Zapraszamy na kluczowe wydarzenie pricingowe 2025 roku – Konferencję "Pricing konkretnie(j) – jak budować, stosować, optymalizować pricing w praktyce".
Po sukcesie poprzednich edycji ponownie skupimy się na praktycznych aspektach tworzenia, wdrażania i doskonalenia strategii pricingowej, czerpiąc z bogatego doświadczenia naszych prelegentów.
Jaki będzie przyszły rok?
Czy będziemy kontynuować obecny pozytywny trend, czy dopiero wkraczać na lepszą ścieżkę? Jak przekuć poprawiającą się sytuację na mocniejszy i bardziej efektywny pricing? A może to pricing stanie się kluczowym narzędziem do budowania i wzmacniania pozytywnych zmian?
Nasi prelegenci dostarczą inspiracji, praktycznych wskazówek i cennych lekcji opartych na swoich doświadczeniach – zarówno w obszarze B2C, B2B2C, jak i B2B. Konferencja "Pricing konkretnie" to nie tylko wiedza o metodologii, technikach i strategiach pricingowych. Oferujemy również interaktywne sesje, studia przypadków, warsztaty oraz możliwość bezpośrednich rozmów z ekspertami i praktykami biznesowymi.
Dołącz do nas, aby dowiedzieć się jak skutecznie budować i wdrażać pricing, unikając typowych błędów i jak optymalizować strategie pricingowe, by zwiększać przychody i marże.
Nie przegap okazji, by zdobyć wiedzę, nawiązać cenne kontakty i wynieść swój pricing na nowy poziom.
Czego dowiedzą się Uczestnicy Konferencji
Uczestnicy Konferencji " Pricing konkretnie(j) – jak budować, stosować, optymalizować pricing w praktyce?" będą mieli wyjątkową okazję zgłębienia kompleksowego podejścia do zarządzania cenami, które obejmuje nie tylko teoretyczne aspekty, ale także praktyczne rozwiązania dostosowane do współczesnych wyzwań biznesowych.
- Pricing jako narzędzie do realizacji celów strategicznych: to niby takie oczywiste powiązanie, a jednak często niedoceniane na poziomie strategicznym lub spychane na poziom zbyt operacyjny.
- Wykorzystanie portfela produktowego do zarządzania punktami cenowymi: czyli jak wykorzystywać portfel produktowy do adresowania różnych segmentów klientów i ich skłonności do zapłaty.
- Zachowania klientów w sytuacji różnicowania cen w kanałach sprzedaży: czyli który kanał wybierają klienci (on-line/ off-line/ a może wcale) i czy różnicowanie cen może powodować utratę klientów?
- Wycena dodatkowej wartości produktu: na przykładzie wartości dodatkowych funkcjonalności, a w szczególności „modnego” ostatnio AI. Oraz jak pracować z/ nad klientem, aby zrozumiał tą dodatkową dostarczaną wartość i chciał za nią zapłacić?
- Testy strategii cenowych w e-commerce: czyli dlaczego warto testować, ale jak to robić, aby móc wybrać najlepszą opcję i nie przy tym nie tracić?
- Narzędzia i Technologie: Przedstawienie nowoczesnych narzędzi i technologii wspierających procesy pricingowe, umożliwiających bardziej efektywne zarządzanie marżami.
- Studia Przypadków i Doświadczenia Praktyków: Poznanie konkretnych przykładów skutecznych strategii cenowych w różnych branżach oraz dzielenie się doświadczeniem praktyków biznesowych, którzy na co dzień u siebie w firmach wykorzystują siłę pricingu. Czasami też popełniają błędy – jakie to błędy i jak ich unikać?
- Aspekty prawne kształtowania cen: W szczególności ustalanie i komunikowanie cen, w tym cen promocyjnych w sklepach internetowych i na platformach on-line – na co uważać i czego unikać.
- Interaktywne Sesje i Warsztaty: Możliwość uczestnictwa w interaktywnych sesjach, warsztatach oraz bezpośrednim dialogu z ekspertami w dziedzinie pricingu.
Dodatkowe korzyści dla uczestników:
- 14-dniowy darmowy dostęp do YouNiversity - Każdy uczestnik otrzyma darmowy, 14-dniowy dostęp do platformy YouNiversity – źródła kursów premium, dzięki którym poszerzysz swoje kompetencje w zakresie strategii, sprzedaży i zarządzania.
- Premia za zgłoszenia grupowe – zapisz się razem z zespołem i skorzystaj z preferencyjnych warunków uczestnictwa!
Dla kogo jest ta Konferencja
Konferencja jest dedykowana osobom odpowiedzialnym za realizację strategii i wyniki firmy (w tym w szczególności generowaną marżę i zyski), jak i profesjonalistom operacyjnie kreującym politykę cenową i marżową w firmie:
- Prezes, Dyrektor Zarządzający
- Dyrektor Finansowy
- Dyrektor Marketingu
- Dyrektor Sprzedaży
- Dyrektor/ Kierownik Revenue Management
- Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
- Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych






























