Online
Warsztaty
29 sierpnia 2023
29 sierpnia 2023
SEO dla e-commerce od A-Z
SEO dla e-commerce od A-Z
Dowiedz się jak podnieść pozycję Twojego sklepu

1295 zł netto do 21 lipca

1695 zł netto do 29 sierpnia

Cel

Podczas 6. godzinnych warsztatów prześledzimy zakres działań SEO dla e-commerce. Przejdziemy od fundamentalnych podstaw, poprzez zaawansowaną metodologię pracy z SEO, po dalszy rozwój projektu SEO. 

W trakcie warsztatów:

  • Analiza słów kluczowych - nauczysz się, jak przeprowadzać badania słów kluczowych i jak je wykorzystać w optymalizacji strony sklepu [narzędzie Ahrefs]
  • Audyt techniczny - praktycznie wypróbujesz, jak przeprowadzić audyt techniczny sklepu  [narzędzie Sitebulb]
  • Analiza danych z narzędzia Microsoft Clarity - praktycznie wypróbujesz, jak interpretować wyniki analizy zachowań użytkowników, takie jak: czas przebywania na stronie, ilość przewijania, klikalność, itp. [narzędzie Microsoft Clarity]
  • Analiza wyników - nauczysz się, jak analizować wyniki pozycjonowania sklepu [narzędzie Senuto / GSC]

Dla kogo są te warsztaty?

  • Warsztaty adresujemy do pracowników działów e-commerce, PR i content marketingu, którym zależy na zdobyciu wartościowej wiedzy i umiejętności praktycznych, pozwalających na osiągnięcie efektu synergii pomiędzy działaniami komunikacyjnymi i optymalizacyjnymi.

Program

Wtorek, 29 sierpnia

09:50

Powitanie, rozpoczęcie szkolenia, zapoznanie z uczestnikami

  • Renata Grzeszczak, Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
  • Tomasz Czechowski, Head of SEO, Grupa iCEA
Online, ,
10:00

Wprowadzenie do SEO dla e-commerce

  • Tomasz Czechowski, Head of SEO, Grupa iCEA

W tym module wprowadzamy uczestników do podstawowych koncepcji związanych z SEO. Omawiamy, co to jest SEO i jakie są jego podstawowe elementy. Wyjaśniamy, dlaczego SEO jest ważne dla sklepów, jakie są różnice między SEO a SEM, jak działa algorytm wyszukiwania Google i jakie są najważniejsze czynniki rankingowe Google w kontekście e-commerce.

  • Co to jest SEO i jakie są jego podstawowe elementy?
  • Dlaczego SEO jest ważne dla sklepów?
  • Jakie są różnice między SEO a SEM?
  • Jak działa algorytm wyszukiwania Google?
  • Jakie są najważniejsze czynniki rankingowe Google w kontekście e-commerce?
Online, ,
11:00

Przerwa

Online, ,
11:15

Optymalizacja podstawowa

  • Tomasz Czechowski, Head of SEO, Grupa iCEA

W tym module uczestnicy poznają podstawowe techniki optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO. Omawiamy, jak wybrać właściwe słowa kluczowe, jak zoptymalizować tytuły, opisy i nagłówki stron kategorii i produktów, jak poprawić treści na stronach produktowych, jak zoptymalizować zdjęcia na stronach produktowych oraz jak zbudować strukturę URL i mapę strony.

  • Jak wybrać właściwe słowa kluczowe?
  •  Jak zoptymalizować tytuły, opisy i nagłówki stron kategorii i produktów?
  •  Jak poprawić treści na stronach produktowych?
  • Jak zoptymalizować zdjęcia na stronach produktowych?
  •  Jak zbudować strukturę adresów URL i mapę strony?
Online, ,
12:15

Przerwa

Online, ,
12:30

Optymalizacja zaawansowana

  • Tomasz Czechowski, Head of SEO, Grupa iCEA

W tym module uczestnicy poznają bardziej zaawansowane techniki optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO. Omawiamy, jak zoptymalizować prędkość wczytywania strony, jak zoptymalizować linkowanie wewnętrzne, jak zoptymalizować linkowanie zewnętrzne, jak przeprowadzić audyt techniczny i usunąć błędy związane z SEO oraz jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem mobilności.

  • Jak zoptymalizować prędkość wczytywania strony?
  • Jak zoptymalizować linkowanie wewnętrzne?
  • Jak analizować zachowania użytkowników w narzędziu MS Clarity?
  • Jak przeprowadzić audyt techniczny i usunąć błędy związane z SEO?
  • Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem urządzeń mobilnych?
Online, ,
14:30

Przerwa

Online, ,
15:00

Rozwój projektu

  • Tomasz Czechowski, Head of SEO, Grupa iCEA

W tym module uczestnicy poznają strategie i techniki rozwijania projektu e-commerce pod kątem SEO. Omawiamy, jakie są strategie budowania linków w kontekście e-commerce, jak wykorzystać social media w kontekście SEO dla sklepów internetowych, jakie są sposoby na poprawę konwersji z ruchu organicznego, jakie działania prowadzić, aby ugruntować pozycję fraz w Google oraz jak oceniać i monitorować wyniki działań SEO dla sklepu internetowego.

  • Jakie są strategie budowania linków w kontekście e-commerce?
  • Jak wykorzystać social media w kontekście SEO dla sklepów internetowych?
  • Jakie są sposoby na poprawę konwersji z ruchu organicznego?
  • Jak ugruntować pozycję fraz w wynikach Google?
  • Jak oceniać i monitorować wyniki działań SEO dla sklepu internetowego? 
Online, ,
17:00

Podsumowanie

  • Tomasz Czechowski, Head of SEO, Grupa iCEA
  • Najważniejsze wnioski ze szkolenia
  • Odpowiedzi na pytania uczestników
  • Podsumowanie szkolenia
Online, ,
17:30

Zakończenie

Online, ,

Prelegenci

  • Tomasz Czechowski

    Tomasz Czechowski

    Head of SEO Grupa iCEA
    Z wykształcenia inżynier informatyki, spec. technologie i zastosowania Internetu. Aktualnie zajmuje się technicznymi oraz strategicznymi aspektami SEO dla klientów iCEA Group. Jego targetem są skuteczne strategie SEO z wymiernymi korzyściami biznesowymi dla klientów. Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w branży SEO/WEB-DEV. Pracował na dużych budżetach dla znanych brandów.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1295 zł netto do 21 lipca

Zarejestruj się