15. Kongres Public Relations i Komunikacji

15. Kongres Public Relations i Komunikacji

15 ‑ 16 października 2019 / Warszawa

2095 zł netto od 10 czerwca do 23 sierpnia

2595 zł netto od 24 sierpnia do 16 października

15. Kongres Public Relations i Komunikacji
 / 15 ‑ 16 października 2019 / Warszawa  / 2095 zł netto Zarejestruj się

Cel

Digital, social media, podcasty, influncerzy … możliwości dla PR-owca jest więcej niż kiedykolwiek! Nowe ścieżki komunikacji, nieprzewidywalne kryzysy, ewoluujący krajobraz biznesowy zmieniają oblicze PRu, zmieniają charakter Twojej pracy!

Masz wrażenie, że jako PR-owiec jesteś osobą od zadań specjalnych i łączysz wiele ról w Twojej organizacji? HR, marketing, employer branding, media … nie ulega wątpliwości: PRowiec = Wielozadaniowiec!

Dlatego podczas Kongresu Public Relations i Komunikacji nauczymy Cię nie tylko jak wykorzystać nowe kanały i narzędzia, ale także zdobędziesz wiedzę interdyscyplinarną. Zaangażuj się w udział w wydarzeniu i:

  • Odkryj, jak wykorzystać cyfrowe kanały, influencerów czy podcasty w budowaniu wizerunku Twojej marki
  • Naucz się unikać błędów komunikacyjnych i skutecznie buduj strategię, która trafia do wszystkich
  • Poznaj nowe narzędzia i metody dotarcia do Twojego odbiorcy
  • Zwiększ efektywność Twoich komunikatów w mediach
  • Zainspiruj się najciekawszymi kampaniami PR 2019 (Cannes, Złote Spinacze, Golden Drum, The Clio Awards, Effie Awards, KTR)

#2 dni intensywnej wiedzy #17 praktycznych prelekcji #15 inspirujących case studies #Kilkunastu znakomitych ekspertów #Setka zaangażowanych uczestników #Nieskończenie wiele ról PR-owca

To wszystko już w październiku podczas 15. edycji Kongresu! Łączymy liderów PR i komunikacji z wiodących na polskim rynku marek, zapewniamy możliwość nawiązania kontaktów i zdobycia wiedzy, która pozwoli Tobie PR-owcu zostać skutecznym strategiem komunikacji!

Męskie Granie, PKN Orlen, Warta, IKEA, innogy, Goodyear, Greenpeace, McDonald's, CEDC, Famur, NEUCA, Zawodowcy i Ty! Twoja obecność w gronie tych ekspertów jest obowiązkowa!


Program

Prelegenci

  • Paweł Bernat

    Paweł Bernat

    Communication and PR Director, Grupa NEUCA
  • Katarzyna Broniarek

    Katarzyna Broniarek

    Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, IKEA Retail
  • Adam Burak

    Adam Burak

    Dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej, PKN Orlen
  • Joanna  Frąckowiak

    Joanna  Frąckowiak

    Head of Communications, Microsoft
  • Anetta Gołda

    Anetta Gołda

    agencja Hope
  • Katarzyna Guzek

    Katarzyna Guzek

    Rzeczniczka prasowa, Greenpeace
  • Dawid Korszeń

    Dawid Korszeń

    PR Manager i Rzecznik Prasowy, TU Warta
  • Krzysztof Kouyoumdjian

    Krzysztof Kouyoumdjian

    dyrektor ds. relacji zewnętrznych, CEDC International
  • Szymon  Milczanowski

    Szymon  Milczanowski

    Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone
  • Grzegorz Nawacki

    Grzegorz Nawacki

    redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • Magdalena Pawłowska

    Magdalena Pawłowska

    Dyrektor ds. Marketingu i PR, Grupa FAMUR
  • Karolina Piątkowska

    Karolina Piątkowska

    Digital and Brand PR Manager Central Europe, Goodyear
  • Tomasz Polewczyński

    Tomasz Polewczyński

    Konsultant ds. Reputacji Pracodawcy i Zaangażowania, McDonald's
  • Aleksandra Smyczyńska

    Aleksandra Smyczyńska

    Szefowa Komunikacji, innogy Polska
  • Sebastian Stępak

    Sebastian Stępak

    General Manager, MSL
  • Karol Stryja

    Karol Stryja

    Zawodowcy
  • Justyna Sztengreber

    Justyna Sztengreber

    Head of Customer Acquisition & Marketing, LISEK.APP
  • Katarzyna Walczak

    Katarzyna Walczak

    agencja Hope

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

2095 zł netto od 10 czerwca do 23 sierpnia

Zarejestruj się

Patron Medialny