Zarządzanie cenami jest najsilniejszą dźwignią zysku. Nie istnieje szybszy i efektywniejszy sposób na zwiększenie rentowności i zyskanie przewagi konkurencyjnej niż optymalizacja strategii cenowej. To odpowiednie podejście i zarządzanie cenami pozwala na skuteczny i trwały wzrost zysku.
W trakcie konferencji poruszymy aktualne kwestie dotyczące polityki cenowej w różnych branżach i na różnych etapach łańcucha wartości. Aktualne i szczególnie istotne tematy zostaną zaprezentowane przez doświadczonych praktyków biznesu w formie pragmatycznych case studies. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, pozwoli na zdobycie odpowiedzi na istotne pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu.
DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej, naznaczonej przez pandemie rzeczywistości:
- ustalać optymalne ceny produktów i usług
- budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów
- budować pakiety produktów
- zmierzyć i wykorzystać maksymalną skłonność do zapłaty.
- zróżnicować strategię w poszczególnych kanałach dystrybucji
- zbudować trwały proces określania optymalnych cen produktów
- przygotować optymalną argumentację negocjacyjną
Ponadto:
- w jaki sposób organizować skuteczne promocje
- czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje
- warunki rabatowe: dlaczego to właśnie tu tracimy najczęściej zyski
- w jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów
Oraz jak myśleć o ww tematach i jak wróci normalność.
Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.
Uczestnikom gwarantujemy:
- Jedyne w Polsce spotkanie z udziałem praktyków oraz ekspertów w dziedzinie zarządzania przychodami i cenami
- Najciekawsza i najefektywniejsza formuła spotkania – prelekcja i interaktywne elementy warsztatowe
- Niepowtarzalna okazja poznania sprawdzonych metod zarządzania przychodami i strategii cenowych
Konferencję kierujemy do osób odpowiedzialnych i mających wpływ na politykę cenową:
- Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych
- Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
- Kierownik ds. analiz, Business Analysis Manager, Business Development Manager
- Dyrektor Marketingu Handlowego
- Dyrektor, Kierownik Marketingu
- Dyrektor, Kierownik Handlowy, Dyrektor, Kierownik Sprzedaży
- Kierownik ds. wsparcia sprzedaży
- Prezes, Dyrektor Zarządzający


























