VI  Customer Experience Transformation

VI Customer Experience Transformation

1 ‑ 2 grudnia 2021 / Warszawa

1795 zł netto do 22 października

2295 zł netto do 2 grudnia

Cel

„Zarządzanie doświadczeniem klienta to jedyny sposób, aby organizacja mogła poruszać się po kontekście VUCA (zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność), ponieważ klienci są prawdopodobnie jedyną stałą w organizacji, niezależnie od kontekstu, w którym działa!

Nina Jones, head of advisor experience at Fidelity International


Za nami kolejny rok pracy i dostarczania doświadczeń klientom w innych, niż dotychczas warunkach. Już w 2020 roku wiele firm zauważyło pilną potrzebę poznania klienta i jego perspektywy. W tym roku ten trend się utrzymuje. Dodatkowo coraz ważniejszym wyzwaniem w organizacjach jest skuteczna transformacja CX. Co oznacza angażowanie jak największej liczby pracowników w budowanie i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. 

Dlatego w tym roku, podczas 6 edycji Customer Experience Transformation, każdy z dwóch dni konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi. Zapraszamy Was na dwa dni pełne opowieści i inspiracji CX Managerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami:  


Dzień 1: Zarządzanie podróżą klienta, czyli gdy mapa jest początkiem pracy w organizacji, a nie jej zwieńczeniem.

  • Jak mapować, by osiągnąć swoje cele?
  • Jak zaangażować inne działy do pracy z gotową mapą?
  • Jak zarządzić pracą nad usprawnieniami?
  • Jak mierzyć zmiany?
  • Jak (i czy) aktualizować mapy podróży klienta?
  • Jak połączyć NPS z podróżą klienta? (case studies)

   

Dzień 2: CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i z jakimi wyzwaniami mierzy się dziś zespół i manager CX w firmie.

  • Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków?
  • Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
  • Jak dokonujemy pomiarów CX i jak angażujemy organizację do pracy z wynikami?
  • Jak prezentujemy dane związane z CX? J
  • Jak wiążemy je z KPI i wskaźnikami biznesowymi?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień? (case studies)


Jak co roku, przyświeca nam idea stworzenia wysoko merytorycznej konferencji pełnej inspiracji i konkretnych rozwiązań. Dlatego znów podejmujemy trud zaproszenia CX Managerów, którzy w godzinnych prelekcjach, będą chcieli podzielić się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies z “życia firm”. 


Do zobaczenia!

Program

Prelegenci

  • Anna Bednarczyk

    Anna Bednarczyk

    Starszy Menadżer ds. Customer Experience i Strategicznych Projektów Marketingowych Credit Agricole Bank Polska S.A
  • Magdalena Borek-Dwojak

    Magdalena Borek-Dwojak

    Dyrektor Customer Experience & Digital Innogy Polska S.A.
  • Piotr Gołąbek

    Piotr Gołąbek

    Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów ING Bank Śląski S.A.
  • Aleksandra Gorbacz

    Aleksandra Gorbacz

    Customer Experience Manager Nationale-Nederlanden
  • Justyna Gudowska-Pohling

    Justyna Gudowska-Pohling

    Manager ds. badań klienckich i rynku Europejski Fundusz Leasingowy
  • Aleksandra Jagiełło-Bono

    Aleksandra Jagiełło-Bono

    Partner CustomerMatters
  • Paweł Jarecki

    Paweł Jarecki

    Dyrektor Zarządzający ds. Relacji z Konsumentami Kross S.A.
  • Anna Karasińska

    Anna Karasińska

    Customer Experience Menagerka Grupa EWL - Agencja zatrudnienia
  • Izabela Karolczyk-Szafrańska

    Izabela Karolczyk-Szafrańska

    Dyrektor Marketingu InPost S.A.
  • Izabela Kosicka

    Izabela Kosicka

    True Customer Centricity Manager, CX Champion Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Euler Hermes S.A.
  • Marta Łukawska-Daruk

    Marta Łukawska-Daruk

    Partner CustomerMatters
  • Karolina Sielska-Bielska

    Karolina Sielska-Bielska

    Dyrektor Forum Rodziców Fundacja K.I.D.S. | Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali |
  • Kinga Szymczak

    Kinga Szymczak

    CX Area Lead ING Bank Śląski S.A.
  • Filip Wojciechowski

    Filip Wojciechowski

    Prezes Kross S.A.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1795 zł netto do 22 października

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny