
Cel
Z usług Działu Zakupów korzystają prawie wszyscy w firmie, mało kto jednak rozumie, że efekt ich pracy – często niewidoczny na pierwszy rzut oka – ma duże znaczenie dla funkcjonowania całej organizacji. To przede wszystkim strategiczne planowanie wydatków, szukanie oszczędności, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami czy negocjowanie warunków współpracy.
W trudnych czasach umiejętne zarządzanie zakupami stanowi nie lada wyzwanie. Nacisk na ciągłe obniżanie kosztów czy usprawnianie procesów zakupowych to codzienne zmagania Działów Zakupów.
Nie czekaj na zakłócenia, które uderzą w twój łańcuch dostaw.
Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest, aby chronić organizację przed nieprzewidywalnymi zewnętrznymi zagrożeniami. Zmiany geopolityczne, koronawirus, terroryzm, cła lub inne wyboje. To właśnie zakupy mają zdolność do ochrony organizacji poprzez ograniczanie ryzyka, generowania oszczędności i znajdowania innowacyjnych rozwiązań w dobie niepewności.
Podczas Forum Zakupy, podyskutujemy o roli ekspertów ds. zakupów oraz wymienimy się doświadczeniami ze specjalistami, którzy od lat zarządzają procesami zakupowymi w największych firmach w Polsce
Podczas Forum poruszymy wiele tematów, m.in.:
- Współpraca działu zakupów i innymi działami – o tym, że wspólne działania mogą przynieść wymierne oszczędności
- Jak Covid wpłynął na nowe efektywne strategie zakupowe
- Jak zabezpieczyć firmę na podobne kryzysy w przyszłości
- Zarządzanie relacjami z dostawcami w dobie kryzysu gospodarczego - jak zaangażować kontrahentów w generowanie oszczędności
- Czy nowoczesne działy zakupów mogą być ekologiczne
- Jak zautomatyzować procesy zakupowe by dostosować się do obecnej sytuacji i ochronić łańcuchy dostaw
- Jak będą wyglądały zakupy pod względem technologicznym za 5/10 lat? jakie innowacje się pojawią?
- W co dziś inwestować, aby być konkurencyjnym na rynku
- Jak UOKiK walczy z zatorami płatniczymi – co to oznacza dla biznesu. Zatory płatnicze – szansa czy ryzyko dla biznesu
Do udziału w Forum zapraszamy:
- Właścicieli i Prezesów
- Kadrę zarządzającą Zakupami
- Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Działów i Obszarów Zakupów
- Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
- Kierowników Zaopatrzenia
- Kierowników Organizacji i Logistyki
- Kierowników Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
- Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
- Kierowników Operacji Logistycznych
- Konsultantów ds. Zakupów
Program
Wtorek, 23 marca
Rejestracja, powitanie uczestników
- Renata Grzeszczak, Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
Rola Działu zakupów w organizacji
- Krzysztof Król, Szef Działu Zakupów: Usługi dla Produkcji i Recykling, ArcelorMittal Poland S.A
- Miejsce departamentu zakupów w strukturze firmy
- Jak zwiększyć rolę zakupów w firmie – zakupy partnerem dla biznesu
- Współpraca działu zakupów i innymi działami – o tym, że wspólne działania mogą przynieść wymierne oszczędności
Lider kupiec – jak przyciągnąć i zatrzymać talenty w zespole zakupowym
- Piotr Regulski, Prezes Zarządu, RUCH S.A.
- Praca pod presją czasu
- Umiejętności negocjacyjno-analityczne
- Terminowość i samoorganizacja
- Umiejętność budowania relacji
Panel dyskusyjny: Zarządzanie kryzysowe czyli kupcy kontra pandemia
- Łukasz Mazurowski, Partner Zarządzający, Profitia
- Katarzyna Czach-Siadek, Ekspert ds. zakupów i kontaktu z organizacją, mBank
- Jak Covid wpłynął na nowe efektywne strategie zakupowe
- Wzrost znaczenia działów zakupów w sytuacjach kryzysowych
- Jak zabezpieczyć firmę na podobne kryzysy w przyszłości
Przerwa
Online, ,Zarządzanie relacjami z nowoczesnym dostawcą
- Bartłomiej Kaczmarek, COO, Belini Group Poland
- Dekalog kierownika zakupów
- Zarządzanie relacjami z dostawcami w dobie kryzysu gospodarczego
- Zaangażowanie kontrahentów w generowanie oszczędności
Green Procurement - zielone zakupy to nie fanaberia tylko konieczność
- Karolina Tarnawska, Członek Zarządu, Dyrektor Zakupów, Grupa Żywiec
- Czy nowoczesne działy zakupów mogą być ekologiczne
- czy potrzebne są zmiany w obecnym łańcuchu dostaw
- Czy tylko dostawcy są kluczowymi partnerami kupców
- Jak będzie się rozwijał trend „green” i „sustainable” po pandemii
- Sustainable procurement w praktyce
Automatyzacja i digitalizacja procesów zakupowych – jak z sukcesem przejść cyfrową transformację
- Mateusz Borowiecki, Prezes, OptiBuy
- Jak zautomatyzować procesy zakupowe by dostosować się do obecnej sytuacji i ochronić łańcuchy dostaw
Przerwa
Online, ,Blockchain gwarancją bezpieczeństwa i pewności procesów zakupowych
Online, ,Panel dyskusyjny: Zakupy przyszłości – AI i RPA – wyzwania, szanse, trendy
- Konrad Jezierski, Head of Retail, eobuwie.pl
- Wpływ COVID-19 na cyfrową transformację handlu detalicznego – przyspieszył działania czy zmusił do stworzenia nowego planu?
- Jak będą wyglądały zakupy pod względem technologicznym za 5/10 lat? jakie innowacje się pojawią?
- W co dziś inwestować, aby być konkurencyjnym na rynku
UOKiK walczy z zatorami płatniczymi – co to oznacza dla biznesu?
- Joanna Affre, Adwokat, Wspólnik zarządzający, Affre i Wspólnicy Sp.K.
- Czy to koniec z zaległymi fakturami?
- Co z odsetkami? Kiedy i jak płacić?
- Czas na porządki w umowach i procedurach?
- Postępowania UOKiK – czy będzie bolało? (wnioski z pierwszych decyzji)
Zakończenie Forum
Online, ,Prelegenci
-
Joanna Affre
Adwokat, Wspólnik zarządzający Affre i Wspólnicy Sp.K.
-
Mateusz Borowiecki
Prezes OptiBuy
-
Katarzyna Czach-Siadek
Ekspert ds. zakupów i kontaktu z organizacją mBank
-
Konrad Jezierski
Head of Retail eobuwie.pl
-
Bartłomiej Kaczmarek
COO Belini Group Poland
-
Krzysztof Król
Szef Działu Zakupów: Usługi dla Produkcji i Recykling ArcelorMittal Poland S.A
-
Łukasz Mazurowski
Partner Zarządzający Profitia
-
Piotr Regulski
Prezes Zarządu RUCH S.A.
-
Karolina Tarnawska
Członek Zarządu, Dyrektor Zakupów Grupa Żywiec
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
995 zł netto do 5 lutego
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy