Writing MasterClass
MarketingOnlineKonferencja
Writing MasterClass
Copywriting * Webwriting * Storytelling

Wstęp bezpłatny

Copywriting, webwriting, storytelling – to jedyne na rynku wydarzenie online poświęcone w całości pisaniu tekstów, które przyciągną Twoich odbiorców. Teksty, które są bardziej efektywne, broszury, za pomocą których zyskujesz klientów, historie promujące Twoją markę na rynku. Szczególnie teraz umiejętność pisania i wyróżnienia się swoim tekstem jest niezbędna i zapewnia sukces Twojej firmie! W jednym miejscu zdobędziesz kompleksową wiedzę z najważniejszych w pisaniu obszarów.


Weź udział w konferencji „Writing MasterClass” i zobacz, jak łatwe i przyjemne może być pisanie. By zostać mistrzem pióra potrzebujesz poznać 3 najważniejsze obszary pisania:

1 krok copywriting

  • Zdobędziesz wiedzę, w jaki sposób tworzyć teksty przykuwające uwagę Twoich klientów
  • Nauczysz się za pomocą słowa wywoływać emocje u odbiorcy
  • Poznasz narzędzia niezbędne do skutecznego pisania tekstów


2 krok webwriting

  • Zdobędziesz umiejętność pisania wciągających historii w sieci
  • Poznasz techniki, które przyciągną Twoich odbiorców online
  • Dowiesz się, co komunikować o firmie w sieci


3 krok storytelling

  • Dowiesz się, jak za pomocą historii skuteczniej komunikować się z innymi i efektywniej sprzedawać
  • Zdobędziesz wiedzę, skąd brać inspiracje do pisania historii i sprawić, by inni chcieli je czytać
  • Nauczysz się tworzyć opowieści, za pomocą których skutecznie przykujesz uwagę odbiorców


I wzrost efektywności Twoich tekstów jest gwarantowany!


Całość prowadzona przez znakomitych, certyfikowanych trenerów, którzy podzielą się swoją wiedzą i udzielą unikatowych wskazówek: Katarzyna Wiekiera, Adam Zadrożny, Dariusz Puzyrkiewicz.


Jeśli odpowiadasz za marketing, zarządzasz swoją firmą, sprzedajesz produkt, promujesz dane przedsięwzięcie lub chcesz się nauczyć efektywnie pisać, nie może zabraknąć Cię na wydarzeniu, dołącz do konferencji online „Writing MasterClass” już dziś!

Partnerzy:

Patron Medialny

Medialna PerspektywaPortal MedialnyPROTOIMM

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Przywitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji

  • 09:05Copywriting: 3 filary sprzedaży tekstem - jakich słów używać, by klienci chcieli kupować?

    • Dariusz Puzyrkiewicz,  Copywriter
    • Dlaczego musisz pisać odwrotnie, niż uczą dziennikarzy. (Pani od polskiego dostałaby zawału, gdyby to zobaczyła)
    • Pierwotny rodzaj informacji, na które wrażliwy jest każdy człowiek. Wywołuje instynktowne reakcje u klientów, bo nie można temu się oprzeć!
    • Jak podawać informacje o produktach i usługach, by klient chciał ich ciągle więcej?
    • Jakie jedno zdanie (w formie pytania) wywołuje silne napięcie u czytelnika i podtrzymuje jego uwagę do samego końca tekstu?
    • Poznasz 10 struktur tekstu nakręcających zainteresowanie czytelnika
    • Jakie 3 emocje łączą najchętniej udostępniane memy, filmy i najskuteczniejsze teksty sprzedażowe?
    • 2 rzeczy, które musisz usunąć z każdego tekstu, by klient chciał go przeczytać w całości
    • Ciekawy rodzaj czasowników, które natychmiast budzą pozytywne emocje i zachęcają do zakupu
    • Co napisać, by klientowi utrudnić odkładanie zakupu na później?
  • 11:05Przerwa

  • 11:15Webwriting: Jak tworzyć atrakcyjne i skuteczne treści w internecie, przy braku czasu i pomysłów?

    • Katarzyna Wiekiera,  Copywriterka, właścicielka marki Złoty Kot Copywriting

    Dwugodzinny warsztat, z którego wyjdziesz z wiedzą, jak konstruować każdy przekaz w sieci (artykuł, post, opis produktu) oraz zarysem swojego nowego planu komunikacji.


    Masterclass dla przedsiębiorców, którzy sami tworzą swoje treści (artykuły blogowe, newslettery, landing pages, wpisy social media) oraz dla początkujących copywriterów. Spotkanie poprowadzi doświadczona copywriterka, która podzieli się swoim know-how z pracy dla małych i średnich polskich przedsiębiorstw. 


    Dowiesz się:

    • Jakie są podstawowe zasady tworzenie perswazyjnych komunikatów w sieci?
    • Czym pisanie do użytkowników internetu różni się od innych kanałów?
    • Jak nawiązać relacje z odbiorcą naszych treści? 
    • Co komunikować o firmie w sieci? Jak często? Jakiej długości copy pisać?
    • Jak dzielić się wiedzą o produktach i usługach?
  • 13:15Lunch

  • 13:45Storytelling dla menedżerów, sprzedawców i twórców online. Jak za pomocą historii lepiej komunikować się z innymi, skuteczniej sprzedawać i inspirować innych?

    • Adam Zadrożny,  Certyfikowany trener biznesu i psycholog
    • Skąd brać fajne historie?
    • Struktura dobrej historii – jak ją ułożyć, aby ludzie chcieli ich słuchać?
    • Jak opowiadać i jak pisać historie, aby skutecznie przykuć uwagę odbiorców?
    • Historie, które inspirują i sprzedają – typy historii, które warto mieć pod ręką
    • Głos w trakcie opowiadania – praktyczne sposoby na zwiększanie atrakcyjności historii


    Uczestnicy konferencji otrzymują dodatkowo:

    • Po konferencji każdy uczestnik ma do dyspozycji 15 minutową sesję z prowadzącym, podczas której może opowiedzieć swoją historię i dostać od prowadzęcego informację zwrotną
    • Checklistę w PDF, zawierającą krok po kroku, co robić, aby przygotować świetną historię
  • 15:45Zakończenie konferencji

Dariusz Puzyrkiewicz

Dariusz Puzyrkiewicz

Copywriter

Copywriter od słów do sprzedaży. Od 2006 roku pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego blogu o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Szkolił pracowników takich firm, jak Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Sprytnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera Biblia Copywritingu i współautor Biblii E-biznesu 2. Nowy Testament. Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.

Katarzyna Wiekiera

Katarzyna Wiekiera

Copywriterka, właścicielka marki Złoty Kot Copywriting

Tworzy treści dla firm z sektora MŚP, które oddają to, co najlepsze w biznesie, są spójne z marką, pomagają się wyróżnić i przyciągnąć klientów. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Zajmuje się zawodowym pisaniem od 2011 r. Przed założeniem własnej marki, pracowała jako dziennikarka dla TVP oraz copywriterka dla Harvard Business Review Polska.

Adam Zadrożny

Adam Zadrożny

Certyfikowany trener biznesu i psycholog

Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w tematach: Wystąpienia publiczne, tworzenie prezentacji i Storytelling. Podczas szkoleń kładzie szczególny nacisk na praktyczność rozwiązań oraz dobrą atmosferę. Uważa, że trening wystąpień należy dokładnie dostosować do kompetencji Klienta, aby przyniósł on największe efekty. Prowadził sesje indywidualne zarówno na poziomie dyrektorskim jak i CEO. Największą motywacją dla niego jest to, że wystąpienia nad którymi pracuje mogą mieć pozytywny wpływ zarówno na klientów jak i innych pracowników w firmie. Ekspert w zakresie tworzenia biznesowych prezentacji w PowerPointcie. Podczas szkoleń pokazuje krok po kroku jak szybko tworzyć slajdy, które są estetyczne i przykuwają uwagę. Uczy jak za pomocą paru trików sprawić, aby tworzenie prezentacji było nie tylko przyjemne, ale i przybliżało twórców do ich celów biznesowych. Tworzy sprzedażowe i inwestorskie prezentacje na zamówienie. Tworzenia prezentacji uczył pracowników różnych branż w tym: ubezpieczeniowej, finansowej, czy IT.

Medialna Perspektywa

Portal Medialny

PROTO

IMM