VII Customer Experience Transformation
Obsługa klientaWarszawaKonferencja
 ‑ 
Crowne Plaza Warsaw - The HUB
 ‑ 
VII Customer Experience Transformation
VII Customer Experience Transformation
Od głosu klienta po CX Governance

Wstęp bezpłatny

Posłuchaj klientów, aby odkryć ich prawdziwe potrzeby. Tylko wtedy możesz znaleźć sposób na rozwiązanie ich problemów lub spełnienie ich oczekiwań. Wylecz przyczynę, a nie tylko objawy”.

– Ginger Conlon, Thought Leadership Director and Customer Experience Advocate, Genesys


Przed nami 7. edycja konferencji Customer Experience Transformation.

12-13 grudnia 2022 r. zapraszamy do hotelu Crowne Plaza Warsaw po ogromną dawkę wiedzy i inspiracji!

Od marca 2020 roku żyjemy i pracujemy w ciągle zmieniających się warunkach. VUCA, czyli zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność stały się stałymi elementami codzienności, a nie jedynie przepowiadaną przyszłością. Już w zeszłym roku obserwowaliśmy rosnącą potrzebę firm, by poznać klienta i jego perspektywę. Ten trend utrzymuje się nadal – firmy diagnozują doświadczenia swoich klientów i pracowników oraz mapują ich podróże. Podejście Customer Experience oferuje jeszcze jedno narzędzie wspierające firmy w poznawaniu klientów: Program Głosu Klienta, czyli ang. Voice of Customer Program. Program, który oznacza stałe bądź cykliczne analizowanie głosu klienta (głównie niezamówionego) i wdrażanie usprawnień na tej podstawie.

Podczas 7. edycji Customer Experience Transformation, tak jak rok wcześniej, każdy dzień konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi.

Zapraszamy na 2 dni pełne opowieści i inspiracji CX Menedżerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami:

Dzień 1: Wykorzystanie głosu klienta - pomiar doświadczeń, analiza jakościowa głosu klienta i pętla usprawnień

  • Co i jak mierzymy?
  • Jak pracujemy w firmie z komentarzami klientów z badań i analizą głosu klienta (np. maile, reklamacje, odsłuchy, posty w social media)?
  • Jak angażujemy inne działy do pracy z jakościowym głosem klienta?
  • Jak wdrożyliśmy i zarządzamy pracą nad usprawnieniami w ramach VOC Improvement Closed Loop (zamkniętej pętli usprawnień na bazie głosu klienta)?
  • Jak weryfikujemy osiągnięcie celów po wdrożeniu zmiany?
  • Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?

Dzień 2: CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i budowanie kompetencji CX w organizacji

  • Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków?
  • Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
  • Jak mierzymy poziom doświadczeń i jak angażujemy organizację do pracy z wynikami?
  • Jak prezentujemy dane związane z CX?
  • Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień (co spowalnia transformację CX)?

Już 7. rok z rzędu robimy wszystko, aby stworzyć merytoryczną konferencję, pełną inspiracji i przykładów konkretnych rozwiązań.

Dlatego ponownie zaprosiliśmy CX Managerów, którzy w swoich godzinnych prelekcjach podzielą się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies wprost z „życia firm”.


Zapraszamy!

Zespół Puls Biznesu Konferencje

Zespół CustomerMatters


#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów, okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami.


Partnerzy:

Partner Merytoryczny

CustomerMatters

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

    Wykorzystanie głosu klienta - pomiar doświadczeń, analiza jakościowa głosu klienta i pętla usprawnień. MODERATOR 1 DNIA KONFERECNJI Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner, CustomerMatters

  • 09:00Rejestracja uczestników

  • 09:30Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • Aldona Mlonek-Korzonkowska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:35Customer Experience Transformation (CET 2022) – INTRO

    • Marta Łukawska-Daruk,  Partner, CustomerMatters
    • Aleksandra Jagiełło-Bono,  Partner, CustomerMatters
  • 09:45CASE STUDY #1 IKEA Group

    • Marta Kozicka-Trojan,  Customer Knowledge Manager, Ikea Retail
  • 10:45CASE STUDY #2 Answear.com i Webankieta

    • Agata Rzeszótko,  , Answear.com
    • Piotr Sadowski,  Chief Evangelist, Webankieta
  • 11:45Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

  • 12:00CASE STUDY #3 Santander Bank Polska

    • Zuzanna Chodyra,  Dyrektorka ds. Transformacji Doświadczeń Klienta, Bankowość Korporacyjna i Biznesowa, Santander Bank Polska
    • Małgorzata Otworowska-Kubiak,  Head of Research w Centrum Kompetencyjnym Jakości, Santander Bank Polska
    • Beata Matusiak,  Head of Customer Care Centre of Excellence, Santander Bank Polska
  • 13:00CASE STUDY #4 Skarbnica Narodowa

    • Anna Partas,  Dyrektor Operacyjny, Skarbnica Narodowa
  • 14:00Lunch

  • 15:00CASE STUDY #5 Lux Med

    • Justyna Mościcka - Wieczorek,  Z-ca Dyrektora Departamentu NPS, Departament NPS, Pion Doświadczeń Pacjenta, Lux Med
  • 16:00CASE STUDY #6 Bank Millennium

    • Piotr Gajnodzinow,  Head of CX monitoring, Bank Millennium
    • Magdalena Suchanek,  Dyrektor Departamentu Jakości, Bank Millennium
  • 17:00Zakończenie pierwszego dnia konferencji

    CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i budowanie kompetencji CX w organizacji. MODERATOR 2 DNIA KONFERECNJI Marta Łukawska-Daruk, Partner, CustomerMatters

  • 09:00Rejestracja uczestników

  • 09:30CET- INTRO

    • Marta Łukawska-Daruk,  Partner, CustomerMatters
    • Aleksandra Jagiełło-Bono,  Partner, CustomerMatters
  • 10:00CASE STUDY #7 PZU

    • Mirosław Mikłos,  Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, PZU
  • 11:00Przerwa kawowa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

  • 11:15CASE STUDY #8 mLeasing

    • Paweł Bielski,  Customer Experience Manager, mLeasing
  • 12:15CASE STUDY #9 Grupa EWL

    • Anna Karasińska,  Customer Experience Menagerka, Grupa EWL - Agencja zatrudnienia
  • 13:15Lunch

  • 14:15CASE STUDY #10 Echo Investment

    • Magdalena Teodorek,  Ekspert w obszarze Customer Experience i badań satysfakcji klienta, Echo Investment
  • 15:15CASE STUDY #11 x-kom

    • Daniel Śledź,  CX Manager, x-kom
  • 16:15Zakończenie drugiego dnia konferencji

Paweł Bielski

Paweł Bielski

Customer Experience Manager, mLeasing

Projektuję produkty i usługi w mLeasingu. Od ponad 7 lat dbam o to, aby procesy były proste i zrozumiałe dla klienta, a dostarczane produkty czy usługi wprost odpowiadały na jego potrzeby, budując pozytywne doświadczenia. Dzięki bogatemu doświadczeniu staram się łączyć techniki kreatywne z potrzebami biznesu. Angażuję się w wiele inicjatyw, w ramach których zamieniam problemy na wyzwania i wspieram w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań. Pomagam zespołom patrzeć na problem oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Jestem miłośnikiem design thinking i orędownikiem podejścia Human-centered Design i Customer Experience. Od 3 lat współpracuję z Fundacją KIDS. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w ramach wolontariatu kompetencyjnego z gronem ekspertów poprawiamy doświadczenia małych pacjentów i personelu w szpitalach pediatrycznych w Polsce. Jestem jednym z autorów Raportu „Dziecięcy Szpital Przyszłości”, który stał się podstawą do stworzenia strategii Fundacji. Obecnie wraz z zespołem wypracowujemy rozwiązanie, które poprawi doświadczenia i ułatwi dzieciom i rodzicom adaptację w szpitalnej rzeczywistości.

Zuzanna Chodyra

Zuzanna Chodyra

Dyrektorka ds. Transformacji Doświadczeń Klienta, Bankowość Korporacyjna i Biznesowa, Santander Bank Polska

26 lat doświadczeń zawodowych w dużych organizacjach (T-Mobile, Medicover, PLAY, Santander Bank Polska). Pełniła role menedżerskie w obszarach obsługi klienta, zarządzania jakością, zarządzania szkoleniami. Od 2012 roku specjalizuje się w zarządzaniu doświadczeniami klientów: była odpowiedzialna za stworzenie i rozwój strategicznego obszaru CEM w PLAY. Aktualnie w Santander Bank Polska, gdzie zajmuje się rozwojem podejścia Customer Experience w segmencie bankowości korporacyjnej. Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO), prelegentka na konferencjach o tematyce Customer Experience.

Piotr Gajnodzinow

Piotr Gajnodzinow

Head of CX monitoring, Bank Millennium

Od ponad 15 lat związany z obszarem pogłębiania wiedzy o Kliencie i wykorzystywania jej w praktyce. Odpowiedzialny za działy badawcze w Getin Banku oraz Eurobanku. Obecnie odpowiedzialny za monitoring CX w Banku Millennium. Promotor angażowania biznesu w analizę potrzeb klienta, polegające na wchodzenie w ‘jego buty’ oraz service design thinking. Fan wykorzystywania niestandardowych rozwiązań w przekazywaniu wiedzy o kliencie. Certyfikowany Net Promoter Associate (Satmetrix). Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Prywatnie: pilot wycieczek, entuzjasta Ameryki Południowej, wielbiciel skandynawskich kryminałów.

Aleksandra Jagiełło-Bono

Aleksandra Jagiełło-Bono

Partner, CustomerMatters

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku Klienta w relacjach z firmą i dokładnym diagnozowaniu Podróży Klienta (Customer Journey). Obserwator mechanizmów działania ludzi, badacz ich motywacji, fanka logiki i prostoty w procesach. Ma bogate doświadczenie w diagnozowaniu doświadczeń, analizowaniu zebranego głosu klienta, projektowaniu usprawnień i nowych rozwiązań. Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu Customer Experience w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, deweloperskiej czy handlu detalicznego. Doświadczony konsultant i trener w obszarze Customer-centricity, Employee i Customer Experience. Wcześniej związana z bankowością (1999-2014) w obszarach: sprzedaży oraz zarządzania wynagrodzeniami i benefitami. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej. Od 2015 roku prelegent na konferencjach poświęconych tematyce Customer Experience oraz wraz z Zespołem CustomerMatters także partner merytoryczny wydarzeń, m.in. CX Transformation (od 2016) organizowanego przez Puls Biznesu. Członek i współzałożyciel CX Influencers - platformy zrzeszającej profesjonalistów CX na polskim rynku.

Marta Kozicka-Trojan

Marta Kozicka-Trojan

Customer Knowledge Manager, Ikea Retail

Marta Kozicka-Trojan, Absolwentka wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz manager z ponad 12 letnim doświadczenie w międzynarodowych organizacjach oraz pasjonatka obsługi klienta. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami na rzecz budowania lepszych doświadczeń z oferowanych usług oraz zwiększania efektywności biznesowej. Obecnie pełni rolę Experiance Designe Managera w Ikea Retail wspierając budowę omnichannelowej rzeczywistości słuchając potrzeb i głosu klientów.

Marta Łukawska-Daruk

Marta Łukawska-Daruk

Partner, CustomerMatters

Ekspert customer experience. Jeden z pierwszych polskich Managerów Customer Experience. Założyciel CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku Klienta w relacjach z firmą i dokładnego diagnozowania Podróży Klienta (Customer Journey). Promotor „burzenia silosów funkcyjnych” w organizacjach i angażowania wszystkich funkcji do tworzenia wartości dla Klienta. Lubi dzielić się wiedzą podczas szkoleń i prelekcji, w szczególności uczyć „myślenia Klientem” i „dlaczego sprzedaż odbywa się w każdym punkcie styku”. Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu poprawy doświadczeń klientów (Customer Experience) w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej czy handlu detalicznego, zarówno w kanałach offline i online. Wcześniej związana z telekomunikacją i bankowością (1999-2012). Ukończyła wydział Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Od 2012 roku prelegent na konferencjach poświęconych tematyce Customer Experience oraz wraz z Zespołem CustomerMatters także partner merytoryczny wydarzeń, m.in. CX Transformation (od 2016) organizowanego przez Puls Biznesu. Członek i współzałożyciel CX Influencers - platformy zrzeszającej profesjonalistów CX na polskim rynku.

Beata Matusiak

Beata Matusiak

Head of Customer Care Centre of Excellence, Santander Bank Polska

Mirosław Mikłos

Mirosław Mikłos

Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, PZU

Doświadczony menadżer projektów z zakresu budowania lojalności klientów w oparciu o kulturę Customer Experience. W trakcie drogi zawodowej związany z obsługą klientów w branży finansowej, telkom, handlu oraz ubezpieczeniach. Zarządza i uczestniczy w strategicznych projektach jakościowych, koordynuje i dostosowuje kluczowe wskaźniki efektywności procesów. Prowadzi działania oparte na informacjach uzyskanych z badań satysfakcji klientów. Uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach dotyczących tematyki CX. Stworzył i prowadzi w mediach społecznościowych serwis poświęcony CEM. Jest członkiem CX Influencers – pierwszej polskie grupy profesjonalistów CX.

Małgorzata Otworowska-Kubiak

Małgorzata Otworowska-Kubiak

Head of Research w Centrum Kompetencyjnym Jakości, Santander Bank Polska

Doświadczony badacz i menadżer w zakresie CX. Od kilku lat związana z Santander Bank Polska. Wcześniej kilkanaście lat Project Manager w renomowanej agencji badawczej. Obecnie prowadzi Zespół Badań w Centrum Kompetencyjnym Jakości, współpracuje z innymi jednostkami CX w banku, czuwa nad realizacją badań w banku. Odpowiada za współpracę w tym zakresie z Grupą Santander. Ponadto obecnie koordynuje prace związane z Polityką Zarządzania CX w banku.

Anna Partas

Anna Partas

Dyrektor Operacyjny, Skarbnica Narodowa

Od ponad 15 lat odpowiada za procesy logistyczne wspierające dostarczanie produktów kolekcjonerskich do klientów. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i wdrażaniu nowych rozwiązań systemowych. Zdobyte umiejętności wykorzystuje w działaniach ukierunkowanych na poprawę jakości procesów klienckich oraz polepszanie ich doświadczeń. Od 2019 roku koordynuje inicjatywy związane z badaniem NPS.

Magdalena Teodorek

Magdalena Teodorek

Ekspert w obszarze Customer Experience i badań satysfakcji klienta, Echo Investment

Od 15 lat działa aktywnie na rzecz satysfakcji i budowania pozytywnych doświadczeń klientów. W swojej karierze zawodowej związana z takimi markami jak Orange czy UPC. Obecnie, w Echo Investment, odpowiedzialna za realizację działań mających na celu budowanie kultury firmy zorientowanej na klienta. Opracowała i wdrożyła proces cyklicznych badań satysfakcji klientów NPS. Lider projektu “chatbot dla resi” polegającego na wdrożeniu najbardziej zaawansowanego technologicznie chatbota na rynku, który w 2021 r. otrzymał wyróżnienie w ramach Digital Excellence Awards. Pracując w UPC opracowała i wdrożyła standardy obsługi technicznej, które z powodzeniem zostały zaimplementowane we wszystkich krajach CEE tego operatora.

Magdalena Suchanek

Magdalena Suchanek

Dyrektor Departamentu Jakości, Bank Millennium

Kieruje zespołami monitorowania CX, badań i doskonalenia CX, zarzadzania jakością obsługi sieci detalicznej oraz zespołem relacji z klientami i reklamacji. W pracy czerpie z wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu doświadczeniami klientów, komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, marketingiem, CSR i HR w instytucjach finansowych (Bank Millennium, eurobank, Santander Consumer Bank, Polskie Towarzystwo Finansowe, AIG Bank Polska). Z wykształcenia ekonometryczka, z zamiłowania humanistka. W latach 1999-2000 dziennikarka Gazety Wyborczej. Absolwentka ekonometrii menedżerskiej wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego oraz programu Leadership and Business INSEAD Business School.

Daniel Śledź

Daniel Śledź

CX Manager, x-kom

Od 7 lat związany z x-komem – jednym z największych Polskich e-commerce, który sprzedaje elektronikę użytkową. Karierę zaczynał jako doradca klienta i specjalista w dziale suportu. Od 5 lat wspomaga realizację strategii Customer Experience całej grupy x-kom. Entuzjasta upraszczania procesów, filozofii Kaizen i szukania nieszablonowych rozwiązań. Miłośnik prostego języka.

Anna Karasińska

Anna Karasińska

Customer Experience Menagerka, Grupa EWL - Agencja zatrudnienia

Socjolożka, od 17 lat związana z branżą badawczą w obszarze badań społecznych i tematyce finansowej oraz w projektowaniu i wdrażaniu standardów współpracy z Klientami. W 2020 została Laureatką nagrody European Customer Centricity Winner w kategorii Customer Experience Professionals współtworząc i prowadząc międzynarodowy zespół Grupy IPF. Zadaniem teamu było wypracowanie procesów koncentrujących się na doświadczeniach klienta oraz umieszczeniu jego potrzeb w centrum wszystkich działań organizacji. ECCA to jedno z największych wydarzeń związanych z wymianą wiedzy na temat Customer Experience w Europie, przyciągając rokrocznie profesjonalistów z ponad 30 krajów. Od kilku lat prowadzi projekty mające na celu podnoszenia jakości relacji z Klientem i kreowaniu kultury biznesowej zorientowanej na Klienta, specjalizuje się w „markach trudnych”. Obecnie swoje doświadczenie wykorzystuje w firmie East West Link EWL, która jest pionierem podejścia customercentrycznego w branży HR na rynkach wschodnich. Uczestniczka wielu konferencji branżowych, projektuje i prowadzi szkolenia z Design Thinking w obszarach związanych z Customer Experience. Absolwentka doktoranckich studiów na Uniwersytecie Warszawskim w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych. Współpracowała m.in. z instytucjami NCBiR, Human Resources Development Center, PwC, Provident. Pasjonatka niekonwencjonalnego podejścia do obszaru CX i mierzenia (pozornie) niemierzalnego.

Justyna Mościcka - Wieczorek

Justyna Mościcka - Wieczorek

Z-ca Dyrektora Departamentu NPS, Departament NPS, Pion Doświadczeń Pacjenta, Lux Med

Prelegent

Agata Rzeszótko

, Answear.com

Piotr Sadowski

Piotr Sadowski

Chief Evangelist, Webankieta

Ojciec platform Webankieta.pl i Ankietka.pl. NPS2 Certified proffesional by Satmetrix. Wyznaje zasadę, że trzeba spytać aby poznać odpowiedzi. Przygodę z Internetem i badaniami rozpoczął w Gemiusie w 2008 roku. Od 2006 tworzy narzędzia do słuchania głosu klienta i pracownika, z którego korzystają największe banki, ubezpieczyciele, wydawcy a nawet Skarb Państwa. Publikuję i doradzam klientom w temacie realizacji internetowych badań satysfakcji klientów i pracowników. Inicjator, twórca i członek grupy CX Influencers, zrzeszających praktyków i ekspertów w dziedzinie Customer Experience w Polsce.

CustomerMatters

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

VII Customer Experience Transformation

Wstęp bezpłatny

VII Customer Experience Transformation

Wstęp bezpłatny

VII Customer Experience Transformation

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

VII Customer Experience Transformation

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •   ‑ 
  •  Warszawa