Trendy Contact Center 2023
Obsługa klientaWarszawaKonferencja
Novotel Warszawa Airport
Trendy Contact Center 2023
Trendy Contact Center
Technologie, strategie oraz relacje w służbie efektywnego Contact Center

Wstęp bezpłatny

Działy Contact Center, jak mało które, muszą niezwykle skrupulatnie śledzić trendy oraz reagować na nowe wyzwania rynkowe. Aktualna sytuacja gospodarcza oraz kolejne, narastające kryzysy, motywują do ciągłego rozwoju, a czasami do przeorganizowywania pracy, stworzenia nowych schematów czy reguł działania.

Dotychczasowe strategie oraz procesy z pewnością zostaną zweryfikowane przez rynek w nadchodzącym, trudnym dla nas wszystkich, czasie, zwłaszcza w kontekście budowania relacji z klientami, pracownikami czy też na polu strategii biznesowej. To czy przetrwamy, czy wyjdziemy z tego obronną ręką, czy nawet osiągniemy bezkonkurencyjność w swojej dziedzinie, zależy w dużej mierze od naszych działań oraz decyzji.

Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie dorocznej konferencji „Trendy Contact Center”, która odbędzie się już 20 kwietnia w Warszawie. Podczas konferencji porozmawiamy o największych wyzwaniach, najważniejszych bolączkach branży, ale również o skutecznych rozwiązaniach oraz narzędziach, które pomagają je przezwyciężać.

Tym razem spotkamy się osobiście, żeby w inspirującej, ale i niezobowiązującej atmosferze przedyskutować kierunki, które warto obrać w nadchodzącym roku. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie konkurencyjności rynkowej.

Podczas tegorocznej edycji skupimy się na trzech najważniejszych filarach: wykorzystaniu nowych technologii w działach Contact Center, metodyce skutecznego nimi zarządzania oraz tworzeniu strategii budowania długotrwałych relacji z klientami za ich pośrednictwem. 


W trakcie konferencji m.in.: 

OMÓWIMY rolę sztucznej inteligencji oraz botów w skutecznej i efektywnej obsłudze klienta

POZNAMY nowoczesne narzędzia w służbie budowania dobrych i długotrwałych relacji z klientami

POSŁUCHAMY o tym jak stworzyć i egzekwować perfekcyjne standardy, zachwycić klienta i skutecznie zbudować relację w kanale o dużej zmienności

POROZMAWIAMY o rekrutacji, zarządzaniu oraz motywowaniu pracowników Contact Center w czasach kryzysu

DOWIEMY SIĘ jak zadbać o cyberbezpieczeństwo swoje i swoich klientów

ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi w oparciu o data driven w Contact Center


Zapewniamy uczestnikom konferencji bezpłatny parking na terenie hotelu

Partnerzy:

Partner

Silver bullet solutionse2V

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa

  • 08:55Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • ,  Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:00Rola sztucznej inteligencji oraz botów w skutecznej i efektywnej obsłudze klienta

    • Tomasz Bartkowicz,  Dyrektor Contact Center, Lottomerkury Sp. z o.o.
    • Dobre praktyki wykorzystywania nowoczesnych technologii w CC, czyli kiedy boty będą skuteczne i pożądane, a kiedy powinien wkroczyć człowiek. Jak wyważyć działania, żeby przynosiły korzyść dla firmy, pracowników oraz klientów?
    • Jak poradzić sobie z niechęcią klientów do korzystania z takich rozwiązań?
    • Nowoczesne technologie jako element optymalizacji procesów oraz kosztów zatrudnienia, ALE bez szkody dla wizerunku marki oraz doświadczenia klientów


  • 09:40Świadome zarządzanie danymi w oparciu o data driven w Contact Center

    • Bogumił Perzyna,  Dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct, LINK4
    • Analityka, dane i raporty - na co zwracać uwagę i co jest kluczowe w kolekcjonowaniu danych oraz wyciąganiu na ich podstawie trafnych wniosków
    • CRM jako podstawowe źródło danych o kliencie – jak stworzyć system w którym szybko można pozyskać informację o kliencie i JAK przekonać pracowników do rzetelnego jego wypełniania/ jak zaprojektować system, aby klient czuł, że znamy jego historię, a pracownik żeby nie miał trudności w jej poznaniu
    • Omnikanałowość w praktyce – wyzwania, zagrożenia i ogromne możliwości. Jak stworzyć perfekcyjne standardy obsługi w różnych kanałach komunikacyjnych


  • 10:20Cyberbezpieczeństwo w niebezpiecznych czasach – jak zadbać o cyberbezpieczeństwo swoje i swoich klientów

    • Lech Cempura,  Regional Sales Manager, Mobile Technology, ICT, Cybersecurity, T Mobile
    • Wymieńmy wszystkie sposoby myślenia o cyberbezpieczeństwe
    • Wróćmy trochę do historii, historii Zimnej Wojny. 
    • Malware, phishing, ransomware, spoofing - trochę teorii nie zaszkodzi
    • Jadę na wakacje - OC, AC, Zielona Karta aż tyle bezpieczeństwa. A co jeśli twój samochód jest częścią cyberprzestrzeni?
    • A gdyby tak cyberbezpieczeństwo przeliczyć na pieniądze?
    • Chcę być bezpieczny, mam budżet, ale czy odrazu wszystko wydawać na hardware i software?  
    • A co ty zrobisz? Decyzja należy do ciebie.
  • 11:00Przerwa na kawę oraz networking

  • 11:25Nowoczesne narzędzia w służbie efektywnego działania zespołów Contact Center czyli jak bot pomaga klientom InPost i zespołowi CC oraz jakie zadania realizuje Zespół Procesów odpowiedzialny za innowacje i automatyzacje w obszarze CC

    • Karolina Kania,  Kierownik Zespołu Wsparcia Procesów Contact Center, InPost
    • Agnieszka Bednarczyk,  Kierownik Działu Contact Center, InPost
    • Jakim członkiem zespołu jest bot? I jak ważną rolę odgrywa w procesie obsługi klientów?
    • Jak wygląda ścieżka kariery bota? I co do tego ma dział HR?
    • Jak rozwijać i udoskonalać zespół Contact Center również pod względem technologicznym i narzędziowym?
  • 12:05Sprzedaż w Call Center Obsługowym Standard czy Konieczność ? Czyli krótko o tym jak już nie być tylko Centrum kosztowym ale generować przychód

    • Patrycja Mikutaniec,  Dyrektor Departamentu Sprzedaży, LUX MED SP. Z O.O.
    • Dlaczego sprzedaż w obsłudze Klienta staje się w obecnych czasach koniecznością.
    • Z jakimi wyzwaniami przy wprowadzeniu sprzedaży musicie się liczyć
    • Jak taka sprzedaż działa, co można sprzedawać i w jaki sposób – szczególnie biorąc pod uwagę wyśrubowane KPI obsługowe.
    • Dlaczego sprzedaż w obsłudze Klienta jest bardzo dobrze odbierana przez Klientów.
    • Jak pokonać obawy przed sprzedażą i jak zmotywować osoby pracujące bezpośrednio z Klientem do tego aby proponowali produkty Waszej firmy.
    • A dla tych co wprowadzili sprzedaż w obsłudze Klienta - garść pomysłów na to jak taką sprzedaż zwiększyć.
  • 12:35A gdyby konsultanci nie popełniali błędów wcale? Opowieść o tym jak połączyć siły człowieka i sztucznej inteligencji, aby zapewnić jakość w trakcie rozmowy

    • Michał Chodakowski,  Prezes Zarządu, Silver Bullet Solutions Sp. z o.o.
    • Artur Kapacki,  Prezes Zarządu, TELMON SP. Z O.O. S.K.A.

    6xCzy...

    • Czy AI wie o czym rozmawia konsultant z klientem?
    • Czy AI może efektywnie pomóc konsultantowi w trakcie rozmowy?
    • Czy team leader może naprawdę wiedzieć o się dzieje u wszystkich konsultantów w grupie?
    • Czy pomoc team leadera może być dyskretna?
    • Czy można niedrogo skontrolować 100% rozmów?
    • Czy ocena rozmowy musi być pracochłonna i subiektywna?


  • 13:05EFEKT WOW, jak stworzyć i egzekwować perfekcyjne standardy, zachwycić klienta i skutecznie zbudować relację w kanale o dużej zmienności

    • Agnieszka Tarasewicz,  Dyrektor Obsługi Klienta, e2V/ Ekovoltis
    • Elementarna wiedza - kto jest naszym klientem, czego oczekuje & potrzebuje?
    • Emocje i wiedza w obsłudze klienta.
    • Czym są standardy obsługi klienta i po co je w ogóle wprowadzać w firmie?
    • Definicje efektu WOW – po czym poznamy, że mamy efekt WOW? Projektowanie efektu WOW.
    • Stres test firmy i jej obsługi klienta - reklamacja
    • Mierzenie satysfakcji klientów i badanie satysfakcji pracowników – jak wyniki ze sobą korelują i co nam mówią?
  • 13:45Przerwa na lunch

  • 14:40PANEL DYSKUSYJNY Rekrutacja oraz zarządzanie pracownikami CC w czasach kryzysu

    • Moderator: Mateusz Bazydło,  Senior Executive Director, HRK SSC/BPO
    • Sylwia Głuchowska-Jaszczuk,  Kierowniczka Sekcji Obsługi Pasażerskiej i Zastępczyni Kierownika Działu Contact Center, LOT Polish Airlines
    • Katarzyna Majewska,  Head of Recruitment, Teleperformance Poland
    • Malwina Głowacka,  Dyrektor działu Obsługi Klienta, DHL
    • Wyzwania i skuteczne procesy rekrutacyjne w trudnych czasach
    • Jak skutecznie pozyskać i utrzymać pracownika, który jest odpowiedzialny za coraz bardziej złożone zadania, w dobie automatyzacji i robotyzacji procesów?
    • Trudna sztuka motywacji – jak motywować pracowników działów CC?
    • Przeciwdziałanie retencji pracowników
  • 15:30Działy zróżnicowane pokoleniowo w czasach pracy zdalnej- czy to wyzwanie, które warto podjąć?

    • Magdalena Słobodzian,  MBA, Certyfikowany trener i coach biznesu, Lean Coach, Członek Zarządu Pekao Direct Sp. z o.o.
    • Jak pracować z zespołem zróżnicowanym pokoleniowo?
    • Jak czerpać korzyści z różnorodności zespołowej w czasach pracy zdalnej?
    • Jak zadbać o efektywność zespołu rozproszonego?
  • 16:10Czy klienci będą ,,umierać” z powodu jakości obsługi ? O tym jak praca na emocjach może stać się tajną bronią pracowników CC. Czy przez telefon możliwe jest zbudowanie dobrych, długotrwałych relacji z klientem, które staną się wyróżnikiem na rynku?

    • Krzysztof Łosiakowski,  Dyrektor Contact Center, CUK Ubezpieczenia
    • Projektowanie dobrych doświadczeń klientów przyniesie wymierne korzyści dla wyników sprzedażowych firmy – Customer Experience jako holistyczna strategia firmy. 
    • Jakość obsługi jako podstawa w czasach kryzysu
    • Zróżnicowana grupa klientów – jak przygotować się do rozmowy z kilkoma pokoleniami? 
  • 16:50Zakończenie konferencji

Tomasz Bartkowicz

Tomasz Bartkowicz

Dyrektor Contact Center, Lottomerkury Sp. z o.o.

Od 25 lat związany z obsługą w contact center (bankowość, energetyka, telekomunikacja, branża loteryjna). Jeden z pierwszych, którzy tworzyli największy stat-up bankowy w Europie, czyli Alior Bank. Odpowiedzialny za organizację i rozwój obsługi klientów przez zdalne kanały kontaktu. Zarządzający projektem pierwszego na świecie „Wirtualnego Oddziału”, który zainspirował innych. Skuteczny optymalizator procesów, laureat nagrody „Polish National Sales Awards” w kategorii „Menadżer ds. obsługi klienta”.

Moderator: Mateusz Bazydło

Moderator: Mateusz Bazydło

Senior Executive Director, HRK SSC/BPO

Agnieszka Bednarczyk

Agnieszka Bednarczyk

Kierownik Działu Contact Center, InPost

Z branżą Contact Center związana od ponad 17 lat, gdzie budowała swoją ścieżkę kariery od stanowiska konsultanta a w 2010 roku obejmując stanowisko Menadżera Infolinii w Alior Banku. Obecnie od 6 lat w InPost kieruje Działem Contact Center, odpowiedzialnym za obsługę Klientów w zdalnych kanałach kontaktu. Posiada doświadczenie w wielu projektach z zakresu optymalizacji i automatyzacji procesów min we wdrożeniu rozwiązań z wykorzystaniem Chatbota oraz Voicebota.

Lech Cempura

Lech Cempura

Regional Sales Manager, Mobile Technology, ICT, Cybersecurity, T Mobile

Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych oraz zarządzaniem zespołami sprzedaży. Pracował zarówno w firmach dostarczających usługi stacjonarne NETIA, EXATEL, zajmujących się budową infrastruktury telekomunikacyjnej GRUPA HAWE, GRUPA INEA. Aktualnie pracuje w T MOBILE gdzie zarządza zespołem odpowiedzialnym za dostarczanie kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych wraz z usługami z zakresu cyberpezpieczeństwa. Swoją wiedzę z zakresu INFOSEC zdobytą podczas pracy ze swoimi klientami poszerza na Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie cyberbezpieczeństwem. Triathlonista i rowerzysta, w zeszłym roku przejechał Polskę wzdłuż Wisły z Gdańska do miejscowości Wisła.

Michał Chodakowski

Michał Chodakowski

Prezes Zarządu, Silver Bullet Solutions Sp. z o.o.

Od 20212 roku Prezes zarządu Silver Bullet Solution Sp. Z o.o., a od 2021 kierownik operacyjny działalności spółki w ramach projektu pn.: “Opracowanie inteligentnych narzędzi zwiększających wydajność procesu obsługi klientów w kanale czat”. 2019 – 2020 Prezes Zarządu Silver Whisper Sp. z o.o. - spółki celowej odpowiedzialnej za realizację projektu pn.:” Opracowanie inteligentnego systemu wspierającego pracę operatora call center.” 2001 – 2020 praca w firmach informatycznych – ATM SA, inONE SA i itWorks SA, Silver Bullet Solutions. W Silver Bullet Solutions, Silver Bullet Labs - członek Zarządu Spółki (odpowiedzialny za działania operacyjne) i kontakty z partnerami, w tym inwestorami. Współautor strategii działania Spółki w obszarze rozwiązań AI. Współzałożyciel obu spółek i autor strategii ich działania. W inONE SA Dyrektor Handlowy, odpowiedzialny za całość działań handlowych Spółki. W ATM SA Dyrektor Działu Systemów Biznesowych - odpowiedzialny za sprzedaż projektów związanych z tworzeniem oprogramowania. 1991-2001. Odpowiadał za podpisanie kontraktu i reprezentował wykonawcę w komitecie sterujący projektu wdrożenia systemu zarządzani projektami dla potrzeb budowy Gazoportu w Świnoujściu. Odpowiadał za dostawę rozwiązania do obsługi zgłoszeń o błędach w najważniejszych elektronicznych rejestrach państwowych utrzymywanych przez Centralny Ośrodek Informatyki. Odgrywał lub odgrywa kluczową rolę jako pełnomocnik dostawcy we wdrożeniach złożonych systemów wsparcia obsługi klientów i pracy grupowej w takich podmiotach jak T-mobile Polska, P4, TVP, Agora, Południowy Koncern Energetycznych, etc.

Malwina Głowacka

Malwina Głowacka

Dyrektor działu Obsługi Klienta, DHL

Sylwia Głuchowska-Jaszczuk

Sylwia Głuchowska-Jaszczuk

Kierowniczka Sekcji Obsługi Pasażerskiej i Zastępczyni Kierownika Działu Contact Center, LOT Polish Airlines

Z wykształcenia prawnik i absolwentka studiów podyplomowych psychologii w biznesie. Na co dzień menedżer z powołania. Inspirują mnie ludzie, ich zachowania, sposób w jaki podejmują decyzję, komunikują się i rozwijają. Fascynuje mnie szczególnie obszar motywowania, zarządzania i komunikacji ponieważ jest to fundament, który przekłada się na wyniki i sukces organizacji. Od prawie 15 lat jestem związana z branżą Contact Center. Jako menedżer i trener biznesu wspieram członków kadry menedżerskiej w rozwoju potencjału i przekraczaniu swoich granic. Lubię wyzwania. Dlatego zbudowałam z sukcesem kilka kluczowych zespołów m. in Zespół Kontroli Jakości i Szkoleń w PLL LOT i Zespół Obsługi Klienta PLL LOT (oddział Poznań). W obszarze Contact Center poza doświadczeniem w zarządzaniu in-house, współpracowałam także z kilkunastoma firmami outsourcingowymi w całej Polsce. Jestem ogromną fanką psychologii oraz komunikacji budującej zaufanie i dobre relacje. Moim głównym celem zawodowym jest skuteczne inspirowanie innych do osiągania jak najlepszych rezultatów w swojej pracy. Uważam, że w biznesie kluczowi są ludzie i to w jaki sposób wykorzystujemy ich potencjał. Wyróżniona kilkoma nagrodami rocznymi za wkład w rozwój Contact Center w PLL LOT oraz prestiżową nagrodą „Zasłużony dla PLL LOT” za profesjonalizm i wkład w budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Karolina Kania

Karolina Kania

Kierownik Zespołu Wsparcia Procesów Contact Center, InPost

Od ponad 10 lat związana z branżą Contact Center budując zespoły operacyjne i zarządzając projektami z zakresu obsługi klienta i sprzedaży na rzecz klientów min. z branży ubezpieczeniowej, finansowej czy e-commerce. Trener z 7 letnim doświadczeniem w tworzeniu i realizacji programów rozwojowo-szkoleniowych. Jest także doświadczonym Project Managerem i agitatorką mądrego wykorzystania nowych technologii, w tym AI.

Artur Kapacki

Artur Kapacki

Prezes Zarządu, TELMON SP. Z O.O. S.K.A.

Powołany przez akcjonariuszy w grudniu 2010 roku. Stworzył i prowadzi spółkę do dnia dzisiejszego. Ukończył Politechnikę Warszawską, Wydział Inżynierii Produkcji na kierunku Zarządzanie i Marketing. Posiada przeszło 15 letnie doświadczenie w pracy w telemarketingu głownie z zakresu finansów i ubezpieczeń. W latach 2002 – 2010 pełnił szereg funkcji menedżerskich w branży ubezpieczeniowej i finansowej. Odpowiadał za rozwój Call Center LINK 4 TU S.A., Call Center Provident Polska S.A. sprzedającego nowe produkty spółki oraz za stworzenie Call Center zajmującego się sprzedażą produktów BRE Ubezpieczenie TUiR S.A. Pracował również na stanowisku Kierownika Projektów w Telbridge Sp. Z O.O. Artur Kapacki jest żonaty. Pasjonuje się podróżami, lubi aktywnie spędzać czas np. wycieczki rowerowe czy gra w squash-a.

Krzysztof Łosiakowski

Krzysztof Łosiakowski

Dyrektor Contact Center, CUK Ubezpieczenia

Manager młodego pokolenia, który udowadnia, że w biznesie wiek to tylko liczba. Trener i szkoleniowiec z zakresu psychologii sprzedaży oraz umiejętności miękkich. Ukończył Psychologię w biznesie w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Coaching w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Zarządzanie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych na kierunku CX również na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Katarzyna Majewska

Katarzyna Majewska

Head of Recruitment, Teleperformance Poland

Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyłam także studium Menedżerskie Mini MBA® w Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania UŁ i studia podyplomowe z obszaru BHP na Politechnice Łódzkiej. Praktyk HR i manadżerka z 18 letnim stażem w środowisku korporacyjnym i doświadczeniem we wdrażaniu rozwiązań wspierających pozyskiwanie talentów oraz w zarządzaniu jakością, prowadzeniu projektów i doradztwie HR. Rekrutacja to moja zawodowa pasja, którą cenię za dynamikę i ciągłe wyzwania. Chętnie czerpię z filozofii Lean nie tylko projektując i doskonaląc procesy, ale stosując elementy tejże koncepcji w codziennym życiu. Aktualnie jako Head of Recruitment odpowiadam pod kątem strategicznym i operacyjnym za rekrutacje wolumenowe dla branży SSC/BPO. Moje motto: “Wybierz pracę, którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu” 😊

Patrycja Mikutaniec

Patrycja Mikutaniec

Dyrektor Departamentu Sprzedaży, LUX MED SP. Z O.O.

Z branżą Call Center związana ponad 18 lat. Swoją przygodę zaczynała „na słuchawkach” w Banku Handlowym (Citi Bank Handlowy), gdzie potem była trenerem Call Center. W 2008 roku dołączyła do Zespołu Projektowego tworzącego struktury Call Center obsługowego i sprzedażowego, nowopowstającego wtedy Alior Banku. Od 2010 roku związana z Grupą Lux Med. W którym stworzyła szereg Call Center sprzedażowych, wdrożyła sprzedaż dla Klientów Indywidualnych, a obecnie zajmuje się także pracą na portfelu oraz sprzedażą usług medycznych dla MSP jako Dyrektor Departamentu Sprzedaży Indywidualnej i MSP.

Bogumił Perzyna

Bogumił Perzyna

Dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct, LINK4

Doświadczony manager sprzedaży z udokumentowaną historią pracy w branży ubezpieczeniowej i bankowej. Silny specjalista ds. Sprzedaży, posiadający umiejętności w zakresie zarządzania operacyjnego, Lean Operations, zarządzania relacjami z klientami (CRM), zarządzania sprzedażą i budowania zespołu. Silna motywacja do realizacji celów. Od 2003r. do 2007r. pracowałem w LINK 4 jako Konsultant sprzedaży i jako Kierownik Zespołu Do 2011 w Liberty Direct zajmowałem się sprzedażą i obsługą klienta. Do 2016 w Proamie zajmowałem się wszystkim, co związane z telefoniczną obsługą klienta - w tym Zespołem Wsparcia Agenta, budowałem aplikację dla zewnętrznych partnerów oraz opracowywałem zasady współpracy z zewnętrzną siecią sprzedaży. Potem przyszedł czas na Idea Bank i sprzedaż produktów bankowych przez telefon, a od września 2019 powróciłem do korzeni i w LINK4 objąłem stanowisko Dyrektora Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct.

Magdalena Słobodzian

Magdalena Słobodzian

MBA, Certyfikowany trener i coach biznesu, Lean Coach, Członek Zarządu Pekao Direct Sp. z o.o.

Odpowiedzialna za obszar outboundu, projektów strategicznych i Lean Management. Z branżą Contact Center związana od ponad 20 lat, doświadczenie szlifując, prócz Contact Center Banku Pekao SA, w arvato Polska czy Contact Center mBanku. W pracy z ludźmi wyznaje filozofię rozwijania mocnych stron a w zarządzaniu zespołami stawia na różnorodność. Prywatnie pasjonatka kotów, książek i motocykli.

Agnieszka Tarasewicz

Agnieszka Tarasewicz

Dyrektor Obsługi Klienta, e2V/ Ekovoltis

Moje główne obszary, w których działam to obsługa klienta, wsparcie sprzedaży, wdrażanie systemów informatycznych i optymalizacja procesów operacyjnych – zawsze połączona z realizacją strategii firm, transferem wiedzy i rozwojem pracowników. Doświadczenie zawodowe budowałam głównie w firmach z branży energetycznej (na rzecz spółek obrotu energią elektryczną, centra usług wspólnych, spółka fotowoltaiczna) oraz w administracji rządowej. Z zawodu jestem nauczycielem języka angielskiego, po wielu kursach i szkoleniach biznesowych, posiadam certyfikat coacha ICC. Specjalizuję się w układaniu procesów, obsłudze klienta zorientowanej na człowieka i rozwiązanie problemu, operacyjnym wdrażaniu strategii biznesowych oraz w restrukturyzacjach. Wierzę w sukces oparty na współpracy, dzieleniu się wiedzą oraz sprawnej komunikacji.

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

Trendy Contact Center

Wstęp bezpłatny

Trendy Contact Center

Wstęp bezpłatny

Trendy Contact Center

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Trendy Contact Center

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa