Shared Services & Multi-Sourcing III
ZarządzanieOnlineKonferencja
Shared Services & Multi-Sourcing III
Pracownicy/Klienci/Strategia

Wstęp bezpłatny

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w III konferencji: Shared Services& Multi-Sourcing w formule online.

Ostatni czas byl przełomowy dla wielu organizacji, które musiały znaleźć nowe pomysły na własne funkcjonowanie. Znalezienie najbardziej optymalnego modelu pracy, satysfakcjonującego zarówno Pracodawcę czy Pracownika także było i jest sporym wyzwaniem. Czas pandemii pokazał, że tworzenie planów awaryjnych jak i różnych scenariuszy działania w sytuacjach kryzysowych ma głębokie uzasadnienie. Istotna jest także umiejętność wyciągania wniosków, weryfikacji utartych modeli działania, szukania pomysłów na rozwój. Inwestowanie versus oszczędzanie także wymaga wielu decyzji, które poprzedzić musi solidne badanie i liczne analizy. Pokażemy zatem jak strategicznie podejść do procesów w CUW , bazując na trudnych doświadczeniach pandemii oraz jak przygotować się na potencjalne kryzysy, wyciągając wnioski na przyszłość. Opowiemy jak nowe sytuacje rozwiązali inni i jakie praktyczne konkluzje z nich płyną.

Powiemy o Pracownikach, Klientach i Procesach czyli o tym co stanowi istotę pracy SSC.

W programie m.in.:

  • Czego nauczyla nas pandemia
  • Nowy lider na nowe czasy-kompetencje, zadania, wyzwania
  • Nowe modele biznesowe, a rola lidera
  • Ewolucja Cost arbitrażu w branży SSC
  • Praktyczne sposoby na optymalizację kosztów w SSC
  • Co warto automatyzować
  • Jak ustalić czy i co warto robotyzować
  • Case study rozwiazań, które warto zaimplementować w SSC 
  • Tworzenie organizacji klientocentrycznej
  • Case study: Elastyczne rozwiązania w zakresie lokalizacji i czasu pracy
  • Zarządzanie projektami (PMO) jako centrum usług wspólnych (SSC)
  • Jak dobrać optymalną strategię dla swojej organizacji
  • Podniesienie efektywności działania Centrum Usług Wspólnych
  • Jak się przygotować na nowe scenariusze i nie dać się zaskoczyć w przyszłości
  • Zasady działania CUW - główne założenia umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA), która zawierana jest między CUW, a spółką będącą jego klientem wewnętrznym
  • Przejęcie pracowników od klienta – tryb, wymogi formalne, ryzyka
  • CUW jako środek do stworzenia jednolitych standardów w organizacji i dobrych praktyk między pracownikami

Udział pozwoli Państwu;

  • poznać nowe trendy, wyzwania i pomysły na praktyczne rozwiązania
  • zadać pytania- i co najbardziej istotne- uzyskać kompetentną odpowiedź
  • poznać perspektywy rozwoju branży
  • przygotować się na przyszłe scenariusze i nie dać się zaskoczyć
  • skonsultować wątpliwości natury prawnej dot. CUW

W programie:

WIELU ciekawych prelegentów

WIELE strategicznych wątków

WIELE gotowych rozwiązań

i

JESZCZE WIĘCEJ inspiracji

Zgłoś swój udział już dzis !

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Rozpoczęcie konferencji

    • ,  Ewelina Stęplewska, Project manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:00Leadership w CUW- nowe modele przywództwa jako odpowiedź na nowe czasy

    • Kazimierz F. Nalepa,  Regional Director and Partner at Global Initiatives & Solutions, Właściciel i ekspert TMTgroup
    • Nowy lider na nowe czasy-kompetencje, zadania, wyzwania
    • Jaki rodzaj przywództwa ma dzisiaj rację bytu?
    • Nowe modele biznesowe, a rola lidera

    50 min

  • 09:50Oszczędności w CUW

    • Roland Pac,  Doświadczony, wieloletni Dyrektor Shared Serviców : The Royal Bank of Scotland, IAG, FRoSTA I Coty.
    • Co jest obecnie priorytetem tworzenia CUW
    • Ewolucja Cost arbitrażu w branży SSC
    • Praktyczne sposoby na optymalizację kosztów w SSC
    • Przyszłość – nowe wyzwania w zakresie kosztów


    50 min

  • 10:40Przerwa

    10 min

  • 10:50Zarządzanie projektami (PMO) jako centrum usług wspólnych (SSC)

    • Tomasz Leśniowski,  Prezes Zarządu International Project Management Association Polska, Członek Zarządu pm2pm sp. z o. o., Wiceprezes Zarządu GPM EMEA Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w Tomsystem Sp. z o.o.
    • Podejście projektowe do pracy
    • Podział zadań
    • Jak podzielić projekt na etapy
    • Terminowość
    • Pieniądze w projekcie

    50 min

  • 11:40Budowanie dobrych relacji na styku: klient- pracownik

    • Karolina Kania,  Business Development Manager, Teleperformance Poland
    • Victor Stanescu,  Commercial Director, Teleperformance Poland
    • Tworzenie organizacji klientocentrycznej
    • Zadowolony pracownik jako istotny element sukcesu organizacji
    • Rola managerów we wspieraniu relacji klient- pracownicy 

    40 min

  • 12:20Przerwa

    30 min

  • 12:50Case study: Elastyczne rozwiązania w zakresie lokalizacji i czasu pracy

    • Anna Jarczewska,  Dyrektor ds. HR, Standard Chartered Global Business Services Polska
    • Czego nauczyła nas pandemia?
    • Jak kształtowaliśmy naszą strategię „nowej normalności?
    • Jakie rozwiązania wdrożyliśmy?


    50 min

  • 13:40Automatyzacja i robotyzacja w CUW

    • Karol Wawrzynowski,  Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Grupy Jeronimo Martins w Polsce świadczącej usługi księgowe dla sieci Biedronka i Hebe
    • Co warto automatyzować
    • Jak ustalić czy i co warto robotyzować
    • Case study rozwiazań, które warto zaimplementować w SSC 

    50 min

  • 14:30Przerwa

    10 min

  • 14:40Strategie działania w CUW

    • Mariusz Pietrzak,  Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
    • Jak dobrać optymalną strategię dla swojej organizacji
    • Podniesienie efektywnosci dzialania centrum uslug wspólnych
    • Jak się przygotować na nowe scenariusze i nie dać się zaskoczyć w przyszłości
    • Wnioski z ostatniego roku dla SSC

    50 min

  • 15:30Jak budować organizacje wysokoefektywne dzięki Strategii Lean

    • Tomasz Bereźnicki,  Partner Zarządzajacy, DPC Polska

    Budowanie organizacji, gdzie procesy są efektywne, a pracownicy zmotywowani do działania, to wyzwanie wielu managerów. Miarą takiego działania jest skuteczność: w obsłudze klienta, osiągania celów organizacji oraz satysfakcji pracowników. Jak tworzyć warunki, aby pracownikom chciało się chcieć, a realizowane procesy był pozbawione niepotrzebnych strat, tego dowiemy się podczas wystąpienia dotyczącego budowania organizacji wysokoefektywnych.

    30 min

  • 16:00Satysfakcja klienta jako najważniejszy element strategii operacyjnej każdego CUW i BPO

    • Szymon Stadnik,  Współzałożyciel oraz Dyrektor Centrum Operacyjnego Szwajcarskiej grupy outsourcingowej FRISTA w Polsce
    • Proces ciągłego doskonalenia poprzez angażowanie pracowników
    • Jak budować wartość dodaną dla swojego klienta?
    • Jak umożliwić długotrwałą transformację w organizacji, gdzie ludzie stanowią najważniejsze aktywo?
    • Wnioski z okresu pracy zdalnej podczas pandemii

    30 min

  • 16:30Aspekty praktyczno-prawne funkcjonowania CUW

    • Mirosława Żytkowska-Kocik,  Adwokat , wspólnik w BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy
    • Patrycja Gorgoń-Wróbel,  Radca prawny w BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
    • Zasady działania CUW - główne założenia umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA), która zawierana jest między CUW, a spółką będącą jego klientem wewnętrznym - wymagany standard usług – np. w umowie na usługi księgowe czy usługi prawnicze
    • Przejęcie pracowników od klienta – tryb, wymogi formalne, ryzyka
    • CUW jako środek do stworzenia jednolitych standardów w organizacji i dobrych praktyk między pracownikami

    Wystąpienie połączone z sesją pytań i odpowiedzi. Zachęcamy Państwa do przygotowania pytań, powiązanych z powyższymi zaganieniami i zadaniach ich Ekspertom prawnym podczas sesji.

    40 min

  • 17:10Zakończenie konferencji

Tomasz Bereźnicki

Tomasz Bereźnicki

Partner Zarządzajacy, DPC Polska

Tomasz od blisko 20 lat związany z Lean Management. Zaczynał u najlepszych – General Electric po to, aby po kilku latach współtworzyć́ rodzący się̨ na rynku polskim segment firm doradczych wyspecjalizowanych w Lean a dzisiaj prowadzi własny biznes. Swoją wiedzą, entuzjazmem i doświadczeniem przekonał wielu niezdecydowanych do tego, że Lean może być́ skutecznym lekarstwem na wiele problemów z jakimi na co dzień́ boryka się każdy biznes, ale również̇, że w pełnym, dojrzałym wydaniu jest podstawą dla budowania przewagi konkurencyjnej i zrównoważonego długoterminowego wzrostu. Tomasz wyznaje zasadę̨, że Lean to ludzie i procesy, dlatego tak dobrze odnajduje się̨ w każdej branży.

Patrycja Gorgoń-Wróbel

Patrycja Gorgoń-Wróbel

Radca prawny w BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy

Od kilkunastu lat doradza podmiotom tworzącym Centrum Usług Wspólnych. Specjalizuje się w prawie autorskim, nowych technologii i Internetu. Pełniła funkcję dyrektora prawnego dużej spółki z branży nowych technologii. Nadzorowała od strony prawnej realizację kilkudziesięciu wielomilionowych projektów (m.in. w zakresie wdrożenia systemów informatycznych, wdrożenia magazynu energii, budowy wyspecjalizowanych Data Centers dla podmiotów publicznych i prywatnych). Świadczyła doradztwo prawne na każdym etapie projektów IT, realizowała audyty prawnoautorskie oraz z zakresu przetwarzania danych osobowych. Doradza również w zakresie prawa budowlanego, inwestycyjnego i zamówień publicznych, pełni rolę pełnomocnika przed Krajową Izbą Odwoławczą. Członek Stowarzyszenia Compliance Polska. Ukończyła także szereg szkoleń rządowych w zakresie ochrony informacji niejawnych uzyskując poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych, w tym ONZ oraz UE. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Wpisana na listę radców prawnych w OIRP w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Prawo Nowoczesnych Technologii na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorka licznych publikacji na temat prawa nowych technologii i prawa budowlanego na łamach Dziennika Gazety Prawnej i Rzeczpospolitej i portali branżowych.

Anna Jarczewska

Anna Jarczewska

Dyrektor ds. HR, Standard Chartered Global Business Services Polska

Anna Jarczewska jest Dyrektorem ds. HR w Standard Chartered GBS Polska od kwietnia 2020 roku. Odpowiada za strategię zarządzania zasobami ludzkimi we wszystkich liniach biznesowych polskiej spółki banku, zatrudniającej ponad 750 doświadczonych ekspertów świadczących specjalistyczne usługi na rzecz innych spółek z Grupy Standard Chartered. Anna ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, które zdobywała w międzynarodowych firmach z różnych sektorów – zarówno w kraju, jak i za granicą. Zanim dołączyła do grona pracowników Standard Chartered, pełniła funkcję kierownika działu HR na Polskę i Szwajcarię w Diageo oraz członka zarządu w polskim oddziale tego koncernu, odpowiadając za kształtowanie i wdrażanie strategii organizacyjnej oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Wcześniej, przez 4 lata, pracowała na różnych stanowiskach z obszaru HR w firmie konsultingowej Deloitte w Polsce, gdzie uczestniczyła w budowaniu wizerunku pracodawcy i tworzeniu skutecznej strategii przyciągania kandydatów. Była również członkiem zespołu HR w irlandzkiej filii firmy Ericsson oraz zarządzała procesami rekrutacyjnymi w renomowanych sieciach hoteli w USA. Jest absolwentką studiów magisterskich z zakresu psychologii w biznesie oraz inżynierskich z zakresu ochrony środowiska. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu prawa pracy na Uniwersytecie Warszawskim, posiada akredytację CIPD zdobytą w International College of Ireland.

Karolina Kania

Karolina Kania

Business Development Manager, Teleperformance Poland

Manager z 10. letnim doświadczeniem w efektywnym budowaniu zespołów operacyjnych i zarządzaniu projektami z zakresu obsługi klienta w jednostkach Contact Center. Absolwentka studiów Master of Business Administration. Swoje doświadczenie zdobywała w branży outsourcingowej współpracując z kluczowymi klientami z branż: ubezpieczeniowej, finansowej, e-commerce i in. Jest trenerem z sześcioletnim doświadczeniem w obszarze szkoleń produktowych, standardów obsługi oraz kompetencji managerskich. Propaguje też mądre wykorzystanie nowych technologii w CX, w tym AI.

Tomasz Leśniowski

Tomasz Leśniowski

Prezes Zarządu International Project Management Association Polska, Członek Zarządu pm2pm sp. z o. o., Wiceprezes Zarządu GPM EMEA Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w Tomsystem Sp. z o.o.

Współpracuje z firmami w obszarze zarządzania projektami i controllingu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu portfelem projektów, zarządzaniu operacyjnym i koordynacji prac podległych zespołów projektowych. W zarządzaniu projektami wykorzystuje także zwinne metody oparte o kanban. Współtwórca i realizator strategii firmy informatyczno–szkoleniowej. W 2008 roku otrzymał tytuł Atlasa Project Management za szerzenie wiedzy i idei o zarządzaniu projektami w Polsce. Przez kilkanaście lat zajmował się realizacją projektów dla firm prowadzących działalność w branży energetycznej, lotniczej, przemysłowej, budowlanej, handlowej, automotive oraz administracji samorządowej i uczelni wyższych. Kierował projektem wyróżnionym nagrodą Polish Project Excellence Award (PPEA) 2011. Od czterech lat Asesor wiodący nagrody PPEA. Od 2009 r. Autoryzowany Trener Zarządzania Projektami IPMA Polska. Posiada Certyfikat Dyrektora Portfela Projektów IPMA lev. A, Certyfikat Prince2 Foundation, Certified Green Project Manager level b. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania projektami (w tym projektami B+R), zarządzania zespołem oraz tworzeniu projektów wg metodyki PCM (Project Cycle Management).

Kazimierz F. Nalepa

Kazimierz F. Nalepa

Regional Director and Partner at Global Initiatives & Solutions, Właściciel i ekspert TMTgroup

Ekspert, coach, trener, wykładowca akademicki z ponad 30 letnim doświadczeniem: Zdobywanie i użycie cennych informacji; Zwiększanie zysków i redukcja strat; Biznes, zarządzanie, władza, wpływ; Skuteczność i wygoda działań menadżera ; Dyskretne wsparcie osiągnięć i likwidacja problemów ; Ważne sprawy prywatne.

Roland Pac

Roland Pac

Doświadczony, wieloletni Dyrektor Shared Serviców : The Royal Bank of Scotland, IAG, FRoSTA I Coty.

Osiągnał sukcesy nie tylko w tworzeniu i zarządzaniu SSC, ale także w optymalizacji procesów i redukcji kosztów. W zrządzaniu kosztami preferuje metodę „continious improvement” oraz automatyzację i dygitalizację procesów. Uważa że pandemia Covid-19 przyczyniła się nie tylko do rozwoju sektora SSC/BPO, ale postawiła przed kadrami menadzerskimi nowe wyzwania w zakresie zarządzania kosztami.

Mariusz Pietrzak

Mariusz Pietrzak

Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW

Mariusz Pietrzak to doświadczony menedżer z ponad 15-letnim stażem pracy w obszarze shared services oraz BPO. Jest specjalistą w zakresie zarzadzania i optymalizacji procesów finansowo-księgowych. Od 2018 związany z Grupą Kapitałową PKP Energetyka kontrolowaną przez fundusz CVC Capital Partners. W firmie zarządza Centrum Usług Wspólnych realizujące usługi finansowo-księgowe oraz obsługę kadrowo-płacową. Wcześniej pracował w firmie Infosys, gdzie pełnił wiele różnych funkcji zarządczych. Ostatnio pracował jako dyrektor operacyjny, odpowiedzialny za budowanie zespołów operacyjnych i świadczenie usług dla kilku zagranicznych klientów firmy. Realizował również zadania, dążące do optymalizacji procesów poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz wdrażał strategie oparte na lean management w celu poprawy jakości świadczonych usług. Wcześniej pracował również dla firm Philips oraz DHL. Jest absolwentem Wydziału Zarzadzania Uniwersytetu Łódzkiego. Posiada również dyplom Executive MBA w Towson University.

Szymon Stadnik

Szymon Stadnik

Współzałożyciel oraz Dyrektor Centrum Operacyjnego Szwajcarskiej grupy outsourcingowej FRISTA w Polsce

Członek zarządu spółek grupy FRISTA. Odpowiedzialny za kierowanie BPI/ITO w Warszawie, które dostarcza usługi outsourcingu w obszarze procesów HR, finansowych, administracyjnych, obsługi klienta oraz IT. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami międzynarodowymi. Zbudował od podstaw centrum usług wspólnych dla grupy Tally Weijl w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora finansowego i administracyjnego odpowiedzialnego za region Europy Wschodniej. Przez 5 lat pracował, jako audytor w firmie KPMG. Karierę zawodową zaczynał, jako analityk w firmie Unilever. Jest biegłym rewidentem oraz członkiem ACCA.

Victor Stanescu

Victor Stanescu

Commercial Director, Teleperformance Poland

Z branżą Customer Service związany jest od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał zarządzając operacjami w środowisku inhouse i outsourcingu dla międzynarodowych topowych klientów z branży nowych technologii. Od 5 lat działa w Teleperformance – międzynarodowej organizacji, wiodącej globalnie w zakresie rozwiązań outsourcingu usług CCS, gdzie odpowiadając za procesy komercyjne, pomaga klientom tworzyć i optymalizować procesy związane z efektywnym CX.

Karol Wawrzynowski

Karol Wawrzynowski

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Grupy Jeronimo Martins w Polsce świadczącej usługi księgowe dla sieci Biedronka i Hebe

Prowadzi 130 osobowy zespół odpowiedzialny za prowadzenie księgowości, zamknięcie ksiąg oraz spełnienie wymogów legislacyjnych. Łaczy długoletnie doświadczenie w sektorze SSC na kierowniczych stanowiskach z zarządzaniem finansami w japońskiej firmie produkcyjnej, a także doradzaniem w firmie z tzw. Wielkiej Czwórki. Był zaangażowany w tworzenie SSC w Poznaniu dla firmy Bridgestone oraz we Wrocławiu dla firmy Xylem Inc. Wspierał tworzenie SSC firmy Volkswagen w Poznaniu. Zarządzał również SSC firmy MAN AG w Poznaniu. Entuzjasta kaizen i ciągłego doskonalenia procesów, a także ich automatyzacji i stosowania elementów sztucznej inteligencji. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na specjalności Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw.

Mirosława Żytkowska-Kocik

Mirosława Żytkowska-Kocik

Adwokat , wspólnik w BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy

Od kilkunastu lat doradza podmiotom tworzącym Centrum Usług Wspólnych. Reprezentuje klientów w sprawach sądowych z zakresu nieuczciwej konkurencji, prawa pracy i prawa spółek. Ma unikalną zdolność rozpoznawania oraz kwalifikacji skomplikowanych stanów faktycznych w wielowątkowych sprawach obejmujących różne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej oraz różne dziedziny prawa. Jasno i precyzyjnie formułuje stanowiska procesowe klientów i z zaangażowaniem występuje na sali sądowej, co przekłada się na wygrane sprawy klientów i ich uznanie. Posiada pragmatyczne podejście, tak aby zaproponowane klientom rozwiązania wpisywały się jak najlepiej w jego cele biznesowe. Prowadziła wiele spraw sądowych i postępowań administracyjnych dla klientów m.in. z sektora IT, finansowego, ubezpieczeniowego i telekomunikacyjnego.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]