online
Forum
29 ‑ 30 marca 2023
29 ‑ 30 marca 2023
Customer Relations Forum
Customer Relations Forum
Najlepsze praktyki budowania długotrwałych relacji z klientem

795 zł netto do 30 marca

Cel

Budowanie długotrwałych i dobrych zrazem relacji z klientem ma olbrzymi, jeśli nie kluczowy, wpływ na powodzenie biznesu. Zaraz po tym jakiej jakości usługę lub produkt mamy do zaoferowania, to to w jaki sposób poznamy, zaciekawimy, zadbamy, a nawet pożegnamy na chwilę naszego klienta, w dużej mierze zdeterminuje jego późniejsze decyzje zakupowe. To czy zostanie z nami na dłużej, czy poleci nam swoim bliskim znajomym lub czy podzieli się o nas dobrą opinią w mediach społecznościowych, zależy tylko od nas.

To nie są puste slogany, którymi opatrzyliśmy się przez ostatnie lata, zwłaszcza w czasach szalejącej inflacji, kryzysu gospodarczego czy inaczej mówiąc – w czasach nieustających zmian.

Zapraszam serdecznie do udziału w zupełnie nowej konferencji „Customer Relations Forum”, która odbędzie się 29-30 marca w formule online. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientem.


Podczas konferencji:

POZNAMY najlepsze rynkowe przykłady budowania dobrych, długotrwałych relacji z klientami w czasach kryzysu

POROZMAWIAMY o tym czego potrzebuje współczesny klient, zwłaszcza w obliczu olbrzymiej inflacji

DOWIEMY SIĘ w jaki sposób tworzyć lub zmieniać strategie budowania relacji z klientem w kryzysie gospodarczym, bez szkody dla klienta i wizerunku marki 

POSŁUCHAMY o prostej i efektywnej komunikacji z klientem oraz o tym czy jest możliwe szukanie złotego środka

UMIEJSCOWIMY rolę inflacji oraz kryzysu w poziomie retencji klientów 

OMÓWIMY możliwość efektywnego wykorzystania robotyzacji oraz AI w budowaniu relacji z klientem

ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi na temat klienta w czasach kryzysu

➔ Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ również nad tym, jak funkcjonować w biznesie oszczędniej, jedynie nie marnując niepotrzebnie czasu, budżetów oraz naszych zasobów

A to wszystko w towarzystwie znakomitych ekspertów-praktyków!


Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:

  • działów marketingu
  • działów utrzymania klienta
  • działów obsługi klienta oraz obsługi posprzedażowej
  • działów sprzedaży 
  • działów ds. rozwoju produktu, biznesu
  • działów ds. relacji i komunikacji z klientem
  • działów customer experience 
  • agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego oraz contact center

Program

Prelegenci

  • Agnieszka Balcer-Thinlay

    Agnieszka Balcer-Thinlay

    Lead Product Researcher, OLX
  • Krzysztof Białkowski

    Krzysztof Białkowski

    Director Regional Marketing, Zalando
  • Mariusz Gromada

    Mariusz Gromada

    Departament Wiedzy o Kliencie, Bank Millennium S.A.
  • Izabella Hernik

    Izabella Hernik

    Ekspert ds. komunikacji marketingowej, Dział komunikacji marketingowej i PR, DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
  • Joanna Hirsz

    Joanna Hirsz

    Senior Consultant Customer, Employee, Patient Experience, GCE Consulting – GoodCustomerExperience.pl
  • Anna Kotuniak-Partycka

    Anna Kotuniak-Partycka

    MBA Executive, Consumer Experience Manager & Strategic Lead, Philip Morris
  • Jonasz Kulej

    Jonasz Kulej

    Chief Product Officer, Tylko
  • Alina Magowska

    Alina Magowska

    Head of User Research, Allegro
  • Mirosław Mikłos

    Mirosław Mikłos

    Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, PZU
  • Agnieszka Mróz

    Moderatorka Agnieszka Mróz

    Service Designer / User researcher / Design thinking facilitator, Service Sandbox
  • Łukasz Murawski

    Łukasz Murawski

    wykładowca, doradca, autor
  • Andrzej Mytych

    Andrzej Mytych

    praktyk z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży na rynku finansowym i FMCG, ex. YOPE, AVON i Aviva
  • Adam Nowak

    Adam Nowak

    Loyalty Marketing Manager, Electrolux for CEE region
  • Łukasz Pawłyszyn

    Łukasz Pawłyszyn

    CX Training Team, Allegro
  • Katarzyna Racka

    Katarzyna Racka

    radca prawny, wspólnik w BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Agnieszka Radawiec

    Agnieszka Radawiec

    Chief Marketing and Digital Officer, OBI Poland
  • Marcin Rzeczkowski

    Marcin Rzeczkowski

    Digital Development Director, Human2Human Sp. z o.o.
  • Maciek Sancewicz

    Maciek Sancewicz

    Customer Experience Manager, Nice To Fit You
  • Aga Szóstek

    Aga Szóstek

    strategiczna projektantka doświadczeń i autorka "Strategii Umami" oraz "Leadership by Design"
  • Anna Szymczak-Fabianowska

    Anna Szymczak-Fabianowska

    Managing DirectorManaging Director, Minima Advertising People
  • Małgorzata Wierzbicka

    Małgorzata Wierzbicka

    CMO, Maczfit
  • Magdalena Wiśniewska

    Magdalena Wiśniewska

    dyrektor pionu wdrażania innowacji, MGI Polska sp. z o.o

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

795 zł netto do 30 marca

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny