
Umowy wdrożeniowe na systemy IT - aspekty prawne i praktyczne
Cel
Branża IT jest jednym z najbardziej przyszłościowych sektorów polskiej gospodarki.
Jako jeden z najszybciej rozwijających się sektorów, odgrywa niezwykle istotną rolę i stanowi podstawę w rozwoju całego kraju.
Branża stwarza konieczność nieustannego poszerzania wiedzy m.in. z zakresu zasad kształtowania kontraktów, należytego wykonania umowy IT, bezpieczeństwa danych osobowych oraz unikania błędów i zabezpieczenia interesów przedsiębiorcy.
Realizacja projektów związanych z wykonaniem i dostarczeniem oprogramowania na zamówienie oraz wdrażaniem systemów informatycznych, wiąże się z szeregiem ryzyk prawnych i biznesowych.
Zapraszamy na konferencję „Umowy wdrożeniowe na systemy IT”, podczas której zaproszeni eksperci powiedzą m.in.:
- Jak przygotować dobrą umowę – przykłady modeli wdrożeń występujących na rynku
- Jaka jest odpowiedzialność za niewykonanie oraz nienależyte wykonanie prac w praktyce umów IT
- Jakie są korzyści i zagrożenia związane z prowadzeniem projektów IT w modelu Agile
- Jakie przepisy stosować do wad ujawnianych w trakcie i po wdrożeniu oraz jakie uprawienia przysługują zamawiającemu?
- Jaka jest perspektywa zamawianego vs. perspektywa wykonawcy
- Jakie są zalecane klauzule dotyczące danych osobowych w umowie pomiędzy zamawiającym i wykonawcą
- Najnowsze zmiany prawne w Polsce i Europie w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Jaka jest odpowiedzialność wykonawców i podwykonawców w związku z outsourcingiem usług IT
- Jak przygotować się i prowadzić spory związane z wdrożeniami IT
- Jakie skutki niesie wyjście z umowy na wdrożenie systemu IT.
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ:
Warsztaty skierowane są przede wszystkim do praktyków zawodowo związanych z wdrożeniami systemów IT po stronie zamawiającego i wykonawcy: osoby odpowiedzialne za negocjacje oraz zarządzanie wdrożeniami systemów informatycznych, prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni biorący udział w opracowywaniu i negocjowaniu umów w zakresie systemów informatycznych, kadra menadżerska wyższego i średniego szczebla, dyrektorzy działów IT i osoby kierujące projektami związanymi z wdrażaniem produktów informatycznych.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy