V Employer branding w praktyce

V Employer branding w praktyce

22 ‑ 23 listopada 2022 / Warszawa

2095 zł netto do 21 października

2595 zł netto do 23 listopada

Cel

79% potencjalnych pracowników wskazuje, że najważniejsze jest są nich atrakcyjne wynagrodzenie i benefity w obliczu kryzysu

69% kandydatów podkreśla jak atrakcyjna jest dla nich przyjazna atmosfera pracy 

47% pracowników liczy się z dobrą reputacją firmy 

39% respondentów wytypowali na pierwszy plan możliwość pracy zdalnej

59% badanych podkreślają jak ważna jest dla nich kultura work-life balance*

*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2022


Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 22-23 listopada 2022 r. 

Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.

W programie m.in. o tym:

  • jakiego szefa szukają kandydaci? Jak zmieniają się potrzeby pracowników
  • jak zapewnić spójność kultury w dużych organizacjach i skutecznie monitorować nastroje
  • jaką przyjąć strategię i jak policzyć sukces?
  • jak komunikować się z Ambasadorami a jak z odbiorcami swoich postów
  • jak budować kampanię z wartością dodaną dla kandydata, pracownika i biznesu
  • jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną
  • jak wdrażać w organizacji działania ESG, aby stały się DNA firmy
  • jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy
  • jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych
  • jak i o czym pisać, żeby nie odstraszyć kandydata
  • jak prowadzić działalność społeczną w budowaniu wizerunku organizacji
  • jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku
  • jak wykorzystać Instagrama do budowania marki pracodawcy.

Program

Prelegenci

  • Małgorzata Fąfara

    Małgorzata Fąfara

    Recruitment, Selection & Onboarding Leader IKEA Retail
  • Marta Kasiewicz

    Marta Kasiewicz

    Menedżer Działu Employer Brandingu i Wellbeingu Grupa LUX MED
  • Ewa Krupa

    Ewa Krupa

    Dyrektorka Kultury i Rozwoju Orange Polska
  • Anna Lipska

    Anna Lipska

    Ekspert ds. komunikacji online Bank Gospodarstwa Krajowego
  • Monika Marczak

    Monika Marczak

    Head of HR Business Partnering and Talent Attraction Wyborowa Pernod Ricard
  • Adrian Martinez

    Adrian Martinez

    Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR, CMO & Co-founder HR Embassy
  • Anna Mączka

    Anna Mączka

    p.o. Dyrektor Biura Pozyskiwania Talentów i Marki Pracodawcy Bank Gospodarstwa Krajowego
  • Sylwia Nadolna-Dolińska

    Sylwia Nadolna-Dolińska

    Koordynator ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy Budimex
  • Olga Ostrowska

    Olga Ostrowska

    ESG Manager Ten Square Games
  • Patrycja Pazio

    Patrycja Pazio

    Employer Reputation & Engagement Consultant McDonald’s Polska
  • Katarzyna Pyszczak

    Katarzyna Pyszczak

    Ekspertka ds. Employer Brandingu Nationale-Nederlanden
  • Dorota Sawicz

    Dorota Sawicz

    Dyrektor Personalny Grupa LUX MED
  • Piotr Stróżyk

    Piotr Stróżyk

    HR Biznes Partner, Kierownik ds. Rozwoju Pracowników Żabka
  • Marcin Szczeblewski

    Marcin Szczeblewski

    Kierownik ds. Personalnych Toyota Motor Manufacturing Poland
  • Elżbieta Szczygielska

    Elżbieta Szczygielska

    HR Biznes Partner ERBUD
  • Anna Trochim

    Anna Trochim

    Head of HR Cushman & Wakefield
  • Adam Wąsik

    Adam Wąsik

    Współwłaściciel Pracownia EB
  • Anna Wojenkowska

    Anna Wojenkowska

    Senior HR Business Partnerka branży Digital Industries oraz Spółki Siemens Finance, Pełnomocniczka ds. Różnorodności i Włączenia Siemens
  • Agnieszka Mrówka

    Agnieszka Mrówka

    Kierownik zespołu Budowania Marki Pracodawcy PKN ORLEN
  • Anna Zarzycka

    Anna Zarzycka

    Kierownik projektu w zespole Budowania Marki Pracodawcy PKN ORLEN

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

2095 zł netto do 21 października

Zarejestruj się