79% potencjalnych pracowników wskazuje, że najważniejsze jest są nich atrakcyjne wynagrodzenie i benefity w obliczu kryzysu
69% kandydatów podkreśla jak atrakcyjna jest dla nich przyjazna atmosfera pracy
47% pracowników liczy się z dobrą reputacją firmy
39% respondentów wytypowali na pierwszy plan możliwość pracy zdalnej
59% badanych podkreślają jak ważna jest dla nich kultura work-life balance*
*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2022
Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 22-23 listopada 2022 r. w Sound Garden Hotel (ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa).
Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.
W programie m.in. o tym:
- jakiego szefa szukają kandydaci? Jak zmieniają się potrzeby pracowników?
- jak zapewnić spójność kultury w dużych organizacjach i skutecznie monitorować nastroje
- jaką przyjąć strategię i jak policzyć sukces?
- jak komunikować się z Ambasadorami a jak z odbiorcami swoich postów
- jak budować kampanię z wartością dodaną dla kandydata, pracownika i biznesu
- jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną
- dlaczego tak ważna jest rola feminatywów w języku ofert pracy
- jak wdrażać w organizacji działania ESG, aby stały się DNA firmy
- jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy
- jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych
- jak i o czym pisać, żeby nie odstraszyć kandydata
- jak prowadzić działalność społeczną w budowaniu wizerunku organizacji
- jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku
- jak wykorzystać Instagrama do budowania marki pracodawcy.










































