Social Selling

Social Selling

1995 zł netto do 24 września

Social Selling
 / 24 września 2019 / Warszawa  / 1995 zł netto Zarejestruj się

Cel

  • 68% kupujących B2B woli samodzielnie szukać informacji w sieci niż spotykać się z handlowcem
  • 3,3mln - tylu jest aktywnych użytkowników na Linkedin w Polsce i to oni sprawiają, że kształtuje się tam coraz więcej opinii biznesowych
  • 47% klientów uważa, że wysokiej jakości treści miały bezpośredni wpływ na podjęcie decyzji biznesowej i nawiązanie współpracy
  • 58% o tyle zwiększają się Twoje szanse na przyciągnięcie talentów do organizacji dzięki zaangażowaniu w mediach społecznościowych
  • 45% więcej leadów generują sprzedawcy B2B wykorzystujący w swoich działaniach media społecznościowe
  • 7x większą konwersję dają kontakty uzyskane przez pracowników na Linkedin niż leady zdobyte innymi drogami
  • 51% handlowców B2B dzięki social sellingowi realizuje częściej swoje cele sprzedażowe

Dostrzegasz jak wszyscy wokół Ciebie korzystają z telefonów? Widzisz, ile czasu klienci spędzają na linkedin? To właśnie portale społecznościowe są miejscem, gdzie znajdują się Twoi klienci!

Weź udział w jedynym na polskim rynku wydarzeniu w całości poświęconemu sprzedaży B2B w mediach społecznościowych. Razem z ekspertami z Signify, Mondi, Hays Poland, Audience Network, 3m Projekt, Canon:

  • zbuduj spójną strategię sprzedaży wykorzystującą media społecznościowe
  • naucz się wchodzić w interakcję z Twoimi klientami, być w miejscu i czasie wtedy, kiedy oni tego chcą
  • poznaj techniki rozwoju Twoich handlowców i wzmacniania ich wizerunku jako ekspertów
  • zobacz, jakie treści budują Twoją pozycję eksperta (treści publikowane przez pracowników cieszą się 2x większym zaangażowaniem niż te same treści udostępniane przez firmę)
  • naucz się integrować działania marketingu i sprzedaży, a tym samym zapewnij dużą skalowalność wewnątrz organizacji

Ponadto podczas interaktywnej sesji warsztatowej, pod okiem eksperta, przygotujesz własny plan tematów i treści, które już następnego dnia po konferencji będziesz mógł publikować w social mediach.

Jeśli odpowiadasz za sprzedaż, marketing czy promocje w obszarze B2B i chcesz zwiększyć efektywność swoich działań sprzedażowych, nie może zabraknąć Cię na naszej konferencji! Przyjdź na wydarzenie i zacznij osiągać lepsze wyniki!


Program

Wtorek, 24 września

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
09:00

Rozpoczęcie konferencji, przywitanie uczestników

Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
09:05 09:45

PIERWSZY KROK: Jak skutecznie wdrożyć Social Selling w dużej organizacji (CEE / Europa)? Strategia sprzedaży w mediach społecznościowych krok po kroku

  • Łukasz Maroszczyk, Global B2B Digital Activation Lead, Signify

case study Signify

  • Wąskie gardła i przeszkody w Twojej organizacji czyli jak sprostać wyzwaniom wdrożenia programu social selling w dużej, międzynarodowej firmie?
  • Klienci zewnętrzni a wewnętrzni – jak możesz zaangażować ludzi na różnych poziomach organizacji w program social selling?
  • Różnice i podobieństwa, rynki europejskie a polskie organizacja. W jaki sposób zbudować strategię social sellingową dostosowaną do regionu i struktury firmy?


  • 40 min.
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
09:45 10:25

START: Wdrożenie programu Social Selling B2B

  • Przemysław Jabłoński, Dyrektora Działu Marketingu, Canon

case study Canon

  • Etapy dojrzałości programu
  • Pilot programu - efekty i wyzwania po drodze
  • Wykorzystanie LinkedIna we wspólnej pracy marketingu i sprzedaży wokół procesu zakupowego klienta


  • 40 min.
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
10:25 11:05

3 MIESIĄC: Social selling i sprzedaż rozwiązań na rynku marketingu i analityki danych

  • Marcin Filipowicz, VP / CBDO, Audience Network

case study Audience Network

  • Jakie efekty przynoszą pierwsze miesiące wdrożenia programu Social Selling w organizacji?
  • Dlaczego elastyczność jest ważna na każdym etapie wdrożenia programu? Metody prognostyczne w pierwszych momentach funkcjonowania Social Sellingu
  • Jak Twoje działania na LinkedIn możesz przekuć w pozyskanie wartościowych klientów?


  • 40 min.
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
11:05

Przerwa na kawę

Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
11:25 12:05

PÓŁ ROKU: Wzloty, upadki, trudy codzienności czyli jak dotychczasowe doświadczenia z prowadzenia social sellingu przekuć w sukces sprzedaży Twojego zespołu?

  • Robert Lis, Marketing Manager, Mondi

case study Mondi

  • Największe sukcesy, nietypowe formy – jak skutecznie wyciągnąć wnioski z elementów, które nie zadziałały w Twoim programie?
  • 30 handlowców, 1 program czyli jak efektywnie zaangażować wszystkich pracowników zespołu sprzedaży?
  • Metody bezustannego angażowania Twoich pracowników w Social Selling
  • W jaki sposób skutecznie możesz pozyskać ambasadorów i sponsorów wewnętrznych Social Sellingu?


  • 40 min.
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
12:05 12:45

SOCIAL SELLING A PR: Jak social selling wspiera PR i w jaki sposób działania PRowe wspierają social selling?

  • Paulina Łukaszuk, Communications Manager, Hays Poland

case study Hays Poland

  • Miejsce social sellingu w procesie sprzedaży, czyli mocne wyjście poza aktywność na LinkedIn
  • Jak zaangażować handlowców w działania social selling
  • 3 nieoczywiste efekty działań social selling w naszej organizacji


  • 40 min.
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
12:45

Lunch

Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
13:35 14:15

Jak social selling wspiera dzisiaj sprzedaż

***panel dyskusyjny

  • 40 min.
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
14:15 14:55

LINKEDIN: To ostatni moment, aby wsiąść i zająć dobre miejsce w odjeżdżającym super expresie jakim jest LinkedIn czyli o tym jak zbudować pozycję eksperta na Linkedin

  • Robert Sieńko, New Business Director, 3m Projekt

case study 3m Projekt

  • Jak w ciągu relatywnie krótkiego czasu możesz zostać najbardziej rozpoznawalnymi „ekspertami” w Twojej branży?
  • Od zera do bohatera – metody, które pozwolą Ci odnieść sukces na portalu Linkedin


  • 40 min.
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
14:55 16:30

TREŚCI: Jak tworzyć treści, które wspierają sprzedaż i budują pozycję eksperta?

  • Piotr Grządziel, Founder and Brand Creator, Top Personal Branding

Interaktywna sesja warsztatowa "Thought Leadership", podczas której przygotujesz własny plan tematów i treści do działań social sellingowych

  • Thought Leadership: które treści najbardziej angażują, a które wspierają sprzedaż?
  • Co działa najlepiej na LinkedIn – best practices


  • 95 min.
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
16:30

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace

Prelegenci

  • Marcin Filipowicz

    Marcin Filipowicz

    VP / CBDO Audience Network
  • Paulina Łukaszuk

    Paulina Łukaszuk

    Communications Manager Hays Poland
  • Łukasz Maroszczyk

    Łukasz Maroszczyk

    Global B2B Digital Activation Lead Signify
  • Przemysław Jabłoński

    Przemysław Jabłoński

    Dyrektora Działu Marketingu Canon
  • Robert Lis

    Robert Lis

    Marketing Manager Mondi
  • Piotr Grządziel

    Piotr Grządziel

    Founder and Brand Creator Top Personal Branding
  • Robert Sieńko

    Robert Sieńko

    New Business Director 3m Projekt

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace

al. Jerozolimskie 45
Warszawa

1995 zł netto do 24 września

Zarejestruj się