
CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2021
12 maja 2021 / online
1095 zł netto do 9 kwietnia (cena udziału online)
1495 zł netto do 12 maja (cena udziału online)
Cel
Dyrektorzy Operacyjni są dziś ważnymi filarami w swoich organizacjach. Aby sprostać wymaganiom organizacyjnym i tworzyć firmę konkurencyjną na rynku, COO przewodzą inicjatywom strategicznym, napędzają innowacje oraz tworzą kulturę sprzyjającą transformacji.
Wielowymiarowość tego stanowiska wymaga od Dyrektorów Operacyjnych połączenia wiedzy merytorycznej z wieloma umiejętnościami.
Z myślą o Państwa potrzebach już po raz 3 mamy zaszczyt zaprosić Państwa na jedno z kluczowych spotkań dedykowanych Dyrektorom Operacyjnym – CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2021, które odbędzie się 12 maja 2021 r. w formule online.
Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych prelegentów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy niezbędne w pracy nowoczesnego Dyrektora Operacyjnego.
Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu, które doskonale wpisało się w kalendarz wydarzeń dedykowanych Dyrektorom Operacyjnym. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w nadchodzącym roku, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.
Podczas Konferencji poruszymy wiele tematów, m.in.:
- Jakie kluczowe problemy operacyjne stoją dziś przed firmami?
- Jak osiągnąć doskonałość operacyjną poprzez wykorzystanie AI i RPA?
- Jak wykorzystać analizę danych do ulepszenia strategii biznesowej, zwiększenia doskonałości operacyjnej oraz uzyskania przewagi konkurencyjnej?
- Jak wykorzystać metodologię zarządzania projektami realizując zadania w pracy Dyrektora Operacyjnego?
- Jak wykorzystać Lean, aby przeprowadzić zmiany w organizacji?
- Jak budować autorytet lidera?
- Jakich błędów unikać podczas wystąpień publicznych online?
- Jak skutecznie zarządzać sytuacją kryzysową?
Uczestnikom gwarantujemy:
- Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
- Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
- Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż - m.in: Bergman Engineering, Adamed Pharma , DB Schenker, Getin Noble Bank, LOTTE Wedel
- Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Program
Środa, 12 maja
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji
- Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
PANEL DYSKUSYJNY – Kluczowe problemy operacyjne, przed jakimi dziś stoi Twoja firma – jak przetrwać i rozwijać się w niepewnych czasach?
- Edyta Glezner, Dyrektor Operacyjny, Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa
- Rafał Trzaska, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Bergman Engineering Sp. z o.o.
- Patryk Osęka, Dyrektor Operacyjny, AutoMapa Sp. z o.o.
- zwinny, twórczy, innowacyjny – nowa rola COO w 2021
- najlepsze praktyki pokonywania pandemicznych przeciwności
Robotyzacja & Automatyzacja - najlepsze praktyki. Cyfrowa transformacja i rewolucja technologiczna – osiągnięcie doskonałości operacyjnej poprzez wykorzystanie AI i RPA
- cyfryzacja i automatyzacja jako katalizator ciągłego doskonalenia
- optymalizacja i automatyzacja procesów
Business Intelligence a Dyrektor Operacyjny
- Dr n. ekon. Bartłomiej Rodawski, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Adamed Pharma S.A.
- optymalizacja zarządzania dużymi zbiorami danych i informacjami kluczem to przewidzenia ryzyka operacyjnego
- wykorzystanie analizy danych do ulepszenia strategii biznesowej, zwiększenia doskonałości operacyjnej oraz uzyskania przewagi konkurencyjnej
- narzędzia analityczne do pomiaru i zwiększania produktywności
Przerwa
online, ,Project Management - jak wykorzystać metodologię zarządzania projektami realizując zadania w pracy Dyrektora Operacyjnego
- Rafał Trzaska, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Bergman Engineering Sp. z o.o.
- jak skutecznie określać cele w projekcie i w jaki sposób je rozliczać?
- jak umiejscawiać w czasie poszczególne etapy projektu?
- jak wyważyć podział obowiązków w projekcie?
- budżet projektu - jak go dobrze stworzyć i nadzorować?
- jak uwzględnić ryzyko i zmienność przy określeniu strategii projektu?
- zespół projektowy – jak budować zaufanie i efektywnie zarządzać również nie swoimi pracownikami?
- metody komunikacji i przepływ informacji w projekcie z uwzględnieniem zespołów międzynarodowych i rozproszonych
Nowe metody pracy. Co Chief Operating Officer może wykorzystać z Agile?
- Michał Serwa , Magenta Business Consulting
- jakich błędów uniknąć realizując zwinne podejście po raz pierwszy w Twojej firmie?
- na co zwrócić szczególną uwagę podczas transformacji?
- dlaczego COO pełni ważną rolę w tym procesie?
Wykorzystaj Lean, aby projektować i przeprowadzać zmiany
- Joanna Durzyńska, Head of Operational Excellence, Contract Logistics NEE, DB Schenker
- jak zarządzać zmianami w firmie, aby obyło się bez uszczerbku dla wyników biznesowych Twojej firmy?
- efektywne zarządzanie zmianą – od czego znacząc i jak skutecznie ją osiągnąć?
- czego potrzebuje zespół przechodzący przez zmianę?
- budowanie silnego zespołu w warunkach zmiany
- wpływ Dyrektora Operacyjnego na eliminację oporu przed zmianą
Przerwa
online, ,Hybrydowy model pracy - jak go skutecznie przygotować i sprawnie zarządzać?
- Aleksandra Bielecka, Dyrektor Zarządzająca, Obszar Operacji, Getin Noble Bank S.A.
- hybrydowy model pracy - wybór czy nowa rzeczywistość?
- standaryzacja vs elastyczność – jaki model wybrać?
- jak zdalnie oceniać pracę i dbać o efektywność ?
- jak „ożywić” zdalną komunikację?
Chief Operating Officer komandosem do zadań specjalnych - co na to prawo?
- Andrzej Springer, Radca Prawny, Wspólnik, BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
- Mirosława Żytkowska-Kocik, Radca Prawny, Wspólnik, BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy
- relacje ze spółką, zarządem i pracownikami
- odpowiedzialność spółki i COO za przeprowadzenie zmiany. Z której strony może paść cios?
- ubezpieczenie menadżerskie
- organizacja współpracy COO z kancelarią i wewnętrznym działem prawnym
Przerwa
online, ,Dyrektorze Operacyjny - inspiruj i motywuj do działania! Trening umiejętności przywódczych
- Sławomir Kluszczyński, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Prokurent, LOTTE Wedel sp. z o.o.
- cechy przywódcy, które pozwolą osiągnąć sukces
- transparentna komunikacja jako podstawa wiarygodności lidera
- komunikacja na odległość – efektywne metody porozumiewania się w rozproszonym zespole
- techniki przekazywania informacji zwrotnych i negatywnych komunikatów
- jak skutecznie motywować i angażować Twoich pracowników?
- moc coachingu – jak coaching może pomóc Ci w zbudowaniu angażującego zespołu?
- rola lidera w czasie kryzysu
- jak skutecznie przygotować zespół na czas kryzysu i budować jego zaufanie?
14 zasad wystąpień on-line, czyli jak uniknąć błędów większości mówców
- Krzysztof Jakubowski , wieloletni dziennikarz radiowy, prowadzący podcast Sztuka gadania
Zdarza się, że wystąpienia on-line stają się “medium towarzyszącym”. Nasi odbiorcy niby słuchają, ale w tym samym czasie korzystają z mediów społecznościowych, piszą na czacie, czytają artykuły, przeglądają maile. Jedną z przyczyn są błędy popełniane przez większość mówców. Błędy, które potrafią zniechęcić nawet najbardziej wyrozumiałych słuchaczy.
Podczas wystąpienia przedstawię najczęstsze błędy oraz sposoby na ich uniknięcie.
online, ,Zarządzanie kryzysem wizerunkowym – na co powinien być gotowy każdy Dyrektor Operacyjny?
- Magdalena Zwolińska, Ekspertka ds. Komunikacji Kryzysowej, Partnerka, Lighthouse
- dlaczego trzeba myśleć o zagrożeniach i czy można uniknąć kryzysu?
- specyfika komunikacji w kryzysie w 2021 roku
- najczęściej popełniane błędy – co może sprowadzić nas na manowce?
- kiedy mleko się już rozleje – jak skutecznie zarządzać sytuacją kryzysową?
- kryzysowa prewencja – czyli lepiej zapobiegać niż leczyć
- z tarczą czy na tarczy? Przykłady dobrze i źle zarządzonych kryzysów
Zakończenie Konferencji
online, ,Prelegenci
-
Aleksandra Bielecka
Dyrektor Zarządzająca, Obszar Operacji Getin Noble Bank S.A.
-
Joanna Durzyńska
Head of Operational Excellence, Contract Logistics NEE DB Schenker
-
Edyta Glezner
Dyrektor Operacyjny Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa
-
Krzysztof Jakubowski
wieloletni dziennikarz radiowy, prowadzący podcast Sztuka gadania
-
Sławomir Kluszczyński
Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Prokurent LOTTE Wedel sp. z o.o.
-
Patryk Osęka
Dyrektor Operacyjny AutoMapa Sp. z o.o.
-
Dr n. ekon. Bartłomiej Rodawski
Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Adamed Pharma S.A.
-
Michał Serwa
Magenta Business Consulting
-
Andrzej Springer
Radca Prawny, Wspólnik BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
-
Rafał Trzaska
Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Bergman Engineering Sp. z o.o.
-
Magdalena Zwolińska
Ekspertka ds. Komunikacji Kryzysowej, Partnerka Lighthouse
-
Mirosława Żytkowska-Kocik
Radca Prawny, Wspólnik BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
1095 zł netto do 9 kwietnia
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy