CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2021

CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2021

12 maja 2021 / online

1095 zł netto do 9 kwietnia (cena udziału online)

1495 zł netto do 12 maja (cena udziału online)

Cel

Dyrektorzy Operacyjni są dziś ważnymi filarami w swoich organizacjach. Aby sprostać wymaganiom organizacyjnym i tworzyć firmę konkurencyjną na rynku, COO przewodzą inicjatywom strategicznym, napędzają innowacje oraz tworzą kulturę sprzyjającą transformacji.

Wielowymiarowość tego stanowiska wymaga od Dyrektorów Operacyjnych połączenia wiedzy merytorycznej z wieloma umiejętnościami.

Z myślą o Państwa potrzebach już po raz 3 mamy zaszczyt zaprosić Państwa na jedno z kluczowych spotkań dedykowanych Dyrektorom Operacyjnym – CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2021, które odbędzie się 12 maja 2021 r. w formule online.

Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych prelegentów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy niezbędne w pracy nowoczesnego Dyrektora Operacyjnego.

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu, które doskonale wpisało się w kalendarz wydarzeń dedykowanych Dyrektorom Operacyjnym. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w nadchodzącym roku, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.

Podczas Konferencji poruszymy wiele tematów, m.in.:

  • Jakie kluczowe problemy operacyjne stoją dziś przed firmami?
  • Jak osiągnąć doskonałość operacyjną poprzez wykorzystanie AI i RPA?
  • Jak wykorzystać analizę danych do ulepszenia strategii biznesowej, zwiększenia doskonałości operacyjnej oraz uzyskania przewagi konkurencyjnej?
  • Jak wykorzystać metodologię zarządzania projektami realizując zadania w pracy Dyrektora Operacyjnego?
  • Jak wykorzystać Lean, aby przeprowadzić zmiany w organizacji?
  • Jak budować autorytet lidera?
  • Jakich błędów unikać podczas wystąpień publicznych online?
  •  Jak skutecznie zarządzać sytuacją kryzysową?

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż - m.in: Bergman Engineering, Adamed Pharma , DB Schenker, Getin Noble Bank, LOTTE Wedel 
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Program

Środa, 12 maja

08:25

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
online, ,
08:30

PANEL DYSKUSYJNY – Kluczowe problemy operacyjne, przed jakimi dziś stoi Twoja firma – jak przetrwać i rozwijać się w niepewnych czasach?

  • Edyta Glezner, Dyrektor Operacyjny, Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa
  • Rafał Trzaska, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Bergman Engineering Sp. z o.o.
  • Patryk Osęka, Dyrektor Operacyjny, AutoMapa Sp. z o.o.
  • zwinny, twórczy, innowacyjny – nowa rola COO w 2021
  • najlepsze praktyki pokonywania pandemicznych przeciwności
online, ,
09:15

Robotyzacja & Automatyzacja - najlepsze praktyki. Cyfrowa transformacja i rewolucja technologiczna – osiągnięcie doskonałości operacyjnej poprzez wykorzystanie AI i RPA

  • cyfryzacja i automatyzacja jako katalizator ciągłego doskonalenia
  • optymalizacja i automatyzacja procesów
online, ,
10:00

Business Intelligence a Dyrektor Operacyjny

  • Dr n. ekon. Bartłomiej Rodawski, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Adamed Pharma S.A.
  • optymalizacja zarządzania dużymi zbiorami danych i informacjami kluczem to przewidzenia ryzyka operacyjnego
  • wykorzystanie analizy danych do ulepszenia strategii biznesowej, zwiększenia doskonałości operacyjnej oraz uzyskania przewagi konkurencyjnej
  • narzędzia analityczne do pomiaru i zwiększania produktywności
online, ,
10:45

Przerwa

online, ,
11:00

Project Management - jak wykorzystać metodologię zarządzania projektami realizując zadania w pracy Dyrektora Operacyjnego

  • Rafał Trzaska, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Bergman Engineering Sp. z o.o.
  • jak skutecznie określać cele w projekcie i w jaki sposób je rozliczać?
  • jak umiejscawiać w czasie poszczególne etapy projektu?
  • jak wyważyć podział obowiązków w projekcie?
  • budżet projektu - jak go dobrze stworzyć i nadzorować?
  • jak uwzględnić ryzyko i zmienność przy określeniu strategii projektu?
  • zespół projektowy – jak budować zaufanie i efektywnie zarządzać również nie swoimi pracownikami?
  • metody komunikacji i przepływ informacji w projekcie z uwzględnieniem zespołów międzynarodowych i rozproszonych
online, ,
11:45

Nowe metody pracy. Co Chief Operating Officer może wykorzystać z Agile?

  • Michał Serwa , Magenta Business Consulting
  • jakich błędów uniknąć realizując zwinne podejście po raz pierwszy w Twojej firmie?
  • na co zwrócić szczególną uwagę podczas transformacji?
  • dlaczego COO pełni ważną rolę w tym procesie?
online, ,
12:30

Wykorzystaj Lean, aby projektować i przeprowadzać zmiany

  • Joanna Durzyńska, Head of Operational Excellence, Contract Logistics NEE, DB Schenker
  • jak zarządzać zmianami w firmie, aby obyło się bez uszczerbku dla wyników biznesowych Twojej firmy?
  • efektywne zarządzanie zmianą – od czego znacząc i jak skutecznie ją osiągnąć?
  • czego potrzebuje zespół przechodzący przez zmianę?
  • budowanie silnego zespołu w warunkach zmiany
  • wpływ Dyrektora Operacyjnego na eliminację oporu przed zmianą
online, ,
13:15

Przerwa

online, ,
13:30

Hybrydowy model pracy - jak go skutecznie przygotować i sprawnie zarządzać?

  • Aleksandra Bielecka, Dyrektor Zarządzająca, Obszar Operacji, Getin Noble Bank S.A.
  • hybrydowy model pracy - wybór czy nowa rzeczywistość? 
  • standaryzacja vs elastyczność – jaki model wybrać? 
  • jak zdalnie oceniać pracę i dbać o efektywność ?
  • jak „ożywić” zdalną komunikację?
online, ,
14:15

Chief Operating Officer komandosem do zadań specjalnych - co na to prawo?

  • Andrzej Springer, Radca Prawny, Wspólnik, BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Mirosława Żytkowska-Kocik, Radca Prawny, Wspólnik, BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy
  • relacje ze spółką, zarządem i pracownikami
  • odpowiedzialność spółki i COO za przeprowadzenie zmiany. Z której strony może paść cios?
  • ubezpieczenie menadżerskie
  • organizacja współpracy COO z kancelarią i wewnętrznym działem prawnym
online, ,
15:00

Przerwa

online, ,
15:15

Dyrektorze Operacyjny - inspiruj i motywuj do działania! Trening umiejętności przywódczych

  • Sławomir Kluszczyński, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Prokurent, LOTTE Wedel sp. z o.o.
  • cechy przywódcy, które pozwolą osiągnąć sukces
  • transparentna komunikacja jako podstawa wiarygodności lidera
  • komunikacja na odległość – efektywne metody porozumiewania się w rozproszonym zespole
  • techniki przekazywania informacji zwrotnych i negatywnych komunikatów
  • jak skutecznie motywować i angażować Twoich pracowników?
  • moc coachingu – jak coaching może pomóc Ci w zbudowaniu angażującego zespołu?
  • rola lidera w czasie kryzysu
  • jak skutecznie przygotować zespół na czas kryzysu i budować jego zaufanie?
online, ,
16:00

14 zasad wystąpień on-line, czyli jak uniknąć błędów większości mówców

  • Krzysztof Jakubowski , wieloletni dziennikarz radiowy, prowadzący podcast Sztuka gadania

Zdarza się, że wystąpienia on-line stają się “medium towarzyszącym”. Nasi odbiorcy niby słuchają, ale w tym samym czasie korzystają z mediów społecznościowych, piszą na czacie, czytają artykuły, przeglądają maile. Jedną z przyczyn są błędy popełniane przez większość mówców. Błędy, które potrafią zniechęcić nawet najbardziej wyrozumiałych słuchaczy.

Podczas wystąpienia przedstawię najczęstsze błędy oraz sposoby na ich uniknięcie.

online, ,
16:45

Zarządzanie kryzysem wizerunkowym – na co powinien być gotowy każdy Dyrektor Operacyjny?

  • Magdalena Zwolińska, Ekspertka ds. Komunikacji Kryzysowej, Partnerka, Lighthouse
  • dlaczego trzeba myśleć o zagrożeniach i czy można uniknąć kryzysu?
  • specyfika komunikacji w kryzysie w  2021 roku
  • najczęściej popełniane błędy – co może sprowadzić nas na manowce?
  • kiedy mleko się już rozleje – jak skutecznie zarządzać sytuacją kryzysową?
  • kryzysowa prewencja – czyli lepiej zapobiegać niż leczyć
  • z tarczą czy na tarczy? Przykłady dobrze i źle zarządzonych kryzysów
online, ,
17:30

Zakończenie Konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Aleksandra Bielecka

    Aleksandra Bielecka

    Dyrektor Zarządzająca, Obszar Operacji Getin Noble Bank S.A.
  • Joanna Durzyńska

    Joanna Durzyńska

    Head of Operational Excellence, Contract Logistics NEE DB Schenker
  • Edyta Glezner

    Edyta Glezner

    Dyrektor Operacyjny Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa
  • Krzysztof Jakubowski

    Krzysztof Jakubowski

    wieloletni dziennikarz radiowy, prowadzący podcast Sztuka gadania
  • Sławomir Kluszczyński

    Sławomir Kluszczyński

    Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Prokurent LOTTE Wedel sp. z o.o.
  • Patryk Osęka

    Patryk Osęka

    Dyrektor Operacyjny AutoMapa Sp. z o.o.
  • Bartłomiej Rodawski

    Dr n. ekon. Bartłomiej Rodawski

    Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Adamed Pharma S.A.
  • Michał Serwa

    Michał Serwa

    Magenta Business Consulting
  • Andrzej Springer

    Andrzej Springer

    Radca Prawny, Wspólnik BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Rafał Trzaska

    Rafał Trzaska

    Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Bergman Engineering Sp. z o.o.
  • Magdalena Zwolińska

    Magdalena Zwolińska

    Ekspertka ds. Komunikacji Kryzysowej, Partnerka Lighthouse
  • Mirosława Żytkowska-Kocik

    Mirosława Żytkowska-Kocik

    Radca Prawny, Wspólnik BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1095 zł netto do 9 kwietnia

Zarejestruj się