VI  Customer Experience Transformation
Obsługa klientaWarszawaKonferencja
 ‑ 
Crowne Plaza - Warsaw
 ‑ 
VI Customer Experience Transformation
Od zarządzania podróżą klienta po CX Governance

Wstęp bezpłatny

„Zarządzanie doświadczeniem klienta to jedyny sposób, aby organizacja mogła poruszać się po kontekście VUCA (zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność), ponieważ klienci są prawdopodobnie jedyną stałą w organizacji, niezależnie od kontekstu, w którym działa!

Nina Jones, head of advisor experience at Fidelity International


Za nami kolejny rok pracy i dostarczania doświadczeń klientom w innych, niż dotychczas warunkach. Już w 2020 roku wiele firm zauważyło pilną potrzebę poznania klienta i jego perspektywy. W tym roku ten trend się utrzymuje. Dodatkowo coraz ważniejszym wyzwaniem w organizacjach jest skuteczna transformacja CX. Co oznacza angażowanie jak największej liczby pracowników w budowanie i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. 

Dlatego w tym roku, podczas 6 edycji Customer Experience Transformation, każdy z dwóch dni konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi. Zapraszamy Was na dwa dni pełne opowieści i inspiracji CX Managerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami:  


Dzień 1: Zarządzanie podróżą klienta, czyli gdy mapa jest początkiem pracy w organizacji, a nie jej zwieńczeniem.

  • Jak mapować, by osiągnąć swoje cele?
  • Jak zaangażować inne działy do pracy z gotową mapą?
  • Jak zarządzić pracą nad usprawnieniami?
  • Jak mierzyć zmiany?
  • Jak (i czy) aktualizować mapy podróży klienta?
  • Jak połączyć NPS z podróżą klienta? (case studies)

   

Dzień 2: CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i z jakimi wyzwaniami mierzy się dziś zespół i manager CX w firmie.

  • Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków?
  • Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
  • Jak dokonujemy pomiarów CX i jak angażujemy organizację do pracy z wynikami?
  • Jak prezentujemy dane związane z CX? J
  • Jak wiążemy je z KPI i wskaźnikami biznesowymi?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień? (case studies)


Jak co roku, przyświeca nam idea stworzenia wysoko merytorycznej konferencji pełnej inspiracji i konkretnych rozwiązań. Dlatego znów podejmujemy trud zaproszenia CX Managerów, którzy w godzinnych prelekcjach, będą chcieli podzielić się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies z “życia firm”. 


Do zobaczenia!

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

CustomerMatters

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Rejestracja uczestników


    MODERATOR I DNIA KONFERENCJI: Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner, CustomerMatters

  • 09:30Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • ,  Aldona Mlonek-Korzonkowska - Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:35Customer Experience Transformation (CET 2021) – INTRO

    • Marta Łukawska-Daruk,  Partner, CustomerMatters
    • Aleksandra Jagiełło-Bono,  Partner, CustomerMatters
  • 10:00CASE STUDY #1 Credit Agricole Bank Polska S.A

    • Anna Bednarczyk,  Starszy Menadżer ds. Customer Experience i Strategicznych Projektów Marketingowych, Credit Agricole Bank Polska S.A
  • 11:00Przerwa kawowa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

  • 11:15CASE STUDY #2 Innogy Polska S.A.

    • Magdalena Borek-Dwojak,  Dyrektor Customer Experience & Digital, Innogy Polska S.A.
  • 12:15CASE STUDY #3 Fundacja K.I.D.S. | Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali |

    • Karolina Sielska-Bielska,  Dyrektor Forum Rodziców, Fundacja K.I.D.S. | Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali |
  • 13:15Lunch

  • 14:00CASE STUDY #4 ING Bank Śląski S.A.

    • Piotr Gołąbek,  Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów, ING Bank Śląski S.A.
    • Kinga Szymczak,  CX Area Lead, ING Bank Śląski S.A.
  • 15:00CASE STUDY #5 Grupa EWL - Agencja zatrudnienia

    • Anna Karasińska,  Customer Experience Menagerka, Grupa EWL - Agencja zatrudnienia
  • 16:00Podsumowanie 1 dnia konferencji

  • 16:15Zakończenie 1 dnia konferencji

  • 09:00Rejestracja uczestników


    MODERATOR II DNIA KONFERENCJI: Marta Łukawska-Daruk, Partner w CustomerMatters

  • 09:30CASE STUDY #6 Europejski Fundusz Leasingowy

    • Justyna Gudowska-Pohling,  Manager ds. badań klienckich i rynku, Europejski Fundusz Leasingowy
  • 10:30CASE STUDY #7 Kross

    • Paweł Jarecki,  Dyrektor Zarządzający ds. Relacji z Konsumentami, Kross S.A.
  • 11:30Przerwa kawowa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

  • 11:45CASE STUDY #8 Euler Hermes

    • Izabela Kosicka,  True Customer Centricity Manager, CX Champion Polska, Towarzystwo Ubezpieczeń Euler Hermes S.A.
  • 12:45DELOITTE DIGITAL Trendy technologiczne w zarządzaniu doświadczeniem klienta

    • Wiesław Kotecki,  Partner, Lider Customer Strategy & Applied Design, Deloitte Digital CE
    • Paulina Rzymska,  Senior Manager, Customer Experience Management, Deloitte Digital CE
  • 13:15Lunch

  • 14:00CASE STUDY #9 Nationale-Nederlanden

    • Aleksandra Gorbacz,  Customer Experience Manager, Nationale-Nederlanden
  • 15:00CASE STUDY #10 InPost S.A.

    • Izabela Karolczyk-Szafrańska,  Dyrektor Marketingu, InPost S.A.
  • 16:00Sesja Q&A z prelegentami

  • 16:30Zakończenie konferencji

Anna Bednarczyk

Anna Bednarczyk

Starszy Menadżer ds. Customer Experience i Strategicznych Projektów Marketingowych, Credit Agricole Bank Polska S.A

Od 20 lat w sektorze customer finance i bankowości, od czterech w Credit Agricole Bank Polska S.A. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu: prawa bankowego, psychologii w biznesie i zarządzania projektami. Posiada certyfikat procesowy senior managera ds. zarządzania procesami i jakością Związku Banków Polskich. Jako procesowiec - fascynatka lean management, hoshin kanri, problem solving i wartości dawanej klientowi. Jako change manager - przekonana, że sukces zmiany jest możliwy, gdy najpierw zbuduje się jej świadomość i zrozumienie wśród osób, których zmiana dotyczy. Zawsze stawiająca pytania o cel działania i o to, po czym poznamy, że cel został osiągnięty. Jako osoba odpowiedzialna za customer experience – wierząca w ogromną rolę feedbacku od klientów w budowaniu nowych, lepszych produktów i usług. Weryfikująca w praktyce nowe narzędzia, które pomagają ten feedback zebrać, budująca procesy, w których pozyskane opinie można skutecznie wykorzystać w poprawie doświadczeń klientów.

Magdalena Borek-Dwojak

Magdalena Borek-Dwojak

Dyrektor Customer Experience & Digital, Innogy Polska S.A.

W innogy Polska (grupa e.on) odpowiada za doświadczenia klientów i digitalizację usług. Ważnym obszarem jej działań jest w szczególności optymalizacja ścieżek doświadczeń klientów, praca z informacją zwrotną od klientów, zarządzanie CSAT i NPS w całęj organizacji oraz wszystkie cyfrowe rozwiązania m.in. portal samoobsługowy Moje innogy czy portal przejmijlicznik, który umożliwia nowym klientom przepisanie licznika energii i podpisanie umowy na dostawę prądu w 15 minut. Magdalena ma doświadczenia w pracy w agencjach reklamowych, firmie konsultingowej, korporacjach oraz pracy w środowisku międzynarodowym, gdzie przez kilka lat prowadziła międzynarodowy zespół odpowiedzialny za zarządzanie głosem klienta i współpracę z firmą Medallia.

Piotr Gołąbek

Piotr Gołąbek

Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów, ING Bank Śląski S.A.

Aleksandra Gorbacz

Aleksandra Gorbacz

Customer Experience Manager, Nationale-Nederlanden

Od niemal 10 lat związana z Customer Experience i Customer Intelligence w branży finansowej. Pasjonatka analizy danych, pozyskiwanych z różnych źródeł, i ich tłumaczenia na rekomendacje, które niosą realną wartość dla Klienta i firmy. W Nationale-Nederlanden zbudowała i rozwija centrum eksperckie Customer Experience. Odpowiedzialna za CX governance, badania i monitorowanie głosu klienta, projektowanie doświadczeń oraz „uczłowieczanie” komunikacji. Zmienia kulturę organizacyjną w kierunku prawdziwie zorientowanej na klienta. Silnie wierzy, że jedynie poprzez dobre zrozumienie Klientów i projektowanie rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb, firmy będą osiągać długoterminowy sukces.

Justyna Gudowska-Pohling

Justyna Gudowska-Pohling

Manager ds. badań klienckich i rynku, Europejski Fundusz Leasingowy

Propagatorka budowania kultury organizacyjnej opartej o poznanie klientów, słuchanie ich głosu i wykorzystaniu tej wiedzy w budowaniu praktycznych rozwiązań, wspierających biznes i dostarczających dobrych doświadczeń klientom w firmie leasingowej. Zwolenniczka synergii perspektywy humanistycznej i biznesowej. Wdrożyła i zarządza badaniem NPS dla wszystkich spółek Grupy EFL w Polsce a także na poziomie międzynarodowym. Prowadzi oraz bierze udział w projektach, których celem jest wypracowywanie takich rozwiązań, żeby służyły klientom wspierając jednocześnie wzrost biznesu (standardy jakości obsługi, optymalizacja procesów obsługowych, język komunikacji, wypracowywanie i wdrażanie rekomendacji z pozyskanego głosu klienta). Dodatkowo: Socjolog, badacz, certyfikowany CEM oraz psychoterapeuta.

Aleksandra Jagiełło-Bono

Aleksandra Jagiełło-Bono

Partner, CustomerMatters

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku Klienta w relacjach z firmą i dokładnym diagnozowaniu Podróży Klienta (Customer Journey). Obserwator mechanizmów działania ludzi, badacz ich motywacji, fanka logiki i prostoty w procesach. Ma bogate doświadczenie w diagnozowaniu doświadczeń, analizowaniu zebranego głosu klienta, projektowaniu usprawnień i nowych rozwiązań. Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu Customer Experience w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, deweloperskiej czy handlu detalicznego. Doświadczony konsultant i trener w obszarze Customer-centricity, Employee i Customer Experience. Wcześniej związana z bankowością (1999-2014) w obszarach: sprzedaży oraz zarządzania wynagrodzeniami i benefitami. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej. Od 2015 roku prelegent na konferencjach poświęconych tematyce Customer Experience oraz wraz z Zespołem CustomerMatters także partner merytoryczny wydarzeń, m.in. CX Transformation (od 2016) organizowanego przez Puls Biznesu. Członek i współzałożyciel CX Influencers - platformy zrzeszającej profesjonalistów CX na polskim rynku.

Paweł Jarecki

Paweł Jarecki

Dyrektor Zarządzający ds. Relacji z Konsumentami, Kross S.A.

Menadżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami na styku organizacji, klienta oraz technologii. Twórca pierwszego w Polsce komercyjnego wirtualnego asystenta www.fido.pl, dzisiejszego światowego lidera w zakresie algorytmów sztucznej inteligencji. W latach 2003-2009 współtwórca i zarządzający serwisem edukacyjnym Narodowego Banku Polskiego www.nbportal.pl. Menadżer projektów w PKO TFI. Od sierpnia 2012 zarządzający projektem poprawy satysfakcji klientów Grupy PKP, twórca i Dyrektor Departamentu Spraw Klienta Grupy PKP. W latach 2014 -2016 Dyrektor Wykonawczy/ Prokurent PKP Intercity S.A zarządzający pionem jakości i obsługi posprzedażowej. Od maja 2016 do stycznia 2019 związany Grupą Kapitałową Black Red White jako Dyrektor Pionu Zarządzania Satysfakcją i Obsługi Posprzedażowej. Od lutego 2019 Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta KROSS.

Anna Karasińska

Anna Karasińska

Customer Experience Menagerka, Grupa EWL - Agencja zatrudnienia

Socjolożka, od 17 lat związana z branżą badawczą w obszarze badań społecznych i tematyce finansowej oraz w projektowaniu i wdrażaniu standardów współpracy z Klientami. W 2020 została Laureatką nagrody European Customer Centricity Winner w kategorii Customer Experience Professionals współtworząc i prowadząc międzynarodowy zespół Grupy IPF. Zadaniem teamu było wypracowanie procesów koncentrujących się na doświadczeniach klienta oraz umieszczeniu jego potrzeb w centrum wszystkich działań organizacji. ECCA to jedno z największych wydarzeń związanych z wymianą wiedzy na temat Customer Experience w Europie, przyciągając rokrocznie profesjonalistów z ponad 30 krajów. Od kilku lat prowadzi projekty mające na celu podnoszenia jakości relacji z Klientem i kreowaniu kultury biznesowej zorientowanej na Klienta, specjalizuje się w „markach trudnych”. Obecnie swoje doświadczenie wykorzystuje w firmie East West Link EWL, która jest pionierem podejścia customercentrycznego w branży HR na rynkach wschodnich. Uczestniczka wielu konferencji branżowych, projektuje i prowadzi szkolenia z Design Thinking w obszarach związanych z Customer Experience. Absolwentka doktoranckich studiów na Uniwersytecie Warszawskim w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych. Współpracowała m.in. z instytucjami NCBiR, Human Resources Development Center, PwC, Provident. Pasjonatka niekonwencjonalnego podejścia do obszaru CX i mierzenia (pozornie) niemierzalnego.

Prelegent

Izabela Karolczyk-Szafrańska

Dyrektor Marketingu, InPost S.A.

Izabela Kosicka

Izabela Kosicka

True Customer Centricity Manager, CX Champion Polska, Towarzystwo Ubezpieczeń Euler Hermes S.A.

„Widzę świat oczami klientów i zapraszam wszystkich współpracowników do przyjmowania takiej właśnie perspektywy w codziennych działaniach i projektach” – to moje biznesowe motto oraz rola w organizacjach. Ponad 20-letnie doświadczenie na rynku usług finansowych w sektorach B2C oraz B2B, jak również bezcenne lekcje z okresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej pozwalają mi na realizację misji profesjonalizacji doświadczeń klientów na rynku usług i produktów w punktach styku z markami. W Euler Hermes (Grupa Allianz), jako True Customer Centricity Manager i CX Champion Polska w Regionie Północnym, od 5 lat mam możliwość wprowadzania pozytywnych zmian w zakresie CX i inspirowania współpracowników do budowania nowej jakości obsługi klientów. Fascynuje mnie transformacja, kultura cyfrowa, digitalizacja, ciągłe uczenie się i nowe wyzwania, a także wspieranie w rozwoju innych. Prywatnie jestem mamą niesamowitego 14-sto latka, który jest moim dodatkowym łącznikiem z nowymi technologiami oraz innowacjami.

Wiesław Kotecki

Wiesław Kotecki

Partner, Lider Customer Strategy & Applied Design, Deloitte Digital CE

Podczas swojej 13 letniej kariery wspiera klientów w obszarze projektowania doświadczeń użytkowników. W pracy skupia się na budowaniu przewag konkurencyjnych w oparciu o perspektywę klienta i jej wykorzystania w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Realizował projekty w 30 krajach. Współpracował z klientami w Polsce oraz w USA, Szwajcarii, Szwecji, Niemczech, Wlk. Brytanii, Hiszpanii, Meksyku, Belgii, Francji, Rosji, Słowenii czy Czarnogórze. Specjalizuje się w branży finansowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej oraz zdrowia. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane. Pomysłodawca i współzałożyciel największej w Europie konferencji dotyczącej user experience – UX Poland. Wykładowca najbardziej prestiżowych konferencji branżowych w Polsce, ale także m.in. W Argentynie, Wlk. Brytanii, Portugalii, Turcji.

Marta Łukawska-Daruk

Marta Łukawska-Daruk

Partner, CustomerMatters

Ekspert customer experience. Jeden z pierwszych polskich Managerów Customer Experience. Założyciel CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku Klienta w relacjach z firmą i dokładnego diagnozowania Podróży Klienta (Customer Journey). Promotor „burzenia silosów funkcyjnych” w organizacjach i angażowania wszystkich funkcji do tworzenia wartości dla Klienta. Lubi dzielić się wiedzą podczas szkoleń i prelekcji, w szczególności uczyć „myślenia Klientem” i „dlaczego sprzedaż odbywa się w każdym punkcie styku”. Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu poprawy doświadczeń klientów (Customer Experience) w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej czy handlu detalicznego, zarówno w kanałach offline i online. Wcześniej związana z telekomunikacją i bankowością (1999-2012). Ukończyła wydział Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Od 2012 roku prelegent na konferencjach poświęconych tematyce Customer Experience oraz wraz z Zespołem CustomerMatters także partner merytoryczny wydarzeń, m.in. CX Transformation (od 2016) organizowanego przez Puls Biznesu. Członek i współzałożyciel CX Influencers - platformy zrzeszającej profesjonalistów CX na polskim rynku.

Paulina Rzymska

Paulina Rzymska

Senior Manager, Customer Experience Management, Deloitte Digital CE

Paulina zajmuje się rozwojem oferty Customer Experience Management w Deloitte Central Europe. Na co dzień zarządza zespołami wyspecjalizowanymi w projektowaniu doświadczeń klientów i usług. Od ponad 14 lat wspiera zespoły projektowe w identyfikowaniu wyzwań projektowych, ideacji, testowaniu pomysłów, pracując z liderami branż: finansowej, telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, e-commerce, medialnej. Aktywnie działa jako wykładowca akademicki, przybliżając słuchaczom zagadnienia wokół Customer i User Experience. Paulina pasjonuje się efektywnym wykorzystywaniem danych w procesach biznesowych, a po godzinach lepi naczynia na warsztatach ceramicznych i podnosi ciężary.

Karolina Sielska-Bielska

Karolina Sielska-Bielska

Dyrektor Forum Rodziców, Fundacja K.I.D.S. | Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali |

Kinga Szymczak

Kinga Szymczak

CX Area Lead, ING Bank Śląski S.A.

#CXeveryday – to przesłanie które konsekwentnie stara się zaszczepić w organizacji. Od 9 lat związana zawodowo z ING Bankiem Śląskim. Obecnie jako CX Area Lead w Centrum Eksperckim Doświadczeń Klientów odpowiada za strategiczne projekty CXowe w zakresie rozwiązań dla klientów detalicznych. Obszar CX w ING rozwija od 2016 roku. Początkowo jako Product Owner wdrażała pierwsze w banku narzędzie wspierające efektywną pracę na głosie klienta oraz aplikację do kompleksowej obsługi reklamacji. Następnie wspierała jednostki biznesowe w budowaniu kompetencji skoncentrowanych na kliencie, z powodzeniem wykorzystując przy tym narzędzia CX takie jak głos klienta oraz customer journey maps. Doskonale łączy dane biznesowe z wiedzą o kliencie i wspiera w podejmowaniu decyzji, które pozwalają doskonalić produkty bankowe. Z sukcesem buduje klientocentryczność w organizacji i przekonuje, że małe zmiany mogą robić dużą różnicę.

CustomerMatters

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]