Online
Konferencja
24 marca 2023
24 marca 2023
Wynagrodzenia i benefity 2023
Wynagrodzenia i benefity 2023
Polityka wynagrodzeń i benefitów jako element strategii firm

Cel

Jak wynika z najnowszego raportu Randstad Employer Brand Research 2022 wynagrodzenie jest główną motywacją dla pracowników na całym świecie do zmiany pracy. Dla Polaków istotna jest także przyjazna atmosfera (69%), a tuż za nią bezpieczeństwo zatrudnienia (67%).

Często wynagrodzenie składa się nie tylko z części stałej, ale także z dodatkowych świadczeń, na które może liczyć pracownik. Ruchoma część wynagrodzenia pozwala dbać o zdrowie, wspiera rozwój i przyczynia się do poprawy samopoczucia i jakości życia. 

Niewątpliwie wysoka pensja ma znaczenie, ale coraz więcej pracowników przyznaje, że same zarobki nie przesądzają o satysfakcji z pracy. 

Zapraszamy do udziału w konferencji „Wynagrodzenia i benefity 2023”, która zaplanowana jest 24 marca 2023 r.


W programie m.in.:

  • Jak kształtują się trendy w nowej rzeczywistości - wynagradzanie pracowników w trudnych realiach rynku
  • Polityka wynagrodzeń jako element strategii firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • Rola wynagrodzenia w rozwoju pracownika
  • Czy zawsze rynkowe wynagrodzenie oznacza rynkowe kompetencje, czyli jak oceniać adekwatność wynagrodzenia w stosunku do posiadanych kompetencji
  • Jawność wynagrodzeń – jako sposób na transparentną politykę firmy
  • Dyskryminacja płacowa? Jak zapewnić spójność wynagrodzeń
  • Presja pracowników na wzrost wynagrodzeń w dzisiejszej sytuacji makroekonomicznej - czyli jak radzić sobie w świecie dwucyfrowej inflacji
  • Czy tylko pieniądze zatrzymują pracowników w firmie?
  • Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów
  • Talenty w organizacji - jak je mierzyć, oceniać i doceniać
  • Czy praca zdalna oraz dbanie o dobrostan pracowników są dzisiaj dla nich wartościowymi benefitami?


Grupa docelowa:

Konferencja skierowana jest do Dyrektorów, Kierowników i Managerów do spraw:

  • Personalnych (HR, Zasobów Ludzkich)
  • Compensation & Benefits
  • Kadr, Płac i Wynagrodzeń
  • Narzędzi HR
  • Polityki Wynagrodzeń
  • Analiz wynagrodzeń
  • Świadczeń pracowniczych
  • Świadczeń pozapłacowych

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online