Trendy Contact Center 2024
Obsługa klientaWarszawaKonferencja
Sound Garden Hotel
Trendy Contact Center 2024
Trendy Contact Center
Trendy, wyzwania i nowoczesne technologie w skutecznym CC

Wstęp bezpłatny

W erze wysokiej konkurencyjności oraz ogromu informacji, skuteczne zarządzanie relacjami z klientami, nasza dostępność oraz mądre wdrożenie nowoczesnych technologii są kluczowymi czynnikami decydującymi o przetrwaniu naszej firmy w dynamicznym środowisku biznesowym.

Obecne oczekiwania oraz świadomość klientów rosną każdego dnia, a naszym priorytetem powinno być szybkie dostosowywanie się do tychże oczekiwań. Działy Contact Center muszą z uwagą śledzić trendy i skutecznie reagować na wciąż zmieniające się wyzwania rynkowe. Obecne, turbulentne czasy wymagają nieustannego rozwoju, czasem nawet przedefiniowania pracowniczych schematów czy zasad działania.

Obecne strategie i procesy będą niewątpliwie poddane ocenie rynku, zwłaszcza w kontekście budowy relacji z klientami, pracownikami i strategii biznesowej. Nasza przyszłość zależy w dużym stopniu od podejmowanych działań i decyzji.

Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie dorocznej konferencji „Trendy Contact Center”, która odbędzie się już 23 kwietnia w Warszawie. Podczas tego wydarzenia skoncentrujemy się na największych wyzwaniach i kluczowych aspektach branżowych, a także przedyskutujemy skuteczne rozwiązania i narzędzia, które pomogą w radzeniu sobie z nimi.

Po raz kolejny, spotkamy się, aby w swobodnej i inspirującej atmosferze omówić kierunki, które warto podjąć w nadchodzącym roku. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Naszym głównym celem będzie wymiana doświadczeń, a przede wszystkim poznanie sprawdzonych narzędzi i metod skutecznego budowania konkurencyjności na rynku.


W trakcie konferencji m.in.: 

OMÓWIMY korzyści oraz zagrożenia wynikające z wdrożenia nowoczesnych technologii w działach CC

POZNAMY skuteczne i efektywne sposoby synergii kanałów komunikacji z klientem

POSŁUCHAMY o tym, jak personalizacja może przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta.

POROZMAWIAMY o jakości w CC oraz o tym jakie są składowe najlepszych interakcji real time' owych w rozmowach z klientem 

DOWIEMY SIĘ Jak z powodzeniem zwiększyć wykorzystywanie technologii automatyzujących proces wsparcia komunikacji z klientem lub pracownikiem CC 

ZAPREZENTUJEMY przykłady skutecznej analizy potrzeb klienta w relacjach z CC


Trendy Contact Center 2024 to:

#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#8 prelekcji w formie praktycznych case studies

#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#1 panel dyskusyjny - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Partnerzy:

Partner

Sevenet S.A.

Patron

Pro Progresjo

Patron Medialny

FOCUS ON Business

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:15Rejestracja, poranna kawa

  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • ,  Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:10Jakość w CC - jakie są składowe najlepszych interakcji real time' owych w rozmowach IN oraz OUTboundowych

    • Łukasz Pawłyszyn,  CX Training Team, Allegro

    CASE STUDY ALLEGRO

    • Jak zatem zwiększyć efektywność w rozmowach sprzedażowych poprzez contact center?
    • Jak zwiększyć satysfakcję klientów w kontakcie obsługowym?
    • Jaki jest przepis na najlepsze interakcje chatowe?
  • 09:50Jakość + automatyzacja – czy to w ogóle możliwe?

    • Kamilla Panasiuk,  Customer Experience Manager, Media Markt Saturn Polska

    CASE STUDY MEDIA MARKT

    Let’s go Let’s Chat czy można połączyć satysfakcję i automatyzację? Sprawdziliśmy na żywym swoim organizmie i mamy w tym aspekcie wiele do powiedzenia.

    Opowiem o tym, jaka jest skuteczność udzielonych odpowiedzi, jak wygląda udział pozostałych kanałów vs chatbot oraz ile chatów w interakcji klienci oceniają jako pomocne.

  • 10:30A czemu by nie ćwierkać? Jeden system - wiele kanałów. Rewolucja w komunikacji oczami Integratora

    • Arkadiusz Rybacki,  Business Solutions Architect, Sevenet S.A.
    • Adrian Królikowski,  Lider zespołu analityczno-wdrożeniowego w departamencie Business Application Development, Sevenet S.A.
    • Trendy w nowoczesnym Contact Center
    • Transformacja dla obsługi cyfrowej
    • Webex Connect - Możliwe obszary działania
    • Kreatywne Przykłady użycia
  • 11:00Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji


  • 11:30PANEL DYSKUSYJNY. Nowoczesne technologie/AI w CC

    • ,  Moderator: Przemysław Paliszewski, Transformation Director, Armatis Polska sp. z o.o.
    • Renata Wanat-Szelenbaum,  Head Of Direct Sales, PZU
    • Łukasz Wiktor,  Dyrektor DepartamentU Omnichannel, mBank S.A.
    • Rafał Kasprzyk,  kierownik ds. Doświadczeń Klienta i Innowacji, GASPOL S.A.
    • Najnowsze doświadczenia w ostatnich wdrożeniach, w co warto inwestować w nowoczesnym CC?
    • Rachunek zysków i strat – przykład oceny rentowności z wdrożeń.
    • Jak przygotować zespół do zmian technologicznych, tak aby strach nie storpedował dobrej inwestycji.
  • 12:15Kluczowe wyzwania związane z wprowadzaniem voice botów do procesu obsługi klienta na przykładzie windykacji

    • Ewa Kurek Juś,  dyrektorka Pionu Telefonicznej Obsługi Klienta, KRUK S.A.
    • Agnieszka Skoczeń,  kierowniczka Działu Rozwoju Bota, KRUK S.A.

    CASE STUDY KRUK S.A.

    • W jaki sposób boty zmieniają tradycyjne interakcje między klientem a doradcą w obszarze Contact Center?
    • Voice bot: korzyści dla klienta czy korzyści dla biznesu?
    • Edukacja i przekonanie klientów do korzystania z voice botów.
  • 12:55Jak stworzyć efektywną synergię kanałów komunikacji z klientem

    • Milena Brzuska,  Customer Service Operation Manager, MODIVO

    CASE STUDY MODIVO

    • Tranzycja klienta z komunikacji telefonicznej do digitala (np. do aplikacji mobilnej)
    • Kanały realtimowe inne niż Call. CC to także obsługa chatów/sociali/video/komunikacja mailowa z klientami - trendy/kompetencje/wyzwania/case study
    • Projekty cross-obszarowe w języku obcym, kulturowe aspekty realizacji celów, doświadczenia polskie w pracy dla klientów obcojęzycznych)
  • 13:35Przerwa na lunch

  • 14:35Jak budować antykruchość organizacji w świecie BANI, czyli o znaczeniu analityki danych w Contact Center

    • Monika Filipek,  dyrektorka Departamentu Transformacji Usług, PKO Bank Polski S.A.

    CASE STUDY BANK PKO BP

    • Dane- oddzielny byt czy część ekosystemu, czyli kilka słów o gromadzeniu, przetwarzaniu, bezpieczeństwie i benchmarkingu danych CC
    • Model decyzyjny oparty o predykcję, czyli szklana kula w biznesie
    • Empatia w zarządzaniu CC, czyli jaki związek mają dane z NPS klientów i eNPS
    • Nowy biznes, czyli o budowaniu szans w nieprzewidywalnym świecie
  • 15:15Jak personalizacja może przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta?

    • Magdalena Koralewska,  rzeczniczka klienta Biedronki, JERONIMO MARTINS

    CASE STUDY JERONIMO MARTINS

    • Działalność Rzecznika Klienta Biedronki jako przykład personalizacji kontaktu w sektorze handlu detalicznego
    • Perspektywy i wyzwania personalizacji kontaktu w wysoko wolumenowej i rozproszonej organizacji


  • 15:55Efektywne procesy rekrutacyjne, rozwój talentów oraz wyzwania związane z dużą rotacją pracowników

    • Monika Röhr-Łukasik,  Regional Director, Foundever Poland & Bulgaria

    CASE STUDY FOUNDEVER

    • Rotacja w CC - best/worst practice / trendy rynkowe
    • Budowanie zaangażowania pracowników
    • Motywacja pracowników CC
  • 16:35Zakończenie konferencji

Łukasz Pawłyszyn

Łukasz Pawłyszyn

CX Training Team, Allegro

Senior trainer odpowiedzialny za obszar customer experience, rozwój kompetencji, jakość obsługi, content video/virtual reality oraz webinaria dotyczące sprzedaży internetowej. Head of Jury - Polish Contact Center Awards. Wykładowca akademicki - Uniwersytet Jagielloński | Uniwersytet Warszawski.

Magdalena Koralewska

Magdalena Koralewska

rzeczniczka klienta Biedronki, JERONIMO MARTINS

Jestem związana z grupą Jeronimo Martins od 25 lat. Po 21 latach pracy w strukturach HR, zarządzając różnymi obszarami zarówno w Biedronce jak i Hebe, objęłam funkcję Rzecznika Klienta Biedronki będącej największą firmą w grupie. W tej roli odpowiadam zarówno za relacje z Klientami, jak i blisko współpracuję z kadrą zarządzającą Biedronki w celu maksymalizacji doświadczeń zakupowych Klientów oraz doskonalenia organizacji zorientowanej na Klienta. Raportując do Rzecznika Klienta Grupy Jeronimo Martins działam z zachowaniem kluczowych filarów, jakimi są odrębność, niezależność, bezstronność i poufność. Pochodzę z Dolnego Śląska. Ukończyłam Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu oraz studia podyplomowe z zakresu zarzadzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Renata Wanat-Szelenbaum

Renata Wanat-Szelenbaum

Head Of Direct Sales, PZU

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach menedżerskich w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym. Jako menedżer zarządzała wieloma zespołami sprzedażowymi, prowadziła również wiele projektów na styku biznesu i technologii m.in. w Banku Handlowym w Warszawie S.A., HSBC Banku i Banku Pekao S.A. Zasiadała w zarządach Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych Ipopema TFI S.A. i Pekao TFI S.A., gdzie rozwijała sprzedaż i ofertę produktową. W PZU S.A. budowała strategię zdalnej sprzedaży ubezpieczeń, również z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. W 2015r. znalazła się na liście TOP200 najbardziej wpływowych kobiet w finansach. Posiada tytuł CFA (Chartered Financial Analyst). W 2020r. zasiadała w Jury CFA Research Challenge. Działała również w środowisku CFA Society Poland jako senior mentor. Jest współautorką inicjatywy rozwojowej dla kobiet biznesu, Women4Women, entuzjastką szkoleń i nowych technologii. Posiada także doświadczenie zawodowe jako trener sprzedaży, miała okazję pracować z firmami z różnych branż, m.in. IT, HR, nieruchomości, farmacji i ubezpieczeń, gdzie wraz z wybuchem pandemii opracowywała nowe schematy komunikacji z klientem. Wierzy, że bez właściwej komunikacji najlepsze projekty nie mają szans.

Łukasz Wiktor

Łukasz Wiktor

Dyrektor DepartamentU Omnichannel, mBank S.A.

Doświadczony lider nastawiony na rozwój zespołu i kreowanie innowacyjnych rozwiązań. Od wielu lat związany z branżą finansową, posiada bogate doświadczenie w zakresie realizacji strategicznych projektów, digitalizacji i optymalizacji procesów i rozwoju kanałów obsługi klienta. Od 2021 zarządza Departamentem Omnichannel. Odpowiedzialny za strategię omnichannel mBanku – rozwój platformy bankowej, współpracę i przenikanie się kanałów oraz budowanie najlepszego doświadczenia użytkowników. Odpowiada za transformację mobilną, digitalizację sprzedaży i obsługi, budowę cyfrowego ekosystemu zarządzania finansami (menadżer finansów) a także automatyzację obsługi. Wcześniej w mBanku odpowiadał między innymi za rozwój i zarządzanie Contact Center. Zarządzał obszarem automatyzacji i digitalizacji procesów biznesowych w tym projektowanie usług (Service Design), kształtowanie ścieżek klientowskich (Customer Journey) i transformację zwinną.

Rafał Kasprzyk

Rafał Kasprzyk

kierownik ds. Doświadczeń Klienta i Innowacji, GASPOL S.A.

Ekspert z obszaru CX, badań i procesów klienckich oraz innowacji. Doświadczenie zdobywał w sektorach: bankowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym, pracując na stanowiskach managerskich w eurobanku, Credit Agricole Bank Polska oraz Orange Polska. Od 2021 r. kieruje obszarem CX i innowacji w Gaspolu, części holenderskiej spółki SHV Energy.

Ewa Kurek Juś

Ewa Kurek Juś

dyrektorka Pionu Telefonicznej Obsługi Klienta, KRUK S.A.

Absolwentka studiów Master of Business Administration w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Swoją karierę rozpoczęła w świecie contac center głownie w branży finansowej. Obecnie zarządza strukturą CC obejmującą obsługę klienta detalicznego jak i z sektora MŚP. Doświadczenie zdobywała w wielu projektach związanych z optymalizacją i funkcjonowaniem CC w obszarze windykacji. Podążając za trendami koncentruje się na pogłębianiu wiedzy z zakresu zmian technologicznych w branży CC, nowych kanałów komunikacji, pamiętając, przy tym jak te zmiany wpływają na standardy obsługi klienta oraz pracę konsultantów CC.

Agnieszka Skoczeń

Agnieszka Skoczeń

kierowniczka Działu Rozwoju Bota, KRUK S.A.

Od wielu lat kieruje pracą zespołów w Contact Center oraz back office. Doświadczenie zawodowe, które w tym czasie zdobyła pozwala jej doskonale diagnozować wyzwania obsługi klienta firm z branży windykacyjnej. Zarządzała zespołem, ściśle współpracowała z działem IT i dostawcami zewnętrznymi przy wdrażaniu nowych narzędzi i systemów usprawniających pracę Contact Center. Dlatego 3 lata temu to właśnie jej powierzono projekt wprowadzenia nowej technologii w obszarze komunikacji z klientami. Agnieszka zbudowała zespół ekspertów, którzy w 2022 r stworzyli voicebota od podstaw z wykorzystaniem wiedzy o kliencie, jego potrzebach, zgodnie z misją i wizją firmy.

Milena Brzuska

Milena Brzuska

Customer Service Operation Manager, MODIVO

Jestem doświadczoną liderką w obszarze zarządzania obsługą klienta z bogatym wielokulturowym doświadczeniem. Przez lata mojej kariery miałam przyjemność kierować zespołami obsługi klienta na różnych rynkach, pracując nad usprawnianiem i automatyzacją procesów post-salesowych dążąc do doskonałości w obsłudze klienta. Kierowałam międzynarodowymi zespołami obsługi klienta, pracując z różnorodnymi kulturami i językami, co pozwoliło mi zdobyć wiedzę na temat różnic kulturowych i potrzeb klientów europejskich. Wdrożyłam nowoczesne technologie i narzędzia automatyzacji, które znacząco skróciły czas obsługi klienta zwiększając efektywność i jakość działu Customer Service. Pracowałam nad standaryzacją procesów post-salesowych, co pozwoliło na skoordynowanie działań na wielu rynkach i zapewnienie spójnej obsługi klienta w spółce MODIVO. Jestem przekonana, że customer service reprezentuje fundamentalną wartość empatii i troski w biznesie, co przyczynia się do tworzenia lepszych relacji między firmami a ich klientami oraz budowania zaufania i długotrwałych partnerstw.

Monika Filipek

Monika Filipek

dyrektorka Departamentu Transformacji Usług, PKO Bank Polski S.A.

Kieruje pracą zespołów rozwoju oraz cyfrowej transformacji obsługi w Contact Center i operacji w PKO Banku Polskim. Posiada m.in. doświadczenie w tworzeniu i skutecznym zarządzaniu bankowymi zespołami Contact Center o zróżnicowanym charakterze. W centrum zainteresowania stawia człowieka, któremu nowoczesne rozwiązania i technologia ma pomagać w realizacji potrzeb oraz zapewnić bezpieczne i efektywne bankowanie. Koncentruje się na doskonaleniu procesów obsługi zdalnej z wykorzystaniem nowoczesnej analityki danych, narzędzi optymalizacji, monitorowania operacyjnego oraz nowoczesnych narzędzi wspierających pracowników Contact Center. Stawia na partnerstwo, współpracę i rozwój.

Monika Röhr-Łukasik

Monika Röhr-Łukasik

Regional Director, Foundever Poland & Bulgaria

Absolwentka Wydziału Lingwistyki Stosowanej UW i SGH w Warszawie. Od 2008 roku związana z firmą Foundever, gdzie rozpoczęła swoją karierę od stanowiska konsultanta telefonicznego biegle posługując się trzema językami, następnie przechodząc wszystkie szczeble kariery zarówno prowadząc międzynarodowe zespoły jako Team Manager po stanowisko zastępcy dyrektora siedziby Foundever w Warszawie. Zdobyła także szerokie doświadczenie w zakresie Lean Six Sigma na stanowisku Continuous Improvement Manager, a w 2019 roku objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z sektorem BPO, zarówno w obszarze B2C, jak i B2B, budując strategie rozwoju biznesu i osiągając liczne sukcesy w zarządzaniu operacyjnym. Rozwój osobisty to według niej podstawa do rozwoju biznesowego każdej firmy, stąd duży nacisk kładzie na stałe poszerzenie horyzontów swoich współpracowników działając zgodnie z misją #InspireGrowth. W sektorze BPO Contact Center, Monika zaangżowana jest od lat w budowanie pozytywnego wizerunku branży poprzez aktywny udział jako juror w Polish Contact Center Awards ale także jako uczestniczka i prelengentka licznych konferencji mówiąc o najważniejszej zasadzie: „Doświadczenie pracownika, to doświadczenie jakie niesie do kontaktu klientom jakich obsługuje. Jeśli zadbamy o naszego pracownika, zadbamy bezpośrednio o to, by tworzyć wspaniały CX.”

Arkadiusz Rybacki

Arkadiusz Rybacki

Business Solutions Architect, Sevenet S.A.

Pasjonat technologii. Z branżą IT związany od ponad 15 lat. Początkowo jako specjalista Microsoft w dziedzinie nowoczesnych technologii komunikacyjnych z sukcesem wspierał i wdrażał liczne projekty dla klientów Sevenet S.A. Od ponad 10 lat specjalizuje się w rozwiązaniach szeroko rozumianego Collaboration, bazujących na wysokiej jakości rozwiązaniach firmy Cisco. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie jako Architekt wspiera obecnych i nowych klientów firmy w doborze najlepszych rozwiązań tego obszaru.

Adrian Królikowski

Adrian Królikowski

Lider zespołu analityczno-wdrożeniowego w departamencie Business Application Development, Sevenet S.A.

W strukturach Sevenet S.A. od 8 lat. Wiedzę oraz doświadczenie budował przez cały ten okres idąc przez pełną ścieżkę zawodowego rozwoju od młodszego do starszego programisty aby obecnie wykorzystywać je przy projektowaniu architektury aplikacji oraz integracji zróżnicowanych systemów. Wspiera zarówno klientów jak i kolegów z innych działów przy projektach, które wymagają dostarczenia "skrojonego pod klienta" software'u, aby w jak najlepszy sposób spełnić wszystkie postawione wymagania.

Przemysław Paliszewski

Przemysław Paliszewski

Transformation Director, Armatis Polska sp. z o.o.

Kamilla Panasiuk

Kamilla Panasiuk

Customer Experience Manager, Media Markt Saturn Polska

Manager z ponad 10 letnim doświadczeniem pracy w zakresie CX z branży telecom jak i retail. Od dwóch lat związana z marką Media Markt. Zarządza obszarem CX i Call Center ,badaniami klienckimi oraz projektowaniem i wdrażaniem standardów obsługi klienta. Wraz ze swoim zespołem inicjuje projekty mające na celu poprawę doświadczeń klienckich zarówno w ścieżce online jak i offline. Idąc za rynkiem i oczekiwaniami klienta buduje automatyzację obsługi, tak, aby klient dostawał odpowiedź tu i teraz. W swojej pracy lubi łamać schematy i udowadniać, że myślenie przede wszystkim o kliencie się opłaca. Dzień zaczyna od prasówki, czyli opinii klienta z wszystkich kanałów kontaktu, którymi zarządza.

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

Trendy Contact Center

Wstęp bezpłatny

Trendy Contact Center

Wstęp bezpłatny

Trendy Contact Center

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Trendy Contact Center

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa