Social Selling
SprzedażWarszawaKonferencja
Hotel Polonia Palace
Social Selling
Nowe szanse sprzedaży

Wstęp bezpłatny


  • 68% kupujących B2B woli samodzielnie szukać informacji w sieci niż spotykać się z handlowcem
  • 3,3mln - tylu jest aktywnych użytkowników na Linkedin w Polsce i to oni sprawiają, że kształtuje się tam coraz więcej opinii biznesowych
  • 47% klientów uważa, że wysokiej jakości treści miały bezpośredni wpływ na podjęcie decyzji biznesowej i nawiązanie współpracy
  • 58% o tyle zwiększają się Twoje szanse na przyciągnięcie talentów do organizacji dzięki zaangażowaniu w mediach społecznościowych
  • 45% więcej leadów generują sprzedawcy B2B wykorzystujący w swoich działaniach media społecznościowe
  • 7x większą konwersję dają kontakty uzyskane przez pracowników na Linkedin niż leady zdobyte innymi drogami
  • 51% handlowców B2B dzięki social sellingowi realizuje częściej swoje cele sprzedażowe



Dostrzegasz jak wszyscy wokół Ciebie korzystają z telefonów? Widzisz, ile czasu klienci spędzają na linkedin? To właśnie portale społecznościowe są miejscem, gdzie znajdują się Twoi klienci!


Weź udział w jedynym na polskim rynku wydarzeniu w całości poświęconemu sprzedaży B2B w mediach społecznościowych. Razem z ekspertami z Signify, Mondi, Hays Poland, 3m Projekt, Canon:


  • zbuduj spójną strategię sprzedaży wykorzystującą media społecznościowe
  • naucz się wchodzić w interakcję z Twoimi klientami, być w miejscu i czasie wtedy, kiedy oni tego chcą
  • poznaj techniki rozwoju Twoich handlowców i wzmacniania ich wizerunku jako ekspertów
  • zobacz, jakie treści budują Twoją pozycję eksperta (treści publikowane przez pracowników cieszą się 2x większym zaangażowaniem niż te same treści udostępniane przez firmę)
  • naucz się integrować działania marketingu i sprzedaży, a tym samym zapewnij dużą skalowalność wewnątrz organizacji


Ponadto podczas interaktywnej sesji warsztatowej, pod okiem eksperta, przygotujesz własny plan tematów i treści, które już następnego dnia po konferencji będziesz mógł publikować w social mediach.


Jeśli odpowiadasz za sprzedaż, marketing czy promocje w obszarze B2B i chcesz zwiększyć efektywność swoich działań sprzedażowych, nie może zabraknąć Cię na naszej konferencji! Przyjdź na wydarzenie i zacznij osiągać lepsze wyniki!




Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:00Rozpoczęcie konferencji, przywitanie uczestników

  • 09:05PIERWSZY KROK: Jak skutecznie wdrożyć Social Selling w dużej organizacji (CEE / Europa)? Strategia sprzedaży w mediach społecznościowych krok po kroku

    • Łukasz Maroszczyk, None Global B2B Digital Activation Lead, Signify

    case study Signify

    • Wąskie gardła i przeszkody w Twojej organizacji czyli jak sprostać wyzwaniom wdrożenia programu social selling w dużej, międzynarodowej firmie?
    • Klienci zewnętrzni a wewnętrzni – jak możesz zaangażować ludzi na różnych poziomach organizacji w program social selling?
    • Różnice i podobieństwa, rynki europejskie a polskie organizacja. W jaki sposób zbudować strategię social sellingową dostosowaną do regionu i struktury firmy?


    40 min

  • 09:45START: Wdrożenie programu Social Selling B2B

    • Przemysław Jabłoński, None Dyrektor Działu Marketingu, Canon

    case study Canon

    • Etapy dojrzałości programu
    • Pilot programu - efekty i wyzwania po drodze
    • Wykorzystanie LinkedIna we wspólnej pracy marketingu i sprzedaży wokół procesu zakupowego klienta


    40 min

  • 10:25PÓŁ ROKU: Wzloty, upadki, trudy codzienności czyli jak dotychczasowe doświadczenia z prowadzenia social sellingu przekuć w sukces sprzedaży Twojego zespołu?

    • Robert Lis, None Marketing Manager, Mondi

    case study Mondi

    • Największe sukcesy, nietypowe formy – jak skutecznie wyciągnąć wnioski z elementów, które nie zadziałały w Twoim programie?
    • 30 handlowców, 1 program czyli jak efektywnie zaangażować wszystkich pracowników zespołu sprzedaży?
    • Metody bezustannego angażowania Twoich pracowników w Social Selling
    • W jaki sposób skutecznie możesz pozyskać ambasadorów i sponsorów wewnętrznych Social Sellingu?


    40 min

  • 11:05Przerwa na kawę

  • 11:25SOCIAL SELLING W CODZIENNEJ PRAKTYCE: Jak budować sieć kontaktów i umacniać relacje, aby przynosiły wymierne korzyści?

    • Adrian Gamoń, None Brand Experience & Communication Strategist, adriangamon.com
    • Co warto zrobić przed przystąpieniem do budowy sieci kontaktów na LinkedIn?
    • Jak wygląda proces budowy relacji? Co zrobić przed nawiązaniem kontaktu? Jak umacniać relacje po nawiązaniu kontaktu? Kiedy jest czas na sprzedaż? Co warto zrobić po sprzedaży?
    • Jak na co dzień można optymalnie sobie ułożyć prace i aktywności na LinkedIn?  


    40 min

  • 12:05SOCIAL SELLING A PR: Jak social selling wspiera PR i w jaki sposób działania PRowe wspierają social selling?

    • Paulina Łukaszuk, None Communications Manager, Hays Poland

    case study Hays Poland

    • Miejsce social sellingu w procesie sprzedaży, czyli mocne wyjście poza aktywność na LinkedIn
    • Jak zaangażować handlowców w działania social selling
    • 3 nieoczywiste efekty działań social selling w naszej organizacji


    40 min

  • 12:45Lunch

  • 13:35LINKEDIN: To ostatni moment, aby wsiąść i zająć dobre miejsce w odjeżdżającym super expresie jakim jest LinkedIn czyli o tym jak zbudować pozycję eksperta na Linkedin

    • Robert Sieńko, None New Business Director, 3m Projekt

    case study 3m Projekt

    • Jak w ciągu relatywnie krótkiego czasu możesz zostać najbardziej rozpoznawalnymi „ekspertami” w Twojej branży?
    • Od zera do bohatera – metody, które pozwolą Ci odnieść sukces na portalu Linkedin


    40 min

  • 14:15TREŚCI: Jak tworzyć treści, które wspierają sprzedaż i budują pozycję eksperta? Część 1

    • Piotr Grządziel, None Founder and Brand Creator, Top Personal Branding

    Thought Leadership – treści, które najbardziej angażują i które wspierają sprzedaż

    • Dlaczego LinkedIn jest dzisiaj jednym z kluczowych i najbardziej wiarygodnych kanałów komunikacji
    • Branża, produkt czy wiadomości o firmie – jak najlepiej wybrać tematy do publikacji i częstotliwość publikacji
    • Co działa najlepiej na LinkedIn – best practices & copywriting

    30 min

  • 14:45Przerwa na kawę

  • 15:00TREŚCI: Jak tworzyć treści, które wspierają sprzedaż i budują pozycję eksperta? Część 2

    • Piotr Grządziel, None Founder and Brand Creator, Top Personal Branding

    Interaktywna sesja warsztatowa "Thought Leadership", podczas której przygotujesz własny plan tematów i treści do działań social sellingowych.

    • Ćwiczenie oparte na modelu Thougth Leadership – plan treści

    1g 0 min

  • 16:00Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Paulina Łukaszuk

Paulina Łukaszuk

Communications Manager, Hays Poland

Ekspertka w zakresie komunikacji. Od ponad 10 lat związana z branżą rozwiązań biznesowych w obszarze HR. Jako Communications Manager w Hays Poland odpowiada zarówno za obszar komunikacji wewnętrznej, jak i PR. Jej doświadczenie obejmuje wiele dziedzin, związanych głównie z wdrażaniem modeli komunikacji marketingowej, współpracą z mediami oraz komunikacją kryzysową. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów PR i komunikacji strategicznej w Szkole Głównej Handlowej. Przed dołączeniem do Hays pracowała w polskim oddziale Hay Group, gdzie jako Marketing Manager odpowiadała za wzmocnienie marki i wizerunku firmy poprzez komunikację oraz kontakty z mediami. Wcześniej jako dziennikarz współpracowała z redakcjami, portalami informacyjnymi i wydawnictwami specjalistycznymi.

Łukasz Maroszczyk

Łukasz Maroszczyk

Global B2B Digital Activation Lead, Signify

Marketer z ponad 13 letnim stażem w takich firmach jak Procter & Gamble, Bank HSBC, Prudential, czy Signify (znanym wcześniej jako Philips Lighting).Laureat konkursów Effie oraz Golden Arrow. Jako członek zespołu wprowadzającego markę Prudential do Polski odpowiedzialny był za zbudowanie eksosytemu digital marketingowego firmy. W Signify zainicjował transformację cyfrową firmy w regionie CEE. Wprowadził również Social Selling do globalnego krwioobiegu firmy kiedy nie było to jeszcze modne;) Obecnie w holenderskiej centrali firmy odpowiada za marketing cyfrowy dla kanału B2B. Współautor kursu e-learning „Social Selling SWAT” – kompleksowego szkolenia z zakresu Technik Social Selling. Mówi o sobie jako o “marketerze który nie boi się sprzedaży”.

Przemysław Jabłoński

Przemysław Jabłoński

Dyrektor Działu Marketingu, Canon

Manager sprzedaży i marketingu z wieloletnim doświadczeniem pracy w segmencie B2B. Od 2013 r. związany z firmą Canon Polska, gdzie obecnie jako Dyrektor Działu Marketingu obszaru B2B odpowiada za strategię działań marketingowych i optymalizację procesów sprzedaży. Koordynuje realizację projektów, mających na celu wdrażanie w Canon Polska nowoczesnych narzędzi budujących cyfrowe mechanizmy generowania leadów oraz budowania świadomości marki. W ramach nowego podejścia do marketingu B2B, odzwierciedlającego przyjętą strategię firmy, odpowiadał m.in. za projekty nakierowane na poprawę efektywności działań sprzedażowych m.in. wdrożenia systemów marketing automation czy nowoczesnej metodologii wykorzystania systemów CRM. Gorący zwolennik wykorzystania potencjału nowych technologii w tradycyjnych działaniach sprzedażowych. Zainicjował szereg nowych aktywności marketingowych w Canon Polska m.in. realizację kampanii marketingowych opartych o nowe podejście do treści i aktywne wykorzystanie kanałów social media czy nowoczesnego prospectingu (obejmującego ogólnofirmowy projekt Social Selling).

Robert Lis

Robert Lis

Marketing Manager, Mondi

Marketing Manager w Mondi Corrugated w Polsce. Realizuje strategie komunikacji i działania marketingowe, wdrażając min. idee customer journey i nowoczesne narzędzia marketingu B2B. Przez ponad 6 lat prowadził inspirujące warsztaty z firmami z sektora FMCG o roli opakowań w wyróżnieniu produktu na półce, skuteczności sprzedaży i budowaniu marki a także aspektów kosztowych opakowań w wymiarze logistyki czy procesu pakowania. Posiada także kilkuletnie doświadczenie w marketingu B2C zdobyte na stanowisku brand manager’a w międzynarodowych firmach z sektora FMCG w zakresie tworzenia strategii i komunikacji marek oraz zarządzania produktem. Zwolennik prezentacji w duchu presentation zen Garr’a Reynolds’a. Śledząc profil Roberta na Linkedin pl.linkedin.com/in/robertlis/ będą Państwo na bieżąco informowani o ciekawostkach ze świata opakowań.

Piotr Grządziel

Piotr Grządziel

Founder and Brand Creator, Top Personal Branding

Wprowadza innowacyjne rozwiązania dla liderów oparte o personal branding, employer branding i social selling. Od 15 lat skutecznie łączy marketing, komunikację i sprzedaż, realizując projekty dla różnych branż. Twórca metody Top Personal Branding, na bazie której pracuje z liderami w biznesie, pomagając im zbudować silne, wyróżniające się i skuteczne marki osobiste. Jeden z kluczowych influencerów na LinkedIn, mówca na TEDx oraz konferencjach marketingowych, sprzedażowych, IT w Polsce i za granicą.

Robert Sieńko

Robert Sieńko

New Business Director, 3m Projekt

Typ analogowy. Od kilku lat socjalmediowy neofita - entuzjasta LinkedIn. Współautor jedynego w polskim Internecie portalu poświęconego w całości materiałom wspierającym sprzedaż (POSM) – www.brandingshop.pl Prelegent na konferencjach branży trade marketingowej. Współpracownik wydawnictw OHH Magazine oraz Design&Business.

Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

Brand Experience & Communication Strategist, adriangamon.com

Wierzy w MOC słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację marek spójnych z wartościami i potrzebami klientów. Założyciel agencji Social Frame i twórca kierunku studiów podyplomowych na AGH „Social Media & Content Marketing”. Autor wielu publikacji marketingowych i prelegent prestiżowych konferencji branżowych. Współautor kursu e-learning „Social Selling SWAT” – kompleksowego szkolenia z zakresu social sellingu. Inicjator i organizator spotkań edukacyjno-networkingowych LinkedIn Local w Krakowie.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]