Digital Customer Care

Digital Customer Care

9 września 2020 / Online

795 zł netto do 9 września (cena udziału online)

Cel

Twój klient sprawdzając stan konta w 79% preferuje kontakt za pomocą kanału cyfrowego, w 63% używa również kanałów digital, by sprawdzić lub zmienić swoje dane. Dla 63% badanych digitalowa obsługa klienta wpływa na ich wybór i lojalność wobec marki.


Czy wiesz, że Twój klient w kanale cyfrowym zwraca uwagę, by: >> jego problem został rozwiązany za pomocą jednej interakcji >> otrzymał szybką i terminową odpowiedź >> komunikacja z nim była spersonalizowana pod jego potrzeby a >> serwis cyfrowej obsługi klienta miał pełną jego historię


Potencjał technologii cyfrowej jest ogromny z każdej perspektywy w obsłudze klienta i działaniach firmy, szczególnie teraz w czasach COVID19, gdzie większość naszych usług przenieśliśmy do kanału cyfrowego.


Trwa bezustanny wyścig o zdobycie serc i umysłów klientów, przywiązanie ich do marki. Teraz tylko te firmy, które przetransformują swoją strategię i wykorzystają w swoich działaniach kanały cyfrowe zostaną ostatecznym zwycięzcą. Wyróżnij się na tle konkurencji, naucz się za pomocą jakich narzędzi i działań Twoja cyfrowa strategia zachwyci konsumentów, przekona do współpracy i poprawi zyski w tych trudnych czasach. Weź udział w konferencji, zyskaj wiedzę i wejdź w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi klienta!

Program

Środa, 9 września

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Online, ,
09:00

Rozpoczęcie konferencji, przywitanie uczestników

Online, ,
09:05

Kultura Digital Customer Care w Twojej firmie w perspektywie COVID19. Jak skutecznie osadzić w organizacji strategię cyfrowej obsługi klientów, by zapewniała trwałą przewagę konkurencyjną Twojej marce w trudnych czasach?

  • Jerzy Kalinowski, Doradca Zarządu, KPMG
  • Jak przekształcić Twój biznes, by na każdym cyfrowym szczeblu angażował, zdobywał i zatrzymywał klientów?
  • Digital Customer Centric. Jak za pomocą zwiększenia możliwości cyfrowych spełniać oczekiwania Twoich klientów?
  • Wpływ kapitału firmy, kultury regionu i pandemii na cyfryzację obsługi klienta w Twojej organizacji
  • Cyfrowa mapa integracji wewnętrznych procesów związanych z Twoim klientem. Jak skutecznie wykorzystać narzędzia digitalowe, którymi dysponują inne działy Twojej firmy?
Online, ,
09:55

Różnorodność odbiorcy, różnorodność systemów – jak stworzyć zintegrowaną obsługę klienta we wszystkich kanałach równocześnie?

  • Małgorzata Witon, Customer Experience Director, Huawei
  • Komunikacja skumulowana – w jaki sposób skutecznie zachować spójność Twoich komunikatów we wszystkich kanałach?
  • Jak za pomocą wewnętrznych informacji tworzyć spersonalizowane profile Twojego klienta?
  • Jak wiedza z kanałów offline może wspomóc konały online?
  • Zintegrowana stretageia DCX i UX – W jaki sposób skutecznie wyznaczać cele dla Twoich działań SEO, UI, UX i CX?
Online, ,
10:40

Przerwa na kawę

Online, ,
11:00

Od cyfrowych doświadczeń klienta do wzrostu przychodów Twojej firmy – metody zarządzania cyfrowymi doświadczeniami Twojego klienta

  • Ewa Żaczek, Global Change Mgmt. & CX Manager, Coty
  • Frustracja klientów – jak identyfikować jej przyczyny i zapobiegać ich powstawaniu?
  • W jaki sposób skutecznie projektować digitalowe doświadczenia Twoich klientów? Metody zarządzania cyfrowymi doświadczeniami klientów
  • Narzędzia mierzenia potrzeb Twoich klientów
Online, ,
11:45

Client Experience jako punkt wyjścia dla transformacji cyfrowej i trwałej przewagi rynkowej

  • Jakub Weber, Director, Client Experience Strategy, Global Digital Office, Bank of New York Mellon
  • O co chodzi z Client Experience i dlaczego warto w nie zainwestować?
  • Czy do cyfrowej transformacji wystarczy wdrożenie CRM, RPA i podpisu elektronicznego?
  • Jak wykorzystać Human Centered Design do rozpoczęcia transformacji?
  • Co zrobić, żeby pomysły ujrzały światło dzienne i były zgodne z zamierzeniami?
Online, ,
12:30

Customer Service w media społecznościowych

  • Ilona Witczak-Wilińska, Senior Marketing Specialist, Canon
  • Jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe, by zwiększyć efektywność cyfrowej obsługi klienta w Twojej firmie?
  • Strategia komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta
  • Metody efektywnej interakcji w Twoimi klientami przez całą dobę
Online, ,
13:15

Lunch

Online, ,
14:00

Mądrość danych – jak wykorzystywać dane o Twoim kliencie, by optymalizować procesy Customer Care?

  • Łukasz Grala, CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
  • Agregowanie informacji w Twojej firmie – jak skutecznie zbierać wiedzę o Twoim kliencie z różnych źródeł, by usprawnić wewnętrzne procesy obsługi klienta?
  • Big Data Analysis. Jakie cyfrowe działania wpływają na Twoją bazę klientów?
  • W jaki sposób wykorzystywać wewnętrzne dane o Twoim kliencie do usprawnienia obsługi klienta?
Online, ,
14:45

Zastosowanie Machine Learning i AI w cyfrowej obsłudze klienta

  • W jaki sposób skutecznie wykorzystywać rozwiązania AI w obsłudze klienta?
  • Jak poprawić doświadczenia Twojego klienta za pomocą Machine Learning?
  • Narzędzia AI usprawniające Customer Care
  • Od chatbotów do wirtualnego asystenta – jak chatboty wpływają na Twoje procesy
Online, ,
15:00

Przerwa na kawę

Online, ,
15:15

Projektowanie digitalowych produktów w oparciu o doświadczenia klienta

  • Michał Stachura, Senior Manager, Innovatika
  • Proces tworzenia nowych produktów
  • Jak zbudować przewagę konkurencyjną, czym zaciekawić Twoich klientów
  • Jak klient proces zakupu może łączyć z miłą chwilą?
  • Rozwiązania językowe, którymi mówimy do klienta
Online, ,
16:00

Digital Customer Care - interaktywna sesja ćwiczeniowa

  • Radosław Rejsel, Head of Design, Innovatika
Online, ,
17:00

Zakończenie konferencji

Online, ,

Prelegenci

  • Łukasz Grala

    Łukasz Grala

    CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
  • Jerzy Kalinowski

    Jerzy Kalinowski

    Doradca Zarządu KPMG
  • Radosław Rejsel

    Radosław Rejsel

    Head of Design Innovatika
  • Michał Stachura

    Michał Stachura

    Senior Manager Innovatika
  • Jakub Weber

    Jakub Weber

    Director, Client Experience Strategy, Global Digital Office Bank of New York Mellon
  • Ilona Witczak-Wilińska

    Ilona Witczak-Wilińska

    Senior Marketing Specialist Canon
  • Małgorzata Witon

    Małgorzata Witon

    Customer Experience Director Huawei
  • Ewa Żaczek

    Ewa Żaczek

    Global Change Mgmt. & CX Manager Coty

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca marketingowa

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

795 zł netto do 9 września

Zarejestruj się

Patron Medialny