Wynagrodzenia i benefity 2023
Human ResourcesWarszawaKonferencja
 ‑ 
Novotel Warszawa Centrum
 ‑ 
Wynagrodzenia i benefity 2023
Wynagrodzenia i benefity 2023
Polityka wynagrodzeń i benefitów jako element strategii firm

Wstęp bezpłatny

Jak wynika z najnowszego raportu Randstad Employer Brand Research 2022 wynagrodzenie jest główną motywacją dla pracowników na całym świecie do zmiany pracy. Dla Polaków istotna jest także przyjazna atmosfera (69%), a tuż za nią bezpieczeństwo zatrudnienia (67%).

Często wynagrodzenie składa się nie tylko z części stałej, ale także z dodatkowych świadczeń, na które może liczyć pracownik. Ruchoma część wynagrodzenia pozwala dbać o zdrowie, wspiera rozwój i przyczynia się do poprawy samopoczucia i jakości życia. 

Niewątpliwie wysoka pensja ma znaczenie, ale coraz więcej pracowników przyznaje, że same zarobki nie przesądzają o satysfakcji z pracy. 

Zapraszamy do udziału w konferencji „Wynagrodzenia i benefity 2023”, która zaplanowana jest w dniach 25-26 stycznia 2023 r. , w Warszawie.

W programie m.in.:

  • Jak kształtują się trendy w nowej rzeczywistości - wynagradzanie pracowników w trudnych realiach rynku
  • Polityka wynagrodzeń jako element strategii firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • Rola wynagrodzenia w rozwoju pracownika
  • Czy zawsze rynkowe wynagrodzenie oznacza rynkowe kompetencje, czyli jak oceniać adekwatność wynagrodzenia w stosunku do posiadanych kompetencji
  • Akcje, fantomy, premie czy nagrody? Elastyczne sposoby wynagradzania pracowników
  • Motywacyjna funkcja tabeli płac versus wynagrodzenie zasadnicze i podwyżka
  • Przekazywanie informacji o zmianach w wynagrodzeniach i systemach premiowania
  • Jawność wynagrodzeń – jako sposób na transparentną politykę firmy
  • Czy tylko pieniądze zatrzymują pracowników w firmie?
  • Jak odpowiednio wybierać rozwiązania i wdrażać benefity w organizacji 
  • Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów
  • Talenty w organizacji - jak je mierzyć, oceniać i doceniać
  • Co i kiedy się zmieni w związku z tzw. Dyrektywą Work-Life Balance
  • Czy praca zdalna oraz dbanie o dobrostan pracowników są dzisiaj dla nich wartościowymi benefitami?


Grupa docelowa:

Konferencja skierowana jest do Dyrektorów, Kierowników i Managerów do spraw:

  • Personalnych (HR, Zasobów Ludzkich)
  • Compensation & Benefits
  • Kadr, Płac i Wynagrodzeń
  • Narzędzi HR
  • Polityki Wynagrodzeń
  • Analiz wynagrodzeń
  • Świadczeń pracowniczych
  • Świadczeń pozapłacowych

Partnerzy:

Partner

goFLUENT

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:00Rozpoczęcie konferencji

    • Aldona Mlonek-Korzonkowska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:05PANEL DYSKUSYJNY: Wynagradzanie pracowników w trudnych realiach rynku - jak kształtują się trendy w nowej rzeczywistości

    • MODERATOR Oskar Sobolewski,  Ekspert emerytalny i rynku pracy, HRK Payroll Consulting, twórca i założyciel inicjatywy Debata Emerytalna
    • Olga Onufrzak,  Compensation and Benefits Expert
    • Anna Michałowska,  Director of Employment and Payroll, Grupa EWL
    • Aleksandra Lemańska-Czajka,  Head of CoE for Transformation & Performance, Expondo; Właścicielka LemanSkills
    • Presja inflacyjna a podwyżki wynagrodzeń
  • 10:00Rola wynagrodzenia w rozwoju pracownika

    • Paweł Skrzeliński,  Compensation & HR Analysis Manager, PEPCO Europe
    • Polityka wynagrodzeń jako element strategii firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
    • Wynagradzać za stanowisko czy umiejętności?
    • Narzędzia systemu wynagrodzeń a efektywność organizacji
    • Polityka awansów z perspektywy Comp&Ben
  • 10:50Przerwa na kawę

  • 11:20Skill matrix jako podstawa polityki wynagradzania

    • Natalia Dernowska,  Dyrektor ds. HR w Grupa Hasco, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami
    • Czy na pewno najlepiej płacimy tym, którzy najwięcej potrafią i mają najwyższe kompetencje, czyli jak analizować skill matrix w powiązaniu z wynagrodzeniami
    • Czy zawsze rynkowe wynagrodzenie oznacza rynkowe kompetencje, czyli jak oceniać adekwatność wynagrodzenia w stosunku do posiadanych kompetencji
    • Jak zdiagnozować ryzyko personalne, czyli co nam grozi, jeśli nie docenimy finansowo pracownika z najwyższymi kompetencjami
  • 12:10PANEL DYSKUSYJNY: Kształtowanie systemów wynagrodzeń we współczesnych czasach gospodarczych - zmiany w naliczaniu wynagrodzeń

    • MODERATOR Monika Smulewicz,  Partner w Grant Thornton, Założycielka i CEO HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkim
    • Barbara Krogulska,  Human Resources Director, Benefit Systems Oddział Fitness
    • Małgorzata Górska,  People Culture and Communication Director, Burda International Poland
  • 13:00Lunch

  • 14:00Akcje, fantomy, premie czy nagrody? Elastyczne sposoby wynagradzania pracowników

    • Bartosz Tomanek,  Adwokat, Partner, PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler
    • Akcjonariat pracowniczy – jak go wprowadzić i o czym pamiętać?
    • Akcje fantomowe – elastyczność i nowoczesność. Wady i zalety z praktycznego punktu widzenia
    • Premie i nagrody – jak sprawić, aby były atrakcyjne dla pracodawcy i pracownika
    • A może w bitcoinach? Kryptowaluta jako element wynagradzania
  • 14:50Podwyżka wynagrodzenia zasadniczego czy premia? Wynagradzanie za stanowisko czy umiejętności? - co motywuje pracownika

    • Amelia Burblis,  Manager HR & Payroll Manager, Hortex
    • Motywacyjna funkcja tabeli płac versus wynagrodzenie zasadnicze i podwyżka
    • Regulacja problematyki wynagradzania za pracę dot. jednolitego stanowiska przez cały zespół o różnej randze kompetencji i zakresie wykonywanych zadań
    • Podwyżka w pracy dla wybranych czy dla wszystkich?
    • Czy premia zawsze bardziej motywuje niż wynagrodzenie zasadnicze?
    • Kiedy zastosować premię a podwyżkę
  • 15:40Przekazywanie informacji o zmianach w wynagrodzeniach i systemach premiowania – jak z komunikacji uczynić narzędzie motywacji

    • Ewa Hołowczak,  Konsultant HR, HR Dyrektor, Vapiano
    • Po co nam dobra komunikacja w obszarze wynagrodzeń
    • Optymalna strategia komunikacji
    • Właściwe kanały
    • Dopracowane narzędzia komunikacji zmian w wynagrodzeniach (TRS, Bonus Letter, Polityki i regulaminy)
    • Zaangażowanie managerów
    • Jakich błędów unikać
  • 16:20Jawność wynagrodzeń – jako sposób na transparentną politykę firmy

    • Paula Koczara,  Senior Associate w zespole prawa pracy, Bird & Bird
    • Zasada równego wynagradzania a jawność wynagrodzeń
    • Jawność a poufność wynagrodzenia
    • Czy jawność wynagrodzeń zastąpi widełki płacowe?
    • Aktualne trendy rynkowe w jawności wynagrodzeń
  • 17:00Zakończenie 1 dnia konferencji

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:00Rozpoczęcie konferencji

  • 09:05Dyskryminacja płacowa? Jak zapewnić spójność wynagrodzeń, w tym eliminować gender pay gaps?

    • Magdalena Szymczak-Stępień,  Director, Group Performance and Total Rewards, Allegro Mall Group
  • 09:45Presja pracowników na wzrost wynagrodzeń w dzisiejszej sytuacji makroekonomicznej - czyli jak radzić sobie w świecie dwucyfrowej inflacji – praktyczne przykłady działań w Coca-Cola HBC Polska

    • Wojciech Śliwa,  Rewards Manager, Coca-Cola HBC, Polska i Kraje Bałtyckie
    • Presja pracowników, czyli z czym mamy do czynienia?
    • Porozmawiajmy o emocjach patrząc na liczby: czyli czego dowiemy się z analityki wewnętrznej, a o czym powiedzą nam raporty płacowe
    • Źródła finansowania pracowników w firmie, czy tylko budżet operacyjny nam pomoże?
    • Rola partnera społecznego oraz managerów w procesie zmiany, czy zaangażowanie można „kupić”?
  • 10:25Co wpływa na skuteczność i wydajność pracownika - pozapłacowe finansowanie może również dobrze motywować- Inicjatywy wspierające motywowanie

    • Olga Onufrzak,  Compensation and Benefits Expert
    • Skuteczność i wydajność - o co tak naprawdę chodzi?
    • Czy tylko pieniądze zatrzymują pracowników w firmie?
    • Pozapłacowe czyli bezkosztowe?
    • 'Dla pracowników' czy 'z pracownikami'?
    • Inicjatywy wspierające motywowanie 
  • 11:05Przerwa kawowa

  • 11:25PANEL DYSKUSYJNY: Benefity - jak odpowiednio wybierać rozwiązania i wdrażać benefity w organizacji. Jakich błędów unikać

    • MODERATOR Paweł Pastuła,  Human Resources Director, Kilargo
    • Agnieszka Barańska,  HR Manager, Panasonic Marketing Europe
    • Amelia Burblis,  Manager HR & Payroll Manager, Hortex
    • Anna Józefczyk,  Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych, Mentor Benefit
    • Kinga Kowalczyk-Staręga,  Compensation and Benefits Expert, Volkswagen Financial Services Polska
    • Patrycja Żach,  Account Manager, goFLUENT
  • 12:10Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów

    • Kinga Kowalczyk-Staręga,  Compensation and Benefits Expert, Volkswagen Financial Services Polska
    • Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów  
    • Analiza danych HR – czy wiemy dokładnie co i dlaczego oferujemy?
    • Jeszcze benefity, czy już pakiet korzyści pracownika 
    • Co o firmie mówią wybory pracowników i czy kafeteria zawsze oznacza wybór
    • Komunikacja do pracowników 
    • Komunikacja do kandydatów
  • 12:50Talenty w organizacji - jak je mierzyć, oceniać i doceniać? Jakich talentów potrzebujemy dzisiaj, w czasie zmian i kryzysu. Jak zatrzymać najlepszych pracowników, których potrzebuje organizacja

    • Justyna Lipowska,  Executive Manager, HRK S.A.
    • Tomasz Sokołowski,  Wiceprezes, HRK S.A.
  • 13:30Lunch

  • 14:30Analizowanie danych w zarządzaniu polityką benefitową

    • Anna Józefczyk,  Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych, Mentor Benefit

    Zwrócę uwagę na potrzebę krytycznego podejścia do danych zewnętrznych - publikowanych badań i raportów. Przyjrzymy się różnicom wynikającym z przyjętych założeń oraz tego, kto przeprowadza badanie.

    Czy można się nimi kierować, czy tylko inspirować?

    Zastanowimy się, jakie dane wewnętrzne możemy wykorzystać w budowaniu polityki benefitowej firmy, co może być ich źródłem, czy tyko ankiety?

    Potrzeba jako główny czynnik kształtujący benefity.

  • 15:10Równość rodzicielstwa w praktyce – jak przygotować się na wdrożenie dyrektywy Work-Life Balance w Polsce

    • Monika Dziurnikowska-Stefańska,  Talent Acquisition Executive, PMI Poland & Baltic States
    • Karolina Andrian,  Prezeska Fundacji SHARE THE CARE
    • Dlaczego wdrożenie dyrektywy Work-Life Balance opłaca się pracodawcom?
    • Jakie zmiany dla pracodawców niesie ze sobą wdrożenie dyrektyw wlb?
    • Jak przygotować swoją organizację na wdrożenie dyrektywy wlb?
    • Jak budować równość rodzicielską w organizacji, która odpowiada na potrzeby pracowników i wspiera działania DEI w organizacji
  • 15:50Czy praca zdalna oraz dbanie o dobrostan pracowników są dzisiaj dla nich wartościowymi benefitami?

    • Anna Wardecka,  Dyrektor Zarządzająca ds. HR, Grupa PZU
    • Marlena Chojecka-Bek,  Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju, Grupa PZU
    • Perspektywa pracownika, a perspektywa pracodawcy – jak pogodzić zmieniające się oczekiwania pracowników w zakresie pracy zdalnej z dbałością o efektywność procesów?
    • Czy ta inwestycja się opłaca? Za co realnie odpowiada HR w kontekście budowania przyjaznego środowiska pracy?
    • Podejście PZU - jak połączyliśmy wdrażanie modelu hybrydowego i realizowanie strategii wellbeingowej
  • 16:30Zakończenie konferencji

Agnieszka Barańska

Agnieszka Barańska

HR Manager, Panasonic Marketing Europe

Odpowiada za region Europy Środkowe- Wschodniej. Z Panasonikiem związana od 3 lat, wcześniej pracowała w firmach doradczych zajmując się rozwojem przywództwa, strategią HR oraz obszarem rozwoju talentów. Absolwentka studiów MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, związana również ze Szkołą Biznesu jako wykładowca i koordynator Akademii Firm Rodzinnych.

Amelia Burblis

Amelia Burblis

Manager HR & Payroll Manager, Hortex

Menedżer i wieloletni ekspert w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, prawa pracy, administracji kadrowo-płacowej, polityki wynagrodzeń i benefitów. Doświadczony praktyk w zakresie projektowania strategii i polityki personalnej, budowania kultury organizacyjnej, optymalizacji kluczowych procesów i kosztów kadrowych, w tym Continuous Improvement. Stawia na szukanie synergii między działaniami HR a potrzebami biznesowymi. W ramach projektów strategicznych budowa motywacyjnych systemów premiowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie budowania zaangażowania pracowników i ich rozwoju oraz zarządzaniem wiedzą. Karierę zawodową zdobywała u Pracodawców: MAKRO, ROBYG, ELLERT, ORANGE, obecnie Grupa Hortex. Wspiera Pracodawców rozwiązując problemy z którymi borykają się dynamicznie rozwijające się organizacje. Prywatnie, miłośniczka gór, żagli i roweru.

Marlena Chojecka-Bek

Marlena Chojecka-Bek

Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju, Grupa PZU

Menedżerka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze HR. Ekspertka w zakresie zarządzania zmianą, kształtowania kultury organizacyjnej i budowania zaangażowania oraz projektowania programów rozwojowych. W PZU odpowiedzialna za obszar szkoleń i rozwoju. Dodatkowo obecnie pełni rolę liderki nurtu w projekcie transformacji organizacji w zakresie wdrażania nowego modelu pracy (w tym wdrażanie modelu hybrydowego i nowoczesnych narzędzi pracy grupowej). Wdraża w PZU strategię wellbeingu. Absolwentka Wydziału Psychologii UW, coach. Pasjonatka idei uczenia się przez całe życie i stałego poszukiwania mądrych metod i narzędzi pozwalających jednostkom i zespołom utrzymywać wysoką efektywność.

Natalia Dernowska

Natalia Dernowska

Dyrektor ds. HR w Grupa Hasco, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami

Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w dziedzinie nauk o zarządzaniu, specjalizacja HR Business Partnering. Zawodowo, jak i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. W ramach rozprawy doktorskiej prowadzi badania na temat roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka publikacji o tematyce HR.

Ewa Hołowczak

Ewa Hołowczak

Konsultant HR, HR Dyrektor, Vapiano

HR to moja praca i pasja. HR to serce firmy. Każda organizacja jest przecież o ludziach! Wierzę, że w każdym człowieku tkwi niezwykły potencjał, a rolą HR jest go inspirować i rozwijać. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w różnych obszarach HR, takich jak rekrutacja, wynagrodzenia i benefity, rozwój i szkolenia, zarządzanie talentami, budowanie zaangażowania pracowników, ale także zarządzanie strukturą organizacyjną, czy wynikami pracy. Większą część zawodowego życia spędziłam w AmRest, gdzie wspierałam marki – KFC, Pizza Hut, Burger King czy Starbucks od strony kreowania procesów dedykowanych ludziom. Od roku 2021 współpracuję z marką Vapiano, gdzie odpowiadam za tworzenie strategii HR i zarządzanie cyklem życia pracownika, na drodze do budowania zmotywowanego i zaangażowanego zespołu, ludzi pełnych pasji i szczęśliwych. Na co dzień kieruję się zasadą „Gdziekolwiek idziesz, idź tam z całych sił”.

Anna Józefczyk

Anna Józefczyk

Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych, Mentor Benefit

Ekspert rynku benefitów pracowniczych, Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych w Mentor S.A., broker ubezpieczeniowy, ekspert Wellbeing Institute. Związana z branżą od ponad 18 lat, uczestniczka wielu szkoleń i wydarzeń branżowych. Osobiście poznaje nowe rozwiązania, i produkty. Dzięki wieloletniej pracy z Klientem i otwartości na wsłuchiwanie się w jego potrzeby wypracowała usługę Mentor Benefit, która oferuje wsparcie niezależnego doradcy w budowaniu programów benefitowych poprzez autorską usługę audyty benefitów. Twórczyni Piramidy Benefitów – jedynego narzędzia w przestrzeni realnej i wirtualnej, porządkującego benefity.

Kinga Kowalczyk-Staręga

Kinga Kowalczyk-Staręga

Compensation and Benefits Expert, Volkswagen Financial Services Polska

Ponad 20 lat doświadczeń zawodowych, w tym 17 w działach HR wspierając różne branże w firmach: Kimberly-Clark, Zelmer, LOT, KMD oraz Medicover. Tworzyłam i prowadziłam szkolenia z zakresu komunikacji, oceny pracowniczej, jak również z tematów well-beingowych, zaś zainteresowanie obszarem benefitów i świadczeń pozapłacowych rozpoczęło się w 2007 roku kiedy wdrażałam pierwsze karty sportowe dla pracowników oraz owocowe piątki. Jestem absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji oraz studiów podyplomowych Psychologia Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego. Uzyskałam certyfikat Agile PM, który pozwala mi wykorzystywać zwinne metodyki w codziennej pracy. Poza pracą zawodową prowadzę również edukacyjnego bloga o tematyce HR i prawa pracy. Prywatnie jestem mamą i czas spędzony z córką daje mi energię do działania. W czasie wolnym wybieram sport – od wielu lat trenuję akrobatykę oraz praktykuję jogę.

Anna Michałowska

Anna Michałowska

Director of Employment and Payroll, Grupa EWL

Ekspertka ds. kadr i płac specjalizująca się w zatrudnieniu cudzoziemców, prawie pracy oraz delegowaniu pracowników do krajów UE. Od 5 lat zarządza Działem Płac i Administracji, rozliczającym rocznie wynagrodzenia dla kilkudziesięciu tysięcy obcokrajowców w Polsce oraz pracowników delegowanych.

Olga Onufrzak

Olga Onufrzak

Compensation and Benefits Expert

Ekspertka w obszarze wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych. Praktyk z doświadczeniem w kształtowaniu polityk premiowania i wynagradzania w międzynarodowych organizacjach z branży high-tech i e-commerce. Z sukcesami zrealizowała szereg projektów obejmujących strategie wynagrodzeń, benefity, wdrożenia systemów i dostawców oraz projektowanie systemów motywacyjnych. Absolwentka studiów podyplomowych Compensation and Benefits na Uczelni Łazarskiego, członkini Klubu Compensation & Benefits.

Paweł Skrzeliński

Paweł Skrzeliński

Compensation & HR Analysis Manager, PEPCO Europe

Po początkowym okresie poszukiwania miejsca w ramach funkcji HR (badanie rynku wynagrodzeń, konsulting HR, agencja headhunterska), od ponad 13 lat związany przede wszystkim z Comp&Ben i obszarami pokrewnymi (Kontroling Personalny, system IT dla HR (Teta, Workday, SAP), Administracja i Payroll). Pracował między innymi dla Deloitte, Grupy Żywiec, Grupa Cersanit, Faurecia Automotive, FM Logistics. Obecnie na stanowisku Compensation & Benefits Manager w firmie PEPCO, gdzie odpowiedzialny jest w skali całej Europy (16 krajów) za koszty personalne, systemy wynagrodzeń i raportowanie HR. Finalista konkursu Wolters Kluwers „Top HR Manager” w edycjach 2015 i 2017. Prywatnie miłośnik Europy Wschodniej oraz aktywnej turystyki.

Bartosz Tomanek

Bartosz Tomanek

Adwokat, Partner, PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler

Zarządzający Zespołem PCS | Littler w Gdańsku. Kompleksowo wspiera pracodawców w zakresie szeroko pojętego prawa HR, tj. indywidualnego oraz zbiorowego prawa pracy, zatrudnienia opartego o umowy cywilnoprawne, a także w prawnopracowniczych aspektach transakcji M&A. Bartosz doradza pracodawcom także z perspektywy compliance. Do jego specjalizacji należy wsparcie przy prowadzeniu wewnętrznych postępowań wyjaśniających, w tym w szczególności dotyczących mobbingu, dyskryminacji, molestowania czy nadużyć menedżerskich. Wspiera przedsiębiorców we wdrażaniu wewnętrznych regulacji dotyczących whistleblowingu (ochrona sygnalistów) – Bartosz posiada certyfikat Approved Whistleblowing Compliance Officer. Ponadto, posiada doświadczenie m.in. w zatrudnianiu i rozwiązywaniu stosunków zatrudnienia z wyższą kadrą menedżerską, wdrażaniu splitowych struktur zatrudnienia, przygotowywaniu wewnętrznych regulaminów, polityk czy programów motywacyjnych, tworzeniu polityk wynagrodzeń dla spółek giełdowych, restrukturyzacji zatrudnienia, przejściach zakładów pracy, przygotowywaniu umów o zakazie konkurencji oraz relacji ze związkami zawodowymi. Autor publikacji oraz szkoleń z zakresu prawa HR.

Anna Wardecka

Anna Wardecka

Dyrektor Zarządzająca ds. HR, Grupa PZU

Menedżerka z kilkunastoletnią praktyką w zakresie zagadnień związanych z zarządzaniem wynagrodzeniami. Prowadziła wiele projektów i działań HR w dużej grupie kapitałowej. W swojej organizacji wprowadziła też kontroling personalny. Specjalizuje się w przeprowadzaniu analiz procesów HR, mierzeniu ich efektywności, identyfikowaniu i rekomendowaniu kierunków rozwoju w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, opracowywaniu oraz wdrażaniu polityki wynagradzania, w tym dedykowanych systemów premiowych dla poszczególnych linii biznesowych i grup zawodowych. Zajmuje się monitorowaniem konkurencyjności i trendów w dziedzinie wynagrodzeń i świadczeń, wypracowywaniu nowych rozwiązań mających wpływ na koszty i wzrost efektywności. Dodatkowo prowadzi negocjacje ze związkami zawodowymi w zakresie polityk i zasad wynagradzania. Obecnie Dyrektor Zarządzający ds. HR w Grupie PZU. Członek Rady Programowej Klubu C&B przy Uczelni Łazarskiego. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia HR. Współautorka programu i wykładowca studiów podyplomowych Zarządzanie Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Karolina Andrian

Karolina Andrian

Prezeska Fundacji SHARE THE CARE

Monika Dziurnikowska-Stefańska

Monika Dziurnikowska-Stefańska

Talent Acquisition Executive, PMI Poland & Baltic States

Prelegent

Małgorzata Górska

People Culture and Communication Director, Burda International Poland

Paula Koczara

Paula Koczara

Senior Associate w zespole prawa pracy, Bird & Bird

Specjalizuję się w prawie pracy i prawie ubezpieczeń społecznych. Doradzam klientom od 2011 roku. Specjalizuję się w zagadnieniach dotyczących indywidualnego i zbiorowego prawa pracy. Posiadam także doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym obsłudze procesów zbiorowych przeciwko Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych. Wspieram przedsiębiorców w bieżącym doradztwie związanym z prawem pracy ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania polityk wynagradzania, benefitach pracowniczych, zgodności z przepisami dotyczącymi równego traktowania w zatrudnieniu. Posiadam również doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z projektami restrukturyzacyjnymi i zwolnieniami grupowymi, prawno-pracowniczymi aspektami połączeń spółek, negocjacjami porozumień grupowych i prowadzeniem sporów zbiorowych. Przed dołączeniem do Bird & Bird zdobywałam doświadczenie w polskich kancelariach prawnych, poprzednio w renomowanej butikowej kancelarii prawa pracy.

Prelegent

Barbara Krogulska

Human Resources Director, Benefit Systems Oddział Fitness

Aleksandra Lemańska-Czajka

Aleksandra Lemańska-Czajka

Head of CoE for Transformation & Performance, Expondo; Właścicielka LemanSkills

Head of CoE for Transformation & Performance w Expondo, właścicielka i twórzczyni treści w LemanSkills, konsultantka HR, trenerka leadershipu, certyfikowana konsultantka HBDI i DiSC, analityczka transakcyjna. Absolwentka Psychologii w Zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Na co dzień wspiera jednostkę, zespół oraz organizację w rozwijaniu kompetencji leadershipowych oraz maksymalnego wykorzystania potencjału pracowników. Przeprowadza organizacje przez niekończące się zmiany i transformacje, w oparciu o holistyczne myślenie o człowieku i biznesie. Uczy jak wykorzystać czas w najlepszy możliwy sposób, maksymalizując efektywność oraz poziom motywacji wewnętrznej, dostarczając dzięki temu ponadprzeciętną wartość biznesową.

Justyna Lipowska

Justyna Lipowska

Executive Manager, HRK S.A.

Jest menedżerem specjalizującym się w doradztwie personalnym wspierającym menedżerów w rozwoju ich kariery zawodowej i posiada wszechstronne doświadczenie zdobyte w obszarze HR. Początkowo specjalizowała się w obszarze rekrutacji na średni i wyższy szczebel menedżerski. Szerokie spektrum doświadczeń pozwoliło jej ostatecznie skupić się na doskonaleniu swoich kompetencji w obszarze Oceny i Rozwoju. Od ponad 17 lat specjalizuje się w ocenie potencjału zawodowego ocenie metodą Assessment i Development Centre. Prowadzi również audyty personalne, indywidualne coachingi, szkolenia i projekty typu Outplacement. Przygotowała i przeprowadziła z sukcesem kilkaset projektów Assessment i Development Center, a także indywidualne oceny kadry kierowniczej i zarządczej. Zrealizowała również wiele zarówno indywidualnych, jak i grupowych projektów outplacement. Jest trenerem i prowadzi szkolenia managerskie, z zakresu skutecznych metod rekrutacji, komunikacji, zarządzania konfliktami oraz zmianą, a także metod oceny kompetencji pracowników, prowadzenia rozmów oceniających, technik motywowania i innych narzędzi wspierających rozwój pracowników. Wśród najważniejszych podmiotów, dla których realizowała audyty, projekty oceny i rozwoju kadry kierowniczej, są zarówno firmy wchodzące w skład prestiżowego indeksu warszawskiej giełdy WIG20, jak i globalne koncerny m.in. z takich branż jak FMCG czy farmaceutyczna, energetyka, finanse i ubezpieczenia, czy nieruchomości. Realizowane projekty obejmowały zarówno członków organów nadzorczych i zarządczych, jak i menedżerów różnych szczebli danej organizacji. Wśród jej klientów między innymi są: AXA, BSH, Bauer, CEDC, Ceramika Paradyż, Coca Cola, Dentons, Grupa Żywiec, Leroy Merlin, Instytut Kolejnictwa, KPMG, Jeronimo Martins, Johnson&Johnson, PKN Orlen, Netia, Nestle, PGING, PKP Energetyka, PZU, PGNIG, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, PLL LOT, Royal Canin, TDJ, Sephora, Totalizator Sportowy, czy UPC. Jest absolwentką Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów z Zarządzania Kompetencjami na Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończyła szereg programów szkoleniowych oraz posiada certyfikaty znajomości kluczowych narzędzi wykorzystywanych w nowoczesnym HR. Posiada akredytację Insigths, SHL, PsychTech oraz Thomas.

Paweł Pastuła

Paweł Pastuła

Human Resources Director, Kilargo

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w HR (rekrutacja, onboarding, rozwój, szkolenia, coaching, employer branding, planowanie sukcesji, procedury HR oraz „twardym HR”). Odpowiadam za świadczenie usług HR zgodnie z potrzebami biznesowymi organizacji. Pracuję na poziomie operacyjnym z wieloma interesariuszami, wpływając na rozwój zaangażowania i przywództwa. Doświadczenie zawodowe zdobywałem pracując w spółkach grupy Medicover oraz w Fitness Branch Benefit Systems S.A. Obecnie pełnię funkcję HR Director’a w firmie Kilargo. Odpowiadam za procesy rekrutacji i szkoleń, zarządzanie wydajnością pracowników i realizację inicjatyw HR.

Monika Smulewicz

Monika Smulewicz

Partner w Grant Thornton, Założycielka i CEO HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkim

Partner, dyrektor zarządzająca outsourcingiem kadr, płac i rachunkowości w Grant Thornton Założycielka społeczności HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi – w projekcie z sukcesem przeszkolonych zostało już prawie 10.000 osób z całej Polski. Ekspert, praktyk, a nade wszystko pasjonatka prawa pracy. Zawodowo, od ponad 20 lat, „sparingpartnerka biznesu”. Wspiera przedsiębiorców w obszarze kadrowo-płacowym, rozwiązując problemy, z którymi borykają się dynamicznie rozwijające się organizacje. Od wielu lat, na salach szkoleniowych, edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach.

Oskar Sobolewski

Oskar Sobolewski

Ekspert emerytalny i rynku pracy, HRK Payroll Consulting, twórca i założyciel inicjatywy Debata Emerytalna

Posiada doświadczenie w zakresie doradztwa przy tworzeniu i funkcjonowaniu PPE oraz PPK, drugiego i trzeciego filara emerytalnego, które zdobywał współpracując m.in. z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, kancelarią prawną oraz Instytutem Emerytalnym. Jest założycielem i twórcą Debaty Emerytalnej. Od września 2022 r. związany z HRK Payroll Consulting. Jako ekspert emerytalny i rynku pracy odpowiada za analizę zmian legislacyjnych w obszarze prawa pracy, systemu emerytalnego z uwzględnieniem PPK i PPE, a także za projekty edukacyjne z tych zakresów. Jest absolwentem prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Współautor wielu książek, w tym najnowszych tytułów „Korekty w Polskim Ładzie – likwidacja ulgi dla klasy średniej, odliczenia składki zdrowotnej, obniżona stawka PIT do 12% i inne kluczowe zmiany” (C.H.Beck, czerwiec 2022), „Polski Ład. Praktyczna analiza zmian” (C.H.Beck, 2021), „Polski Ład w pytaniach i odpowiedziach” (Wiedza i Praktyka, 2021), „Polski system emerytalny. Prawne uwarunkowania trzech filarów" (Wolters Kluwer, 2021).

Tomasz Sokołowski

Tomasz Sokołowski

Wiceprezes, HRK S.A.

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży doradztwa personalnego. Jako wiceprezes HRK odpowiada m.in. za projekty diagnozy kompetencyjnej, współtworzy metodologię i uczestniczy w projektach audytu osobistego, Assessment i Development Center, fuzjach oraz przejęciach, a także w restrukturyzacji zatrudnienia. Od 2018 Tomasz pełni również funkcję EMEA Regional Leadera w międzynarodowej sieci stowarzyszeniowej firm executive search, Kestria. Do jego obowiązków należy m.in. dbanie o wymianę dobrych praktyk pomiędzy członkami, weryfikacja organizacji, które chcą przystąpić do stowarzyszenia, a także doradztwo zarządowi Kestria w zakresie rozwoju działalności w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Tomasz Sokołowski jest absolwentem handlu zagranicznego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie ze specjalnością finansową oraz kursu administracji biznesowej organizowanego przez Uniwersytet w Minnesocie i SGH.

Magdalena Szymczak-Stępień

Magdalena Szymczak-Stępień

Director, Group Performance and Total Rewards, Allegro Mall Group

Praktyk oraz pasjonatka tematyki Total Rewards. Od ponad 15 lat doradza Klientom zewnętrznym i wewnętrznym jak w sposób efektywny kosztowo budować holistyczne rozwiązania motywujące Pracowników do osiągania ponadprzeciętnych wyników zawodowych. Od maja 2022 buduje funkcję grupową Total Reward i Performance w Allegro Mall Group (Polska, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja i Węgry). Wcześniej zbudowała i prowadziła tę funkcję w Polpharma Biologics. Przed dołączeniem do PB, w PwC była odpowiedzialna za Total Reward, Performance i HR Controlling.

Wojciech Śliwa

Wojciech Śliwa

Rewards Manager, Coca-Cola HBC, Polska i Kraje Bałtyckie

Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze C&B, które zdobywał w firmach o zasięgu międzynarodowym z branży consultingowej, w bankowości oraz w telekomunikacji. Od 2021r. zarządza zepołem Rewards (wynagrodzenia, benefity, kontroling personalny oraz dział płac) w Coca-Cola HBC dla pracowników z Polski, Litwy, Łotwy i Estoni. Podczas konferencji chętnie podzieli się swoją perspektywą nt. wynagrodzeń i benefitów w kształtowaniu oferty pracowniczej. Motto życiowe: Always be yourself! Z natury challenger statusu quo, równocześnie silny gracz zespołowy, który dobrze rozumie i równoważy zasady dotyczące C&B, digitalizacji i potrzeb biznesowych.

Patrycja Żach

Patrycja Żach

Account Manager, goFLUENT

W goFLUENT pomaga międzynarodowym firmom rozwijać talenty i promować szkolenia językowe w ramach inicjatyw DE&I i benefitów. Jest ekspertem w dziedzinie cyfrowego nauczania i może również doradzić w kwestii integracji systemu językowego z firmowym LMS/LXP.

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Wynagrodzenia i benefity 2023

Wstęp bezpłatny

Wynagrodzenia i benefity 2023

Wstęp bezpłatny

Wynagrodzenia i benefity 2023

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Wynagrodzenia i benefity 2023

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •   ‑ 
  •  Warszawa