Shared Services & Multi-Sourcing III

Shared Services & Multi-Sourcing III

26 października 2021 / online

1095 zł netto do 10 września (cena udziału online)

1595 zł netto do 26 października (cena udziału online)

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w III konferencji: Shared Services& Multi-Sourcing w formule online.

Ostatni czas byl przełomowy dla wielu organizacji, które musiały znaleźć nowe pomysły na własne funkcjonowanie. Znalezienie najbardziej optymalnego modelu pracy, satysfakcjonującego zarówno Pracodawcę czy Pracownika także było i jest sporym wyzwaniem. Czas pandemii pokazał, że tworzenie planów awaryjnych jak i różnych scenariuszy działania w sytuacjach kryzysowych ma głębokie uzasadnienie. Istotna jest także umiejętność wyciągania wniosków, weryfikacji utartych modeli działania, szukania pomysłów na rozwój. Inwestowanie versus oszczędzanie także wymaga wielu decyzji, które poprzedzić musi solidne badanie i liczne analizy. Pokażemy zatem jak strategicznie podejść do procesów w CUW , bazując na trudnych doświadczeniach pandemii oraz jak przygotować się na potencjalne kryzysy, wyciągając wnioski na przyszłość. Opowiemy jak nowe sytuacje rozwiązali inni i jakie praktyczne konkluzje z nich płyną.

Powiemy o Pracownikach, Klientach i Procesach czyli o tym co stanowi istotę pracy SSC.

W programie m.in.:

  • Czego nauczyla nas pandemia
  • Nowy lider na nowe czasy-kompetencje, zadania, wyzwania
  • Nowe modele biznesowe, a rola lidera
  • Ewolucja Cost arbitrażu w branży SSC
  • Praktyczne sposoby na optymalizację kosztów w SSC
  • Co warto automatyzować
  • Jak ustalić czy i co warto robotyzować
  • Case study rozwiazań, które warto zaimplementować w SSC 
  • Tworzenie organizacji klientocentrycznej
  • Case study: Elastyczne rozwiązania w zakresie lokalizacji i czasu pracy
  • Zarządzanie projektami (PMO) jako centrum usług wspólnych (SSC)
  • Jak dobrać optymalną strategię dla swojej organizacji
  • Podniesienie efektywności działania Centrum Usług Wspólnych
  • Jak się przygotować na nowe scenariusze i nie dać się zaskoczyć w przyszłości
  • Zasady działania CUW - główne założenia umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA), która zawierana jest między CUW, a spółką będącą jego klientem wewnętrznym
  • Przejęcie pracowników od klienta – tryb, wymogi formalne, ryzyka
  • CUW jako środek do stworzenia jednolitych standardów w organizacji i dobrych praktyk między pracownikami

Udział pozwoli Państwu;

  • poznać nowe trendy, wyzwania i pomysły na praktyczne rozwiązania
  • zadać pytania- i co najbardziej istotne- uzyskać kompetentną odpowiedź
  • poznać perspektywy rozwoju branży
  • przygotować się na przyszłe scenariusze i nie dać się zaskoczyć
  • skonsultować wątpliwości natury prawnej dot. CUW

W programie:

WIELU ciekawych prelegentów

WIELE strategicznych wątków

WIELE gotowych rozwiązań

i

JESZCZE WIĘCEJ inspiracji

Zgłoś swój udział już dzis !

Program

Wtorek, 26 października

08:55 09:00

Rozpoczęcie konferencji

  • Ewelina Stęplewska, Project manager, Puls Biznesu
  • 5 min.
online, ,
09:00 09:50

Leadership w CUW- nowe modele przywództwa jako odpowiedzieć na nowe czasy

  • Małgorzata Bieniaszewska, Właścicielka i kreatorka MB Pneumatyka
  • Nowy lider na nowe czasy-kompetencje, zadania, wyzwania
  • Jaki rodzaj przywództwa ma dzisiaj rację bytu?
  • Nowe modele biznesowe, a rola lidera
  • 50 min.
online, ,
09:50 10:40

Oszczędności w CUW

  • Roland Pac, Doświadczony, wieloletni Dyrektor Shared Serviców : The Royal Bank of Scotland, IAG, FRoSTA I Coty.
  • Co jest obecnie priorytetem tworzenia CUW
  • Ewolucja Cost arbitrażu w branży SSC
  • Praktyczne sposoby na optymalizację kosztów w SSC
  • Przyszłość – nowe wyzwania w zakresie kosztów


  • 50 min.
online, ,
10:40 10:50

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
10:50 11:40

Automatyzacja i robotyzacja w CUW

  • Karol Wawrzynowski, Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Grupy Jeronimo Martins w Polsce świadczącej usługi księgowe dla sieci Biedronka i Hebe
  • Co warto automatyzować
  • Jak ustalić czy i co warto robotyzować
  • Case study rozwiazań, które warto zaimplementować w SSC 
  • 50 min.
online, ,
11:40 12:20

Budowanie dobrych relacji na styku: klient- pracownik

  • Karolina Kania, Business Development Manager, Teleperformance Poland
  • Victor Stanescu, Commercial Director, Teleperformance Poland
  • Tworzenie organizacji klientocentrycznej
  • Zadowolony pracownik jako istotny element sukcesu organizacji
  • Rola managerów we wspieraniu relacji klient- pracownicy 
  • 40 min.
online, ,
12:20 12:50

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
12:50 13:40

Case study: Elastyczne rozwiązania w zakresie lokalizacji i czasu pracy

  • Anna Jarczewska, Dyrektor ds. HR, Standard Chartered Global Business Services Polska
  • Czego nauczyła nas pandemia?
  • Jak kształtowaliśmy naszą strategię „nowej normalności?
  • Jakie rozwiązania wdrożyliśmy?


  • 50 min.
online, ,
13:40 14:30

Zarządzanie projektami (PMO) jako centrum usług wspólnych (SSC)

  • Tomasz Leśniowski, Prezes Zarządu International Project Management Association Polska, Członek Zarządu pm2pm sp. z o. o., Wiceprezes Zarządu GPM EMEA Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w Tomsystem Sp. z o.o.
  • Podejście projektowe do pracy
  • Podział zadań
  • Jak podzielić projekt na etapy
  • Terminowość
  • Pieniądze w projekcie
  • 50 min.
online, ,
14:30 14:40

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
14:40 15:30

Strategie działania w CUW

  • Mariusz Pietrzak, Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
  • Jak dobrać optymalną strategię dla swojej organizacji
  • Podniesienie efektywnosci dzialania centrum uslug wspólnych
  • Jak się przygotować na nowe scenariusze i nie dać się zaskoczyć w przyszłości
  • Wnioski z ostatniego roku dla SSC
  • 50 min.
online, ,
15:30 16:00

Jak budować organizacje wysokoefektywne dzięki Strategii Lean

  • Tomasz Bereźnicki, Partner Zarządzajacy, DPC Polska

Budowanie organizacji, gdzie procesy są efektywne, a pracownicy zmotywowani do działania, to wyzwanie wielu managerów. Miarą takiego działania jest skuteczność: w obsłudze klienta, osiągania celów organizacji oraz satysfakcji pracowników. Jak tworzyć warunki, aby pracownikom chciało się chcieć, a realizowane procesy był pozbawione niepotrzebnych strat, tego dowiemy się podczas wystąpienia dotyczącego budowania organizacji wysokoefektywnych.

  • 30 min.
online, ,
16:00 16:40

Aspekty praktyczno-prawne funkcjonowania CUW

  • Mirosława Żytkowska-Kocik, Adwokat , wspólnik w BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy
  • Patrycja Gorgoń-Wróbel, Radca prawny w BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Zasady działania CUW - główne założenia umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA), która zawierana jest między CUW, a spółką będącą jego klientem wewnętrznym - wymagany standard usług – np. w umowie na usługi księgowe czy usługi prawnicze
  • Przejęcie pracowników od klienta – tryb, wymogi formalne, ryzyka
  • CUW jako środek do stworzenia jednolitych standardów w organizacji i dobrych praktyk między pracownikami

Wystąpienie połączone z sesją pytań i odpowiedzi. Zachęcamy Państwa do przygotowania pytań, powiązanych z powyższymi zaganieniami i zadaniach ich Ekspertom prawnym podczas sesji.

  • 40 min.
online, ,
16:40

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Tomasz Bereźnicki

    Tomasz Bereźnicki

    Partner Zarządzajacy, DPC Polska
  • Małgorzata Bieniaszewska

    Małgorzata Bieniaszewska

    Właścicielka i kreatorka MB Pneumatyka
  • Patrycja Gorgoń-Wróbel

    Patrycja Gorgoń-Wróbel

    Radca prawny w BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Anna Jarczewska

    Anna Jarczewska

    Dyrektor ds. HR, Standard Chartered Global Business Services Polska
  • Karolina Kania

    Karolina Kania

    Business Development Manager, Teleperformance Poland
  • Tomasz Leśniowski

    Tomasz Leśniowski

    Prezes Zarządu International Project Management Association Polska, Członek Zarządu pm2pm sp. z o. o., Wiceprezes Zarządu GPM EMEA Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w Tomsystem Sp. z o.o.
  • Roland Pac

    Roland Pac

    Doświadczony, wieloletni Dyrektor Shared Serviców : The Royal Bank of Scotland, IAG, FRoSTA I Coty.
  • Mariusz Pietrzak

    Mariusz Pietrzak

    Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
  • Victor Stanescu

    Victor Stanescu

    Commercial Director, Teleperformance Poland
  • Karol Wawrzynowski

    Karol Wawrzynowski

    Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Grupy Jeronimo Martins w Polsce świadczącej usługi księgowe dla sieci Biedronka i Hebe
  • Mirosława Żytkowska-Kocik

    Mirosława Żytkowska-Kocik

    Adwokat , wspólnik w BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1095 zł netto do 10 września

Zarejestruj się