II Digital Marketing

II Digital Marketing

II Digital Marketing
 / 25 ‑ 26 lutego 2019 / Warszawa

Cel

W świecie digital marketingu zderzają się sprzeczne trendy, wiele miejsca poświęcane jest nowinkom technologicznym i futurystycznym prognozom.

My, dla odmiany, chcemy Państwu pokazać:

  • jak skutecznie wykorzystywać najprostsze narzędzia, którymi już dysponujemy
  • jak efektywnie docierać z naszym przekazem
  • co mierzyć wskaźnikami, a co nie ma odzwierciedlenia w liczbach
  • jakie są możliwości i ograniczenia poszczególnych narzędzi
  • jak się wyróżnić w natłoku informacji dostępnych w digitalu
  • jak skutecznie kreować pożądany wizerunek marki w sieci
  • jak ocenić efektywność działań w digitalu
  • jak mieć pewność, że nie łamiemy prawa po wprowadzeniu RODO
  • oraz wiele innych kwestii.
By dać Państwu możliwość skonsultowania indywidualnych kwestii, w trakcie przerw lunchowych I i II dnia, będzie możliwość zadania pytań prawnych i w innych wskazanych obszarach.

Wydarzenie zostało objęte programem recertyfikacyjnym DIMAQ! Oznacza to, że dzięki udziałowi w wydarzeniu uczestnik otrzyma 10, zaś prelegent 30 punktów recertyfikacyjnych.

Założeniem konferencji jest przekazanie Państwu konkretnej, analitycznej wiedzy o tym, co można jeszcze skutecznie wykorzystać w działaniach digitalowych oraz wskazanie jak docierać do klientów.

Zapraszam, spotkajmy się by wypracować skuteczne rozwiązania i konkretne odpowiedzi w gronie osób, które w swej codziennej pracy odpowiadają za praktykę w zakresie digital marketingu.


Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace, Al. Jerozolimskie 45, Warszawa


Warszawa

Patron

  • Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.