
1795 zł netto do 9 czerwca
2295 zł netto do 4 lipca
Prawo dla PR-owców
Zarejestruj się
Cel
PR-owcu!
Zastanawiasz się, w jaki sposób zgodnie z prawem współpracować z dziennikarzami?
Chcesz sprawdzić, jakie działania prawne możesz zastosować po wybuchu afery medialnej?
Nie wiesz, jak komunikować promocje i obniżki zgodnie z najnowszymi zmianami prawnymi?
Chcesz wiedzieć, jak zmieniła się odpowiedzialność za reklamę i promocję w social mediach oraz jak publikować, weryfikować oraz oznaczać komentarze w Internecie?
Zastanawiasz się, jak wykorzystać nowe technologie w komunikacji?
Chcesz dowiedzieć się, do kogo należą prawa do dzieł tworzonych przez m.in.: ChatGPT oraz jakie są wyzwania PR-owe związane m.in.: z fake newsami?
Chcesz wiedzieć, jak kształtują się szczegółowe regulacje współpracy z influencerami?
Zapraszamy Cię na wyjątkową 1-dniową konferencję Prawo dla PR-owców. Przewodnik prawny dla PR-owców i działów komunikacji, która w całości będzie poświęcona ramom prawnym w branży public relations. Dołącz do nas 4 lipca w Warszawie, aby razem ze znakomitymi prawnikami-ekspertami z kancelarii SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk poszerzyć swoją wiedzę na temat tego, jakie możliwości daje i jakie wyzwania stawia przed branżą public relations aktualne prawodawstwo.
Weź udział w wydarzeniu i przedyskutuj z innymi praktykami najważniejsze wyzwania Twojej branży!
Zapewniamy praktyczną formułę oraz stawiamy na doświadczenie zaproszonych prelegentów!
Program
Wtorek, 4 lipca
Rejestracja uczestników, poranna kawa
Warszawa, ,Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
- Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
Prawo w służbie PR
- adw. Maciej Ślusarek, Adwokat, Partner Zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
- adw. Hanna Marcinkiewicz-Grzesiak, Adwokat, Partner, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
- Co wolno dziennikarzom?
-Kogo mogą pytać?
- Czego mogą oczekiwać?
-Czy jest obowiązek przekazywania informacji?
-Czy mogą dowolnie nagrywać?
- Współpraca z dziennikarzami. Czego możemy oczekiwać, czego możemy wymagać?
- Współpraca z redakcjami i portalami
-Reklama natywna
-Ukryta promocja
- Afera medialna. Czy można się do tego przygotować?
- Możliwie działania prawne po wybuchu afery medialnej
- Odpowiedzialność redakcji, gazet, portali
- Odpowiedzialność komentatorów, platform takich jak FB, Twitter, Google. Anonimowość i prawo do bycia zapomnianym
Przerwa na kawę oraz networking
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji!
Warszawa, ,Zmiany w prawie nowych technologii w zakresie istotnym dla komunikacji (DSA, DMA, Omnibus, Kodeksu Łączności elektronicznej)
- adw. Maciej Kubiak, Adwokat, Partner Zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
- r.pr. Maciej Dudek, Radca Prawny, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
- Ofensywa legislacyjna Unii Europejskiej w zakresie nowych technologii i jej wpływ na komunikacje marketingową
- Zmiany dotyczące odpowiedzialności za reklamę i promocję w social mediach
- Zasady dotyczące publikowania, weryfikacji i oznaczania komentarzy w Internecie, aplikacjach mobilnych i stronach www
- Komunikacja promocji i obniżek
- Spam, newslettery, oferty i komunikacja mailowa, SMS-owa i telefoniczna – na co potrzebne są zgody i jakie
Lunch
Warszawa, ,Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej (AI, Computer-generated content)
- adw. Maciej Kubiak, Adwokat, Partner Zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
- Do kogo należą prawa do dzieł (tekstów, grafik, video) tworzonych przez sztuczną inteligencję – AI – (m.in. ChatGPT, MIdJourney, etc)
- Jakie są ryzyka wykorzystywania w komunikacji marketingowej i PR-owej narzędzi opartych o sztuczną inteligencję (m.in. chat boty) oraz korzystania z treści generowanych przez AI?
- Wyzwania PR-owe wynikające z rozwoju narzędzi sztucznej inteligencji (deep fake, fake newsy, etc)
Influencer marketing jako rodzaj komunikacji
- adw. Hanna Marcinkiewicz-Grzesiak, Adwokat, Partner, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
- Współpraca z influencerami
- Regulacje UOKiK
- Odpowiedzialność za materiały reklamowe publikowane w social mediach lub w cyfrowych platformach dystrybucji przez agencje/klienta/influencera – istota umów
- Sposób oznaczania materiałów sponsorowanych i współpracy reklamowej
Zakończenie konferencji
Warszawa, ,Prelegenci
-
adw. Maciej Ślusarek
Adwokat, Partner Zarządzający SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
-
r.pr. Maciej Dudek
Radca Prawny SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
-
adw. Maciej Kubiak
Adwokat, Partner Zarządzający SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
-
adw. Hanna Marcinkiewicz-Grzesiak
Adwokat, Partner SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
1795 zł netto do 9 czerwca
Zarejestruj się-
SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
Jesteśmy wszechstronną firmą prawniczą, wyspecjalizowaną w doradztwie dla sektora kreatywnego, mediów, nowych technologii, life science oraz innowacji w nauce i biznesie. Wspieramy przedstawicieli branż kreatywnych na każdym etapie realizacji ich przedsięwzięć. Mamy na swoim koncie kilkaset projektów: audiowizualnych, związanych z nowymi technologiami, danymi osobowymi, własnością przemysłową czy komercjalizacją badań. Mamy również doświadczenie w obsłudze klientów z branży farmaceutycznej, aptecznej i funduszy inwestycyjnych, a także z zakresu obsługi korporacyjnej, restrukturyzacji i transakcji M&A. W DNA naszej firmy prawniczej pozostaje także prowadzenie spraw związanych z ochroną renomy osób i firm oraz reprezentacja w sporach z zakresu własności intelektualnej, nieuczciwej konkurencji, dóbr osobistych i w sprawach gospodarczych. Jeden z filarów firmy stanowi zespół IP/TMT, wielokrotnie nagradzany i rekomendowany m.in. w rankingach Chambers, IP Stars, Legal 500, Media Law International. Jesteśmy partnerem prawnym rozumiejącym biznes i skutecznie wspierającym klientów w znajdowaniu rozwiązań w obliczu wyzwań, z którymi mierzą się w dynamicznie zmieniającym się świecie.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy