Digital marketing
DigitalOnlineKonferencja
Digital marketing
Świeże spojrzenie na digital marketing

Wstęp bezpłatny

Szukasz nowych sposobów na pozyskanie klientów w digitalu? Skorzystaj z doświadczeń najlepszych ekspertów w branży i dowiedz się, jak skutecznie planować działania marketingowe w sieci i realizować najbardziej ambitne cele. Dołącz do V edycji konferencji Digital marketing. Widzimy się 24 lutego w formule online. Jak co roku aktualne porady i nowi prowadzący. 

Podczas spotkania obalimy mity dotyczące influencer marketingu i sprawdzimy, czy TikTok w bankowości ma sens. Dowiesz się także, które narzędzia najlepiej sprawdzają się w prowadzeniu kampanii digitalowych, jak ocenić efektywność podjętych działań reklamowych oraz zobaczysz, ile kosztuje wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Ponadto:

  • zdradzimy, jak inicjować spontaniczne decyzje zakupowe klientów,
  • podpowiemy, jak radzić sobie ze ślepotą banerową (banner blindness),
  • pokażemy nieprezentowane dotąd case studies z różnych branż.


Za nami cztery udane edycje konferencji Digital marketing. W piątej postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy w branży. Zaufaj nam kolejny raz lub dołącz po raz pierwszy i sprawdź, jaka siła drzemie w digital marketingu.


Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nimposiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne (prelegent 30 punktów, uczestnik 8 punktów). 

DIMAQ to międzynarodowy program  weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacjiTUTAJ.

Partnerzy:

Patron

DIMAQ

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Przywitanie Uczestników

    5 min

  • 09:00Planowanie działań w digital marketingu

    • Daria Herman,  E-commerce & Digital Expert, BNP Paribas Bank Polska
    • Jak zaplanować działania w digital marketingu
    • Narzędzia, z których warto korzystać w prowadzeniu kampanii 
    • Jak ocenić efektywność wybranych działań reklamowych
    • Praktyczne wskazówki na temat prowadzenia kampanii online

    40 min

  • 09:40Bank na TikToku. Czy to ma sens?

    • Mateusz Herrmann,  Digital Marketing Manager Citi Handlowy
    • Joanna Grabowska,  Digital Marketing and Brand Manager w Citi Handlowy
    • Wyzwania marketingowe jakie stoją przed branżą finansową i przegląd podejmowanych działań na przykładzie Citi Handlowy
    • Specyfika TikToka. Dlaczego ten kanał zmienia zasady gry
    • Zaprojektowanie i egzekucja kampanii produktów depozytowych na TikToku
    • Key learnings - jakie wyniki oraz wnioski wyciągneliśmy z kampanii na TikToku

    40 min

  • 10:20Programmatic Buying in-house

    • Łukasz Bańkowski,  Enterprise Sales Manager, Adform

    In-house, to w dosłownym tłumaczeniu realizacja działań we własnym zakresie, siłami własnego zespołu. W przypadku kampanii w modelu programmatic buying pozwala markom na dodatkową kontrolę, przejrzystość, a co za tym idzie wyższą efektywność transparentnie prowadzonych działań. Czy zyskujący (wg IAB Europe) na popularności model programmatic In-house jest szansą dla twojej organizacji? Na to i wiele innych pytań odpowiemy podczas najbliższej konferencji.

    30 min

  • 10:50Przerwa

    10 min

  • 11:00Data Driven Content Marketing – oddziaływanie na poszczególne etapy lejka konwersji

    • Piotr Zapała,  Digital Manager, Orange Polska
    • Małgorzata Wróbel,  Kierownik Performance Marketing, Orange Polska
    • Banner blindness
    • Data driven content marketing – idea wlaczenia do mixu nowej usługi Orange
    • Proces technologiczny – taktyka, mierniki, użyty stack technologiczny
    • Data analysis and optimization – wyznaczanie zbiorów do analizy ; wdrażanie taktyk optymalizacyjnych
    • Podsumowanie – world in numbers

    40 min

  • 11:40“Nie pytamy po co, ważne, że mają”, czyli pierwsza kampania Allegro skierowana do młodszego pokolenia

    • Joanna Kobylińska-Andrzejak,  Senior Brand Management Specialist, Allegro

    YouTube i inne sociale, citylighty, murale, Tik Tok-owy challenge, partnerstwo z radiem Newonce, kampania programmatic, kampania wewnętrzna na Allegro - to był nasz plan na dotarcie z najnowszą kampanią Allegro do GenZ i młodszej części Millenialsów (czyli osób 18-30 lat). 

    Jeśli interesuje Was jakie kreacje przygotowaliśmy oraz czy kampania okazała się sukcesem, to dołączcie do mojego konferencyjnego wystąpienia. Z wielką przyjemnością o tym wszystkim opowiem. 



    40 min

  • 12:20Zapomnij wszystko, co wiesz o influencer marketingu

    • Monika Kuc,  Head of Influencer Marketing, Tradedoubler

    Kampanie z influencerami zazwyczaj wiążą się z ryzykiem, na szczęście są sposoby jak je minimalizować. Opowiem o tym, co warto mierzyć i jak skutecznie realizować cele sklepu internetowego. Nie przywiązujmy się do swoich wizji, bo często cyfry nie potwierdzają tego, co nam się wydaje.

    30 min

  • 12:50Przerwa

    30 min

  • 13:20Perswazja w 2022: jak powodować spontaniczne decyzje zakupowe w digital marketingu (i zachować klasę!)

    • Maciej Zbroszczyk,  Kierownik Affiliate Marketingu w Groupon odpowiedzialny za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.

    5 zasad sukcesu w digital marketingu czyli praktyczne wnioski z 100+ płatnych kursów, które przerobiłem



    50 min

  • 14:10Jedno źródło danych o użytkowniku — czyli jak dobrze wykorzystać marketing automation w praktyce

    • Anna Pantus,  Digital Marketing Consultant, Monday Group & Dell Technologies
    • Marketing automation - wnioski, trendy, przewidywania
    • Zrozumieć automatyzację - kryteria decyzyjne i rozmiar problemu
    • Jak zbudować automatyczny lejek marketingowy
    • Cena i koszty automatyzacji: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach?
    • Wybrane case study

    40 min

  • 14:50Przerwa

    10 min

  • 15:00E-fakturyzacja w kontekscie digital marketingu-case study

    • Dominik Marzec,  Digital Manager, E.ON
    • Różnorodne kanały i techniki komunikacji
    • Wykorzystanie narzędzi samoobsługowych
    • Język korzyści
    • Aspekt CSR

    40 min

  • 15:40Case study: Jak wdrożyć Search Ads 360 i nie zwariować? Jak właściwie się przygotować i czerpać korzyści z Machine Learning

    • Jan Raniecki,  Accenture Interactive – Konsultant ds. Marketingu Internetowego i szkoleniowiec
    • W jakiej sytuacji zastanowić się nad wdrożeniem SA360
    • Jak przygotować strukturę konta aby w pełni czerpać korzyści z Machine Learning
    • Na jakie metryki zwrócić uwagę przy optymalizacji kampanii oraz jaką strategię obrać
    • Jakich błędów unikać przy wykorzystaniu Seach Ads 360

    50 min

  • 16:30Digital Agent w Omnichannelowym Środowisku-case study

    • Marcin Dyliński,  Dyrektor Marketingu i E-Commerce, CUK Ubezpieczenia

    Pandemia przyniosła nowe rozwiązania, które należy budować zdobywając przewagę konkurencyjną, a przede wszystkim wzorowo obsłużyć Klienta wg. preferencji zakupowych, nie budujemy sprzedaży, ale poprzez doradztwo i ekspercko jesteśmy bliżej potrzeb Konsumenta.

    40 min

  • 17:10Zakończenie konferencji

Łukasz Bańkowski

Łukasz Bańkowski

Enterprise Sales Manager, Adform

Ekspert z niemal 10-letnim stażem w projektach digital. W Adform, niezależnym dostawcy narzędzi do nowoczesnego marketingu odpowiada za rozwój biznesu w Polsce i pomoc marketerom w osiąganiu lepszej wydajności prowadzonych działań. Wcześniej pracował m.in. jako kierownik projektów online na Wyborcza.pl. Absolwent wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Regularnie prezentuje na konferencjach, m.in. IAB Forum, IAB How to programmatic, IAB How to retail, E-retail Challange, Gazeta.pl LAB, YieldFest. Ekspert z niemal 10-letnim stażem w projektach digital. W Adform, niezależnym dostawcy narzędzi do nowoczesnego marketingu odpowiada za rozwój biznesu w Polsce i pomoc marketerom w osiąganiu lepszej wydajności prowadzonych działań. Wcześniej pracował m.in. jako kierownik projektów online na Wyborcza.pl. Absolwent wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Regularnie prezentuje na konferencjach, m.in. IAB Forum, IAB How to programmatic, IAB How to retail, E-retail Challange, Gazeta.pl LAB, YieldFest.

Marcin Dyliński

Marcin Dyliński

Dyrektor Marketingu i E-Commerce, CUK Ubezpieczenia

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie transformacji digitalowych przedsiębiorstw, zarządzania różnorodnymi kanałami sprzedaży, marketingiem efektywnościowym oraz business development. Specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów, transformacji cyfrowej, wdrażaniu produktów na rynek, budowie kanałów sprzedaży. Realizował liczne projekty związane rozwojem i optymalizacją. Ma duże doświadczenie w zakresie digitalowych projektów rozwojowych oraz transformacyjnych, zarządzał macierzowymi i zdalnymi strukturami na różnych szczeblach kariery, polityką handlową, przygotowywaniem i wdrażaniem strategii sprzedaży i marketingowych. Marcin Dyliński budował swoje doświadczenia na rynkach: dystrybucyjnym, telekomunikacyjnym oraz wydawniczym. Swoje doświadczenie zdobywał w takich firmach jak: Zibi Sp. z o.o., Orange Polska S.A. oraz w Grupie PWN (jako członek zarządu spółki PZWL oraz ePWN), a obecnie odpowiada za Marketing oraz kanały zdalne w CUK Ubezpieczenia.

Daria Herman

Daria Herman

E-commerce & Digital Expert, BNP Paribas Bank Polska

Ekspertka digital marketingu i rynku e-commerce z ponad 10 letnim doświadczeniem. W BNP Paribas odpowiada za kampanie performance oraz uczestniczy w licznych projektach rozwijających cyfrową sprzedaż. Aktywnie wspiera kobiety będąc uczestniczką w Programie „Kobiety Zmieniające BNP Paribas”. Prowadzi również własny medyczny startup mRecepta. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz skończyła studia podyplomowe z Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prywatnie mama Marysi i Leona, miłośniczka sportu, fanka literatury i nowych technologii.

Mateusz Herrmann

Mateusz Herrmann

Digital Marketing Manager Citi Handlowy

Od 7 lat związany z marka Citi Handlowy, początkowo zaangażowany w struktury sprzedażowe a następnie 3 lata odpowiadałem za rozwój biznesu oraz obsługę oddziałów Citi. Ostatnie lata skupiam się prywatnie i zawodowo wyłącznie na działaniach czysto marketingowych akwirujacych nowych Klientów dla sektora finansowego. Absolwent Executive Master of Business Administration. W czasie pozawodowym skupiony na rodzinie oraz rozwoju prywatnego kanału YT o tematyce wędkarskiej.

Joanna Kobylińska-Andrzejak

Joanna Kobylińska-Andrzejak

Senior Brand Management Specialist, Allegro

Pracę w Allegro rozpoczęła od prowadzenia kampanii mobile, a także kampanii sprzedażowych kategorialnych i multikategorialnych. Na swoim koncie ma m.in. koordynację: kampanii świątecznej “Czego szukasz w Święta - English for Beginners” (nagrodzone Brązowym Lwem na Cannes Lions 2017), kampanii “Czego szukasz na co dzień - Gitara” (jedyna reklama z Polski nagrodzona w konkursie reklamowym Epica 2016, srebro),  kampanii "Album | Reklama świąteczna 2019", Teledysku świątecznego Allegro - "Wspólna chwila". W roku 2021 odpowiedzialna była za przeprowadzenie pierwszych kampanii wizerunkowych Allegro skierowanych do Young Buyers (18-30 lat), jak i Silver Generation (50+), a także świątecznej kampanii wizerunkowej. Jest absolwentką podyplomowych studiów z Psychologii społecznej na SWPS (2021) w ramach poszerzania swoich kompetencji dotyczących zachowań międzyludzkich.

Monika Kuc

Monika Kuc

Head of Influencer Marketing, Tradedoubler

Monika Kuc pracuje w Tradedoubler na stanowisku Head of Influencer Marketing, gdzie kieruje zespołem Metapic zajmującym się prowadzeniem kampanii influencer marketing dla e-commerce. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, studiowała także na Uniwersytecie w Konstanz w Niemczech oraz w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Waszawie. Szczególnie interesuje ją tematyka budowania marki i potencjał portali społecznościowych.

Dominik Marzec

Dominik Marzec

Digital Manager, E.ON

Wcześniej przez wiele lat zarządzał ecommerce, komunikacją i platformami online w branży ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej i medycznej. Absolwent Zarządzania i Marketingu oraz Stosunków Międzynarodowych na SGH, a także Prawa.

Anna Pantus

Anna Pantus

Digital Marketing Consultant, Monday Group & Dell Technologies

Z e-biznesem i digital marketingiem jestem związana od 2013 roku. Specjalizuję się w procesach marketing automation oraz budowaniu automatycznych lejków sprzedażowych. Na co dzień pomagam klientom tworzyć kręgosłupy cyfrowe w organizacjach z całego świata. Koordynuję projekty biznesowe głównie w zakresie marketingu cyfrowego, kampanie mailingowe, PR-owe, social mediowe oraz graficzne. Współpracowałam z markami z branż takich jak: IT, analityka, energetyka, finanse, nieruchomości, HR i sztuczna inteligencja. Staram się sprawić, by technologie w obszarze automatyzacji marketingu były bardziej dostępne i zrozumiałe dla biznesu. Pracowałam m.in. dla Konica Minolta Business Solutions Polska, SAS Institute, Tauron, EWL, Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej.

Jan Raniecki

Jan Raniecki

Accenture Interactive – Konsultant ds. Marketingu Internetowego i szkoleniowiec

Certyfikowany specjalista z zakresu wyszukiwarek internetowych oraz analityki webowej z ponad 7-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym. W przeszłości współpracował z dużymi i małymi firmami oraz osobami fizycznymi, aby pomóc im osiągnąć cele biznesowe poprzez zróżnicowane kanały akwizycji. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz finalistą międzynarodowego konkursu Henkel Innovation Challenge. Gościnny wykładowca na polskich uczelniach dzielący się doświadczeniem z zakresu marketingu internetowego.

Małgorzata Wróbel

Małgorzata Wróbel

Kierownik Performance Marketing, Orange Polska

Ekspertka digital marketingu i e-commerce, z branżą on-line związana od 2007 roku. Wdrażała innowacyjne projekty dla branży ubezpieczeniowej i emerytalnej, m.in. interaktywne kampanie on-line i aplikacje mobilne. Posiada również 3-letnie doświadczenie w branży bankowości inwestycyjnej, w której poza koordynacją całości działań marketingowych na Polskę, wprowadziła i rozwijała działania retargetingowe dla regionu CEE. Obecnie związana z Orange Polska, gdzie odpowiada za całość działań performance on-line dla marek Orange, NJU i Flex. Prezeska Fundacji ANIWEL, pasjonatka psychologii zwierząt i mindfulnessu.

Piotr Zapała

Piotr Zapała

Digital Manager, Orange Polska

Od 2005 aktywnie działa biznesowo w szeroko rozumianym Internecie. Specjalista z zakresu marketingu internetowego w oparciu o model Data Driven. Zaangażowany w projekty internetowe związane z rekrutacja i autonomicznymi systemami oceny. Posiada również 5 letnie doświadczenie w branży centrów handlowych. Odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie usługi łączącej odwiedziny witryny i wizyty centrum handlowym. Aktywnie działał w obszarze startupowej - food delivery. Aktualnie związany z Orange Polska gdzie odpowiada za budowanie rozpoznawalności marki i oferty w przestrzeni online. Pasjonat historii i badacz powtarzalności procesów społecznych.

Maciej Zbroszczyk

Maciej Zbroszczyk

Kierownik Affiliate Marketingu w Groupon odpowiedzialny za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.

Maciek specjalizuje się w Performance Marketingu, jego działania zorientowane są na realizację konkretnych celów sprzedażowych. Jego obszarami specjalizacji oprócz Affiliate Marketingu są budowanie strategii marki, sales funnels i optymalizacja konwersji.

Joanna Grabowska

Joanna Grabowska

Digital Marketing and Brand Manager w Citi Handlowy

Specjalistka w obszarze marketingu z 10-letnim doświadczeniem w branży finansowej. Z wykształcenia finansistka, z zamiłowania marketingowiec. Od dziesięciu lat pracuje w banku Citi Handlowy – zdobywając doświadczenie począwszy od działu rozwoju nowych produktów, poprzez zarządzanie programem partnerskim, a obecnie w świecie digital marketingu. Obecnie jako Digital Marketing manager jest odpowiedzialna za budowanie strategii i komunikacji marketingowej dla produktów finansowych i prowadzenie działań marketingowych w zakresie projektów digital. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, prywatnie miłośniczka podróży.

DIMAQ