„Zarządzanie doświadczeniem klienta to jedyny sposób, aby organizacja mogła poruszać się po kontekście VUCA (zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność), ponieważ klienci są prawdopodobnie jedyną stałą w organizacji, niezależnie od kontekstu, w którym działa!
Nina Jones, head of advisor experience at Fidelity International
Za nami kolejny rok pracy i dostarczania doświadczeń klientom w innych, niż dotychczas warunkach. Już w 2020 roku wiele firm zauważyło pilną potrzebę poznania klienta i jego perspektywy. W tym roku ten trend się utrzymuje. Dodatkowo coraz ważniejszym wyzwaniem w organizacjach jest skuteczna transformacja CX. Co oznacza angażowanie jak największej liczby pracowników w budowanie i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów.
Dlatego w tym roku, podczas 6 edycji Customer Experience Transformation, każdy z dwóch dni konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi. Zapraszamy Was na dwa dni pełne opowieści i inspiracji CX Managerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami:
Dzień 1: Zarządzanie podróżą klienta, czyli gdy mapa jest początkiem pracy w organizacji, a nie jej zwieńczeniem.
- Jak mapować, by osiągnąć swoje cele?
- Jak zaangażować inne działy do pracy z gotową mapą?
- Jak zarządzić pracą nad usprawnieniami?
- Jak mierzyć zmiany?
- Jak (i czy) aktualizować mapy podróży klienta?
- Jak połączyć NPS z podróżą klienta? (case studies)
Dzień 2: CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i z jakimi wyzwaniami mierzy się dziś zespół i manager CX w firmie.
- Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków?
- Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
- Jak dokonujemy pomiarów CX i jak angażujemy organizację do pracy z wynikami?
- Jak prezentujemy dane związane z CX? J
- Jak wiążemy je z KPI i wskaźnikami biznesowymi?
- Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień? (case studies)
Jak co roku, przyświeca nam idea stworzenia wysoko merytorycznej konferencji pełnej inspiracji i konkretnych rozwiązań. Dlatego znów podejmujemy trud zaproszenia CX Managerów, którzy w godzinnych prelekcjach, będą chcieli podzielić się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies z “życia firm”.
Do zobaczenia!




























