V Employer branding w praktyce
Human ResourcesWarszawaKonferencja
 ‑ 
Sound Garden Hotel
 ‑ 
V Employer branding w praktyce
V Employer branding w praktyce
Przewodnik budowania silnej marki pracodawcy

Wstęp bezpłatny

79% potencjalnych pracowników wskazuje, że najważniejsze jest są nich atrakcyjne wynagrodzenie i benefity w obliczu kryzysu

69% kandydatów podkreśla jak atrakcyjna jest dla nich przyjazna atmosfera pracy 

47% pracowników liczy się z dobrą reputacją firmy 

39% respondentów wytypowali na pierwszy plan możliwość pracy zdalnej

59% badanych podkreślają jak ważna jest dla nich kultura work-life balance*

*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2022


Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 22-23 listopada 2022 r.  w Sound Garden Hotel (ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa).

Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.

W programie m.in. o tym:

  • jakiego szefa szukają kandydaci? Jak zmieniają się potrzeby pracowników
  • jak zapewnić spójność kultury w dużych organizacjach i skutecznie monitorować nastroje
  • jaką przyjąć strategię i jak policzyć sukces?
  • jak komunikować się z Ambasadorami a jak z odbiorcami swoich postów
  • jak budować kampanię z wartością dodaną dla kandydata, pracownika i biznesu
  • jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną
  • dlaczego tak ważna jest rola feminatywów w języku ofert pracy
  • jak wdrażać w organizacji działania ESG, aby stały się DNA firmy
  • jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy
  • jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych
  • jak i o czym pisać, żeby nie odstraszyć kandydata
  • jak prowadzić działalność społeczną w budowaniu wizerunku organizacji
  • jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku
  • jak wykorzystać Instagrama do budowania marki pracodawcy.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:00Uroczyste otwarcie Konferencji, przywitanie uczestników

    • Aldona Mlonek-Korzonkowska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:05PANEL DYSKUSYJNY: Trendy i wyzwania: Pracodawca przyszłości – jakiego szefa szukają kandydaci? Jak zmieniają się potrzeby pracowników?

    • MODERATOR Adam Wąsik,  Współwłaściciel, Pracownia EB
    • Ewa Krupa,  Dyrektorka Kultury i Rozwoju, Orange Polska
    • Anna Trochim,  Head of HR, Cushman & Wakefield
    • Patrycja Pazio,  Employer Reputation & Engagement Consultant, McDonald’s Polska
    • Anna Wojenkowska,  Senior HR Business Partnerka branży Digital Industries oraz Spółki Siemens Finance, Pełnomocniczka ds. Różnorodności i Włączenia, Siemens
  • 09:50Wartości i kultura organizacyjna w synergii z pracownikami

    • Ewa Krupa,  Dyrektorka Kultury i Rozwoju, Orange Polska

    Case study Orange

    • Partycypacyjny model tworzenia kultury
    • Stosowania wartości w życiu firmy
    • Animowanie pracowników wokół wartości
    • Wpływ wartości i angażowania pracowników na wyniki finansowe firmy
    • Dlaczego warto i trzeba inwestować w kulturę firmy
    • Jak zapewnić spójność kultury w dużych organizacjach i skutecznie monitorować nastroje
  • 10:30Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji!

  • 10:50Strategia employer branding - konsekwentne budowanie atrakcyjnej i silnej marki pracodawcy spójnej z celami biznesowymi firmy

    • Anna Trochim,  Head of HR, Cushman & Wakefield

    Case study Cushman & Wakefield

    • Marka pracodawcy, czyli kogo?
    • Kto odpowiada za budowanie marki pracodawcy?
    • Employer Branding a inne obszary strategii personalnej
    • Must have w budowaniu marki pracodawcy
  • 11:30Ambasadorzy Twojej marki na LinkedIn. Jaką przyjąć strategię i jak policzyć sukces? Dylematy i sukcesy koordynatora projektu

    • Katarzyna Pyszczak,  Ekspertka ds. Employer Brandingu, Nationale-Nederlanden

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

    Nagroda główna w Kategorii "Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego"

    Case study Nationale-Nederlanden

    • Co jest Twoim celem, a co będzie wyzwaniem dla Twoich kolegów i koleżanek w programie?
    • Edukacja, jak zadbać o frekwencję na szkoleniach i poziom wiedzy Twoich Ambasadorów?
    • Jak się komunikować z Ambasadorami a jak z odbiorcami swoich postów
    • Efekty – jak je dostrzec i czy systematyczność ma z tym coś wspólnego
    • Błędy, których nie warto powtarzać i sukcesy, które warto kopiować
  • 12:10Jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną

    • Piotr Stróżyk,  HR Biznes Partner, Kierownik ds. Rozwoju Pracowników, Żabka

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2020

    Wyróżnienie w Kategorii "Strategiczny projekt budujący zaangażowanie i lojalność pracowników"

    Case study Żabka

    • „Twoja Żabka” - case study wdrożenia ekosystemu informacji i relacji
    • „Społeczność #GROW” – w cyfrowym świecie człowiek nadal robi różnicę
    • „Nasze ESG” – przejrzysta, wiarygodna, różnorodna organizacja dla zaangażowanych ludzi
  • 12:50Lunch

  • 13:50Analityka w rekrutacji i employer brandingu

    • Adrian Martinez,  Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR, CMO & Co-founder, HR Embassy

    Podczas mojej prezentacji przejdę przez cały proces ustawiania i prowadzenia analityki w rekrutacji i employer brandingu. 

    Pokaże Ci: 

    • Jak porządkować dane które obecnie posiadasz
    • Jak ustalić cele dla swojej analityki
    • Jak dobrać odpowiednie mierniki/wskaźniki do monitorowania i analizy
    • Jak wyznaczać zmiany i działania dla rekrutacji i employer brandingu na podstawie danych
    • Na jakie pułapki i błędy uważać w analityce rekrutacji i Employer brandingu

    Uwaga: prezentacja bazowana na realnym doświadczeniu. Może skutkować zmianami w organizacji :)

  • 14:30Strony kariery, zakładki z ofertami, media społecznościowe – cyfrowy ekosystem jako narzędzie budowania marki pracodawcy

    • Marcin Szczeblewski,  Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland

    Case study Toyota Motor Manufacturing Poland

    • Media cyfrowe – „must have” employer brandingu
    • Zakładka z ofertami pracy czy osobna strona kariery?
    • Media społecznościowe – czy bać się hejtu?
    • Jak i o czym pisać, żeby nie odstraszyć kandydata
    • „Jak się pani/panu podobało”, czyli pomiar i analityka
  • 15:10Jak w procesie rekrutacji budujemy wizerunek pracodawcy? Candidate journey – rekomendowane praktyki

    • Sylwia Nadolna-Dolińska,  Koordynator ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy, Budimex

    Case study Budimex

    • Model AIDA jako punkt wyjścia
    • Wizerunek pracodawcy a elementy procesu rekrutacyjnego i rola rekrutera
    • Znaczenie feedbacku i szczera komunikacja z kandydatem
    • Wnioski i dobre praktyki
  • 16:00Zakończenie pierwszego dnia konferencji

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa

  • 09:00Onboarding i jego znaczenie w kształtowaniu idealnego miejsca pracy - w jaki sposób onboarding wpływa na wzmacnianie marki pracodawcy

    • Małgorzata Fąfara,  Recruitment, Selection & Onboarding Leader, IKEA Retail

    Case study IKEA Retail

    • Kultura organizacyjna i wartości firmy kluczem podejścia do onboardingu
    • Onboarding w IKEA #znaczywięcej – jak potwierdzać EVP każdym dniem wdrożenia
    • Intro, welcome pack czy praca z Buddy’m – jak połączyć różnorodne elementy i formy wdrożenia, by tworzyły spójną całość
  • 09:45Employer branding czyli jak skutecznie budować zaufanie pracowników w firmie

    • Agnieszka Mrówka,  Kierownik zespołu Budowania Marki Pracodawcy, PKN ORLEN
    • Anna Zarzycka,  Kierownik projektu w zespole Budowania Marki Pracodawcy, PKN ORLEN

    Case study PKN ORLEN

    • Czy duży biznes potrzebuje rozgłosu w promowaniu swojej oferty?
    • Ty jesteś marką pracodawcy czyli jak z pracownika zrobić lidera opinii
    • Wzajemne zaufanie a sukces programu ambasadorskiego
  • 10:25ESG - zaangażowanie społeczne i środowiskowe firmy

    • Olga Ostrowska,  ESG Manager, Ten Square Games

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

    Nagroda główna w Kategorii "Strategiczny projekt budujący zaangażowanie"

    Case study Ten Square Games

    • Dlaczego Strategia ESG jest ważnym elementem działalności firmy – korzyści dla środowiska, biznesu i samej marki pracodawcy
    • Jak wdrażać w organizacji działania na co dzień ESG tak, aby stały się DNA firmy?
    • Jak prowadzić działania ESG angażujące zarówno pracowników, jak i klientów?
    • Działalność ESG jako działalność edukacyjna - jak komunikować działania ESG i dlaczego warto dzielić się wiedzą z tego obszaru nawet z konkurencją? 
  • 11:05Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji!

  • 11:25Wystarczy słowo, by zacząć zmianę

    • Agnieszka Konarzewska,  Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej, Bank BNP Paribas
    • Efekt feminatywów. Dlaczego Bank BNP Paribas podjął ten temat?
    • Nazwy zawodów, a przedstawiciele profesji – percepcja
    • Istotna rola feminatywów w języku ofert pracy – dlaczego jest to takie ważne?
    • Inkluzywność językowa w organizacji
  • 12:05Wellbeing - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników

    • Marta Kasiewicz,  Menedżer Działu Employer Brandingu i Wellbeingu, Grupa LUX MED
    • Dorota Sawicz,  Dyrektor Personalny, Grupa LUX MED

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

    Nagroda główna w Kategorii "Strategiczne podejście do działań well-being"

    Case study Grupa LUX MED

    • Rola wellbeingu w strategii employer brandingowej
    • Filary dobrostanu – na czym warto się skupić?
    • Menedżerowie jako kluczowi ambasadorzy wellbeingu
    • Dobre praktyki – przykłady działań
    • Mierniki i efektywność programu wellbeing
  • 12:45Wyróżniający wizerunek marki czyli jak efektywnie prowadzić kampanię employer brandingową marki na rynku

    • Patrycja Pazio,  Employer Reputation & Engagement Consultant, McDonald’s Polska

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2020

    Wyróżnienie w Kategorii "Diversity & Inclusion w działaniach employer branding" oraz "Program rozwoju przywództwa"

    Case study McDonald's Polska

    • Czym jest marka pracodawcy i dlaczego jest taka ważna?
    • Silna marka pracodawcy, czyli jaka?
    • Jak zbudować silną markę pracodawcy?
    • Jak się wyróżnić i odpowiedzieć na potrzeby lokalnego rynku?
    • Działania EB jako element strategii biznesowej – dlaczego warto? (korzyści i wyzwania)
  • 13:25Lunch

  • 14:15Employer branding w social media - jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku

    • Elżbieta Szczygielska,  HR Biznes Partner, ERBUD

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

    Wyróżnienie w Kategorii "Employer branding – kampania wizerunkowa"

    Case study Erbud

    • Jaka jest specyfika branży budowlanej
    • Jak budować kampanię z wartością dodaną dla kandydata, pracownika i biznesu
    • Po co nam influencerzy?
    • Jakie osiągnęliśmy efekty?
  • 14:55Konto Banku Gospodarstwa Krajowego na Instagramie – jak kształtować wizerunek instytucji finansowej z prawie 100 letnią tradycją w tym nowoczesnym medium

    • Anna Mączka,  p.o. Dyrektor Biura Pozyskiwania Talentów i Marki Pracodawcy, Bank Gospodarstwa Krajowego
    • Anna Lipska,  Ekspert ds. komunikacji online, Bank Gospodarstwa Krajowego

    Case study BGK

    • Jakim medium społecznościowym jest Instagram?
    • Jak wykorzystujemy Instagrama w BGK do budowania marki pracodawcy?
    • Jakich narzędzi używać do tworzenia grafik?
    • Co publikować? A czego nie?
  • 15:35PANEL DYSKUSYJNY: Diversity&Inclusion w praktyce – jak zarządzać pracownikami różnych kultur i w poszczególnych oddziałach organizacji

    • MODERATOR Beata Tomaszkiewicz,  Project Manager - dziennikarz, Puls Biznesu
    • Monika Maćkiewicz,  HR Manager, Hortex
    • Susanna Romantsova,  Prezeska, DEI Alliance
    • Joanna Hrycaniuk,  Head of IBS Incubation, Philip Morris International
    • Trendy w różnorodności - jak budować organizację równych szans na rozwój dla wszystkich
    • Jak w praktyce budować różnorodne zespoły - podejście pracowników do D&I
    • Trudności, wyzwania, bariery we wdrażaniu
    • Czy warto? - jakie korzyści płyną z różnorodności
  • 16:15Zakończenie konferencji

Małgorzata Fąfara

Małgorzata Fąfara

Recruitment, Selection & Onboarding Leader, IKEA Retail

Recruitment, Selection & Onboarding Leader w IKEA Retail, gdzie odpowiada m.in. za rozwój kompetencji rekrutacyjnych w organizacji, metodologię zadań, sztukę połączenia dobrego doświadczenia nowego Pracownika w procesie onboardingu z efektywnością oraz różnorodne projekty usprawniające wspomniane obszary. Od 8 lat jest związana z obszarem HR. Psycholożka, prywatnie pasjonatka fotografii analogowej, snowboardu i Skandynawii.

Marta Kasiewicz

Marta Kasiewicz

Menedżer Działu Employer Brandingu i Wellbeingu, Grupa LUX MED

Zarządza obszarem wizerunku pracodawcy i wellbeingu. Doświadczenie rekrutacyjne zdobywała m.in. w firmie Randstad i Antal. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów HR Business Partner na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła także roczny program People Analytics w Academy to Innovate HR (AIHR). Jest certyfikowanym Coachem Performance Energy. Wierzy w HR oparty na danych, który buduje przewagę strategiczną organizacji. Prywatnie mama 2-letniej Oliwii, a w wolnym czasie skrzypaczka i pianistka.

Ewa Krupa

Ewa Krupa

Dyrektorka Kultury i Rozwoju, Orange Polska

Od 2018 roku kieruje komunikacją wewnętrzną i odpowiada za rozwój kompetencji ludzi w Orange. Wierzy, że kluczem do sukcesu firm jest kreatywność i zaangażowanie pracowników oraz wykorzystanie potencjału nowych technologii, by wydobywać z nich to, co najlepsze dla ludzi. Promotorka różnorodności w biznesie, korporacyjnych rebeliantów, pełna entuzjazmu i pomysłów liderka programu zmiany kultury organizacyjnej w Orange. Prywatnie mama Aleksandra, Kaliny i Jeremiego, z którymi dzieli swoje pasje i radość życia. Biega maratony, jest vege, ambasadorka idei Green i zrównoważonego rozwoju.

Anna Lipska

Anna Lipska

Ekspert ds. komunikacji online, Bank Gospodarstwa Krajowego

Pasjonatka komunikacji i marketingu z 8-letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w mediach społecznościowych, kampaniach oraz w nowych trendach w komunikacji. W BGK pracuje od połowy 2018 roku. Wcześniej swoje umiejętności rozwijała w agencji PR, pracując dla klientów z branży IT, HR i energetycznej. Miłośniczka podcastów true crime, Netflixa i kawy.

Adrian Martinez

Adrian Martinez

Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR, CMO & Co-founder, HR Embassy

Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku, Instagramie i LinkedIn oraz strategii employer branding. Projektuje i konsultuje strategie Employer Branding oraz procesy rekrutacyjne od strony komunikacji. Wśród klientów, z którymi współpracuje znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Innogy Polska, Grupa Żywiec, Budimex, Cushman & Wakefield, eSky.pl, Badura, Kitchen Aid, Biuro Karier SWPS, infoShare, e-point czy j-labs. Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love Marketing, HR Summit, Recruitment Days, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu. Miłośnik tworzenia i rozbudowywania zaangażowanych społeczności online. Założyciel najaktywniejszej grupy HR na Facebooku - I love HR.

Anna Mączka

Anna Mączka

p.o. Dyrektor Biura Pozyskiwania Talentów i Marki Pracodawcy, Bank Gospodarstwa Krajowego

Absolwentka kierunku stosowane nauki społeczne na Uniwersytecie Warszawskim, studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UW oraz Coachingu na SGH. Posiada trzynastoletnie doświadczenie w rekrutacji zarówno po stronie agencji headhuntigowych jaki i w wewnętrznych działach HR (Agora, EY). W BGK odpowiedzialna za procesy rekrutacyjne oraz budowanie wizerunku banku jako pracodawcy. Wierzy w siłę mediów społecznościowych i nowoczesnych technologii jako wsparcia w budowaniu marki osobistej. Prywatnie fanka monarchii brytyjskiej, dobrej herbaty, mody oraz psów rasy Chihuahua.

Sylwia Nadolna-Dolińska

Sylwia Nadolna-Dolińska

Koordynator ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy, Budimex

Project Manager z krwi i kości, obecnie związany z obszarem employer brandingu. Swoją przygodę z HR zaczęła już na studiach, kiedy to szczególnie bliski stał się dla niej temat zarządzania talentami. Później realizowała szereg projektów sprzedażowych i marketingowych. Zwolenniczka zwinnego zarządzania. W Polenergia Fotowoltaika z sukcesem stworzyła od podstaw strategię EB oraz przyczyniła się do zwiększenia rozpoznawalności marki pracodawcy. Od niedawna związana z Grupą Budimex, gdzie odpowiada za rozwój employer brandingu i wzmocnienie wizerunku.

Olga Ostrowska

Olga Ostrowska

ESG Manager, Ten Square Games

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim, oraz kursu Akademii Młodych Dyplomatów na kierunku Służba Zagraniczna. Pierwsze kroki na ścieżce ESG stawiała w Organizacji Narodów Zjednoczonych, gdzie koordynowała wiele projektów realizujących Cele Zrównoważonego Rozwoju. Doświadczenie w międzynarodowym sektorze publicznym łączy z możliwościami, jakie daje biznes. W TSG pracuje od 2020 roku, gdzie w roli ESG Managera łączy świat gamingu z odpowiedzialnym rozwojem wprowadzając m.in. środowiskowe wydarzenia w grach, akcje aktywizujące zespół czy proces redukcji śladu węglowego firmy. Laureat Dolnośląskich Gryfów w kategorii „Firma świadoma ekologicznie”.

Patrycja Pazio

Patrycja Pazio

Employer Reputation & Engagement Consultant, McDonald’s Polska

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach PR i Marketing Medialny oraz Kryminologia. PR-owiec z wykształcenia i zamiłowania z ponad 8-letnim doświadczeniem zawodowym. Od 2014 roku związana z McDonald’s Polska. Przez ostatnie lata była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną marki, działania z zakresu public relations i media relations, a także komunikację wewnętrzną, zarządzanie kryzysami oraz event management. W styczniu 2022 roku objęła stanowisko Employer Reputation and Engagement Consultant. Aktualnie odpowiada za budowanie marki pracodawcy oraz zaangażowania ponad 31 000 pracowników zatrudnionych w ponad 500 restauracjach McDonald’s w całej Polsce.

Katarzyna Pyszczak

Katarzyna Pyszczak

Ekspertka ds. Employer Brandingu, Nationale-Nederlanden

Aktualnie pracuje w Nationale-Nederlanden. Bogate doświadczenie zawodowe zdobywałam jako specjalistka ds. Employer Branding m.in. w PwC, KPMG, Santander Bank Polska i mBanku. Od blisko 10 lat buduję programy ambasadorskie dla studentów i pracowników, którzy chcą zadbać o swój personal branding w social media. Jestem absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (filologia polska) oraz magisterskich studiów Akademii Leona Koźmińskiego (socjologia biznesu i mediów). Wiedzę ze studiów aktywnie wplatam w obecną rolę – komunikując się z pracownikami, pisząc posty w mediach społecznościowych, czy przygotowując komunikaty do newslettera czy mediów branżowych. Moje życie „po godzinach” kręci się wokół psiego życia - suczki Fidżi oraz licznych podróży i niezliczonych fotografii z wyjazdów.

Dorota Sawicz

Dorota Sawicz

Dyrektor Personalny, Grupa LUX MED

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończyła globalny program dla liderów Bupa Advance oraz kursy z zakresu zarządzania na National Louis University w Chicago. Obecnie odpowiada za cały obszar HR Grupy LUX MED, w tym integrację spółek zależnych. Propaguje strategiczne, partnerskie podejście we współpracy z biznesem. W konkursie Pulsu Medycyny otrzymała tytuł najlepszego menadżera HR w sektorze ochronie zdrowia.

Piotr Stróżyk

Piotr Stróżyk

HR Biznes Partner, Kierownik ds. Rozwoju Pracowników, Żabka

Absolwent UAM i CDV w Poznaniu. Manager związany z Żabka Polska od 2008 r., w której odpowiada za obszary L&D. Współtwórca marki „Akademia Żabki” – przestrzeni rozwojowej dla pracowników i franczyzobiorców. Doświadczony trener biznesu, koordynator projektów HR, szczególnie w zakresie rozwoju talentów i EB. Wykładowca akademicki. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Finalista konkursu „Top HR Manager in Action 2019”. Prywatnie pasjonat regionalizmów poznańskich: gwary, kuchni, historii.

Marcin Szczeblewski

Marcin Szczeblewski

Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland

Od ponad 15 lat związany z Toyotą jako pracownik, a jeszcze dłużej – jako zadowolony klient. Od 4 lat koordynuje działania związane z employer brandingiem i rekrutacją w związku z uruchamianiem nowych projektów w polskich fabrykach Toyoty. Swoją wiedzą i doświadczeniami dzieli się, prowadząc zajęcia dla studentów wrocławskich uczelni.

Elżbieta Szczygielska

Elżbieta Szczygielska

HR Biznes Partner, ERBUD

Od wielu lat zdobywa doświadczenie w różnorodnych branżach, przypadkowo rozpoczynających się na literę B (browarniczej, bankowej i budowlanej). W Grupie Żywiec odpowiadała za rekrutację i employer branding, z kolei w PKO Banku Polskim prowadziła zespół trenerów wewnętrznych, a przy okazji z sukcesem wdrożyła programy rozwoju kultury innowacji i komunikacji wewnętrznej. Obecnie związana z ERBUDem, czołową firmą z branży budowlanej, w której - poza codziennymi zadaniami HR Biznes Partnera – jest liderem procesów onboardingu, employer brandingu oraz zarządzania wiedzą. Dąży do tego, aby proponowane przez nią rozwiązania zwiększały efektywność biznesową. Przy okazji uwielbia organizację wszelkiego rodzaju eventów – począwszy od kameralnych spotkań integracyjnych, skończywszy na konferencjach dla 500 osób.

Anna Trochim

Anna Trochim

Head of HR, Cushman & Wakefield

Z branżą HR jest związana od kilkunastu lat, zdobywając swoje doświadczenia w Grupie Allianz Polska, w Atos Global Delivery Center oraz w Grupie Spółek Danone. Aktualnie odpowiada za obszar rozwoju i szkoleń w regionie EMEA w firmie Cushman & Wakefield. Na rynku lokalnym zajmuje się także od niedawna obszarem Employer Brandingu. Jest wykładowcą w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, członkiem think tanku biznesowego HR Influencers, Mentorem w ramach programów HR4Members oraz HR Power.

Adam Wąsik

Adam Wąsik

Współwłaściciel, Pracownia EB

Współwłaściciel agencji PracowniaEB, ekspert employer branding i rynku pracy, mediowiec, związany przez lata m.in. z Gazetą Wyborczą, Gazeta.pl i Goldenline. Rynkiem rekrutacyjnym i marką pracodawcy zajmuje się od ponad 10 lat. Specjalizuje się w budowaniu i strategicznym zarządzaniu marką pracodawcy. Współtworzył strategie dla największych pracodawców w Polsce, a jego agencja od lat jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji employer branding w kategoriach takich jak kreacja, materiały video, kampanie i akcje rekrutacyjne, czy przede wszystkim strategie i efektywność działań employer branding. Przewodniczący jury konkursu EBKreator. Stały prelegent wielu konferencji branżowych, angażuje się w działania edukacyjne Collegium Civitas i prowadzi wykłady z employer branding na AGH.

Anna Wojenkowska

Anna Wojenkowska

Senior HR Business Partnerka branży Digital Industries oraz Spółki Siemens Finance, Pełnomocniczka ds. Różnorodności i Włączenia, Siemens

Odpowiada mi.in za budowanie partnerstwa biznesowego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w dedykowanych branżach i spółkach, głównie w zakresie realizacji przyjętej strategii i polityki personalnej, rozwoju managerów i ich zespołów. Aktualnie współtworzy projekt rozwoju kompetencji przyszłości managerów Siemens Polska. Certyfikowana mentorka i facylitatorka, absolwentka studiów podyplomowych Coaching w organizacji oraz Projektowanie Przyszłości w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Joanna Hrycaniuk

Joanna Hrycaniuk

Head of IBS Incubation, Philip Morris International

Agnieszka Konarzewska

Agnieszka Konarzewska

Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej, Bank BNP Paribas

Od czerwca 2017 roku jako Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku BNP Paribas odpowiada za przygotowanie strategii marketingowej oraz komunikację do wszystkich segmentów klientów indywidualnych i biznesowych. Wraz z zespołem zrealizowała wiele nagrodzonych kampanii a w 2021 Bank zdobył srebrne Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence. Wcześniej przez kilkanaście lat doświadczenie budowała w sektorze finansowym w obszarze: marketingu, PR-u oraz wsparcia sprzedaży. Jedna z liderek inicjatywy Kobiety Zmieniające BNP Paribas.

Monika Maćkiewicz

Monika Maćkiewicz

HR Manager, Hortex

Ekspert, praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu Zasobami Ludzkimi,. Karierę zawodową zdobywała u Pracodawców: Grupa PZU, PLL LOT, CARLSBERG, EDF, ENEA /branża energetyczna/, obecnie Grupa Hortex Założycielka społeczności HR Club. Od ponad 15 lat współpracuje z uczelniami wyższymi na których prowadzi zajęcia z nowoczesnego HR, rekrutacji, Employer Brandingu czyli Marketingu w HR, rozwoju kultury organizacyjnej, motywacji i rozwoju zawodowego. KORem działalności jest wdrażanie zmian i tworzenie procesów rozwojowych. W ramach projektów strategicznych budowanie struktur kształtowaniem kultury organizacyjnej wdrażaniem zarządzania projektowego oraz rozwojem kadry menedżerskiej. Koncentracja w budowanie zaangażowania Pracowników poprzez implementacje strategii motywacyjnych oraz zefektywnianie działań Spółek. Wspiera Pracodawców rozwiązując problemy z którymi borykają się dynamicznie rozwijające się organizacje. Prywatnie, pasjonatka tenisa ziemnego, zdrowego trybu życia i rozwoju.

Agnieszka Mrówka

Agnieszka Mrówka

Kierownik zespołu Budowania Marki Pracodawcy, PKN ORLEN

Menedżerka i wieloletni ekspert w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w międzynarodowych organizacjach. Wykładowca na studiach podyplomowych, współautor kierunków studiów magisterskich, MBA i podyplomowych oraz Członek Rady Programowej Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Doświadczony praktyk w zakresie projektowania strategii i polityki personalnej oraz strategii marki pracodawcy. Wdrożyła w organizacjach wiele nowoczesnych rozwiązań i projektów związanych z budowaniem kultury organizacyjnej, różnorodnością, przywództwem, budowaniem zaangażowania pracowników, mobilnością pracowników oraz zarządzaniem wiedzą. Kieruje zespołem employer brandingu odpowiedzialnym za budowanie marki pracodawcy w Grupie ORLEN.

Susanna Romantsova

Susanna Romantsova

Prezeska, DEI Alliance

Ekspertka w zakresie strategicznego zarządzania różnorodnością i przywództwa włączającego. Certyfikowana trenerka Unconscious Bias (NeuroLeadership Institute) oraz fasylitatorka narzędzia do budowania włączających zespołów - GlobeSmart Profile (Aperian Global). Posiada 9-letnie doświadczenia w pracy z różnorodnością w biznesie, na uczelniach wyższych oraz w sektorze trzecim. Ostatnie 3 lata pracowała na stanowisku Liderki ds. Różnorodności i Włączania w IKEA, gdzie współtworzyła i zrealizowała pierwszą 3-letnią strategię różnorodności i włączenia w Polsce, nakierowaną na potrzeby 6000 pracowników/- czek, klientów/-ek oraz społeczeństwa. Do jej projektów należały m.in badanie Gender Equal Pay, inicjatywa Urlop Ojcowski IKEA, pierwszy w Polsce projekt zatrudniania osób z doświadczeniem uchodźczym “Refugee Skills for Employment”. Absolwentka Uniwersytetu SWPS, na którym ukończyła studia magisterskie z psychologii klinicznej. Zdobyła również specjalizację z psychologii różnorodności na Uniwersytecie Harvarda.

Beata Tomaszkiewicz

Beata Tomaszkiewicz

Project Manager - dziennikarz, Puls Biznesu

Anna Zarzycka

Anna Zarzycka

Kierownik projektu w zespole Budowania Marki Pracodawcy, PKN ORLEN

Doświadczony ekspert w budowaniu marek pracodawców i projektach employer brandingowych. Autorka i współautorka programów w PKN ORLEN-Ambasador marki pracodawcy, programu stażowego Kierunek ORLEN. Opiekun kreatywny strony www.orlen.pl/kariera oraz promotor walki ze stereotypami płciowymi, m.in. poprzez kampanię „Takie zabawy nie tylko z córką/synem”. W swojej pracy wykorzystuje 15- letnie doświadczenie projektowe we współpracy z menedżerami wyższego szczebla i międzynarodowymi firmami, głównie z branż technologii, przemysłu, logistyki. Pracowała w międzynarodowych firmach rekrutacyjnych: Hays, Randstad, Morgan Philips (b. Hudson Global Resources).

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]

V Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

V Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

V Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

V Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •   ‑ 
  •  Warszawa