VII Customer Experience Transformation

VII Customer Experience Transformation

1795 zł netto do 29 lipca

2095 zł netto do 21 października

2595 zł netto do 13 grudnia

Cena Early Birds!

Cel

Save the date - tylko do końca lipca specjalna cena!

Szczegółowy program wraz z nazwiskami prelegentów podamy wkrótce!


Przed nami 7. edycja konferencji Customer Experience Transformation, jednej z najważniejszych konferencji dla branży CX w Polsce.

12-13 grudnia 2022 r. zapraszamy do hotelu Crowne Plaza Warsaw po ogromną dawkę wiedzy i inspiracji!

Jak co roku, przyświeca nam idea stworzenia wysoko merytorycznej konferencji pełnej inspiracji i konkretnych rozwiązań. We współpracy z CustomerMatters podejmujemy trud zaproszenia CX Managerów, którzy w godzinnych prelekcjach, będą chcieli podzielić się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies z “życia firm”. 

Dlatego w tym roku zapraszamy Was na dwa dni pełne opowieści i inspiracji CX Managerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami.


#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów, okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami.

Program

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM WKRÓTCE

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Crowne Plaza Warsaw - The HUB

Rondo Daszyńskiego 2
Warszawa

1795 zł netto do 29 lipca

Zarejestruj się