Digital marketing

Digital marketing

24 lutego 2022 / online

895 zł netto do 14 stycznia (cena udziału online)

1295 zł netto do 24 lutego (cena udziału online)

Cel

Szukasz nowych sposobów na pozyskanie klientów w digitalu? Skorzystaj z doświadczeń najlepszych ekspertów w branży i dowiedz się, jak skutecznie planować działania marketingowe w sieci i realizować najbardziej ambitne cele. Dołącz do V edycji konferencji Digital marketing. Widzimy się 24 lutego w formule online. Jak co roku aktualne porady i nowi prowadzący. 

Podczas spotkania obalimy mity dotyczące influencer marketingu i sprawdzimy, czy TikTok w bankowości ma sens. Dowiesz się także, które narzędzia najlepiej sprawdzają się w prowadzeniu kampanii digitalowych, jak ocenić efektywność podjętych działań reklamowych oraz zobaczysz, ile kosztuje wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Ponadto:

  • zdradzimy, jak inicjować spontaniczne decyzje zakupowe klientów,
  • podpowiemy, jak radzić sobie ze ślepotą banerową (banner blindness),
  • pokażemy nieprezentowane dotąd case studies z różnych branż.


Za nami cztery udane edycje konferencji Digital marketing. W piątej postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy w branży. Zaufaj nam kolejny raz lub dołącz po raz pierwszy i sprawdź, jaka siła drzemie w digital marketingu.

Program

Czwartek, 24 lutego

08:55 09:00

Przywitanie Uczestników

  • 5 min.
online, ,
09:00 09:40

Planowanie działań w digital marketingu

  • Daria Herman, E-commerce & Digital Expert, BNP Paribas Bank Polska
  • Jak zaplanować działania w digital marketingu
  • Narzędzia, z których warto korzystać w prowadzeniu kampanii 
  • Jak ocenić efektywność wybranych działań reklamowych
  • Praktyczne wskazówki na temat prowadzenia kampanii online
  • 40 min.
online, ,
09:40 10:30

Bank na TikToku. Czy to ma sens?

  • Mateusz Herrmann, Digital Marketing Manager Citi Handlowy
  • Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manger, Citi Handlowy
  • Wyzwania marketingowe jakie stoją przed branżą finansową i przegląd podejmowanych działań na przykładzie Citi Handlowy
  • Specyfika TikToka. Dlaczego ten kanał zmienia zasady gry
  • Zaprojektowanie i egzekucja kampanii produktów depozytowych na TikToku
  • Key learnings - jakie wyniki oraz wnioski wyciągneliśmy z kampanii na TikToku
  • 50 min.
online, ,
10:30 10:40

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
10:40 11:20

Data Driven Content Marketing – oddziaływanie na poszczególne etapy lejka konwersji

  • Piotr Zapała, Digital Manager, Orange Polska
  • Małgorzata Wróbel, Kierownik Performance Marketing, Orange Polska
  • Banner blindness
  • Data driven content marketing – idea wlaczenia do mixu nowej usługi Orange
  • Proces technologiczny – taktyka, mierniki, użyty stack technologiczny
  • Data analysis and optimization – wyznaczanie zbiorów do analizy ; wdrażanie taktyk optymalizacyjnych
  • Podsumowanie – world in numbers
  • 40 min.
online, ,
11:20 12:00

“Nie pytamy po co, ważne, że mają”, czyli pierwsza kampania Allegro skierowana do młodszego pokolenia

  • Joanna Kobylińska-Andrzejak, Senior Brand Management Specialist, Allegro

YouTube i inne sociale, citylighty, murale, Tik Tok-owy challenge, partnerstwo z radiem Newonce, kampania programmatic, kampania wewnętrzna na Allegro - to był nasz plan na dotarcie z najnowszą kampanią Allegro do GenZ i młodszej części Millenialsów (czyli osób 18-30 lat). 

Jeśli interesuje Was jakie kreacje przygotowaliśmy oraz czy kampania okazała się sukcesem, to dołączcie do mojego konferencyjnego wystąpienia. Z wielką przyjemnością o tym wszystkim opowiem. 



  • 40 min.
online, ,
12:00 12:30

Zapomnij wszystko, co wiesz o influencer marketingu

  • Monika Kuc, Head of Influencer Marketing, Tradedoubler

Kampanie z influencerami zazwyczaj wiążą się z ryzykiem, na szczęście są sposoby jak je minimalizować. Opowiem o tym, co warto mierzyć i jak skutecznie realizować cele sklepu internetowego. Nie przywiązujmy się do swoich wizji, bo często cyfry nie potwierdzają tego, co nam się wydaje.

  • 30 min.
online, ,
12:30 13:00

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
13:00 13:50

Perswazja w 2022: jak powodować spontaniczne decyzje zakupowe w digital marketingu (i zachować klasę!)

  • Maciej Zbroszczyk, Kierownik Affiliate Marketingu w Groupon odpowiedzialny za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.

5 zasad sukcesu w digital marketingu czyli praktyczne wnioski z 100+ płatnych kursów, które przerobiłem



  • 50 min.
online, ,
13:50 14:30

Jedno źródło danych o użytkowniku — czyli jak dobrze wykorzystać marketing automation w praktyce

  • Anna Pantus, Digital Marketing Consultant, Monday Group & Dell Technologies
  • Marketing automation - wnioski, trendy, przewidywania
  • Zrozumieć automatyzację - kryteria decyzyjne i rozmiar problemu
  • Jak zbudować automatyczny lejek marketingowy
  • Cena i koszty automatyzacji: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach?
  • Wybrane case study
  • 40 min.
online, ,
14:30 14:40

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
14:40 15:20

E-fakturyzacja w kontekscie digital marketingu-case study

  • Dominik Marzec, Digital Manager, innogy (Grupa E.ON)
  • Różnorodne kanały i techniki komunikacji
  • Wykorzystanie narzędzi samoobsługowych
  • Język korzyści
  • Aspekt CSR
  • 40 min.
online, ,
15:20 16:10

Case study: Jak wdrożyć Search Ads 360 i nie zwariować? Jak właściwie się przygotować i czerpać korzyści z Machine Learning

  • Jan Raniecki, Accenture Interactive – Konsultant ds. Marketingu Internetowego i szkoleniowiec
  • W jakiej sytuacji zastanowić się nad wdrożeniem SA360
  • Jak przygotować strukturę konta aby w pełni czerpać korzyści z Machine Learning
  • Na jakie metryki zwrócić uwagę przy optymalizacji kampanii oraz jaką strategię obrać
  • Jakich błędów unikać przy wykorzystaniu Seach Ads 360
  • 50 min.
online, ,
16:10 16:50

Digital Agent w Omnichannelowym Środowisku-case study

  • Marcin Dyliński, Dyrektor Marketingu i E-Commerce, CUK Ubezpieczenia

Pandemia przyniosła nowe rozwiązania, które należy budować zdobywając przewagę konkurencyjną, a przede wszystkim wzorowo obsłużyć Klienta wg. preferencji zakupowych, nie budujemy sprzedaży, ale poprzez doradztwo i ekspercko jesteśmy bliżej potrzeb Konsumenta.

  • 40 min.
online, ,
16:50

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Marcin Dyliński

    Marcin Dyliński

    Dyrektor Marketingu i E-Commerce, CUK Ubezpieczenia
  • Daria Herman

    Daria Herman

    E-commerce & Digital Expert, BNP Paribas Bank Polska
  • Mateusz Herrmann

    Mateusz Herrmann

    Digital Marketing Manager Citi Handlowy
  • Joanna Kobylińska-Andrzejak

    Joanna Kobylińska-Andrzejak

    Senior Brand Management Specialist, Allegro
  • Monika Kuc

    Monika Kuc

    Head of Influencer Marketing, Tradedoubler
  • Dominik Marzec

    Dominik Marzec

    Digital Manager, innogy (Grupa E.ON)
  • Anna Pantus

    Anna Pantus

    Digital Marketing Consultant, Monday Group & Dell Technologies
  • Jan Raniecki

    Jan Raniecki

    Accenture Interactive – Konsultant ds. Marketingu Internetowego i szkoleniowiec
  • Łukasz Sokołowski

    Łukasz Sokołowski

    Digital Brand Manger, Citi Handlowy
  • Małgorzata Wróbel

    Małgorzata Wróbel

    Kierownik Performance Marketing, Orange Polska
  • Piotr Zapała

    Piotr Zapała

    Digital Manager, Orange Polska
  • Maciej Zbroszczyk

    Maciej Zbroszczyk

    Kierownik Affiliate Marketingu w Groupon odpowiedzialny za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

895 zł netto do 14 stycznia

Zarejestruj się