
Pricing Management Strategy
9 czerwca 2021 / Online
1095 zł netto do 7 maja
1495 zł netto do 9 czerwca
Cel
Zarządzanie cenami jest najsilniejszą dźwignią zysku. Nie istnieje szybszy i efektywniejszy sposób na zwiększenie rentowności i zyskanie przewagi konkurencyjnej niż optymalizacja strategii cenowej. To odpowiednie podejście i zarządzanie cenami pozwala na skuteczny i trwały wzrost zysku.
W trakcie konferencji poruszymy aktualne kwestie dotyczące polityki cenowej w różnych branżach i na różnych etapach łańcucha wartości. Aktualne i szczególnie istotne tematy zostaną zaprezentowane przez doświadczonych praktyków biznesu w formie pragmatycznych case studies. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, pozwoli na zdobycie odpowiedzi na istotne pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu.
DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI jak w aktualnej, naznaczonej przez pandemie rzeczywistości:
- ustalać optymalne ceny produktów i usług
- budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów
- budować pakiety produktów
- zmierzyć i wykorzystać maksymalną skłonność do zapłaty.
- zróżnicować strategię w poszczególnych kanałach dystrybucji
- zbudować trwały proces określania optymalnych cen produktów
- przygotować optymalną argumentację negocjacyjną
Ponadto:
- w jaki sposób organizować skuteczne promocje
- czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje
- warunki rabatowe: dlaczego to właśnie tu tracimy najczęściej zyski
- w jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów
Oraz jak myśleć o ww tematach i jak wróci normalność.
Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.
Uczestnikom gwarantujemy:
- Jedyne w Polsce spotkanie z udziałem praktyków oraz ekspertów w dziedzinie zarządzania przychodami i cenami
- Najciekawsza i najefektywniejsza formuła spotkania – prelekcja i interaktywne elementy warsztatowe
- Niepowtarzalna okazja poznania sprawdzonych metod zarządzania przychodami i strategii cenowych
Konferencję kierujemy do osób odpowiedzialnych i mających wpływ na politykę cenową:
- Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych
- Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
- Kierownik ds. analiz, Business Analysis Manager, Business Development Manager
- Dyrektor Marketingu Handlowego
- Dyrektor, Kierownik Marketingu
- Dyrektor, Kierownik Handlowy, Dyrektor, Kierownik Sprzedaży
- Kierownik ds. wsparcia sprzedaży
- Prezes, Dyrektor Zarządzający
Program
Środa, 9 czerwca
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji
Online, ,Jaki pricing na czas covid’u i po?
- Wojciech Gorzeń, Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
- Jak zapewnić spójność strategii cenowej ze strategią firmy?
- 10 przykazań zarządzania cenami w niepewnych czasach (i nie tylko)
- Gdzie wycieka „kasa”, a gdzie może być jej więcej?
- Jakie są 3 kluczowe narzędzia pricingowe?
- Jak zamienić pricing na papierze na pricing w praktyce?
„warsztat” / ćwiczenia interaktywne:
- Jak sprawdzić spójność postrzegania i zrozumienia celów firmy? - Trójkąt celów firmy (Wolumen vs Przychody vs Zysk) - ćwiczenie
- Poprawa których dźwigni ma największe przełożenie na zysk? - Siła dźwigni cenowych (Wolumen/ Cena/ Koszt zmienny/ Koszt stały) - ćwiczenie
- Jak sprawdzić czy bardziej opłaca się sprzedawać taniej i więcej czy drożej i mniej? - Price/Volume trade-off - ćwiczenie
- Kiedy opłaca się obniżyć cenę produktu
A - za obietnicę wolumenu na produkcie
B - Price/Volume trade-off na dwóch produktach - ćwiczenie
Online, ,Gdzie leży siła kompleksowego rozwiązania Revenue Management i jak je wdrożyć
- Jacek Wyrębkowski, Kierownik Strategii i Zarządzania Dochodami, LOTTE Wedel
- Rozproszony czy scentralizowany proces zarządzania dochodami wady i zalety obu rozwiązań
- Główne ryzyka wdrożenia zmiany i sposoby ich mitygacji
- RM - korzyści dla przedsiębiorstwa
Przerwa
Online, ,Zarządzanie ceną bez dotykania cen
- Michał Zgiep, Dyrektor zarządzający zakupami i produktem, CCC
- Pricing bez zmian cen - case study w branży sport/ fashion
- Segmentacja produktów, klienta oraz kanałów sprzedaży jako klucz do podnoszenie rentowności
O czym pamiętać przy optymalizacji zysków
- Łukasz Pawlaczyk, Head of Business Intelligence, Brico Depot Iberia (KingFisher Group)
- Sposób na osiągnięcie zysków finansowych i utrzymania płynności finansowej
- Elastyczna struktura kosztów
- Budowa przewagi konkurencyjnej wynikającej z dopasowanych kosztów i wypracowanej elastyczności
Automatyzacja procesu wyceny i ofertowania - na przykładzie Salesforce CPQ (Configure, Price, Quote)
- Paweł Sobczak, CEO, Cloudity
- Usprawnienie procesu sprzedaży i wyceny
- Szybsza finalizacja transakcji
- CPQ w chmurze czyli procesy sprzedażowe na dowolnym urządzeniu i w dowolnym miejscu
• Salesforce.com pricing CRM - case study na podstawie globalnego wdrożenia
Online, ,Przerwa
Online, ,Revenue Growth Management – budowanie zespołu, wyzwania kompetencyjne i rekrutacyjne
- Damian Odzioba, Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search
- Jak dobrać efektywną strukturę Revenue Management (RM) i profil lidera RM
Dlaczego coraz więcej firm decyduje się na model subskrypcyjny
- Maciej Kraus, Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital
- Zalety i wady
- Kluczowe elementy oferty SaaS’owej: struktura oferty, driver’y wartości, poziomy cenowe
- Jak sprawdzić, czy to zadziała w mojej firmie?
„warsztat” / ćwiczenia interaktywne:
- Ćwiczenia oceniające poziom przygotowania/ maturity w obszarze zarządzania ofertą - Doskonałość cenowa
- Jaki jest potencjał poprawy zysków w naszej firmie? I gdzie go szukać?
- Ustrukturyzowana ocena „dojrzałości cenowej” organizacji – ćwiczenie wraz z interpretacją wyników
Zakończenie konferencji
Online, ,Prelegenci
-
Wojciech Gorzeń
Partner, Head of Pricing & Sales Excellence Movens Capital
-
Maciej Kraus
Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital
-
Damian Odzioba
Consumer and Retail Practice Leader Morgan Philips Executive Search
-
Łukasz Pawlaczyk
Head of Business Intelligence Brico Depot Iberia (KingFisher Group)
-
Paweł Sobczak
CEO Cloudity
-
Jacek Wyrębkowski
Kierownik Strategii i Zarządzania Dochodami LOTTE Wedel
-
Michał Zgiep
Dyrektor zarządzający zakupami i produktem CCC
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
1095 zł netto do 7 maja
Zarejestruj się-
Movens Capital
Movens Capital prowadzi działalność inwestycyjną i doradczą. W ramach działalności doradczej firma specjalizuje się podnoszeniu zyskowności spółek i dostarcza pragmatyczne i efektywne rozwiązania w obszarze Pricingu i Revenue Management. Rozwiązania takie wypracowuje i skutecznie wdraża zarówno dla klientów zewnętrznych na całym świecie, jak i swoich spółek portfelowych, w które inwestuje. Międzynarodowemu doświadczeniu ekspertów pricingowych Movens Capital zaufały firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne (z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii) – od firm rozwijających się do globalnych korporacji. Naczelnym celem, który przyświeca Movens Capital jest efektywne podnoszenie zysku, z którego jej klienci i spółki portfelowe mogą finansować swój dalszy wzrost i rozwój.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy