna współpraca menedżera zespołu sprzedaży z działem HR w procesie rekrutacji?
SESJA Q&A
Warszawa, ,Przerwa na kawę oraz networking
Warszawa, ,#SELEKCJA - pre-selekcja i selekcja
- Konrad Gorzelak, partner, algorytmia
JAK spośród tych kandydatów, którzy odpowiedzą na ofertę, wybrać tych właściwych, których powinniśmy zaprosić do rozmowy.
Na początek kilka słów o celach rekrutacji w ogóle. W powszechnej praktyce cel jest jeden, a powinny być 4. Później już tylko algorytm dobrej preselekcji i selekcji w kilku krokach:
rezultaty > precyzyjnie określone zachowania i czynności, które kandydat powinien umieć wykonywać > kategorie zachowań i czynności > precyzyjne ogłoszenie + kwestionariusz jako jedno narzędzie > wywiad ustrukturyzowany > podwójna ocena HR + Sprzedaż > rozmowy końcowe
algorytmia na podstawie dokonanych rekrutacji z ostatnich 3 miesięcy
SESJA Q&A
Warszawa, ,#WDROŻENIE
JAK efektywnie wdrożyć nową osobę do działu sprzedaży oraz jak przygotować do tego zespół.
SESJA Q&A
Warszawa, ,Przerwa na lunch
Warszawa, ,#CODZIENNE ZARZĄDZANIE
- tristan tresar, Menedżer sprzedaży, Założyciel Algorytmii
JAK ułożyć i egzekwować codzienną pracę swojego zespołu, czyli stawiać i rozliczać się z celi sprzedażowych oraz w jaki sposób dbać o zaangażowanie oraz motywację działu sprzedażowego.
Codzienna praca – określanie rezultatów, wyznaczanie celów jakościowych, wdrożeniowych, egzekwowanie wyników, budowanie zaangażowania oraz pozytywne wpływanie na motywację zespołu.
W trakcie wystąpienia przedstawię krótką, algorytmiczną instrukcje zarządzania, która składa się:
- Plan operacyjny – tygodniowy, miesięczny, kwartalny z perspektywy sprzedawcy, z perspektywy menadżera zespołu sprzedaży oraz z perspektywy szefa, szefowej obszaru sprzedaży.
- Dlaczego rezultaty nie powinny być celami operacyjnymi i praktyczne konsekwencje tego doniosłego faktu.
- Poprawność wykonywania planu operacyjnego.
- Sesje wspólne w grupie lub w zespole.
- Praca własna, indywidualna.
- Kilka praktycznych wskazówek.
SESJA Q&A
Warszawa, ,#EWALUACJA, DOSKONALENIE I ROZWÓJ
- Patrycja Mikutaniec, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Lux Med Sp. z o.o.
JAK utrzymywać efektywność zespołu, dbając o doskonalenie oraz rozwój zespołu oraz poszczególnych jego członków.
- Na początek – trochę danych o rynku pracowniczym oraz o tym Ile „kosztuje” Rekrutacja nowego pracownika. Czy bardziej się opłaca zainwestować w pracowników czy poszukać nowej krwi na rynku.
- No i w końcu kim ten pracownik sprzedaży jest ?
- Odwieczne pytanie kij czy marchewka ? Co obecnie (w dobie pracy hybrydowej) motywuje pracowników do wytężonej pracy i tego aby chceli się rozwijać (w naszej firmie, a nie u konkurencji)
- Jak zmienia się rynek benefitów poza płacowych w firmach – co jest sexy, czego obecnie (po COVID) potrzebują nasi pracownicy.
- Jeśli wynagradzać to za cel oraz tak aby wszyscy mieli z tego zabawę. Czyli Słów kilka o budowie systemów wynagradzani, i jak do tego ma się Grywalizacja i dostępne na rynku systemy IT.
- I jak zbudować miejsce pracy, które zmotywują do osiągania ponadprzeciętnych wyników sprzedażowych oraz jak zatrzymać i rozwinąć najlepszych pracowników
- Czy Sprzedawca może być dobrym kierownikiem Zespołu ? Jak nie ukarać tych najlepszych ? I jak I w jaki sposób rozwijać „Gwiazdy”. Jakie umiejętności „miękkie” są obecnie kluczowe.
- Dlaczego nie wszystkie sprawdzone metody działają jednakowo na wszystkich (o co tak naprawdę chodzi z tym Pokoleniem Z)
- Co z tą atmosferą w pracy i poza nią ? Gdzie znajduje się cienka granica pomiędzy pracą, a życiem osobistym i jak ważna obecnie jest Rodzina.
- I czy wszystko zrobię jaki Kierownik sam – trochę o wsparciu Działu Wsparcia Sprzedaży, Trenerów i skryptów.
- Narzędzia rozwojowe i diagnostyczne – jak zdiagnozować swój Zespół pod kątem stylów myslenia i działania (na podstawie FRIS)
SESJA Q&A
Warszawa, ,Zakończenie konferencji Sales Team Level Up
Warszawa, ,Prelegenci
-
Konrad Gorzelak
partner algorytmia
-
Patrycja Mikutaniec
Dyrektor Departamentu Sprzedaży Lux Med Sp. z o.o.
-
Piotr Skierkowski
Strategic Clients Director ManpowerGroup
-
tristan tresar
Menedżer sprzedaży, Założyciel Algorytmii
-
Renata Wanat-Szelenbaum
Head Of Direct Sales PZU
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
1895 zł netto do 28 lipca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy