
Cel
Już 19-20 marca zapraszamy na czwartą odsłonę Recruitment Days!
To wyjątkowe spotkanie profesjonalistów z zakresu rekrutacji. Ideą spotkań jest budowanie i pogłębianie wiedzy z zakresu procesu rekrutacyjnego.
Rekruter ma bardzo dobrze rozumieć sytuację biznesową i potrzeby klientów, których trzeba uważnie wysłuchać, wczuć się w ich sytuację oraz umiejętnie odczytywać ich prawdziwe oczekiwania. W branży HR nie ma utartych schematów postępowania!
W trakcie konferencji zaproszeni Eksperci działów HR podzielą się swoim doświadczeniem i powiedzą jak uczynić proces rekrutacji optymalnym. Uszyć go na własne potrzeby i znaleźć pracowników, którzy sprawnie odnajdą się w firmie, akceptując jej kulturę organizacyjną.
Powiemy o technologii i przyszłości w świecie HR, o nowoczesnych narzędziach, sztucznej inteligencji oraz nowatorskich rozwiązaniach wykorzystywanych do prowadzenia efektywnych rekrutacji.
Porozmawiamy o każdym elemencie procesu rekrutacyjnego, wskazując ciekawe i inspirujące rozwiązania.
Pomówimy o tym jak pozyskać odpowiednią liczbę i jakość aplikacji, jak skutecznie wdrożyć proces onboarding, jak ułożyć proces rekrutacji żeby był skuteczny, optymalny kosztowo i jednocześnie zapewniał komfort pracy rekrutera. Przedstawimy praktyczne wskazówki rekrutacji w mediach społecznościowych , zaprezentujemy przykłady zastosowania AI w procesach rekrutacyjnych oraz pomówimy o oczekiwaniach kandydatów reprezentujących różne generacje.
Podczas konferencji Recruitment Days zaprezentujemy Państwu liczne case studies, w tym wiele nagrodzonych w konkursie Siła Przyciągania.
Zapraszamy do udziału w konferencji w dniach 19-20 marca 2020 w Warszawie, podczas której już od kilku edycji budujemy społeczność zaangażowanych Ekspertów!
Do zobaczenia!
Kogo spotkają Państwo wśród uczestników?
- Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
- HR Managerów
- Specjalistów ds. Rekrutacji
- HR Biznes Partnerów
- Headhunterów
- Wiele osób zajmujących się rekrutacją bez względu na stanowisko, jakie zajmują.
Program
Prelegenci
-
Agnieszka Łukawska
Dyrektor Departamentu Produktów Emerytalnych Investors Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
-
Agnieszka Chojnacka-Moro
Dyrektor Rekrutacji, EB i Management Development Jeronimo Martins Polska S.A.
-
Tomasz Polewczyński
Konsultant ds. Reputacji Pracodawcy i Zaangażowania McDonald's Polska
-
Joanna Szczepańska
HR Business Partner Santander Consumer Bank
-
Szymon Mołda
HR Leader Decathlon Polska Decathlon
-
Aldona Mlonek - Korzonkowska
Project Manager Puls Biznesu
-
Agata Beck
HR Business Partner Lufthansa Systems Poland
-
Aleksandra Oszajca
Dyrektor HR Lufthansa Systems Poland
-
Joanna Grzegorzewska
Talent Acquisition Manager Arlafoods
-
Ilona Jabłońska
HR Business Partner PAYBACK Polska
-
Agata Błaszkiewicz
Dyrektor działu personalnego Colliers International Poland
-
Anna Trochim
Training & Competency Manager Cushman & Wakefield
-
Jacek Krajewski
Business Development Manager Emplocity
-
Ewelina Skocz
Managing Partner BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory
-
Rafał Syska
Dyrektor Departamentu Prawnego Investors Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
-
Marcin Opaliński
Prezes Zarządu LS Airport Services S.A. oraz LS Technics
-
Marta Krukowska
Dyrektor HR Grupa Empik
-
Martyna Kosiorek
Talent Aquisition Manager na północno-wschodnią Europę oraz Manager Rekrutacji Nokia
-
Aleksandra Szlachcikowska
Director of Talent and Culture GetResponse
-
Piotr Grządziel
Managing Partner Magna Talenta
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
2095 zł netto do 21 lutego
Zarejestruj się