Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w III konferencji: Shared Services& Multi-Sourcing w formule online.
Ostatni czas byl przełomowy dla wielu organizacji, które musiały znaleźć nowe pomysły na własne funkcjonowanie. Znalezienie najbardziej optymalnego modelu pracy, satysfakcjonującego zarówno Pracodawcę czy Pracownika także było i jest sporym wyzwaniem. Czas pandemii pokazał, że tworzenie planów awaryjnych jak i różnych scenariuszy działania w sytuacjach kryzysowych ma głębokie uzasadnienie. Istotna jest także umiejętność wyciągania wniosków, weryfikacji utartych modeli działania, szukania pomysłów na rozwój. Inwestowanie versus oszczędzanie także wymaga wielu decyzji, które poprzedzić musi solidne badanie i liczne analizy. Pokażemy zatem jak strategicznie podejść do procesów w CUW , bazując na trudnych doświadczeniach pandemii oraz jak przygotować się na potencjalne kryzysy, wyciągając wnioski na przyszłość. Opowiemy jak nowe sytuacje rozwiązali inni i jakie praktyczne konkluzje z nich płyną.
Powiemy o Pracownikach, Klientach i Procesach czyli o tym co stanowi istotę pracy SSC.
W programie m.in.:
- Czego nauczyla nas pandemia
- Nowy lider na nowe czasy-kompetencje, zadania, wyzwania
- Nowe modele biznesowe, a rola lidera
- Ewolucja Cost arbitrażu w branży SSC
- Praktyczne sposoby na optymalizację kosztów w SSC
- Co warto automatyzować
- Jak ustalić czy i co warto robotyzować
- Case study rozwiazań, które warto zaimplementować w SSC
- Tworzenie organizacji klientocentrycznej
- Case study: Elastyczne rozwiązania w zakresie lokalizacji i czasu pracy
- Zarządzanie projektami (PMO) jako centrum usług wspólnych (SSC)
- Jak dobrać optymalną strategię dla swojej organizacji
- Podniesienie efektywności działania Centrum Usług Wspólnych
- Jak się przygotować na nowe scenariusze i nie dać się zaskoczyć w przyszłości
- Zasady działania CUW - główne założenia umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA), która zawierana jest między CUW, a spółką będącą jego klientem wewnętrznym
- Przejęcie pracowników od klienta – tryb, wymogi formalne, ryzyka
- CUW jako środek do stworzenia jednolitych standardów w organizacji i dobrych praktyk między pracownikami
Udział pozwoli Państwu;
- poznać nowe trendy, wyzwania i pomysły na praktyczne rozwiązania
- zadać pytania- i co najbardziej istotne- uzyskać kompetentną odpowiedź
- poznać perspektywy rozwoju branży
- przygotować się na przyszłe scenariusze i nie dać się zaskoczyć
- skonsultować wątpliwości natury prawnej dot. CUW
W programie:
WIELU ciekawych prelegentów
WIELE strategicznych wątków
WIELE gotowych rozwiązań
i
JESZCZE WIĘCEJ inspiracji
Zgłoś swój udział już dzis !





























