Dyrektor Sprzedaży 2024
SprzedażWarszawaKonferencja
Polonia Palace Hotel
Dyrektor Sprzedaży 2024
Dyrektor Sprzedaży 2024
Wyzwania, narzędzia, rozwiązania

Wstęp bezpłatny

W erze, gdzie adaptacja i innowacja stają się codziennością, kluczowym elementem sukcesu jest zdolność do przewidywania i kształtowania przyszłości. Konferencja “Dyrektor Sprzedaży 2024” to miejsce, gdzie teoria spotyka się z praktyką, a wiedza przekształca się w działanie.

Dołącz do nas, aby:

  • Zainspirować się: Poznaj perspektywy i doświadczenia liderów, którzy zmienili oblicze sprzedaży.
  • Odkryć nowości: Zanurz się w najnowszych trendach i narzędziach, które zdefiniują nadchodzące lata.
  • Rozwinąć sieć kontaktów: Nawiąż relacje z innymi profesjonalistami, którzy podzielają Twoją pasję do doskonalenia.

Co zyskasz?

  • Przewodnik po świecie sprzedaży: Otrzymasz kompendium wiedzy, które stanie się Twoim przewodnikiem w dynamicznym świecie sprzedaży.
  • Praktyczne umiejętności: Wyposażymy Cię w konkretne narzędzia, które odmienią Twoje podejście do zarządzania sprzedażą.
  • Strategiczne spojrzenie: Nauczysz się, jak budować strategie sprzedażowe, które przetrwają próbę czasu.

Zapraszamy na konferencję, która nie tylko odpowie na pytania, ale również zainspiruje do zadawania nowych. Przygotuj się na dzień pełen odkryć, dzień, który wyposaży Cię w kluczowe umiejętności i wiedzę, aby stać się liderem w dziedzinie sprzedaży, który wyznacza nowe standardy i otwiera drzwi do nieskończonych możliwości.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:00Rejestracja uczestników i poranny networking

  • 09:00Otwarcie konferencji

    • Łukasz Suchenek,  project manager, Puls Biznesu
  • Dyrektor sprzedaży

  • 09:10Dyskusja panelowa: Ewolucja roli dyrektora sprzedaży: nowe wyzwania i oczekiwania współczesnego biznesu

    • Łukasz Korycki, moderator z-ca redaktora naczelnego, Puls Biznesu
    • Agata Bilska,  starszy dyrektor sprzedaży
    • Przemysław Franczak,  global category director, Lantmännen Unibake
    • Artur Miękina,  dyrektor sprzedaży projektowej i rozwoju e-biznesu, Asseco Data Systems
    • Radosław Mincewicz,  country sales manager, Bolt Business

    Omówimy zmieniającą się rolę dyrektora sprzedaży w kontekście rosnącej świadomości zarządzających firmą oraz coraz większych oczekiwań wobec nich. Zastanowimy się też nad tym, jak zmienił się obszar ich obowiązków. 

  • 09:50dyrektor Sprzedaży, Dyrektor sprzedaży czy Dyrektor Sprzedaży – wybór zależy od Ciebie

    • tristan tresar,  założyciel, algorytmia

    W krótkiej prezentacji przedstawię:

    • 9 najskuteczniejszych czynności dyrektorskich*, które dyrektor lub Dyrektor powinien wykonywać poprawnie, by realizować najważniejsze cele operacyjne w obszarze sprzedaży.
    • najważniejsze cele operacyjne w obszarze sprzedaży i wyjaśnię dlaczego to nie przychód.
    • wyjaśnię dlaczego Dyrektor to nie menedżer zespołu sprzedaży
    • pokażę również narzędzia do realizacji celów operacyjnych i czynności


    * te najskuteczniejsze czynności to agregat z danych z 25 indywidualnych algorytmii Sprzedaży przeprowadzonych dla dyrektorów sprzedaży z literą C w nazwie stanowiska.

  • 10:30Rola Dyrektora Sprzedaży w prospektingu: strategia, która angażuje handlowców by potem pozyskiwać klientów

    • Łukasz Gajek,  sales director Germany & Poland, LHH

    Dowiedz się o co powinien zadbać Dyrektor Sprzedaży aby jego zespół skutecznie pozyskiwał nowych klientów. W oparciu o przykłady projektów, dowiesz się jak zbudować ramy nowej strategii prospektingu w twojej firmie.

  • 11:10Przerwa networkingowa

  • 11:30Optymalizacja procesów zarządzania sprzedażą: Klucz do rozwoju biznesu

    • Marcin Szulc,  członek zarządu, Polenergia Fotowoltaika

    Omówienie strategii i najlepszych praktyk w zakresie optymalizacji procesów zarządzania sprzedażą w celu zwiększenia efektywności biznesu i jego rozwoju. Wzrost sprzedaży, poprawa konwersji, optymalizacja przychodów i zysków dzięki analizie danych i skutecznej implementacji działań.

  • 12:10Implementacja sztucznej inteligencji w działach sprzedaży: Wykorzystanie potencjału AI do optymalizacji procesów

    • Radek Buszan,  segment lead and board member, Dell Technologies

    Dowiedz się, jak sztuczna inteligencja może być wykorzystana w działach sprzedaży w celu optymalizacji procesów i zwiększenia efektywności działań.

  • 12:50Od danych sprzedaży: uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja dla liderów sprzedaży

    • Arkadiusz Wiśniewski,  dyrektor sprzedaży, Algomine

    Dane są kluczowym zasobem dla firm chcących zwiększyć swoją konkurencyjność i efektywność sprzedaży. Ich skuteczne wykorzystanie można znacząco zwiększyć poprzez zastosowanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. W trakcie prezentacji dowiesz się jak:

    • wykorzystać zaawansowaną analitykę do lepszego zrozumienia zachowań klientów i identyfikacji nowych możliwości sprzedażowych
    • implementować uczenie maszynowe w celu automatyzacji i optymalizacji procesów sprzedażowych, od generowania leadów po prognozowanie wyników
    • stosować sztuczną inteligencję do personalizacji ofert, poprawy zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz zwiększenia efektywności działań marketingowych
    • projektować i wdrażać środowiska analityczne



  • Zespoły sprzedaży

  • 13:30Najlepsze praktyki w rekrutacji i utrzymaniu pracowników w dziale sprzedaży

    • Olga Pietrucik,  HR & sales director, MR JOB

    Przedstawimy najlepsze praktyki w rekrutacji oraz metodach utrzymania wykwalifikowanych pracowników w dziale sprzedaży, aby zbudować stabilny zespół.

  • 14:10Lunch

  • 15:10Transformacja zespołów sprzedażowych: od sprzedaży transakcyjnej do doradczej

    • Marek Waśkiewicz,  senior consultant, Twarowski & Partners
    • czym są 4 poziomy oddziaływania na klienta i dlaczego nie w każdej branży da się sprzedawać doradczo;
    • kim jest sprzedawca przyszłości, czyli jakie kompetencje sprzedażowe są niezbędnych do realizacji sprzedaży w modelu doradczym;
    • dlaczego tylko 1/4 sprzedawców jest gotowa zmienić sposób pracy i co możesz jako szef/dyrektor sprzedaży z tym zrobić;
    • dlaczego transformacja zespołu wymaga transformacji przywództwa, czyli jakie są Twoje zadania i niezbędne praktyki (w roli szefa/dyrektora sprzedaży), aby przeprowadzić transformację modelu sprzedaży.
  • 15:50Inkluzywność w zespole sprzedażowym: Budowanie jedności i efektywności poprzez różnorodność wiekową

    • Bartosz Bim,  dyrektor sprzedaży, NetFormers

    W tym wystąpieniu skoncentrujemy się na znaczeniu inkluzywności w zespole sprzedażowym oraz na budowaniu jedności i efektywności poprzez uwzględnienie różnorodności wiekowej. Omówimy strategie i praktyki, które pozwalają na tworzenie otwartego, wspierającego środowiska pracy, integrującego pracowników o różnych doświadczeniach zawodowych i wieku, co przyczynia się do sukcesu organizacji. 

  • 16:30Analiza rotacji klientów: Klucz do lojalności i zrozumienia rynku

    • Jan Paweł Janicki,  member of the board & head of sales

    Dowiedz się, jak analiza rotacji klientów może pomóc w zrozumieniu potrzeb i oczekiwań klientów oraz jak skutecznie zatrzymać ich przy naszej marce.

  • 17:10Zakończenie konferencji

    • Łukasz Suchenek,  project manager, Puls Biznesu
Agata Bilska

Agata Bilska

starszy dyrektor sprzedaży

Liderka w obszarze zarządzania działami sprzedaży i marketingu w branżach FMCG i Retail (Sport/Fashion), w takich międzynarodowych organizacjach jak adidas i Reckitt Benckiser na terenie krajów Europy wschodniej. Od prawie 20 lat z pasją buduje i skutecznie wprowadza na rynek strategie rozwoju dla zarządzanych marek i ich kanałów sprzedaży, na bazie wnikliwej analizy wpływając na poprawę wskaźników w P&L. Doświadczona w projektowaniu efektywnych struktur organizacyjnych oraz zarządzaniu zmianą w przedsiębiorstwie. Na co dzień dynamicznie dowodzi wysoko-efektywnym zespołem sprzedaży, kierując się szczerą współpracą by skutecznie realizować cele biznesowe. Prywatnie entuzjastka samorozwoju, certyfikowany coach oraz nauczyciel jogi.

Bartosz Bim

Bartosz Bim

dyrektor sprzedaży, NetFormers

Z branżą IT związany od czasów giełdy komputerowej w Warszawie (niezapomniana Grzybowska). Po ponad 20 latach pracy dla integratorów i dostawców kompleksowych rozwiązań IT & Security, takich jak Sygnity, Xerox, NTT Poland Ltd, czy ostatnio dla IBM Polska, od stycznia 2024 jestem dyrektorem sprzedaży w NetFormers. Cybersecurity znalazło się na ścieżce kariery zawodowej dosyć dawno, ale to w IBM Polska zrozumienie tego świata znacząco się rozwinęło. Zdecydowałem się na współpracę z NetFormers, bo oprócz kontynuacji wątku cybersecurity, otrzymałem misję utworzenia zespołu sprzedaży i rozwinięcia sprzedaży na nowych rynkach. Ostatnio większość czasu poświęcam na pracę z dyrektywą NIS2, która w perspektywie najbliższych lat powinna zmienić postrzeganie cyberbezpieczeństwa w firmach. Prywatnie mam w domu fantastyczną żonę i mądrego 16-latka. Dodatkowo jestem wielkim fanem siatkówki, trzymam kciuki za naszych na olimpiadzie!

Radek Buszan

Radek Buszan

segment lead and board member, Dell Technologies

Ekspert w dziedzinie nowoczesnych technologii i certyfikowany coach. Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży w Dell Technologies. Zarządza 18 osobowym zespołem. Prywatnie mąż, tata dwójki dzieci i aktywny sportowiec.

Przemysław Franczak

Przemysław Franczak

global category director, Lantmännen Unibake

Od 20 lat związany z branżą FMCG, Przemek wyróżnia się wyjątkową umiejętnością budowania i prowadzenia zespołów w różnych sektorach, od HoReCa po handel nowoczesny i tradycyjny. Jako dynamiczny lider, ceni współpracę międzyfunkcyjną, traktując różnorodność perspektyw jako klucz do sukcesu. Przemek ma na koncie budowanie i rozwijanie strategii kanałowych, uwzględniając potrzebę adaptacji do zmian zewnętrznych jak i wewnętrznych. Skuteczność jego działania i zdolność do zarządzania jest wykorzystywana do zarządzania projektami o znaczącym wpływie na organizację. Poza pracą, pasjonuje się rowerami i gotowaniem, co uważa za niezbędne dla zachowania równowagi i kreatywności w życiu zawodowym.

Łukasz Gajek

Łukasz Gajek

sales director Germany & Poland, LHH

Sales director for Germany & Poland / LHH. Na co dzień wspiera liderów i ich zespoły w obszarach trudnych zmian i rozwoju kompetencji. Uczestniczył w ponad stu projektach dla klientów z listy Global Fortune 500. Jego ekspertyza i doświadczenia biznesowe to: przygotowywanie oraz wdrażanie trudnych zmian i restrukturyzacji, rozwój kompetencji menedżerów i pracowników, rozwój zespołów sprzedaży i marketingu B2B. Jest współzałożycielem Inicjatywy 7/4/3.

Jan Paweł Janicki

Jan Paweł Janicki

member of the board & head of sales

Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w 6 branżach, na rynku krajowym i zagranicznym. Zaczynał jako przedstawiciel handlowy w branży FMCG. Specjalizuje się w zarządzaniu przedsiębiorstwami i zarządzaniu sprzedażą. Absolwent Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz Kompendium MBA w Quest Change Managers. Zdobył również wiedzę z zakresu sprzedaży i marketingu B2B w Instytucie Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Pracę zaczyna od diagnozy organizacji, następnie tworzy koncepcję, która przekuwana jest w strategię. Jego motto to: „Nie ma rzeczy niemożliwych”. Prywatnie instruktor Metody Wima Hofa – metody, która zmienia Życie.

Łukasz Korycki

Łukasz Korycki

z-ca redaktora naczelnego, Puls Biznesu

Zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”. Odpowiada w Bonnier Business Polska za projekty specjalne. Gospodarką w mediach zajmuje się od ponad 25 lat. Pracował w „Parkiecie” (dziennikarz, kierownik działu zagranicznego), „Gazecie Prawnej” (szef działu Biznes) „Rzeczpospolitej” (szef działu Firmy) i „Dzienniku Gazecie Prawnej” (zastępca redaktora naczelnego). Telewizyjny i radiowy komentator wydarzeń w polskiej i światowej gospodarce, autor wywiadów ekonomicznych w radiowej Trójce. Autor wielu artykułów prasowych, komentarzy. Członek kapituł, m.in. rankingów samorządów oraz rankingów CSR.

Artur Miękina

Artur Miękina

dyrektor sprzedaży projektowej i rozwoju e-biznesu, Asseco Data Systems

Dyrektor Sprzedaży Projektowej i Rozwoju e-Biznesu w Asseco Data Systems; Wiceprzewodniczący i Członek Rady Związku Cyfrowa Polska; Wiceprzewodniczący i ekspert Komitetu Administracji Cyfrowej Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT). Artur Miękina jako dyrektor sprzedaży łączy swoje głębokie zrozumienie cyfrowej administracji i bezpieczeństwa danych z umiejętnościami w zakresie sprzedaży i rozwoju biznesu. Jego doświadczenie w pracy z architekturą klucza publicznego (PKI) i elektronicznym podpisem, a także rola w tworzeniu jednego z kwalifikowanych Centrów Certyfikacji w Polsce, pozwalają mu na skuteczne prowadzenie projektów transformacji cyfrowej i wdrażanie procesów paperless. W Asseco Data Systems, gdzie pracuje od 2016 roku, wykorzystuje swoją wiedzę techniczną, aby napędzać innowacje i rozwiązania sprzedażowe, odpowiadając na potrzeby rynku w obszarze usług zaufania i identyfikacji elektronicznej.

Radosław Mincewicz

Radosław Mincewicz

country sales manager, Bolt Business

Od 13 lat związany ze sprzedażą. Na początku kariery związany z branżą mediową - Discovery Channel oraz Gazeta.pl. W ostatnich latach rozwija działy sprzedaży w startupach, m.in. rozwijał od podstaw dział sprzedaży Glovo jako Sales Manager na Polskę. Obecnie związany z Bolt, gdzie od zera budował obecność Bolt Business w Polsce oraz Czechach jako Country Sales Manager. W Bolt kieruje wertykałem Bolt Business, który pomaga organizować oraz zarządzać przejazdami służbowymi firm.

Olga Pietrucik

Olga Pietrucik

HR & sales director, MR JOB

HR & Sales Director w Agencji Pracy Tymczasowej MR JOB. Posiada bogate doświadczenie w zakresie sprzedaży usług. Na co dzień realizuje się w zarządzaniu sprzedażą usług HR na rynku polskim oraz zarządzaniem działem rekrutacji. Koordynuje cały proces obsługi klienta od momentu pozyskania po realizację. Dodatkowo tworzy dział HR i odpowiada za wszystkie wewnętrzne projekty rekrutacyjne w firmie. Swoim kilkunastoletnim doświadczeniem i pomysłami dzieli się z innymi poprzez pisanie artykułów dla pism branżowych. Pracę zawodową łączy z ogromnym zamiłowaniem do psychologii.

Łukasz Suchenek

Łukasz Suchenek

project manager, Puls Biznesu

Doświadczony project manager w branży konferencyjnej od 2014 roku, z obszernym portfolio obejmującym ponad 100 wysoko ocenianych wydarzeń dla kadry zarządzającej, managerów średniego szczebla i specjalistów. Początkowo tworzył konferencje w Rzeczpospolitej, a następnie dołączył do Evention, gdzie wyspecjalizował się w obszarze cyberbezpieczeństwa oraz technologii. Od sierpnia 2023 roku pracuje w Pulsie Biznesu, gdzie poszerza swoje horyzonty o wydarzenia z innych obszarów biznesowych. Koncentruje się na dostarczeniu uczestnikom najwyższej jakości wiedzy merytorycznej i praktycznych doświadczeń. Do wystąpień zaprasza jedynie ekspertów z bogatym doświadczeniem w danej dziedzinie. Jest przekonany, że wartościowe konferencje to te, które inspirują, uczą i pozostawiają trwały ślad w umysłach uczestników. Jego pasją jest tworzenie wyjątkowych konferencji, które stanowią wzorzec jakości w branży. Prywatnie mąż, ojciec, rowerzysta i akwarysta oraz promotor klasycznej elegancji.

Marcin Szulc

Marcin Szulc

członek zarządu, Polenergia Fotowoltaika

Marcin Szulc posiada 20-letnie doświadczenie w bankowości (pracował m.in. dla Ge Money Bank, Banku BPH, Alior Bank, BOŚ Bank oraz Inbank) i w firmach leasingowych (Cofidis, BOŚ Leasing), gdzie zajmował kluczowe stanowiska związane z zarządzaniem sprzedażą, obszarem biznesowym czy pełnił funkcje nadzorcze. Zajmuje się skalowaniem biznesu, rozwojem kanałów sprzedaży: tradycyjnych i on-line, a także transformacją biznesu. W portfolio swoich projektów ma sukcesy takie jak przekształcenie sieci oddziałów banku we franczyzy, fuzje banków, wdrożenie leasingu on-line czy udział w skalowaniu partnerstw w ujęciu paneuropejskim. Ukończył studia Executive MBA na INE Państwowej Akademii Nauk, wcześniej Zarządzanie Sprzedażą na SGH w Warszawie, a jeszcze wcześniej Psychologię w Zarządzaniu na Uniwersytecie Łódzkim.

tristan tresar

tristan tresar

założyciel, algorytmia

30.20.20 | 30 lat w sprzedaży | 20 lat w zarządzaniu nią | 20 lat wdrożeń modeli pracy w obszarze sprzedaży i nie tylko oraz systemów zarządzania | założyciel algorytmii | twórca algorytmii Sprzedaży i Zarządzania | specjalizacja: sprzedaż, zarządzanie obszarem sprzedaży I marketingu; zarządzanie zespołami sprzedaży | IT, finanse, fmcg, b. budowlana, ubezpieczenia, b. produkcyjne, retail.

Marek Waśkiewicz

Marek Waśkiewicz

senior consultant, Twarowski & Partners

Senior Consultant w Twarowski & Partners - Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Sandler Training Realizuje projekty doradcze i szkoleniowe w obszarze sprzedaży doradczej i konsultacyjnej na bazie uznanej na świecie metodyki sprzedaży Sandler Selling System. Wspiera organizacje w transformacji istniejących modeli sprzedaży i rozwija kompetencje zespołów handlowych. Na co dzień pracuje z czołowymi spółkami technologicznymi, instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi, firmami konsultingowymi oraz kluczowymi przedstawicielami branży przemysłowej. Od 18 lat związany ze sprzedażą. Posiada szerokie doświadczenie w wielu jej obszarach: od budowania struktur sprzedaży w segmencie B2B i zarządzanie zespołami sprzedażowymi przez samodzielne pozyskiwanie klientów z segmentu Enterprise oraz firm z segmentu SME po rozwój portfela i zwiększanie przychodów u istniejących klientów. Zwolennik sprzedaży bez presji. Pokazuje, że profesjonalna sprzedaż nie ma nic wspólnego z nachalnym wciskaniem swojego produktu czy rozwiązania.

Arkadiusz Wiśniewski

Arkadiusz Wiśniewski

dyrektor sprzedaży, Algomine

Dyrektor Sprzedaży, Partner i Konsultant odpowiedzialny za rozwój Algomine. Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym w takich jak organizacjach, jak IBM, SAS, Teradata. Od połowy lat 90. zajmuje się systemami wspierającymi podejmowanie decyzji, platformami danych oraz zastosowaniami sztucznej inteligencji.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Łukasz Suchenek

Łukasz Suchenek

Project Manager

695 506 945

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Dyrektor Sprzedaży 2024

Wstęp bezpłatny

Dyrektor Sprzedaży 2024

Wstęp bezpłatny

Dyrektor Sprzedaży 2024

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Dyrektor Sprzedaży 2024

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa