XXI Forum Polskich Menedżerów Logistyki - POLSKA LOGISTYKA
LogistykaWarszawaForum
 ‑ 
Arche Hotel Krakowska
 ‑ 
XXI Forum Polskich Menedżerów Logistyki - POLSKA LOGISTYKA
XXI Forum Polskich Menedżerów Logistyki - POLSKA LOGISTYKA
Adaptacja w zmieniającym się świecie: wyzwania i szanse dla polskiej logistyki

Wstęp bezpłatny

Już po raz 21. zapraszamy do udziału w Forum Polskich Menedżerów Logistyki Polska Logistyka – jednym z największych i najważniejszych wydarzeń na polskim rynku logistycznym.

Dzisiejsza logistyka to znacznie więcej niż tylko przemieszczanie towarów z punktu A do punktu B. To skomplikowany proces, w którym technologie, zrównoważony rozwój, innowacje oraz efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw odgrywają kluczową rolę.

W obliczu coraz bardziej złożonych realiów geopolitycznych oraz rosnących napięć międzynarodowych, niezwykle istotne staje się zrozumienie wpływu tych czynników na funkcjonowanie łańcuchów dostaw. Jak zatem szybko reagować na zmieniające się warunki, aby utrzymać konkurencyjność.

W trakcie Forum Polskich Menedżerów Logistyki "Polska Logistyka" omówimy m.in. rolę sztucznej inteligencji (AI) w logistyce oraz jej szanse i zagrożenia w erze Generative AI, możliwości zastosowania nowoczesnych technologii, takich jak robotyka czy systemy RFID, w celu usprawnienia operacji magazynowych.

Na przykładzie studiów przypadków oraz dyskusji panelowych, przyjrzymy się innowacjom w transporcie, zagadnieniom związanym z bezpieczeństwem w transporcie, wykorzystaniu analityki i danych w łańcuchu dostaw oraz ekologicznym aspektom nowoczesnych łańcuchów dostaw.

Nie zabraknie również tematów związanych z e-commerce, zarządzaniem personelem oraz optymalizacją kosztową w zatrudnianiu. Będziemy analizować, czy sztuczna inteligencja może być pomocna w radzeniu sobie z problemem braku pracowników oraz omawiać strategie efektywnej rekrutacji pracowników.

Zapraszamy Państwa do udziału w forum, podczas którego nie tylko będziemy mówić o wyzwaniach, ale także szukać praktycznych rozwiązań, które pozwolą nam efektywniej zarządzać logistyką w dynamicznie zmieniającym się świecie.


Obejrzyj relację z zeszłorocznego forum




Do zobaczenia na Forum Polskich Menedżerów Logistyki "Polska Logistyka"!


Do udziału w Forum zapraszamy:

Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • transportem i zaopatrzeniem
  • magazynem i przepływem materiałów
  • strategią, rozwojem i operacjami


Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader


Możliwość skorzystania z bezpłatnego parkingu na terenie hotelu dla uczestników forum.

Partnerzy:

Partner Strategiczny

BISAR S.A.

Partner

RABEN LOGISTICS POLSKAC.H. RobinsonCTPLPP LogisticsFederal Express Corporation (FedEx)LogicorDHL Supply ChainPSI PolskaCIRCLE-KTRANSSYSTEM

Patron Honorowy

Ministerstwo Infrastruktury

Patron Medialny

Top Logistyklogistyczny.comEurologisticslog24.pl

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 08:50Oficjalne powitanie uczestników

    • Renata Grzeszczak,  Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz naukowy, fan nowych technologii, prezenter telewizyjny
  • 09:00Geopolityka i konflikty międzynarodowe oraz ich wpływ na funkcjonowanie światowej gospodarki

    • Ignacy Morawski,  Główny Ekonomista, Puls Biznesu
  • 09:30Panel dyskusyjny: Dzisiejsze wyzwania w globalnych łańcuchach dostaw

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz naukowy, fan nowych technologii, prezenter telewizyjny
    • Olga Palec-Furga,  Country Manager, R-BAG Poland
    • Adam Targowski,  Group Head of ESG Management, CTP
    • Adam Tomczak,  Group Head of Delivery Sales, Allegro
    • Globalna niepewność polityczna – sankcje handlowe – trudności i nieprzewidywalność w branży logistycznej – jak szybko reagować na zmieniające się warunki aby utrzymać konkurencyjność i bezpieczeństwo dostaw
    • Bliska wojna za granicą oraz na morzu czerwonym powodują zawirowania w łańcuchach dostaw. Czy wielcy armatorzy morscy zaczną omijać z tego powodu nasze porty? Czy i jak mogą skorzystać na tym inne gałęzie transportu, w tym transport lotniczy
    • Zakłócenia w łańcuchach dostaw – ich wpływ na biznes i sposoby mitygacji ich impaktu
  • Innowacje/Nowe technologie/Bezpieczeństwo

  • 10:15Wykorzystanie nowoczesnych technologii C.H. Robinson do optymalizacji łańcucha dostaw

    • Marek Matwiejuk,  General Manager Poland Domestic & CEE Shorthaul, C.H. Robinson
    • Czy można zoptymalizować łańcuch dostaw bez wykorzystania sztucznej inteligencji?
    • Czy AI to nasza szansa czy wróg?
    • Jak wykorzystać transformację AI i machine learning w logistyce?
    • Jakie narzędzia AI mamy do dyspozycji w C.H. Robinson i jak je wykorzystujemy by pomóc klientom zwiększyć efektywność ich łańcucha dostaw?
  • 10:45Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 11:15Panel dyskusyjny: Nowoczesne technologie/AI w magazynach

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz naukowy, fan nowych technologii, prezenter telewizyjny
    • Leszek Petryczko,  Supply Chain Director, Lyreco Polska S.A.
    • Anna Mazepa,  Asset Management Director, Logicor Polska
    • Tomasz Wcisło,  Dyrektor ds. logistyki centralnej, Leroy Merlin
    • Piotr Picyk,  Dyrektor sprzedaży, systemy dla logistyki CEE, PSI Polska Sp. z o.o.
    • Rachunek zysków i strat – przykład oceny rentowności z wdrożeń
    • Jak przygotować zespół do zmian technologicznych, tak aby strach nie storpedował dobrej inwestycji
    • Automatyzacja operacji magazynowych: Wdrażanie technologii automatyzacji magazynów, takich jak robotyka, pojazdy autonomiczne i systemy RFID w celu usprawnienia operacji, poprawy dokładności realizacji zamówień i obniżenia kosztów pracy
    • Istota działu IT w procesach logistycznych i magazynowych. Inwestowanie w rozwiązania IT jako przewaga konkurencyjna firmy
  • 12:00Nowoczesny magazyn_ case study

    • Katarzyna Słabowska,  Dyrektor Logistyki, Żabka Polska Sp. z o. o.
    • Jakub Kłoczko,  Dyrektor ds. Automatyzacji i Nowych Technologii w Logistyce, Żabka Polska Sp. z o. o.
  • 12:40Innowacje w transporcie: perspektywy na przyszłość

    • Sebastian Anioł,  Dyrektor ds. Innowacji Logistycznych, InPost
  • 13:20Panel dyskusyjny: Bezpieczeństwo i wyzwania w transporcie

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz naukowy, fan nowych technologii, prezenter telewizyjny
    • Dr Katarzyna Marczuk,  założycielka, CEO, Aleet
    • Bartłomiej Niemiec,  Regionalny Kierownik Sprzedaży, Raben Logistics Polska
    • Maciej Wroński,  Prezes, TLP Transport i Logistyka Polska
    • Piotr Litwin,  Szef Działu Logistyki, Koordynator Lean, Oceanic Sp. z o.o.
    • Zakłócenia w dostawach - analiza potencjalnych zakłóceń - strajki, blokady dróg, katastrofy naturalne i incydenty bezpieczeństwa – jak zarządzać tymi sytuacjami w celu minimalizacji wpływu na operacje logistyczne
    • Cyberbezpieczeństwo w transporcie - rosnące zagrożenia cyberatakami na infrastrukturę transportową, systemy zarządzania flotą oraz platformy logistyczne
    • Zagrożenia zmian klimatycznych dla infrastruktury transportowej, dostaw towarów i logistyki, oraz strategii adaptacji i ograniczenia wpływu na środowisko
    • Czy wejście ukraińskich firm transportowych zniszczy czy też mocno zredukuje polskie firmy transportowe
    • Polityka klimatyczna zwiększająca koszty transportu drogowego (volumeny na tory)
  • 14:00Lunch

    Zapraszamy na lunch, kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 15:00Transformacja cyfrowa na przykładzie FedEx, czyli jak monetyzować swoje zbiory danych

    • Katarzyna Osuch-Bukowska,  Director of Engineering, FedEx
    • Piotr Soboń,  Engineering Manager, FedEx
  • 15:40Zasadność analizy danych logistycznych – czy warto to robić

    • Ryszard Ćwirko,  Członek Zarządu, Dyrektor Logistyki Centralnej, Tymbark MWS Sp. z o.o., Maspex
    • Adrian Miler,  Kierownik Działu Technicznego M-Logistic, Maspex
    • Potrzeby analizy danych logistycznych
    • Jakie działania miały wpływ na podjęcie kluczowych decyzji
    • Kto i w jaki sposób miałby się zająć analizą
    • Studium przypadków
  • 16:20Czy jest miejsce na intuicję w czasach Big Data i AI?

    • Jakub Knauer,  Starszy menedżer logistyki i operacji e-commerce, Jeronimo Martins Polska S.A.
    • Czy intuicja nadal może być wartościowym narzędziem dla menedżerów, mimo wszechobecności zaawansowanej analityki danych 
    • Wyzwania związane z poleganiem na intuicji oraz poleganiem na analityce 
    • Jak rozwijać swoje kompetencje analityczne i intuicyjne 


  • 17:00Zakończenie I dnia forum

  • 17:05Rozmowy logistyków przy lampce wina i whisky

    Selekcja win przygotowana specjalnie na spotkanie Pulsu Biznesu


    Winnica Zbrodzice zaczynała jako jedna z pierwszych w Polsce. Wino to dla nich pasja, którą przekuwają w najwyższą jakość. Sposób uprawy, dbałość o szczegóły, stawianie na ekologię, bezustanne szukanie nowych rozwiązań procentują. Wina te cieszą się uznaniem, a enoturystyka przyciąga wielu miłośników winnych szlaków. Wino wymaga wyjątkowego miejsca, a im udało się takie miejsce stworzyć.

  • 19:00Wagabunda

    • Piotrek Szumowski,  Komik, Stand-uper

    Logistyka na wesoło - stand up

  • 09:30Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 10:00Sustainability as a driver of the efficient supply chain*

    • Jacek Faber,  Senior Business Development Manager, DHL Supply Chain
    • Jürgen Resch,  VP Supply Chain, Business Area Europe, Middle East and Africa, Tomra
    • Value-based partnership
    • Multidimensional approach to sustainability
    • Operational efficiency = mandatory for sustainable business growth


    *prelekcja w j. angielskim (nie zapewniamy tłumaczenia)

  • 10:40Wpływ nowej rzeczywistości VUCA na zarządzanie łańcuchem dostaw, jak mimo wyzwań zapewnić właściwy poziom obsługi klientów

    • Dawid Kujaczyński,  Supply Chain Planning DIrector, Amica Group
    • Planowanie w Supply Chain -> horyzont krótko / średnio / długotermionowy
    • Co powinniśmy planować w ramach Łańcucha Dostaw
    • Digitalizacja i jej wpływ na Planowanie Łańcucha Dostaw -> Case Study
    • Procesy wspomagające podejmowanie kluczowych decyzji w oparciu o wyniki w/w planowania
  • 11:20Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • HR

  • 11:40Rola Agencji Pracy w Logistyce: Strategiczne Partnerstwo w Realizacji Projektów - Case Study

    • Katarzyna Dąderewicz,  , Dyrektor Operacyjny, BISAR S.A. , Prezes, Pracowici S.A.
    • Michał Kłosowski,  Dyrektor Sprzedaży, BISAR S.A.
  • 12:10Panel dyskusyjny: Czy AI może pomóc w problemach z brakiem pracowników

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz naukowy, fan nowych technologii, prezenter telewizyjny
    • Barbara Zych,  CEO, Employer Branding Institute
    • Sylwia Rzeczycka-Sak,  Strategic Account Director, Randstad
    • Jakie pułapki i wyzwania czekają na nas przy wdrażaniu sztucznej inteligencji?
    • Jak przygotować zespół do zmian technologicznych, tak aby strach nie storpedował dobrej inwestycji
    • Czy technologia (cyfryzacja i automatyzacja) to jedyny i właściwy kierunek na zastępowanie pracy ludzkiej
    • Czy rynek pracy nadąża za rozwojem, problemy kadrowe - wyzwania związane z brakiem dostępności pracowników
    • Wyzwania rynku pracy na tle zmian w łańcuchach dostaw
  • 13:00Odkrywanie talentów i wzmacnianie zawodowych kompetencji przyszłych liderów logistyki

    • Monika Milanowska,  , Ex Dyrektor ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw - Eurocash SA, Certyfikowana Mentorka Logistyki i Łańcucha Dostaw - MILA Consulting
    • Identyfikacja talentów w zespołach logistycznych oraz budowanie ścieżek kariery zawodowej (wytyczanie celów i kamieni milowych)
    • Kompetencje przyszłości efektywnych liderów logistyki – komandos czy empatyczny przywódca
    • Proces mentoringu jako narzędzie menedżerskie dla liderów zespołów w zarządzaniu talentami w organizacji
  • 13:30Lunch

    Zapraszamy na lunch, kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 14:30Przydaj się! Jak budować swój dobrostan nie tylko w sferze zawodowej

    • Tomasz Sączek,  Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce
  • E-commerce

  • 15:00Panel dyskusyjny: Najnowsze prognozy dotyczące logistyki e-commerce

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz naukowy, fan nowych technologii, prezenter telewizyjny
    • Piotr Skobało,  Partner Zarządzający, Magna Valor
    • Sebastian Niedrich,  Dyrektor logistyki i zakupów, 4Kraft Sp. z o.o.
    • Sebastian Kaczmarski,  Dyrektor ds. logistyki i dystrybucji, IKEA Retail Polska
    •  Nowoczesny e-commerce w modelu cross border - pierwsze doświadczenia i prognozy na kolejne lata. Czemu warto się zdecydować na taki ruch? Możliwości, ograniczenia i pułapki
    • Personalizacja i doświadczenie klienta - Jak zwiększyć wydajność i poprawić obsługę klienta w e-commerce. Nowe technologie zarządzania magazynem, zaawansowane algorytmy, automatyzacja, wykorzystanie danych analitycznych
    •  Automatyzacja magazynów: przyszłość logistyki magazynowej e-commerce
    • Jaki wpływ na polski rynek e-commerce ma ekspansja azjatyckich platform
  • 15:45Wyzwania logistyki i operacji biznesu q-commerce w kolejnych fazach rozwoju

    • Michał Mazur,  Head of Supply Chain and Operations Excellence, LISEK.APP
    • Wyzwania operacyjne dla zaopatrzenia magazynów q-commerce
    • Możliwości wykorzystania zaawansowanych algorytmów dla prognozowania popytu
  • 16:15Zarządzanie nowoczesnym działem logistyki e-commerce w trudnych czasach

    • Krzysztof Niciejewski,  Dyrektor Łańcucha Dostaw, Sklepy Komfort S.A.
    • Zarządzane zasobami ludzkimi w logistyce e-commerce – obecne wyzwania 
    • Wspieranie decyzji Logistyki e-commerce za pomocą rozwiązań systemowych i sztucznej inteligencji
    • Rola Łańcucha Dostaw w rozwoju e-commerce w firmie handlowej
  • 16:45Jutro też jest dzień, ale już dzisiaj musimy być przy piłce

    • Damian Kołata,  , Head of Industrial&Logistics / E-Commerce CEE, Cushman & Wakefield, Współzałożyciel e-LEA
  • 17:15Zakończenie II dnia forum

Katarzyna Słabowska

Katarzyna Słabowska

Dyrektor Logistyki, Żabka Polska Sp. z o. o.

Od września 2015 roku pełni stanowisko Dyrektora Departamentu Logistyki w spółce Żabka Polska. Odpowiada za zarządzanie łańcuchem dostaw sieci convenience (ponad 10 tysięcy sklepów Żabka i Freshmarket i 8 magazynów), w tym w szczególności zarządzanie zapasami, transportem i logistyką magazynową w 5 centrach logistycznych. Realizuje projekty mające na celu optymalizację kosztów, wzrost wydajności, standaryzację procesów skupiając uwagę na innowacjach i poprawie jakości obsługi klientów. Swoje doświadczenie w zarządzaniu łańcuchami dostaw zdobywała w branży farmaceutycznej w firmie ACP Pharma S.A. (obecnie Grupa Neuca), gdzie kolejno zajmowała stanowiska Kontrolera Finansowego ds. Logistyki, Dyrektora Logistyki i Dyrektora Łańcucha Dostaw. Karierę zawodową rozpoczynała w Pricewaterhouse Coopers Sp. z o.o. , gdzie przez blisko 6 lat prowadziła projekty m. in. z zakresu audytów sprawozdań finansowych, co pozwoliło jej rozwinąć ponad przeciętne umiejętności analityczne i kontrolingowe. Absolwentka kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Logistyki i Zarządzania Łańcuchem Dostaw ukończonego na tej samej uczelni.

Ignacy Morawski

Ignacy Morawski

Główny Ekonomista, Puls Biznesu

Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym, gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty. W latach 2012-16 zdobył wiele wyróżnień w licznych rankingach, zajmując m.in. dwukrotnie miejsce na podium konkursu na najlepszego analityka makroekonomicznego organizowanego przez "Rzeczpospolitą" i NBP. W 2017 roku znalazł się na liście New Europe 100, wyróżniającej najbardziej innowacyjne osoby Europy Środkowej, publikowanej przez "Financial Times". W 2019 r. wyróżniony przez ThinkTank jako jeden z 10 ekonomistów najbardziej słuchanych przez polski biznes. W tym samym roku projekt SpotData, który założył, został nominowany do nagrody GrandPress Digital. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Adam Tomczak

Adam Tomczak

Group Head of Delivery Sales, Allegro

Adam Tomczak to doświadczony menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sektorach transportu i e-commerce. Posiada tytuł MBA uzyskany w Carlson School of Management na Uniwersytecie Minnesoty / SGH oraz podwójny licencjat z politologii i niemieckiego na Uniwersytecie Rutgers w USA. W trakcie swojej kariery Adam wykazał się silnymi umiejętnościami w zakresie napędzania wzrostu biznesu i innowacji, szczególnie w logistyce i transgranicznym e-commerce. Obecnie pełni funkcję Group Head of Sales w Allegro, jednej z największych platform handlowych na świecie, gdzie kieruje rozwojem produktów, sprzedażą i inicjatywami ekspansji międzynarodowej. Jest odpowiedzialny za markę przewoźnika „One by Allegro”, która obejmuje dostawy kurierskie, APM i PUDO w Polsce, Czechach i na Słowacji. Był kluczowy w uruchomieniu międzynarodowych usług dostaw Allegro oraz wprowadzeniu sieci automatów paczkowych One Box poza Polską. Przed pracą w Allegro Adam był prezesem X-press Couriers, wiodącej w Polsce firmy zajmującej się dostawami tego samego dnia, gdzie z sukcesem przeprowadził wykup menedżerski oraz finalnie sprzedaż firmy na rzecz Allegro. Jego duch przedsiębiorczości znalazł odzwierciedlenie również w jego rolach współzałożyciela i prezesa kilku innych firm, w tym A2M Connect, startupu zajmującego się integracją IT, oraz SkyNet Customs Brokers, agencji celnej. Przywództwo Adama wykracza poza korporacyjne środowiska. Przyczynił się do rozwoju branży jako członek Rady Nadzorczej Polskiej Izby Gospodarki Elektronicznej oraz jako jeden z pierwszych członków Stowarzyszenia Przewoźników Ekspresowych w Polsce. Jest także aktywnym aniołem biznesu oraz doświadczonym prelegentem na branżowych wydarzeniach w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Biegle posługuje się polskim, angielskim i niemieckim, a jego umiejętność syntetyzowania złożonych idei, napędzania innowacji i zarządzania różnorodnymi zespołami w różnych kulturach jest szeroko doceniana. Do jego osobistych zainteresowań należą podróże, sport i czytanie, co odzwierciedla jego życiowe zaangażowanie w naukę i przygodę.

Ryszard Ćwirko

Ryszard Ćwirko

Członek Zarządu, Dyrektor Logistyki Centralnej, Tymbark MWS Sp. z o.o., Maspex

Członek Zarządu Tymbark MWS Sp. z o.o. Dyrektor Logistyki Centralnej Maspex Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. w Danii w firmie Kloever Maelk (obecnie Arla). Z Maspex jest związany od 1999 r., początkowo na stanowisku specjalisty, następnie kierownika, a potem dyrektora ds. logistyki. Do jego zadań należało wdrożenie systemu ewidencji palet, obsługa logistyczna exportowa, prowadzenie projektów wdrożeniowych. Był odpowiedzialny za wdrożenie TMS (system do zarządzania transportem), WMS, ujednolicił procesy w oddziałach zagranicznych, pracował nad projektami nowych magazynów dystrybucyjnych , a potem prowadził zespół odpowiedzialny za integrację systemową w tych magazynach. Wprowadził nowy proces dystrybucyjny dla produktów wymagających temp. kontrolowanej (2-8 st.C) oraz produktów farmaceutycznych. Ponadto uczestniczył w projektach akwizycji firm zagranicznych i polskich Od 2009 r. był wiceprezesem spółki M-LOGISTIC w Tychach, aktualnie jest Członkiem Zarządu w Tymbark. Głównym obszarem odpowiedzialności jest standaryzacja procesów logistycznych w oddziałach polskich i zagranicznych. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz SGH w Warszawie , kończąc studia podyplomowe z zakresu logistyki i kontrolingu. Dodatkowo skończył program Management II ICAN Institute oraz Akademię Negocjacji w programie House of Skills. Aktualnie Ryszard jest Członkiem Rady GS1 Polska

Adrian Miler

Adrian Miler

Kierownik Działu Technicznego M-Logistic, Maspex

Kierownik Działu Technicznego spółki M-Logistic. Z Maspexem związany od 2008 roku. Uczestnik projektu budowy i rozbudowy magazynu automatycznego M-Logistic w Tychach. Brał udział w realizacji projektu zautomatyzowanej linii co-packing w Tychach. Pracował przy projektach budowy kolejnych automatycznych magazynów grupy Maspex w Lublinie, Olsztynku i Łowiczu. Absolwent Automatyki i Robotyki AGH wydział EAIiE.

Adam Targowski

Adam Targowski

Group Head of ESG Management, CTP

Adam Targowski zajmuje stanowisko Group Head of ESG w firmie CTP, będącej największym w Europie kontynentalnej notowanym na giełdzie właścicielem, deweloperem oraz zarządcą nieruchomości logistycznych i przemysłowych pod względem powierzchni najmu brutto, posiadającym 12.4 mln mkw. GLA w 10 krajach CEE. Jest odpowiedzialny za opracowywanie strategii ESG Grupy i jej realizację we współpracy z zespołami krajowymi. W ostatnim czasie jego działania koncentrowały się na wdrażaniu przyjętej strategii utrzymującej ją w czołówce przedsiębiorstw stawiających na zrównoważony rozwój i wspierających najemców oraz lokalne władze w osiąganiu ich celów. Adam Targowski dołączył do CTP w 2022 roku. Wcześniej był odpowiedzialny za zrównoważony rozwój firmy Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie doradzał w zakresie sustainability wspierając sektory nieruchomości i budownictwa. Adam Targowski jest zaangażowany w działalność wielu organizacji promujących zrównoważony rozwój w Europie: RICS, Urban Land Institute i Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego, gdzie pełni funkcję Członka Rady Doradczej.

Olga Palec-Furga

Olga Palec-Furga

Country Manager, R-BAG Poland

Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży lotniczej. Wizjonerka i strateg biznesu. Swoją karierę zawodową zaczynała od zarządzania zespołem obsługi klienta w Austrian Airlines na warszawskim lotnisku. Posiada doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu koncepcji biznesowych, które generują znaczny wzrost wartości i przychodów firmy. Budowała zespoły sprzedaży i relacji z klientami, tworzyła oraz wdrażała nowe usługi i produkty w firmach z branży lotniczej. W latach 2008-2009 pełniła rolę Wiceprzewodniczącej Komitetu Operacyjnego Linii Lotniczych na Lotnisku Chopina. Absolwentka studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego w specjalizacji Logistyka i Łańcuchy Dostaw. Pasjonatka ambitnych wyzwań, specjalistka budowania zaangażowanych zespołów, menadżerka z dobrą energią, którą dzieli się ze współpracownikami i partnerami w biznesie.

Monika Milanowska

Monika Milanowska

, Ex Dyrektor ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw - Eurocash SA, Certyfikowana Mentorka Logistyki i Łańcucha Dostaw - MILA Consulting

Menedżerka z prawie 30-letnim doświadczeniem w branży logistycznej, które zdobywała w największych sieciach handlowych detalicznych i hurtownych branży FMCG w Polsce (Eurocash S.A., Żabka Polska, Jeronimo Martins). Dyrektorka ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw, Działu Logistyki, autorka wielu innowacyjnych projektów oraz rozwiązań optymalizujących zarządzane przez nią obszary logistyczne. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Programu Top Management - Leveraging Leadership - Design Thinking w Católica Lisbon School of Business and Economics (Lizbona). Aktualnie uzyskała certyfikat potwierdzający kompetencje zawodowe w międzynarodowej certyfikacji VCC - Certyfikowana Mentorka Logistyki i Łańcucha Dostaw. Wierzy w siłę zespołu, okrywanie potencjałów, aby wspólnie określać cele i kierunki w pracy, doskonaląc procesy logistyczne także poprzez efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów. Tworzy własną logistyczną MILĘ czerpiąc z potencjału relacji mentorskich.

Jakub Knauer

Jakub Knauer

Starszy menedżer logistyki i operacji e-commerce, Jeronimo Martins Polska S.A.

Jakub Knauer, starszy menedżer logistyki i operacji e-commerce, odpowiedzialny za obszar logistyki i operacji sklepów Biedronka Home, zakupy.biedronka.pl i sklepu Biedronki w marketplace Glovo.

Sebastian Anioł

Sebastian Anioł

Dyrektor ds. Innowacji Logistycznych, InPost

Tomasz Wcisło

Tomasz Wcisło

Dyrektor ds. logistyki centralnej, Leroy Merlin

Absolwent University of Nottingham, Rotterdam School of Management, SGH oraz ICAN Institute. Praktyk i lider z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu łańcuchem dostaw w branżach FMCG i Retail w kontekście lokalnym i międzynarodowym. W ostatnich latach rozwijał obszary współpracy z dostawcami i logistyki ostatniej mili w Leroy Merlin Polska, a obecnie będąc odpowiedzialnym za obszar logistyki centralnej nadzoruje operacje oraz tworzy i wdraża w życie strategię magazynowania i dystrybucji.

Barbara Zych

Barbara Zych

CEO, Employer Branding Institute

CEO Employer Branding Institute, jurorka w największych konkursach HR w Indiach, Chinach i Europie. Twórca globalnej konferencji Employer Branding Stras, konkursu EBstars Awards oraz platformy do strategicznego zarządzania doświadczeniami pracowników i kandydatów EBnavi.com, wykorzystującej AI. Autorka książek i narzędzi do strategicznego zarządzania procesami HR. Prywatnie fanka psychologii egzystencjalnej i spływów rzecznych. Spotkaj ją na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/barbarazych/

Bartłomiej Niemiec

Bartłomiej Niemiec

Regionalny Kierownik Sprzedaży, Raben Logistics Polska

Od 15 lat związany z Raben Logistics Polska, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w północnej części Polski. Zarządza portfelem sprzedażowym wszystkich usług oferowanych przez spółkę, koncentrując się przy tym na kreowaniu odpowiednich modeli łańcuchów logistycznych dla Klientów. W codziennej pracy wykorzystuje narzędzia związane z metodologią ciągłego doskonalenia.

Dawid Kujaczyński

Dawid Kujaczyński

Supply Chain Planning DIrector, Amica Group

Dyrektor planowania łańcucha dostaw w AMICA S.A. ekspert w dziedzinie zarządzania łańcuchem dostaw z 15 letnim doświadczeniem, absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Logistyka. Z sukcesami wdraża i realizuje projekty rozwojowe i innowacyjne w dziedzinie łańcucha dostaw, szczególnie wymagające kompleksowej analizy oraz zaangażowania nowoczesnych technologii (digitalizacja). Dawid to przede wszystkim praktyk, który swoją wiedzę i doświadczenie zdobył pracując i zarządzając każdym z elementów supply chain, od zakupów aż po dystrybucję. Doświadczenie zdobywał zaczynając karierę w Imperial Tobacco, a następnie w firmie Decora. W Beiersdorf (NIVEA) zarządzał kategoriami Supply Chain na poziomie krajowym i międzynarodowym (Europa), optymalizując usługi transportowe, magazynowe jak i wszystkie inne składniki łańcucha dostaw. Obecnie w Grupie Amica zarządza całym procesem Supply Chain. Autor procesu S&OP dla całej organizacji oraz wielu innych innowacyjnych rozwiązań z zakresu analizy danych (cyfrowy monitoring łańcucha dostaw) i efektywnego wykorzystania powierzchni magazynowej. Może pochwalić się licznymi sukcesami w obszarze zarzadzania transportem oraz zapasami. Laureat wielu nagród Indywidualnych, zarówno w obszarze Zakupów jak i Zarządzania Logistyką. Od 2022 Wykładowca zagadnień dot. Supply Chain na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu / Toruniu / Chorzowie.

Marek Matwiejuk

Marek Matwiejuk

General Manager Poland Domestic & CEE Shorthaul, C.H. Robinson

Jestem ekspertem ds. zarządzania łańcuchem dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem logistyki i dystrybucji. Moja wiedza i 20 letnie doświadczenie pozwalają mi tworzyć elastyczne i dynamiczne operacje, które skutecznie reagują na zmiany na rynku. W trakcie mojej kariery odpowiadałem za kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw – od pozyskiwania i zaopatrzenia po logistykę i dystrybucję. Skupiam się na restrukturyzacji operacyjnej i komercyjnej, konsekwentnie dostosowując procesy do długoterminowych celów, aby pomóc organizacjom poruszać się po zawiłościach dzisiejszego globalnego rynku oraz dzięki innowacjom i strategicznej adaptacji zwiększać rentowność przedsiębiorstw, z którymi współpracuję.

Leszek Petryczko

Leszek Petryczko

Supply Chain Director, Lyreco Polska S.A.

Manager od 13 lat związany Łańcuchem Dostaw. W branży FMCG (Unilever) odpowiadał za analitykę i projekty w magazynowaniu i dystrybucji. W PwC realizował projekty dla branży kolejowej i pocztowej. W branży retail (Leroy Merlin) optymalizował procesy logistyczne w sklepach, wdrażał supply i demand planning oraz prowadził dystrybucję i magazynowanie. Od 2023 roku jako Dyrektor Łańcucha Dostaw odpowiada za całość operacji logistycznych w Lyreco Polska.

Katarzyna Marczuk

Dr Katarzyna Marczuk

założycielka, CEO, Aleet

Katarzyna (Kasia) Marczuk jest założycielką i CEO Aleet, innowacyjnej firmy specjalizującej się w automatyzacji i zrównoważonym rozwoju w sektorze transportu. Posiada doktorat z inżynierii transportu, uzyskany w ramach programu współpracy między National University of Singapore a Massachusetts Institute of Technology (MIT). Kasia poświęciła swoją karierę rewolucjonizowaniu autonomicznej mobilności i zrównoważonych rozwiązań transportowych. Dr Marczuk ma ponad 13 lat doświadczenia w branży transportowej. W trakcie swojej kariery pełniła wiele ról, w tym naukowca, menedżera badań oraz badacza rynku. Jest jednym z pierwszych członków zespołu nuTonomy, pionierskiego startupu, który opracował pierwszą technologię pojazdów autonomicznych. Ta technologia stała się fundamentem jej firmy, Aleet. W Aleet Kasia prowadzi innowacyjne działania na rzecz rozwoju systemów automatyzacji dla logistyki i transportu. Jej praca obejmuje rozwijanie technologii cyfrowych bliźniaków transportowych, co pomaga w płynnym przejściu flot na elektryfikację i zgodność z normami Environmental, Social, and Governance (ESG). Jej wizja i przywództwo są kluczowe dla realizacji misji Aleet, jaką jest tworzenie zrównoważonych i efektywnych rozwiązań transportowych. Wkład akademicki i zawodowy Kasi jest znaczący. Jest autorką 27 wysoko ocenianych publikacji naukowych i posiada pięć patentów w dziedzinie transportu, pojazdów autonomicznych, sztucznej inteligencji w logistyce oraz zrównoważonego rozwoju w tych sektorach. Jej rozprawa doktorska koncentrowała się na projektowaniu i analizie systemów autonomicznej mobilności na żądanie, co pozostaje centralnym tematem jej pracy do dziś. Ponadto opracowała liczne algorytmy i metody dla rozproszonego routingu na dużą skalę, w tym prognozowanie zapotrzebowania i rozwiązania multimodalne. Dzięki swojemu zaangażowaniu w innowacje, zrównoważony rozwój i automatyzację, Katarzyna Marczuk nadal kształtuje przyszłość transportu, napędzając rozwój technologii i systemów, które będą definiować kolejne pokolenia rozwiązań mobilnych.

Anna Mazepa

Anna Mazepa

Asset Management Director, Logicor Polska

Anna Mazepa zajmuje stanowisko Asset Management Director w Logicor Polska. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii w zakresie nieruchomości w celu zwiększania wartości aktywów dla klientów i realizowania celów inwestycyjnych firmy. Anna pracuje w Logicor od 2015 r. Wcześniej pełniła rolę Senior Asset Manager. Przed dołączeniem do Logicor pracowała jako specjalista ds. klientów kluczowych w Jartom Real Esteate.

Maciej Wroński

Maciej Wroński

Prezes, TLP Transport i Logistyka Polska

Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. W swojej karierze zawodowej pracował jako: rzemieślnik, przedsiębiorca, urzędnik w Ministerstwie Transportu i Gospodarki Morskiej, Krajowy Konsultant w Krajowej Radzie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na kontrakcie Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju, p.o. dyrektora Departamentu Transportu Drogowego i następnie dyrektor Departamentu Dróg i Transportu Drogowego w Ministerstwie Transportu, dyrektor ds. legislacyjno-prawnych w Zrzeszeniu Międzynarodowych Przewoźników Drogowych, członek i następnie przewodniczący Rady Nadzorczej CK Hartwig S.A. prezes Towarzystwa Edukacyjnego „e-wszechica.pl”, dyrektor Biura Prawnego w Ogólnopolskim Związku Pracodawców Transportu Drogowego i do dzisiaj prezes Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”. Aktywnie uczestniczył przez 17 lat, jako ekspert strony rządowej, w pracach komisji sejmowych i senackich związanych z transportem i ruchem drogowym, bezpieczeństwem ruchu drogowego, drogownictwem oraz reformą administracji publicznej w zakresie zadań związanych z komunikacją i drogami. W 2020 roku zajął 32 miejsce w rankingu “Gazety Prawnej” najbardziej wpływowych prawników w Polsce. Odznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi oraz odznaką honorową „Zasłużony Dla Transportu RP”.

Katarzyna Osuch-Bukowska

Katarzyna Osuch-Bukowska

Director of Engineering, FedEx

Director of Engineering odpowiedzialna za zespoły programistyczne w FedEx Dataworks, a także lider oddziału w Polsce. Posiada 20 lat doświadczenia przy tworzeniu oprogramowania dla szerokiej gamy branż – od logistyki oraz e-commerce, po finanse, bankowość, hotelarstwo czy zakłady bukmacherskie. Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach na kierunku informatyka oraz studiów International MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu.

Piotr Soboń

Piotr Soboń

Engineering Manager, FedEx

Od blisko 20 lat związany z branżą IT, m.in. w jednym z czołowych skandynawskich software house'ów oraz Product Development Manager w branży HR tech. Aktualnie od ponad roku pełni rolę Engineering Managera w FedEx Dataworks, gdzie odpowiada za zespół Big Data. Ukończył Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych oraz podyplomowe studia z Zarządzania Projektami na Politechnice Warszawskiej.

Radosław Brzózka

MODERATOR Radosław Brzózka

dziennikarz naukowy, fan nowych technologii, prezenter telewizyjny

Dziennikarz popularnonaukowy, autor telewizyjnego programu "Jak to działa?" (TVP, Discovery Channel). Zakochany w możliwościach ludzkiego mózgu i wszystkim tym, co związane jest ze światem nauki. Aktywny programista, stale badający możliwości, jakie daje technologia informacyjna. Sympatyk, promotor nowych technologii i innowacji we współczesnym świecie. Pasjonuje się paralotniarstwem, dlatego każdą wolną chwilę spędza oglądając świat z góry.

Krzysztof Niciejewski

Krzysztof Niciejewski

Dyrektor Łańcucha Dostaw, Sklepy Komfort S.A.

Logistyk od kilkunastu lat. Zdobywał doświadczenie w sektorze FMCG odpowiadając za współpracę z dostawcami, projekty logistyczne oraz zarządzanie zapasami. W sektorze DIY odpowiadał za wdrożenia systemów operacyjnych w magazynach, otwarcia nowych magazynów oraz za optymalizacje procesów logistycznych w Łańcuchu Dostaw Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej. Ze Sklepami Komfort związany od lutego 2021 roku.

Jürgen Resch

Jürgen Resch

VP Supply Chain, Business Area Europe, Middle East and Africa, Tomra

VP Supply Chain at Tomra Collection Business Area Europe,Middle-East and Africa. I am a passionate ambassador as well entrepreneur empowering different organizations in my career to strengthen their business and grow with a successful track record focusing on agile and lean transformations. With a technical as well economical background combined with 15+ years experience in Managenent and Senior Management Roles I am contributing to transform our planet to a culture without waste and emissions.

Jacek Faber

Jacek Faber

Senior Business Development Manager, DHL Supply Chain

Senior Business Development Manager w DHL Supply Chain. Specjalista z 13 letnim doświadczeniem w zakresie koordynowania procesów oraz zarządzania projektami logistycznymi, a także rozwoju biznesu logistyki kontraktowej, transportu oraz serwisów typu 4PL. Doświadczenie operacyjne zdobywał m.in. realizując oraz koordynując projekt Control Tower dla GM/PSA/Stellantis. Absolwent studiów EMBA na Akademii WSB.

Tomasz Sączek

Tomasz Sączek

Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce

Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert w obszarze łańcucha dostaw, praktyk z prawie 25-letnim stażem. Doświadczony manager z sukcesami zarządzający łańcuchami dostaw różnych branż. Współpracował z renomowanymi firmami konsultingowymi w Polsce (Roland Berger, PwC) i za granicą (H&Z, Inverto – obecnie BCG). Specjalizuje się budowaniu strategii łańcucha dostaw, optymalizacji kosztów oraz przebudowie procesów logistycznych. Certyfikowany trener biznesu. Wykładowca m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Doradca Supply Chain & Logistics Group w Zjednoczonych Emiratach Arabskich – reprezentujący organizację w Polsce. Od wielu lat prelegent i przewodniczący Global Supply Chain Summit w Dubaju. Autor cyklu podcastów „Kreatywnie o Digitalizacji”. Trener mentalny i mówca motywacyjny. Wieloletni partner merytoryczny konferencji Polska Logistyka

Michał Mazur

Michał Mazur

Head of Supply Chain and Operations Excellence, LISEK.APP

Od kwietnia 2022 roku odpowiada za rozwój Działu Łańcucha Dostaw w Lisek.app, aplikacji oferującej codzienne zakupy z szybką dostawą. Jako Head of Supply Chain and Operations Excellence kontroluje dystrybucję i planowanie popytu towarów od dostawców przez centra dystrybucyjne do mini magazynów miejskich oraz prowadzi projekty doskonalące w zakresie logistyki i operacji. Doświadczenie logistyczne zdobywał głównie w przemyśle i sektorze automotive. Jako Supply Chain Manager i Group Logistics Manager uczestniczył w skomplikowanych procesach restrukturyzacyjnych zakładów przemysłowych, a także współtworzył od podstaw procesy logistyczne w ramach greenfield.

Piotr Litwin

Piotr Litwin

Szef Działu Logistyki, Koordynator Lean, Oceanic Sp. z o.o.

Ponad 25 lat doświadczenia w logistyce pozwala patrzeć dużo dalej w poszukiwaniu innowacyjności. Utrzymuje znakomite relacje ze swoimi partnerami biznesowymi. Od kilku lat propaguje w firmie kulturę Lean.

Katarzyna Dąderewicz

Katarzyna Dąderewicz

, Dyrektor Operacyjny, BISAR S.A. , Prezes, Pracowici S.A.

Katarzyna Dąderewicz posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w doradztwie HR. Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z rekrutacją, zarządzaniem operacyjnym oraz pracą tymczasową. Karierę zawodową zaczynała od stanowiska konsultanta, systematycznie rozwijając swoją wiedzę i umiejętności, co umożliwiło jej osiąganie kolejnych etapów kariery zawodowej. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Operacyjnego w Grupie BISAR oraz Prezesa Pracowici, gdzie odpowiada za strategiczny rozwój i zwiększanie konkurencyjności firmy na rynku. Prywatnie Katarzyna jest mamą i żoną. W wolnych chwilach uwielbia podróżować oraz zagłębiać się w świat kryminałów. Łączy swoje bogate doświadczenie z innowacyjnym podejściem do zarządzania zasobami ludzkimi.

Michał Kłosowski

Michał Kłosowski

Dyrektor Sprzedaży, BISAR S.A.

Michał Kłosowski posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w doradztwie HR. Od początku swojej kariery zawodowej związany jest z usługami pracy tymczasowej, rekrutacji i outsourcingu. Karierę zawodową zaczynał od stanowiska konsultanta, systematycznie rozwijając swoją wiedzę i umiejętności, awansując na kolejne szczeble zawodowe. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży w Grupie BISAR, gdzie odpowiada za strategiczny rozwój sprzedaży Grupy, zwiększając konkurencyjność firmy na rynku.

Piotr Picyk

Piotr Picyk

Dyrektor sprzedaży, systemy dla logistyki CEE, PSI Polska Sp. z o.o.

Związany z firmą PSI od ponad 15 lat. W roli dyrektora sprzedaży rozwijał biznes rozwiązań do zarządzania logistyką magazynową, planowania produkcji oraz digitalizacji procesów logistycznych dla transportu publicznego na terenie Polski. Obecnie jest odpowiedzialny za ekspansję jednego z najbardziej kluczowych obszarów rozwiązań dla logistyki w Grupie PSI na rynki CEE. Jest absolwentem Zarządzania i Marketingu na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Podyplomowego Studium Finansów na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Piotr Skobało

Piotr Skobało

Partner Zarządzający, Magna Valor

Menadżer z 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowej logistyce, zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz obsłudze klienta. Pracował w różnych sektorach, takich jak produkcja, handel detaliczny, e-commerce oraz usługi logistyczne. Od wielu lat osobiście odpowiadający za całą funkcję łańcucha dostaw, od opracowania strategii po jej skuteczną realizację, w organizacjach o przychodach sięgających miliardów, takich jak Whirlpool, Cersanit, Neonet, Rhenus Logistics oraz dynamicznie rozwijających się firmach, jak Selsey. Zarządzał budżetami liczącymi setki milionów, prowadząc projekty rozwoju i optymalizacji, które miały realny wpływ na wyniki operacyjne oraz EBITDA. Wiceprezes regionu Europa w Tompkins Ventures, Ambasador Gartner Peer Community, wykładowca MBA na Koźmiński University oraz WSB Merito, członek Stowarzyszenia Ekspertów Logistyki E-Commerce, gospodarz podcastu – Rozmowy Logistyków. Partner Zarządzający w Magna Valor, firmie doradczej w obszarze logistyki i łańcucha dostaw.

Sebastian Niedrich

Sebastian Niedrich

Dyrektor logistyki i zakupów, 4Kraft Sp. z o.o.

Dyrektor logistyki i zakupów w globalnej firmie 4Kraft Sp. z o.o., właścicielu marek dziecięcych takich jak KinderKraft i Kiddy. Posiada 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu działami logistyki, zakupów, produkcji oraz serwisu. Na co dzień prowadzi międzynarodowe przetargi w zakresie logistyki kontraktowej oraz transportu drogowego i morskiego. Swoją wiedzę zdobywał dzięki różnorodnym stanowiskom, co pozwoliło mu zdobyć cenne doświadczenie praktyczne. Posiada szeroką wiedzę z zakresu IT i biegłość w wykorzystywaniu oraz adaptacji narzędzi informatycznych, co pomaga w optymalizacji pracy zespołów operacyjnych. Ukończył liczne szkolenia, w tym MBA Powerful leadership, Elephant AI - AI for Managers, Microsoft MCP, Lean leadership oraz zaawansowane kursy wykorzystania narzędzi MS z dodatkami Power.

Piotrek Szumowski

Piotrek Szumowski

Komik, Stand-uper

Jest komikiem, robi stand-up, dwukrotnie okrążył świat, wystąpił w ponad 50 krajach (w trzech językach) – i nie, nie ma 50 lat. Zatrzymał się na tym, że ma 25 lat, ale to też nieprawda. Występował na stadionach, kręgielniach, weselach (już się tym nie zajmuję), w teatrach, klubach i domach kultury.

Sylwia Rzeczycka-Sak

Sylwia Rzeczycka-Sak

Strategic Account Director, Randstad

Strategic Account Director w Randstad od 2018 roku, specjalizująca się w obsłudze operacyjnej klientów z branży e-commerce na rynku polskim i czeskim. Ekspertka w rekrutacjach wielko wolumenowych pracowników blue collar, z doświadczeniem w tworzeniu zindywidualizowanych, optymalnych procesów rekrutacyjnych, wspieranych nowoczesnymi technologiami. W ramach projektów, którymi zarządza, rocznie zatrudnianych jest nawet 25 000 pracowników magazynowych. sylwia account director

Damian Kołata

Damian Kołata

, Head of Industrial&Logistics / E-Commerce CEE, Cushman & Wakefield, Współzałożyciel e-LEA

Damian Kołata, Partner, Head of Industrial & Logistics / E-Commerce CEE w globalnej agencji doradczej Cushman & Wakefield, menedżer z 20-letnim doświadczeniem, koncentrujący się na współpracy firm w ramach poszczególnych ogniw logistycznego łańcucha dostaw. Odpowiadał za zakupy, prognozowanie popytu i zarządzanie zapasami oraz organizację dystrybucji. Wspierał otwarcia i zarządzał operacjami e-commerce dla największej europejskiej platfomy modowej w magazynach o powierzchni ponad stu boisk piłkarskich, w których zatrudnienie przewyższało liczbę mieszkańców Szklarskiej Poręby. Rozwijał logistykę oraz e-commerce dla firm ThyssenKrupp, TZMO S.A. oraz FIEGE. Doradzał w projektach logistycznych o łącznej powierzchni ponad 500 000 mkw. Były członek Rady Naukowej Instytutu Logistyki i Magazynowania, wykładowca akademicki na ALK, UE w Poznaniu i WSB w Toruniu, współzałożyciel i członek zarządu E-Commerce Logistics Expert Association. Współautor publikacji „Biblia e-biznesu 3.0” oraz „Dochodowy E-Commerce”. Pasjonuje się logistyką w obszarze E-Commerce oraz jej wpływem na coraz większe wymagania w stosunku do powierzchni magazynowych.

Sebastian Kaczmarski

Sebastian Kaczmarski

Dyrektor ds. logistyki i dystrybucji, IKEA Retail Polska

Z logistyką związany od blisko 15 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Grupie Raben, gdzie rozwijał współpracę z klientami FMCG z branży food oraz non-food. Z początkiem 2017 r. dołączył do zespołu IKEA w Jarostach, gdzie rozwijał operacje w Centrum Dystrybucji. Od września 2019 r. odpowiadał za magazyny centralne w Polsce oraz dystrybucję do sklepów w regionie PL, SEE & EEC oraz dystrybucję centralną B2C na rynku polskim. Od września 2024 na stanowisku dyrektora logistyki i dystrybucji, poza dotychczasowymi zadaniami, odpowiada za logistykę sklepową, rozwój dostaw last mile i planowanie siatki logistycznej w Polsce.

Jakub Kłoczko

Jakub Kłoczko

Dyrektor ds. Automatyzacji i Nowych Technologii w Logistyce, Żabka Polska Sp. z o. o.

BISAR S.A.

BISAR S.A. jest liderem na rynku outsourcingu procesów, działającym od prawie dekady. Firma specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi, logistyce, zarządzaniu procesami produkcyjnymi, pozyskiwaniu kadr oraz usługach pracy tymczasowej. Wspiera ponad 300 firm i zatrudnia blisko 16 000 osób. Kluczowe obszary działalności to optymalizacja procesów produkcyjnych, efektywne zarządzanie logistyką oraz rekrutacja pracowników. BISAR S.A. działa zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych, w tym w Niemczech, Ukrainie, Słowacji i Rumunii.

RABEN LOGISTICS POLSKA

RABEN LOGISTICS POLSKA oferuje dystrybucję krajową i międzynarodową oraz kompleksową obsługę logistyczną, w tym logistykę dla e-commerce i cały wachlarz usług dodanych (copacking i co-manufacturing). Zasoby firmy: 3800 pracowników, 35 oddziałów, ponad 560 tys. m2 pow. mag. i ok. 5000 środków transportu.

C.H. Robinson

C.H. Robinson rozwiązuje problemy logistyczne dla firm na całym świecie i w różnych branżach. Zarządzając frachtem o wartości 28 miliardów dolarów i wysyłając 20 milionów przesyłek rocznie, jest jedną z najpotężniejszych i najlepiej połączonych platform logistycznych na świecie.Jako odpowiedzialny obywatel świata, firma z dumą przeznacza miliony dolarów na wsparcie spraw ważnych dla spółki, Fundacji i pracowników. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.chrobinson.com

CTP

CTP jest największym notowanym na giełdzie właścicielem, deweloperem oraz zarządcą obiektów logistyczno-przemysłowych pod względem powierzchni najmu brutto. Posiada 12.4 mln mkw. GLA w 10 krajach CEE. Wszystkie nowe budynki certyfikuje w systemie BREEAM, a w rankingu Sustainalytics uzyskał rating ESG na poziomie „negligible-risk".

LPP Logistics

Operator logistyczny zarządzający siecią zaopatrzenia i dystrybucji Grupy LPP o łącznej pow. blisko 600 tys.m2. Zapewnia pełen zakres usług – od frachtu morskiego, kolejowego i drogowego, poprzez działalność własnej agencji celnej, aż po zaawansowaną logistykę magazynową opartą na nowoczesnych technologiach i rozwiązaniach typu Warehouse Intelligence.

Federal Express Corporation (FedEx)

Federal Express Corporation (FedEx) to największa na świecie firma zajmują się transportem ekspresowym, oferująca szybką i niezawodną dostawę do ponad 220 krajów i terytoriów. Dzięki rozbudowanej sieci połączeń lotniczych i drogowych, Federal Express Corporation zapewnia szybką realizację przesyłek pilnych w ściśle określonym czasie i terminie.

Logicor

Logicor to wiodący właściciel, deweloper i zarządca nieruchomości logistycznych w Europie. Posiada i zarządza portfelem ponad 20 milionów mkw. zlokalizowanych na kluczowych europejskich rynkach logistycznych. Sieć nieruchomości Logicor umożliwia codzienny przepływ towarów klientów przez łańcuch dostaw do społeczeństwa. Więc na www.logicor.eu

DHL Supply Chain

DHL Supply Chain jest wiodącym światowym dostawcą rozwiązań w zakresie logistyki i łańcucha dostaw. W Polsce DHL Supply Chain oferuje kompleksowy zakres usług obejmujący magazynowanie i dystrybucję, transport, odprawę celną oraz usługi o wartości dodanej. Dysponując siecią ponad 30 lokalizacji i ponad 4000 pracowników, DHL Supply Chain jest kluczowym graczem na polskim rynku logistycznym. Firma obsługuje różnorodne branże, w tym motoryzację, handel detaliczny, opiekę zdrowotną i technologię. DHL Supply Chain w Polsce jest zaangażowany w dostarczanie innowacyjnych, zrównoważonych rozwiązań, które pomagają klientom optymalizować operacje w łańcuchu dostaw i napędzać rozwój biznesu.

PSI Polska

PSI Polska tworzy i wdraża autorskie oprogramowanie, które obsługuje procesy biznesowe w obszarze produkcji, logistyki, energetyki i transportu publicznego. Rozwiązania PSI sterują m.in. pracą magazynów sieci LPP, Empik, CCC, a także sieciami elektroenergetycznymi, gazowymi i rurociągami operatorów infrastruktury krytycznej.

CIRCLE-K

TRANSSYSTEM

TRANSSYSTEM to jeden z wiodących europejskich producentów urządzeń oraz integrator systemów intralogistycznych. Świadczy pełen zakres usług – od doradztwa do wdrożenia. Tworzy oraz dostarcza inteligentne i kompleksowe rozwiązania transportu technologicznego dostosowanego do konkretnych wymagań.

Ministerstwo Infrastruktury

Top Logistyk

logistyczny.com

Eurologistics

log24.pl

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

XXI Forum Polskich Menedżerów Logistyki - POLSKA LOGISTYKA

Wstęp bezpłatny

XXI Forum Polskich Menedżerów Logistyki - POLSKA LOGISTYKA

Wstęp bezpłatny

XXI Forum Polskich Menedżerów Logistyki - POLSKA LOGISTYKA

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

XXI Forum Polskich Menedżerów Logistyki - POLSKA LOGISTYKA

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Forum
  •   ‑ 
  •  Warszawa