Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości II
ZarządzanieOnlineKonferencja
Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości II
Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości
Silna Liderka w czasach zmiany

Wstęp bezpłatny

Od przeszło dwóch lat funkcjonujemy w nieustannej zmianie, doświadczając przy tym często ogromnego poczucia niepewności. Sytuacja finansowa naszych działów i firm, przyszłość biznesów i w końcu nasz rozwój osobisty, jest i był, determinowany najpierw przez obostrzenia sanitarno-epidemiologiczne związane z COVID19, a od dłuższego czasu, również przez sytuację gospodarczo-polityczną w kraju i na świecie. Nie sposób już zliczyć nakładających się kolejno na siebie kryzysów, które wpływają na nasze życie zawodowe oraz prywatne. Nie możemy ich bagatelizować, ale możemy posiąść odpowiednie kompetencje, które pozwolą nam sobie z nimi prawidłowo radzić.

Na większość wspomnianych czynników nie mamy wpływu, możemy jedynie zadbać o to, żeby przygotować siebie i swoje otoczenie do efektywnego funkcjonowania w zmianie.

Zapraszam do udziału w unikatowym wydarzeniu, jakim jest Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości, która odbędzie się 24 stycznia 2023 roku. Konferencja skierowana jest do świadomych kobiet, które nieustannie chcą rozwijać siebie i swoje kompetencje. Podczas drugiej edycji Akademii porozmawiamy o kluczowych wyzwaniach z którymi mierzą się dzisiejsze Liderki, przekazując przy okazji praktyczne, realne wskazówki, jak się z nimi mierzyć.


Jeśli:

  • chętnie słuchasz innych i potrafisz z ich historii wyciągnąć wartość dla siebie
  • chcesz zyskać inspiracje i zmienić przekonania, które mogą determinować, a nawet blokować Twoje działania
  • lubisz energetycznie spotkania i chcesz poznać niezwykłe kobiety oraz ich niepowtarzalne doświadczenia
  • masz poczucie, że zmiany Cię przytłaczają i potrzebujesz podpowiedzi jak się z nimi pogodzić
  • chcesz wnieść nową jakość w swoim życiu czy firmie
  • i w końcu, jesteś gotowa, żeby wdrożyć wartościowe wskazówki do prawidłowego i efektywnego działania w nieustającej zmianie

to ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!


Podczas serii inspirujących wystąpień m.in.:

  • poszukamy odpowiedzi na pytanie "kim zawodowo jesteśmy?"
  • nauczymy się optymalnie zarządzać sobą w czasie nadmiaru
  • poznamy tajniki nowoczesnej komunikacji
  • zgłębimy sekrety neurolingwistyki w procesie komunikacji
  • poszukamy sposobów na wypalenie zawodowe
  • pomówimy o roli kobiet w procesie transformacji


Zapraszam serdecznie do udziału w Akademii,

Magdalena Marczak-Makowska

Project Manager, Puls Biznesu

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • ,  Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:00Liderka 4.0 – silna w czasach zawieruchy

    • Joanna Malinowska-Parzydło,  Executive Partner, Younicorn
    • Tożsamość liderki. Rola odpowiedzi na pytanie „Kim zawodowo jestem”
    • Wizja i misja liderki – bo każda strategia wymaga porządku
    • Marka liderki – siła pozycjonowania wokół talentów i wartości
    • Wyzwania liderki w czasach VUCA – dobre i złe praktyki radzenia sobie z nimi
    • Kompetencje niezbędne liderce dla osiągnięcia sukcesu w czasach zawieruchy
    • Użyteczne i bezużyteczne przekonania – mapa własnej głowy

    1g 0 min

  • 10:00Optymalne zarządzanie sobą w czasie nadmiaru

    • Katarzyna Janczuk,  trenerka umiejętności psychologicznych w biznesie
    • Wielozadaniowość w kontekście pracy zawodowej oraz łączenia jej z życiem prywatnym – realne możliwości i rozwiązania związane z efektywnym planowaniem 
    • Walka z potrzebą bycia perfekcjonistką, która wszystko „musi”
    • Mądra i asertywna priorytetyzacja w czasach nadmiaru
    • Co się dzieje ze mną - ukryte mechanizmy rzutujące na eskalację stresu, motywację i dobrostan.
    • Proste i skuteczne metody zadbania o własny dobrostan

    50 min

  • 10:50Przerwa

    15 min

  • 11:05Komunikacja nowoczesnej liderki w życiu zawodowym i prywatnym

    • MBA Małgorzata Warda,  trenerka i praktyk biznesu, akredytowany coach i mentorka liderów z certyfikacją European Mentoring & Coaching Council, wykładowca MBA
    • Aspekty neurolingwistyczne w procesie komunikacji - jak słowa wpływają na nasz mózg i zachowania?
    • Pytania coachingowe – w czym mogą nam pomóc w życiu zawodowym i prywatnym?
    • Jaka jest rola kompetencji „miękkich” w twardej pracy ?
    • Czego o komunikacji możemy się nauczyć od Winstona Churchilla w obecnych, dynamicznych czasach VUCA ?


    50 min

  • 11:55Zarządzanie swoim dobrostanem psychicznym

    • Paulina Biernat,  psycholożka, dyplomowany coach specjalizujący się w life coachingu i biznes coachingu
    • Największe pułapki psychologiczne Liderki ‘23
    • Jak zadbać o siebie i swoje otoczenie w czasach niepewności 
    • Kryzysy (covid, wojna, inflacja) vs. dobrostan psychiczny – sposoby przeciwdziałania negatywnym skutkom długotrwałemu stresowi  


    50 min

  • 12:45Wypalenie zawodowe - epidemia XXI wieku?

    • Justyna Federowicz,  HR menedżerka z ponad 20 letnim stażem pracy w firmach polskich i międzynarodowych, coach
    • Wypalenie zawodowe jako jednostka chorobowa i dlaczego inaczej dotyka kobiety i mężczyzn
    • Pułapki wypalenia zawodowego ostatnich lat  (oczywiste i nieoczywiste)
    • Samokontrola - jak wykryć pierwsze symptomy wypalenia i czy może być "za późno"?
    • Techniki i narzędzia radzenia sobie z wypaleniem zawodowym
    • Jak żyć po doświadczeniu wypalenia?
    • Rezyliencja, czyli o tym jak budować odporność na stres, jako przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

    50 min

  • 13:35Przerwa

    35 min

  • 14:10Żelazna dłon w aksamitnej rękawiczce - Zarządzanie ludźmi i zespołami w czasach kryzysu – ciche przywództwo

    • Izabela Kielczyk,  przedsiębiorczyni, psycholożka biznesu, psychoterapeutka i trenerka ludzi biznesu
    • Emocje w biznesie - czym są, jak nim zarządzać, jak je wyrażać
    • Złość - wyrażanie złości bez przemocy i uległości
    • Empatia - metaumiejętności w zarządzaniu sobą i pracownikami
    • Przełamywanie stereotypów grzecznych dziewczynek - kobieta matek - kobieta szef
    • Model cichego przywództwa - potrzeby psychologiczne pracowników, - jak być empatycznym i wymagającym szefem, jak słuchać ze zrozumieniem ale jednocześnie nie ulegać żądaniom pracowników
    • Nowoczesne kierowanie zespołem – po pandemii i w obliczu wojny  - empatycznie udzielanie informacji zwrotnej
    • Jak komunikować zmiany?
    • Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami jednocześnie okazać zrozumienie im i sobie?

    50 min

  • 15:00Strategiczne kompetencje przywódcze potrzebne w budowaniu Nowego Świata

    • Małgorzata Czernecka,  CEO, Human Power; Strategist & Expert in wellbeing and energy management of employees
    • BANI zastępuje VUCA. Co nam będzie potrzebne w budowaniu Nowego Świata?
    • Powrót do źródła. Jak odkrywać na nowo jakości potrzebne w zarządzaniu? Jak je uwalniać w sobie?
    • Rola kobiet w procesie transformacji. Jak stać się przewodniczką dla innych w świecie chaosu i zmiany?
    • Liderowanie w kręgu. Synergia serca i umysłu kluczem do uruchamiania pełnej mocy i potencjału nas jako ludzi
    • Odwaga, czucie, intuicja. Nowe kompetencje potrzebne w podejmowaniu trafnych decyzji

    50 min

  • 15:50Spełnienie i pieniądze w dobie kryzysu

    • dr Anna Smolińska,  inwestorka, przedsiębiorczyni, edukatorka finansowa.

    Kobiety i finanse to często trudna relacja. Nie wiemy, jak zadbać o swoje pieniądze, nikt nie nauczył nas nimi zarządzać, a dodatkowo stale mniej zarabiamy od mężczyzn. Nie musi tak być. Pieniądze dają poczucie bezpieczeństwa, warto o nie zadbać.

    W czasie spotkania pokaże, jak szybko i skutecznie poukładać finanse osobiste oraz dlaczego ważne jest znalezienie i dokładne określenie własnych finansowych celów. 

    Dodatkowo dowiesz się, dlaczego samo zarabianie nie wystarcza do tego, by kobieta była całkowicie niezależna oraz co zrobić, by nasza przyszłość była bezpieczna i spokojna. I dlaczego pieniądze szczęścia nie dają… A może dają?


    • Budżet nie taki straszny, jak go malują
    • Twoja Route 66, czyli jaki masz cel?
    • Zarabianie to nie wszystko, czyli jak pomnażać pieniądze?
    • Kobiece spełnienie, czyli poczucie bezpieczeństwa, pieniądze, a może rodzina?

    50 min

  • 16:40Zakończenie konferencji

Paulina Biernat

Paulina Biernat

psycholożka, dyplomowany coach specjalizujący się w life coachingu i biznes coachingu

Absolwentka Wyższej szkoły Psychologi Społecznej w Warszawie. Certyfikowany coach; coach Whise i coach Whise equiped. Ekspert w dziedzinie psychologii programu Dzień dobry TVN. Prowadząca i jednocześnie psycholog w programie „Para do poprawy” na antenie Ddtvn. Dyplomowany coach specjalizujący się w life coachingu i biznes coachingu. Prelegent na eventach motywacyjnych. Jej wrodzona empatia, ciekawość drugiego człowieka i wiara w jego nieskończone możliwości sprawiają, że jest idealnym wsparciem i drogowskazem dla swoich klientów w drodze do osiągnięcia sukcesu i wyznaczonych celów. Paulina jest autorem programów pomocowych i rozwojowych dla kobiet. Ma na swoim koncie zartówno audycje programów telewizyjnych, jak i internetowych. Prowadziła program o charakterze psychologiczno-pomocniczym „Para do poprawy” na antenie Ddtvn. Była prowadzącą oraz współtwórcą programu internetowego „Inspired by”, w którym przeprowadzała interesujące wywiady z gwiazdami polskiego showbiznesu.

Małgorzata Czernecka

Małgorzata Czernecka

CEO, Human Power; Strategist & Expert in wellbeing and energy management of employees

Psycholożka biznesu, specjalistka w obszarze zarządzania energią witalną pracowników, odporności psychicznej oraz mental health. Doradza organizacjom w obszarze tworzenia strategii wellbeing, mających na celu optymalizację stylu pracy. Autorka innowacyjnych programów rozwojowych z zakresu zarządzania energią witalną, łączących wiedzę z obszaru neurobiologii, medycyny sportowej, psychologii. Współpracowała z takimi firmami jak m.in..: Shell, Intel, Heineken, Axel Springer, Avon, Aviva, Orange, mBANK, P&G, HP Inc.. Współautorka pierwszej w Polsce książki o wellbeingu: „Wellbeing w organizacji” oraz licznych publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, ICAN Management, Personel i Zarządzanie, HR Business Partner Magazine. Można jej posłuchać w podcastach: Forbes Women, ICAN Management „Sekrety mistrzów” oraz „Becoming a Sustainable Leader”.

Justyna Federowicz

Justyna Federowicz

HR menedżerka z ponad 20 letnim stażem pracy w firmach polskich i międzynarodowych, coach

Pracowała w branży edukacyjnej, konsultingowej oraz ubezpieczeniowej. Przez kilkanaście lat skutecznie budowała i zarządzała zespołami w obszarze HR. Doskonale zna rzeczywistość korporacyjną zarówno od strony pracownika, jak i pracodawcy. Jest również coachem. Ukończyła Szkołę Coachingu w House of Skills uzyskując certyfikat coacha ACSTH. Techniki coachingowe stosowała już w swojej pracy menedżerskiej. Obecnie pracuje głównie z kobietami (choć nie tylko). Wykorzystując swoje osobiste doświadczenia prowadzi procesy coachingowe z osobami, które są przeciążone swoimi obowiązkami zawodowymi, które zauważają u siebie objawy wypalenia zawodowego, i które chcą odzyskać radość i poczucie sprawczości w życiu. Od zawsze pasjonowała ją praca z ludźmi. Sprawia jej ogromną radość prowadzenie klientów przez proces odnajdywania w sobie zasobów, rozwiązań i potencjału, których nie byli świadomi. Uważa, że największą nagrodą w jej pracy jest możliwość obserwowania, jak klienci wzrastają podczas procesu coachingowego. Jest również certyfikowanym praktykiem PRISM Brain Mapping, narzędzia służącego do identyfikowania i mapowania preferowanych przez ludzi zachowań. Świadomość preferencji daje możliwość zwiększenia efektywności coachingu zarówno po stronie coacha, jak i Klienta.

Katarzyna Janczuk

Katarzyna Janczuk

trenerka umiejętności psychologicznych w biznesie

Certyfikowany ekspert narzędzi psychometrycznych (Facet5 i MBTI). Trener/Provider metody antystresowej TRE. Moderator szkolenia w formule Sales PowerPlay oraz facylitator projektów zespołowych (5 Superskills w komunikacji zespołowej, siła zespołu w różnorodności). W ciągu kilkunastu lat swojej pracy Katarzyna przeszła przez wiele szczebli kariery zawodowej w największych międzynarodowych firmach (m.in. Pepsico, Henkel). Praca w dynamicznych i zmiennych warunkach w dziale sprzedaży stała się punktem wyjściowym do kontynuowania kariery jako trener biznesu i umiejętności psychologicznych. Katarzyna od wielu lat prowadzi szkolenia w środowisku biznesowym, łącząc praktyczną znajomość mechanizmów sprzedaży, asertywnej komunikacji i zarządzania zespołami w warunkach zmiany z kompetencjami trenerskimi. Zainteresowanie tematem stresu i odporności psychicznej pogłębiała w Szkole Trenerów Intra, a następnie poprzez udział w warsztatach certyfikacyjnych metody TRE®. Jako autoryzowany użytkownik narzędzi psychometrycznych (Facet5) diagnozuje kompetencje zawodowe i prowadzi sesje coachingowe i warsztaty związane z rozwijaniem własnego potencjału oraz radzeniem sobie z nadmiernym stresem. Jej pasją jest inspirowanie ludzi do zwiększania elastyczności fizycznej i psychicznej (idea TRE®) oraz poznawania i korzystania ze swoich talentów (misja Facet5).

Izabela Kielczyk

Izabela Kielczyk

przedsiębiorczyni, psycholożka biznesu, psychoterapeutka i trenerka ludzi biznesu

Jest terapeutą ludzi biznesu. Psychologiem z zamiłowania i z wykształcenia specjalizującym się w psychologii biznesu. W pracy łączy wiedzę psychologiczną z doświadczeniem w pracy w biznesie. Jako współwłaściciel pełni funkcję dyrektora generalnego w rodzinnej firmie Bellako Sp. z o.o. od 35 lat produkującej oryginalne mieszanki przypraw dla polskiego przemysłu spożywczego i gastronomii. Jest także współtwórcą powstałej ponad 10 lat temu placówki psychoterapii Pracownia Psychorozwoju Kielczyk, która zatrudnia obecnie 15 specjalistów, a którą prowadzi razem z mężem. Doskonale zna wyzwania i trudne zagadnienia biznesowe stojące przed osobami prowadzącymi przedsiębiorstwa. Ma za sobą kilkanaście lat doświadczenia w zarządzaniu, a na koncie zarówno sukcesy, jak i porażki, dlatego też rozumie, z czym borykają się menadżerowie. Obszary i zagadnienia, którymi się interesuje to – relacje międzyludzkie w biznesie, trudny klient, zarządzanie zespołem, motywacja; a obecnie także problemy psychologiczne w przedsiębiorstwach wynikające z pandemii. Jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytania Klientów i drogi do osiągnięcia ich celu – osobistego i zawodowego. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie, stworzyła autorską terapię dla ludzi biznesu, podczas której oferuje unikatową możliwość psychologicznej analizy potrzeb biznesowych i poszukiwania własnych rozwiązań w oparciu o indywidualną osobowość menadżerską. Przygotowuje i prowadzi mentoring dla ludzi biznesu oraz autorskie sesje terapii dla wyższej kadry menedżerskiej. Opracowuje i prowadzi także wykłady i webinaria z tematyki psychologii biznesu na indywidualne zlecenia firm, instytucji, organizacji biznesowych, uczelni. Występuje jako ekspert podczas konferencji biznesowych i menadżerskich. Z racji unikatowej wiedzy i doświadczenia występuje w roli eksperta i komentatora w wydawnictwach branżowych, opiniotwórczych czy informacyjnych. Publikacje z jej udziałem ukazywały się m.in. w Newsweeku, Polityce, Rzeczpospolitej czy Gazecie Wyborczej. Udziela także wywiadów telewizjom: TVN, Polsat, TP oraz rozgłośniom Polskiego Radia, Tok FM i Radio Dla Ciebie.

Joanna Malinowska-Parzydło

Joanna Malinowska-Parzydło

Executive Partner, Younicorn

Mentorka w obszarze budowania pozycji i silnej marki świadomych liderek życia i biznesu. Po przejściu na drugą stronę korporacyjnej rzeczywistości – pomaga w zarządzaniu kapitałem zaufania, marką osobistą, zaangażowaniem i komunikacją. Rozwija osobiste przywództwo liderek wokół realnych wartości oraz pomaga budować pożądaną pozycję w relacjach biznesowych i życiowych. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Wprowadziła tematykę reputacji i silnej marki osobistej w polskie realia. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka bestsellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą” oraz „Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach.” Założycielka Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu, budującego dobre praktyki i standardy mentoringu w Polsce. Pomysłodawca think tanku HR Influencers. Coach ICC. Wykładowca MBA. Obecnie, jako founderka i prezes zarządu, rozwija globalny startup kierowany do kobiet.

dr Anna Smolińska

dr Anna Smolińska

inwestorka, przedsiębiorczyni, edukatorka finansowa.

Z sukcesami aktywnie inwestuje na giełdzie oraz realizuje projekty na rynku nieruchomości. Autorka bloga ‘‘Kobieta Inwestuje” , bestsellera „Kobieta inwestuje. Twoja droga do niezależności finansowej” oraz książki „Kobieta spełniona. Jak osiągnąć sukces nie tylko z biznesie”. Od lat z pasją pomaga kobietom uporządkować finanse osobiste oraz inspiruje do samodzielnego inwestowania i budowania swojej niezależności finansowej. Regularnie prowadzi wykłady i spotkania dla studentów oraz szkolenia na temat finansów osobistych i inwestowania dla pracowników firm. Ekspertka wielu magazynów, portali i stacji TV.

Małgorzata Warda

MBA Małgorzata Warda

trenerka i praktyk biznesu, akredytowany coach i mentorka liderów z certyfikacją European Mentoring & Coaching Council, wykładowca MBA

Ma ponad 25 lat doświadczenia biznesowego w globalnych korporacjach na wysokich stanowiskach zarządczych. Obecnie poprzez szkolenia i mentoring wspiera liderki i liderów w wyzwaniach biznesowych obejmujących w szczególności zarządzanie zespołem i zmianą, skuteczną komunikację interpersonalną, jak i budowanie ścieżki kariery. Prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą Warda & Partners (www.wardateam.com). Projektuje struktury zespołowe, strategie i procesy biznesowe dla organizacji.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]

Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości

Wstęp bezpłatny

Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości

Wstęp bezpłatny

Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Akademia Kobiet Menedżerek Przyszłości

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  On-line