VIII Customer Experience Transformation
Obsługa klientaWarszawaKonferencja
 ‑ 
THE WESTIN WARSAW
 ‑ 
VIII Customer Experience Transformation
VIII Customer Experience Transformation

Wstęp bezpłatny

"Nie możemy zarządzać tym, czego nie mierzymy ani poprawiać tego, czego nie liczymy"

– Bob Hayes


12-13 grudnia 2023 r. zapraszamy do udziału w 8. edycji konferencji Customer Experience Transformation!

Nasza wiedza i rozumienie podejścia customer experience i jego wpływu na biznes stale się rozwija. Wyszliśmy z czasu „niemowlęctwa”, gdzie najważniejszym działaniem było zapoznać organizację z „klientem i jego emocjonalną stroną”. Dziś nie tylko budujemy i realizujemy strategie i polityki CX, ale także coraz lepiej rozumiemy, że aby odpowiadać na potrzeby klientów i budować odpowiednie ich doświadczenia musimy inwestować. To wiąże się z dwoma niezwykle ważnymi działaniami w obszarze customer experience:

  • stałym rozwoju proklienckich kompetencji wśród pracowników (np. umiejętności słuchania głosu klienta i wdrażania zmian na bazie wniosków)
  • rozwojem umiejętności liczenia opłacalności inwestycji w dobre doświadczenia, które pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.

Podczas 8. edycji Customer Experience Transformation, tak jak rok i 2 lata wcześniej, każdy dzień konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi. Zapraszamy na 2 dni pełne opowieści i inspiracji CX Menedżerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami: 


Dzień 1: CX Governance, czyli od czego zaczęliśmy i gdzie jesteśmy dzisiaj z zarządzaniem CX w organizacji:

  • Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków, komu podlega CX Governance?
  • Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
  • Jak mierzymy poziom doświadczeń i jak angażujemy organizacją do pracy z wynikami?
  • Jak prezentujemy dane związane z cx?
  • Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień (co spowalnia transformację CX)?

Dzień 2: Opłacalność inwestycji w CX, czyli jak liczyć i pokazywać wpływ inicjatyw CX na finanse i efektywność operacyjną

  • Kiedy zauważyliśmy potrzebę liczenia opłacalności inwestycji w CX?
  • Jakie inicjatywy CX wymagają w naszej organizacji wyliczenia opłacalności? 
  • Od czego zaczęliśmy wyliczanie opłacalności inicjatyw CX?  
  • Z jakich danych korzystamy i z jakimi jednostkami w organizacji współpracujemy w tym zakresie?
  • Co umiemy wyliczać? Co chcielibyśmy liczyć, a jeszcze nie możemy? (sukcesy i porażki)
  • Jak i komu komunikujemy efekty wdrożonych inicjatyw?



Już 8. rok z rzędu robimy wszystko, aby stworzyć merytoryczną konferencję, pełną inspiracji i przykładów konkretnych rozwiązań. Dlatego ponownie zaprosiliśmy CX Managerów, którzy w swoich godzinnych prelekcjach podzielą się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies wprost z „życia firm”

Zapraszamy!

Zespół Puls Biznesu Konferencje

Zespół CustomerMatters


VIII Customer Experience Transformation to:

#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów, okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami.

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

CustomerMatters

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

    CX Governance, czyli od czego zaczęliśmy i gdzie jesteśmy dzisiaj z zarządzaniem CX w organizacji. MODERATOR 1 DNIA KONFERENCJI Marta Łukawska-Daruk, Partner, CustomerMatters

  • 08:30Rejestracja uczestników

  • 09:25Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • ,  Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:30Customer Experience Transformation (CET 2023) – INTRO #1

    • Marta Łukawska-Daruk,  Partner, CustomerMatters
    • Aleksandra Jagiełło-Bono,  Partner, CustomerMatters
  • 09:45CASE STUDY #1 KRUK S.A.

    • Małgorzata Krokoszyńska,  Kierowniczka Departamentu Strategii Marki i Rozwoju produktów, KRUK S.A.
    • Tomasz Gaździk,  Kierownik Działu Badań i Rozwoju Produktów, KRUK S.A.
  • 10:45CASE STUDY #2 Centrum Medyczne CMP

    • Katarzyna Chojczak,  Kierownik Działu Customer Experience, Centrum Medyczne CMP
  • 11:45Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

  • 12:10CASE STUDY #3 Ministerstwo Finansów

    • Waldemar Kupiec,  CX team manager, Ministerstwo Finansów
    • Luiza Czaja-Linczewska,  ekspertka w zespole CX, Ministerstwo Finansów
  • 13:10CASE STUDY #4 XTRF Translation Management Systems

    • Oskar Malina,  Customer Experience Director, XTRF Translation Management Systems
  • 14:10Przerwa na lunch

  • 15:10CASE STUDY #5 Bank Gospodarstwa Krajowego

    • Izabela Mościcka,  dyrektorka departamentu zarządzania doświadczeniami klienta, Bank Gospodarstwa Krajowego
    • Tomasz Mielniczuk,  dyrektor biura doświadczeń klienta, Bank Gospodarstwa Krajowego
  • 16:10CASE STUDY #6

    • Dominik Olejko,  Regional Customer Insights & Engagement Manager Eastern Europe, H&M
  • 17:10Zakończenie pierwszego dnia konferencji

    Opłacalność inwestycji w CX, czyli jak liczyć i pokazywać wpływ inicjatyw CX na finanse i efektywność operacyjną. MODERATOR 2 DNIA KONFERENCJI Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner, CustomerMatters

  • 09:00Rejestracja uczestników

  • 09:30Customer Experience Transformation (CET 2023) – INTRO #2

    • Marta Łukawska-Daruk,  Partner, CustomerMatters
    • Aleksandra Jagiełło-Bono,  Partner, CustomerMatters
  • 09:45KEYNOTE SPEECH - FORRESTER*

    • Aashish Sharma,  Principal Consultant, CX Strategy EMEA, Forrester

    *Wystąpienie w języku angielskim.

  • 10:30CASE STUDY #7 GASPOL

    • Rafał Kasprzyk,  Kierownik ds. Doświadczeń Klienta i Innowacji, GASPOL S.A.
  • 11:30Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

  • 12:00CASE STUDY #8 EWL Group

    • Anna Karasińska,  Customer Experience ManagerCustomer Experience Manager, EWL Group
  • 13:00CASE STUDY #9 Black Red White

    • Marcin Charkiewicz,  Director Customer Experience, Black Red White
  • 14:00Przerwa na lunch

  • 15:00CASE STUDY #10 PKO BP

    • Jarosław Olbromski,  Dyrektor Biura Doświadczeń i Opinii Klienta, PKO Bank Polski
    • Michał Stulgis,  Kierownik Zespołu Doświadczeń i Strategii Cenowych Klienta, PKO Bank Polski
  • 16:00Zakończenie drugiego dnia konferencji

Marcin Charkiewicz

Marcin Charkiewicz

Director Customer Experience, Black Red White

Katarzyna Chojczak

Katarzyna Chojczak

Kierownik Działu Customer Experience, Centrum Medyczne CMP

Luiza Czaja-Linczewska

Luiza Czaja-Linczewska

ekspertka w zespole CX, Ministerstwo Finansów

W trybie praca: lubię tę robotę w CX J to najlepsze miejsce do pracy w każdej organizacji, bez względu na to czy jest to korporacja czy administracja państwowa. Od kilkunastu buduję swoje doświadczenie w tym segmencie. Zaczynałam w branży telekomunikacyjnej, następnie przeszłam do bankowej. Jeśli chodzi o standardy jakości obsługi klienta to obydwie te branże od lat są benchmarkiem na rynku dla wielu organizacji. Od kilku lat jestem również trenerką biznesu, przygotowuję scenariusze szkoleń i prowadzę warsztaty oraz webinary dla pracowników. Piszę standardy i materiały edukacyjne. Zajmuję się również publikacją artykułów z zakresu jakości obsługi klienta i zarządzania CX w organizacji. Jestem konsultantką prostego języka i zachęcam wszystkich do relacyjnej i otwartej komunikacji. W trybie dom: odpoczywam z książką na tarasie, z kotami na kolanach. Lubię czerwone wino i dobre jedzenie J lubię również zwiedzać i poznawać inne kultury, pływać z maską i oglądać podwodne życie. Największe wrażenie zrobiła na mnie ławica sardynek!

Tomasz Gaździk

Tomasz Gaździk

Kierownik Działu Badań i Rozwoju Produktów, KRUK S.A.

Kieruję działem badań i rozwoju produktów w KRUK S.A, w którym odpowiadam za realizację strategii doświadczeń klienta. W pracy tworzę sprzyjające warunki dla insightów konsumenckich, aby przekształcały się w przyjazne rozwiązania dla grup docelowych KRUKa. Eksperci z obszaru doświadczeń klienta są najbliżej wiedzy o potrzebach naszych klientów, dlatego w ramach CX dbam o rozwój narzędzi służących nie tylko do zbierania informacji i feedbacku, ale także do zwinnego tworzenia, makietowania i testowania modeli prototypowych. Promuję metodyki Agile w zespołach badawczych i produktowych. Na konferencjach uwielbiam atmosferę dyskusji, która rodzi się w przerwach między panelami, dlatego serdecznie zapraszam do rozmowy.

Aleksandra Jagiełło-Bono

Aleksandra Jagiełło-Bono

Partner, CustomerMatters

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku Klienta w relacjach z firmą i dokładnym diagnozowaniu Podróży Klienta (Customer Journey). Obserwator mechanizmów działania ludzi, badacz ich motywacji, fanka logiki i prostoty w procesach. Ma bogate doświadczenie w diagnozowaniu doświadczeń, analizowaniu zebranego głosu klienta, projektowaniu usprawnień i nowych rozwiązań.

Anna Karasińska

Anna Karasińska

Customer Experience ManagerCustomer Experience Manager, EWL Group

Udowodnij, że mnie kochasz- czyli jak zdefiniować i zmierzyć rzeczy niemierzlane? Opisuję miłość klienta do marki oraz produktu i pokazuję te relację w liczbach. Jestem socjolożką, od 18 lat związaną z branżą badawczą w obszarze badań społecznych i tematyce finansowej oraz w projektowaniu i wdrażaniu standardów współpracy z Klientami. W 2020 zostałam Laureatką nagrody European Customer Centricity Winner w kategorii Customer Experience Professionals współtworząc i prowadząc międzynarodowy zespół Grupy IPF. Od kilku lat prowadzę projekty mające na celu podnoszenia jakości relacji z Klientem i kreowaniu kultury biznesowej zorientowanej na Klienta, specjalizuje się w „markach trudnych”. Obecnie swoje doświadczenie wykorzystuje w firmie East West Link EWL, która jest pionierem podejścia customercentrycznego w branży HR na rynkach wschodnich. Lubię myśleć, że budując strategie i działania CXowe, nie tylko zarabiam dla firm, ale też sprawiam, że świat staje się odrobinę milszym miejscem. ⁠

Rafał Kasprzyk

Rafał Kasprzyk

Kierownik ds. Doświadczeń Klienta i Innowacji, GASPOL S.A.

Ekspert z obszaru CX, badań i procesów klienckich oraz innowacji. Doświadczenie zdobywał w sektorach: bankowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym, pracując na stanowiskach managerskich w eurobanku, Credit Agricole Bank Polska oraz Orange Polska. Od 2021 r. kieruje obszarem CX i innowacji w Gaspolu, części holenderskiej spółki SHV Energy.

Małgorzata Krokoszyńska

Małgorzata Krokoszyńska

Kierowniczka Departamentu Strategii Marki i Rozwoju produktów, KRUK S.A.

Już od 20 lat jest związana z KRUKiem – przecierała szlaki w branży windykacyjnej jako pierwsza CX Manager w Polsce! W roli liderki transformacji niezłomnie mierzyła się z wyzwaniem zbudowania proklienckiej strategii działania. Na co dzień zarządza działaniami marketingu operacyjnego i zespołu CX, czuwa też nad badaniami i rozwojem produktów. Dba o projektowanie komunikacji procesowej spójnej we wszystkich kanałach. Propaguje wiele rozwojowych inicjatyw, w tym wykorzystanie w biznesie ekonomii behawioralnej. Niezmiennie stoi na straży ludzi - za cel obrała sobie dostrzeganie i rozwijanie ich potencjału. Kluczowym narzędziem współpracy w zespole jest dla niej docenianie zaangażowania – to największa moc, którą można dać człowiekowi. Prywatnie wielbicielka małych gestów, podróży i ekscytowania się życiem.

Waldemar Kupiec

Waldemar Kupiec

CX team manager, Ministerstwo Finansów

Ludziolub i pasjonat pszczół. Z zamiłowania ornitolog, entomolog i dendrolog. Nie lubi jak o ludziach mówi się bezosobowo, dlatego z trudem przychodzi mu akceptacja takich związków frazeologicznych jak Human Resources czy też nawet spolszczona wersja Zasoby Ludzkie. Niepoprawny ideolog - wierzy, że CX może zmieniać świat na lepsze. Pierwszy raz z zarządzaniem doświadczeniami klientów miał kontakt pod koniec lat dziewięćdziesiątych poprzedniego stulecia w międzynarodowej agencji badawczej Synovate. Jako Client Service Manager w Europie Środkowej był odpowiedzialny w agencji za współpracę w Walker Information – światowego lidera w zakresie Experience Management (XM).

Marta Łukawska-Daruk

Marta Łukawska-Daruk

Partner, CustomerMatters

Ekspert customer experience. Jeden z pierwszych polskich Managerów Customer Experience. Założyciel CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku Klienta w relacjach z firmą i dokładnego diagnozowania Podróży Klienta (Customer Journey). Promotor „burzenia silosów funkcyjnych” w organizacjach i angażowania wszystkich funkcji do tworzenia wartości dla Klienta. Lubi dzielić się wiedzą podczas szkoleń i prelekcji, w szczególności uczyć „myślenia Klientem” i „dlaczego sprzedaż odbywa się w każdym punkcie styku”.

Oskar Malina

Oskar Malina

Customer Experience Director, XTRF Translation Management Systems

Customer Experience Director z ponad 10 letnim doświadczeniem w relacjach B2C oraz B2B. W swojej pracy koncentruje się głównie na rozumieniu perspektywy klientów, dbaniu o przejrzystość i kompleksowość komunikacji. Wspiera organizację w budowaniu jasnej i przyjaznej podróży klienta, prowadzącej do realizacji celów biznesowych. Zwolennik zadawania pytań, otwartego podejścia oraz szukania rozwiązań.

Tomasz Mielniczuk

Tomasz Mielniczuk

dyrektor biura doświadczeń klienta, Bank Gospodarstwa Krajowego

Związany z bankowością od 15 lat gdzie zajmował wile stanowisk menedżerskich. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w polskich jak i międzynarodowych korporacjach. Specjalizuje się w zarządzaniu jednostkami biznesowymi, produktami oraz doświadczeniami klienta. Aktualnie odpowiada za wdrażanie strategii CX oraz rozwój contact center. Bogate doświadczenie poparte jest edukacją w kierunku Master of Business Administration R.H. Smith School of Business oraz Customer Experience Management na WSB. Jest praktykiem wykorzystującym metodyki zarządzania projektami i procesami (certyfikaty Prince2, Agile).

Izabela Mościcka

Izabela Mościcka

dyrektorka departamentu zarządzania doświadczeniami klienta, Bank Gospodarstwa Krajowego

Menedżerka z ponad 25-letnim doświadczeniem, w większości w sektorze bankowym. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej, kryzysowej, marketingowej, a od kilku lat także w CX. Zarządza obszarem CX, contact center, CRM i obsługą reklamacji. Wypracowuje i wdraża standardy jakości w zdalnych kanałach obsługi. Propaguje w banku prosty język i poprawność językową. Przez wiele lat wykładała na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego. Odznaczona przez Związek Banków Polskich medalem im. M. Kopernika za szczególne zasługi w budowie i rozwoju sektora bankowego. Fanka psychologii i ekonomii behawioralnej.

Jarosław Olbromski

Jarosław Olbromski

Dyrektor Biura Doświadczeń i Opinii Klienta, PKO Bank Polski

Z polskim sektorem finansowym związany jestem od 20 lat. W tym czasie przeszedłem przez wiele obszarów bankowości – marketing, wsparcie sprzedaży, pracę przy kreacji produktów i aplikacji – po to by od 5 lat podjąć się jednego z największych wyzwań w karierze: budowy, wdrażania i propagowania obszaru Customer Experience w największym polskim banku. Od tego czasu aktywnie działam by szerzyć kulturę opartą na klientocentryczności w banku, który ma wpływ na 11 milionów naszych klientów detalicznych. Budujemy tę kulturę m.in. poprzez wprowadzenie modelu pracy opartego na Customer Journeys, realizację całego programu badań wspierających pracę jednostek biznesowych oraz poprzez analizę i monitoring kluczowych wskaźników mających wpływ na doświadczenia klientów. W mojej pracy kieruję się prostym pytaniem: „a co na to klient”? Prywatnie zawsze chętnie porozmawiam o nowych technologiach i elektromobilności.

Dominik Olejko

Dominik Olejko

Regional Customer Insights & Engagement Manager Eastern Europe, H&M

Ekspert ds. handlu detalicznego z 15-letnim doświadczeniem w Sprzedaży Wielokanałowej, Doświadczeń Zakupowych, Lojalności. W jako lider jest wielkim fanem dostarczania wyników biznesowych poprzez rozwój ludzi, nigdy odwrotnie. Swoje doświadczenie zbierałem Decathlonie, w IKEA (Sprzedaż, Rozwój Produktu, CX, Omnichannel). Teraz w H&M, dział marketingu, jako regionalny szef działu Badań i Zaangażowania klientów w Europie Wschodniej (ok 19 rynków, 500 sklepów). Jako projekt pasja przez kilka lat pracowałem jako tajemniczy klient. Zatem „moje branże” to Sport, Wyposażenie wnętrz i teraz Moda. Od lat interesuję się innowacjami w handlu i życiu codziennym. Szczególnie interesuje mnie połączenie starych i nowych realiów marketingowych w dobie AR/VR, AI, Web3. I ich zastosowania w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów. Mówię na siebie realistyczny futurysta. Na LinkedIn, gdzie dzielę swoją perspektywą na temat CX, Lojalności & Budowania Marki. Po godzinach mąż i tata dwójki synów, keynote speaker, panelista, gość podcastów.

Aashish Sharma

Aashish Sharma

Principal Consultant, CX Strategy EMEA, Forrester

Aashish is a principal consultant for Forrester’s Asia Pacific digital and customer experience practice. He has more than 14 years of experience in international management consulting in both mature and emerging markets. He has successfully delivered both large and small consulting projects in digital strategy, CX transformation, and customer journey mapping thanks to his deep skills in program and stakeholder management, digital solutioning, and implementation. Aashish joined Forrester in 2017; he previously advised clients at varying levels of the business across financial services, retail and the public sector of PwC London. He also worked with Cognizant Business Consulting, UK to strategize, design, and deliver the right customer experience to unlock sustainable revenue growth through digital services.

Michał Stulgis

Michał Stulgis

Kierownik Zespołu Doświadczeń i Strategii Cenowych Klienta, PKO Bank Polski

Michał odpowiada za strategię zarządzania i wizję strategiczną CX w największym banku w Polsce. Tworzył od podstaw funkcję CX w PKO Banku Polskim. Ekspert w zakresie pricingu, negocjacji międzynarodowych, ekonomii behawioralnej, strategii rozwoju produktów, zarządzania procesami i restrukturyzacji.

CustomerMatters

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

VIII Customer Experience Transformation

Wstęp bezpłatny

VIII Customer Experience Transformation

Wstęp bezpłatny

VIII Customer Experience Transformation

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

VIII Customer Experience Transformation

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •   ‑ 
  •  Warszawa