Digital Customer Experience ‘25
DigitalWarszawaKonferencja
The Westin Warsaw
Digital Customer Experience ‘25
Digital CX
Budowanie doświadczeń klientów w erze cyfrowej

Wstęp bezpłatny

SAVE THE DATE!

Cyfrowa transformacja zmienia sposób, w jaki firmy budują relacje z klientami i odpowiadają na ich potrzeby. W dobie dynamicznego rozwoju technologii, takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe czy zaawansowana analiza danych, tworzenie pozytywnych i angażujących doświadczeń klientów stało się kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej. Organizacje na całym świecie wdrażają innowacyjne strategie, które nie tylko zwiększają satysfakcję konsumentów, ale także wspierają pracowników i przekładają się na wymierne wyniki biznesowe.

Digital Customer Experience ‘25 to wydarzenie poświęcone praktycznemu wykorzystaniu nowoczesnych technologii w kreowaniu unikalnych doświadczeń klientów. Podczas tego spotkania zaprezentujemy inspirujące studia przypadków oraz konkretne inicjatywy, które redefiniują podejście do zaangażowania klientów, wspierania zespołów i poprawy efektywności operacyjnej. Przedstawimy innowacyjne narzędzia i praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego wykorzystania potencjału technologii cyfrowych w budowaniu dobrych doświadczeń zarówno klientów, jak i pracowników.

Podczas tegorocznej edycji konferencji Digital Customer Experience '25 proponujemy udział w pięciu blokach tematycznych:

  • MOBILE, czyli aplikacje, które budują i wspierają dobre doświadczenia klientów
  • CYFROWE KANAŁY KOMUNIKACJI, czyli rozwiązania, które optymalizują działanie firmy i ich wpływ na doświadczenia klientów (chatbot, AI, itp.)
  • PHYGITAL, czyli PODRÓŻ KLIENTA ONLINE+OFFLINE, czyli jak dbamy o doświadczenie klienta, który nie dzieli, a łączy kanały kontaktu
  • CYFROWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW, czyli jak cyfrowo wspomagamy pracowników w ich pracy i jaki ma to wpływ na poprawę doświadczeń klientów (np. robotyzacja, autamatyzacja)
  • TECHNOLOGIE DIGITAL, czyli nowości o których warto pamiętać

 

Podczas wydarzenia, nasi eksperci odpowiedzą na pytania:

  • Dlaczego zdecydowali się na wdrożenie danego rozwiązania i co chcieli dzięki nim osiągnąć?
  • Jak działa wdrożone rozwiązanie oraz jakie potrzeby klientów adresuje
  • Jakie korzyści wynikają dla klientów z korzystania z nowych rozwiązań, a jakie dla pracowników?
  • Co osiągnęli dzięki wdrożeniu - NPS, CSAT, przychody, koszty, inne wskaźniki operacyjne
  • Porażki, sukcesy oraz wskazówki wynikające z wdrożeń

Dołącz do nas, aby odkryć, jak przyszłość doświadczeń klientów kształtowana jest przez innowacje, i jak Twoja firma może wykorzystać te zmiany, by osiągać jeszcze lepsze wyniki.

 

Digital Customer Experience '25 to:

#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#10 prelekcji w formie praktycznych case studies

#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

CustomerMatters

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji.

  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie konferencji Digital Customer Experience '25

    • ,  Magdalena Marczak-Makowska, project manager, Puls Biznesu
    • PARTNER MERYTORYCZNY - Aleksandra Jagiełło-Bono,  Partner, CustomerMatters
  • BLOK MOBILE - aplikacje, które budują i wspierają dobre doświadczenia klientów

  • 09:15CASE STUDY#1 Żabka Polska

    • Daniel Kulesza,  Customer Feedback Manager, Żabka Polska
    • Jak rozwijamy aplikację Żappka?
    • Jak wykorzystujemy głos użytkownika do inspiracji rozwoju aplikacji Żappka?
    • Jak mierzymy doświadczenia użytkownika korzystających z aplikacji Żappka?
    • Jakie mamy wyzwania?
  • 09:50CASE STUDY#2 LPP

    • Paulina Walkowiak,  co-founderka, CEO, cux.io
    • Jak rozwijamy aplikację?
    • Jak wykorzystujemy głos klienta do inspiracji rozwoju aplikacji
    • Jak mierzymy doświadczenia klientów korzystających z aplikacji? 
    • Jakie mamy problemy? 
    • Sukcesy/porażki
  • BLOK CYFROWE KANAŁY KOMUNIKACJI - rozwiązania, które optymalizują działanie firmy i ich wpływ na doświadczenia klientów (chatbot, AI, itp.)

  • 10:25CASE STUDY#3 InPost. Budować czy kupować?

    • Dariusz Wójcik,  Product Development Manager, InPost
    • Ewolucja technologiczna, trendy - co było, co jest, co będzie (ML. NLP, GenAi) w ramach automatyzacji kanałów kontaktu.
    • Moc sentymentu przy wsparciu LLM
    • Budować czy kupować agenta Ai – wprowadzenie
    • Podejście buy
    • Podejście build
    • Zróbmy to inaczej – pokazanie podejścia hybrydowego do budowania silnika automatyzującego kanały komunikacji – to w ramach trochę zaskoczenia i pokazania jak można zrobić to lepiej, bardziej innowacyjnie


  • 11:00Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji.

  • 11:30CASE STUDY#4 PKO Bank Polski. Jak AI pomaga upraszczać język w PKO Banku Polskim?

    • Stanisław Król-Łęgowski,  Departament Komunikacji Korporacyjnej; Biuro Wsparcia Komunikacji i Prostego Języka, PKO Bank Polski
    • Monika Szymańska,  Machine Learning Engineer, PKO Bank Polski
    • Po co prosty język w banku? Co nam daje przejrzysta komunikacja z klientem?
    • Czy AI w bankach, to nowinki technologiczne, czy już codzienność?
    • Jak stworzyliśmy aplikację do prostowania języka i jakie mieliśmy wyzwania?
    • Gdzie chcemy być za 5 lat z AI?
    • Jak AI wpłynie na naszą pracę?
  • 12:05CASE STUDY#5 Allegro

    • Wojciech Matelski,  Customer Experience Manager, Allegro
    • Allegrowa droga od Centrum Sporów do Dyskusji, czyli klientocentryzm stosowany 
    • Jak w Allegro wykorzystujemy głos klienta do inspiracji i rozwoju kanałów kontaktu
    • Jak mierzymy doświadczenia klientów Allegro
    • Jakie mamy wyzwania i plany, czyli o efektywności kosztowej idącej w parze z satysfakcja klientów
    • Lepsze jest wrogiem dobrego - porażki, sukcesy oraz wskazówki w drodze do optymalizacji procesów
  • BLOK PHYGITAL, czyli PODRÓŻ KLIENTA ONLINE+OFFLINE - jak dbamy o doświadczenie klienta, który nie dzieli, a łączy kanały kontaktu

  • 12:40CASE STUDY#6 YES Biżuteria

    • Daniel Górny,  Head of Loyalty, YES Biżuteria
    • Jak zapewniamy spójność pomiędzy doświadczeniami z offline i online?
    • Jak tworzymy rozwiązania, które mają prowadzić klienta przez całą podróż klienta?
    • Jak wykorzystujemy technologię, aby wspierać podróż w offline?
    • Porażki, sukcesy oraz wskazówki
  • 13:15CASE STUDY#7 Benefit Systems

    • Paulina Mazurkiewicz,  młodszy kierownik ds. Doświadczeń Klienta, Benefit Systems Oddział Fitness
    • Jak zapewniamy spójność pomiędzy doświadczeniami z offline i online?
    • Jak tworzymy rozwiązania, które mają prowadzić klienta przez całą podróż klienta?
    • Jak wykorzystujemy technologię, aby wspierać podróż w offline?
    • Porażki, sukcesy oraz wskazówki
  • BLOK CYFROWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW - jak cyfrowo wspomagamy pracowników w ich pracy i jaki ma to wpływ na poprawę doświadczeń klientów (np. robotyzacja, autamatyzacja)

  • 13:50Przerwa na lunch

  • 14:40CASE STUDY#8 ONEX Group. Agentic AI: Jak GenAI i Copilot Studio wspierają pracowników w codziennych procesach

    • Dawid Detko,  Chief Commercial Officer, ONEX Group

    Sesja będzie poprowadzona w oparciu o wdrożenia Copilot Studio w różnych procesach organizacji, począwszy od HR, przez obszar sprzedaży, marketingu jak i finansów. Podczas sesji zostanie zaprezentowana głównie część praktyczna z tworzenia lub wykorzystania gotowych agentów AI w codziennej pracy z wykorzystaniem Copilot Studio. W ramach użycia narzędzia, klienci optymalizują swoje procesy oraz sposób pracy z klientem końcowym. W ramach sesji zostaną też omówione na przykładach korzyści płynące z wdrożenia narzędzia:

    • Optymalizacja powtarzalnych czynności wraz z integracją z systemami źródłowymi – uzupełnianie danych, przygotowanie raportów, zestawień
    • Współpraca pomiędzy elementami pakietu biurowego Office – Sprawne tworzenie dokumentów, prezentacji a także kwestionariuszy
    • Tworzenie własnych asystentów do bazy wiedzy w organizacji – odpowiadając na pytania np. dotyczące polityk firmowych, szczegółów dotyczących benefitów pracowniczych.
    • Szybka reakcja na problemy klientów – odpowiedź na trudne pytania z szybkim dostępem do bazy wiedzy przez agenta AI.  
  • 15:15CASE STUDY#9 Foundever

    • Monika Röhr-Łukasik,  Regional Director, Foundever Poland & Bulgaria
    • Jakie korzyści wynikają z digitalowego wsparcia pracowników
    • Porażki, sukcesy oraz wskazówki
  • BLOK TECHNOLOGIE DIGITAL

  • 15:50CASE STUDY#10 ZEN.COM

    • Maciej Rynarzewski,  Strategy Director, ZEN.COM
    • Jakie są trendy w rozwoju rozwiązań digitalowych?
    • Możliwości oraz wyzwania poszczególnych rozwiązań
  • 16:25Zakończenie konferencji Digital Customer Experience '25

Dawid Detko

Dawid Detko

Chief Commercial Officer, ONEX Group

Ekspert w dziedzinie optymalizacji procesów poprzez wdrożenia zaawansowanej analityki danych oraz sztucznej inteligencji w oparciu o technologie Microsoft. Zdobywca czterokrotnie tytułu Microsoft Most Valuable Professional (MVP) z zakresu Data Platform. W pracy zawodowej zarządza organizacją Onex Group, która transformuje biznes w oparciu o technologie Microsoft. Swoje pasje wykorzystuje w pracy jako architekt od rozwiązań AI/Data Science oraz Business Intelligence. Doświadczenie opiera o międzynarodowe wdrożenia projektów obejmujące rozwiązania w pełni bazujące na chmurze Azure. Można go spotkać na konferencjach branżowych oraz uczestniczyć w szkoleniach, które prowadzi.

Daniel Górny

Daniel Górny

Head of Loyalty, YES Biżuteria

PARTNER MERYTORYCZNY - Aleksandra Jagiełło-Bono

PARTNER MERYTORYCZNY - Aleksandra Jagiełło-Bono

Partner, CustomerMatters

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku Klienta w relacjach z firmą i dokładnym diagnozowaniu Podróży Klienta (Customer Journey). Obserwator mechanizmów działania ludzi, badacz ich motywacji, fanka logiki i prostoty w procesach. Ma bogate doświadczenie w diagnozowaniu doświadczeń, analizowaniu zebranego głosu klienta, projektowaniu usprawnień i nowych rozwiązań.

Stanisław Król-Łęgowski

Stanisław Król-Łęgowski

Departament Komunikacji Korporacyjnej; Biuro Wsparcia Komunikacji i Prostego Języka, PKO Bank Polski

Pracował w innowacjach bankowych, marketingu i komunikacji. Od dwóch lat zajmuje się prostym językiem w największym banku w Polsce i chce do tego projektu zaangażować sztuczną inteligencję.

Daniel Kulesza

Daniel Kulesza

Customer Feedback Manager, Żabka Polska

Wojciech Matelski

Wojciech Matelski

Customer Experience Manager, Allegro

Biotechnolog zakochany w e-commerce. Team Manager, People Leader & Process Owner. Entuzjasta podejścia Customer First i zarządzania procesowego. Z branżą e-commerce związany od 20 lat. W Allegro od 2010 roku. Odpowiedzialny za kształtowanie, rozwój i optymalizację procesu Dyskusji oraz Program Allegro Protect, czyli kompleksowe wsparcie Klientów w przypadku wystąpienia problemów transakcyjnych na rynkach: PL, CZ, SK, HU.

Paulina Mazurkiewicz

Paulina Mazurkiewicz

młodszy kierownik ds. Doświadczeń Klienta, Benefit Systems Oddział Fitness

Monika Röhr-Łukasik

Monika Röhr-Łukasik

Regional Director, Foundever Poland & Bulgaria

Monika Röhr-Łukasik od 16 lat jest nieodłączną częścią zespołu Foundever. Swoją karierę rozpoczęła jako konsultantka telefoniczna, a dzięki biegłej znajomości 3 języków, talentowi oraz determinacji, szybko awansowała, zdobywając bogate doświadczenie na różnych szczeblach kariery. W efekcie została Zastępcą Dyrektora, a w 2019 roku objęła kluczową rolę Dyrektorki Regionalnej w Polsce, a niedawno także w Bułgarii. Przez te lata niezmiennie pozostaje związana z branżą BPO, gdzie z licznymi sukcesami skupia swoje wysiłki na opracowywaniu strategii rozwoju biznesu i doskonaleniu operacji. Jest głęboko przekonana, że sukces każdej firmy zależy od nieustannego rozwoju osobistego pracowników. W związku z tym, wspiera inicjatywy zgodne z misją #InspireGrowth. Jako uczestniczka i prelegentka na wielu konferencjach, promuje pozytywny wizerunek branży BPO Contact Center, a także przekonuje, że dbałość o dobrostan pracowników ma bezpośredni wpływ na jakość obsługi klienta.

Maciej Rynarzewski

Maciej Rynarzewski

Strategy Director, ZEN.COM

Maciej to menedżer, przedsiębiorca i innowator z kilkunastoletnim doświadczeniem, specjalizujący się w tworzeniu i rozwijaniu startupów z branży fintech, bankowości, e-commerce oraz kryptowalut. Obecnie pełni funkcję Strategy Director w ZEN.COM, gdzie koncentruje się na zwiększaniu rentowności i liczby klientów oraz opracowywaniu strategii produktowych i innowacji zgodnych z wizją firmy. Wcześniej przez kilka lat pełnił rolę szefa departamentu Produktu i Growth. Jako Dyrektor ds. Badań i Rozwoju oraz Product Leader w G2A.COM — największym na świecie markecie dla graczy — Maciej wprowadził na rynek wiele innowacyjnych produktów, które odniosły międzynarodowy sukces. Był między innymi współtwórcą programu lojalnościowego G2A Plus oraz rozwiązania finansowego G2A PAY, odpowiadając m.in za ich rozwój i ekspansję. Dodatkowo, Maciej jest twórcą aplikacji Geon Network, pionierskiego rozwiązania wykorzystującego technologię blockchain i kryptowaluty w marketingu lokacji. W swojej karierze zawodowej opracowywał również rozwiązania dla dużych podmiotów z sektora bankowego i ubezpieczeniowego, takich jak BNP Paribas, Allianz czy Generali. Jego wartości zawodowe koncentrują się na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, które przyczyniają się do rozwoju rynku oraz skutecznym rozwiązywaniu rzeczywistych problemów klientów. Poza działalnością zawodową, Maciej aktywnie uczestniczy w życiu organizacji pozarządowych. Był współzałożycielem polskiego oddziału stowarzyszenia UXPA Association, zrzeszającego profesjonalistów z dziedziny User Experience, oraz Netsprig Foundation — fundacji promującej wiedzę z zakresu technologii blockchain.

Monika Szymańska

Monika Szymańska

Machine Learning Engineer, PKO Bank Polski

Ekspertka w Zespole Modelowania Sztucznej Inteligencji w PKO Banku Polskim. Pasjonatka programowania i sztucznej inteligencji, z doświadczeniem w projektach związanych z przetwarzaniem języka naturalnego, wizji komputerowej i uczeniem przez wzmacnianie.

Paulina Walkowiak

Paulina Walkowiak

co-founderka, CEO, cux.io

Cux.io to aplikacja do analityki behawioralnej dla produktów cyfrowych. Pomaga firmom takim jak LPP, Rossmann, PZU, Warner Bros Discovery, czy Ergo Hestia, przekładać wiedzę o użytkownikach na konkretne decyzje biznesowe. Wspiera duże organizacje w transformacji data-driven wypracowując z nimi strategie analityczne. Autorka warsztatów z analityki produktowej “Data-driven design” oraz autorskiego masterclass “Analiza jakościowa dla zaawansowanych”. Mówczyni TEDx, wykładowczyni akademicka. Dwukrotnie wyróżniona w raporcie Strong Women in IT. Laureatka rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie. Kobieta e-commerce 2023 w kategorii Innowacja.

Dariusz Wójcik

Dariusz Wójcik

Product Development Manager, InPost

Cześć! Nazywam się Dariusz Wójcik i jestem Product Development Managerem w InPost. W ostatnich latach skupiam się na tworzeniu nowatorskich rozwiązań w obsłudze klienta – od wirtualnych asystentów i automatyzacji, po platformy omnichannel. Moim celem jest projektowanie strategii i narzędzi, które pomagają rozwiązać problem klienta przy pierwszym kontakcie, dając mu przy tym płynne i pozytywne doświadczenie. Na co dzień pracuję nad ulepszaniem narzędzi, procesów, w ramach Customer Care oraz inspirowaniem do wykorzystywania nowinek technologicznych. Najważniejszy jest dla mnie jednak klient – wierzę, że dzięki spersonalizowanym i intuicyjnym rozwiązaniom możemy szybko rozwiązywać realne wyzwania i jednocześnie budować świetne relacje. Bo doskonała obsługa to nie tylko technologia, lecz przede wszystkim ludzkie podejście w każdym kontakcie.

CustomerMatters

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Digital CX

Wstęp bezpłatny

Digital CX

Wstęp bezpłatny

Digital CX

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Digital CX

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa