Recruitment Days
Human ResourcesOn-lineKonferencja
 ‑ 
On-line
 ‑ 
Recruitment Days
IV edycja

Wstęp bezpłatny

Już 22-23 czerwca zapraszamy na czwartą odsłonę Recruitment Days!

To wyjątkowe spotkanie profesjonalistów z zakresu rekrutacji. Ideą spotkań jest budowanie i pogłębianie wiedzy z zakresu procesu rekrutacyjnego.

Rekruter ma bardzo dobrze rozumieć sytuację biznesową i potrzeby klientów, których trzeba uważnie wysłuchać, wczuć się w ich sytuację oraz umiejętnie odczytywać ich prawdziwe oczekiwania. W branży HR nie ma utartych schematów postępowania!

W trakcie konferencji zaproszeni Eksperci działów HR podzielą się swoim doświadczeniem i powiedzą jak uczynić proces rekrutacji optymalnym. Uszyć go na własne potrzeby i znaleźć pracowników, którzy sprawnie odnajdą się w firmie, akceptując jej kulturę organizacyjną. 

Powiemy o technologii i przyszłości w świecie HR, o nowoczesnych narzędziach, sztucznej inteligencji oraz nowatorskich rozwiązaniach wykorzystywanych do prowadzenia efektywnych rekrutacji.

Porozmawiamy o każdym elemencie procesu rekrutacyjnego, wskazując ciekawe i inspirujące rozwiązania. 

Pomówimy o tym jak pozyskać odpowiednią liczbę i jakość aplikacji, jak skutecznie wdrożyć proces onboarding, jak ułożyć proces rekrutacji żeby był skuteczny, optymalny kosztowo i jednocześnie zapewniał komfort pracy rekrutera. Przedstawimy praktyczne wskazówki rekrutacji w mediach społecznościowych , zaprezentujemy przykłady zastosowania AI w procesach rekrutacyjnych oraz pomówimy o oczekiwaniach kandydatów reprezentujących różne generacje.

Podczas konferencji Recruitment Days zaprezentujemy Państwu liczne case studies, w tym wiele nagrodzonych w konkursie Siła Przyciągania.

Do zobaczenia!

Kogo spotkają Państwo wśród uczestników?

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Wiele osób zajmujących się rekrutacją bez względu na stanowisko, jakie zajmują.

Partnerzy:

Patron

SAZ

Patron Medialny

Miesięcznik BenefitEmployerbranding.plHR Business PartnerRekruter

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:25Przywitanie uczestników

    • Aldona Mlonek - Korzonkowska, None Project Manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:30Czy recesja jest realna i czy zagraża rynkowi kandydata?

    • Marta Krukowska, None Dyrektor HR, Grupa Empik

    Case study Empik

    45 min

  • 10:15Optymalizacja procesu rekrutacji i zmiana w podejściu do etapu selekcji dzięki narzędziom online-owym. Business case Arla GSS

    • Joanna Grzegorzewska, None Talent Acquisition Manager, Arla Global Shared Services

    Laureat Siły Przyciągania 2019

    Nagroda główna w kategorii: Najlepsza kampania employer branding

    Case study Arla GSS

    • HCM i ATS – informatyzacja procesów personalnych
    • Oszczędzaj czas kandydata swego (i swój) – narzędzia online a komunikacja
    • Ocena kompetencyjna i behawioralna kandydata – platforma testowa PI

    45 min

  • 11:00Przerwa

    10 min

  • 11:10Zastosowanie Modelu Ideal Team Player w procesie rekrutacji

    • Anna Muszyńska- Jurków,  , PAYBACK Polska

    Case study Payback Polska

    • Model Ideal Team Player
    • Proces wdrożenia modelu w firmie PAYBACK Polska
    • Przykłady pytań rekrutacyjnych w oparciu o omawiany model

    45 min

  • 11:55Emocje i budowanie zaangażowania kandydata w procesie rekrutacji – pozytywne candidate experience

    • Agata Błaszkiewicz, None Dyrektor działu personalnego, Colliers International Poland

    Case study Colliers International Poland

    • Po co zadbać o pozytywne doświadczenia kandydata w procesie rekrutacji?
    • Co przyniesie pozytywne doświadczenia czyli na jakie obszary zwrócić uwagę?
    • HR, Marketing, PR, CXO… - kto powinien dbać o dobre wrażenia i emocje kandydatów?
    • Skąd wiemy jak poczuł się kandydat czyli jak mierzyć doświadczenia kandydatów?

    45 min

  • 12:40Przerwa

    30 min

  • 13:10Rola mediów społecznościowych w Employer Brandingu firmy. Od Personal Brandingu pracowników do Employer Brandingu firmy

    • Adrian Martinez,  CMO i współzałożyciel, HR Embassy
    • Czy LinkedIn to nadal portal do rekrutacji? Czy może jego znaczenie i funkcja na przestrzeni lat się zmieniły
    • Rola archetypów w budowaniu wizerunku pracowników i rekruterów firmy
    • Jak spójnie prowadzić komunikację pracowników i rekruterów w mediach społecznościowych (w szczególności na LinkedIn)

    45 min

  • 13:55Jak wykorzystać chatbota do pozyskiwania leadów rekrutacyjnych?

    • Joanna Szczepańska, None HR Business Partner, Santander Consumer Bank
    • Anna Smułka, None Business Development Manager, Emplocity

    Case study Santander Consumer Bank & Emplocity

    • Dlaczego zatrudniliśmy Emplobota w Santander Consumer Banku?
    • Jak zaprojektowaliśmy proces lead generation do wsparcia rekrutacji?
    • Podsumowanie pierwszych efektów + praktyczne wnioski

    45 min

  • 14:40Ukryta gra - tajne przez poufne. Narzędzia i praktyka

    • Ewelina Skocz,  Managing Partner, BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory
    • Step by step - prowadzenie ukrytych rekrutacji na kluczowe stanowiska w firmie – case study
    • NDA oraz kary umowne
    • Rodo a rekrutacje ukryte

    45 min

  • 15:25Zakończenie I dnia konferencji

  • 09:25Rozpoczęcie

    5 min

  • 09:30Crowdsourcing to kluczowy trend technologiczny - jak go wykorzystać w rekrutacji?

    • Mikołaj Tarnawski,  CEO, HRfactory.pl
    • Czym jest crowdsourcing, przykłady zastosowań i dlaczego BIG4 uznało go za kluczowy trend technologiczny?
    • Covid-19 przyspiesza digitalizację firm, ale już wcześniej 52% CEO sprawdzało korzyści z wykorzystania technologii, a 56% zmieniało programy HR pod kątem narzędzi cyfrowych i mobilnych
    • Jak wykorzystać crowdsourcing w rekrutacji i digitalizacji procesów HR?

    45 min

  • 10:15Jak przybliżyć potencjalnym pracownikom niedostępne dla nich środowisko pracy? „Schody do Twojej Kariery” – case study

    • Marcin Opaliński, None Prezes Zarządu LS Airport Services S.A. oraz LS Technics

    Laureat Siły Przyciągania 2019

    Wyróżnienie w kategorii: Najlepsza inicjatywa „out of the box” 

    Case study LS Airport Services 

    • Analiza wyzwań polskiego sektora lotniczego w kontekście pozyskiwania pracowników
    • Multimedialne „Schody do Twojej Kariery” jako pomysł LS Airport Services na zwrócenie na siebie uwagi - case study
    • Efekty i wnioski z kampanii. Czego się dzięki niej nauczyliśmy?

    45 min

  • 11:00Przerwa

    10 min

  • 11:10Utrzymanie dobrych pracowników - siła i waga feedbacku

    • Katarzyna Bajek-Bartold, None BU HR Business Partner - Support Functions Poland&Baltics, Coca-Cola HBC

    Case study Coca-Cola HBC - wprowadzeniu dedykowanej aplikacji mobilnej do udzielania feedbacku

    45 min

  • 11:55Od świeżaka do menedżera! Czyli, jak przekonać absolwenta, by karierę managerską rozpoczął od kasy w Biedronce.” O unikalnym programie menedżerskim Operations Management Trainee Jeronimo Martins

    • Agnieszka Chojnacka-Moroz, None Dyrektor ds. Rekrutacji, EB i Rozwoju Kadry Menedżerskiej, Jeronimo Martins Polska S.A.

    Laureat Siły Przyciągania 2019

    Wyróżnienie milenialsów

    Case study Jeronimo Martins Polska

    • Cel i założenia – dlaczego i jak kształtujemy w JM przyszłych liderów retailu, liczby, fakty
    • Ponad 30 lat historii flagowego programu JM
    • Po co mi to było, czyli determinacja kluczem do sukcesu
    • Kilka historii kariery

    45 min

  • 12:40Przerwa

    30 min

  • 13:10Onboarding – jak odpowiednio wdrożyć proces - case study

    • Aleksandra Szlachcikowska, None Director of Talent and Culture, GetResponse

    Laureat Siły Przyciągania 2019

    Nagroda główna w kategorii: Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program) 

    Case study GetResponse

    Prelekcja będzie oparta na przykładach inicjatyw zrealizowanych w trakcie procesów onboardingowych w firmie GetResponse na przestrzeni lat 2018-2019

    • Onboarding nowego pracownika – czym jest i dlaczego jest ważny
    • Komunikacja: najistotniejsze ogniwo onboardingu
    • Narzędzia i pomysły wykorzystywane w trakcie wdrożenia pracownika
    • Badanie skuteczności onboardingu
    • Kultura pracy jako kontynuacja onboardingu

    45 min

  • 13:55Człowiek w centrum uwagi firmy, czyli #poprostu #poludzku rekrutuj, wdrażaj, rozwijaj

    • Anna Trochim, None Talent Development & Employer Branding Manager, Cushman & Wakefield

    Case study Cushman & Wakefield

    • Jasna strona zarządzania w praktyce Cushman & Wakefiled
    • Human First, czyli gdzie jest człowiek?
    • Wartości w procesie budowania strategii Employer Brandingu

    45 min

  • 14:40Zakończenie konferencji

Agata Błaszkiewicz

Agata Błaszkiewicz

Dyrektor działu personalnego, Colliers International Poland

Dyrektor działu personalnego, od 12 lat związana zawodowo z Colliers International w Polsce. Jest odpowiedzialna za strategię personalną firmy we wszystkich obszarach dedykowanym pracownikom od rekrutacji poprzez cały cykl życia pracownika w organizacji. Członkini think tanku HR Influencers. Agata jest praktykiem HR. W sposób szczególny dba o doświadczenia kandydatów - w 2014 r. firma przystąpiła do koalicji Przyjazna Rekrutacja zrzeszającej firmy stosujące najwyższe standardy w rekrutacji i o doświadczenia pracowników. W 2017 i 2019 roku firma Colliers International otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez firmę Kincentric (dawniej AON) na podstawie informacji zwrotnej od pracowników, a w 2018 roku wyróżnienie w konkursie WELLPOWER 2018 za całokształt działań prozdrowotnych. W 2017 roku zespół Agaty otrzymał wyróżnienie w konkursie HR Dream Team, w kategorii rozwój talentów za projekt „Brainy Day” – cykl warsztatów dla pracowników. W styczniu 2019 roku znalazła się w ścisłym gronie finalistów konkursu TOP HR Manager in Action 2018, zajmując 3 miejsce, w maju 2019 otrzymała tytuł Top Woman in Real Estate w kategorii HR i EB w Konkursie Top Woman in Real Estate. Agata jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing ze specjalizacją w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi.

Agnieszka Chojnacka-Moroz

Agnieszka Chojnacka-Moroz

Dyrektor ds. Rekrutacji, EB i Rozwoju Kadry Menedżerskiej, Jeronimo Martins Polska S.A.

Dyrektor ds. Rekrutacji, EB i Rozwoju Kadry Menedżerskiej w sieci handlowej Biedronka, stanowiącej część Grupy Jeronimo Martins. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania i wdrażania procesów z zakresu rekrutacji, szkoleń, zarządzania efektywnością, rozwojem talentów oraz planowania sukcesji. W grupie Jeronimo Martins pracuje od 2017 roku, wcześniej zaś budowała swoją ekspertyzę w obszarze HR i Marketingu w instytucjach z branży retail oraz bankowości i ubezpieczeń.

Joanna Grzegorzewska

Joanna Grzegorzewska

Talent Acquisition Manager, Arla Global Shared Services

Manager zespołu Talent Acquisition Arla Global Shared Services w Gdańsku. Absolwentka Psychologii Zarządzania z ponad 10 letnim doświadczeniem w obszarze rekrutacji zarówno w consultingu jak i w in-housie. W Arla GSS od 4,5 lat, od podstaw zbudowała swój zespół, a wraz z nim realizuje działania EB firmy oraz standaryzuje proces rekrutacji i onboardingu. Asesor metod Hogana oraz Predictive Index stosowanych w obszarze zawodowym.

Marta Krukowska

Marta Krukowska

Dyrektor HR, Grupa Empik

Od 15 lat równolegle szef HR oraz radca prawny ze specjalizacją w zbiorowym prawie pracy, dziedzinie pozostającej w ścisłej korelacji z obszarem Human Resources. Doświadczenie zawodowe w branży HR budowała w polskich i międzynarodowych koncernach oraz private equity. W Grupie Empik od 2017 r. odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii personalnej wspierające osiąganie celów biznesowych firmy i podnoszenie efektywności organizacji i pracowników. Politykę personalną opiera na zaangażowaniu pracowników, ale i trosce o dobry wizerunek pracodawcy, za co spółka jest dostrzegana i nagradzana, m.in. nagrodami i wyróżnieniami Most Attractive Employer Universum 2018, oraz Employer Branding Excellence Awards 2019, EB Kreator 2019 czy HR Dream Team 2018 i 2019 ( pracuj.pl.) Jako radca prawny specjalizuje się w przeprowadzaniu organizacji przez duże zmiany w obszarze spraw pracowniczych, począwszy od przejęć, przez reorganizacje i optymalizacje, oraz tworzenie i zmiany systemów wynagrodzeń, czy organizacji pracy. Aktualnie pracuje nad doktoratem w Katedrze Prawa Cywilnego i Prawa Pracy Akademii Leona Koźmińskiego, w tematyce wynagrodzeń. Jej zainteresowania praktyczne i naukowe to wynagrodzenia i systemy premiowe, struktura i rozwój organizacji, kultura organizacyjna, zarządzanie strategiczne i change management.

Marcin Opaliński

Marcin Opaliński

Prezes Zarządu LS Airport Services S.A. oraz LS Technics

Z branżą lotniczą związany od 1995 roku. Zajmując kluczowe stanowiska w strukturach LOT Ground Services, PLL LOT S.A., LOT Services oraz LS Airport Services był doradcą Zarządu oraz menadżerem odpowiedzialnym za kierowanie strategicznymi obszarami działalności agenta obsługi naziemnej. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył podyplomowe studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, zarządzania lotnictwem na Akademii Obrony Narodowej w Warszawie oraz specjalistyczne programy szkoleniowe dla managerów sektora lotniczego organizowane przez IATA – Diploma in Aviation Studies. Twórca idei LS World, społeczności skupiającej zarówno doświadczenie, wiedzę jak i pasje pracowników obu Spółek, posiadany przez nie specjalistyczny sprzęt wraz z zaawansowaną technologią oraz infrastrukturę obiektu LS Cargo Park. Inicjator LS Academy, projektu edukacyjnego stworzonego dla pracowników jak i potencjalnych przyszłych pracowników obsługi naziemnej.

Ewelina Skocz

Ewelina Skocz

Managing Partner, BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory

Psycholog społeczny, absolwent podyplomowej szkoły trenerów biznesu, a także studiów doktoranckich z zakresu zarządzania. Współzałożyciel firmy doradztwa personalnego i biznesowego specjalizującej się w usługach dla branży prawnej. Na co dzień odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu HR, Zarządzania i Business Developmentu w międzynarodowych i polskich kancelariach prawnych. Doradza firmom posiadającym działy prawne w organizacji obsługi prawnej, zarządzaniu zespołem, zakupach usług prawnych, czy procesach centralizacji. Od kilkunastu lat z licznymi sukcesami realizuje procesy rekrutacyjne na stanowiska prawnicze (od młodszych prawników po partnerów – szefów działów prawnych oraz całe zespoły prawne). Łączy politykę personalną ze strategią biznesową kancelarii lub działu prawnego. Członek kapituły „Rising Stars Prawnicy - liderzy jutra”. Wielokrotnie zapraszana w roli prelegenta na konferencje, Legal MBA oraz duże fora dedykowane prawnikom i szefom działów prawnych. Regularnie prowadzi szkolenia dla prawników, a także menadżerów innych branż, w tym również dla administracji państwowej. Udziela wypowiedzi i komentarzy m.in. dla: Grupy TVN, Polsatu, Gazety Prawnej, Pulsu Biznesu oraz Rzeczpospolitej.

Joanna Szczepańska

Joanna Szczepańska

HR Business Partner, Santander Consumer Bank

Odpowiada za realizację projektów HR-owych ukierunkowanych na poprawę employee experience, w tym employer branding oraz cyfrową transformację w obszarze HR. Wcześniej przez 7 lat doradzała klientom takim jak: Bombardier Transportation, GSK, Grupa Żywiec, HP Global e-Business Operations, NSC Capgemini Software Solutions, PGE, Suedzucker, Tauron, Volkswagen Poznań w obszarach transformacji cyfrowej, strategicznego zarządzania, komunikacji wewnętrznej oraz kultury organizacyjnej. Lubi sięgać po innowacje technologiczne i niestandardowe rozwiązania, a najchętniej tworzyć własne, stosując m.in. metodologię design thinkingu. Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz User Experience Design na SWPS we Wrocławiu.

Aleksandra Szlachcikowska

Aleksandra Szlachcikowska

Director of Talent and Culture, GetResponse

Anna Trochim

Anna Trochim

Talent Development & Employer Branding Manager, Cushman & Wakefield

Z branżą HR jest związana od ponad 12 lat, zdobywając swoje doświadczenia w Grupie Allianz Polska, w Atos Global Delivery Center oraz w Grupie Spółek Danone. Aktualnie odpowiada za obszar rozwoju i szkoleń w regionie EMEA w firmie Cushman & Wakefield. Na rynku lokalnym zajmuje się także od niedawna obszarem Employer Brandingu. Jest wykładowcą w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, członkiem think tanku biznesowego HR Influencers, Mentorem w ramach programów HR4Members oraz HR Power.

Katarzyna Bajek-Bartold

Katarzyna Bajek-Bartold

BU HR Business Partner - Support Functions Poland&Baltics, Coca-Cola HBC

HR Business Partner na Polskę i Kraje Bałtyckie w Coca- Cola HBC. W swojej roli kieruje kluczowymi inicjatywami HR a także wspiera biznes w realizacji strategii. Jej dotychczasowe doświadczenie to ponad 13 lat w branży FMCG w takich firmach jak Alima-Gerber S.A. , Nestle Polska S.A., Coca- Cola HBC. Posiada bogate doświadczenie w różnych obszarach HR, takich jak Rekrutacja, Employer Branding, Learning & Development, a także HR Business Partnering , które zdobywała poprzez zajmowanie różnych pozycji w strukturze oraz realizowanie licznych projektów z zakresu HR. Od 4 lat jest HR Biznes Partnerem obecnie odpowiedzialna za działy biznesowe i wspierające.

Adrian Martinez

Adrian Martinez

CMO i współzałożyciel, HR Embassy

Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową. Szkoli klientów z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku i LinkedIn oraz strategii obecności marki online (współpracował z brandem szkoleniowym Sprawny.Marketing, jak również̇ prowadzi szkolenia dedykowane). Wśród klientów, z którymi współpracuje i dla których prowadził szkolenia znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Cushman & Wakefield, Badura, Kitchen Aid, ISTV, infoShare, e-point czy Pruchnik. Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych. Prywatnie angażuje się̨ w liczne akcje charytatywne i dobroczynne. Aktywnie wspiera miedzy innymi projekty Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl.*

Anna Muszyńska- Jurków

Anna Muszyńska- Jurków

, PAYBACK Polska

Anna Smułka

Anna Smułka

Business Development Manager, Emplocity

Wspiera firmy w sourcingu i rekrutacji pracowników przy wykorzystaniu nowych technologii. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i doradztwa w obszarze usług HR. Przez wiele lat związana zawodowo z jednym z największych jobboardów w Polsce, gdzie zarządzała zespołem sprzedażowym i portfelem kluczowych klientów. Wierzy, że rekrutacja i sprzedaż, to pojęcia, które zawsze idą ze sobą w parze i że dobry rekruter powinien posiadać wysoko rozwinięte kompetencje sprzedażowe. Pasjonatka HR Tech i wykorzystania social media w Employer Brandingu. Absolwentka Socjologii, Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Psychologii Zarządzania. Aktualnie poznaje siłę i moc botów oraz angażuje je do pracy dla zespołów HR.

Mikołaj Tarnawski

Mikołaj Tarnawski

CEO, HRfactory.pl

Pomysłodawca i współzałożyciel HRfactory.pl. Manager z wieloletnim doświadczeniem w pracy dla międzynarodowych firm (m.in. Intel, Arcelor Mittal, Smurfit Kappa, TJH2b) w obszarze rozwoju strategii oraz optymalizacji procesów biznesowych. Absolwent holenderskiej Arnhem Business School oraz Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

SAZ

Miesięcznik Benefit

Employerbranding.pl

HR Business Partner

Rekruter

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]