Działy Contact Center, jak mało które, muszą niezwykle skrupulatnie śledzić trendy oraz reagować na nowe wyzwania rynkowe. Aktualna sytuacja gospodarcza oraz kolejne, narastające kryzysy, motywują do ciągłego rozwoju, a czasami do przeorganizowywania pracy, stworzenia nowych schematów czy reguł działania.
Dotychczasowe strategie oraz procesy z pewnością zostaną zweryfikowane przez rynek w nadchodzącym, trudnym dla nas wszystkich, czasie, zwłaszcza w kontekście budowania relacji z klientami, pracownikami czy też na polu strategii biznesowej. To czy przetrwamy, czy wyjdziemy z tego obronną ręką, czy nawet osiągniemy bezkonkurencyjność w swojej dziedzinie, zależy w dużej mierze od naszych działań oraz decyzji.
Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie dorocznej konferencji „Trendy Contact Center”, która odbędzie się już 20 kwietnia w Warszawie. Podczas konferencji porozmawiamy o największych wyzwaniach, najważniejszych bolączkach branży, ale również o skutecznych rozwiązaniach oraz narzędziach, które pomagają je przezwyciężać.
Tym razem spotkamy się osobiście, żeby w inspirującej, ale i niezobowiązującej atmosferze przedyskutować kierunki, które warto obrać w nadchodzącym roku. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie konkurencyjności rynkowej.
Podczas tegorocznej edycji skupimy się na trzech najważniejszych filarach: wykorzystaniu nowych technologii w działach Contact Center, metodyce skutecznego nimi zarządzania oraz tworzeniu strategii budowania długotrwałych relacji z klientami za ich pośrednictwem.
W trakcie konferencji m.in.:
➔ OMÓWIMY rolę sztucznej inteligencji oraz botów w skutecznej i efektywnej obsłudze klienta
➔ POZNAMY nowoczesne narzędzia w służbie budowania dobrych i długotrwałych relacji z klientami
➔ POSŁUCHAMY o tym jak stworzyć i egzekwować perfekcyjne standardy, zachwycić klienta i skutecznie zbudować relację w kanale o dużej zmienności
➔ POROZMAWIAMY o rekrutacji, zarządzaniu oraz motywowaniu pracowników Contact Center w czasach kryzysu
➔ DOWIEMY SIĘ jak zadbać o cyberbezpieczeństwo swoje i swoich klientów
➔ ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi w oparciu o data driven w Contact Center
Zapewniamy uczestnikom konferencji bezpłatny parking na terenie hotelu






























