Warszawa
Konferencja
30 sierpnia 2023
30 sierpnia 2023
Sales Team Level Up'23
Sales Team Level Up
Kluczowy, krytyczny proces zarządzania zespołami sprzedaży oraz pracą sprzedawcy

1895 zł netto do 28 lipca

2395 zł netto do 30 sierpnia

Cel

Osobliwa konferencja, której program oparty jest o kluczowy, krytyczny proces zarządzania zespołami sprzedaży oraz pracą sprzedawcy.


SALES TEAM LEVEL UP ’23 to wydarzenie z długoletnią tradycją, ale tym razem przygotowujemy i prezentujemy w zupełnie nowej odsłonie. To pierwsza w Polsce konferencja oparta o kluczowy proces zachodzący w zespole sprzedażowym, przedstawiony w realnych sytuacjach i oparty na prawdziwych historiach. Wraz z wieloletnimi praktykami rynkowymi pokażemy historię tworzenia i utrzymania, efektywnego zespołu sprzedażowego od rekrutacji, selekcji, wdrożenia, zarządzania codzienną pracą aż po jego ewaluację i rozwój.

W życiu zawodowym każdego szefa sprzedaży, na pewnym etapie pojawia się potrzeba pozyskania eksperta, a podczas Sales Team Level Up, wspólnie z naszymi prelegentami, porozmawiamy o 5-cio etapowym procesie jego wdrażania, a co za tym idzie - ciągłego budowania i udoskonalania zespołu sprzedażowego.


To wydarzenie będzie niejako opowieścią o tym:

  • #rekrutacja - JAK efektywnie szukać odpowiednich kandydatów, czyli jak zaplanować i zwerbalizować swoje potrzeby kompetencyjne oraz jaką strategię rekrutacyjną powinien obrać szef sprzedaży, żeby nie utonąć w morzu CV i pozyskać odpowiednią osobę do swojego działu, niekoniecznie najlepszą na rynku.
  • #selekcja - JAK dokonać selekcji przesłanych aplikacji, tak aby rzeczywiście rozmawiać z najlepszymi dla nas kandydatami i wybrać pracownika, sprzedawcę, który będzie najlepiej wykonywał pracę, które chcemy by wykonywał.
  • #wdrożenie - JAK efektywnie wdrożyć nową osobę do swojego działu oraz jak przygotować do tego zespół.
  • #codzienne zarządzanie - JAK ułożyć i egzekwować codzienną pracę swojego zespołu, czyli stawiać i rozliczać się z celi sprzedażowych oraz w jaki sposób dbać o zaangażowanie oraz motywację działu sprzedażowego.
  • #ewaluacja, doskonalenie i rozwój - JAK utrzymywać efektywność zespołu, dbając o doskonalenie oraz rozwój zespołu oraz poszczególnych jego członków


Sales Team Level Up'23 powerd by algorytmia Sprzedaży pozwoli Ci podnieść efektywność, relacje w zespole oraz kompetencje sprzedawców na wyższy poziom.

Zgłoś swój udział już dziś i bądź z nami 30 sierpnia by w gronie Ekspertów sprzedaży wypracować rozwiązania na nowe czasy.

Program

Środa, 30 sierpnia

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Warszawa, ,
09:00

Rozpoczęcie konferencji Sales Team Level Up'23

  • Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
Warszawa, ,
09:10

Lider Sprzedaży w zmianie – transformacja roli lidera

  • Renata Wanat-Szelenbaum, Head Of Direct Sales, PZU
  • Lider w świecie zmienności, złożoności, niepewności i niejednoznaczności czyli VUCA.
  • Pandemia a zmiana charakteru współpracy w zespołach.
  • Nowe standardy pracy, nowe narzędzia, nowe prawo.
  • Akceptacja (lub jej brak) dla zmiany.
  • Szef a lider – różnice – nowa rola.
  • Human to human – czyli po pierwsze człowiek. Potencjał, KPI i wyniki.
  • Efektywne budowanie zespołów – różne kompetencje, te same wartości.
  • Technologia jako wsparcie dla człowieka. Nowe kompetencje poszukiwane.
  • Sprzedaż i wsparcie sprzedaży. Nowe podejście do zarządzania projektami.
  • Sztuczna inteligencja – szanse czy zagrożenia czyli jak mądrze korzystać.

SESJA Q&A

Warszawa, ,
10:00

#REKRUTACJA

  • Piotr Skierkowski, Strategic Clients Director, ManpowerGroup

JAK efektywnie szukać odpowiednich kandydatów, czyli jak zaplanować i zwerbalizować swoje potrzeby kompetencyjne oraz jaką strategię rekrutacyjną powinien obrać szef sprzedaży, żeby nie utonąć w morzu CV i pozyskać odpowiednią osobę do swojego działu, niekoniecznie najlepszą na rynku.

  • Dobry profil jako fundament skutecznej rekrutacji (zapewnienie różnorodności w zespole)
  • Poszukiwać szeroko (ogłoszenia) czy wąsko (direct search, polecenia)?
  • Jak zbudować przekaz, który zainteresuje odpowiednich kandydatów?
  • Na czym polega efektywna współpraca menedżera zespołu sprzedaży z działem HR w procesie rekrutacji?

 SESJA Q&A

Warszawa, ,
11:00

Przerwa na kawę oraz networking

Warszawa, ,
11:25

#SELEKCJA - pre-selekcja i selekcja

  • Konrad Gorzelak, partner, algorytmia

JAK spośród tych kandydatów, którzy odpowiedzą na ofertę, wybrać tych właściwych, których powinniśmy zaprosić do rozmowy.

Na początek kilka słów o celach rekrutacji w ogóle. W powszechnej praktyce cel jest jeden, a powinny być 4. Później już tylko algorytm dobrej preselekcji i selekcji w kilku krokach:

rezultaty > precyzyjnie określone zachowania i czynności, które kandydat powinien umieć wykonywać > kategorie zachowań i czynności > precyzyjne ogłoszenie + kwestionariusz jako jedno narzędzie > wywiad ustrukturyzowany > podwójna ocena HR + Sprzedaż > rozmowy końcowe

algorytmia na podstawie dokonanych rekrutacji z ostatnich 3 miesięcy

SESJA Q&A

Warszawa, ,
12:25

#WDROŻENIE

JAK efektywnie wdrożyć nową osobę do działu sprzedaży oraz jak przygotować do tego zespół.

SESJA Q&A

Warszawa, ,
13:25

Przerwa na lunch

Warszawa, ,
14:20

#CODZIENNE ZARZĄDZANIE

  • tristan tresar, Menedżer sprzedaży, Założyciel Algorytmii

JAK ułożyć i egzekwować codzienną pracę swojego zespołu, czyli stawiać i rozliczać się z celi sprzedażowych oraz w jaki sposób dbać o zaangażowanie oraz motywację działu sprzedażowego.

Codzienna praca – określanie rezultatów, wyznaczanie celów jakościowych, wdrożeniowych, egzekwowanie wyników, budowanie zaangażowania oraz pozytywne wpływanie na motywację zespołu.

W trakcie wystąpienia przedstawię krótką, algorytmiczną instrukcje zarządzania, która składa się: 

  1. Plan operacyjny – tygodniowy, miesięczny, kwartalny z perspektywy sprzedawcy, z perspektywy menadżera zespołu sprzedaży oraz z perspektywy szefa, szefowej obszaru sprzedaży.
  2. Dlaczego rezultaty nie powinny być celami operacyjnymi i praktyczne konsekwencje tego doniosłego faktu.
  3. Poprawność wykonywania planu operacyjnego.
  4. Sesje wspólne w grupie lub w zespole.
  5. Praca własna, indywidualna.
  6. Kilka praktycznych wskazówek.

SESJA Q&A

Warszawa, ,
15:20

#EWALUACJA, DOSKONALENIE I ROZWÓJ

  • Patrycja Mikutaniec, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Lux Med Sp. z o.o.

JAK utrzymywać efektywność zespołu, dbając o doskonalenie oraz rozwój zespołu oraz poszczególnych jego członków.

  • Na początek – trochę danych o rynku pracowniczym oraz o tym Ile „kosztuje” Rekrutacja nowego pracownika. Czy bardziej się opłaca zainwestować w pracowników czy poszukać nowej krwi na rynku.
  • No i w końcu kim ten pracownik sprzedaży jest ?
  • Odwieczne pytanie kij czy marchewka ? Co obecnie (w dobie pracy hybrydowej) motywuje pracowników do wytężonej pracy i tego aby chceli się rozwijać (w naszej firmie, a nie u konkurencji)
  • Jak zmienia się rynek benefitów poza płacowych w firmach – co jest sexy, czego obecnie (po COVID) potrzebują nasi pracownicy.
  • Jeśli wynagradzać to za cel oraz tak aby wszyscy mieli z tego zabawę. Czyli Słów kilka o budowie systemów wynagradzani, i jak do tego ma się Grywalizacja i dostępne na rynku systemy IT.
  • I jak zbudować miejsce pracy, które zmotywują do osiągania ponadprzeciętnych wyników sprzedażowych oraz jak zatrzymać i rozwinąć najlepszych pracowników
  • Czy Sprzedawca może być dobrym kierownikiem Zespołu ? Jak nie ukarać tych najlepszych ? I jak I w jaki sposób rozwijać „Gwiazdy”. Jakie umiejętności „miękkie” są obecnie kluczowe.
  • Dlaczego nie wszystkie sprawdzone metody działają jednakowo na wszystkich (o co tak naprawdę chodzi z tym Pokoleniem Z)
  • Co z tą atmosferą w pracy i poza nią ? Gdzie znajduje się cienka granica pomiędzy pracą, a życiem osobistym i jak ważna obecnie jest Rodzina.
  • I czy wszystko zrobię jaki Kierownik sam – trochę o wsparciu Działu Wsparcia Sprzedaży, Trenerów i skryptów.
  • Narzędzia rozwojowe i diagnostyczne – jak zdiagnozować swój Zespół pod kątem stylów myslenia i działania (na podstawie FRIS)

SESJA Q&A

Warszawa, ,
16:20

Zakończenie konferencji Sales Team Level Up

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Konrad Gorzelak

    Konrad Gorzelak

    partner algorytmia
  • Patrycja Mikutaniec

    Patrycja Mikutaniec

    Dyrektor Departamentu Sprzedaży Lux Med Sp. z o.o.
  • Piotr Skierkowski

    Piotr Skierkowski

    Strategic Clients Director ManpowerGroup
  • tristan tresar

    tristan tresar

    Menedżer sprzedaży, Założyciel Algorytmii
  • Renata Wanat-Szelenbaum

    Renata Wanat-Szelenbaum

    Head Of Direct Sales PZU

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1895 zł netto do 28 lipca

Zarejestruj się

Patron Merytoryczny