
1995 zł netto do 24 marca
2495 zł netto do 20 kwietnia
Trendy Contact Center 2023
Zarejestruj sięCel
Działy Contact Center, jak mało które, muszą niezwykle skrupulatnie śledzić trendy oraz reagować na nowe wyzwania rynkowe. Aktualna sytuacja gospodarcza oraz kolejne, narastające kryzysy, motywują do ciągłego rozwoju, a czasami do przeorganizowywania pracy, stworzenia nowych schematów czy reguł działania.
Dotychczasowe strategie oraz procesy z pewnością zostaną zweryfikowane przez rynek w nadchodzącym, trudnym dla nas wszystkich, czasie, zwłaszcza w kontekście budowania relacji z klientami, pracownikami czy też na polu strategii biznesowej. To czy przetrwamy, czy wyjdziemy z tego obronną ręką, czy nawet osiągniemy bezkonkurencyjność w swojej dziedzinie, zależy w dużej mierze od naszych działań oraz decyzji.
Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie dorocznej konferencji „Trendy Contact Center”, która odbędzie się już 20 kwietnia w Warszawie. Podczas konferencji porozmawiamy o największych wyzwaniach, najważniejszych bolączkach branży, ale również o skutecznych rozwiązaniach oraz narzędziach, które pomagają je przezwyciężać.
Tym razem spotkamy się osobiście, żeby w inspirującej, ale i niezobowiązującej atmosferze przedyskutować kierunki, które warto obrać w nadchodzącym roku. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie konkurencyjności rynkowej.
Podczas tegorocznej edycji skupimy się na trzech najważniejszych filarach: wykorzystaniu nowych technologii w działach Contact Center, metodyce skutecznego nimi zarządzania oraz tworzeniu strategii budowania długotrwałych relacji z klientami za ich pośrednictwem.
W trakcie konferencji m.in.:
➔ OMÓWIMY rolę sztucznej inteligencji oraz botów w skutecznej i efektywnej obsłudze klienta
➔ POZNAMY nowoczesne narzędzia w służbie budowania dobrych i długotrwałych relacji z klientami
➔ POSŁUCHAMY o tym jak stworzyć i egzekwować perfekcyjne standardy, zachwycić klienta i skutecznie zbudować relację w kanale o dużej zmienności
➔ POROZMAWIAMY o rekrutacji, zarządzaniu oraz motywowaniu pracowników Contact Center w czasach kryzysu
➔ DOWIEMY SIĘ jak zadbać o cyberbezpieczeństwo swoje i swoich klientów
➔ ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi w oparciu o data driven w Contact Center
Program
Czwartek, 20 kwietnia
Rejestracja, poranna kawa
Warszawa, ,Oficjalne rozpoczęcie konferencji
- Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
Rola sztucznej inteligencji oraz botów w skutecznej i efektywnej obsłudze klienta
- Tomasz Bartkowicz, Dyrektor Contact Center, Lottomerkury Sp. z o.o.
- Dobre praktyki wykorzystywania nowoczesnych technologii w CC, czyli kiedy boty będą skuteczne i pożądane, a kiedy powinien wkroczyć człowiek. Jak wyważyć działania, żeby przynosiły korzyść dla firmy, pracowników oraz klientów?
- Jak poradzić sobie z niechęcią klientów do korzystania z takich rozwiązań?
- Nowoczesne technologie jako element optymalizacji procesów oraz kosztów zatrudnienia, ALE bez szkody dla wizerunku marki oraz doświadczenia klientów
Świadome zarządzanie danymi w oparciu o data driven w Contact Center
- Bogumił Perzyna, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct, LINK4
- Analityka, dane i raporty - na co zwracać uwagę i co jest kluczowe w kolekcjonowaniu danych oraz wyciąganiu na ich podstawie trafnych wniosków
- CRM jako podstawowe źródło danych o kliencie – jak stworzyć system w którym szybko można pozyskać informację o kliencie i JAK przekonać pracowników do rzetelnego jego wypełniania/ jak zaprojektować system, aby klient czuł, że znamy jego historię, a pracownik żeby nie miał trudności w jej poznaniu
- Omnikanałowość w praktyce – wyzwania, zagrożenia i ogromne możliwości. Jak stworzyć perfekcyjne standardy obsługi w różnych kanałach komunikacyjnych
Cyberbezpieczeństwo w niebezpiecznych czasach – jak zadbać o cyberbezpieczeństwo swoje i swoich klientów
- Lech Cempura, Regional Sales Manager, Mobile Technology, ICT, Cybersecurity, T Mobile
- Wymieńmy wszystkie sposoby myślenia o cyberbezpieczeństwe
- Wróćmy trochę do historii, historii Zimnej Wojny.
- Malware, phishing, ransomware, spoofing - trochę teorii nie zaszkodzi
- Jadę na wakacje - OC, AC, Zielona Karta aż tyle bezpieczeństwa. A co jeśli twój samochód jest częścią cyberprzestrzeni?
- A gdyby tak cyberbezpieczeństwo przeliczyć na pieniądze?
- Chcę być bezpieczny, mam budżet, ale czy odrazu wszystko wydawać na hardware i software?
- A co ty zrobisz? Decyzja należy do ciebie.
Przerwa na kawę oraz networking
Warszawa, ,Nowoczesne narzędzia w służbie budowania dobrych i długotrwałych relacji z klientami, czyli skuteczne sposoby przebicia się przez SZUM INFORMACYJNY
- Praca na zdarzeniach (Event Based Marketing, Real Time Marketing)
- Jak efektywnie personalizować komunikację oraz wdrażać marketing zdarzeniowy, aby klient mógł poczuć się unikatowy i odpowiednio zaopiekowany?
- Wzbudzanie zaufania klienta – jak przekonać, że jeśli podzieli się wiedzą o sobie, to dostanie najlepszy możliwy produkt, usługę lub sposób obsługi
- Czego oczekuje klient w obsłudze? Czy musimy być „zawsze dostępni”?
Sprzedaż w Call Center Obsługowym Standard czy Konieczność ? Czyli krótko o tym jak już nie być tylko Centrum kosztowym ale generować przychód.
- Patrycja Mikutaniec, dyrektor departamentu sprzedaży, LUX MED SP. Z O.O.
- Dlaczego sprzedaż w obsłudze Klienta staje się w obecnych czasach koniecznością.
- Z jakimi wyzwaniami przy wprowadzeniu sprzedaży musicie się liczyć
- Jak taka sprzedaż działa, co można sprzedawać i w jaki sposób – szczególnie biorąc pod uwagę wyśrubowane KPI obsługowe.
- Dlaczego sprzedaż w obsłudze Klienta jest bardzo dobrze odbierana przez Klientów.
- Jak pokonać obawy przed sprzedażą i jak zmotywować osoby pracujące bezpośrednio z Klientem do tego aby proponowali produkty Waszej firmy.
- A dla tych co wprowadzili sprzedaż w obsłudze Klienta - garść pomysłów na to jak taką sprzedaż zwiększyć.
EFEKT WOW, jak stworzyć i egzekwować perfekcyjne standardy, zachwycić klienta i skutecznie zbudować relację w kanale o dużej zmienności
- Agnieszka Tarasewicz, Dyrektor Obsługi Klienta, EKOVOLTIS sp. z o. o.
- Elementarna wiedza - kto jest naszym klientem, czego oczekuje & potrzebuje?
- Emocje i wiedza w obsłudze klienta.
- Czym są standardy obsługi klienta i po co je w ogóle wprowadzać w firmie?
- Definicje efektu WOW – po czym poznamy, że mamy efekt WOW? Projektowanie efektu WOW.
- Stres test firmy i jej obsługi klienta - reklamacja
- Mierzenie satysfakcji klientów i badanie satysfakcji pracowników – jak wyniki ze sobą korelują i co nam mówią?
Czy klienci będą ,,umierać” z powodu jakości obsługi ? O tym jak praca na emocjach może stać się tajną bronią pracowników CC. Czy przez telefon możliwe jest zbudowanie dobrych, długotrwałych relacji z klientem, które staną się wyróżnikiem na rynku?
- Krzysztof Łosiakowski, Dyrektor Contact Center, CUK Ubezpieczenia
- Projektowanie dobrych doświadczeń klientów przyniesie wymierne korzyści dla wyników sprzedażowych firmy – Customer Experience jako holistyczna strategia firmy.
- Jakość obsługi jako podstawa w czasach kryzysu
- Zróżnicowana grupa klientów – jak przygotować się do rozmowy z kilkoma pokoleniami?
Przerwa na lunch
Warszawa, ,PANEL DYSKUSYJNY Rekrutacja oraz zarządzanie pracownikami CC w czasach kryzysu
- Malwina Głowacka, Dyrektor działu Obsługi Klienta, DHL
- Wyzwania rekrutacyjne – jak sobie z nimi radzić
- Skuteczne procesy rekrutacyjne w trudnych czasach
- Jak skutecznie pozyskać i utrzymać pracownika, który jest odpowiedzialny za coraz bardziej złożone zadania, w dobie automatyzacji i robotyzacji procesów?
- Przeciwdziałanie retencji pracowników
Działy zróżnicowane pokoleniowo w czasach pracy zdalnej- czy to wyzwanie, które warto podjąć?
- Magdalena Słobodzian, MBA, Certyfikowany trener i coach biznesu, Lean Coach, Członek Zarządu Pekao Direct Sp. z o.o.
- Jak pracować z zespołem zróżnicowanym pokoleniowo?
- Jak czerpać korzyści z różnorodności zespołowej w czasach pracy zdalnej?
- Jak zadbać o efektywność zespołu rozproszonego?
Trudna sztuka motywacji – jak motywować pracowników działów CC?
- Sylwia Głuchowska-Jaszczuk, Kierownika Sekcji Obsługi Pasażerskiej i Zastępcy Kierownika Działu Contact Center, LOT Polish Airlines
- Jak projektować wynagrodzenia oraz systemy premiowe w czasach kryzysu
- Inne sposoby angażowania pracowników, budowania ich motywacji
- LIDER na trudne czasy - zarządzanie rozwojem jednostek
Zakończenie konferencji
Warszawa, ,Prelegenci
-
Tomasz Bartkowicz
Dyrektor Contact Center, Lottomerkury Sp. z o.o.
-
Lech Cempura
Regional Sales Manager, Mobile Technology, ICT, Cybersecurity, T Mobile
-
Malwina Głowacka
Dyrektor działu Obsługi Klienta, DHL
-
Sylwia Głuchowska-Jaszczuk
Kierownika Sekcji Obsługi Pasażerskiej i Zastępcy Kierownika Działu Contact Center, LOT Polish Airlines
-
Krzysztof Łosiakowski
Dyrektor Contact Center, CUK Ubezpieczenia
-
Patrycja Mikutaniec
dyrektor departamentu sprzedaży, LUX MED SP. Z O.O.
-
Bogumił Perzyna
Dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct, LINK4
-
Magdalena Słobodzian
MBA, Certyfikowany trener i coach biznesu, Lean Coach, Członek Zarządu Pekao Direct Sp. z o.o.
-
Agnieszka Tarasewicz
Dyrektor Obsługi Klienta, EKOVOLTIS sp. z o. o.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
1995 zł netto do 24 marca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy