SAVE THE DATE!
Cyfrowa transformacja zmienia sposób, w jaki firmy budują relacje z klientami i odpowiadają na ich potrzeby. W dobie dynamicznego rozwoju technologii, takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe czy zaawansowana analiza danych, tworzenie pozytywnych i angażujących doświadczeń klientów stało się kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej. Organizacje na całym świecie wdrażają innowacyjne strategie, które nie tylko zwiększają satysfakcję konsumentów, ale także wspierają pracowników i przekładają się na wymierne wyniki biznesowe.
Digital Customer Experience ‘25 to wydarzenie poświęcone praktycznemu wykorzystaniu nowoczesnych technologii w kreowaniu unikalnych doświadczeń klientów. Podczas tego spotkania zaprezentujemy inspirujące studia przypadków oraz konkretne inicjatywy, które redefiniują podejście do zaangażowania klientów, wspierania zespołów i poprawy efektywności operacyjnej. Przedstawimy innowacyjne narzędzia i praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego wykorzystania potencjału technologii cyfrowych w budowaniu dobrych doświadczeń zarówno klientów, jak i pracowników.
Podczas tegorocznej edycji konferencji Digital Customer Experience '25 proponujemy udział w pięciu blokach tematycznych:
- MOBILE, czyli aplikacje, które budują i wspierają dobre doświadczenia klientów
- CYFROWE KANAŁY KOMUNIKACJI, czyli rozwiązania, które optymalizują działanie firmy i ich wpływ na doświadczenia klientów (chatbot, AI, itp.)
- PHYGITAL, czyli PODRÓŻ KLIENTA ONLINE+OFFLINE, czyli jak dbamy o doświadczenie klienta, który nie dzieli, a łączy kanały kontaktu
- CYFROWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW, czyli jak cyfrowo wspomagamy pracowników w ich pracy i jaki ma to wpływ na poprawę doświadczeń klientów (np. robotyzacja, autamatyzacja)
- TECHNOLOGIE DIGITAL, czyli nowości o których warto pamiętać
Podczas wydarzenia, nasi eksperci odpowiedzą na pytania:
- Dlaczego zdecydowali się na wdrożenie danego rozwiązania i co chcieli dzięki nim osiągnąć?
- Jak działa wdrożone rozwiązanie oraz jakie potrzeby klientów adresuje
- Jakie korzyści wynikają dla klientów z korzystania z nowych rozwiązań, a jakie dla pracowników?
- Co osiągnęli dzięki wdrożeniu - NPS, CSAT, przychody, koszty, inne wskaźniki operacyjne
- Porażki, sukcesy oraz wskazówki wynikające z wdrożeń
Dołącz do nas, aby odkryć, jak przyszłość doświadczeń klientów kształtowana jest przez innowacje, i jak Twoja firma może wykorzystać te zmiany, by osiągać jeszcze lepsze wyniki.
Digital Customer Experience '25 to:
#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#10 prelekcji w formie praktycznych case studies
#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów




















