Sales & Operations Planning and Execution
ZarządzanieWarszawaKonferencja
Sound Garden Hotel
Sales & Operations Planning and Execution
Sales & Operations Planning and Execution
Planowanie biznesowe / Prognozy / Strategia działania

Wstęp bezpłatny

W dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie zmienność rynku, presja kosztowa i rosnące oczekiwania klientów stawiają przed firmami coraz większe wyzwania, skuteczne zarządzanie procesami S&OP staje się kluczowym fundamentem sukcesu. Nasza konferencja odpowiada na te potrzeby, oferując sprawdzone strategie oraz nowoczesne podejścia do wyzwań związanych z planowaniem i prognozowaniem.

Jeśli zajmujesz się S&OP, prognozowaniem popytu, zarządzaniem logistyką, łańcuchem dostaw, operacjami czy sprzedażą, znajdziesz tu praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci:

  • Optymalizować zasoby
  • Poprawić obsługę klienta
  • Wzmocnić współpracę wewnątrz organizacji
  • Pobudzić cały proces S&OP

a w efekcie osiągać cele zgodne ze strategią firmy

Podczas konferencji m.in:

  • Przeanalizujemy różnice między produkcją a dystrybucją, aby znaleźć balans między stabilnością a elastycznością w procesach planowania.
  • Zastanowimy się, jak integrować procesy sprzedaży i operacji, aby poprawić precyzję prognoz i wspierać trafne decyzje strategiczne.
  • Omówimy skuteczne praktyki komunikacji w S&OP, które pomagają zarządzać oczekiwaniami i wspierają wdrażanie procesów.
  • Przyjrzymy się kluczowym wyzwaniom dla polskiego przemysłu, takim jak Zielony Ład, trendy w motoryzacji czy near-shoring.
  • Zgłębimy temat prognozowania w sprzedaży, analizując trudności, praktyczne rozwiązania i sposoby wsparcia zespołów sprzedażowych w osiąganiu wiarygodnych wyników.
  • Porozmawiamy o roli sztucznej inteligencji w S&OP, odkrywając, jak AI rewolucjonizuje prognozowanie, automatyzuje procesy i wspiera współpracę w czasie rzeczywistym.

Dołącz do nas, by zdobyć wiedzę, wymienić doświadczenia i poznać najnowsze trendy w S&OP. Razem z ekspertami odkryjemy, jak sprostać wyzwaniom rynku i budować przewagę konkurencyjną!

Partnerzy:

Partner

IpopemaWesternacher

Partner Merytoryczny

MPM Productivity Management Sp. z o.o.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:15Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • Renata Grzeszczak,  Project Manager – Team Leader, Puls Biznesu
    • Moderator: Zbigniew Sobkiewicz,  Consulting Director CPIM Master Instructor, DDLP, Jonah®, MPM Productivity Management Sp. z o.o.
  • 09:05Panel dyskusyjny: Perspektywy przemysłu w Polsce - zagrożenia i szanse

    • Moderator: Zbigniew Sobkiewicz,  Consulting Director CPIM Master Instructor, DDLP, Jonah®, MPM Productivity Management Sp. z o.o.
    • Ignacy Morawski,  zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu
    • Przemysław Piętak,  Supply Chain Advisory Director, CBRE Sp. z o.o.
    •  Szanse i zagrożenia Zielonego Ładu
    • Kłopoty niemieckiej motoryzacji: sektor jeden z wielu czy filar gospodarki?
    •  Near shoring/ friend shoring - czy to prawdziwy trend?
    • Protekcjonizm w gospodarce - doświadczenia z historii
  • 10:00Wyzwania planistyczne: produkcja vs dystrybucja – kluczowe różnice i strategie

    • Tomasz Wcisło,  Factory Director, Aira Solutions Poland
    • Produkcja i dystrybucja: balans między stabilnością a elastycznością w procesach planowania

  • 10:45Zintegrowany proces planowania przy wsparciu SAP

    • Marcin Cieślak,  Konsultant SAP SCM, IPOPEMA Business Consulting
    • Maciej Zięba,  SAP Analytics Cloud Architekt oraz BI Expert, IPOPEMA Business Consulting
    • Łukasz Kolański,  Prokurent, Colian
    • Wyzwania i cele w procesie transformacji S&OP na przykładzie Grupy Colian
    • W jaki sposób ułożyć proces zintegrowanego planowania przy wsparciu SAP: począwszy od prognozy statystycznej, przez uzgodniony plan popytu, po uzgodniony plan podaży
    • Integracja procesu S&OP z procesem budżetowania i planowania finansowego
  • 11:30Przerwa na kawę i networking

  • 12:00Na progu przełomowych globalnych zmian i szoków: Jak dostosować łańcuchy dostaw i przetrwać. Strategie przetrwania i dostosowania

    • Dr. Christopher Pawlak,  External Manufacturing Lead, Bayer
    • W nadchodzącej dekadzie świat stanie przed szeregiem wyzwań, które zdefiniują przyszłość globalnych łańcuchów dostaw i zrewolucjonizują wiele aspektów działalności. Prezentacja będzie podzielona na dwie części. Pierwsza część przedstawi czynniki zmian: geopolityczne, ekonomiczne, technologiczne, społeczne i demograficzne oraz ich wpływ na łańcuchy dostaw. Druga część skupi się na strategiach przetrwania i dostosowania łańcuchów dostaw na przykładzie globalnych firm. 
    • Podczas sesji zgłębimy wielowymiarowe aspekty i dane tych przemian i ich wpływ na firmy oraz całe sektory gospodarki. Dyskusja obejmie również przełomowe innowacje, które mogą zrewolucjonizować łańcuchy dostaw całych gałęzi gospodarek w nadchodzących latach. Przedstawimy prognozy dotyczące zmian, które mogą nas czekać w najbliższych 10-20 latach, oraz omówimy konkretne strategie, które mogą pomóc firmom przygotować się na nadchodzące turbulencje.
    •  Uczestnicy dowiedzą się, jak rozwijać odpowiednie zdolności operacyjne oraz jak tworzyć odporne i zwinne łańcuchy dostaw, aby skutecznie reagować na nieprzewidywalne zmiany rynkowe. Sesja dostarczy praktycznych wskazówek, jak przetrwać i prosperować w czasach niepewności i globalnych zakłóceń łańcuchów dostaw, stając się niezbędnym elementem dla każdego, kto chce efektywnie zarządzać przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw w dynamicznie zmieniającym się świecie.
  • 12:45Rola S&OP w Prognozowaniu Popytu: Integracja Procesów dla Efektywnego Planowania

    • Sebastian Burdun,  Analyst & Demand Leader, Kingspan
    • Jak harmonizować strategię biznesową z planowaniem operacyjnym
    • Od prognozy do decyzji. Wpływ S&OP na optymalizację prognoz popytu
    • Strategiczne planowanie sprzedaży i operacji (S&OP) w świetle dokładności prognoz popytu
    • Współpraca między funkcjami w procesie S&OP jako klucz do precyzyjnego prognozowania popytu

  • 13:30Nie taki AI straszny, jak go malują

    • Julia Żelazny,  SAP SCM Solution Advisor, SAP
    • Adam Adamczyk,  Head of Supply Chain Management CEE, SAP
    • Sztuczna inteligencja - jak z rywala zrobić partnera, który wspiera planistów w pracy
  • 13:50Lunch

  • 14:50Skuteczna komunikacja, racjonalne oczekiwania i pragmatyzm – kluczowe umiejętności miękkie niezbędne dla sukcesu S&OP na bazie praktycznych doświadczeń

    • Błażej Jaskot,  Dyrektor Operacyjny, OKB Sp. z o.o
    • Jeden czy kilka sposobów komunikacji? Co jest lepsze?
    •  Jaka komunikacja jest skuteczna?
    • Co obiecać, a czego nie uczestnikom i sponsorom procesu S&OP?
    • Ortodoksyjność vs. elastyczność – jak podejść do wdrożenie procesu S&OP
  • 15:30SAP IBP – czy warto? SAP IBP jako narzędzie wspomagające proces S&OP na przykładzie wdrożenia w IMI Climate control

    • Marcelina Zmudzińska,  Konsultant SAP IBP, Westernacher Consulting Sp. z o.o.
    • Anna Mysłowska-Płaszewska,  , IMI Climate Control
    • Radosław Nowak,  Konsultant SAP IBP, Westernacher Consulting Sp. z o.o.
    • Koncepcja systemu SAP IBP i jego rola w procesie S&OP – Omówimy, jak SAP IBP wspiera zintegrowane planowanie biznesowe, w tym procesy prognozowania, planowania popytu, produkcji oraz zarządzania zapasami, i w jaki sposób wpływa na efektywność całego procesu S&OP (Sales and Operations Planning)
    • Korzyści z wdrożenia SAP IBP w IMI Climate Control – Przedstawimy historię wdrożenia SAP IBP w firmie IMI Climate Control, pokazując, jak system przyczynił się do usprawnienia procesów planowania oraz optymalizacji decyzji biznesowych w firmie
    • Opinie klienta po wdrożeniu – Podzielimy się doświadczeniami użytkowników systemu SAP IBP w IMI Climate Control, omawiając korzyści i wyzwania związane z wdrożeniem oraz jak system wpływa na codzienne operacje i długoterminową strategię przedsiębiorstwa
    • Efekty wdrożenia - Wytłumaczymy, jak SAP IBP wspiera firmę w osiąganiu lepszych wyników operacyjnych oraz optymalizacji procesów związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw.



  • 16:15Rozmowa: Dlaczego zespół sprzedaży z taką trudnością prognozuje i co możemy z tym zrobić?

    • Zbigniew Sobkiewicz,  Consulting Director CPIM Master Instructor, DDLP, Jonah®, MPM Productivity Management Sp. z o.o.
    • Piotr Płóciennik,  Prezes Zarządu, Salesberry

    Zbigniew Sobkiewicz przepyta Piotra Płóciennika - doświadczonego dyrektora sprzedaży i konsultanta, w jaki sposób możemy skłonić sprzedaż do prognozowania i otrzymywać od nich wiarygodne prognozy.

    •  Prognozowanie w sprzedaży. Dlaczego to jest trudne
    • Umysł sprzedawcy. Co jest najważniejsze
    •  Trudności w implementacji KPI
    • Prognozowanie, jako pomoc działaniach sprzedaży
    • Jak pomóc sprzedaży prognozować i otrzymać wiarygodne wyniki
  • 17:00Zakończenie konferencji

Błażej Jaskot

Błażej Jaskot

Dyrektor Operacyjny, OKB Sp. z o.o

Manager Łańcucha Dostaw z 20-letnim doświadczeniem w obszarze planowania produkcji, zarządzania zapasami, zakupów i liderowania (wdrażania) S&OP. Pracował w wielu organizacjach zarówno z kapitałem zagranicznym jak i polskim w obszarze produkcji i dystrybucji. Zarządzał interdyscyplinarnymi zespołami liczącymi od kilku do kilkudziesięciu osób. Obecnie Dyrektor Operacyjny w branży Automotive. Wolny czas spędza uprawiając sport lub czytając literaturę dotyczącą historii II-iej Wojny Światowej.

Sebastian Burdun

Sebastian Burdun

Analyst & Demand Leader, Kingspan

Od 20-stu lat na różnych stanowiskach Działu Operacyjnego funkcjonującego w międzynarodowym środowisku - posiada pełne zrozumienie wszystkich aspektów funkcjonowania łańcucha dostaw. W przeszłości pracował na wielu szczeblach organizacji od Produkcji, poprzez Zakupy, po Dział Analiz. W zakupach spędził 10 lat zajmując się zarówno zakupami bezpośrednimi (direct), jak i zakupami pośrednimi (indirect), gdzie w tym drugim obszarze oprócz zakupu materiałów i usług zajmował się również poszukiwaniem nowych dostawców oraz rozwojem współpracy z obecnymi dostawcami. Od 6-ciu lat jest bezpośrednio zaangażowany w proces prognozowania popytu oraz analizowanie czynników, które wpływają na jego zmiany. Obecnie jest Liderem Zespołu, wraz z którym zajmował się wdrożeniem procesu S&OP w firmie Logstor oraz wspomaga analizą z wykorzystaniem modeli ekonometrycznych wszelkie procesy szeroko rozumianego Działu Operacyjnego.

Christopher Pawlak

Dr. Christopher Pawlak

External Manufacturing Lead, Bayer

Dr. Christopher Pawlak posiada 25-letni stażem w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowych sektorach high-tech, surowców oraz farmacji. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (UEK), kontynuował karierę jako badacz-praktyk, zdobywając uznanie na arenie międzynarodowej. Dr. Pawlak prowadził liczne projekty globalne i regionalne w łańuchu dostaw w obszarach zakupów, finansów, zewnętrznych farbyk oraz zarządzania operacyjnego, zarządza zewnętrnymi fabrykami głównie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, przyczyniając się do usprawnień w globalnych łańcuchach dostaw i regulacjach antymonopolowych Komisji Europejskiej. W swojej karierze pełnił funkcje związane z finansami, globalnymi zakupami, planowaniem strategicznym i zarządzaniem innowacjami, zarządzaniem fabrykami. Aktywnie współpracuje z instytucjami akademickimi, takimi jak St.Gallen Integrated Management Business School, St.Gallen University, Uniwersytet w Zurichu, Clark University. Jest cenionym prelegentem na konferencjach branżowych i doradcą dla startupów, globalnych firm i funduszy inwestycyjnych. Dr. Pawlak jest członkiem prestiżowych organizacji certyfikujących, takich jak EQUIS, AMBA i EFMD, oraz angażuje się w działalność Switzerland Global Enterprise (S-GE), OSEC i Stowarzyszenia Alumnów UEK. Jego pasje to morze i szwajcarskie Alpy, które odzwierciedlają jego miłość do przyrody i aktywnego trybu życia.

Tomasz Wcisło

Tomasz Wcisło

Factory Director, Aira Solutions Poland

omasz Wcisło to menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w planowaniu, sprzedaży i produkcji. Pracował na wszystkich szczeblach organizacji – od linii produkcyjnej po zarządzanie firmą na poziomie europejskim. Przez wiele lat związany był z Volvo, gdzie odpowiadał między innymi za wdrożenie i rozwój procesu S&OP. Jego zawodowa ścieżka zorientowana jest na firmy dostarczających odpowiedzi na największe wyzwania współczesnego społeczeństwa. Obecnie koncentruje się na rozwijaniu start-upu oferującego innowacyjne technologie ogrzewania domów. Prywatnie pasjonuje się nurkowaniem technicznym i triathlonem – dyscyplinami, które odzwierciedlają wartości bliskie mu w życiu zawodowym: bezpieczeństwie i ciągłym doskonaleniu.

Ignacy Morawski

Ignacy Morawski

zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu

Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym, gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty. W latach 2012-16 zdobył wiele wyróżnień w licznych rankingach, zajmując m.in. dwukrotnie miejsce na podium konkursu na najlepszego analityka makroekonomicznego organizowanego przez "Rzeczpospolitą" i NBP. W 2017 roku znalazł się na liście New Europe 100, wyróżniającej najbardziej innowacyjne osoby Europy Środkowej, publikowanej przez "Financial Times". W 2019 r. wyróżniony przez ThinkTank jako jeden z 10 ekonomistów najbardziej słuchanych przez polski biznes. W tym samym roku projekt SpotData, który założył, został nominowany do nagrody GrandPress Digital. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Zbigniew Sobkiewicz

Zbigniew Sobkiewicz

Consulting Director CPIM Master Instructor, DDLP, Jonah®, MPM Productivity Management Sp. z o.o.

Odpowiada za działalność konsultacyjno-szkoleniową firmy MPM Productivity Management, przeprowadzanie audytów, diagnozowanie potrzeb doradczych i szkoleniowych, prowadzenie warsztatów zamkniętych i szkoleń otwartych, w tym zgodnych ze standardem APICS. Z MPM Productivity Management związany od 2001 roku, odpowiedzialny za szkolenia otwarte CPIM, szkolenia In- company, projekty zamknięte, analizy oraz konsultacje z zakresu Zarządzania Łańcuchem Dostaw (SCM), Planowania Potrzeb Materiałowych (MRP), Planowania Sprzedaży i Operacji (SOP). Od 2004 roku pełni funkcję Dyrektora Konsultingu. Od ponad 20 lat zaangażowany w działalność konsultingową. Doświadczenie biznesowe na stanowiskach menedżerskich zdobywał zarówno w dużych spółkach krajowych – IFS Poland, jak i zagranicznych – Belvar na Białorusi. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania produkcją, logistyką i zapasami oraz wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie. Ekspert w zakresie systemów ERP (m.in. Exact, IFS, Baan). Jest członkiem APICS. Posiada certyfikat CPIM oraz bierze aktywny udział w ciągłym doskonaleniu kwalifikacji trenerskich zgodnych z wymogami APICS. Pierwszy Polak,a dziewiąty Europejczyk, który otrzymał stopień mistrza w hierarchii instruktorów Certyfikacji w Zarządzaniu Produkcją i Zapasami (CPIM) amerykańskiego stowarzyszenia APICS. CPIM Master Instructor to najwyższy stopień jaki można zdobyć będąc trenerem - członkiem APICS. Licencjonowany trener TFC - The Fresh Connection – zaawansowanego symulatora łańcucha dostaw (innowacyjna symulacja ‘web-based business’ angażująca uczestników w podejmowanie strategicznych decyzji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem). Pracował jako konsultant dla ponad 150 firm polskich i międzynarodowych m.in. takich firm jak: Asplex, Barlinek – Ukraina, Dell Products (Polska), Glaxo SmithKline, Hulanicki Bednarek - HB Energia, Logstor Polska, Mondi Świecie, Newag, Nowa Szkoła, PKN Orlen, SPX Flow Technology Poland, Valeo, Volvo Polska i innych.

Piotr Płóciennik

Piotr Płóciennik

Prezes Zarządu, Salesberry

Prezes Zarządu w Salesberry – firmie wspierającej Klientów w budowie strategii sprzedaży, organizacji i zarządzaniu sprzedażą oraz budowie standardów sprzedaży. Prowadzi projekty budowy strategii rozwoju oraz strategii sprzedaży. Wspiera firmy we wdrożeniu dobrych standardów zarządzania i organizacji sprzedaży oraz wdrożeniu standardów pracy w sprzedaży. Odpowiada za rozwój firmy, współpracę z zespołem konsultantów oraz prowadzenie najważniejszych projektów i przygotowanie narzędzi wykorzystywanych w Salesberry. Jest autor Modelu Przewagi KonkurencyjnejTM, Wzorcowych Map Procesów SprzedażyTM oraz Modelu Talentów SprzedażowychTM– narzędzi wykorzystywanych przez konsultantów Salesberry w projektach konsultingowych. Doświadczenie menedżerskie Piotr o sobie: Od 13 lat prowadzę Salesberry. Zrealizowałem kilkanaście dużych, złożonych projektów budowy i wdrożenia strategii sprzedaży dla firm z różnych branż i obszarów (przede wszystkim złożone produkty i usługi techniczne, nowoczesne technologie i usługi profesjonalne). Moje wcześniejsze doświadczenia menedżerskie obejmują kilka branż i obszarów. Odpowiadałem za budowę strategii i spektakularny rozwój jednej z największych firm informatycznych w Polsce (Członek Zarządu i Dyrektor ds. Współpracy z Klientami). Pracowałem jako dyrektor ds. strategii rynkowej w funduszu inwestycyjnym, gdzie odpowiadałem za inwestycje funduszu. Byłem wydawcą i redaktorem naczelnym w wydawnictwach multimedialnych, redaktorem działu gospodarczego w poznańskim oddziale Gazety Wyborczej, redaktorem naczelnym pisma dedykowanego informacji profesjonalnej, a także projekt managerem w agencji reklamowej. Moje doświadczenie z S&OP (Sales & Operations Planning) Pierwszy raz wdrażałem S&OP w firmie informatycznej, gdzie byłem pełniłem rolę członka zarządu oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu. Wdrożenie S&OP zupełnie zmieniło nasz system pracy i pozwoliło osiągną spektakularne efekty. To co było najtrudniejszej i jednocześnie najciekawsze, to zbudowanie systemu planowania dla obszaru sprzedaży. W taki sposób, by dane były wiarygodne i byśmy mogli na nich oprzeć planowanie zasobów. W trakcie prowadzenia Salesberry pomagałem kilkunastu firmom z różnych branż wdrożyć S&OP. W czasie każdego z tych wdrożeń mierzyliśmy się z tym samym problemem – wiarygodności i jakości danych dostarczanych przez sprzedaż. I za każdym razem, wspólnie z menedżerami zarządzającymi firmą szukaliśmy najlepszego rozwiązania.

Julia Żelazny

Julia Żelazny

SAP SCM Solution Advisor, SAP

Specjalizuje się w cyfrowym zarządzaniu łańcuchem dostaw w systemie SAP, ze szczególnym naciskiem na rozwiązania w obszarze planowania popytu, produkcji oraz zakupów. Absolwentka programu SAP Academy for Customer Success - Solution Advisor oraz Politechniki Warszawskiej.

Marcin Cieślak

Marcin Cieślak

Konsultant SAP SCM, IPOPEMA Business Consulting

Konsultant SAP SCM z ponad 15-letnim doświadczeniem w realizacji projektów na platformach SAP ERP, SAP SCM, SAP S/4HANA, SAP IBP. Lider zespołu SCM w Ipopema Business Consulting, z którą jest związany od wielu lat. Realizował wdrożenia w zakresie planowania i egzekucji produkcji (strumienie forecast-to-plan; plan-to-produce) dla Klientów z branży spożywczej, budowy maszyn, budowlanej, drzewnej i logistycznej. Posiada bogate doświadczenie w realizacji całościowych projektów - począwszy od analizy przedwdrożeniowej, przez opracowanie wizji i koncepcji rozwiązania, jego implementację, aż po wsparcie powdrożeniowe. Absolwent Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej.

Maciej Zięba

Maciej Zięba

SAP Analytics Cloud Architekt oraz BI Expert, IPOPEMA Business Consulting

SAP Analytics Cloud Architekt oraz BI Expert z 10-letnim doświadczeniem zawodowym w środowisku SAP. Posiada bogate doświadczenie wdrożeniowe z zakresu planowania finansowego oraz zintegrowanego procesu planowania w SAP Analytics Cloud – brał udział w pierwszym tego typu wdrożeniu w Polsce oraz jednym z największych projektów w Europie Środkowej w tym obszarze. Posiada szeroką wiedzę z zakresu rozwiązań wchodzących w skład SAP S/4HANA Finance oraz raportowania Embedded Analytics i XP&A.

Anna Mysłowska-Płaszewska

Anna Mysłowska-Płaszewska

, IMI Climate Control

Doświadczony menedżer z ponad 20 letnim stażem w obszarze Supply Chain i continous improvement (Lean Six Sigma), od 3 lat w pełni skupiona na procesie Integrated Business Planning (IBP). Doświadczenie zawodowe w biznesie wsparte jest ponad 7-letnim doświadczeniem w środowisku akademickim. Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt (2016) oraz SAP Certified SAP Certified Application Associate - SAP IBP for Supply Chain (2023).

Marcelina Zmudzińska

Marcelina Zmudzińska

Konsultant SAP IBP, Westernacher Consulting Sp. z o.o.

Marcelina Zmudzińska jest analitykiem ekonomicznym z zaawansowaną wiedzą z zakresu ekonometrii. Jako konsultant SAP IBP ma wieloletnie doświadczenie w krajowych i międzynarodowych projektach wdrożeniowych SAP IBP. Od czterech lat, w roli konsultanta kluczowego, opiekuje się klientami na rynku europejskim, oferując wsparcie posprzedażowe, zarządzając zmianami systemowymi. Swoje doświadczenie projektowe wzbogaca prowadząc warsztaty dotyczące rozwiązań SAP Integrated Business Planning.

Radosław Nowak

Radosław Nowak

Konsultant SAP IBP, Westernacher Consulting Sp. z o.o.

Specjalizuje się w projektach transformacyjnych w obszarze produkcji, logistyki i łańcucha dostaw. Jest zaangażowany w rozwój innowacyjnych rozwiązań opartych na platformach SAP S/4HANA i SAP IBP. Przed rozpoczęciem pracy jako konsultant pracował w firmach produkcyjnych. W ramach pracy konsultingowej pracował w wielu projektach SAP IBP międzynarodowych i polskich.

Łukasz Kolański

Łukasz Kolański

Prokurent, Colian

Łukasz Kolański to lider i ekspert w dziedzinie zarządzania, pełniący funkcję prokurenta zarządu Colian oraz członka Rady Dyrektorów irlandzkiej spółki Lily O'Brien's. Dorastając w firmie rodzinnej, przeszedł przez wszystkie kluczowe obszary działalności, co pozwoliło mu zdobyć wszechstronną wiedzę i zrozumienie funkcjonowania przedsiębiorstwa. Obecnie koncentruje się na strategicznych projektach Grupy Colian oraz jej transformacji cyfrowej.

Przemysław Piętak

Przemysław Piętak

Supply Chain Advisory Director, CBRE Sp. z o.o.

Przemysław zarządza projektami Supply Chain Advisory związanymi ze strategią łańcucha dostaw, projektowaniem sieci, oceną operacyjną i koncepcją obiektów dla klientów przemysłowych, detalicznych i logistycznych. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu pracy w największych światowych firmach 3PL, dobrze rozumie proces rozwoju biznesu w logistyce kontraktowej i projektowania rozwiązań oraz jest w stanie wspierać klientów, którzy poszukują nowego partnera 3PL lub chcą ocenić wydajność obecnych. Związany z branżą łańcucha dostaw i logistyki od blisko 20 lat, pracując po stronie producenta (Grupa Żywiec / Heineken), firm doradczych (Roland Berger / Logisys) oraz firm logistycznych (CEVA Logistics / HUB Logistics). Współpracował z klientami z Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii, Holandii, Wielkiej Brytanii i innych regionów.

Adam Adamczyk

Adam Adamczyk

Head of Supply Chain Management CEE, SAP

Lider obszaru Supply Chain Management w Centralnej i Wschodniej Europie. W SAP od ponad 14 lat, co sprawiło, że wie (prawie) wszystko o zarządzaniu cyklem produktu, cyfrowym łańcuchu dostaw, produkcji, logistyce magazynowej i transportowej. Pomoże Ci zmienić Twój łańcuch dostaw w cyfrowe „master piece”

Ipopema

W IPOPEMA Business Consulting łączymy kompetencje doradztwa biznesowego oraz IT, zapewniając klientom kompleksowe podejście do realizowanych projektów. Jesteśmy częścią Grupy IPOPEMA, Złotym Partnerem firmy SAP. Pierwsi w Polsce wdrażaliśmy SAP S/4HANA, pierwsi w Polsce realizowaliśmy wdrożenie SAP RISE, jesteśmy 1 z 12 firm partnerskich na świecie z certyfikatem SAP Recognized Expertise w obszarze Supply Chain Planning and Logistics. Prowadziliśmy jeden z największych projektów SAP S/4Hana Private Cloud w CEE, a swoje kompetencje zdobywaliśmy realizując ponad 200 projektów dla wiodących przedsiębiorstw działających w Polsce i zagranicą. Specjalizujemy się we wdrożeniach rozwiązań SAP w zakresie danych i analityki, logistyki, planowania i produkcji, a także w automatyzacji procesów. W zakresie wdrożeń produktów SAP oferujemy metodyczne podejście do realizacji projektu, z uwzględnieniem wszystkich etapów wdrożenia, od audytu aplikacji biznesowych, przez przygotowanie wdrożenia, dostawę licencji, usługi wdrożeniowe, szkoleniowe, usługi serwisu i wsparcia użytkowników - po rozwój oprogramowania. Dzięki doświadczeniom z projektów realizowanych dla przedsiębiorstw z różnych branż, firm polskich oraz zagranicznych, nasi konsultanci zbudowali dogłębną wiedzę w zakresie możliwości wsparcia i dostosowania systemu SAP do złożonych wymagań biznesowych naszych Klientów.

Westernacher

Grupa Westernacher jest globalnym partnerem SAP specjalizującym się we wdrożeniach i utrzymaniu najnowszych rozwiązań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. Nasze kluczowe kompetencje dotyczą zarówno części wykonawczej jak gospodarka magazynowa (SAP EWM), zarządzanie transportem (SAP TM) czy zarządzanie ruchem wewnętrznym (SAP YL), jak również planistyczno-zakupowej (IBP oraz Ariba). Powyższe wspieramy kompetencjami w zakresie S/4HANA ERP oraz rozwiązaniami kadrowymi (SAP HXM – SAP HCM i SuccessFactors). Nasze motto to „Non-stop Innovation”, które przejawia się w zwinnym prowadzeniu projektów oraz dostarczaniu szeregu innowacyjnych rozszerzeń umożliwiających klientom Westernacher osiąganie przewagi konkurencyjnej. Grupa Westernacher to już 50 lat obecności na rynku, ponad 1 000 ekspertów, z czego ponad 130 w Polsce, którym zaufali już m.in. globalni i lokalni liderzy branż: sprzedaży detalicznej, e-commerce, samochodowej, farmaceutycznej, transportowej czy produkcyjnej.

MPM Productivity Management Sp. z o.o.

Od 25 lat zajmujemy się organizacją oraz usprawnianiem działania łańcuchów dostaw w obszarze planowania sprzedaży, operacji i produkcji. Doradzamy, szkolimy i wdrażamy. Dostarczając wiedzę stawiamy na ludzi i komunikację, dlatego wszystkie procesy pokazujemy w kontekście ich znaczenia dla funkcjonowania całej firmy, wychodząc z założenia, że „żaden dział nie jest samotną wyspą”. W szeregach konsultantów firmy MPM znajdują się wyłącznie praktycy z wieloletnim doświadczeniem nie tylko w branży szkoleniowej, ale przede wszystkim z doświadczeniem uzyskanym w firmach produkcyjnych, gdzie byli odpowiedzialni za procesy związane z łańcuchem dostaw. Jesteśmy też pierwszym w Polsce i w Europie Wschodniej oficjalnym przedstawicielem amerykańskiego stowarzyszenia APICS (ASCM), aktualnie jako Authorized Channel Partner. Przeszkoliliśmy ponad 21 tysięcy osób z 1200 firm. Do grona klientów firmy należą firmy takie jak: Coca Cola HBC Polska, Corning Optical Communications Polska, BorgWarner Rzeszów, Dell Products Poland, GKN Driveline Polska, IKEA Purchasing Services Poland, Nexteer Automotive Poland, L’Oréal Warsaw Plant, Reckitt Benckiser Production (Poland), Scanfil Poland, Valeo Autosystemy, Volvo Polska, Zakłady Farmaceutyczne POLPHARMA i wiele innych.

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Sales & Operations Planning and Execution

Wstęp bezpłatny

Sales & Operations Planning and Execution

Wstęp bezpłatny

Sales & Operations Planning and Execution

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Sales & Operations Planning and Execution

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa