Ostatni rok przyniósł branży e-commerce wiele wyzwań, ale także otworzył drzwi przed nowymi możliwościami. W obliczu wysokiej inflacji, zauważalnego spadku entuzjazmu kupujących oraz wzrostu kosztów prowadzenia biznesu, rynek e-commerce musiał dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Niemniej jednak, według najnowszego raportu Gemius za rok 2022*, Polska utrzymuje się jako entuzjastyczny gracz na polu zakupów online, gdzie aż 77% internautów wybiera tę formę zakupową. Pandemia wprowadziła nas w erę rozkwitu e-commerce, a zwiększona popularność zakupów online utrzymuje się do dziś - kupowanie online nie tylko stało się stałym elementem naszego życia, ale również zdobyło reputację wygodnej i nieskomplikowanej alternatywy.
Warto też zauważyć, że rozwój technologii w branży e-commerce nabrał olbrzymiego tempa. Każdego dnia pojawiają się nowe trendy, innowacje i narzędzia, a liczba świadomych e-konsumentów stale rośnie. Oznacza to, że czasy świetności e-commerce trwają, pod warunkiem, że będziemy świadomi i elastyczni wobec dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej. Kluczem do sukcesu jest zatem baczna obserwacja trendów, optymalizacja działań oraz zdolność adaptacji do warunków, w jakich prowadzimy nasz e-biznes.
Właśnie dlatego, zapraszamy serdecznie do udziału w zupełnie nowym wydarzeniu branży, jakim jest E-commerce Evolution Summit, który odbędzie się 21 oraz 22 lutego w Warszawie.
Podczas tej konferencji chcemy spojrzeć na branżę e-commerce z różnych perspektyw, zrozumieć aktualne trendy, poznać innowacje i dzielić się strategiami dostosowanymi do nowej rzeczywistości. Zapraszamy do udziału w dyskusji, dzielenia się doświadczeniami i razem odkrywania optymalnych dróg do sukcesu w fascynującym świecie e-commerce.
Podczas konferencji m.in.:
- POROZMAWIAMY o szeregu rozwiązań optymalizacyjnych dla branży e-commerce na 2024 rok
- POSŁUCHAMY o pozacenowej przewadze konkurencyjnej w e-commerce
- OMÓWIMY znaczenie omnikanałowości i dlaczego warto w nią inwestować?
- DOWIEMY SIĘ w jaki sposób wykorzystywać sieci społecznościowe do budowania świadomości marki i pozyskiwania klientów
- Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ jak budować engagement klienta, żeby chciał u nas kupować
- ZAPREZENTUJEMY sposoby na identyfikowanie, klasyfikację oraz blokowanie fikcyjnych użytkowników
- POZNAMY aktualne obowiązki prawne w e-commerce
W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.
Do udziału zapraszamy m.in.:
- Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
- Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
- Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
- Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
- Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
- Project i Brand Menedżerów
- Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.
*Raport „E-commerce w Polsce" Gemius 2022
Zapraszamy serdecznie!

















































