Twój klient sprawdzając stan konta w 79% preferuje kontakt za pomocą kanału cyfrowego, w 63% używa również kanałów digital, by sprawdzić lub zmienić swoje dane. Dla 63% badanych digitalowa obsługa klienta wpływa na ich wybór i lojalność wobec marki.
Czy wiesz, że Twój klient w kanale cyfrowym zwraca uwagę, by: >> jego problem został rozwiązany za pomocą jednej interakcji >> otrzymał szybką i terminową odpowiedź >> komunikacja z nim była spersonalizowana pod jego potrzeby a >> serwis cyfrowej obsługi klienta miał pełną jego historię
Potencjał technologii cyfrowej jest ogromny z każdej perspektywy w obsłudze klienta i działaniach firmy, szczególnie teraz w czasach COVID19, gdzie większość naszych usług przenieśliśmy do kanału cyfrowego.
Trwa bezustanny wyścig o zdobycie serc i umysłów klientów, przywiązanie ich do marki. Teraz tylko te firmy, które przetransformują swoją strategię i wykorzystają w swoich działaniach kanały cyfrowe zostaną ostatecznym zwycięzcą. Wyróżnij się na tle konkurencji, naucz się za pomocą jakich narzędzi i działań Twoja cyfrowa strategia zachwyci konsumentów, przekona do współpracy i poprawi zyski w tych trudnych czasach. Weź udział w konferencji, zyskaj wiedzę i wejdź w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi klienta!






















