Warszawa
Konferencja
8 maja 2025
8 maja 2025
The Westin Warsaw
Digital Customer Experience ‘25
Digital CX
Budowanie doświadczeń klientów w erze cyfrowej
Ikona zamknięcia

Cel

SAVE THE DATE!

Cyfrowa transformacja zmienia sposób, w jaki firmy budują relacje z klientami i odpowiadają na ich potrzeby. W dobie dynamicznego rozwoju technologii, takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe czy zaawansowana analiza danych, tworzenie pozytywnych i angażujących doświadczeń klientów stało się kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej. Organizacje na całym świecie wdrażają innowacyjne strategie, które nie tylko zwiększają satysfakcję konsumentów, ale także wspierają pracowników i przekładają się na wymierne wyniki biznesowe.

Digital Customer Experience ‘25 to wydarzenie poświęcone praktycznemu wykorzystaniu nowoczesnych technologii w kreowaniu unikalnych doświadczeń klientów. Podczas tego spotkania zaprezentujemy inspirujące studia przypadków oraz konkretne inicjatywy, które redefiniują podejście do zaangażowania klientów, wspierania zespołów i poprawy efektywności operacyjnej. Przedstawimy innowacyjne narzędzia i praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego wykorzystania potencjału technologii cyfrowych w budowaniu dobrych doświadczeń zarówno klientów, jak i pracowników.

Podczas tegorocznej edycji konferencji Digital Customer Experience '25 proponujemy udział w pięciu blokach tematycznych:

  • MOBILE, czyli aplikacje, które budują i wspierają dobre doświadczenia klientów
  • CYFROWE KANAŁY KOMUNIKACJI, czyli rozwiązania, które optymalizują działanie firmy i ich wpływ na doświadczenia klientów (chatbot, AI, itp.)
  • PHYGITAL, czyli PODRÓŻ KLIENTA ONLINE+OFFLINE, czyli jak dbamy o doświadczenie klienta, który nie dzieli, a łączy kanały kontaktu
  • CYFROWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW, czyli jak cyfrowo wspomagamy pracowników w ich pracy i jaki ma to wpływ na poprawę doświadczeń klientów (np. robotyzacja, autamatyzacja)
  • TECHNOLOGIE DIGITAL, czyli nowości o których warto pamiętać

 

Podczas wydarzenia, nasi eksperci odpowiedzą na pytania:

  • Dlaczego zdecydowali się na wdrożenie danego rozwiązania i co chcieli dzięki nim osiągnąć?
  • Jak działa wdrożone rozwiązanie oraz jakie potrzeby klientów adresuje
  • Jakie korzyści wynikają dla klientów z korzystania z nowych rozwiązań, a jakie dla pracowników?
  • Co osiągnęli dzięki wdrożeniu - NPS, CSAT, przychody, koszty, inne wskaźniki operacyjne
  • Porażki, sukcesy oraz wskazówki wynikające z wdrożeń

Dołącz do nas, aby odkryć, jak przyszłość doświadczeń klientów kształtowana jest przez innowacje, i jak Twoja firma może wykorzystać te zmiany, by osiągać jeszcze lepsze wyniki.

 

Digital Customer Experience '25 to:

#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#10 prelekcji w formie praktycznych case studies

#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

The Westin Warsaw

al. Jana Pawła II 21
Warszawa

Partner Merytoryczny