Stworzenie atrakcyjnego wizerunku pracodawcy jest kluczowym czynnikiem przyciągania i zatrzymywania pracowników w firmie, szczególnie w obliczu rosnącej konkurencji na rynku pracy. Employer branding oparty na konkretnych informacjach i długofalowych strategiach, staje się niezbędnym narzędziem do przyciągania uwagi najbardziej utalentowanych ekspertów.
Według raportu "Employer brand research 2023", najważniejszym czynnikiem zatrudnienia dla badanych były atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (73%). Kolejnymi istotnymi czynnikami były przyjazna atmosfera pracy (64%) oraz stabilność zatrudnienia (62%). Reputacja pracodawcy zyskuje również coraz większe znaczenie, co potwierdza 44% respondentów, co jest zauważalnym wzrostem w porównaniu z poprzednimi latami.
Oprócz konkurencyjnych płac, korzyści socjalnych i przyjaznej atmosfery pracy, reputacja pracodawcy na rynku staje się kluczowym elementem w przyciąganiu i zatrzymywaniu talentów.
Jeśli chcesz zapoznać się z najnowszymi trendami z obszaru EB, posłuchać case studies jak inne firmy prowadzą strategie i radzą sobie w trudnych czasach zapraszam do udziału w VII edycji konferencji "Employer branding w praktyce". Konferencja odbędzie się 21 listopada 2024 roku, w Warszawie.
Jeśli jesteś menedżerem odpowiedzialnym za projekty z zakresu EB, HR lub komunikacji, dołącz do grona uczestników konferencji.





































