Warszawa
Konferencja
4 marca 2025
4 marca 2025
Polonia Palace Hotel
Strategic Pricing Management
Strategic Pricing Management
Pricing konkretnie(j) – jak budować, stosować, optymalizować pricing w praktyce
Ikona zamknięcia

Cel

Zapraszamy na kluczowe wydarzenie pricingowe 2025 roku – Konferencję "Pricing konkretnie(j) – jak budować, stosować, optymalizować pricing w praktyce".

Po sukcesie poprzednich edycji ponownie skupimy się na praktycznych aspektach tworzenia, wdrażania i doskonalenia strategii pricingowej, czerpiąc z bogatego doświadczenia naszych prelegentów.

Jaki będzie przyszły rok?

Czy będziemy kontynuować obecny pozytywny trend, czy dopiero wkraczać na lepszą ścieżkę? Jak przekuć poprawiającą się sytuację na mocniejszy i bardziej efektywny pricing? A może to pricing stanie się kluczowym narzędziem do budowania i wzmacniania pozytywnych zmian?

Nasi prelegenci dostarczą inspiracji, praktycznych wskazówek i cennych lekcji opartych na swoich doświadczeniach – zarówno w obszarze B2C, B2B2C, jak i B2B. Konferencja "Pricing konkretnie" to nie tylko wiedza o metodologii, technikach i strategiach pricingowych. Oferujemy również interaktywne sesje, studia przypadków, warsztaty oraz możliwość bezpośrednich rozmów z ekspertami i praktykami biznesowymi.

Dołącz do nas, aby dowiedzieć się jak skutecznie budować i wdrażać pricing, unikając typowych błędów i jak optymalizować strategie pricingowe, by zwiększać przychody i marże.

Nie przegap okazji, by zdobyć wiedzę, nawiązać cenne kontakty i wynieść swój pricing na nowy poziom.

 Czego dowiedzą się Uczestnicy Konferencji

Uczestnicy Konferencji " Pricing konkretnie(j) – jak budować, stosować, optymalizować pricing w praktyce?" będą mieli wyjątkową okazję zgłębienia kompleksowego podejścia do zarządzania cenami, które obejmuje nie tylko teoretyczne aspekty, ale także praktyczne rozwiązania dostosowane do współczesnych wyzwań biznesowych.

  •  Pricing jako narzędzie do realizacji celów strategicznych: to niby takie oczywiste powiązanie, a jednak często niedoceniane na poziomie strategicznym lub spychane na poziom zbyt operacyjny.
  •  Wykorzystanie portfela produktowego do zarządzania punktami cenowymi: czyli jak wykorzystywać portfel produktowy do adresowania różnych segmentów klientów i ich skłonności do zapłaty.
  • Zachowania klientów w sytuacji różnicowania cen w kanałach sprzedaży: czyli który kanał wybierają klienci (on-line/ off-line/ a może wcale) i czy różnicowanie cen może powodować utratę klientów?
  • Wycena dodatkowej wartości produktu: na przykładzie wartości dodatkowych funkcjonalności, a w szczególności „modnego” ostatnio AI. Oraz jak pracować z/ nad klientem, aby zrozumiał tą dodatkową dostarczaną wartość i chciał za nią zapłacić?
  • Testy strategii cenowych w e-commerce: czyli dlaczego warto testować, ale jak to robić, aby móc wybrać najlepszą opcję i nie przy tym nie tracić?
  • Narzędzia i Technologie: Przedstawienie nowoczesnych narzędzi i technologii wspierających procesy pricingowe, umożliwiających bardziej efektywne zarządzanie marżami.
  • Studia Przypadków i Doświadczenia Praktyków: Poznanie konkretnych przykładów skutecznych strategii cenowych w różnych branżach oraz dzielenie się doświadczeniem praktyków biznesowych, którzy na co dzień u siebie w firmach wykorzystują siłę pricingu. Czasami też popełniają błędy – jakie to błędy i jak ich unikać?
  • Aspekty prawne kształtowania cen: W szczególności ustalanie i komunikowanie cen, w tym cen promocyjnych w sklepach internetowych i na platformach on-line – na co uważać i czego unikać.
  • Interaktywne Sesje i Warsztaty: Możliwość uczestnictwa w interaktywnych sesjach, warsztatach oraz bezpośrednim dialogu z ekspertami w dziedzinie pricingu.


Dodatkowe korzyści dla uczestników:

  • 14-dniowy darmowy dostęp do YouNiversity - Każdy uczestnik otrzyma darmowy, 14-dniowy dostęp do platformy YouNiversity – źródła kursów premium, dzięki którym poszerzysz swoje kompetencje w zakresie strategii, sprzedaży i zarządzania.
  • Premia za zgłoszenia grupowe – zapisz się razem z zespołem i skorzystaj z preferencyjnych warunków uczestnictwa!


Dla kogo jest ta Konferencja

Konferencja jest dedykowana osobom odpowiedzialnym za realizację strategii i wyniki firmy (w tym w szczególności generowaną marżę i zyski), jak i profesjonalistom operacyjnie kreującym politykę cenową i marżową w firmie:

  • Prezes, Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor Finansowy
  • Dyrektor Marketingu
  • Dyrektor Sprzedaży
  • Dyrektor/ Kierownik Revenue Management
  • Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
  • Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Polonia Palace Hotel

al. Jerozolimskie 45
Warszawa

Partner

Partner Merytoryczny

  • PricePanorama

    PricePanorama to narzędzie dla e-commerce, producentów i sieci handlowych do codziennego monitorowania i porównywania cen z konkurencją

  • Movens Advisory

    Movens Advisory – to spółka z Grupy Movens Capital, która prowadzi działalność inwestycyjną i doradczą. W ramach działalności doradczej prowadzonej przez Movens Advisory firma specjalizuje się podnoszeniu zyskowności spółek i dostarcza pragmatyczne i efektywne rozwiązania w obszarze Pricingu i Revenue Management. Rozwiązania takie wypracowuje i skutecznie wdraża zarówno dla klientów zewnętrznych na całym świecie, jak i spółek portfelowych Grupy Movens Capital. Międzynarodowemu doświadczeniu ekspertów pricingowych Movens Capital zaufały firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne (z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Australii) – od firm rozwijających się po globalne korporacje. Naczelnym celem, który przyświeca Movens Capital jest efektywne podnoszenie zysku, z którego jej klienci i spółki portfelowe mogą finansować swój dalszy wzrost i rozwój.