W erze wysokiej konkurencyjności oraz ogromu informacji, skuteczne zarządzanie relacjami z klientami, nasza dostępność oraz mądre wdrożenie nowoczesnych technologii są kluczowymi czynnikami decydującymi o przetrwaniu naszej firmy w dynamicznym środowisku biznesowym.
Obecne oczekiwania oraz świadomość klientów rosną każdego dnia, a naszym priorytetem powinno być szybkie dostosowywanie się do tychże oczekiwań. Działy Contact Center muszą z uwagą śledzić trendy i skutecznie reagować na wciąż zmieniające się wyzwania rynkowe. Obecne, turbulentne czasy wymagają nieustannego rozwoju, czasem nawet przedefiniowania pracowniczych schematów czy zasad działania.
Obecne strategie i procesy będą niewątpliwie poddane ocenie rynku, zwłaszcza w kontekście budowy relacji z klientami, pracownikami i strategii biznesowej. Nasza przyszłość zależy w dużym stopniu od podejmowanych działań i decyzji.
Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie dorocznej konferencji „Trendy Contact Center”, która odbędzie się już 23 kwietnia w Warszawie. Podczas tego wydarzenia skoncentrujemy się na największych wyzwaniach i kluczowych aspektach branżowych, a także przedyskutujemy skuteczne rozwiązania i narzędzia, które pomogą w radzeniu sobie z nimi.
Po raz kolejny, spotkamy się, aby w swobodnej i inspirującej atmosferze omówić kierunki, które warto podjąć w nadchodzącym roku. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Naszym głównym celem będzie wymiana doświadczeń, a przede wszystkim poznanie sprawdzonych narzędzi i metod skutecznego budowania konkurencyjności na rynku.
W trakcie konferencji m.in.:
➔ OMÓWIMY korzyści oraz zagrożenia wynikające z wdrożenia nowoczesnych technologii w działach CC
➔ POZNAMY skuteczne i efektywne sposoby synergii kanałów komunikacji z klientem
➔ POSŁUCHAMY o tym, jak personalizacja może przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta.
➔ POROZMAWIAMY o jakości w CC oraz o tym jakie są składowe najlepszych interakcji real time' owych w rozmowach z klientem
➔ DOWIEMY SIĘ Jak z powodzeniem zwiększyć wykorzystywanie technologii automatyzujących proces wsparcia komunikacji z klientem lub pracownikiem CC
➔ ZAPREZENTUJEMY przykłady skutecznej analizy potrzeb klienta w relacjach z CC
Trendy Contact Center 2024 to:
#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#8 prelekcji w formie praktycznych case studies
#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#1 panel dyskusyjny - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami
#Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów






























