"Nie możemy zarządzać tym, czego nie mierzymy ani poprawiać tego, czego nie liczymy"
– Bob Hayes
12-13 grudnia 2023 r. zapraszamy do udziału w 8. edycji konferencji Customer Experience Transformation!
Nasza wiedza i rozumienie podejścia customer experience i jego wpływu na biznes stale się rozwija. Wyszliśmy z czasu „niemowlęctwa”, gdzie najważniejszym działaniem było zapoznać organizację z „klientem i jego emocjonalną stroną”. Dziś nie tylko budujemy i realizujemy strategie i polityki CX, ale także coraz lepiej rozumiemy, że aby odpowiadać na potrzeby klientów i budować odpowiednie ich doświadczenia musimy inwestować. To wiąże się z dwoma niezwykle ważnymi działaniami w obszarze customer experience:
- stałym rozwoju proklienckich kompetencji wśród pracowników (np. umiejętności słuchania głosu klienta i wdrażania zmian na bazie wniosków)
- rozwojem umiejętności liczenia opłacalności inwestycji w dobre doświadczenia, które pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.
Podczas 8. edycji Customer Experience Transformation, tak jak rok i 2 lata wcześniej, każdy dzień konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi. Zapraszamy na 2 dni pełne opowieści i inspiracji CX Menedżerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami:
Dzień 1: CX Governance, czyli od czego zaczęliśmy i gdzie jesteśmy dzisiaj z zarządzaniem CX w organizacji:
- Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków, komu podlega CX Governance?
- Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
- Jak mierzymy poziom doświadczeń i jak angażujemy organizacją do pracy z wynikami?
- Jak prezentujemy dane związane z cx?
- Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?
- Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień (co spowalnia transformację CX)?
Dzień 2: Opłacalność inwestycji w CX, czyli jak liczyć i pokazywać wpływ inicjatyw CX na finanse i efektywność operacyjną
- Kiedy zauważyliśmy potrzebę liczenia opłacalności inwestycji w CX?
- Jakie inicjatywy CX wymagają w naszej organizacji wyliczenia opłacalności?
- Od czego zaczęliśmy wyliczanie opłacalności inicjatyw CX?
- Z jakich danych korzystamy i z jakimi jednostkami w organizacji współpracujemy w tym zakresie?
- Co umiemy wyliczać? Co chcielibyśmy liczyć, a jeszcze nie możemy? (sukcesy i porażki)
- Jak i komu komunikujemy efekty wdrożonych inicjatyw?
Już 8. rok z rzędu robimy wszystko, aby stworzyć merytoryczną konferencję, pełną inspiracji i przykładów konkretnych rozwiązań. Dlatego ponownie zaprosiliśmy CX Managerów, którzy w swoich godzinnych prelekcjach podzielą się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies wprost z „życia firm”
Zapraszamy!
Zespół Puls Biznesu Konferencje
Zespół CustomerMatters
VIII Customer Experience Transformation to:
#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies
#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów, okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami.































