SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES
MarketingOnlineKonferencja
 ‑ 
online
 ‑ 
SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES
SOCIAL MEDIA '23
Trendy/Narzędzia/Rozwiązania

Wstęp bezpłatny

Żyjemy w czasach nieustannej zmiany, przez co wczorajsze trendy, dzisiaj stają się standardem działania, a jutro zostaną zastąpione kolejnymi nowościami. Zmieniają się nie tylko możliwości czy rozwiązania, ale przede wszystkim zmianie ulega sytuacja gospodarcza w Polsce i na świecie, a przez to i sam rynek. Nigdy nie wiemy z jakim wyzwaniem czy kryzysem przyjdzie nam się zmierzyć za kilka godzin. Dlatego aby sprawnie funkcjonować na rynku, z powodzeniem stawiać czoła wszelkim wyzwaniom, dążyć do bezkonkurencyjności, wychodząc też przy tym naprzeciw oczekiwaniom klientów, należy te trendy śledzić, sprawdzać i co ważniejsze - wdrażać, ale tylko te, które mają szansę powodzenia w konkretnym przypadku. 


Zapraszamy więc, na dwudniowe spotkanie branży, podczas którego porozmawiamy o najciekawszych (i sprawdzonych!) trendach, aktualnych wyzwaniach oraz możliwych pułapkach, ale w oparciu o realne przykłady z naszego rodzimego rynku. Konferencja SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES, która odbędzie się 7 oraz 8 lutego, w formule online, ma na celu przedstawienie najlepszych praktyk ale też otwarcie dialogu, pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces tworzenia, czy kreowania marki w social mediach.

Do współpracy zaprosiliśmy czołowych ekspertów, fantastycznych mówców, ale co najważniejsze – praktyków, zarówno od strony znanych nam marek, jak i agencji, które je wspierają. W ten sposób, na przykładzie konkretnych case studies, rozłożymy na czynniki pierwsze najważniejsze w tej chwili zagadnienia z branży, prezentując szereg rozwiązań oraz możliwości do wykorzystania w swoich startegiach.


Jeśli na co dzień planujesz, zarządzasz czy działasz w obszarze social mediów, nie może Cię zabraknąć na naszym wydarzeniu! 


OMÓWIMY realne możliwości jakie dają nam m.in. kampanie performance’owe, marketing metaverse oraz real time marketing

POZNAMY sposoby oraz przykłady budowania wizerunku marki pracodawcy w social media

POSŁUCHAMY o tym jak z powodzeniem prowadzić social media w niepewnej rzeczywistości

POROZMAWIAMY o tym, jak za pomocą social mediów uruchomić potencjał biznesowy partnerów i interesariuszy społecznych

DOWIEMY SIĘ jak powinna wyglądać uczciwa i transparentna współpraca z influencerami (panel z udziałem przedstawiciela marki, agencji oraz influencera)

ZAPREZENTUJEMY możliwości pracy na TikToku z nieoczywistym tematem  

UMIEJSCOWIMY rolę Social Mediów w aktualnej, zmieniającej się rzeczywistości oraz ich odpowiedzialność w kreowaniu rzeczywistości



Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział (prelegent 40 punktów, uczestnik 20 punktów).

 DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ. 

Partnerzy:

Patron

DIMAQ

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Rozpoczęcie konferencji

    • ,  Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:05PANEL DYSKUSYJNY - Zrozumieć Social Media w nowej rzeczywistości

    • MODERATOR Artur Roguski,  Senior Social Media Manager, Focus Nation
    • Zbigniew Nowicki,  Co-Managing Director, partner, Bluerank
    • Grzegorz Turniak,  Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.
    • Ania Ferlin,  Creative Director, Bezmięsny
    • Karina Hertel,  współwłaściciel i partner, Agencja Marketingu Influencerskiego BrandLift
    • Rola Social Media w biznesie 
    • Kryzysy globalne, gospodarcze i wewnętrzne, a działania w social mediach – jak wyważyć działania bez szkody dla marki
    • Trendy, zmiany i najnowsze funkcjonalności kluczowych platform – z czego warto korzystać, a czego unikać w poszczególnych przypadkach 
    • Quo Vadis? Jak zmieniają się potrzeby oraz oczekiwania użytkowników i czy na wszystkie potrzeby możemy (i powinniśmy) reagować?


    50 min

  • 09:55Prowadzenie kanałów w Social Mediach w niepewnych czasach

    • Anna Mościcka,  Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
    • Tomasz Bartnik,  Head of Social Media, PLL LOT

    CASE STUDY LOT

    • Budowanie zaufania do marki
    •  Mądra komunikacja w sytuacji kryzysu
    • Jak prowadzić marketing w czasie zagrożenia
    • Komunikacja SoMe a niepewność gospodarcza/inflacja – czy czas na zmiany w samych treściach?


    45 min

  • 10:40METAVERSE MARKETING. „Walka o Koszyki” –efektywna kampania employer brandingowa w gamingu

    • Wojciech Grzegorzyca,  Communications Manager, Gameset
    • Marcin Kasprzak,  dyrektor marketingu i PR, Grupa Erbud

    CASE STUDY ERBUD

    Walka o Koszyki była pierwszą kampanią employer brandingową opartą o zjawisko metaverse. Łącząc świat realny z wirtualnym, Grupa Erbud i Gameset stworzyli wirtualną przestrzeń będą odwzorowaniem flagowej realizacji Grupy Erbud - zrewitalizowanej Hali Koszyki. Ten nowatorski pomysł wejścia firmy budowlanej w gaming wpłynął na wizerunek Grupy Erbud i przełożył się na sukces rekrutacyjny. W 2021 roku o jedno stanowisko stażowe w firmie rywalizowało ponad 11 osób. Był to absolutny rekord, stanowiący 4-krotny wzrost względem 2020 roku.

    • Jakie są employer brandingowe wyzwania branży budowlanej
    • Co wspólnego ma branża budowlana z gamingiem
    • Jak wyglądało wejście Grupy Erbud w nowy obszar
    • Jakie były efekty gamingowej kampanii employer brandignowej

    45 min

  • 11:25Przerwa

    20 min

  • 11:45Skuteczne kampanie performancowe w oparciu o social media i google ads. Czyli jak generować ROAS i ROI z kampanii?

    • Maciej Leonard Żybula,  Założyciel agencji 360|digital Bees & Honey (wcześniej Social Art)
    • Rafał Lasota,  Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów i Marketingu, Grupa Kaczmarski

    CASE STUDY kampanii dla marki Kaczmarski Inkasso x Bees & Honey 

    • Przedstawienie marki Kaczmarski Inkasso i specyfiki branży windykacyjnej 
    • Jak pozyskać nowe kanały sprzedaży dla marki w oparciu o kampanie perfo ? 
    • Czy kampanie performance działają ? 
    • Jak skutecznie opomiarować kampanię aby wyciągać dobre wnioski ? 
    • Co można śledzić ? jakie cele można postawić przed kampanią i jak to sprawdzać ? 
    • Współpraca Klienta i Agencji wspólne wnioskowanie i wymiana danych, aby osiągnąć, jak najlepszy wynik 
    • Jaki model rozliczeń przyjąć ? jak to działa ? 


    45 min

  • 12:30Jak pracować na TikToku z nieoczywistym tematem na przykładzie kampanii Amp Futbol Polska i Fortuna Pucharu Polski

    • Michał Bartnicki,  Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska

    CASE STUDY ŁĄCZY NAS PIŁKA

    • Garść liczb dotyczących TikToka w Polsce, 
    • Pokolenie Z i kilka ciekawostek, 

    CASE STUDY: #PucharTysiącaDrużyn (marzec 2021) i #ExtraSprawni (marzec-kwiecień 2021)

    • Case study: #PucharTysiącaDrużyn - temat publikacji, liczba TikToków, pomysł, współpraca z influencerem @tenodpilki (Miłosz Stopiński), cel,
    • Case study: #ExtraSprawni - temat publikacji, liczba TikToków, pomysł, współpraca z zawodnikami, cel.
    • O trudnych tematach i success stories na TikToku.

    45 min

  • 13:15RTM-y od których chce się Ż

    • Dorota Nowakowska,  Brand Managerka, Grupa Żywiec
    • Kuba Sagan,  Creative Director & Co-Founder Feeders Agency

    CASE STUDY ŻYWIEC oraz Żywiec Męskie Granie

    Zapraszamy na naszą prelekcję, w trakcie której opowiemy o real time’owej komunikacji marki Żywiec i Żywiec Męskie Granie w social mediach. W trakcie wystąpienia odpowiemy Państwu (i sobie ;)) na następujące pytania:

    • Jak tworzyć komunikację RTM dopasowaną do wizerunku i pozycjonowania marki? 
    • Jakie były najbardziej angażujące przykłady komunikacji RTM Żywca i Męskiego Grania na przestrzeni ostatniego roku? 
    • Jakie szanse i zagrożenia niesie za sobą komunikacja oparta głównie na RTM w Social Mediach? 

    45 min

  • 14:00Przerwa

    30 min

  • 14:30PANEL DYSKUSYJNY - Influencer marketing. Uczciwe i efektywne współprace z influencerami w nowych trendach.

    • MODERATOR Joanna Drabik,  Członek Zarządu, Dyrektor Agencji Marketingowej HC. Expert Influencer Marketing m.in. dla Tchibo Polska, Sylveco Sp. z o.o.
    • Agnieszka Kaczorowska-Pela,  tancerka, aktorka, influencerka
    • Stanisław Jakub Mrozowski,  Expert Chicco Polska, CEO agencji ADBEAR Digital Marketing.
    • Jak dobierać i ustalać współpracę, żeby wszystkie strony osiągnęły swoje cele
    • Wychodzenie z pomyłek i/lub kryzysów wizerunkowych
    • Najnowsze rekomendacje UOKIK dot. Influencer marketingu
    • Współpraca z nano/mikroinfluencerami – nowy trend

    50 min

  • 15:20Cyberbezpieczeństwo w niebezpiecznej rzeczywistości

    • Artur Piechocki,  radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT

    CASE STUDY

    • Zagrożenia na różnych platformach – na co uważać, jak przeciwdziałać
    • Walka czy radzenie sobie z trollami?

    50 min

  • 16:10Zakończenie pierwszego dnia konferencji

  • 09:00PANEL DYSKUSYJNY – Odpowiedzialność Social Mediów w kreowaniu rzeczywistości

    • MODERATOR Anna Mościcka,  MODERATORKA Anna Mościcka, Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites
    • Magdalena Bigaj,  założycielka i prezeska Fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
    • Michał Bartnicki,  Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska
    • Justyna Gościńska-Bociong,  Dyrektor Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Medicover
    • Marta Klimowicz,  Chief Growth Officer, Monterail
    • Czy, a raczej JAK social media zakrzywiają rzeczywistość?
    • Jakie działania zabezpieczające niebezpieczne treści są lub powinny być podejmowanie przez duże platformy, m.in. Tiktok
    • Odpowiedzialność Biznesu - czy mądra, rzetelna edukacja rynku, followers'ów jest kapitałem na przyszłość? 
    • Fake newsy 

    50 min

  • 09:50Synergia działań w Social Mediach w trudnych czasach

    • Róża Szyperek,  Marketing Manager, Sieć Norlandia Przedszkola
    • Michał Szymański,  CEO, Agencja ABCX

    CASE STUDY NORLANDIA PRZEDSZKOLA

    • SEO/ SEM – dobra praktyka
    • Brief strategiczny : cele, target, zasady
    • Atomowe rezultaty regularnych działań & analityka
    • Utrzymanie & lojalność obecnych klientów


    45 min

  • 10:35Zintegrowana międzykanałowo komunikacja w SoMe

    • Kacper Kapsa,  New Media Manager, X-KOM

    CASE STUDY X-KOM

    • Dywersyfikacja kanałów
    • Budowanie zasięgów 

    45 min

  • 11:20Przerwa

    20 min

  • 11:40Co w internecie mówi o Tobie pracownik i jak się tym tematem zaopiekować?

    • Paulina Fijał,  Social Media Senior Consultant, MJCC
    • Celina Prinz,  Global Employer Branding Manager, PEPCO

    CASE STUDY PEPCO

    • Kim są ambasadorzy marki, dlaczego warto ich mieć i jak znaleźć odpowiednich?
    • Ile kosztują działania z Ambasadorami?
    • Ambasadorzy czy Influencerzy? Case study
    • Pepco Employee advocacy jako przyszłość Employer Brandingu

    45 min

  • 12:25Cyfrowy ekosystem - jak uruchomić potencjał biznesowy partnerów i interesariuszy społecznych

    • Grzegorz Turniak,  Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.
    • dr Monika Olszewska,  starsza specjalistka ds. sprzedaży, Winkhaus Polska Beteiligungs sp. z o.o. sp.k.

    CASE STUDY Winkhaus Polska Beteiligungs

    Pandemia wzmocniła wieloletni trend „wszystko online”. Systematycznie rośnie waga kapitału społecznego, który warto budować i akumulować za pomocą cyfrowych narzędzi. Skoro kreowanie marek, budowanie relacji z pracownikami i kandydatami do pracy, marketing, sprzedaż odbywa się za pomocą mediów społecznościowych, warto dać pracownikom podstawową wiedzę i umiejętności w tym zakresie. Pokazać im jak mogą działać w cyfrowym ekosystemie firmy. Temu służą programy #RzecznictwoPracowników ( #EmployeeAdvocacy ), które mają z założenia charakter "Win-win". Dzięki nim korzystają obie strony: firma i pracownik. Gdy program wchodzi w obszary CSR korzystają również interesariusze społeczni wokół firmy. 

    Mottem najlepszych firm jest hasło: róbmy dobrze i mówmy o tym głośno. Ponieważ w wielu działaniach są zaangażowani pracownicy warto, aby oni również przekazywali informacje o tym, jak firma wspiera otoczenie społeczne. Sztuką jest zaproszenie zaangażowanych pracowników do tego, aby z własnej inicjatywy tworzyli i udostępniali treści, które przedstawiają ich aktywności. Wymaga to zarówno stworzenia odpowiednich warunków dla pracowników, jak i wyposażenia w odpowiednie narzędzia i kompetencje interesariuszy społecznych. Tak zbudowana synergia przekłada się na korzyści dla wszystkich zaangażowanych podmiotów.

    • Rzecznictwo Pracowników - nowe możliwości dzięki technologii
    • Różne filozofie realizacji 
    • Czynniki sukcesu

    45 min

  • 13:10Przerwa

    40 min

  • 13:50Automatyzacja działań w mediach społecznościowych poprzez umiejętną analizę danych

    • Magdalena Anna Szmidt,  Marketing Automation Specialist, PLAYER.PL, TVN Warner Bros. Discovery
    • Data driven marketing, czyli efektywny i szybki rozwój, dzięki efektywnej analizie danych
    • Umiejętności analityczne, stawianie pytań biznesowych i KPI. Wskaźniki, na które warto zwracać uwagę.
    • Content is King, data is Queen. 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów? Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja?
    • Jakie działania automatyzować w social mediach? Z jakich narzędzi warto korzystać?

    45 min

  • 14:35Social selling – najlepsze praktyki sprzedaży na żywo

    • Kamil Mirowski,  Digital Marketing Consultant, MrSocial.pl
    • Piotr Kawicki,  HoReCa Sales Manager, Nestle Nespresso

    CASE STUDY NESTLE NESPRESSO

    • Budowanie marki eksperta przez Content Marketing
    • Zaangażowanie kluczem do interakcji
    • Szkodliwe działania, których warto unikać
    • Ze świata online do offline (budowanie prawdziwych relacji)

    45 min

  • 15:20Zakończenie konferencji

Michał Bartnicki

Michał Bartnicki

Head of Social Media, Polski Związek Piłki Nożnej oraz specjalista ds. social mediów, Amp Futbol Polska

Social media manager, strateg, twórca contentu. Z mediami związany od ponad 12 lat - od dziennikarskich początków w Głosie Dziennika Pomorza do head of social media w Polskim Związku Piłki Nożnej. Miłość do piłki nożnej i futsalu pokierowała go do pracy w sporcie między innymi w Pogoni Szczecin, a następnie Łączy nas piłka, przy której jest od 2017 roku. Od pięciu lat współpracuje ze stowarzyszeniem Amp Futbol Polska jako specjalista ds. social mediów odpowiedzialny za tworzenie treści oraz budowanie planów komunikacyjnych przy dużych eventach takich, jak mistrzostwa świata czy mistrzostwa Europy.

Tomasz Bartnik

Tomasz Bartnik

Head of Social Media, PLL LOT

Pragmatyk, protagonista, szukający odpowiedzi na pytanie dlaczego? Łączy kropki w komunikacji marketingowej od ponad 15 lat. Realizował projekty m.in. dla: Skoda, Provident, Mattel, adidas, USP Zdrowie, Mastercard, Microsoft, Nice To Fit You czy The Walt Disney Company, sięgając po najbardziej wartościowe nagrody branżowe. Prowadził zajęcia z komunikacji mediowej w Employer Brandingu w Akademii Koźmińskiego. Obecnie kieruje działem social media w zespole marketingu PLL LOT, jednego z największych e-commerców w Polsce. Uwielbia spójność w komunikacji, szukanie drugiego dna i brand design. Fan rozmowy wprost o biznesie oraz oglądania perspektywy z lądu i powietrza.

Magdalena Bigaj

Magdalena Bigaj

założycielka i prezeska Fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa

Medioznawczyni, badaczka i działaczka społeczna. Ekspertka zespołu ds. edukacji Komitetu Dialogu Społecznego Krajowej Izby Gospodarczej. Doświadczona mówczyni i edukatorka higieny cyfrowej i profilaktyki e-uzależnień. Autorka projektów edukacyjnych i naukowych oraz licznych publikacji z obszaru wpływu nowych technologii na społeczeństwo. W poprzednich latach ekspertka Ministerstwa Cyfryzacji ds. Bezpieczeństwa Dzieci i Młodzieży w Internecie, członkini Parlamentarnego Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa Dzieci oraz wiceprezeska Fundacji Dbam o Mój Zasięg. Pierwszych kilkanaście lat pracowała w firmach z branży internetu i nowych technologii. Pełne doświadczenie zawodowe oraz wybrane publikacje i wystąpienia: www.linkedin.com/in/magdabigaj/.

Joanna Drabik

MODERATOR Joanna Drabik

Członek Zarządu, Dyrektor Agencji Marketingowej HC. Expert Influencer Marketing m.in. dla Tchibo Polska, Sylveco Sp. z o.o.

Od 12 lat współpracuje z firmami różnych branż w ogólnie pojętym marketingu, 7 lat w branży marketingu internetowego w tym przede wszystkim social media oraz influencer marketing tworząc wizerunkowe, sprzedażowe, PR-owe kampanie z mikro, midi oraz topowymi influencerami jak: Małgorzata Rozenek, Kuba Wojewódzki, Joanna Koroniewska, Maciej Dowbor, Klaudia Halejcio, Anna Skóra i wiele innych. Prelegent Puls Biznesu, Polski Instytut Rozwoju Biznesu, Ecommerce Trends, Targi eHandlu. Expert www.nowymarketing.pl

Ania Ferlin

Ania Ferlin

Creative Director, Bezmięsny

Od 2020 roku współpracuje z marką Bezmięsny na stanowisku Creative Director zarządzając całym marketingiem i zespołem marketingowym marki Bezmięsny oraz eksportowej odsłony firmy - Plenty Reasons. Certyfikowany trener kreatywnego pisania. Podwójna laureatka konkursu Dyrektor Marketingu Roku w kat. Odkrycie / Młody Wilk w latach 2020/21 oraz 2021/22. Prywatnie mama półtorarocznego Kajtka.

Paulina Fijał

Paulina Fijał

Social Media Senior Consultant, MJCC

W agencji MJCC pełni rolę Senior Social Media Konsultantki. Do świata contentu i social mediów uciekła tuż przed obroną pracy inżynierskiej, kiedy zrozumiała, że w literach odnajduje się lepiej niż w cyfrach. Zaangażowana w projekty komunikacyjne dla branży retail oraz FMCG. Pasjonatka nowych mediów i kreatywnych form przekazu. Obserwuje dynamicznie zmieniające się trendy i sprawnie adaptuje je do obecnych warunków. Jej misją jest przekonać wszystkich, że marketing rekrutacyjny jest równie ciekawy, jak ten produktowy, a w planowaniu kampanii kreatywnych ogranicza nas tylko wyobraźnia!. Ukończyła wiele kursów i szkoleń z obszaru SoMe, autorka ponad setki artykułów i ponad tysiąca postów na Facebooka, Instagrama, LinkedIna i Tik-Toka. Laureatka takich nagród jak POCMA, Złote Spinacze czy Kreatura. Chce mówić o tym, jak dotrzeć do każdego odbiorcy, znaleźć z nim wspólny język i sprawić, że zostanie z pracodawcą na zawsze.

Justyna Gościńska-Bociong

Justyna Gościńska-Bociong

Dyrektor Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Medicover

Posiada 15 lat doświadczenia w branży komunikacyjnej. Od 6 lat związana z Medicover, gdzie odpowiada za komunikację usług medycznych oraz rozwiązań z zakresu well-beingu na osiem rynków (Polskę, Rumunię, Węgry, Ukrainę, Niemcy, Norwegię, Danię i Indie). Specjalizuje się w budowaniu reputacji firmy, zarządzaniu relacjami z kluczowymi interesariuszami, komunikację w social mediów oraz komunikację w procesie zarządzania zmianą. Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego. Przed rozpoczęciem pracy w Medicover pełniła funkcję Consulting Directora w jednej z największych sieciowych agencji - Havas PR Warsaw. Wcześniej związana z Polską Izbą Ubezpieczeń oraz agencją Hill+Knowlton Strategies. Przez kilka lat pracowała także jako dziennikarka i wydawca w Telewizji Polskiej, gdzie była odpowiedzialna za programy o tematyce gospodarczej, społecznej i zdrowotnej. Ukończyła Dziennikarstwo i Komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim, a także Zdrowie Publiczne na Wydziale Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego.

Wojciech Grzegorzyca

Wojciech Grzegorzyca

Communications Manager, Gameset

Ekspert w obszarze komunikacji w gamingu i esporcie. Obecnie jest odpowiedzialny za komunikację agencji Gameset, specjalizującej się w gaming i metaverse marketingu. Prelegent konferencji branżowych (m.in. Infoshare, Golden Marketing Conference czy Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ), autor artykułów eksperckich na temat komunikacji i marketingu dla czasopism branżowych (m.in. PR Manager, Online Marketing, Social Media Manager czy Media Marketing Polska), a także aktywny członek Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska.

Karina Hertel

Karina Hertel

współwłaściciel i partner, Agencja Marketingu Influencerskiego BrandLift

Od 15 lat związana ze środowiskiem medialnym, ostatnio jak Dyrektor Zarządzający Grupie Onet-RASP. Od 5 lat specjalizuje się w marketingu influencerskim tworząc MarTech BrandLift obsługujący m.in.: Beiersdorf, Avon, Pepco, Rossmann, Hortex, Aldi, Mars, Nestle, Henkel, Pepco, Rossmann, Aldi, Carrefour, Bausch&Lomb, inni.

Agnieszka Kaczorowska-Pela

Agnieszka Kaczorowska-Pela

tancerka, aktorka, influencerka

tancerka, aktorka, influencerka, a przede wszystkim mama dwóch córeczek. Od dziecka pojawia się na szklanym ekranie oraz gra na teatralnych deskach. Na swoim koncie ma wielkie taneczne sukcesy, m.in. Mistrzostwo Świata w tańcach latynoamerykańskich. Dużo osób kojarzy ją z roli trenerki w Tańcu z Gwiazdami, gdzie wystąpiła w 7. edycjach. Jej pasją jest rozwój osobisty, jest trenerem mentalnym i lubi inspirować innych ludzi. Prywatnie spełnia się jako mama, która wierzy, że wraz ze wzrostem świadomości rodziców, mamy wpływ na jakość życia kolejnego pokolenia.

Kacper Kapsa

Kacper Kapsa

New Media Manager, X-KOM

Social mediami zajmuje się od czasów, kiedy Google+ miało być następcą Facebooka. Od 2016 roku z małą przerwą, pracuje w x-komie, gdzie odpowiada za kreatywne kampanie w social mediach. Wraz z zespołem odpowiadał za szereg udanych kampanii Real Time Marketingowych, a także tworzenie jednego z pierwszych kont firmowych na TikToku.

Marcin Kasprzak

Marcin Kasprzak

dyrektor marketingu i PR, Grupa Erbud

Z powodzeniem przeprowadził transformację wizerunkową Grupy Erbud, największej niezależnej firmy budowlanej w Polsce, obecnej na 6 rynkach europejskich. Potwierdzają to nagrody za kampanie - zdobył m.in. dwa złote Złote Spinacze, Srebro i Brąz w MIXX Awards Polska oraz Złoto w MIXX Awards Europe. Wcześniej prawie 12 lat spędził w mediach, jako dziennikarz w takich magazynach, jak „Playboy”, „Esquire”, „Classic Auto”, a przez 4 lata był redaktorem naczelnym „Logo”, jednego z czołowych magazynów lifestylowych dla mężczyzn w Polsce. Został nim w wieku 27 lat, jako jeden z najmłodszych redaktorów naczelnych na rynku. Od lat współpracuje z Olimpiadami Specjalnymi.

Piotr Kawicki

Piotr Kawicki

HoReCa Sales Manager, Nestle Nespresso

Marta Klimowicz

Marta Klimowicz

Chief Growth Officer, Monterail

Doktorka socjologii internetu od ponad piętnastu lat pracująca w branży IT. Zainteresowana tematyką nowych technologii, ich wpływem na życie społeczne i strategiami radzenia sobie z konsekwencjami tego wpływu. Autorka kilkudziesięciu artykułów naukowych i popularnonaukowych poświęconych tej tematyce. Aktualnie jako Chief Growth Officer odpowiada za rozwój Monterail, firmy tworzącej oprogramowanie dla klientów z całego świata. Prowadzi zajęcia z marketingu internetowego na polskich uczelniach; realizowała również cykl autorskich zajęć poświęconych tematyce socjologii oraz antropologii internetu. Ekspertka w programach akceleracyjnych. Doradczyni Dare IT.

Rafał Lasota

Rafał Lasota

Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów i Marketingu, Grupa Kaczmarski

Od 2015 roku jestem związany z Grupą Kaczmarski (właściciel min. takich marek jak KRD BIG SA, Rzetelna Firma, Kaczmarski Inkasso, Chronpesel.pl, NFG). Praca na stanowiskach związanych z wsparciem sprzedaży, rozwojem produktu, czy marketingiem pozwoliła mi dobrze poznać, rozumieć i odpowiadać na potrzeby Klientów MSP oraz Korporacji. Zarządzam utrzymaniem i rozwojem kilkudziesięciu produktów pod brandem kilkunastu marek. Jestem również odpowiedzialny za prowadzenie projektu anty-churn oraz budowania nowych kanałów sprzedaży. Dużą satysfakcje i radość przynosi mi możliwość codziennego wyprzedzania potrzeb Klientów, tak aby być przy nich blisko zanim jeszcze pomyślą, że tego potrzebują.

Kamil Mirowski

Kamil Mirowski

Digital Marketing Consultant, MrSocial.pl

Dyplomowany (SGH) specjalista ds. marketingu internetowego. Komunikacją w mediach cyfrowych zajmuję się od 2008 roku. Prowadzę projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Dzielę się wiedzą merytoryczną pozyskaną podczas pracy na pierwszej linii frontu. Jestem autorem artykułów branżowych, prelegentem oraz organizatorem spotkań o tematyce około-marketingowej. Pracowałem z takimi markami jak: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini, Wolters Kluwer Polska, Esoleo, NEXIO czy Lux Med. Od 2016 roku prowadzę szkolenia z zakresu marketingu digitalowego oraz warsztaty strategiczne.

Anna Mościcka

Anna Mościcka

Head of Social&Performance&Kreacja, partner, Agencja Whites

Doświadczona managerka, marketerka i strateżka. Przez wiele lat związana z takimi firmami jak Deloitte, Agora, Polkomtel. Twórczyni zespołu social media w Agencji Whites, który od blisko 7 lat obsługuje największe polskie i międzynarodowe firmy, w tym PLL LOT, Medicover, Henkel CEE, Aldi, czy Wienerberger. Obok social media, zarządza także obszarem performance marketingu i kreacji. Na co dzień w swojej pracy dba o rozwój biznesu i zespołu. Od wielu lat chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, występując na takich konferencjach jak InfoShare, I love Marketing, TEDx, GoldenMarketing czy CEE Social Media Babelcamp, jest także wykładowczynią na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórczyni inicjatyw edukacyjnych, takich jak m.in. School of New Media (obszar social media) czy Content Espresso (obszar content marketingu). Lubi rozmawiać, dzielić się doświadczeniem i wzajemnie się inspirować.

Stanisław Jakub Mrozowski

Stanisław Jakub Mrozowski

Expert Chicco Polska, CEO agencji ADBEAR Digital Marketing.

Ponad 6-letnie doświadczenie w branży gromadził pracując dla agencji reklamowych oraz indywidualnych Klientów. Doświadczony mediowiec w obszarze Google i Facebook, copywriter i strateg, z solidnym doświadczeniem w zakresie influencer marketingu, wszechstronnej współpracy z twórcami internetowymi, również tymi z czerwonego dywanu. Przygotowywał i prowadził kampanie oparte o UGC oraz kontent pozyskiwany od Twórców VIP. Współpracował między innymi z Agnieszką Włodarczyk, Sylwią Przybysz i Janem Dąbrowskim, Idą Nowakowską, Damianem Michałowskim, Anną Dec, a także szeregiem czołowych polskich sportowców takich jak Otylia Jędrzejczak, Marina i Wojciech Szczęsny i naszymi uzdolnionymi siatkarzami z reprezentacji narodowej. Wśród marek, którym pomagał rosnąć wymienić warto: Piotr i Paweł, Sklepy Górskie Skalnik, Chicco oraz wiele innych. Znany z nieszablonowego podejścia zarówno do Marek, które mu zaufały, jak i twórców internetowych, z którymi współpracuje. Otwarty, kreatywny, z niestandardowymi pomysłami. Prywatnie fan nowych technologii oraz języków obcych (włada aż trzema: angielskim, hiszpańskim i polskim). Uwielbia podróżować i poznawać nowe kultury.

Dorota Nowakowska

Dorota Nowakowska

Brand Managerka, Grupa Żywiec

Od 2018 odpowiedzialna za projekt Żywiec Męskie Granie. W tym czasie zrealizowała 10-tą, jubileuszową edycje wydarzenia oraz jego wersję dostosowaną do warunków narzuconych przez pandemię CV19 - Męskie Granie #w domu. W zespole Żywca odpowiedzialna również za digital marki i kampanie always on. Wcześniej pracowała dla takich marek jak Durex i Lipton Ice Tea. W komunikacji marek najbardziej docenia odważne kampanie mające wpływ na otaczający nas świat.

Zbigniew Nowicki

Zbigniew Nowicki

Co-Managing Director, partner, Bluerank

Od ponad 20 lat związany z branżą internetową. Współwłaściciel Bluerank, odpowiedzialny za obszar Explore: partnerstwa, ekspansję zagraniczną firmy oraz nowe rozwiązania w obszarze e-commerce. Przewodniczący Rady w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Pionier badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, inicjator powstania międzynarodowych porozumień agencji digital marketingu. Promotor działań charytatywnych Bluerank. Ultramaratończyk, fan hard rocka i psów rasy labrador retriever

dr Monika Olszewska

dr Monika Olszewska

starsza specjalistka ds. sprzedaży, Winkhaus Polska Beteiligungs sp. z o.o. sp.k.

Doktor nauk ekonomicznych w specjalności zarządzanie przedsiębiorstwem, absolwentka UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. Specjalista do spraw sprzedaży z 25-letnim doświadczeniem. Nauczyciel akademicki, autorka publikacji naukowych z zakresu motywowania, zarządzania i kultury organizacyjnej ze szczególnym uwzględnieniem wartości.

Artur Piechocki

Artur Piechocki

radca prawny, założyciel kancelarii APLAW, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy PIIT

Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej i przemysłowej, prawie technologii informacyjnych oraz komunikacyjnych (ICT), ochronie danych i prywatności oraz cyberbezpieczeństwie. Posiada 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu audytów prawnych i doradztwie prawnym na rzecz spółek polskich i międzynarodowych, głównie z sektora IT, telekomunikacji i mediów. Przez wiele lat pracował jako Doradca ds. prawnych i polityki domenowej rejestru PL w Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK), reprezentując Rejestr w Polsce i w organizacjach międzynarodowych. Ekspert Ministerstwa Cyfryzacji w pracach legislacyjnych trzech grup roboczych: ds. Internetu Rzeczy (IoT), Cyberbezpieczeństwa oraz Sztucznej Inteligencji (AI). Współtwórca orzecznictwa domenowego w Sądzie Arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej (KIG). Jest ekspertem Europejskiej Agencji ds. Bezpieczeństwa Sieci i Informacji (European Network and Information Security Agency (ENISA) w zakresie doradztwa regulacyjnego, ochrony prywatności i danych osobowych. Ekspert EU CyberNet w zakresie cyberbezpieczeństwa. Współpracuje również z Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN) oraz Światową Organizacją Własności Intelektualnej (WIPO), a w przeszłości Council of European National Top Level Domain Registries (CENTR). Był także uczestnikiem spotkań Międzynarodowej Unii Telekomunikacyjnej (ITU). Jest członkiem International Association of Privacy Professionals (IAPP). Wykładowca w Szkole IT/TMT Centrum IP im. H. Grocjusza w Warszawie. Pełni rolę Chapter Chair na rynek polski z ramienia PrivacyConnect. Członek kolegium redakcyjnego Prawa Nowych Technologii C.H. Beck. Odpowiada za sekcję Cyberbezpieczeństwa w Stowarzyszeniu Prawa Nowych Technologii. Rekomendowany przez Media Law International w dziedzinie prawa mediów, telekomunikacji i Internetu, a także przez Legal 500 EMEA w obszarze TMT oraz Data Privacy & Data Protection. Otrzymał wyróżnienie w rankingu kancelarii prawniczych "Rzeczpospolitej" 2022 w dziedzinie Cyberbezpieczeństwo.

Celina Prinz

Celina Prinz

Global Employer Branding Manager, PEPCO

Pasjonatka employer brandingu, HR i marketingu. Z wykształcenia teatrolożka, lubi aktywnie słuchać i rozmawiać z ludźmi. W obszarze komunikacji z pracownikami i kandydatami skutecznie wykorzystuje kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte w komunikacji marketingowej. Ma na koncie z sukcesem zrealizowane i nagradzane kampanie employer brandingowe. Obecnie wspiera 15 rynków europejskich w budowaniu wizerunku pracodawcy i w marketingu rekrutacyjnym w Pepco.

Anna Rezner

Anna Rezner

Client Service Director, Gameset i LifeTube

Jako Client Service Director w Gameset i LifeTube kieruje zespołami tworzącymi i realizującymi gamingowe i metaversowe kampanie marketingowe dla klientów endemicznych i nieendemicznych. Anna ma ponad 10 lat doświadczenia w branży marketingowej i współpracowała m.in. z takimi markami, jak Google, Philips, Erbud, Hebe, Energizer i nie tylko.

Artur Roguski

MODERATOR Artur Roguski

Senior Social Media Manager, Focus Nation

Magister psychologii o specjalizacji media i reklama. Autor książki „Zrozumieć social media”. Z branżą digitalową i mediową związany od 12 lat. Pracował między innymi w Ogilvy, RASP, magazynie Brief, Dfusion Communication czy agencji Huta 19. Współpracował z takimi markami jak Żubr, Cisco, Whirlpool, IBM, Cropp. Obecnie pełni rolę Senior Social Managera w agencji Focus Nation. Prowadzi bloga poświęconego zagadnieniom mediów społecznościowych whysosocial.pl. Autor kilkudziesięciu publikacji w prasie i mediach branżowych. Prowadził zajęcia z zakresu komunikacji oraz strategii digitalowej i content marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania, SGH czy Politechnice Białostockiej.

Kuba Sagan

Kuba Sagan

Creative Director & Co-Founder Feeders Agency

Kuba Sagan to współzałożyciel i dyrektor kreatywny Feeders Agency, której misją jest karmić feed odbiorców dobrymi treściami. Dwukrotny zwycięzca Cannes Young Creatives, juror polskich i zagranicznych festiwali, zdobywca ponad 70-ciu nagród branżowych tj. Effie, KTR, Golden Drum. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla Nike, Netflix, IKEA, Disney, Marvel, Żywiec i P&G. Wierzy w to, że reklama jest częścią branży rozrywkowej, dlatego też powinna bawić, wzruszać lub edukować w ciekawy dla odbiorcy sposób.

Magdalena Anna Szmidt

Magdalena Anna Szmidt

Marketing Automation Specialist, PLAYER.PL, TVN Warner Bros. Discovery

Posiada 14-letnie doświadczenie w zakresie marketingu internetowego. Social Media Manager w Dzień Dobry TVN, TVN Zdrowie i Discovery Life Polska. Obecnie rozwija kompetencje analityczno-strategiczne w Zespole Anti-Churn, w serwisie VOD Player.pl, TVN Warner Bros. Discovery. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji: marketing polityczny. Jej doskonałą znajomość rynku online oraz narzędzi nowoczesnego marketera potwierdza certyfikat DIMAQ wydany przez IAB Polska. Od 2017 . prowadzi własną działalność gospodarczą, której misją jest wspieranie małych i średnich firm oraz osób publicznych w budowie profesjonalnego wizerunku online. W obszarze Jej zainteresowań są w szczególności media społecznościowe oraz marketing automation. Regularnie publikuje artykuły w mediach branżowych. Artykuł dot. potencjału danych w e-mail marketingu: https://nowymarketing.pl/a/37254,mailing-is-dead-not-anymore-o-potencjale-big-data-w-e-mail-marketingu. Autorka bloga marketingowego https://magdalenaszmidt.com/blog/. Autorka e-booka 50 skutecznych przepisów na promocję marki online. Jurorka 11.edycji konkursu na najlepsze prace dyplomowe DIMAQ Uni.

Michał Szymański

Michał Szymański

CEO, Agencja ABCX

Przede wszystkim "moja praca to moja pasja!". Na rynku projektów Internetowych oraz pozycjonowania jestem od początku, czyli 2003 roku. Doświadczenie i wiedza to podstawy jakie nabyłem w wielu międzynarodowych firmach. Umiejętności moich zespołów projektowych zostały zdobyte podczas wielu ciekawych projektów, z których każdy był traktowany indywidualnie. Wierzę, że biznes tworzą ludzie - dlatego skupiając się na SEO zawsze chcę zrozumieć potrzeby ludzi szukających usług firmy z którą współpracuje.

Róża Szyperek

Róża Szyperek

Marketing Manager, Sieć Norlandia Przedszkola

Energiczna managerka w dziedzinie marketingu i komunikacji marki. Lubię wyzwania i odkrywanie nowych rozwiązań. Jestem grafikiem, tworzę kreacje offline i online. Na rynku edukacji od 15 lat, zaś w marketingu od 2017 roku. Tworzę kampanie promocyjne do prowadzenia biznesu. Moją pasją jest edukacja&storytelling, wierzę, że wartości naszej pracy - są jej najlepszą reklamą i drogą do rozwoju.

Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak

Managing Partner, GrupaYak sp. z o.o.

Inspirujący mówca, mentor, networker. Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, UW, PW i MBA na ALK, PK. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 2000 sesji networkingowych dla przeszło 200.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził i rozwijał do 2013 na rynku krajowym firmę BNI Polska. Obecnie jest partnerem spółki szkoleniowo-doradczej GrupaYak. Został wybrany jednym z "10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin 2018, 2019 o 2020". Prowadzi z zespołem programy rozwojowe: #SocialSelling, #FirmaNaLinkedin, #MentorCEOin, #RzecznictwoPracowników. Na eventach biznesowych zarządza #SesjePozytywnychRelacji. Poprzednio: Prezes Akademia Rekomendacji, BNI Polska, Jobpilot Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Członek założyciel PSZK w 1994, a a latach 2003-2004 członek Zarządu PSZK. Założyciel i od 2006 Prezes, do 2019 członek Zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Jest autorem książki "Nigdy nie stój sam" i współautorem: “Alchemia Kariery” ( z J. Santorskim), “Profesjonalny networking. Kontakty, które procentują” ( z R.Wendtem), “Praktyczny poradnik networkingu” (z W. Antosiewiczem), "Zanurz się w błękitnym oceanie. Jak networking wspiera rozwój firm" ( z K.Rumianowskim ), "Nigdy nie stój sama " ( z Agatą Dynoch ).

Maciej Leonard Żybula

Maciej Leonard Żybula

Założyciel agencji 360|digital Bees & Honey (wcześniej Social Art)

Od kilkunastu lat związany z branżą reklamową. Wykładowca akademicki z zakresu marketingu i digital w SGH i UMFC w Warszawie. Prowadzi zajęcia na studiach „ Zarządzania marką ”, ”Marketing dóbr i usług luksusowych”, a także ”Menagerów Kultury” SGH. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów reklamowych dla marek na polskim i światowym rynku. Związany przez lata z kulturą i teatrem. Dusza towarzystwa. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru."

DIMAQ

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

SOCIAL MEDIA '23

Wstęp bezpłatny

SOCIAL MEDIA '23

Wstęp bezpłatny

SOCIAL MEDIA '23

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

SOCIAL MEDIA '23

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •   ‑ 
  •  On-line