Digital Customer Care
Obsługa klientaOnlineKonferencja
Digital Customer Care
Wszystko, co musisz wiedzieć o cyfrowej obsłudze klienta w "nowej rzeczywistości"

Wstęp bezpłatny

Twój klient sprawdzając stan konta w 79% preferuje kontakt za pomocą kanału cyfrowego, w 63% używa również kanałów digital, by sprawdzić lub zmienić swoje dane. Dla 63% badanych digitalowa obsługa klienta wpływa na ich wybór i lojalność wobec marki.


Czy wiesz, że Twój klient w kanale cyfrowym zwraca uwagę, by: >> jego problem został rozwiązany za pomocą jednej interakcji >> otrzymał szybką i terminową odpowiedź >> komunikacja z nim była spersonalizowana pod jego potrzeby a >> serwis cyfrowej obsługi klienta miał pełną jego historię


Potencjał technologii cyfrowej jest ogromny z każdej perspektywy w obsłudze klienta i działaniach firmy, szczególnie teraz w czasach COVID19, gdzie większość naszych usług przenieśliśmy do kanału cyfrowego.


Trwa bezustanny wyścig o zdobycie serc i umysłów klientów, przywiązanie ich do marki. Teraz tylko te firmy, które przetransformują swoją strategię i wykorzystają w swoich działaniach kanały cyfrowe zostaną ostatecznym zwycięzcą. Wyróżnij się na tle konkurencji, naucz się za pomocą jakich narzędzi i działań Twoja cyfrowa strategia zachwyci konsumentów, przekona do współpracy i poprawi zyski w tych trudnych czasach. Weź udział w konferencji, zyskaj wiedzę i wejdź w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi klienta!

Partnerzy:

Patron Medialny

Nowy MarketingMarketer +

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Rozpoczęcie konferencji, przywitanie uczestników

  • 09:05Kultura Customer Experience w 2020 r.

    • Jerzy Kalinowski, None Digistrat
    • Jan Karasek,  Partner Management Consulting, KPMG w Polsce
    • Dlaczego Customer Experience staje się krytycznym czynnikiem sukcesu na coraz bardziej konkurencyjnym rynku
    • Jak mierzyć „Customer Experience”
    • Customer Experience w Polsce - wyniki analiz KPMG obejmujące doświadczenia klientów różnych branż
    • Obszary koncentracji w budowie pozytywnych doświadczeń klientów w coraz bardziej cyfrowym świecie
    • Jaki wpływ na na preferencje konsumentów ma COVID-19
    • Wnioski końcowe 

  • 09:55Różnorodność odbiorcy, różnorodność systemów – jak stworzyć zintegrowaną obsługę klienta we wszystkich kanałach równocześnie?

    • Małgorzata Witon, None Customer Experience Director, Huawei
    • Komunikacja skumulowana – w jaki sposób skutecznie zachować spójność Twoich komunikatów we wszystkich kanałach?
    • Jak za pomocą wewnętrznych informacji tworzyć efektywną sieć komunikatow zewnętrznych?
    • Jak efetywnie komunikować w kanałach digital i offline?
  • 10:40Przerwa

  • 10:55Od cyfrowych doświadczeń klienta do wzrostu przychodów Twojej firmy – metody zarządzania cyfrowymi doświadczeniami Twojego klienta

    • Ewa Żaczek, None Global Change Mgmt. & CX Manager, Coty
    • Frustracja klientów – jak identyfikować jej przyczyny i zapobiegać ich powstawaniu?
    • W jaki sposób skutecznie projektować digitalowe doświadczenia Twoich klientów? Metody zarządzania cyfrowymi doświadczeniami klientów
    • Narzędzia mierzenia potrzeb Twoich klientów
  • 11:35Client Experience jako punkt wyjścia dla transformacji cyfrowej i trwałej przewagi rynkowej

    • Jakub Weber, None Director, Client Experience Strategy, Global Digital Office, Bank of New York Mellon
    • O co chodzi z Client Experience i dlaczego warto w nie zainwestować?
    • Czy do cyfrowej transformacji wystarczy wdrożenie CRM, RPA i podpisu elektronicznego?
    • Jak wykorzystać Human Centered Design do rozpoczęcia transformacji?
    • Co zrobić, żeby pomysły ujrzały światło dzienne i były zgodne z zamierzeniami?
  • 12:20Przerwa

  • 12:50Customer Service w media społecznościowych

    • Ilona Witczak-Wilińska,  Senior Marketing Specialist, Canon
    • Jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe, by zwiększyć efektywność cyfrowej obsługi klienta w Twojej firmie?
    • Strategia komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta
    • Metody efektywnej interakcji w Twoimi klientami przez całą dobę
  • 13:35Mądrość danych – jak wykorzystywać dane o Twoim kliencie, by optymalizować procesy Customer Care?

    • Łukasz Grala,  CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
    • Agregowanie informacji w Twojej firmie – jak skutecznie zbierać wiedzę o Twoim kliencie z różnych źródeł, by usprawnić wewnętrzne procesy obsługi klienta?
    • Big Data Analysis. Jakie cyfrowe działania wpływają na Twoją bazę klientów?
    • W jaki sposób wykorzystywać wewnętrzne dane o Twoim kliencie do usprawnienia obsługi klienta?
  • 14:25Przerwa

  • 14:40Prosty język w czasach digital

    • Anna Stoszko,  Ekspert ds. doświadczenia klienta, mBank
    • Doświadczenie klienta w czasach pandemii
    • Komunikacja najlepszą innowacją
    • Proste zasady, które zmieniają język bankowy
    • Przypadek mBanku
  • 15:25Digital Customer Experience - interaktywna sesja warsztatowa

    • Radosław Rejsel,  Head of Design, Innovatika

    Podczas godzinnej sesji warsztatowej spróbujemy przenieść doświadczenia klientów ze stacjonarnych sklepów wielobranżowych do sieci online, aby stworzyć najlepsze doświadczenie zakupowe

  • 16:25Zakończenie konferencji

Łukasz Grala

Łukasz Grala

CEO w TIDK, Microsoft MVP AI

Pasjonat danych, architekt i projektant rozwiązań Business Intelligence, Big Data, zajmujący się nimi od prawie 25 lat. Wraz z zespołem TIDK – Data Scientist as a Service, gdzie pełni funkcję prezesa realizuje projekty dotyczące zaawansowanej analityki i data science, w szczególności uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Od 2010 nagradzany przez firmę Microsoft MVP w kategorii Data Platform. Od lipca 2018 roku jeden z 50 na świecie MVP w kategorii AI. Naukowo związany z Wydziałem Informatyki Politechniki Poznańskiej. Członek zarządu PTI Wielkopolska. Członek Polskiego Towarzystwa Sztucznej Inteligencji.

Jerzy Kalinowski

Jerzy Kalinowski

Digistrat

Jest specjalistą w zakresie cyfrowych technologii, mediów, telekomunikacji oraz innowacji. Przez wiele lat był partnerem w KPMG i odpowiadał za doradztwo strategiczno-operacyjne w Polsce i specjalizował się w programach cyfrowej transformacji biznesowej oraz innowacjach cyfrowych. Pełnił też rolę lidera sektora nowoczesnych technologii, cyfrowych mediów i telekomunikacji w Europie Wschodniej i Centralnej. W swojej karierze w konsultingu prowadził projekty doradcze w blisko 20 krajach na różnych kontynentach. Wcześniej przez wiele lat sprawował kierownicze role w różnych spółkach - był prezesem zarządu AMG.net SA (obecnie ATOS Polska), i-start.pl (fundusz venture capital inwestujący w cyfrowe startupy) oraz Price Waterhouse Business Information Technologies (obecnie PWC Consulting). Był też członkiem rad nadzorczych spółek z branży nowoczesnych technologii (był m.in. przewodniczącym rady nadzorczej Optimus SA i Onet.pl). Zaczynał swoją karierę zawodową jako nauczyciel akademicki na Wydziale Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Brał udział w realizacji prac-badawczo-rozwojowych w Polsce i USA. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej (mgr inż. telekomunikacji i dr nauk technicznych) oraz University of Rochester w USA (M. Sc. in Electrical Engineering). Jest również absolwentem IMD w Lozannie (Management Development Program).

Prelegent

Jan Karasek

Partner Management Consulting, KPMG w Polsce

Radosław Rejsel

Radosław Rejsel

Head of Design, Innovatika

Projektant UX. Od 2017 roku prowadzi Design Studio w Innovatice. Projektował produkty i doświadczenia użytkownika dla takich firm jak Visa, Bonduelle, Orange, UW. Skupia się na projektowaniu doświadczeń, które są równie piękne co funkcjonalne i łączą w sobie aspekty biznesu i technologii.

Prelegent

Anna Stoszko

Ekspert ds. doświadczenia klienta, mBank

Koncentruje się na budowaniu dobrych doświadczeń, innowacyjnych i zgodnych z marką, tworzonych w oparciu o zasady etyczne. Jest zwolenniczką nowoczesnych metod projektowania doświadczeń. Empatia jest dla niej podstawą relacji z klientami i między pracownikami. Działa w obszarze tworzenia empatycznej, zrozumiałej i przyjaznej komunikacji - z klientami, współpracownikami i w społeczeństwie. Od kilku lat prowadzi warsztaty i szkolenia z prostej polszczyzny. Inspirują ją ludzie, których spotyka, historie, których jest uczestnikiem i czasy w jakich żyjemy.

Jakub Weber

Jakub Weber

Director, Client Experience Strategy, Global Digital Office, Bank of New York Mellon

Doświadczony menadżer, pełnił m.in. role lidera zespołu wdrażającego i zarządzającego portfolio produktów oraz rozwijał współpracę ze startupami w regionie CEE dla T-Mobile, doradzał klientom TMT (Telco, Media, Technology) w transformacji cyfrowej w ramach Deloitte Digital, aktualnie wspiera transformację globalnego gracza finansowego – Bank of New York Mellon – prowadząc projekty nastawione na poprawę doświadczeń klienta w rejonie EMEA.

Ilona Witczak-Wilińska

Ilona Witczak-Wilińska

Senior Marketing Specialist, Canon

Małgorzata Witon

Małgorzata Witon

Customer Experience Director, Huawei

Mam bogate doświadczenie w obszarze obsługi klienta. Moja historia rozpoczęła się wraz ze wsparciem sprzedaży zarówno indywidualnej, jak biznesowej (B2B) w Polskich Liniach Lotniczych LOT. Nadzorowałam globalne, a także lokalne kontrakty u największego polskiego przewoźnika. Szczególnym wyzwaniem z zakresu Customer Experience było wprowadzenie do floty LOT-u samolotu Boeing 787 Dreamliner. Byłam odpowiedzialna za wszystkie elementy tego „produktu” związane z klientami. W ramach moich obowiązków nadzorowałam skomplikowany obszar reklamacji pasażerskich i pokładowych. Pracując w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN tworzyłam od podstaw Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta. W tym okresie brałam udział w międzynarodowym projekcie Audience Development ADESTE. Moja przygoda w Huawei CBG Polska zaczęła się prawie 2 lata temu. Odpowiadam za Customer Experience. Poniekąd naturalnie weszłam w rolę rzecznika naszych klientów. Uczestnicząc w projektach dbam, aby zdanie i glos naszych konsumentów wybrzmiały na spotkaniach i by były traktowane priorytetowo. Kładę szczególny nacisk na to, żeby wdrażane przez nas procesy były jak najprostsze i jak najbardziej przyjazne klientowi. W tych, niełatwych w tej chwili czasach, dbam również o to, by we wszystkich punktach styku klien otrzymywał spójną informację. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. W Polsce jesteśmy w czołówce producentów elektroniki użytkowej. Dokładamy wszelkich starań, by klienci pozytywnie i jak najwyżej oceniali funkcjonowanie naszych urządzeń oraz naszej obsługi klienta.

Ewa Żaczek

Ewa Żaczek

Global Change Mgmt. & CX Manager, Coty

Doradca w zakresie doświadczeń klienta online, e-commerce i digital marketingu. Z obsługą klienta w branży Beauty związana jest od 2013 roku. Zajmuje się standaryzacją, optymalizacją, digitalizacją I zmianami procesów w Działach Obsługi Klienta wspierających klientów B2B I B2C. Jest fanką holistycznego podejścia skoncentrowanego na Kliencie, ciągłego doskonalenia operacji i wprowadzania nowych rozwiązań.

Nowy Marketing

Marketer +

Opiekun merytoryczny:

Paulina Mocka

Paulina Mocka

Project Manager

48223339867

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]