
Social Selling
Cel
- 68% kupujących B2B woli samodzielnie szukać informacji w sieci niż spotykać się z handlowcem
- 3,3mln - tylu jest aktywnych użytkowników na Linkedin w Polsce i to oni sprawiają, że kształtuje się tam coraz więcej opinii biznesowych
- 47% klientów uważa, że wysokiej jakości treści miały bezpośredni wpływ na podjęcie decyzji biznesowej i nawiązanie współpracy
- 58% o tyle zwiększają się Twoje szanse na przyciągnięcie talentów do organizacji dzięki zaangażowaniu w mediach społecznościowych
- 45% więcej leadów generują sprzedawcy B2B wykorzystujący w swoich działaniach media społecznościowe
- 7x większą konwersję dają kontakty uzyskane przez pracowników na Linkedin niż leady zdobyte innymi drogami
- 51% handlowców B2B dzięki social sellingowi realizuje częściej swoje cele sprzedażowe
Dostrzegasz jak wszyscy wokół Ciebie korzystają z telefonów? Widzisz, ile czasu klienci spędzają na linkedin? To właśnie portale społecznościowe są miejscem, gdzie znajdują się Twoi klienci!
Weź udział w jedynym na polskim rynku wydarzeniu w całości poświęconemu sprzedaży B2B w mediach społecznościowych. Razem z ekspertami z Signify, Mondi, Hays Poland, 3m Projekt, Canon:
- zbuduj spójną strategię sprzedaży wykorzystującą media społecznościowe
- naucz się wchodzić w interakcję z Twoimi klientami, być w miejscu i czasie wtedy, kiedy oni tego chcą
- poznaj techniki rozwoju Twoich handlowców i wzmacniania ich wizerunku jako ekspertów
- zobacz, jakie treści budują Twoją pozycję eksperta (treści publikowane przez pracowników cieszą się 2x większym zaangażowaniem niż te same treści udostępniane przez firmę)
- naucz się integrować działania marketingu i sprzedaży, a tym samym zapewnij dużą skalowalność wewnątrz organizacji
Ponadto podczas interaktywnej sesji warsztatowej, pod okiem eksperta, przygotujesz własny plan tematów i treści, które już następnego dnia po konferencji będziesz mógł publikować w social mediach.
Jeśli odpowiadasz za sprzedaż, marketing czy promocje w obszarze B2B i chcesz zwiększyć efektywność swoich działań sprzedażowych, nie może zabraknąć Cię na naszej konferencji! Przyjdź na wydarzenie i zacznij osiągać lepsze wyniki!
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Polonia Palace
al. Jerozolimskie 45
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy