Strategic Pricing Management
SprzedażWarszawaKonferencja
Polonia Palace Hotel
Strategic Pricing Management
Strategic Pricing Management
Pricing konkretnie(j) – jak budować, stosować, optymalizować pricing w praktyce

Wstęp bezpłatny

Zapraszamy na kluczowe wydarzenie pricingowe 2025 roku – Konferencję "Pricing konkretnie(j) – jak budować, stosować, optymalizować pricing w praktyce".

Po sukcesie poprzednich edycji ponownie skupimy się na praktycznych aspektach tworzenia, wdrażania i doskonalenia strategii pricingowej, czerpiąc z bogatego doświadczenia naszych prelegentów.

Jaki będzie przyszły rok?

Czy będziemy kontynuować obecny pozytywny trend, czy dopiero wkraczać na lepszą ścieżkę? Jak przekuć poprawiającą się sytuację na mocniejszy i bardziej efektywny pricing? A może to pricing stanie się kluczowym narzędziem do budowania i wzmacniania pozytywnych zmian?

Nasi prelegenci dostarczą inspiracji, praktycznych wskazówek i cennych lekcji opartych na swoich doświadczeniach – zarówno w obszarze B2C, B2B2C, jak i B2B. Konferencja "Pricing konkretnie" to nie tylko wiedza o metodologii, technikach i strategiach pricingowych. Oferujemy również interaktywne sesje, studia przypadków, warsztaty oraz możliwość bezpośrednich rozmów z ekspertami i praktykami biznesowymi.

Dołącz do nas, aby dowiedzieć się jak skutecznie budować i wdrażać pricing, unikając typowych błędów i jak optymalizować strategie pricingowe, by zwiększać przychody i marże.

Nie przegap okazji, by zdobyć wiedzę, nawiązać cenne kontakty i wynieść swój pricing na nowy poziom.

 Czego dowiedzą się Uczestnicy Konferencji

Uczestnicy Konferencji " Pricing konkretnie(j) – jak budować, stosować, optymalizować pricing w praktyce?" będą mieli wyjątkową okazję zgłębienia kompleksowego podejścia do zarządzania cenami, które obejmuje nie tylko teoretyczne aspekty, ale także praktyczne rozwiązania dostosowane do współczesnych wyzwań biznesowych.

  •  Pricing jako narzędzie do realizacji celów strategicznych: to niby takie oczywiste powiązanie, a jednak często niedoceniane na poziomie strategicznym lub spychane na poziom zbyt operacyjny.
  •  Wykorzystanie portfela produktowego do zarządzania punktami cenowymi: czyli jak wykorzystywać portfel produktowy do adresowania różnych segmentów klientów i ich skłonności do zapłaty.
  • Zachowania klientów w sytuacji różnicowania cen w kanałach sprzedaży: czyli który kanał wybierają klienci (on-line/ off-line/ a może wcale) i czy różnicowanie cen może powodować utratę klientów?
  • Wycena dodatkowej wartości produktu: na przykładzie wartości dodatkowych funkcjonalności, a w szczególności „modnego” ostatnio AI. Oraz jak pracować z/ nad klientem, aby zrozumiał tą dodatkową dostarczaną wartość i chciał za nią zapłacić?
  • Testy strategii cenowych w e-commerce: czyli dlaczego warto testować, ale jak to robić, aby móc wybrać najlepszą opcję i nie przy tym nie tracić?
  • Narzędzia i Technologie: Przedstawienie nowoczesnych narzędzi i technologii wspierających procesy pricingowe, umożliwiających bardziej efektywne zarządzanie marżami.
  • Studia Przypadków i Doświadczenia Praktyków: Poznanie konkretnych przykładów skutecznych strategii cenowych w różnych branżach oraz dzielenie się doświadczeniem praktyków biznesowych, którzy na co dzień u siebie w firmach wykorzystują siłę pricingu. Czasami też popełniają błędy – jakie to błędy i jak ich unikać?
  • Aspekty prawne kształtowania cen: W szczególności ustalanie i komunikowanie cen, w tym cen promocyjnych w sklepach internetowych i na platformach on-line – na co uważać i czego unikać.
  • Interaktywne Sesje i Warsztaty: Możliwość uczestnictwa w interaktywnych sesjach, warsztatach oraz bezpośrednim dialogu z ekspertami w dziedzinie pricingu.


Dodatkowe korzyści dla uczestników:

  • 14-dniowy darmowy dostęp do YouNiversity - Każdy uczestnik otrzyma darmowy, 14-dniowy dostęp do platformy YouNiversity – źródła kursów premium, dzięki którym poszerzysz swoje kompetencje w zakresie strategii, sprzedaży i zarządzania.
  • Premia za zgłoszenia grupowe – zapisz się razem z zespołem i skorzystaj z preferencyjnych warunków uczestnictwa!


Dla kogo jest ta Konferencja

Konferencja jest dedykowana osobom odpowiedzialnym za realizację strategii i wyniki firmy (w tym w szczególności generowaną marżę i zyski), jak i profesjonalistom operacyjnie kreującym politykę cenową i marżową w firmie:

  • Prezes, Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor Finansowy
  • Dyrektor Marketingu
  • Dyrektor Sprzedaży
  • Dyrektor/ Kierownik Revenue Management
  • Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
  • Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych


Partnerzy:

Partner

PricePanorama

Partner Merytoryczny

Movens Advisory

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • 09:00Pricing w "piramidzie Commercial Excellence"

    • Wojciech Gorzeń,  Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
    • Których poziomów Commercial Excellence dotyka Pricing?
    • Jak sprawić, żeby Pricing, Marketing i Sprzedaż tworzyły spójną i efektywną konstrukcję biznesową?
    • Co jest ważniejsze - wierzchołek czy fundament piramidy?
  • 09:30Pricing jako narzędzie do realizacji celów strategicznych

    • Maciej Kossowski,  Commercial Strategy Director, ex Coca-Cola
    • Jaką rolę odgrywa cena w strategicznym zarządzaniu przychodami spółki/ firmy
    • Jakie są kluczowe elementy strategicznego zarządzania przychodami spółki / firmy
    • Jakie są kluczowe etapy strategicznego zarządzania przychodami spółki / firmy
  • 10:10Value Managment – w jaki sposób wprowadzać wartość w procesie sprzedaży?

    • Dawid Pawlak,  Senior Digital Value Manager, Workday
    • Jak wyceniać poszczególne funkcje produktu?
    •  AI – jak obliczać jego wartość?
    • Jak pracować z klientem, aby rozumiał wartość dostarczanego produktu?
  • 10:50Przerwa na kawę

  • 11:15Zachowania klientów w sytuacji różnicowania cen w kanałach sprzedaży. Online, offline, a może wcale?

    • dr Ewa Kiczmachowska,  Revenue & Margin Growth S. Manager, Grupa Żywiec
    • Który z kanałów sprzedaży wybierają klienci?
    • Czy głębokość upustu online ma znaczenie?
    • Czy różnicowanie cen może powodować utratę klientów?
  • 12:00Testy strategii cenowych w e-commerce: Na co zwracać uwagę, aby nie tracić?

    • Bartosz Talar,  Strategic Pricing Manager, G2A.COM
    • Jakie korzyści osiągamy przeprowadzając testy?
    • Jak skutecznie przeprowadzić test strategii, aby wybrać najlepszą opcję
    • Czego unikać organizując testy cenowe?
  • 12:45Pricing w strategii omnichannel spółki AB Bechcicki - czyli, jak to zrobić skutecznie w branży budowlanej

    • Artur Piekarczyk,  , CEO at ONe | Head of Consulting at Univio
    • Marlena Żurawska-Szuter,  Dyrektor e-commerce, AB Bechcicki
    • Jak pogodzić świat codziennych negocjacji i zrobić z tego standard?
    • Jak długo trwa taki projekt?
    • Czy udane wdrożenie to bardziej sukces strategii komunikacji czy dobrej technologii?
    • I jak udało się, w świecie tak „off-line’owym”, wdrożyć omnichannel z platformą B2B?
    • Czy główne źródło sukcesu to przypadkiem nie PRICING?
  • 13:30Lunch

  • 14:30Movens pricing wargaming - w sytuacji zmian na rynku (B2B/B2C)

    • Maciej Kraus,  Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital
    • Wojciech Gorzeń,  Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
    • Symulacja rynku, na którym wszystko może się zdarzyć
    • Jaką strategię wybrać? Jaką decyzję podjąć?
    • Kto wygra? I dzięki czemu?
    • Jakie wnioski możesz z tego wyciągnąć dla swojej firmy?
  • 15:15Implementacja strategii cenowej w retailu przy pomocy dedykowanych narzędzi IT

    • Anna Sokólska-Krzemińska,  Head of Finance Transformation, MediaMarkt Saturn
    • Jakie są kluczowe elementy przy wdrażaniu strategii cenowej?
    • Dlaczego Excel to za mało przy zarządzaniu cenami?
    • Jakie dane powinien zawierać dobry system pricingowy?
    • Z jakimi funkcjonalnościami systemu, decyzje cenowe będą łatwiejsze?
  • 15:45Ramy prawne polityki cenowej

    • Aneta Pankowska,  Partner, Radca Prawny, Kancelaria RKKW
    • Co wolno a czego nie wolno przy kształtowaniu cen

    - rabaty i upusty i premie

    - akcje promocyjne

    • Wojny cenowe – gdzie są granice
    • Dumping, bojkot i utrudnianie dostępu do rynku
  • 16:45Zakończenie konferencji

Wojciech Gorzeń

Wojciech Gorzeń

Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital

Partner, Head of Pricing & Sales Excellence w Movens Capital – funduszu Venture Capital prowadzącym także działalność doradczą w zakresie Pricingu i Revenue Management. Wcześniej Global Pricing Design Lead w firmie Syngenta w Szwajcarii odpowiedzialny za korporacyjne rozwiązania pricingowe oraz ekspert międzynarodowej firmy doradczej specjalizującej się w optymalizacji cen. Ekspert w zakresie Pricingu i Revenue Management oraz sprzedaży poprzez wartość. Autor publikacji nt. optymalizacji cen i sprzedaży poprzez wartość w uznanych magazynach biznesowych, w tym m.in. Harvard Business Review Polska. Trener warsztatów i szkoleń z zakresu zarządzania cenami, "value selling" (sprzedaży poprzez wartość), negocjacji cenowych dla menadżerów wyższego i średniego szczebla, produkt menadżerów oraz menadżerów sprzedaży. Wykładowca studiów International MBA i Executive MBA na UEK w Krakowie, Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute/ HBR Polska, Uczelni Łazarskiego. Wielokrotny prelegent/ key note speaker na konferencjach poświęconych tematyce zarządzania przychodami, podnoszenia rentowności oraz sprzedaży poprzez wartość.

Maciej Kraus

Maciej Kraus

Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital

Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital . Dr Maciej Kraus całą swoją ponad 15-letnią karierę zawodową poświęcił marketingowi i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem strategii cenowych (pricingu). Studiował na Stanford i Harvard. Maciej regularnie prowadzi zajęcia na wielu prestiżowych uczelniach, m.in. Stanford i London Business School, autor książek na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Pracował w ponad 50 krajach świata dla największych globalnych koncernów oraz małych i średnich firm. TED Talk Macieja ma już ponad 100.000 odsłon!

Dawid Pawlak

Dawid Pawlak

Senior Digital Value Manager, Workday

Senior Digital Value Manager w Workday – wiodącym dostawcą rozwiązań do zarządzania kapitałem ludzkim (HCM) oraz finansami (ERP). Odpowiedzialny za wprowadzanie „value sellingu” w sprzedaży do bazy klientów oraz tworzenie dla nich strategii transformacji cyfrowej dla rynku EMEA. Ekspert w zakresie Pricingu i Revenue Management oraz sprzedaży poprzez wartość. Autor publikacji nt. strategii zarządzania cenami w biznesach subskrypcyjnych w książce Pricing Decoded, How Leading Pricing Practitioners Manage Price to Boost Profits.

Ewa Kiczmachowska

dr Ewa Kiczmachowska

Revenue & Margin Growth S. Manager, Grupa Żywiec

Długoletni praktyk biznesu, z szerokim doświadczeniem w zakresie budowania i implementacji strategii Revenue Management w branży FMCG, obejmującym zarzadzanie portfolio, cenami, efektywnością promocji i warunków handlowych, oraz rozwijaniem mindsetu efektywnościowego w organizacjach (takich jak Nestle, Żywiec Zdrój, Danone, Unilever). Obecnie reprezentuje Akademię Leona Koźmińskiego, badając praktyki z obszaru Revenue Management i Pricing w cyfrowych i mieszanych modelach biznesowych.

Maciej Kossowski

Maciej Kossowski

Commercial Strategy Director, ex Coca-Cola

Ponad 22 lata doświadczenia handlowego w Europie Środkowo-Wschodniej Dogłębne zrozumienie rynków konsumenckich (B2C) i B2B w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. 19 lat w zespole sprzedaży i marketingu Coca-Cola: marketing konsumencki i zakupowy, zarządzanie klientami, strategie handlowe, RGM, ceny, operacje, zarządzanie ogólne. Ponad 3 lata doświadczenia na poziomie C w globalnych i lokalnych start-upach z branży med-tech, deep tech, security tech i e-commerce.

Bartosz Talar

Bartosz Talar

Strategic Pricing Manager, G2A.COM

Bartosz posiada 15-letnie doświadczenie we wszystkich aspektach zarządzania cenami w branżach B2C oraz B2B. Pracował jako konsultant doradca dla firm zarówno z sektora MŚP, jak i globalnych korporacji oraz jako menadżer ds. polityki cenowej. Przez prawie 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych specjalizując się w obszarze zarządzania przychodami, w tym w Simon-Kucher & Partners, Deloitte Consulting oraz Strategy&. Tworzył lub rozwijał działy polityki cenowej w Allegro, Drogerii Natura oraz Grupy Modivo (platofrma Eobuwie oraz Modivo). Obecnie pełni rolę Strategic Pricing Manager w G2A.com – globalnej platformie sprzedaży produktów cyfrowej rozrywki. Bartosz pomógł ponad 60 firmom poprawić swoją rentowność.

Artur Piekarczyk

Artur Piekarczyk

, CEO at ONe | Head of Consulting at Univio

Od ponad 25 lat przeprowadza firmy przez proces transformacji cyfrowej uświadamiając przedsiębiorców o konieczności zmian. Współtwórca platformy ONe, doświadczony praktyk biznesu. Ma na swoim koncie ponad 50 projektów, w tym 5 projektów globalnych. Przeprowadził jednego z największych dystrybutorów materiałów elektrotechnicznych w Polsce przez zmianę tradycyjnego modelu biznesu na model dystrybutora hybrydowego. Członek zarządu spółek giełdowych oraz wielu spółek handlowych.

Aneta Pankowska

Aneta Pankowska

Partner, Radca Prawny, Kancelaria RKKW

Partner, Szefowa Praktyki Własności Intelektualnej i Nieuczciwej Konkurencji oraz Partner Nadzorujący Dział Nowoczesnych Technologii i Danych Osobowych. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa własności przemysłowej, nieuczciwej konkurencji oraz dóbr osobistych. Z sukcesami prowadzi procesy gospodarcze, w tym z zakresu naruszeń własności intelektualnej i nieuczciwej konkurencji. Uznana ekspertka w dziedzinie naruszenia tajemnicy przedsiębiorstwa i kradzieży informacji poufnych. Zajmuje się doradztwem w zakresie wdrażania w przedsiębiorstwach działań zabezpieczających przed bezprawnym przejęciem informacji, jak i w zakresie działań prawno-procesowych związanych z dokonanym naruszeniem. Prowadzi liczne szkolenia/warsztaty z tej dziedziny (m.in. we współpracy z Puls Biznesu, Rzeczpospolita, MMC). Prawnik rekomendowany przez Legal 500 (EMEA) w dziedzinie Intellectual Property. Prelegent na konferencjach oraz autor licznych publikacji poświęconych prawu własności intelektualnej. Otrzymała wyróżnienie „Recommended Lawyer” w rankingu Legal500 EMEA 2022, 2023, 2024 w dziedzinach Intellectual Property, Private Client oraz oraz Legal500 EMEA 2022, 2023 w dziedzinie Dispute Resolution. Prowadzi blog dot. procesowych aspektów ochrony własności intelektualnej: IPprocesowo

Anna Sokólska-Krzemińska

Anna Sokólska-Krzemińska

Head of Finance Transformation, MediaMarkt Saturn

Posiada ponad 13 lat doświadczenia w obszarze revenue management i strategii. Obecnie pracuje jako Head of Finance Transformation w MediaMarkt Saturn będąc odpowiedzialną za projekty w obszarze transformacji finansowej, wcześniej zajmowała stanowisko Head of Pricing. Karierę zaczynała w firmach konsultingowych m.in. Simon-Kucher & Partners. Doradzała przy ponad 30 projektach w Polsce i za granicą (głównie region CEE) dla klientów z branży retail, FMCG oraz B2B w takich obszarach jak: polityka cenowa i promocyjna, warunki handlowe, strategia cenowa, segmentacja klientów, zarządzanie asortymentem produktowym czy kampanie podwyżkowe. Autorka publikacji dot. implementacji strategii cenowej w książce Pricing Decoded, How Leading Pricing Practitioners Manage Price to Boost Profits.

Marlena Żurawska-Szuter

Marlena Żurawska-Szuter

Dyrektor e-commerce, AB Bechcicki

Od ponad 10 lat obecna na rynku e-commerce w różnych branżach i sektorach (pracowała m.in. w firmach TOYA, Prima Moda, NEONET, Miloo Home, Gepetto i startupie deli2.pl). Lubi zagadnienia technologiczne, wdrażanie i integrowanie nowych systemów, układanie procesów i procedur, prowadzenie działań reklamowych. W obecnej spółce, działającej w branży budowlanej, odpowiedzialna za przeprowadzenie jej przez proces transformacji cyfrowej. W pracy stawia na zespołowość, chętnie daje szansę młodym ludziom. Miłośniczka thrillerów psychologicznych i samodzielnie planowanych podróży do ciepłych krajów.

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

Strategic Pricing Management

Wstęp bezpłatny

Strategic Pricing Management

Wstęp bezpłatny

Strategic Pricing Management

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Strategic Pricing Management

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa