
Digital Customer Experience ‘25
Cel
SAVE THE DATE!
Cyfrowa transformacja zmienia sposób, w jaki firmy budują relacje z klientami i odpowiadają na ich potrzeby. W dobie dynamicznego rozwoju technologii, takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe czy zaawansowana analiza danych, tworzenie pozytywnych i angażujących doświadczeń klientów stało się kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej. Organizacje na całym świecie wdrażają innowacyjne strategie, które nie tylko zwiększają satysfakcję konsumentów, ale także wspierają pracowników i przekładają się na wymierne wyniki biznesowe.
Digital Customer Experience ‘25 to wydarzenie poświęcone praktycznemu wykorzystaniu nowoczesnych technologii w kreowaniu unikalnych doświadczeń klientów. Podczas tego spotkania zaprezentujemy inspirujące studia przypadków oraz konkretne inicjatywy, które redefiniują podejście do zaangażowania klientów, wspierania zespołów i poprawy efektywności operacyjnej. Przedstawimy innowacyjne narzędzia i praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego wykorzystania potencjału technologii cyfrowych w budowaniu dobrych doświadczeń zarówno klientów, jak i pracowników.
Podczas tegorocznej edycji konferencji Digital Customer Experience '25 proponujemy udział w pięciu blokach tematycznych:
- MOBILE, czyli aplikacje, które budują i wspierają dobre doświadczenia klientów
- CYFROWE KANAŁY KOMUNIKACJI, czyli rozwiązania, które optymalizują działanie firmy i ich wpływ na doświadczenia klientów (chatbot, AI, itp.)
- PHYGITAL, czyli PODRÓŻ KLIENTA ONLINE+OFFLINE, czyli jak dbamy o doświadczenie klienta, który nie dzieli, a łączy kanały kontaktu
- CYFROWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW, czyli jak cyfrowo wspomagamy pracowników w ich pracy i jaki ma to wpływ na poprawę doświadczeń klientów (np. robotyzacja, autamatyzacja)
- TECHNOLOGIE DIGITAL, czyli nowości o których warto pamiętać
Podczas wydarzenia, nasi eksperci odpowiedzą na pytania:
- Dlaczego zdecydowali się na wdrożenie danego rozwiązania i co chcieli dzięki nim osiągnąć?
- Jak działa wdrożone rozwiązanie oraz jakie potrzeby klientów adresuje
- Jakie korzyści wynikają dla klientów z korzystania z nowych rozwiązań, a jakie dla pracowników?
- Co osiągnęli dzięki wdrożeniu - NPS, CSAT, przychody, koszty, inne wskaźniki operacyjne
- Porażki, sukcesy oraz wskazówki wynikające z wdrożeń
Dołącz do nas, aby odkryć, jak przyszłość doświadczeń klientów kształtowana jest przez innowacje, i jak Twoja firma może wykorzystać te zmiany, by osiągać jeszcze lepsze wyniki.
Digital Customer Experience '25 to:
#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#10 prelekcji w formie praktycznych case studies
#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
The Westin Warsaw
al. Jana Pawła II 21
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy