II Inteligentna automatyzacja i robotyzacja w procesach HR
Human ResourcesOnlineKonferencja
II Inteligentna automatyzacja i robotyzacja w procesach HR
II edycja

Wstęp bezpłatny

Digitalizacja procesów HR ułatwia funkcjonowanie w obecnych czasach. Dziś cyfryzacja HR to już konieczność. 

Automatyzacja czynności kadrowo-płacowych to oszczędność czasu, ale i pieniędzy. Wdrożenie rozwiązań informatycznych w obszarze HR pozwala na sprawne zarządzanie obszarem kadrowo-płacowym. 

Cyfryzacja procesów w HR przynosi korzyści finansowe, organizacyjne oraz daje szerokie możliwości we wszystkich obszarach działania firmy. To szansa na sprawne zarządzanie, obniżenie kosztów i znaczny wzrost efektywności. 


W programie konferencji m.in.:

  • Jak kształtował się rynek HR w ostatnich latach i w którym kierunku będzie się rozwijał
  • Wpływ transformacji cyfrowej w procesach HR na całą organizację
  • Jakie są największe ryzyka, wyzwania i korzyści związane z digitalizacją w zakładzie pracy
  • Jak zorganizować analitykę HR, aby nie zajmowała tak dużo czasu jak do tej pory? 
  • Do czego wykorzystać sztuczną inteligencję w działach HR?  
  • Eksploracja procesów oparta o ML/AI jako katalizator efektywnej automatyzacji 
  • Jak przeprowadzić wdrożenie RPA i AI w obszarze zasobów ludzkich by efekt końcowy znalazł praktyczne zastosowanie
  •  Jak roboty w HR-ach wpływają na efektywność biznesu
  • Jak wzmocniliśmy komunikację w organizacji przy użyciu rozwiązań cyfrowych
  • Technologiczne aspekty digitalizacji dokumentacji pracowniczej
  • Bliższe spojrzenie na aplikację do udzielania feedbacku i oceny efektywności 


O tym, jaką rolę pełnią systemy informatyczne w zarządzaniu polityką personalną powiedzą zaproszeni eksperci z takich firm jak m.in.: Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, Rhenus Data Office Polska, Cushman&Wakefield, Stock Polska, Coca-Cola HBC, Kyp.ai.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Rozpoczęcie konferencji

    • Aldona Mlonek-Korzonkowska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:05PANEL DYSKUSYJNY: Świat biznesu w erze automatyzacji i cyfryzacji, a wyzwania dla HR

    • Mikołaj Tarnawski, MODERATOR CEO, HRfactory.pl
    • Grzegorz Puczyłowski,  Global Compensation Programs Director, Coca-Cola Company
    • Tomasz Sączek,  Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert w obszarze łańcucha dostaw, praktyk
    • Dr Dariusz Lizak,  Członek Rady Nadzorczej Jurajska S.A.- grupa Hortex; członek zarządu Krajowej Izby Gospodarczej Przemysł Rozlewniczy
    • Paweł Sudnik,  Praktyk Procesowy Produkcji, Właściciel Firmy Effimpro - Konsulting Produkcyjny, Outsourcing Procesowy
  • 09:45Service Design w procesach HR

    • Marcin Truskawa,  Tribe Lead - Digital HR, Workday Country Lead, Santander Bank Polska
  • 10:20Wpływ transformacji cyfrowej w procesach HR na całą organizację

    • Maja Chabińska-Rossakowska,  Dyrektor HR, ING Bank Śląski
    • Janusz Suszka,  Area Lead People Services - Centre of Expertise, ING Bank Śląski
    • Digitalizacja - nowe role, nowe kompetencje
    • Wpływ transformacji cyfrowej na modele biznesowe
  • 10:55Przerwa

  • 11:15Optymalizacja analityki w HR – co robić, aby robić to dobrze?

    • Marta Pawlak-Dobrzańska,  CEO/HR Strategist and Analyst, Great Digital

    Działania analityczne w HR tak jak wiele innych procesów można i warto optymalizować.

    • Jak określić obecny poziom analityki HR w naszej firmie?
    • Jak zorganizować analitykę HR, aby nie zajmowała tak dużo czasu jak do tej pory?
    • Jakie kroki podjąć, aby analityka HR w firmie miała sens?
    • Co robić, aby podnosić sobie poprzeczkę w analityce HR i przechodzić na bardziej zaawansowany poziom?

    O tym opowiem podczas wystąpienia.

  • 11:50Feedback i ocena efektywności jeszcze nigdy nie były takie proste – poznaj P4G

    • Anna Gnysińska,  Junior HR Business Partner, Coca-Cola HBC
    • Od początku – czyli dlaczego potrzebowaliśmy zmiany
    • Poznaj bliżej Performance for Growth
    • Feedback – jak robi to Coca-Cola HBC
    • Bliższe spojrzenie na aplikację do udzielania feedbacku
    • Ocena efektywności raz w roku? Nie u nas 
  • 12:30Eksploracja procesów oparta o ML/AI jako katalizator efektywnej automatyzacji

    • Dr Wojciech Zytkowiak-Wenzel,  Head of People & Culture (HR), Kyp.ai
    • Dlaczego automatyzacja wzbudza tyle emocji (czyli automation anxiety)?
    • Co nam się wydaje, a jakie są fakty?
    • Jak (nie) wdrażać automatyzacji?
    • Co jest ważniejsze - proces, technologia czy człowiek?
    • Jak mierzyć gotowość do automatyzacji?
    • Case study od jednego z naszych klientów
  • 13:15Przerwa

  • 13:50Wdrożenie Robotic Process Automation (RPA) i AI - zastosowanie i skuteczność robotyzacji w HR

    • Bartosz Kochanowski,  Head of Intelligent Automation Center, Rhenus Data Office Polska

    Ostatnie 12 miesięcy odznaczało się przyśpieszeniem wszelkich projektów cyfryzacji, praktycznie w każdej branży. O ile jeszcze 3-4 lata temu, rozwiązania RPA/AI skupiały się na w większej części na uzyskaniu korzyści w operacjach czy procesach okołofinansowych, o tyle dziś skala procesów podlegających cyfrowej transformacji w dużej części obejmuje HR. Jak więc przeprowadzić wdrożenie RPA i AI w obszarze zasobów ludzkich by efekt końcowy znalazł praktyczne zastosowanie, w skuteczny sposób wzmacniał misję firmy jak i pomagał w osiąganiu założonych celów ? Na te inne pytania postaram się odpowiedzieć w oparciu o praktyczne doświadczenia w projektach dla organizacji w Polsce jak i za granicą.

  • 14:25Dział HR przyszłości, czyli jak roboty w HR-ach wpływają na efektywność biznesu

    • Anna Trochim,  Head of HR, Cushman & Wakefield
    • Mateusz Brzeziński,  Associate Director, Marketing Manager, PropTech & RPA Lead, Cushman & Wakefield
    • Digitalizacja działań rekrutacyjnych
    • Narzędzia wspierające pracę rekrutera
    • Odpowiednie targetowanie kandydatów  
    • Robot jako pracownik działu HR
    • Automatyzacja procesu onboardingowego
    • RPA a procesy obiegu dokumentów
    • Co daje robotyzacja? O efektywności robotyzacji nie tylko w HR
    • Upraszczanie procesów oraz ich wpływ na poziom zaangażowania i satysfakcji pracowników
  • 15:00Przerwa

  • 15:20Digitalizacja dokumentacji pracowniczej

    • Wioletta Marciniak-Mierzwa,  Senior Manager, EY People Advisory Services
    • Michał Włodarczyk,  Adwokat, Manager, EY Law
    • Jak automatyzacja wpisuje się w aktualne trendy HR
    • Jak pandemia wpłynęła na potrzeby cyfryzacji dokumentacji pracowniczej
    • O jakich kwestiach formalno-prawnych powinniśmy pamiętać przy digitalizacji dokumentacji pracowniczej
    • Jakie są największe ryzyka, wyzwania i korzyści związane z digitalizacją w zakładzie pracy
    • Jakie aspekty technologiczne należy wziąć pod uwagę przy przeprowadzaniu procesu digitalizacji
  • 15:55Budowanie efektywnej organizacji opartej o wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami na przykładzie platformy do komunikacji w firmie Stock Polska

    • Aleksandra Szrejner,  Dyrektor Personalny, Stock Polska
    • Magdalena Mierzwa,  HR Generalist, Stock Polska
    • Jak wzmocniliśmy komunikację w organizacji przy użyciu rozwiązań cyfrowych
    • Jaką rolę odgrywa przepływ informacji w cyfrowej transformacji
    • Trudności i wyzwania podczas wdrożenia
  • 16:35Zakończenie konferencji

Mateusz Brzeziński

Mateusz Brzeziński

Associate Director, Marketing Manager, PropTech & RPA Lead, Cushman & Wakefield

Fan technologii i tym, co z nią związane. Z Cushman & Wakefield związany od 2017 roku, gdzie jako Associate Director rozwija procesy z zakresu automatyzacji, a także zajmuje się wdrażaniem narzędzi i rozwiązań dedykowanych rynkowi nieruchomości komercyjnych, na bieżąco wspierając zewnętrznych i wewnętrznych klientów firmy. Wcześniej pracował w Atos Global Delivery Center Polska, gdzie odpowiedzialny był za komunikację, koordynację działań w mediach cyfrowych oraz employer branding w ramach CEE EB Center of Excellence. Do Atos trafił z agencji interaktywnej Elchupacabra, w której pełnił funkcję Managera działu Marketingu, PR-u i Social-Media.

Maja Chabińska-Rossakowska

Maja Chabińska-Rossakowska

Dyrektor HR, ING Bank Śląski

Dyrektor HR ING Bank Śląski Od ponad 20 lat związana z obszarem zarządzania kapitałem ludzkim. Doświadczenie zawodowe w tym obszarze zdobywała w m.in. Kissinger (1997 - 1999), Tesco Polska (1999 - 2007), DHL ( 2008-2017). Za działania w obszarze HR firmy, w których pracowała były wielokrotnie nagradzane, m.in. w tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi 2011, tytułem Great Place to Work w roku 2012 i Top Employer 2014-2021, HR Dream Team 2016 . Jest coachem ICC , absolwentką studiów EMBA, mentore.

Bartosz Kochanowski

Bartosz Kochanowski

Head of Intelligent Automation Center, Rhenus Data Office Polska

Head of Intelligent Automation Center (robotydoroboty.pl / rhenusrobotics.com) realizującego projekty odkrywania potencjału i automatyzacji procesów biznesowych wykorzystaniem m.in. software robotów dla firm z Polski i zagranicy, utworzonym przez międzynarodową grupę Rethmann. Koordynator programu REVE UP (reveup.pl) wspierającego firmy w zwiększaniu przychodów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych. Jeden z pomysłodawców ogólnopolskiej akcji wspieramyszpitale.pl. Kierownik projektów, przedsiębiorca, inwestor, doradca rozwoju biznesu, były wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego (studia podyplomowe z zakresu robotyzacji procesów). Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Szczecińskiej, studiów podyplomowych z zakresu strategii i projektowania informatycznych systemów zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, studiował także na podyplomowych studiach managerskich na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu zarządzania i sprzedaży. Ma na swoim koncie koordynację kilkuset projektów rozwojowych i wdrożeniowych IT oraz misji doradczych z zakresu zwiększania efektywności operacyjnej i sprzedaży w regionie europy środkowej i wschodniej (CESE).

Magdalena Mierzwa

Magdalena Mierzwa

HR Generalist, Stock Polska

HRka z 10 letnim stażem, pracowała w działach HR w firmach takich jak Samsung, First Data, obecnie w Stock Polska. Jest odpowiedzialna za usprawnienie procesów HR w organizacji. W tym za wzmocnienie komunikacji wewnętrznej wśród pracowników. Niezwykle ważne dla niej jest dążenie do transparentności i spójności w komunikacji. Ponadto towarzyszy pracownikom i managerom w całym cyklu życia pracownika, rekrutuje, organizuje szkolenia. Obecnie studiuje job-coaching na SWPS. Podczas wystąpienia podzieli się swoimi doświadczeniami we wdrożeniu platformy komunikacyjnej w wyjątkowych warunkach pandemii.

Marta Pawlak-Dobrzańska

Marta Pawlak-Dobrzańska

CEO/HR Strategist and Analyst, Great Digital

Konsultant z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z danymi w branży HR. 11 lat pracowała w Pracuj.pl jako szef zespołów analitycznych, badawczych i big data, gdzie odpowiadała za rozwój produktów dla kandydatów oraz pracodawców. Od 6 lat Strateg i Analityk HR w Great Digital – odpowiada m.in. za działania w obszarze candidate i customer experience, od momentu zdefiniowana strategii klientów po wdrożenie i pomiar efektów działań oraz wdrożenia nowych technologii w HR. Od 4 lat wykładowca na studiach podyplomowych Talent Management in Tech Companies na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, gdzie prowadzi 2 kursy: Analiza danych w HR oraz Digital HR.

Janusz Suszka

Janusz Suszka

Area Lead People Services - Centre of Expertise, ING Bank Śląski

Od 14 lat związany z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi. Różnorodne doświadczenie zawodowe zdobyte w obszarze: szkoleń, funduszu socjalnego, kadr i płac, wynagrodzeń i benefitów, czy wdrażania transformacji zwinnych metod pracy w ING Banku. Black belt lean six sigma, Agile Coach, Coach ICC, mentor, mediator. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale zarządzania ( specjalizacja zarządzania zasobami ludzkimi), Uniwersytetu Jagiellońskiego wydziału prawa ( prawo pracy studia podyplomowe), oraz studiów mMBA organizowanych przez PWC.

Aleksandra Szrejner

Aleksandra Szrejner

Dyrektor Personalny, Stock Polska

Od ponad 20 lat pracuje w HR, wspiera wszystkie części organizacji we wszystkim co wiąże się z pracownikiem. Z zamiłowania poznaje ludzi, pasjonuje się różnorodnością i wyjątkowością każdego człowieka. Wierzy, że nie ma problemów nie do rozwiązania, nie ma złych i dobrych ludzi. Każdy ma swoje miejsce na świecie i w organizacji. Od ponad 4 lat związana ze Stock Polska a wcześniej First Data, Agros.

Anna Trochim

Anna Trochim

Head of HR, Cushman & Wakefield

Od 2007 roku związana z branżą HR. Przez te lata zdobywała doświadczenia w międzynarodowych organizacjach, takich jak Grupa Allianz, Atos Global Delivery Center oraz Grupa Spółek Danone w obszarach rekrutacji, rozwoju i szkoleń, zarządzania talentami oraz HR Biznes Partneringu na poziomie lokalnym oraz regionalnym. W 2018 roku dołączyła do zespołu Cushman & Wakefield, gdzie od lipca 2020 roku odpowiada za obszar HR w Polsce. Zaangażowana w budowanie dobrych praktyk w branży HR poprzez aktywny udział w takich organizacjach jak HR Influencers, PSZK oraz Top Woman in Real Estate. Od 2017 roku regularnie dzieli się też swoim doświadczeniem na łamach czasopisma Personel Plus. Jest wykładowcą, certyfikowanym trenerem, coachem i mentorem.

Marcin Truskawa

Marcin Truskawa

Tribe Lead - Digital HR, Workday Country Lead, Santander Bank Polska

Leader Tribe’u Digital HR w Santander Bank Polska. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu usług i produktów, prowadzeniu projektów optymalizacyjnych i wdrożeniach IT na rynkach polskim i brytyjskim między innymi dla Lloyds Banking Group, UBS, TSB, Virgin Money, RBS czy w Grupie PKO. Pasjonat nowych technologii i prostych rozwiązań.

Wojciech Zytkowiak-Wenzel

Dr Wojciech Zytkowiak-Wenzel

Head of People & Culture (HR), Kyp.ai

Do HR trafił przypadkowo i miał nadzieję, że szybko z niego ucieknie. Został. I nigdzie się już nie wybiera. Przez prawie 18 lat zdobywał doświadczenie w różnych obszarach HR, na rolach lokalnych oraz globalnych jako expat. Haerowe szlify zdobywał również na kursach w Insead, London Business School czy IMD. Pracę doktorską z zarządzania na temat rozwoju przywództwa w duchu evidence-based obronił z wyróżnieniem na portugalskim ISCTE. Pasjonat rozwoju, sztucznej inteligencji i future of work. Prowokuje i lubi być prowokowany. Niewyparzony język. Podobno zyskuje przy bliższym poznaniu.

Anna Gnysińska

Anna Gnysińska

Junior HR Business Partner, Coca-Cola HBC

Związana z HR od początku swojej kariery, którą rozpoczęła właśnie w CCHBC. W swojej codziennej pracy wspiera pracowników działów komercyjnych w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii. Doświadczona m.in. w zarządzaniu procesem oceny efektywności w organizacji, budowaniu i ocenie zaangażowania pracowników, tworzeniu programu onboardingu. Prawdziwy ambasador marek z rodziny Coca-Cola, lubiący nowe wyzwania i stawiający relacje międzyludzkie zawsze na pierwszym miejscu.

Dariusz Lizak

Dr Dariusz Lizak

Członek Rady Nadzorczej Jurajska S.A.- grupa Hortex; członek zarządu Krajowej Izby Gospodarczej Przemysł Rozlewniczy

Dariusz Lizak obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej Jurajska S.A. – grupa Hortex. Ponadto jest członkiem zarządu Krajowej Izby Gospodarczej Przemysł Rozlewniczy rozwijając współpracę z europejskim stowarzyszeniem Natural Mineral Waters Europe- NMWE. Jego działalność zawodowa koncentruje się zarówno na branży napojowej jak i opakowaniowej. W obecnym czasie zaangażowany jest w znaczące projekty inwestycyjne w branży tworzyw sztucznych oraz w branży drzewnej w Polsce. Doradza menedżerom, zarządom i właścicielom firm. Zaangażowany jest również w działalność naukowo-dydaktyczną w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Ponadto jest czynnym ratownikiem górskim a jego pasją jest górska aktywność sportowa, w tym wyprawy, wspinaczki i trekkingi.

Wioletta Marciniak-Mierzwa

Wioletta Marciniak-Mierzwa

Senior Manager, EY People Advisory Services

Wioletta od 15 lat zarządza funkcjami HR, łącząc kompetencje w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i etatyzacją z odpowiedzialnością za budżety kosztów i controlling HR. Jej bogate doświadczenie obejmuje także udział w wielu projektach transformacji strategicznej, w tym fuzji przedsiębiorstw, budowy nowych strategii zarządzania zasobami ludzkimi oraz wdrażania polityk, regulacji i systemów. Współpracowała z najwyższą kadrą kierowniczą przedsiębiorstw, także w środowisku międzynarodowym, oraz budowała efektywne zespoły skoncentrowane na talentach, rozwoju i relacjach. W swojej codziennej pracy pomaga Klientom przedkładać wizję biznesową na inicjatywy i rozwiązania wspierające rozwój firm, wzrost rentowności i wydajności, zaangażowania i satysfakcji pracowników. Doradza Klientom w przygotowaniu i przeprowadzaniu organizacji oraz pracowników przez zmianę, wdrażania najlepszych standardów, narzędzi i praktyk HR oraz tworzeniu warunków pracy, w którym pracownicy mogą wykorzystać swój potencjał innowacyjny i efektywność. Wioletta uzyskała tytuł magistra na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing, jest także absolwentką studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła również liczne programy, kursy i szkolenia specjalistyczne oraz rozwoju kompetencji przywódczych. Jest prelegentką konferencji branżowych i debat medialnych, a także mentorką i trenerką. Aktywnie promuje różnorodność poprzez organizację programów i inicjatyw budujących włączające społeczności i otwarte, przyjazne środowisko pracy.

Grzegorz Puczyłowski

Grzegorz Puczyłowski

Global Compensation Programs Director, Coca-Cola Company

Absolwent kierunku Zarządzanie Międzynarodowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od prawie 20 lat profesjonalnie zajmuje się badaniami, projektowaniem i wdrażaniem systemów wynagrodzeń. Karierę zawodową rozpoczynał w firmie HRK Partners S.A. jako konsultant zewnętrzny, którą następnie kontunował w kilku międzynarodowych korporacjach: HP, PwC oraz IBM zajmując stanowiska w regionalnych i globalnych strukturach działu HR. Na początku 2020 roku dołączył do The Coca-Cola Company, gdzie odpowiada za globalne programy wynagrodzeń firmy. W swojej pracy nieustannie buduje i modernizuje istniejące rozwiązania w zakresie architektury stanowisk, płac zasadniczych, krótko i długoterminowych systemów premiowych, motywacji pozapłacowej oraz benefitów. Aby zapewnić konkurencyjność pakietów wynagrodzeń wykorzystuje zarówno najlepsze praktyki rynkowe jak również pojawiające się nowinki i innowacje.

Tomasz Sączek

Tomasz Sączek

Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert w obszarze łańcucha dostaw, praktyk

Od 20 lat związany z logistyką operacyjną. Doświadczony manager z sukcesami zarządzający łańcuchami dostaw różnych branż (m.in. Retail, RTV AGD). Uczestniczył w wielu optymalizacyjnych projektach logistycznych, nadal czynnie zaangażowany w projekty również międzynarodowe. Współpracuje z renomowanymi firmami konsultingowymi w Polsce i zagranicą jako ekspert praktyk. Specjalizuje się budowaniu strategii, obniżaniu kosztów oraz przebudowie procesów logistycznych. Posiada doskonałą znajomość branży logistycznej w Polsce i zagranicą. Jest członkiem polskich i zagranicznych organizacji logistycznych, certyfikowanym trenerem, wykładowcą m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako jedyny przedstawiciel z Polski jest doradcą jednej z największych organizacji logistycznych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Od wielu lat prelegent/przewodniczący Global Supply Chain Summit w Dubaju.

Paweł Sudnik

Paweł Sudnik

Praktyk Procesowy Produkcji, Właściciel Firmy Effimpro - Konsulting Produkcyjny, Outsourcing Procesowy

Od 21 lat związany z produkcją oraz obszarami jej projektowania i zarządzania procesami produkcyjnymi. W latach 2000- 2017 zdobywanie i rozwijanie doświadczenia korporacyjnego w zarządzaniu Inżynieryjnym Procesami Produkcji w branży elektrotechnicznej w firmie General Electric. Kierowanie i współudział w projektach NPI (Implementacja Nowego Produktu), TOW (Globalne Transfery Linii Produkcyjnych), COP (Projekty redukujące koszty zmienne w obszarach produkcji, logistyki, jakości, konstrukcji, surowców), Praktyczne wdrożenia metodologii i narzędzi Kaizen, Lean Manufacturing, Automatyzacja procesów produkcyjnych/ montażowych/ jakościowych / logistycznych Absolwent Politechniki Opolskiej na wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji, Od 6 lat właściciel firmy Effimpro, zajmującej się konsultingiem w zakresie Inżynierii Produkcji, redukcji kosztów wytworzenia, oraz wsparcia procesowego dla wielu firm, głównie z branży elektrotechnicznej. W odpowiedzi na aktualne potrzeby rynku, dostosowanie profilu działalności firmy Effimpro dla świadczenia usług Outsourcingu Procesów Produkcji zautomatyzowanymi lub manualnymi metodami. Pasjonat innowacyjnych technologii i szukający odpowiedzi na pytanie „a jak będzie się to robić za 10 lat ?”.

Mikołaj Tarnawski

Mikołaj Tarnawski

CEO, HRfactory.pl

Manager z wieloletnim doświadczeniem w pracy dla międzynarodowych koncernów w obszarze rozwoju strategii i biznesu oraz optymalizacji procesów biznesowych (Intel GmbH, ArcelorMittal Distribution Solutions CEE, Smurfit Kappa Poland, TJH2b Analytical Services Ltd, PZU LAB SA). Pasjonat HR Tech i współzałożyciel HRfactory.pl – platformy rekrutacyjnej online wykorzystującej model crowdsourcingu rekruterów, która automatyzuje i przyspiesza procesy rekrutacji przy optymalnym doborze partnerów. Absolwent holenderskiej Arnhem Business School oraz Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Michał Włodarczyk

Michał Włodarczyk

Adwokat, Manager, EY Law

Ekspert w dziedzinie prawa pracy. Michał jest adwokatem specjalizującym się w zagadnieniach prawa pracy. Doradza klientom w zakresie prawno-pracowniczych aspektów ich działalności gospodarczej. Wspiera przedsiębiorców m.in. podczas procesu zatrudniania pracowników oraz przygotowuje i opiniuje dokumenty związane z zatrudnieniem, w tym w szczególności umowy o pracę, kontrakty menadżerskie, umowy o zakazie konkurencji. Przygotowuje oraz opiniuje wewnątrzzakładowe akty prawne, w tym regulaminy pracy, regulaminy wynagradzania i polityki antymobbingowe. Wspiera Działy HR w ich codziennej pracy. Doradza pracodawcom przy rozwiązywaniu indywidualnych stosunków pracy oraz w przeprowadzaniu procedury zwolnień grupowych. Ukończył prawo na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz aplikację sądową w okręgu Sądu Okręgowego we Wrocławiu. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy na Uniwersytecie Warszawskim.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]