Warszawa
Konferencja
1 ‑ 2 grudnia 2021
1 ‑ 2 grudnia 2021
Crowne Plaza - Warsaw
VI Customer Experience Transformation
None
Od zarządzania podróżą klienta po CX Governance
Ikona zamknięcia

Cel

„Zarządzanie doświadczeniem klienta to jedyny sposób, aby organizacja mogła poruszać się po kontekście VUCA (zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność), ponieważ klienci są prawdopodobnie jedyną stałą w organizacji, niezależnie od kontekstu, w którym działa!

Nina Jones, head of advisor experience at Fidelity International


Za nami kolejny rok pracy i dostarczania doświadczeń klientom w innych, niż dotychczas warunkach. Już w 2020 roku wiele firm zauważyło pilną potrzebę poznania klienta i jego perspektywy. W tym roku ten trend się utrzymuje. Dodatkowo coraz ważniejszym wyzwaniem w organizacjach jest skuteczna transformacja CX. Co oznacza angażowanie jak największej liczby pracowników w budowanie i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. 

Dlatego w tym roku, podczas 6 edycji Customer Experience Transformation, każdy z dwóch dni konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi. Zapraszamy Was na dwa dni pełne opowieści i inspiracji CX Managerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami:  


Dzień 1: Zarządzanie podróżą klienta, czyli gdy mapa jest początkiem pracy w organizacji, a nie jej zwieńczeniem.

  • Jak mapować, by osiągnąć swoje cele?
  • Jak zaangażować inne działy do pracy z gotową mapą?
  • Jak zarządzić pracą nad usprawnieniami?
  • Jak mierzyć zmiany?
  • Jak (i czy) aktualizować mapy podróży klienta?
  • Jak połączyć NPS z podróżą klienta? (case studies)

   

Dzień 2: CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i z jakimi wyzwaniami mierzy się dziś zespół i manager CX w firmie.

  • Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków?
  • Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
  • Jak dokonujemy pomiarów CX i jak angażujemy organizację do pracy z wynikami?
  • Jak prezentujemy dane związane z CX? J
  • Jak wiążemy je z KPI i wskaźnikami biznesowymi?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień? (case studies)


Jak co roku, przyświeca nam idea stworzenia wysoko merytorycznej konferencji pełnej inspiracji i konkretnych rozwiązań. Dlatego znów podejmujemy trud zaproszenia CX Managerów, którzy w godzinnych prelekcjach, będą chcieli podzielić się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies z “życia firm”. 


Do zobaczenia!

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek-Korzonkowska
Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Crowne Plaza - Warsaw

Rondo Daszyńskiego 2
Warszawa

Partner Merytoryczny