Pricing Management Strategy

Pricing Management Strategy

9 czerwca 2021 / Online

1095 zł netto do 7 maja

1495 zł netto do 9 czerwca

Cel

Zarządzanie cenami jest najsilniejszą dźwignią zysku. Nie istnieje szybszy i efektywniejszy sposób na zwiększenie rentowności i zyskanie przewagi konkurencyjnej niż optymalizacja strategii cenowej. To odpowiednie podejście i zarządzanie cenami pozwala na skuteczny i trwały wzrost zysku.

W trakcie konferencji poruszymy aktualne kwestie dotyczące polityki cenowej w różnych branżach i na różnych etapach łańcucha wartości. Aktualne i szczególnie istotne tematy zostaną zaprezentowane przez doświadczonych praktyków biznesu w formie pragmatycznych case studies. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, pozwoli na zdobycie odpowiedzi na istotne pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu.

DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej, naznaczonej przez pandemie rzeczywistości:

  • ustalać optymalne ceny produktów i usług
  • budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów
  • budować pakiety produktów
  •  zmierzyć i wykorzystać maksymalną skłonność do zapłaty.
  • zróżnicować strategię w poszczególnych kanałach dystrybucji
  • zbudować trwały proces określania optymalnych cen produktów
  •  przygotować optymalną argumentację negocjacyjną

Ponadto:

  • w jaki sposób organizować skuteczne promocje
  • czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje
  • warunki rabatowe: dlaczego to właśnie tu tracimy najczęściej zyski
  • w jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów

Oraz jak myśleć o ww tematach i jak wróci normalność.

Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Jedyne w Polsce spotkanie z udziałem praktyków oraz ekspertów w dziedzinie zarządzania przychodami i cenami
  • Najciekawsza i najefektywniejsza formuła spotkania – prelekcja i interaktywne elementy warsztatowe
  • Niepowtarzalna okazja poznania sprawdzonych metod zarządzania przychodami i strategii cenowych

Konferencję kierujemy do osób odpowiedzialnych i mających wpływ na politykę cenową:

  • Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych
  • Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
  • Kierownik ds. analiz, Business Analysis Manager, Business Development Manager
  • Dyrektor Marketingu Handlowego
  • Dyrektor, Kierownik Marketingu
  • Dyrektor, Kierownik Handlowy, Dyrektor, Kierownik Sprzedaży
  • Kierownik ds. wsparcia sprzedaży
  • Prezes, Dyrektor Zarządzający

Program

Środa, 9 czerwca

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji

Online, ,
09:00

Jaki pricing na czas covid’u i po?

  • Wojciech Gorzeń, Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
  • Jak zapewnić spójność strategii cenowej ze strategią firmy?
  • 10 przykazań zarządzania cenami w niepewnych czasach (i nie tylko)
  • Gdzie wycieka „kasa”, a gdzie może być jej więcej?
  • Jakie są 3 kluczowe narzędzia pricingowe?
  • Jak zamienić pricing na papierze na pricing w praktyce?

„warsztat” / ćwiczenia interaktywne:

  • Jak sprawdzić spójność postrzegania i zrozumienia celów firmy? - Trójkąt celów firmy (Wolumen vs Przychody vs Zysk) - ćwiczenie
  • Poprawa których dźwigni ma największe przełożenie na zysk? - Siła dźwigni cenowych (Wolumen/ Cena/ Koszt zmienny/ Koszt stały) - ćwiczenie
  • Jak sprawdzić czy bardziej opłaca się sprzedawać taniej i więcej czy drożej i mniej? - Price/Volume trade-off - ćwiczenie
  • Kiedy opłaca się obniżyć cenę produktu

A - za obietnicę wolumenu na produkcie

B - Price/Volume trade-off na dwóch produktach - ćwiczenie

Online, ,
10:30

Gdzie leży siła kompleksowego rozwiązania Revenue Management i jak je wdrożyć

  • Jacek Wyrębkowski, Kierownik Strategii i Zarządzania Dochodami, LOTTE Wedel
  • Rozproszony czy scentralizowany proces zarządzania dochodami wady i zalety obu rozwiązań
  • Główne ryzyka wdrożenia zmiany i sposoby ich mitygacji
  • RM - korzyści dla przedsiębiorstwa
Online, ,
11:15

Przerwa

Online, ,
11:35

Zarządzanie ceną bez dotykania cen

  • Michał Zgiep, Dyrektor zarządzający zakupami i produktem, CCC
  • Pricing bez zmian cen - case study w branży sport/ fashion
  • Segmentacja produktów, klienta oraz kanałów sprzedaży jako klucz do podnoszenie rentowności


Online, ,
12:25

O czym pamiętać przy optymalizacji zysków

  • Łukasz Pawlaczyk, Head of Business Intelligence, Brico Depot Iberia (KingFisher Group)
  • Sposób na osiągnięcie zysków finansowych i utrzymania płynności finansowej
  • Elastyczna struktura kosztów
  • Budowa przewagi konkurencyjnej wynikającej z dopasowanych kosztów i wypracowanej elastyczności
Online, ,
13:10

Automatyzacja procesu wyceny i ofertowania - na przykładzie Salesforce CPQ (Configure, Price, Quote)

  • Paweł Sobczak, CEO, Cloudity
  • Usprawnienie procesu sprzedaży i wyceny
  • Szybsza finalizacja transakcji
  • CPQ w chmurze czyli procesy sprzedażowe na dowolnym urządzeniu i w dowolnym miejscu

•   Salesforce.com pricing CRM - case study na podstawie globalnego wdrożenia

Online, ,
13:55

Przerwa

Online, ,
14:30

Revenue Growth Management – budowanie zespołu, wyzwania kompetencyjne i rekrutacyjne

  • Damian Odzioba, Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search
  • Jak dobrać efektywną strukturę Revenue Management (RM) i profil lidera RM
Online, ,
15:15

Dlaczego coraz więcej firm decyduje się na model subskrypcyjny

  • Maciej Kraus, Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital
  • Zalety i wady
  • Kluczowe elementy oferty SaaS’owej: struktura oferty, driver’y wartości, poziomy cenowe
  • Jak sprawdzić, czy to zadziała w mojej firmie?

„warsztat” / ćwiczenia interaktywne:

  • Ćwiczenia oceniające poziom przygotowania/ maturity w obszarze zarządzania ofertą - Doskonałość cenowa
  • Jaki jest potencjał poprawy zysków w naszej firmie? I gdzie go szukać?
  • Ustrukturyzowana ocena „dojrzałości cenowej” organizacji – ćwiczenie wraz z interpretacją wyników
Online, ,
16:45

Zakończenie konferencji

Online, ,

Prelegenci

  • Wojciech Gorzeń

    Wojciech Gorzeń

    Partner, Head of Pricing & Sales Excellence Movens Capital
  • Maciej Kraus

    Maciej Kraus

    Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital
  • Damian Odzioba

    Damian Odzioba

    Consumer and Retail Practice Leader Morgan Philips Executive Search
  • Łukasz Pawlaczyk

    Łukasz Pawlaczyk

    Head of Business Intelligence Brico Depot Iberia (KingFisher Group)
  • Paweł Sobczak

    Paweł Sobczak

    CEO Cloudity
  • Jacek Wyrębkowski

    Jacek Wyrębkowski

    Kierownik Strategii i Zarządzania Dochodami LOTTE Wedel
  • Michał Zgiep

    Michał Zgiep

    Dyrektor zarządzający zakupami i produktem CCC

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1095 zł netto do 7 maja

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny

  • Movens Capital

    Movens Capital prowadzi działalność inwestycyjną i doradczą. W ramach działalności doradczej firma specjalizuje się podnoszeniu zyskowności spółek i dostarcza pragmatyczne i efektywne rozwiązania w obszarze Pricingu i Revenue Management. Rozwiązania takie wypracowuje i skutecznie wdraża zarówno dla klientów zewnętrznych na całym świecie, jak i swoich spółek portfelowych, w które inwestuje. Międzynarodowemu doświadczeniu ekspertów pricingowych Movens Capital zaufały firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne (z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii) – od firm rozwijających się do globalnych korporacji. Naczelnym celem, który przyświeca Movens Capital jest efektywne podnoszenie zysku, z którego jej klienci i spółki portfelowe mogą finansować swój dalszy wzrost i rozwój.