„Posłuchaj klientów, aby odkryć ich prawdziwe potrzeby. Tylko wtedy możesz znaleźć sposób na rozwiązanie ich problemów lub spełnienie ich oczekiwań. Wylecz przyczynę, a nie tylko objawy”.
– Ginger Conlon, Thought Leadership Director and Customer Experience Advocate, Genesys
Przed nami 7. edycja konferencji Customer Experience Transformation.
12-13 grudnia 2022 r. zapraszamy do hotelu Crowne Plaza Warsaw po ogromną dawkę wiedzy i inspiracji!
Od marca 2020 roku żyjemy i pracujemy w ciągle zmieniających się warunkach. VUCA, czyli zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność stały się stałymi elementami codzienności, a nie jedynie przepowiadaną przyszłością. Już w zeszłym roku obserwowaliśmy rosnącą potrzebę firm, by poznać klienta i jego perspektywę. Ten trend utrzymuje się nadal – firmy diagnozują doświadczenia swoich klientów i pracowników oraz mapują ich podróże. Podejście Customer Experience oferuje jeszcze jedno narzędzie wspierające firmy w poznawaniu klientów: Program Głosu Klienta, czyli ang. Voice of Customer Program. Program, który oznacza stałe bądź cykliczne analizowanie głosu klienta (głównie niezamówionego) i wdrażanie usprawnień na tej podstawie.
Podczas 7. edycji Customer Experience Transformation, tak jak rok wcześniej, każdy dzień konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi.
Zapraszamy na 2 dni pełne opowieści i inspiracji CX Menedżerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami:
Dzień 1: Wykorzystanie głosu klienta - pomiar doświadczeń, analiza jakościowa głosu klienta i pętla usprawnień
- Co i jak mierzymy?
- Jak pracujemy w firmie z komentarzami klientów z badań i analizą głosu klienta (np. maile, reklamacje, odsłuchy, posty w social media)?
- Jak angażujemy inne działy do pracy z jakościowym głosem klienta?
- Jak wdrożyliśmy i zarządzamy pracą nad usprawnieniami w ramach VOC Improvement Closed Loop (zamkniętej pętli usprawnień na bazie głosu klienta)?
- Jak weryfikujemy osiągnięcie celów po wdrożeniu zmiany?
- Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?
Dzień 2: CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i budowanie kompetencji CX w organizacji
- Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków?
- Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
- Jak mierzymy poziom doświadczeń i jak angażujemy organizację do pracy z wynikami?
- Jak prezentujemy dane związane z CX?
- Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?
- Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień (co spowalnia transformację CX)?
Już 7. rok z rzędu robimy wszystko, aby stworzyć merytoryczną konferencję, pełną inspiracji i przykładów konkretnych rozwiązań.
Dlatego ponownie zaprosiliśmy CX Managerów, którzy w swoich godzinnych prelekcjach podzielą się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies wprost z „życia firm”.
Zapraszamy!
Zespół Puls Biznesu Konferencje
Zespół CustomerMatters
#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies
#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów, okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami.






























