II Digital Marketing

II Digital Marketing

2095 zł netto od 11 stycznia do 26 lutego

II Digital Marketing
 / 25 ‑ 26 lutego 2019 / Warszawa  / 2095 zł netto Zarejestruj się

Cel

W świecie digital marketingu zderzają się sprzeczne trendy, wiele miejsca poświęcane jest nowinkom technologicznym i futurystycznym prognozom.

My, dla odmiany, chcemy Państwu pokazać:

  • jak skutecznie wykorzystywać najprostsze narzędzia, którymi już dysponujemy
  • jak efektywnie docierać z naszym przekazem
  • co mierzyć wskaźnikami, a co nie ma odzwierciedlenia w liczbach
  • jakie są możliwości i ograniczenia poszczególnych narzędzi
  • jak się wyróżnić w natłoku informacji dostępnych w digitalu
  • jak skutecznie kreować pożądany wizerunek marki w sieci
  • jak ocenić efektywność działań w digitalu
  • jak mieć pewność, że nie łamiemy prawa po wprowadzeniu RODO
  • oraz wiele innych kwestii.
By dać Państwu możliwość skonsultowania indywidualnych kwestii, w trakcie przerw lunchowych I i II dnia, będzie możliwość zadania pytań prawnych i w innych wskazanych obszarach.

Wydarzenie zostało objęte programem recertyfikacyjnym DIMAQ! Oznacza to, że dzięki udziałowi w wydarzeniu uczestnik otrzyma 10, zaś prelegent 30 punktów recertyfikacyjnych.

Założeniem konferencji jest przekazanie Państwu konkretnej, analitycznej wiedzy o tym, co można jeszcze skutecznie wykorzystać w działaniach digitalowych oraz wskazanie jak docierać do klientów.

Zapraszam, spotkajmy się by wypracować skuteczne rozwiązania i konkretne odpowiedzi w gronie osób, które w swej codziennej pracy odpowiadają za praktykę w zakresie digital marketingu.


Program

Prelegenci

  • Kamil  Bolek

    Kamil  Bolek

    CMO, Członek Zarządu LifeTube
  • Mateusz  Czech

    Mateusz  Czech

    Brand 24
  • Tomasz  Dziobiak

    Tomasz  Dziobiak

    Prezes zarządu spółki DBMS zajmującej się big data marketingiem i data consultingiem
  • Igor Farafonow

    Igor Farafonow

    Prezes Zarządu, Uxeria.com
  • Adrian  Gamoń

    Adrian  Gamoń

    Strateg i konsultant ds. social media
  • Franciszek Georgiew

    Franciszek Georgiew

    CEO, Social Tigers
  • Jakub Jóźwicki

    Jakub Jóźwicki

    Senior Influencer Marketing Manager, Leo Burnett Group
  • Tomasz  Klemt

    Tomasz  Klemt

    Prawnik w Kancelarii Radców Prawnych CZUBLUN TRĘBICKI, Aplikant Radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie
  • Anna Kreiser

    Anna Kreiser

    Digital Transformation Strategy Consultant
  • Michał  Leksiński

    Michał  Leksiński

    Manager projektu i rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18, Director of PR, CEC GR
  • Adrian  Serafin

    Adrian  Serafin

    Senior Digital Manager MSL
  • Szymon  Słowik

    Szymon  Słowik

    Specjalista SEO
  • Agnieszka Stelmaszczyk

    Agnieszka Stelmaszczyk

    Prezes Zarządu, Feno
  • Kacper  Zdunek

    Kacper  Zdunek

    CEO, ClickInStory
  • Robert Żelewski

    Robert Żelewski

    Dyrektor zarzadzający HR w Green Holding, Green Factory

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace, Al. Jerozolimskie 45, Warszawa


Warszawa

2095 zł netto od 11 stycznia do 26 lutego

Zarejestruj się

Patron

  • Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.