Warszawa
Konferencja
4 lipca 2023
4 lipca 2023
Prawo dla PR-owców
Prawo dla PR-owców
Przewodnik prawny dla PR-owców i działów komunikacji

1795 zł netto do 9 czerwca

2295 zł netto do 4 lipca

Cel

PR-owcu!

Zastanawiasz się, w jaki sposób zgodnie z prawem współpracować z dziennikarzami?

Chcesz sprawdzić, jakie działania prawne możesz zastosować po wybuchu afery medialnej?

Nie wiesz, jak komunikować promocje i obniżki zgodnie z najnowszymi zmianami prawnymi?

Chcesz wiedzieć, jak zmieniła się odpowiedzialność za reklamę i promocję w social mediach oraz jak publikować, weryfikować oraz oznaczać komentarze w Internecie?

Zastanawiasz się, jak wykorzystać nowe technologie w komunikacji?

Chcesz dowiedzieć się, do kogo należą prawa do dzieł tworzonych przez m.in.: ChatGPT oraz jakie są wyzwania PR-owe związane m.in.: z fake newsami?

Chcesz wiedzieć, jak kształtują się szczegółowe regulacje współpracy z influencerami?


Zapraszamy Cię na wyjątkową 1-dniową konferencję Prawo dla PR-owców. Przewodnik prawny dla PR-owców i działów komunikacji, która w całości będzie poświęcona ramom prawnym w branży public relations. Dołącz do nas 4 lipca w Warszawie, aby razem ze znakomitymi prawnikami-ekspertami z kancelarii SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk poszerzyć swoją wiedzę na temat tego, jakie możliwości daje i jakie wyzwania stawia przed branżą public relations aktualne prawodawstwo.


Weź udział w wydarzeniu i przedyskutuj z innymi praktykami najważniejsze wyzwania Twojej branży!

Zapewniamy praktyczną formułę oraz stawiamy na doświadczenie zaproszonych prelegentów!

Program

Wtorek, 4 lipca

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Warszawa, ,
08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
Warszawa, ,
09:00

Prawo w służbie PR

  • adw. Maciej Ślusarek, Adwokat, Partner Zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
  • adw. Hanna Marcinkiewicz-Grzesiak, Adwokat, Partner, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
  • Co wolno dziennikarzom?

-Kogo mogą pytać?

- Czego mogą oczekiwać?

-Czy jest obowiązek przekazywania informacji?

-Czy mogą dowolnie nagrywać?

  • Współpraca z dziennikarzami. Czego możemy oczekiwać, czego możemy wymagać?
  • Współpraca z redakcjami i portalami

-Reklama natywna

-Ukryta promocja

  • Afera medialna. Czy można się do tego przygotować?
  • Możliwie działania prawne po wybuchu afery medialnej
  • Odpowiedzialność redakcji, gazet, portali
  • Odpowiedzialność komentatorów, platform takich jak FB, Twitter, Google. Anonimowość i prawo do bycia zapomnianym
Warszawa, ,
11:00

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji!

Warszawa, ,
11:20

Zmiany w prawie nowych technologii w zakresie istotnym dla komunikacji (DSA, DMA, Omnibus, Kodeksu Łączności elektronicznej)

  • adw. Maciej Kubiak, Adwokat, Partner Zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
  • r.pr. Maciej Dudek, Radca Prawny, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
  • Ofensywa legislacyjna Unii Europejskiej w zakresie nowych technologii i jej wpływ na komunikacje marketingową
  • Zmiany dotyczące odpowiedzialności za reklamę i promocję w social mediach
  • Zasady dotyczące publikowania, weryfikacji i oznaczania komentarzy w Internecie, aplikacjach mobilnych i stronach www
  • Komunikacja promocji i obniżek
  • Spam, newslettery, oferty i komunikacja mailowa, SMS-owa i telefoniczna – na co potrzebne są zgody i jakie
Warszawa, ,
13:20

Lunch

Warszawa, ,
14:00

Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej (AI, Computer-generated content)

  • adw. Maciej Kubiak, Adwokat, Partner Zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
  • Do kogo należą prawa do dzieł (tekstów, grafik, video) tworzonych przez sztuczną inteligencję – AI – (m.in. ChatGPT, MIdJourney, etc)
  • Jakie są ryzyka wykorzystywania w komunikacji marketingowej i PR-owej narzędzi opartych o sztuczną inteligencję (m.in. chat boty) oraz korzystania z treści generowanych przez AI?
  • Wyzwania PR-owe wynikające z rozwoju narzędzi sztucznej inteligencji (deep fake, fake newsy, etc)
Warszawa, ,
15:00

Influencer marketing jako rodzaj komunikacji

  • adw. Hanna Marcinkiewicz-Grzesiak, Adwokat, Partner, SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
  • Współpraca z influencerami
  • Regulacje UOKiK
  • Odpowiedzialność za materiały reklamowe publikowane w social mediach lub w cyfrowych platformach dystrybucji przez agencje/klienta/influencera – istota umów
  • Sposób oznaczania materiałów sponsorowanych i współpracy reklamowej
Warszawa, ,
16:00

Zakończenie konferencji

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Maciej Ślusarek

    adw. Maciej Ślusarek

    Adwokat, Partner Zarządzający SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
  • Maciej Dudek

    r.pr. Maciej Dudek

    Radca Prawny SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
  • Maciej Kubiak

    adw. Maciej Kubiak

    Adwokat, Partner Zarządzający SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
  • Hanna Marcinkiewicz-Grzesiak

    adw. Hanna Marcinkiewicz-Grzesiak

    Adwokat, Partner SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1795 zł netto do 9 czerwca

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny

Patron

  • SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk

    Jesteśmy wszechstronną firmą prawniczą, wyspecjalizowaną w doradztwie dla sektora kreatywnego, mediów, nowych technologii, life science oraz innowacji w nauce i biznesie. Wspieramy przedstawicieli branż kreatywnych na każdym etapie realizacji ich przedsięwzięć. Mamy na swoim koncie kilkaset projektów: audiowizualnych, związanych z nowymi technologiami, danymi osobowymi, własnością przemysłową czy komercjalizacją badań. Mamy również doświadczenie w obsłudze klientów z branży farmaceutycznej, aptecznej i funduszy inwestycyjnych, a także z zakresu obsługi korporacyjnej, restrukturyzacji i transakcji M&A. W DNA naszej firmy prawniczej pozostaje także prowadzenie spraw związanych z ochroną renomy osób i firm oraz reprezentacja w sporach z zakresu własności intelektualnej, nieuczciwej konkurencji, dóbr osobistych i w sprawach gospodarczych. Jeden z filarów firmy stanowi zespół IP/TMT, wielokrotnie nagradzany i rekomendowany m.in. w rankingach Chambers, IP Stars, Legal 500, Media Law International. Jesteśmy partnerem prawnym rozumiejącym biznes i skutecznie wspierającym klientów w znajdowaniu rozwiązań w obliczu wyzwań, z którymi mierzą się w dynamicznie zmieniającym się świecie.