Diversity & Inclusion w biznesie
ZarządzanieWarszawaKonferencja
Polonia Palace Hotel
Diversity & Inclusion w biznesie
D&I w biznesie
ciekawe rozwiązania I najlepsze praktyki I moc inspiracji

Wstęp bezpłatny

W obecnych czasach różnorodność i inkluzywność w biznesie to jedne z kluczowych kwestii istotnych dla rozwoju i sukcesu każdej organizacji. Firmy oraz liderzy, którzy potrafią stworzyć zróżnicowane i otwarte środowisko pracy, nie tylko idą z tzw. „duchem czasu”, ale i korzystają z szeregu korzyści, zarówno wizerunkowych, biznesowych, jak i finansowych.

Różnorodne zespoły z odmiennymi perspektywami i doświadczeniami, mają zdecydowanie większe szanse na stworzenie nowatorskich rozwiązań i pomysłów. Odpowiednio wdrożona polityka D&I wpływa na poczucie docenienia oraz motywacji wśród pracowników, a to z kolei zapobiega ich retencji. Co więcej, firmy, które promują różnorodność i inkluzywność, zyskują pozytywny wizerunek wśród klientów, inwestorów oraz opinii publicznej. A to dopiero początek listy korzyści z wdrożenia oraz prowadzenia polityki D&I w organizacji.

Zapraszamy serdecznie do udziału w konferencji „Diversity & Inclusion w biznesie”, która odbędzie się w formule stacjonarnej, 13 czerwca w Warszawie. Będzie to niezwykle inspirujące spotkanie, podczas którego, we współpracy ze znakomitymi ekspertkami oraz ekspertami, przedstawimy najlepsze praktyki z rynku. Do współpracy zaprosiliśmy zarówno osoby, które decydują o polityce D&I w organizacji oraz te, które realnie ją wdrażają. Przedstawimy więc rzeczywiste case studies realnych zmian!

Podczas konferencji porozmawiamy m.in. o tym:

  • Jak z powodzeniem wdrożyć strategię D&I w organizacji
  • Jak powinna wyglądać efektywna współpraca na linii zarząd – HR – pracownicy w obszarze D&I
  • Jak unikać działań pozorowanych w organizacji i wdrożyć realne zmiany?
  • Jak tworzyć i przekształcać politykę rekrutacyjną zgodną z D&I
  • Jak wdrożyć równość wynagrodzeń w przedsiębiorstwie w praktyce
  • Jak inkluzywny język wspiera zarządzanie ryzykiem reputacyjnym

Więc jeśli szukasz inspiracji, pomysłów i wskazówek w zakresie sprawnego wdrożenia polityki różnorodności w Twojej firmie, chcesz się dowiedzieć od czego zacząć lub jakich zmian dokonać w swojej organizacji, ciekawi Cię jakie dobre praktyki zastosowały u siebie firmy reprezentujące zróżnicowane branże lub po prostu bliskie są Ci działania w duchu różnorodności to zapraszamy serdecznie do udziału w czerwcowej konferencji!

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

PwC Polska

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa

  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie Konferencji

    • Magdalena Marczak-Makowska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • Wyjdź poza HR – myśl wielowymiarowo i intersekcjonalnie

  • 09:10PANEL DYSKUSYJNY. Systemowe zmiany w kierunku D&I

    • Moderatorka: Justyna Białczak,  Ekspertka w Divercity +
    • Paulina Naumenko,  Diversity & Inclusion Leader, Intel Poland
    • Dorota N. Haller,  Dyrektorka Marketingu, Komunikacji i PR, Honor Polska oraz wiceprezeska IAA międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
    • Monika Kołodziej,  Associate Director Total Rewards – responsible for Benefits Design in EURASIA region. Chairwoman Pride EBRs, Solenis
    • Jakie zmiany systemowe lub prawne są konieczne w kontekście D&I
    • Jak biznes może przyczyniać się do szerszej zmiany społecznej?
    • Jakie wymiary D&I są istotne dla polskiego rynku?
  • 10:00Jak wdrożyć strategię D&I w organizacji

    • Katarzyna Komorowska,  Partnerka PwC, liderka obszaru People & Organisation
    • 7 elementowy model strategii D&I oparty o identyfikację potrzeb
    • Stworzenie (realnej) strategii D&I, odpowiadającej wewnętrznej tożsamości firmy oraz dostosowanej do rynkowych kryteriów
    • Stworzenie środowiska pracy realizującego strategię D&I 
  • 10:40FM Logistic Głogów - jak otwarcie się na różnorodność pozwala na realizację celów biznesowych?

    • Magdalena Dawiec,  HR Manager platformy logistycznej w Głogowie, FM Logistic
    • Piotr Palmowski,  Dyrektor HR regionu Europy Centralnej, FM Logistic

    CASE STUDY FM LOGISTIC

    • Logistyczny startup – wyzwania biznesowe i rekrutacyjne
    • Przełamywanie barier i stereotypów branży logistycznej
    • Działania strategiczne vs. lokalny pragmatyzm
    • Współpraca na linii HR – biznes – lokalne władze
    • Efekty i wyniki
  • 11:20Przerwa na kawę oraz networking

  • Budowanie D&I w organizacji w praktyce

  • 11:50PANEL DYSKUSYJNY. Jak unikać działań pozorowanych w organizacji i wdrożyć realne zmiany?

    • Moderatorka: Renata Osiecka,  MRICS, SIOR, Partner Zarządzająca, AXI IMMO Group
    • Małgorzata Golatowska,  Brand & Communication Leader, DE&I Champion, 3M
    • Elżbieta Biernat,  Diversity & Development Coordinator, Arvato Supply Chains Soultions Polska
    • Ewa Krupa,  Dyrektorka Kultury i Rozwoju, Orange
    • Jarosław Bogucki,  Dyrektor ds. rozwoju, Integracja LAB
    • Danuta Oleśkiewicz,  HR Manager, ROHLIG SUUS
    • Czy istnieje uniwersalne podejście do wdrożenia strategii D&I?
    • Czy z inkluzyjnością można przesadzić? Jakie są granice w tym obszarze?
    • Czy D&I to nowy CSR?


  • 12:40Polityka rekrutacyjna zgodna z DEI

    • Aleksandra Roszczyńska,  Kierowniczka Personalna, LOTTE WEDEL
    • Marta Marciniuk,  Specjalistka Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami, LOTTE WEDEL

    CASE STUDY LOTTE WEDEL

    • Jak akcentować inkluzywne podejście i otwartość na różnorodność 
    • Budowanie procesów HR z uwzględnieniem różnych aspektów D&I 
    • Czy podejście D&I przyczynia się do pozyskiwania talentów
  • 13:20Praktyczne rozwiązania wspierające inkluzywność i różnorodność w organizacji – case study spółki produkcyjnej

    • Joanna Lubiniecka,  People & Culture A. Manager, Talent & Diversity Team, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.
    • Michał Jagodziński,  Dyrektor Produkcji, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.

    CASE STUDY TOYOTA

    • Identyfikacja potrzeb zróżnicowanych grup pracowników
    • Przykładowe działania organizacyjne i komunikacyjne
    • Rezultaty działań podejmowanych przez Spółkę
  • 14:00Przerwa na lunch

  • 14:50PANEL DYSKUSYJNY. Zarządzanie różnorodnością w organizacji

    • ,  Moderatorka: Katarzyna Komorowska, Partnerka PwC, liderka obszaru People & Organisation
    • Katarzyna Kaczmarek,  Equality, Diversity and Inclusion Leader/Liderka ds. Różnorodności, Równego Traktowania i Kultury Przynależności, IKEA Retail
    • Jakub Zieliński,  People Experience Lead – DACH&CEE region, Senior Director, JLL
    • Monika Maćkiewicz,  CEO / Executive Search, ReJobs Recruitment Consulting
    • Zarządzanie różnorodnością w organizacji w ujęciu zespołów, procesów, KPIs
    • Pogodzenie zróżnicowanych oczekiwań pracowników z realnymi możliwościami firm
    • Jak uniknąć polaryzacji wśród pracowników
  • 15:40Jak mówić o D&I w liczbach i przekładać temat na język biznesu

    • Katarzyna Zabratańska,  Menadżerka ds. Równości i Włączającej Kultury Organizacyjnej, Grupa Żabka

    CASE STUDY

    • KPI’s w działaniach D&I
    • Jak skutecznie badać kulturę D&I w firmie 
    • Budżetowanie działań związanych z wdrażaniem kultury D&I
  • 16:20Jak inkluzywny język wspiera zarządzanie ryzykiem reputacyjnym

    • Moderatorka: Marta Nowicka,  Director, Head of Public Affairs and Corporate Teams, FleishmanHillard
    • Martyna F. Zachorska,  Autorka książki "Żeńska końcówka języka"
    • Katarzyna Chotkowska,  psycholożka, specjalistka ds. polityki społecznej, wolontariuszka Fundacji eFkropka
    • dr hab. Olgierd Annusewicz,  Politolog, konsultant komunikacji marketingowej i kryzysowej, trener umiejętności społecznych
    • Feminatywy w polskiej rzeczywistości
    • Jak mówić i pisać w sposób niedyskryminujący, empatyczny i wolny od stereotypów o grupach narażonych na dyskryminację
  • 17:00Zakończenie Konferencji

Olgierd Annusewicz

dr hab. Olgierd Annusewicz

Politolog, konsultant komunikacji marketingowej i kryzysowej, trener umiejętności społecznych

Od 2000 roku wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim. Ma ponad 20 lat doświadczeń w prowadzeniu szkoleń dla ludzi biznesu, administracji publicznej i trzeciego sektora. Specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, prezentacji, wystąpień publicznych i medialnych i komunikacji w zespole, a w szczególności z perswazyjnego użycia języka - jest autorem opartego na retoryce podejścia "Przekonywanie bez pokonywania", którego uczy podczas webinarów, treningów grupowych i indywidualnych mentoringów i warsztatów - online i offline. Łączy tematykę i doświadczenia z różnych dziedzin i branż tworząc i realizując autorskie programy szkoleniowe a także angażując się w projekty, których wspólnym celem jest wspieranie ludzi w efektywnej komunikacji.

Moderatorka: Justyna Białczak

Moderatorka: Justyna Białczak

Ekspertka w Divercity +

Ekspertka w Divercity +, gdzie projektuje i realizuje działania związane z budowaniem strategii zarządzania różnorodnością, wypracowuje narzędzia promocyjne i edukacyjne dotyczące DE&I dla biznesu. Współzałożycielka lnstytutu Miast Praw Człowieka, ekspertka i koordynatorka działań sieciujących w projekcie Standard Minimum Praw Człowieka w Polskim Samorządzie. Członkini Zespołu Praw Człowieka i Równego Traktowania przy Komisji Praw Człowieka Związku Miast Polskich, gdzie projektowała i współprowadziła pierwszą w Polsce analizę prawno-porównawczą i funkcjonalną Rad Kobiet i Rad Równego Traktowania w polskich samorządach. Członkini Ogólnopolskiego Prezydium Rad Kobiet. Współzałożycielka Roku Kobiet - społeczności nastawionej na dzielnie się wiedzą i doświadczeniem oraz wzajemne wsparcie i inspirację. Częścią tej aktywności jest także sieciowanie kobiet, działania na rzecz równouprawnienia i równości płci.

Elżbieta Biernat

Elżbieta Biernat

Diversity & Development Coordinator, Arvato Supply Chains Soultions Polska

Ekspertka w branży HR, z 15 letnim doświadczeniem w strukturach biznesowych i HR w branżach: fashion, bankowość, logistyka i e-commerce. Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Aktualnie jako Diversity & Development Coordinator w Arvato Polska buduje i wdraża działania związane z Diversity, Equity & Inclusion. Odpowiada również za dialog z Pracownikami w ramach cyklicznych badań, a także procesów rozwojowych. Jest trenerką wewnętrzną w zakresie podnoszenia kompetencji liderskich i komunikacyjnych oraz kultury doceniania. Członkini zespołu projektowego odpowiedzialnego za rozwijanie pozytywnej kultury współpracy – Team Positivity. Wspiera budowanie angażującego środowiska pracy opartego na szacunku i życzliwości. Prywatnie - mama 2 dzieci, miłośniczka Półwyspu Helskiego, morza i wiatru - gdzie łapie harmonię i energię do działania.

Jarosław Bogucki

Jarosław Bogucki

Dyrektor ds. rozwoju, Integracja LAB

Ekspert z zakresu dostępności architektonicznej dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się i zatrudniania osób z niepełnosprawnością, Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Fundacji Integracja. Absolwent kierunku Pedagogika Rewalidacyjna na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Od 2016 roku aktywnie wdraża Certyfikacje Obiekt Bez Barier na Polskim rynku nieruchomości komercyjnych Office, Retail, Residential i mixed-use. Wolontariusz i organizator wielu wydarzeń dla osób z niepełnosprawnością i młodzieży. Wdrażał również projekty z obszaru aktywizacji zawodowej realizowane przez Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną i Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, kierował zespołem trenerów pracy wspierających zatrudnienie osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz prowadził szkolenia z tematyki Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością, zatrudniania osób z niepełnosprawnością, praw człowieka i zarządzania różnorodnością. Prywatnie szczęśliwy tata dwójki, żeglarz i motorowodniak.

Katarzyna Chotkowska

Katarzyna Chotkowska

psycholożka, specjalistka ds. polityki społecznej, wolontariuszka Fundacji eFkropka

Pracuje z osobami chorującymi psychicznie, w kryzysie suicydalnym oraz osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (osobami w kryzysie bezdomności, osobami z niepełnosprawnością, długotrwale bezrobotnymi, seniorami). Pracuje jako wykładowca akademicki w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie. Współpracuje również z wieloma organizacjami pozarządowymi, które oferują pomoc osobom w kryzysie. Od wielu lat działa w obszarze destygmatyzacji i przeciwdziałania dyskryminacji osób chorujących psychicznie. Ekspert w kampanii społecznej „Zobacz człowieka”.

Magdalena Dawiec

Magdalena Dawiec

HR Manager platformy logistycznej w Głogowie, FM Logistic

Ekspert HR z wieloletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji, szkoleniach i rozwoju, employer brandingu, a także kadr i płac. Wykładowca MCKK w Lubinie, finalistka konkursu TOP Cardiff Manager HR z wyróżnieniem za interdyscyplinarne podejście do HR. Aktualnie pełni rolę HR Managera Platformy FM Logistic w Głogowie – tworzy, kreuje, rozwija politykę personalną jednostki i dba o dobrostan pracowników. Wierzy w siłę zespołu – w pojedynkę można zdziałać wiele, ale największe sukcesy osiąga się tylko przy wsparciu innych!

Martyna F. Zachorska

Martyna F. Zachorska

Autorka książki "Żeńska końcówka języka"

Doktorantka na kierunku językoznawstwo w Szkole Doktorskiej Nauk o Jezyku i Literaturze UAM w Poznaniu. Autorka książki "Żeńska końcówka języka" oraz twórczyni instagramowego profilu Pani od Feminatywów. Tłumaczka konferencyjna szkolona w Dyrekcji Generalnej ds. Tłumaczeń Ustnych Komisji Europejskiej w Brukseli.

Małgorzata Golatowska

Małgorzata Golatowska

Brand & Communication Leader, DE&I Champion, 3M

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, oraz podyplomowych studiów Zarządzania i Marketingu. Obecnie manager ds. brandu i komunikacji w regionie Europy Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Ukraina) odpowiedzialna za komunikację korporacyjną kontakty z mediami oraz komunikację wewnętrzną. Liderka Diversity, Equity & Inclusion oraz jedna z liderek organizacji Women Leadership Forum w 3M. Mentorka. W 3M pracuje od 1995 r. zajmując role liderskie w biznesie (rynki ochrony zdrowia, ochrony osobistej, bezpieczeństwa). Wdrażała projekty zw. z akwizycjami (ESPE, Aearo), prawidłowym funkcjonowaniem procesów sprzedażowych i marketingowych, strategicznym planowaniem biznesowym, budujące świadomość i zasięg marki. Zarządzała zmianą przy wdrożeniu ERP w Polsce i krajach Europy i MEA. Jej pasją jest szeroko rozumiane zarządzanie zmianą w organizacji, działania na rzecz rozwoju osobistego i rozbudzania ambicji młodych pracowników, szczególnie wśród kobiet. Ma dwoje dorosłych dzieci, praktykuje jogę, lubi dalekie podróże, filmy, książki, dobrą wegetariańską kuchnię i czerwone wino.

Dorota N. Haller

Dorota N. Haller

Dyrektorka Marketingu, Komunikacji i PR, Honor Polska oraz wiceprezeska IAA międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

Ekspertka ds. marketingu, komunikacji i digitalizacji biznesu. Aktywistka na rzecz równouprawnienia i różnorodności. Doświadczenie zawodowe zdobywała w wielu firmach z różnych sektorów, od FMCG po media, rozrywkę, bankowość i tech. Pełniła funkcję dyrektorki marketingu m.in. w Medicover, BNP Paribas czy PLL LOT. Aktualnie jest dyrektorką marketingu, komunikacji i digital (CMO) w Huawei CBG Polska i Marketing VP na Region CEE. Wraz z zespołami zdobywała wiele prestiżowych nagród, m.in. marketingowe Effie w PLL LOT i w Huawei (w tym dwa Złote) czy PR-owski Złoty Spinacz w BNP Paribas i Huawei. Jest dumną członkinią zarządu IAA Polska, Rady Marek Superbrands, zasiadała też w międzynarodowych strukturach Marketing Sounding Board sojuszu Star Alliance. W 2021 roku została zaproszona do Client Advisory Board Facebooka. Wielokrotnie była jurorką Effie w tym przewodniczącą grupy jurorskiej. Dorota lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego chętnie przyjmuje zaproszenia do udziału w konferencjach takich jak np. Facebook Marketing Summit, Video Wars by ScreenLovers, Europejski Kongres Gospodarczy czy Pulsu Biznesu. Dorota jest feministką, działaczką na rzecz równouprawnienia kobiet i mężczyzn. Angażuje się społecznie w mentoring w ramach wielu programów rozwojowych dla kobiet. Ponadto od lipca 2021 tworzy i prowadzi podcast Hallo Haller, gdzie rozmawia z inspirującymi kobietami po to, by inspirować kolejne. Interesuje się zagadnieniami dotyczącymi równości i różnorodności w biznesie. Jest absolwentką Diversity, Equity and Inclusions: DEI Strategies for Business Impact na Judge Business School University of Cambridge.

Michał Jagodziński

Michał Jagodziński

Dyrektor Produkcji, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.

Ponad 25 lat doświadczenia w przemyśle motoryzacyjnym, szeroka wiedza z branży automotive, po pracy zawodnik kyokushin karate. Odpowiedzialny za procesy produkcyjne silników, skrzyń biegów i napędów hybrydowych. Lider wdrażania projektów produkcyjnych oraz poprawy konkurencyjności. Odpowiedzialny za tworzenie polityk BHP, Jakościowych, w ostatnich latach szczególnie skupiony nad poprawą stanowisk pod kątem ergonomicznym aby każdemu pracowało się lżej. Na co dzień praktyk TPSu, aktywnie działający w obszarze tworzenia optymalnych procesów produkcyjnych lokalnie jak i na poziomie paneuropejskim.

Katarzyna Kaczmarek

Katarzyna Kaczmarek

Equality, Diversity and Inclusion Leader/Liderka ds. Różnorodności, Równego Traktowania i Kultury Przynależności, IKEA Retail

Monika Kołodziej

Monika Kołodziej

Associate Director Total Rewards – responsible for Benefits Design in EURASIA region. Chairwoman Pride EBRs, Solenis

Katarzyna Komorowska

Katarzyna Komorowska

Partnerka PwC, liderka obszaru People & Organisation

Z ponad 18-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze doradztwa podatkowego, HR, polityk różnorodności i ESG. Posiada rozległą wiedzę z zakresu HR, w tym oceny dojrzałości organizacji w dostosowaniu polityk personalnych do wymogów ESG. Odpowiedzialna za koordynację kompleksowych projektów związanych ze zmianą procesów w obszarach HR. Realizuje projekty z obszaru DEI i Social Impact. Jest odpowiedzialna za integrację procesów HR i restrukturyzację, szczególnie optymalizację kosztów związanych z zatrudnieniem, rozwój i modyfikację systemów płacowych oraz wdrażanie polityki różnorodności i certyfikację Equal Salary.

Ewa Krupa

Ewa Krupa

Dyrektorka Kultury i Rozwoju, Orange

Od 2018 roku kieruje komunikacją wewnętrzną i odpowiada za rozwój kompetencji w firmie. Promotorka różnorodności w biznesie, korporacyjnych rebeliantów, pełna entuzjazmu i pomysłów liderka programu zmiany kultury organizacyjnej w Orange. Wierzy, że kluczem do sukcesu organizacji jest kreatywność i zaangażowanie pracowników oraz wykorzystanie potencjału nowych technologii, by wydobywać z nich to, co najlepsze dla ludzi. Członkini Rady Szerokiego Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych i Polaków. W latach 2015-2020 prezeska Fundacji Orange, działającej na rzecz nowoczesnej edukacji dzieci i młodzieży oraz wyrównywania szans społecznych. Wieloletnia Przewodnicząca i Członkini Zarządu Forum Darczyńców w Polsce, zrzeszającego największe organizacje pozarządowe, które realizują swoją misję na rzecz dobra wspólnego, zgodnie z wysokimi standardami działania. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie mama 3 dzieci, z którymi dzieli swoje pasje i radość życia. Biega maratony, jest wegetarianką, ambasadorką idei „green” i zrównoważonego rozwoju.

Joanna Lubiniecka

Joanna Lubiniecka

People & Culture A. Manager, Talent & Diversity Team, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.

15 lat doświadczenia w obszarze HR, Rozwoju Organizacji. Posiada szeroką wiedzę z zakresu procesów HR, prywatnie miłośniczka podróży i dobrego jedzenia. Odpowiedzialna za tworzenie modeli i procesów rozwojowych, Lider wielu projektów w tym zakresie w zakresie lokalnym jak i na poziomie Paneuropejskim. Współtwórca strategii DEI w Toyocie. W obszarze HR odpowiedzialna również za optymalizowanie i podnoszenie efektywności procesów poprzez szerzenie kultury TPS i kaizenu w biurze. Realizuje projekty związane z planowaniem sukcesji wraz z określeniem efektywnej struktury organizacyjnej. Trener wewnętrzny, z pasją do uczenia i rozwoju pracowników i swojego własnego.

Monika Maćkiewicz

Monika Maćkiewicz

CEO / Executive Search, ReJobs Recruitment Consulting

Marta Marciniuk

Marta Marciniuk

Specjalistka Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami, LOTTE WEDEL

Paulina Naumenko

Paulina Naumenko

Diversity & Inclusion Leader, Intel Poland

Liderka zarządzania różnorodnością i kulturą włączania w Intel Poland. Poprzednio odpowiedzialna za ten obszar w Deloitte Central Europe, gdzie była inicjatorką regionalnej sieci sojuszniczej LGBT+. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz podyplomowych studiów Gender Studies w Państwowej Akademii Nauk. Stypendystka międzynarodowego programu Humanity in Action. Facylitatorka szkoleń na temat inkluzywnego przywództwa.

Moderatorka: Marta Nowicka

Moderatorka: Marta Nowicka

Director, Head of Public Affairs and Corporate Teams, FleishmanHillard

Danuta Oleśkiewicz

Danuta Oleśkiewicz

HR Manager, ROHLIG SUUS

Absolwentka psychologii społecznej oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Pasjonatka zmian i aktywna uczestniczka „Game Changers Academy”. Swoje doświadczenie budowała bazując na różnorodności branż: w farmacji, bankowości, ubezpieczeniach i IT - GlaxoSmithKline, Citi czy Compensa to najbardziej znane marki, z którymi była związana. Od początku zawodowo związana z obszarem HR - chętnie wspiera menadżerów w budowaniu angażującego środowiska pracy. W Rohlig Suus Logistics odpowiada za obszar rekrutacji, szeroko rozumianego rozwoju pracowniczego i szkoleń.

Moderatorka: Renata Osiecka

Moderatorka: Renata Osiecka

MRICS, SIOR, Partner Zarządzająca, AXI IMMO Group

Założycielka i właścicielka firmy AXI IMMO, specjalizującej się w kompleksowych usługach doradczych na rynku nieruchomości komercyjnych w sektorach magazynowym, gruntowym, biurowym i inwestycyjnym. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych, w ramach którego zarządzała zespołami i doradzała inwestorom w projektach nabycia i sprzedaży nieruchomości. Kierowała departamentem odpowiedzialnym za rozwój projektów deweloperskich w regionie CEE i zarządzała portfelem nieruchomości jednego z największych globalnych deweloperów magazynowych. Prowadzi aktywną działalność międzynarodową współpracując z europejskimi i światowymi organizacjami nieruchomościowymi. Pełniła funkcję European Chapter President oraz była przewodniczącą komitetu ds. Diversity & Inclusion w stowarzyszeniu SIOR, jest członkiem MRICS.

Piotr Palmowski

Piotr Palmowski

Dyrektor HR regionu Europy Centralnej, FM Logistic

Dyrektor ds. zasobów ludzkich i członek zarządu FM Logistic. Zarządza obszarem HR na rynku polskim, słowackim, czeskim i węgierskim. Jest odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii personalnej, a także strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w regionie. Jednym z jego głównych celów jest dalsze uspójnienie, usprawnienie i digitalizacja procesów HRowych. Ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze ZZL, które zdobywał wcześniej m.in. w Bosch and Siemens Appliances czy Kesko Corporation. Absolwent Prawa i Administracji na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończył studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz BHP.

Aleksandra Roszczyńska

Aleksandra Roszczyńska

Kierowniczka Personalna, LOTTE WEDEL

Absolwentka wydziału Ekonomii i Psychologii oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA. Od ponad 20 lat wspiera menadżerów, pomagając im na co dzień w zarządzaniu zespołami, rozwijaniu talentów, rekrutacji i rozwiązywaniu problemów, które pojawiają się w zespołach. Z Wedlem związana od 2018 roku, wspierając początkowo działy Łańcucha Dostaw, a obecnie obszar komercyjny. Jedna z pierwszych osób w organizacji zajmująca się tematem włączenia osób z niepełnosprawnościami do struktur Wedla.

Katarzyna Zabratańska

Katarzyna Zabratańska

Menadżerka ds. Równości i Włączającej Kultury Organizacyjnej, Grupa Żabka

Swoje doświadczenie zawodowe wykorzystuje od ponad 15 lat współpracując z organizacjami międzynarodowymi, biznesem, NGO i administracją publiczną, angażując się w tworzenie i wdrażanie standardów i polityk DEI. Certyfikowana trenerka praw człowieka i antydyskryminacyjna. Badaczka DEI i autorka ponad 50 artykułów i raportów poświęconych problemowi DEI, w szczególności praw kobiet, osób LGBTQ+, osób niesłyszących. Absolwentka Programu Przywództwa Kobiet w Biznesie Akademii Leona Koźmińskiego oraz Studiów Wielokulturowych. Z wykształcenia socjolożka, historyczka, kulturoznawczyni i animatorka kultury. Prywatnie buddystka, wegetarianka, kolarka, entuzjastka podróży, historii oraz kultury żydowskiej.

Jakub Zieliński

Jakub Zieliński

People Experience Lead – DACH&CEE region, Senior Director, JLL

Swoje ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał w obszarach doradztwa z zakresu Strategii Środowiska Pracy, Zarządzania Zmianą oraz Transformacji hybrydowej organizacji, a także HR. Obecnie odpowiada za doradztwo z zakresu People Experience w Polsce, Czechach, Niemczech oraz na Węgrzech. Realizuje projekty na styku ludzi, technologii oraz przestrzeni ze skupieniem na doświadczeniach użytkowników(UX), Diversity, Equity and Inclusion, Health&Wellbeing oraz tworzeniu przestrzeni stawiających człowieka w centrum zainteresowania (Human-centered Design). Wierzy, że siła zespołu tkwi w różnorodności jego członków.

PwC Polska

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

D&I w biznesie

Wstęp bezpłatny

D&I w biznesie

Wstęp bezpłatny

D&I w biznesie

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

D&I w biznesie

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa