E-commerce Evolution Summit
E-commerceWarszawaKonferencja
 ‑ 
Hotel Polonia Palace
 ‑ 
E-commerce Evolution Summit
E-commerce Evolution Summit
Budowanie przewagi konkurencyjnej oraz optymalizacji kosztowej w nowej rzeczywistości

Wstęp bezpłatny

Ostatni rok przyniósł branży e-commerce wiele wyzwań, ale także otworzył drzwi przed nowymi możliwościami. W obliczu wysokiej inflacji, zauważalnego spadku entuzjazmu kupujących oraz wzrostu kosztów prowadzenia biznesu, rynek e-commerce musiał dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Niemniej jednak, według najnowszego raportu Gemius za rok 2022*, Polska utrzymuje się jako entuzjastyczny gracz na polu zakupów online, gdzie aż 77% internautów wybiera tę formę zakupową. Pandemia wprowadziła nas w erę rozkwitu e-commerce, a zwiększona popularność zakupów online utrzymuje się do dziś - kupowanie online nie tylko stało się stałym elementem naszego życia, ale również zdobyło reputację wygodnej i nieskomplikowanej alternatywy.

Warto też zauważyć, że rozwój technologii w branży e-commerce nabrał olbrzymiego tempa. Każdego dnia pojawiają się nowe trendy, innowacje i narzędzia, a liczba świadomych e-konsumentów stale rośnie. Oznacza to, że czasy świetności e-commerce trwają, pod warunkiem, że będziemy świadomi i elastyczni wobec dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej. Kluczem do sukcesu jest zatem baczna obserwacja trendów, optymalizacja działań oraz zdolność adaptacji do warunków, w jakich prowadzimy nasz e-biznes.

Właśnie dlatego, zapraszamy serdecznie do udziału w zupełnie nowym wydarzeniu branży, jakim jest E-commerce Evolution Summit, który odbędzie się 21 oraz 22 lutego w Warszawie

Podczas tej konferencji chcemy spojrzeć na branżę e-commerce z różnych perspektyw, zrozumieć aktualne trendy, poznać innowacje i dzielić się strategiami dostosowanymi do nowej rzeczywistości. Zapraszamy do udziału w dyskusji, dzielenia się doświadczeniami i razem odkrywania optymalnych dróg do sukcesu w fascynującym świecie e-commerce.

Podczas konferencji m.in.:

  • POROZMAWIAMY o szeregu rozwiązań optymalizacyjnych dla branży e-commerce na 2024 rok
  • POSŁUCHAMY o pozacenowej przewadze konkurencyjnej w e-commerce
  • OMÓWIMY znaczenie omnikanałowości i dlaczego warto w nią inwestować?
  • DOWIEMY SIĘ w jaki sposób wykorzystywać sieci społecznościowe do budowania świadomości marki i pozyskiwania klientów
  • Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ jak budować engagement klienta, żeby chciał u nas kupować
  • ZAPREZENTUJEMY sposoby na identyfikowanie, klasyfikację oraz blokowanie fikcyjnych użytkowników
  • POZNAMY aktualne obowiązki prawne w e-commerce 

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.

Do udziału zapraszamy m.in.:

  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Menedżerów
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.


*Raport „E-commerce w Polsce" Gemius 2022


Zapraszamy serdecznie!

Partnerzy:

Partner Strategiczny

Mastercard

Partner

AmazonPayU

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:15Rejestracja uczestników, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami oraz uczestnikami konferencji!


  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • ,  Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:10Sytuacja makroekonomiczna oraz jej implikacje dla branży e-commerce

    • Ignacy Morawski,  Główny Ekonomista, Puls Biznesu
  • 09:35Jak skutecznie ograniczyć koszty prowadzenia e-biznesu - zwiększ swoją sprzedaż i zadowolenie klienta dzięki optymalizacji procesów logistycznych, strategicznym podejściu do analityki danych oraz usłudze ostatniej mili w modelu fulfillment

    • Łukasz Wysokiński,  Dyrektor Zarządzający Fulfillment, InPost
    • Marcin Radecki,  CEO, Dataverse-Pro

    CASE STUDY INPOST

    Niestabilna sytuacja gospodarcza oraz zmieniające się preferencje i zachowania klientów zaczynają coraz bardziej komplikować skuteczne prowadzenie e-commerce. Istnieją jednak sposoby na osiągnięcie stabilnego wzrostu i budowę przewagi konkurencyjnej. Kluczem do tego jest nie tylko zbieranie odpowiednich danych, ale również ich analiza, stawianie właściwych pytań i ciągłe eksperymentowanie. Równolegle, zwiększenie sprzedaży wymaga podejścia skoncentrowanego na odpowiedniej strategii, jak i na odpowiednich procesach logistycznych oraz optymalizacji ostatniej mili. Tego typu rozwiązania może zapewnić odpowiedni operator fulfillment, który godzi ze sobą potrzeby zarówno właściciela e-sklepu, jak i klienta końcowego.

  • 10:10Pozacenowe przewagi konkurencyjne w e-commerce

    • Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak,  Head of E-commerce & Digital Marketing, ANIA KRUK

    CASE STUDIES Z BRANŻY REATIL (B2C)

  • 10:45Przerwa kawowa oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami oraz uczestnikami konferencji!


  • 11:10Dobre praktyki integracji e-commerce'u z sieciami społecznościowymi

    • Aneta Chrzanowska,  Social Media Manager w Sinsay, Grupa LPP

    CASE STUDY SINSAY

    • W jaki sposób wykorzystywać sieci społecznościowe do budowania świadomości marki i pozyskiwania klientów.
    • Sieci społecznościowe jako element strategii budowania „love brand”.
  • 11:45Szybkość, bezpieczeństwo, wygoda – czyli bezkompromisowe płatności w e-commerce

    • ,  Moderator: Eugeniusz Twaróg, dziennikarz, Puls Biznesu
    • Daria Auguścik,  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu e-commerce w polskim oddziale, Mastercard Europe

    FIRESIDE CHAT MASTERCARD

  • 12:15Customer Experience w E-commerce. Jak budować engagement klienta, żeby chciał u nas kupować

    • Adrian Wojtasik,  Digital Customer Experience Manager, mBank
    • Marta Markowska,  koordynator ds. sprzedaży w kanałach elektronicznych, mBank

    CASE STUDY mBANK

    • Jak w mBanku budujemy engagement i zaufanie klienta w aplikacji mobilnej
    • Jakie funkcjonalności warto wdrażać by klient wracał do naszej aplikacji
    • Czy to ważne do kogo piszemy? czyli o tym jak ważna jest personalizacja komunikacji.
    • Czy klienci czytają nasze wiadomości? A czy je lubią?
  • 12:45Identyfikowanie, klasyfikacja i blokowanie fikcyjnych użytkowników, botów i automatów w celu zwiększenia efektywności wydatków marketingowych

    • Zbigniew Nowicki,  Co-Managing Director, partner, Bluerank

    CASE STUDY

    • Przykład: omówienie działań zrealizowanych dla marki Rainbow - R.pl, gdzie dzięki wyeliminowaniu fikcyjnych użytkowników wzrosła efektywność wydatków marketingowych i przyniosła dodatkowe 5 milionów sprzedaży.
    • Zjawisko: obecność fikcyjnych użytkowników, botów i automatów szkodzi reklamie digital ponieważ zwiększa koszty reklamowe i zmniejsza skuteczności działań marketingowych.
    • Strategia: do walki ze zjawiskiem wykorzystujemy sztuczną inteligencję, dzięki której identyfikujemy i znamy typy fikcyjnych użytkowników, botów i automatów.
    • Działanie: w celu poprawy skuteczności działań marketingowych blokujemy zidentyfikowanych fikcyjnych użytkowników, boty i automaty.
  • 13:20Przerwa na lunch

  • 14:10Nowoczesny e-commerce w modelu cross border - pierwsze doświadczenia i prognozy na 2024 rok

    • ,  Moderatorka: Monika Stefaniak, członkini zarządu i współwłaścicielka, Shumee S.A.
    • Dagmara Ollesz-Miącz,  dyrektor eCommerce, TATUUM
    • Daria Auguścik,  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu e-commerce w polskim oddziale, Mastercard Europe
    • Daniel Blumczyński,  Head of Sales Development and SMB, Członek Zarządu, PayU S.A. (PayU GPO)
    • Damian Wiszowaty,  Założyciel oraz CEO, Gonito

    PANEL DYSKUSYJNY

    • Doświadczenia dużych i małych e-commerców w ekspansji zagranicznej
    • Czemu warto się zdecydować na taki ruch?
    • Możliwości, ograniczenia i pułapki
  • 14:50Cross border – przykład udanej ekspansji na rynki zagraniczne

    • Monika Stefaniak,  członkini zarządu i współwłaścicielka, Shumee S.A.

    CASE STUDY vidaXL


  • 15:15Jak pogodzić handel przez e-sklep ze sprzedażą przez marketplace w Polsce i za granicą

    • ,  Moderator: Kacper Rozenbaum, Dyrektor Rozwoju Biznesu i Partnerstw, BaseLinker
    • Agata Jasińska,  Menedżerka ds. usług handlowych, Amazon
    • Karol Zych,  E-commerce Director Poland, Calzedonia Group

    PANEL DYSKUSYJNY

    • Jak zarządzać aukcjami i sprzedażą w różnych kanałach równolegle?
    • Jak poradzić sobie z obsługą Klientów, zamówień i logistyki z jednego miejsca?
    • Czy średni sklep internetowy ma szansę w konkurencji z gigantami (może to kolosi na glinianych nogach)?
  • 15:55Marketplace a promowanie swojej strony internetowej

    • Zbigniew Nowicki,  Co-Managing Director, partner, Bluerank
    • Przemysław Żbikowski,  Head of E-commerce, LIBER S.A.

    FIRESIDE CHAT LIBER S.A.

    • Doświadczenie w inwestowaniu we własną stronę, własną markę oraz opieraniu się na cudzych rozwiązaniach, ale za to oferujących zaawansowane i nowoczesne rozwiązania
    • Pros and cons – czy można osiągnąć złoty środek? 
  • 16:25Zakończenie pierwszego dnia konferencji

  • 09:00Rejestracja, poranna kawa

  • 09:30ESG – nowy wymiar konkurencyjności w e-Commerce- wymogi regulacyjne, ryzyka i szanse

    • ,  Moderatorka: Ewa Sowińska, partnerka, ESO Audit
    • Anna Rutkowska - Didiuk,  Co-owner, Mokosh Cosmetics
    • Kamila Solon-Serek,  Kierownik Zespołu Komunikacji i Projektów ESG, InPost
    • Jacek Hutyra,  Chief ESG Officer, Leroy Merlin Polska

    PANEL DYSKUSYJNY

    • Wpływ nowych wymagań na organizację

    -Wpływ bezpośredni – regulacje

    -Wpływ pośredni – łańcuch wartości, presja klientów

    • Zielony marketing – czyli jaki?
    • Nowe modele biznesowe
    • Decyzje instytucji finansowych – taksonomia
    • Prawa człowieka /Różnorodność
  • 10:10Omnichannel - jakie znaczenie ma dziś omnikanałowość i dlaczego warto w nią inwestować?

    • Mirek Drab,  Dyrektor Marketplace, Empik Group

    CASE STUDY EMPIK

    • Jakie znaczenie ma dziś omnikanałowość i co może nam dać?
    • Jakie wyzwania rodzi transformacja omnikanałowa?
    • Empik Case study – jak pogodzić doświadczenie klienta w kanale off-line i online z modelem marketplace?
  • 10:45Wyzwania logistyczne w e-commerce w obliczu rozwoju omnichannel’u

    • Damian Kołata,  Partner, Head of Industrial & Logistics / E-Commerce CEE w globalnej agencji doradczej Cushman & Wakefield
    • Michał Prochownik,  Director of Logistics, ANSWEAR.com

    FIRESIDE CHAT ANSWEAR.COM

  • 11:10Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami oraz uczestnikami konferencji!


  • 11:35Skuteczne optymalizacje w e-commerce w dobie rosnących kosztów

    • Piotr Suchodolski,  VP of Marketing and eCommerce, Grupa Modne Zakupy

    CASE STUDIES INTYMNA (GRUPA MODNE ZAKUPY)

    • Optymalizacja kosztów ruchu płatnego w e-commerce & kosztów fulfillmentu.
    • Lejek zakupowy – mit czy fakt? Jak zwiększać konwersję koszyka?
    • Jak zwiększać transakcyjność stron kategorii w sklepie multibrandowym?
    • Efektywne działania Marketing Automation bez własnej aplikacji.  


  • 12:05Praktyczne aspekty cyfryzacji

    • Jacek Palec,  niezależny ekspert (ex. Frisco.pl)

    CASE STUDY

    • Problem z definicją
    • Impact na kluczowe działy
    • Wymiary digitalizacji
    • Kluczowe problemy i jak sobie z nimi radzić
  • 12:35Przykłady technologii oraz doznania klienta z kontaktem z automatyzacją w obsłudze

    • Piotr Skobało,  Chief Operations Officer, Selsey

    CASE STUDY SELSEY

    • Chatboty i sztuczna inteligencja stają się coraz powszechniejszym narzędziem w e-commerce, pomagając w obsłudze klienta i zwiększaniu sprzedaży – jakie są doznania klienta z kontaktem z automatyzacją w obsłudze?
  • 13:05Wielka Moc Personalizacji – jak wykorzystywać ją mądrze w praktyce

    • Anna Heimberger,  Prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu; CEO, Managing Partner, Bateau Polska
    • Łukasz Kierus,  prezes zarządu, Glosel

    FIRESIDE CHAT GLOSEL

    • Personalizacja UX - czy wszystko będziemy (możemy?) opierać o sztuczną inteligencję?
    • Czy niewłaściwie skalibrowaną personalizacją możemy zrobić więcej szkody niż pożytku?
  • 13:30Przerwa na lunch

  • 14:20Microsoft Advertising - klucz do efektywności w biznesie

    • Bartłomiej Majas,  Senior Microsoft Advertising Consultant, Full Stack Experts Sp. z o.o.

    CASE STUDIES

    Rainbow Tours - Skuteczne wykorzystanie Microsoft Audience Network 

    Dom Volvo - „Pierwsze auto sprzedane”, czyli jak i po co prowadzić działania Microsoft Advertising

    • Microsoft Advertising w Polsce – jak to w rzeczywistości działa?
    • Co można zyskać, czego oczekiwać w tym kanale?
    • Czy Microsoft Advertising to tylko reklamy tekstowe w Bing
    • Co znajdziemy w Microsoft Advertising, czego nie ma w Google
  • 14:50Decyzje zakupowe poszczególnych pokoleń – od Silversów po Zetki

    • Magdalena Kowalczyk - Kapica,  Head of e-Commerce Content & Product, Moliera2
    • Karol Jedliński,  Founding Partner, hagen comm

    FIRESIDE CHAT MOLIERA 2

    • Czy warto dywersyfikować działania wobec poszczególnych pokoleń
  • 15:15Nowe obowiązki w zakresie ochrony użytkowników – co oznaczają dla e-commerce i marketingu online?

    • Monika Hughes,  Counsel w praktyce Commercial kancelarii Bird & Bird
    • Nowe obowiązki platform w związku z wejściem w życie Digital Services Act

    -Postępowanie dot. nielegalnych treści

    -Dodatkowe obowiązki informacyjne

    • Reklamy w social mediach:

    -Zastrzeżenia prawne (disclaimery)

    -Influencer marketing

  • 15:45Zakończenie konferencji

Daria Auguścik

Daria Auguścik

Dyrektorka ds. rozwoju biznesu e-commerce w polskim oddziale, Mastercard Europe

Odpowiada za strategię i realizację działań firmy w obszarze rozwoju sieci akceptacji kart płatniczych w e-commerce oraz za współpracę biznesową z agentami rozliczeniowymi i partnerami handlowymi. Jest także odpowiedzialna za budowanie lepszego doświadczenia klientów korzystających z płatności kartą w e-commerce. Daria dołączyła do Mastercard w 2011 roku jako Customer Delivery Manager, odpowiadając za techniczne wdrożenia nowych produktów i usług firmy na rynku polskim. Była m.in. odpowiedzialna za innowacyjny projekt wdrożenia pierwszych płatności mobilnych. Daria Auguścik ma 16 lat doświadczenia w branży płatniczej. Karierę zawodową rozpoczynała w ING Banku Śląskim w departamencie kart płatniczych. Odpowiadała tam za produkty kartowe; wdrażała w Banku technologię EMV oraz technologię płatności zbliżeniowych dla kart debetowych i kart kredytowych. Jest absolwentką ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z zakresu finansów międzynarodowych i bankowości.

Mirek Drab

Mirek Drab

Dyrektor Marketplace, Empik Group

W 2020 roku dołączył do Grupy Empik, gdzie jako Dyrektor Marketplace odpowiada za kompleksowy rozwój platformy EmpikPlace. Przed Empikiem pełnił rolę COO w dwóch start-upach: Lisek.App i Revo Technologies. Wcześniej był związany z firmą Avon, gdzie odpowiadał m.in. za transformację cyfrową i rozwój kanału e-commerce w obszarze EMEA, jak również zdobywał doświadczenie w McKinsey & Company. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Politechniki Warszawskiej. W wolnym czasie podróżuje, biega i czyta książki.

Anna Heimberger

Anna Heimberger

Prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu; CEO, Managing Partner, Bateau Polska

Monika Hughes

Monika Hughes

Counsel w praktyce Commercial kancelarii Bird & Bird

Doradza przedsiębiorcom od 2011 roku. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie analizy, oceny i przygotowywania umów z zakresu prawa własności intelektualnej, przeprowadzania i koordynacji procesów due diligence oraz negocjacji umów licencji, sublicencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich. Wspiera klientów w sporach sądowych, w tym posiada szczególne doświadczenie w zakresie postępowań polubownych o naruszenie praw do domeny internetowej. Jej doświadczenie obejmuje także analizę, ocenę i przygotowywanie umów o dostawę oprogramowania, w tym umów tworzonych w modelu agile dla dostawców systemów IT. Doradzała wiodącym dostawcom platform internetowych oraz przedsiębiorcom z sektora sprzedaży detalicznej online w zakresie zgodności modeli biznesowych z przepisami prawa. Posiada szczególne doświadczenie w projektowaniu regulaminów sprzedaży online (zarówno B2B, jak i B2C) oraz regulaminów kart podarunkowych dla sieci sprzedażowych o zasięgu ogólnopolskim. Posiada bogate doświadczenie w zakresie negocjacji umów o dostawę usług świadczonych w chmurze, w tym m.in. dla podmiotów objętych nadzorem KNF. Przed dołączeniem do Bird & Bird doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanych kancelariach prawnych. Jest autorką publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej, nowych technologii i e-commerce oraz prelegentką podczas szkoleń i warsztatów z tej tematyki. Jest absolwentką prawa oraz europeistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestniczyła również w Szkole Prawa Brytyjskiego prowadzonej we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim. Jest wpisana na listę adwokatów Izby Adwokackiej w Warszawie.

Łukasz Kierus

Łukasz Kierus

prezes zarządu, Glosel

Od 2000 roku prężnie działa w branży e-commerce, rozwijając platformy zakupowe. Swój pierwszy sklep internetowy poświęcony ezoteryce – CzaryMary.pl uruchomił w 2003 roku. Jest również założycielem jednej z największych księgarni internetowych w Polsce TaniaKsiazka.pl oraz sklepu internetowego z asortymentem FMCG i zdrową żywnością Bee.pl. Aktualnie to właśnie w ich rozwój angażuje się najbardziej. Jego ostatnią inwestycją jest startup NextPlease! oferujący aplikację do sprzedaży przeczytanych książek. Razem z twórcami aplikacji - Danielem Wojciechowskim i Adamem Oleksiakiem - zajął 26. miejsce w 12. edycji rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie” organizowanym przez brief.pl. Systematycznie przekazuje część dochodów ze sprzedaży książek podopiecznym Fundacji „Pomóż Im” na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci. Popularyzuje aktywność ruchową sponsorując i współorganizując wydarzenia sportowe Fundacji Białystok Biega i uczestnicząc w wielu

Damian Kołata

Damian Kołata

Partner, Head of Industrial & Logistics / E-Commerce CEE w globalnej agencji doradczej Cushman & Wakefield

Menedżer z 20-letnim doświadczeniem, koncentrujący się na współpracy firm w ramach poszczególnych ogniw logistycznego łańcucha dostaw. Odpowiadał za zakupy, prognozowanie popytu i zarządzanie zapasami, organizację dystrybucji, a także operacje e-commerce dla największej europejskiej platfomy modowej w magazynach o powierzchni ponad stu boisk piłkarskich, w których zatrudnienie przewyższało liczbę mieszkańców Szklarskiej Poręby. Rozwijał logistykę oraz e-commerce dla firm ThyssenKrupp, TZMO S.A. oraz FIEGE. Były członek Rady Naukowej Instytutu Logistyki i Magazynowania, wykładowca akademicki na UE w Poznaniu i WSB w Toruniu, członek zarządu E-Commerce Logistics Expert Association. Współautor publikacji „Biblia e-biznesu 3.0” oraz „Dochodowy E-Commerce”. Pasjonuje się logistyką w obszarze E-Commerce oraz jej wpływem na coraz większe wymagania w stosunku do powierzchni magazynowych.

Magdalena Kowalczyk - Kapica

Magdalena Kowalczyk - Kapica

Head of e-Commerce Content & Product, Moliera2

Bartłomiej Majas

Bartłomiej Majas

Senior Microsoft Advertising Consultant, Full Stack Experts Sp. z o.o.

Z branżą SEM związany od 2015 r. W Bluerank odpowiadał za prowadzenie kampanii Google Ads dla czołowych klientów agencji. Od 2023 roku odpowiedzialny za rozwój Microsoft Advertising w Polsce i CEE z ramienia Full Stack Experts. Pasjonuje go sport - swoją naturę ultra zawodnika przekłada na prowadzone projekty, gdzie kolejne wyzwania przyjmuje z uśmiechem na twarzy.

Marta Markowska

Marta Markowska

koordynator ds. sprzedaży w kanałach elektronicznych, mBank

W mBanku odpowiedzialna za rozwój strategii e-commerce dla klientów detalicznych, w ramach której koncentruje się na rozwoju nowych kanałów i zwiększaniu efektywności cyfrowej sprzedaży, zgodnie z ideą Customer Journey. Posiada szerokie, ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i public relations, które zdobywała zarówno po stronie klientów jak i agencji digital. Pracowała także w mediach. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem uczestnicząc w projektach organizacji branżowych oraz jako juror w konkursach marketingowych (IAB Mixx Awards, Dimaq Uni). Prowadzi zajęcia dla studentów. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.

Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak

Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak

Head of E-commerce & Digital Marketing, ANIA KRUK

Zarządza efektywnością sklepu www.aniakruk w firmie skalowanej z perspektywy online-first. Ponad 11 lat pracy w marketingu pozwoliło jej wyspecjalizować się w zagadnieniach związanych z maksymalizacją przychodów dzięki e-commerce i narzędziom digital marketingu. Zawodowe doświadczenia zdobywała w takich firmach jak Grupa DOMODI, ENTER AIR, KAZAR Footwear oraz BURDA Media Polska, gdzie odpowiedzialna była za kompleksowe działania w sieci, skierowane na wzrost, skalowanie biznesu oraz dotarcie do nowych segmentów rynkowych.

Ignacy Morawski

Ignacy Morawski

Główny Ekonomista, Puls Biznesu

Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym, gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty. W latach 2012-16 zdobył wiele wyróżnień w licznych rankingach, zajmując m.in. dwukrotnie miejsce na podium konkursu na najlepszego analityka makroekonomicznego organizowanego przez "Rzeczpospolitą" i NBP. W 2017 roku znalazł się na liście New Europe 100, wyróżniającej najbardziej innowacyjne osoby Europy Środkowej, publikowanej przez "Financial Times". W 2019 r. wyróżniony przez ThinkTank jako jeden z 10 ekonomistów najbardziej słuchanych przez polski biznes. W tym samym roku projekt SpotData, który założył, został nominowany do nagrody GrandPress Digital. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Zbigniew Nowicki

Zbigniew Nowicki

Co-Managing Director, partner, Bluerank

Od ponad 20 lat związany z branżą internetową. Współwłaściciel Bluerank, odpowiedzialny za obszar Explore: partnerstwa, ekspansję zagraniczną firmy oraz nowe rozwiązania w obszarze e-commerce. Przewodniczący Rady w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Pionier badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, inicjator powstania międzynarodowych porozumień agencji digital marketingu. Promotor działań charytatywnych Bluerank. Ultramaratończyk, fan hard rocka i psów rasy labrador retriever.

Dagmara Ollesz-Miącz

Dagmara Ollesz-Miącz

dyrektor eCommerce, TATUUM

Jestem managerem z kilkunastoletnim doświadczeniem w największych polskich markach odzieżowych, ekspertem z obszaru ecommerce, członkiem Digital Experts Club. Pracowałam zarówno na rozwiązaniach typu SaaS, jak i na rozwiązaniach dedykowanych. Od 4 lat jestem Dyrektorem eCommerce w TATUUM i w 2021 roku otrzymaliśmy wyróżnienie w jednym z najważniejszych konkursów branżowych organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej- eCommerce Polska Awards w kategorii Best e-Commerce Retailer.W 2022r byłam nominowana w konkursie Dyrektor eCommerce roku. Obecnie zawodowo skupiona jestem przede wszystkim na ekspansji zagranicznej, rozwijaniu omnichannel i optymalizacji performance marketingu.

Jacek Palec

Jacek Palec

niezależny ekspert (ex. Frisco.pl)

Od ponad 10 lat współtworzy rozwój biznesu e-grocery w Polsce. Od 2019 roku Prezes Frisco S.A. W ostatnim czasie zarządzał rozwojem rynku eFMCG w strukturach największego polskiego marketplace’u Allegro.pl. Swoją karierę zawodową rozpoczął 20 lat temu w sektorze bankowym, a managerskie kompetencje kształtował współtworząc, a następnie rozwijając Euro Bank S.A., w którym piastował przez wiele lat stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Po akwizycji Euro Bank S.A przez francuską grupę finansową Societe Generale pozostał na rynku kapitałowym gdzie zarządzał funduszem inwestycji zalążkowych - AIP Seed Capital inwestującym w start-up’y.

Anna Rutkowska - Didiuk

Anna Rutkowska - Didiuk

Co-owner, Mokosh Cosmetics

Menedżerka, coach, psycholog społeczny, entuzjastka naturalnej pielęgnacji i zdrowego stylu życia. W 2014 roku założyła spółkę Mokosh produkującą kosmetyki naturalne ze składnikami aktywnymi o udowodnionym działaniu, która bardzo szybko stała się rentowna. W firmie zajmuje się handlem zagranicznym, marketingiem i PR-em. Produkty firmy Mokosh zdobyły uznanie w Polsce, są obecne w wielu kanałach sprzedaży, a od dwóch lat cieszą się coraz większą popularnością za granicą w kilkudziesięciu krajach w UE i poza nią. Firma Mokosh posiada w swoim portfolio ponad 100 produktów pod marką Mokosh/ Mokann Cosmetics, a także produkowanych kontraktowo dla innych marek naturalnych. Zarówno spółka Mokosh, jak i produkowane przez nią kosmetyki na przestrzeni kilku lat działalności były docenione w wielu branżowych pismach (m.in. Forbes, Puls Biznesu, Kierunek Kosmetyki, MIT Sloan) i otrzymały szereg nagród (e-Gazele Biznesu, Glamour Glammies, Prix de Beaute Cosmopolitan, Top Avanti, Qltowy kosmetyk, Love Cosmetics Awards i wiele innych). Anna Rutkowska-Didiuk wraz ze swoją wspólniczką Anną Didiuk otrzymała tytuł Bizneswoman Roku 2019 w konkursie Sukces Pisany Szminką w kategorii Biznes Roku.

Piotr Skobało

Piotr Skobało

Chief Operations Officer, Selsey

Menadżer z praktycznym, 20 letnim doświadczeniem w logistyce, zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz posprzedażowej obsłudze Klienta m.in. w branży produkcyjnej, handlowej, e-commerce oraz usług logistycznych. Od ponad 10 lat osobiście odpowiedzialny za całą funkcję Supply Chain, od opracowania strategii po jej skuteczną egzekucję, w organizacjach z wielomiliardowymi przychodami. Zarządzał kilkuset milionowymi budżetami, prowadząc projekty rozwojowe oraz optymalizacyjne, mających realny wpływ na wynik EBITDA. Wyznawca Six Sigma. Absolwent studiów MBA na Franklin University. Partner Tompkins Ventures w Polsce, międzynarodowej sieci ekspertów Supply Chain. Wykładowca na studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Ewa Sowińska

Ewa Sowińska

partnerka, ESO Audit

Mentorka, Gdańszczanka, Kreatorka Społeczności, Ekspertka w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wcześniej Członkini Zarządu PricewaterhouseCoopers. Biegła rewidentka z ponad 25 letnim stażem pracy w firmach audytorskich. Wiceprezes Polskiej Izby Biegłych Rewidentów w latach 2015-2019 Członkini Rady Programowej Open Eyes Economy Summit oraz Kongresu Solidarni w Rozwoju. Mentorka studiów podyplomowych „ESG w praktyce” w SANS, Ambasadora 30%Club Poland. Członkini: • Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych • Rady Konsultacyjnej przy Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. • Kapituły Konkursu Forum Odpowiedzialnego Biznesu na najlepsze Raporty Społeczne. • Rady Programowej Liceum LifeSkills i jego wolontariuszka • Kapituły Konkursu Verba Veritatis na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu. Mówczyni i Moderatorka paneli dyskusyjnych wokół ekonomii wartości, odpowiedzialnej edukacji, Przywództwa na rzecz klimatu i zrównoważonego rozwoju. Wykładowca akademicki z zakresu etyki biznesu i zrównoważonego rozwoju Ekspertka Projektu Climate Leadership https://climateleadership.pl/ Laureatka: • Nagrody Forum Odpowiedzialnego Biznesu – Ludzie którzy zmieniają biznes • Międzynarodowej Nagrody Edukacji i Biznesu: Archipelagi Relacji 2019 #THINK #ENGAGE Wspiera Artystów i łączę ich ze światem biznesu Łączy Ludzi Nauki z Biznesem Ambasadorka 17 Celów ONZ w tym celu 5 RÓWNOŚĆ PŁCI – wspieram autorki Raportu „Udział Kobiet we władzach a efektywność spółki” (raport CFA) w promowaniu tego Raportu i danych z niego wynikających Orędowniczką zmian w edukacji, bo wg mnie „Lepszy świat zaczyna się od lepszej szkoły”

Piotr Suchodolski

Piotr Suchodolski

VP of Marketing and eCommerce, Grupa Modne Zakupy

Adrian Wojtasik

Adrian Wojtasik

Digital Customer Experience Manager, mBank

Lider strategii i innowacji. W mBanku od ponad 8 lat. Zdobywał doświadczenie w wielu obszarach od marketingu (realizując kampanie mediowe) przez sprzedaż digital, aż po rozwój aplikacji mobilnej mBanku. Certyfikowany Product Owner. Uczestniczył w wielu projektach i inicjatywach, między innymi jako leader streamu w projekcie nowej bankowości internetowej. Od roku Menadżer zespołu Customer Expirience składającego się z ekspertów UX/UI Design, research, oraz UX writerów. Odpowiedzialny za NPS aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej, projektowanie usług oraz ścieżek klientowskich, oraz komunikację z klientami . Głęboko wierzy w to, że wszystko da się zrobić prościej.

Łukasz Wysokiński

Łukasz Wysokiński

Dyrektor Zarządzający Fulfillment, InPost

Manager z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i rozwoju biznesu e-commerce. Od ponad 25-lat aktywny w międzynarodowym biznesie i wielokulturowych środowiskach biznesowych. Koncentruje się na sprzedaży, rozwoju spółek, handlu transgranicznym, wdrażaniu procesów i dostarczaniu synergii dostosowanych do każdego modelu biznesowego dedykowanego rynkom B2B, B2C a w szczególności operacjom logistycznym fulfillment. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, audycie procesów end2end dla e-commerce, rozwoju e-commerce fulfillment na rynkach europejskich oraz sprzedaży (między innymi w grupach kapitałowych OEX, Asseco Poland, Prokom Software, Orkla Food).

Karol Zych

Karol Zych

E-commerce Director Poland, Calzedonia Group

Przemysław Żbikowski

Przemysław Żbikowski

Head of E-commerce, LIBER S.A.

Przemysław Żbikowski, to doświadczony profesjonalista w dziedzinie sprzedaży, posiadający bogate doświadczenie zarówno w tradycyjnym kanale dystrybucji, jak i w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce. Przez ponad 12 lat pełnił kluczowe funkcje w renomowanej marce sportowej, adidas, gdzie konsekwentnie poszerzał swoje kompetencje w zakresie zarządzania sprzedażą oraz marketingu. Jego ścieżka kariery w adidas obejmowała efektywne zarządzanie sprzedażą, strategiami krótko i długoterminowymi, a także wprowadzanie innowacyjnych metod sprzedaży. Obecnie Przemysław Żbikowski pełni funkcję członka zarządu w firmie Liber S.A., gdzie odpowiada nie tylko za strategie e-commerce, ale także za technologiczny rozwój firmy. Jego zaangażowanie obejmuje implementację nowoczesnych technologii, które mają na celu automatyzację procesów firmy, poprawę efektywności oraz rozwijanie sprzedaży przy użyciu innowacyjnych narzędzi i rozwiązań. Dodatkowo, Przemysław Żbikowski jest założycielem sklepu cooltools.pl, który stanowi platformę sprzedażową B2B i B2C dla różnorodnych produktów z szeroko pojętej branży narzędziowej.

Michał Prochownik

Michał Prochownik

Director of Logistics, ANSWEAR.com

Menedżer z prawie 20-letnim doświadczeniem w logistyce i obszarze operacyjnym, oddany budowaniu strategicznych przewag konkurencyjnych w obszarze logistyki oraz na konsultingu. Zarządzał logistyką w Decathlon Polska i obsługą logistyczną sklepów Decathlon w Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii i Turcji. W Decathlon w 2011 roku uruchomił logistyczną obsługę e-commerce Decathlon.pl. Zarządzał również działem operacyjnym odpowiedzialnym za logistykę, IT, eksploatację sklepów i był członkiem Dyrekcji Generalnej Decathlon Polska. Skoncentrowany na budowaniu silnych, skoncentrowanych, zadowolonych z pracy zespołów. Posiada również doświadczenie handlowe, które przekłada na orientację logistyki na potrzebach klientów i działów handlowych. Pasjonuje się logistyką w obszarze magazynowania, transportu i zarządzania zasobami ludzkimi.

Damian Wiszowaty

Damian Wiszowaty

Założyciel oraz CEO, Gonito

Założyciel oraz CEO Gonito – lidera rynku w obszarze kompleksowej obsługi na światowych rynkach sprzedażowych, jednej z największych europejskich agencji w dziedzinie marketplaces. Specjalizuje się w skalowaniu sprzedaży w modelu multichannel crossborder. Współzałożyciel platformy cross-border.pl wspierającej polskich producentów i dystrybutorów w ekspansji zagranicznej. Ekspert sprzedaży na Amazon z ponad 8letnim doświadczeniem, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii.

Marcin Radecki

Marcin Radecki

CEO, Dataverse-Pro

Pasjonat danych oraz silny orędownik propagowania kultury organizacyjnej, w której procesy decyzyjne są oparte na danych. Dzięki kombinacji wiedzy zdobytej jako konsultant strategiczny i szef analityki danych posiada unikatowe spojrzenie strategiczne i operacyjne. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów, procesów, analityki danych oraz compliance z ramienia firm Big 4, a także jako szef analityki danych w globalnym e-commerce i właściciel data house’u. Do obszarów jego ekspertyzy należą: opracowywanie strategii biznesowych, budowanie strategii danych, budowa organizacji typu data-driven, architektury procesów związanych z danymi oraz analiza danych. Prywatnie pasjonat triathlonów.

Karol Jedliński

Karol Jedliński

Founding Partner, hagen comm

Kacper Rozenbaum

Kacper Rozenbaum

Dyrektor Rozwoju Biznesu i Partnerstw, BaseLinker

Kacper Rozenbaum jest Dyrektorem Rozwoju Biznesu i Partnerstw w BaseLinker, wiodącym globalnym systemie do zarządzania sprzedażą e-commerce, założonym w Polsce. Kacper pracował w Allegro jako Head of International Sales, gdzie odpowiadał za akwizycję i rozwój sprzedawców spoza Polski. Był również General Managerem na Polską w międzynarodowym startupie ecommerce Opontia. Kacper zdobył szerokie międzynarodowe doświadczenie jako manager we wiodącej globalnej firmie doradztwa strategicznego McKinsey & Company, gdzie doradzał firmom z branż e-commerce, retail oraz tech w Europie, Ameryce Północnej i Australii. Kacper posiada również dyplom MBA z INSEAD (Francja/Singapur).

Eugeniusz Twaróg

Eugeniusz Twaróg

dziennikarz, Puls Biznesu

Kamila Solon-Serek

Kamila Solon-Serek

Kierownik Zespołu Komunikacji i Projektów ESG, InPost

Aneta Chrzanowska

Aneta Chrzanowska

Social Media Manager w Sinsay, Grupa LPP

Ekspertka z ponad 10-letnim doświadczeniem w zarządzaniu mediami społecznościowymi firm z sektora Beauty & Fashion. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji na najpopularniejszych platformach, jak Facebook, Instagram, Tik-Tok czy YouTube. Wcześniej związana z firmami Avon i Smyk. Od 2021 roku, jako Global Head of Social Media & Influencer Marketing Modivo, nawiązała m.in. współpracę z kluczowymi influencerami oraz znacząco zwiększyła udział sprzedaży Grupy poprzez media społecznościowe. Z LPP związana od 2023 roku, gdzie odpowiada za komunikację marki Sinsay na rynku polskim oraz za granicą. Wdrożyła nową strategię social media, dzięki której brand stał się liderem mediów społecznościowych w kategorii moda. Wraz z zespołem z sukcesem buduje zaangażowanie wśród użytkowników i pozyskuje nowych obserwujących. Absolwentka studiów z obszaru marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych oraz wykłada na uczelniach wyższych, m.in. Akademia Leona Koźmińskiego czy Collegium Humanum.

Jacek Hutyra

Jacek Hutyra

Chief ESG Officer, Leroy Merlin Polska

Jacek Hutyra dołączył do zarządu Leroy Merlin Polska jako dyrektor ds. ESG w lipcu 2023 roku. Wcześniej pracował 18 lat w Orange Polska oraz w paryskiej centrali Grupy Orange. Zajmował się m.in. ładem korporacyjnym, projektami transformacji kulturowej i organizacyjnej, tematyką społeczną. W latach 2020-2023 roku jako Climate Officer Orange Polska odpowiadał za opracowanie, wdrożenie i animowanie strategii i działań klimatycznych #OrangeGoesGreen. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i INSEAD.

Daniel Blumczyński

Daniel Blumczyński

Head of Sales Development and SMB, Członek Zarządu, PayU S.A. (PayU GPO)

Związany z PayU S.A. od 2014 roku, obecnie jako Członek Zarządu odpowiadający za rozwój sprzedaży, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz Program Partnerski. Wcześniej zajmował się także rozwojem usług finansowych i acquiringu PayU. Posiada ponad 17 lat doświadczenia w branży finansowej, będąc zawsze związanym z płatnościami, zarówno od strony wydawcy instrumentów płatniczych, jak i ich akceptacji. Przygodę z bankowością i finansami rozpoczął w GE Money, a następnie Banku BPH, odpowiadając za rozwój produktu i wydawnictwo kart płatniczych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie. Ponadto otrzymał dyplom studiów podyplomowych z zakresu Finansów i Rachunkowości. Prywatnie zapalony miłośnik sportu, w szczególności koszykówki, którą uprawiał zawodowo, mając zaszczyt być reprezentantem Polski.

Monika Stefaniak

Monika Stefaniak

członkini zarządu i współwłaścicielka, Shumee S.A.

Od października 2016 Członek Zarządu i współwłaścicielka Shumee S.A. Wcześniej przez 6 lat związana z Bankiem Pocztowym gdzie pełniła funkcje Dyrektora Departamentu Kanałów Mobilnych, Dyrektora Zarządzającego Pionem i Członka Zarządu Spółki Dystrybucyjnej Banku Pocztowego. Odpowiadała za rozwój bankowości internetowej, departament Call Center oraz procesy sprzedaży i obsługi produktów bankowych w Banku Pocztowym i Poczcie Polskiej. Absolwentka ekonometrii na wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych Bussiness Intelligence w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Agata Jasińska

Agata Jasińska

Menedżerka ds. usług handlowych, Amazon

Ekspertka e-commerce z 15-letnim doświadczeniem, zarówno w tradycyjnej sprzedaży, jak i dynamicznie rozwijającym się e-handlu. Kompetencje zawodowe zdobywała współpracując z kontrahentami z Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Przez kilka lat pracowała w Indiach, gdzie wyspecjalizowała się w budowaniu i zarządzaniu sprzedażą marek FMCG w e-commerce. Do Amazon dołączyła w 2021 r., gdzie odpowiada za rozwój sprzedaży polskich przedsiębiorców w kraju i za granicą.

Mastercard

Mastercard jest globalną firmą technologiczną działającą w obszarze płatności. Wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje są bezpieczniejsze, prostsze i bardziej inteligentne. W efekcie włączamy się w rozwój cyfrowej gospodarki, która wyrównuje szanse i przynosi korzyści wszystkim. Dzięki bezpiecznemu wykorzystaniu danych oraz możliwościom naszej sieci, usługi i rozwiązania Mastercard pomagają konsumentom, instytucjom finansowym, przedsiębiorstwom i sektorowi publicznemu wykorzystać w pełni swój potencjał. Łącząc siecią Mastercard ponad 210 krajów i terytoriów, realizujemy wizję zrównoważonego świata, który otwiera przed każdym wyjątkowe, bezcenne możliwości. Mastercard wspiera również e-przedsiębiorców w budowaniu przewagi konkurencyjnej, oferując im rozwiązania upraszczające proces płatności, m.in. rozwiązanie typu Card on File, dzięki któremu można w bezpieczny sposób zapisać kartę i później korzystać z niej przy kolejnych zakupach internetowych w tym samym sklepie. Mając na uwadze preferencje e-konsumentów Mastercard rozwija również branżowy standard płatności Click to Pay - oparty o EMV, jednolity system zapisywania karty do płatności online.

Amazon

Amazon działa w Polsce od 2014 roku, tworząc ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy. Dziś Amazon to dziesięć nowoczesnych centrów logistycznych w całym kraju, sklep Amazon.pl, usługi Amazon Web Services oraz Centra Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, Krakowie i Warszawie.

PayU

PayU to jeden z największych dostawców usług płatniczych dla e-biznesów na świecie, procesuje transakcje na 50+ najdynamiczniej rozwijających się rynkach e-commerce i oferuje 400+ zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych metod płatności. Firma jest pionierem i liderem płatności internetowych w Polsce, działa na rzecz rozwoju tego rynku już od ponad 20 lat i cieszy się zaufaniem największych marek e-commerce w Polsce oraz milionów e-konsumentów. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in.: płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne, całkowicie online-owe raty, płatności odroczone (BNPL), portfele elektroniczne (Apple Pay, Google Pay), BLIK, szybkie przelewy internetowe, karty płatnicze, płatności subskrypcyjne, płatności wielowalutowe.

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

E-commerce Evolution Summit

Wstęp bezpłatny

E-commerce Evolution Summit

Wstęp bezpłatny

E-commerce Evolution Summit

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

E-commerce Evolution Summit

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •   ‑ 
  •  Warszawa