Wynagrodzenia i benefity 2024
Human ResourcesWarszawaKonferencja
 ‑ 
Sound Garden Hotel
 ‑ 
Wynagrodzenia i benefity 2024
Wynagrodzenia i benefity 2024

Wstęp bezpłatny

Często wynagrodzenie składa się nie tylko z części stałej, ale także z dodatkowych świadczeń, na które może liczyć pracownik. Ruchoma część wynagrodzenia pozwala dbać o zdrowie, wspiera rozwój i przyczynia się do poprawy samopoczucia i jakości życia. 

Niewątpliwie wysoka pensja ma znaczenie, ale coraz więcej pracowników przyznaje, że same zarobki nie przesądzają o satysfakcji z pracy. 

Czy mają Państwo w swojej firmie system premiowy sprawdzony na przestrzeni kilku lat? A może szukają Państwo nowych sposobów motywowania pracowników? Przekazywanie informacji o wynagrodzeniach i systemach premiowania sprawia Państwu trudność i chcielibyście dowiedzieć się jak z komunikacji uczynić narzędzie motywacji przynoszące zamierzone efekty? Być może zastanawiacie się Państwo jak prowadzić politykę wynagrodzeń w czasach słabszej koniunktury?

Zapraszamy do udziału w konferencji „Wynagrodzenia i benefity 2024”, która zaplanowana jest w dniach 30-31 stycznia 2024 r. , w Warszawie.

W programie m.in.:

  • Dyrektywa UE o jawności i równości wynagrodzeń – jakie zmiany czekają nas w najbliższych latach
  • Pay Equity /Luka płacowa – przykłady z rynku, o czym należy pamiętać obliczając lukę – narzędzia, pułapki, dobre praktyki
  • Jak przeprowadzić zmianę systemu wynagrodzeń w organizacji
  • Jak budować rzetelny i skuteczny system wynagrodzeń
  • Od inteligentnej automatyzacji do analityki, czyli AI w twardym HR
  • Nowe pokolenia na rynku pracy
  • Podwyżka wynagrodzenia zasadniczego czy premia? Wynagradzanie za stanowisko czy umiejętności? - co motywuje pracownika
  •  Reskilling i upskilling jako klucz do pozyskiwania talentów w organizacji
  • Wyzwania pracy zdalnej pracowników rozsianych po całej Polsce
  • Benefity przyszłości, czyli w jakie benefity warto zainwestować w 2024 roku?
  • Nowe trendy w bonusach – czy rok 2024 będzie rokiem benefitów nietypowych
  • Premia finansowa czy pakiet pozapłacowy – co i kiedy sprawdza się w praktyce?

Grupa docelowa:

Konferencja skierowana jest do Dyrektorów, Kierowników i Managerów do spraw:

  • Personalnych (HR, Zasobów Ludzkich)
  • Compensation & Benefits
  • Kadr, Płac i Wynagrodzeń
  • Narzędzi HR
  • Polityki Wynagrodzeń
  • Analiz wynagrodzeń
  • Świadczeń pracowniczych
  • Świadczeń pozapłacowych

Partnerzy:

Partner

PwCPZUEdenredIBUK LIBRA PWNFriscoLunching

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:00Rozpoczęcie konferencji

    • Renata Grzeszczak,  Project Manager – Team Leader, Puls Biznesu
  • 09:05Wpływ wzrostu wynagrodzenia minimalnego na polityki wynagradzania firm i jego skutki dla pracodawców i pracowników

    • Marta Krukowska,  Chief Poeple Officer, Modivo
    • Wynagrodzenie minimalne i jego docelowy poziom w świetle regulacji unijnych
    • W którym miejscu, w zakresie wynagrodzenia minimalnego względem docelowego poziomu, jest Polska?
    • Wpływ wzrostu wynagrodzenia minimalnego na polityki wynagradzania firm:

    - „automatyczny” wzrost wynagrodzeń pracowników zatrudnionych na najniższych stanowiskach

    - wpływ wzrostu wynagrodzenia minimalnego na wynagrodzenia pracowników zarabiających powyżej minimalnego

    • Skutki wzrostu wynagrodzenia minimalnego dla pracodawców i pracowników:

    - polityka wynagrodzenia minimalnego a budżet wynagradzania

    - wynagrodzenie minimalne a wydajność pracownika

    - spłaszczenie płac a różnice w umiejętnościach czy doświadczeniu pracowników

  • 09:45Panel dyskusyjny: Przejrzystość wynagrodzeń /Dyrektywa UE o jawności i równości wynagrodzeń – jakie zmiany czekają nas w najbliższych latach

    • Moderatorka: Małgorzata Fiedorczuk,  Dyrektor, People & Organisation, PwC
    • Marta Florczak,  Członek Zarządu ds. Personalnych, LIDL Polska
    • Oskar Sobolewski,  Ekspert emerytalny i rynku pracy, HRK Payroll Consulting
    • Transparentność wynagrodzeń: doświadczenia innych państw, co na to polski rynek
    • Dlaczego warto rozpocząć przygotowania do wdrożenia przepisów w firmie już teraz?
  • 10:30Pay Equity /Luka płacowa – przykłady z rynku

    • Karolina Mołda,  Performance and Reward Manager, HR, Pandora
    • Czym należy pamiętać obliczając lukę – narzędzia, pułapki, dobre praktyki
    • Jak komunikować i rozmawiać z pracownikami

  • 11:15Przerwa na networking

  • 11:45Zmiany w obszarze prawa pracy – HR Lex

    • Monika Smulewicz,  Ekspertka prawa pracy i rynku pracy, CEO HR na Szpilkach Sp. z o.o. i Eduwersum Collegium Rozwoju HR
    • Nowe zasady zawierania umów na okres próbny
    • Nowa treść umowy o pracę
    • Zmiany w umowach na czas określony
    • Czas pracy po zmianach w Kodeksie Pracy
    • Zwolnienia od pracy po zmianach w Kodeksie Pracy
    • Nowe obowiązki nałożone na pracodawcę
    • Nowe sankcje nałożone na pracodawcę
    • Urlopy rodzicielskie

  • 12:30Audyt i tworzenie polityki wynagradzania

    • Patryk Kardasz,  People & Culture Development Director, Booksy
    • Analiza profilu firmy - kto jest targetem, czym jest north star, gdzie są priorytety?
    • Próg opłacalności roli - określenie pułapu wynagrodzenia dla danych stanowisk
    • Value proposition firmy jako przełożenie na politykę wynagradzania - jaka jest nasza strategia ludzka i co mamy do zaproponowania pracownikom? Ustalenie jak chcemy się pozycjonować na rynku - kluczowe dla określenia polityki wynagrodzeniowej
    • Współpraca z zarządem przy kreowaniu polityki wynagrodzenia - wspólna wizja firmy
  • 13:15Wartościowanie stanowisk pracy w Carlsberg Shared Services- nasza (wyboista) droga do sukcesu

    • Izabella Krzywosądzka- Pajdak,  HR Director, Carlsberg Shared Services
    • Sabina Szymczak,  Hr Manager, Carlsberg Shared Services

    Case study

    • Dlaczego czasem jest tak trudno przekonać zarządy centrów usług wspólnych do przeprowadzenia projektu wartościowania stanowisk pracy
    • Skomplikowane i unikalne wymagania dla różnych stanowisk w branży shared service- czyli jak analizować, żeby nie zwariować;
    • Od czego zaczęliśmy i z czym borykaliśmy się na początku i w trakcie naszego projektu
    • Praktyczne wskazówki – nasze najlepsze praktyki i rekomendacje
    • F***up lessons - czyli czego uniknąć, żeby od początku do końca przeprowadzić z sukcesem projekt
  • 14:00Lunch

  • 15:00Jak budować rzetelny i skuteczny system wynagrodzeń

    • Mariusz Kunda,  Członek Rady Nadzorczej, Dan Cake Polonia
    • Rynki wynagrodzeń w praktyce
    • Po co nam wiedza o pracownikach kluczowych i krytycznych?
    • VCP – premiowanie oparte o wyniki
    • OKR i MBO
  • 15:45Od inteligentnej automatyzacji do analityki, czyli AI w twardym HR_ case study

    • Eryk Gągała,  Ekspert ds. Efektywności HR, Orange
    • Ewidencjonowanie czasu pracy, modelowanie, obliczanie wynagrodzeń, tworzenie zaawansowanych raportów i zestawień
    • Czy sztuczna inteligencja w „twardych" procesach HR jest dużo bardziej niezawodna
  • 16:30Budowanie świadomości procesów i narzędzi polityki wynagrodzeń wśród menadżerów

    • Agnieszka Kmieć,  Kierownik ds. Wynagrodzeń i Analiz HR, Grupa Neuca

    Case Study

    • Połączenie zmiany w polityce wynagrodzeń z nowym podejściem do komunikacji, dlaczego zmiany były potrzebne 
    • Na czym polegała zmiana, jakie korzyści przyniosła i jak jest obecnie
  • 17:15Zakończenie pierwszego dnia konferencji

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:00Reskilling i upskilling jako klucz do pozyskiwania talentów w organizacji

    • Emilia Pedrycz,  Engineering Culture Lead, BNP Paribas Bank Polska

    Case study BNP Paribas Bank Polska

    • Upskilling & Reskilling jako budowanie kultury inżynieryjnej Obszaru Nowych Technologii i Cyberbezpieczeństwa
    • W jaki sposób zmapować umiejętności w organizacji
    • Program I can DO IT / UniversITy - przykłady realizacji programów reskillingowych i upskillingowych
    • Korzyści z wdrażanych programów – atrakcyjny benefit
    • Lessons Learned - I can do it or I can’t do IT?
  • 09:35Nowe pokolenia na rynku pracy

    • Marcin Nowosad,  HR Business Partner Manager, Just Join IT
    • Czy tylko pieniądze zatrzymują pracowników w firmie?
    • Kultura organizacyjne oparta na szacunku wielu pokoleń/ Zetki, alfy= zalfy – jak pogodzić oczekiwania pokoleniowe
    • Podwyżka wynagrodzenia zasadniczego czy premia? Wynagradzanie za stanowisko czy umiejętności? - co motywuje pracownika
  • 10:15Benefity przyszłości, czyli w jakie benefity warto zainwestować w 2024 roku?

    • Maja Gojtowska,  , Gojtowska.com

    Rynek benefitów pozapłacowych w Polsce jest wart ok. 16 mld zł. Eksperci określają go jako stabilny i nie podlegającym gwałtownym wzrostom. Wraz ze zmianami na rynku pracy zmieniać powinny się też benefity. Na jakie rozwiązania warto stawiać? Właśnie z tym pytaniem zmierzę się podczas prelekcji.

  • 10:55Przerwa na kawę i networking

  • 11:15Motywowanie pracowników w zmieniającej się rzeczywistości. Nowoczesny i skuteczny system premiowy

    • Małgorzata Fiedorczuk,  Dyrektor, People & Organisation, PwC
    • Bartosz Siwiak,  Manager, People & Organisation, PwC
  • 11:55Benefity płacowe a benefity pozapłacowe

    • Andrzej Borczyk,  Lider z doświadczeniem sprzedażowym i HR w firmach Mars, Diageo, Microsoft, Grupa Żywiec i CCC
    •  Bonusy dla managementu
    • Czy warto premiować i wynagradzać finansowo
    • Premia a udział w zyskach
    • Premia finansowa czy pakiet pozapłacowy – co i kiedy sprawdza się w praktyce?
  • 12:30Panel dyskusyjny: Nowe trendy w bonusach – czy rok 2024 będzie rokiem benefitów nietypowych

    • Moderatorka: Maja Gojtowska,  Gojtowska.com
    • Marlena Chojecka-Bek,  Dyrektorka ds. Szkoleń i Rozwoju, PZU
    • Barbara Rajmańska – Wilusz,  Head of Human Resources, Edenred Polska (liderka HR z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w IBM, AVON, AXA Polska, Astellas Pharma)
    • Piotr Kołacz,  Menedżer ds. Kluczowych Klientów IBUK Libra, Wydawnictwo Naukowe PWN
    • Andrzej Borczyk,  Lider z doświadczeniem sprzedażowym i HR w firmach Mars, Diageo, Microsoft, Grupa Żywiec i CCC
    •  Czy już czas na zmiany w ofercie benefitów
    • Jakich benefitów poszukuje nowe pokolenia na rynku pracy
    • 4 dniowy tydzień pracy, Urlop menstruacyjny – benefity, trend czy już konieczność
    • W jaki sposób pozostałe pokolenia mogą wykorzystać potencjał młodych generacji?

  • 13:20Lunch

  • 14:20Rezyliencja pracowników – jak adaptować się do zmian zachodzących w otoczeniu

    • Jolanta Bańczerowska,  Członkini Zarządu, Obszar Strategii Personalnej, Chief People Officer, Grupa Żabka
  • 15:00Zdrowie i benefity

    • Jacek Głowacz,  Human Resources Director, ROHLIG SUUS Logistics SA

    Case Study ROHLIG SUUS Logistics SA

    • Komfort pracy, jakość życia, work-life balance, zdrowie psychiczne pracowników
  • 15:30Employee experience w przekroju pokoleniowym: co działa dziś, a na co trzeba się przygotować „jutro"

    • Kasia Syrówka,  , Akredytowana mentorka rozwoju talentów, drogi zawodowej oraz poczucia dobrostanu u pracowników, właścicielka marki syrowka.com
    • Motywacje pracowników różnych pokoleń do przyjęcia pracy w danej firmie
    • Czynniki, które wpływają na utrzymanie pracowników w organizacji
    • Sposoby zatrzymania pracowników, którzy chcą odejść
    • Porównanie aktualnych trendów w zakresie employee experience z trendami, które mogą wystąpić w przyszłości
    • jak ich utrzymać w organizacji i jak zatrzymać, gdy chcą odejść
    • Jak stworzyć atrakcyjny proces rekrutacji dla pracowników różnych pokoleń
  • 16:15Wyzwania pracy zdalnej pracowników rozsianych po całej Polsce

    • Łukasz Mańko,  Dyrektor Zarządzający Polska, Bałtyki i Finlandia, Leifheit
    • Jak integrować, zachęcać, jak mądrze dobierać benefity przy mocno zróżnicowanej lokalizacji i różnych potrzebach
  • 17:00Zakończenie konferencji

Jolanta Bańczerowska

Jolanta Bańczerowska

Członkini Zarządu, Obszar Strategii Personalnej, Chief People Officer, Grupa Żabka

Od kwietnia 2020 roku pełni funkcję Członkini Zarządu w Grupie Żabka. Jako Chief People Officer zarządza zespołem strategii personalnej, odpowiadającym za strategię HR, rozwój kultury firmy oraz kompetencji wszystkich zespołów. Od 2016 roku jako Dyrektor Personalna zainicjowała rozwój wielu nowych rozwiązań personalnych, zmieniających funkcjonowanie firmy. Odpowiada za wdrożenie najlepszych praktyk w dziedzinie zarządzania ludźmi w organizacji, procesów planowania i rozwoju kapitału ludzkiego oraz programów ocen i zarządzania efektywnością oraz systemów motywacyjnych. Kierowała zmianą kultury organizacyjnej na bardziej otwartą i przyjazną pracownikom. Jest odpowiedzialna za wypracowanie misji, wizji i wartości Żabka Polska, które wyróżniają firmę na rynku. Wcześniejsze ponad 15-letnie doświadczenie menedżerskie zdobyła w firmach Mars i Wrigley. Przed dołączeniem do zespołu Żabki pracowała w roli HR Director North Central Europe, gdzie odpowiadała m.in. za wprowadzanie zmiany organizacji oraz integrację Wrigley i Mars w krajach Europy Centralnej. Absolwentka MA Science Information oraz Administracji na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Andrzej Borczyk

Andrzej Borczyk

Lider z doświadczeniem sprzedażowym i HR w firmach Mars, Diageo, Microsoft, Grupa Żywiec i CCC

Lider z doświadczeniem sprzedażowym i HR w firmach Mars, Diageo, Microsoft, Grupa Żywiec i CCC. W funkcji HR także jako członek zarządów i zespołów zarządzających.

Marlena Chojecka-Bek

Marlena Chojecka-Bek

Dyrektorka ds. Szkoleń i Rozwoju, PZU

Menedżerka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze HR. Ekspertka w zakresie zarządzania zmianą, kształtowania kultury organizacyjnej i budowania zaangażowania oraz projektowania programów rozwojowych. W PZU odpowiedzialna za obszar szkoleń i rozwoju oraz Employee Experience. Dodatkowo wdraża w organizacji strategię wellbeingu. W ciągu ostatnich lat pełniła również rolę liderki nurtu w projekcie transformacji organizacji w zakresie wdrażania nowego modelu pracy (w tym wdrażanie modelu hybrydowego i nowoczesnych narzędzi pracy grupowej). Absolwentka Wydziału Psychologii UW, coach. Pasjonatka idei uczenia się przez całe życie i stałego poszukiwania mądrych metod i narzędzi pozwalających jednostkom i zespołom utrzymywać wysoką efektywność.

Małgorzata Fiedorczuk

Małgorzata Fiedorczuk

Dyrektor, People & Organisation, PwC

Małgorzata, posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze HR, obejmujące w szczególności tworzenie strategii HR, doradztwo przy transakcjach, tworzenie optymalnych i efektywnych kosztowo systemów wynagrodzeń i benefitów (dla ogółu pracowników lub specyficznie dla kadry zarządzającej), dobór i wdrażanie technologii HR, czy analitykę HR. Prowadziła projekty usprawniające procesy, w tym związane z wdrożeniem systemów wspierających ich obsługę. Brała udział w szeregu projektów transformacyjnych w Polsce, w tym przeprowadzając wiele procesów oceniających efektywność obszaru HR. Jest autorką publikacji (m.in. HBR Polska) i prelegentką konferencyjną (m.in. Związek Banków Polskich, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych).

Marta Florczak

Marta Florczak

Członek Zarządu ds. Personalnych, LIDL Polska

Marta Florczak, Członek Zarządu Lidl Polska ds. Personalnych Do zespołu Lidl Polska dołączyła w kwietniu 2021 r. Wcześniej zajmowała takie stanowiska jak Dyrektor Zasobów Ludzkich w Centrum Naukowo - Badawczym w Wiedniu, Dyrektor Zasobów Ludzkich w Lafarge Cement we Francji, Dyrektor ds. Organizacji i Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Lafarge w Polsce, Vice-prezes Cement ds. sprzedaży B2B/B2C. Jest absolwentką Strategic Human Resources Management na Open Business School of London. Uzyskała Diploma in Organisational Leadership na Said Business School Oxford University oraz ukończyła Advanced Management Program IESE Business School in Barcelona. She joined the Lidl Poland team in April 2021. Previously, she held positions such as Director of Human Resources at the Scientific and Research Centre in Vienna, Director of Human Resources at Lafarge Cement in France, Director of Organization and Human Resources Management at Lafarge in Poland, Vice-president Cement for B2B/B2C sales. She is a graduate of Strategic Human Resources Management at the Open Business School of London. She obtained a Diploma in Organisational Leadership from Said Business School Oxford University and completed the Advanced Management Program at IESE Business School in Barcelona.

Jacek Głowacz

Jacek Głowacz

Human Resources Director, ROHLIG SUUS Logistics SA

Dyrektor Personalny w Rohlig Suus Logistics, od 20 lat związany z HR w logistyce. Zarządza między innymi obszarem szkoleń i rozwoju, rekrutacji, kadr i płac, komunikacji wewnętrznej i employer brandingu. Absolwent wydziału Psychologii SWPS, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej oraz Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej. Orędownik prostych i zrozumiałych rozwiązań HR. Posiada holistyczne doświadczenie w wielu obszarach HR zarówno w rekrutacji, rozwoju pracowników, komunikacji wewnętrznej, EB, szkoleniach, budowie struktur międzynarodowych, C&B czy administracji personalnej. Prywatnie dumny ojciec trójki dzieci.

Maja Gojtowska

Maja Gojtowska

, Gojtowska.com

Maja Gojtowska - wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga http://gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?", a w październiku 2023 "Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem".

Patryk Kardasz

Patryk Kardasz

People & Culture Development Director, Booksy

Doświadczenie nabyte głównie w międzynarodowych korporacjach o dużej skali, w rolach związanych z obszarem HR Business Partneringu oraz Operacji (głównie związanych z tematyką Compensation & Benefits, budżetowania i forecastowania).

Agnieszka Kmieć

Agnieszka Kmieć

Kierownik ds. Wynagrodzeń i Analiz HR, Grupa Neuca

Od 10 lat związana z obszarem HR, głównie z obszarem C&B. Od trzech lat w roli menadżera obszaru wynagrodzeń i analiz HR. Lubi łączyć pracę z ludźmi oraz pracę z danymi, Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika na kierunku ekonomia oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.

Marta Krukowska

Marta Krukowska

Chief Poeple Officer, Modivo

Od przeszło 15 lat równolegle szef HR oraz radca prawny ze specjalizacją w zbiorowym prawie pracy, dziedzinie pozostającej w ścisłej korelacji z obszarem Human Resources. Doświadczenie zawodowe w obszarze HR buduje pracując na rzecz polskich i międzynarodowych koncernów, takich jak: Grupa Modivo, a wcześniej Grupa Empik, czy fińsko-szwedzkie Fortum. Jako radca prawny specjalizuje się w przeprowadzaniu organizacji przez duże zmiany w obszarze spraw pracowniczych, począwszy od przejęć, przez reorganizacje, a przede wszystkim tworzenie i zmiany systemów wynagrodzeń, w których specjalizuje się na gruncie naukowym. W roku 2022 r. uzyskała tytuł doktora prawa - w tematyce wynagrodzeń. Autorka artykułów i publikacji w dziedzinie zbiorowego prawa pracy oraz współautorka książki „Restrukturyzacja i upadłość”, wyd. Wolters Kluwer (2018)”.

Izabella Krzywosądzka- Pajdak

Izabella Krzywosądzka- Pajdak

HR Director, Carlsberg Shared Services

HR Director w Carlsberg Shared Services. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na WSB Merito i Collegium da Vinci. Przez prawie dwadzieścia lat swojej kariery zawodowej pracowała w rozmaitych obszarach biznesowych Grupy Santander, a następnie w centrum usług wspólnych Grupy Kapitałowej Enea. Od marca 2021r. związana z Carlsberg Shared Services, gdzie całościowo odpowiada za obszar human resources, realizując lokalne i globalne projekty HR w ramach międzynarodowej Grupy Carlsberg. Członkini rad programowych oraz prelegentka na ogólnopolskich konferencjach dla środowiska global business services i społeczności HR. Autorka wielu artykułów i felietonów branżowych. Entuzjastka wielopłaszczyznowego wellbeingu i niestrudzona propagatorka holistycznego podejścia do dobrostanu pracowników inspirowanego dojrzałym, inkluzywnym przywództwem opartym o zasadę „Lead with care”. W codziennym życiu, tak prywatnym, jak i zawodowym, kieruje się niezmiennie swoim ulubionym motto „Impossible is nothing/ Niemożliwe nie istnieje”.

Mariusz Kunda

Mariusz Kunda

Członek Rady Nadzorczej, Dan Cake Polonia

Mariusz Kunda - Prawnik, MBA. Podyplomowe studia marketingu. Ponad dwadzieścia lat dośwaidczenia jako Członek Zarządu i Dyrektor HRM C-level. Opracował i wdrożył praktyki i struktury HR w Bakalland, Praxair, Unitop, Agros Fortuna, Pliva, Geant czy Mieszko. Zarządzał zmianami. Projektował procesy i systemy zarządzania organizacjami, dokonywał wdrożeń i re-engineeringu. Zarządzał optymalizacją pracy zespołów oraz integracją operacyjną w wyniku fuzji kapitałowych. Członek Rad Nadzorczych (Dan Cake Polonia, Biomaxima, fundusz MCI S.A.; Agros Herby; Insbud). Specjalizacja: budowanie i wdrażanie procesów i struktur HCM, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie zmianą. Fan systemów zarządzania wynikami

Karolina Mołda

Karolina Mołda

Performance and Reward Manager, HR, Pandora

Marcin Nowosad

Marcin Nowosad

HR Business Partner Manager, Just Join IT

HR Business Partner Manager, Just Join IT, RocketJobs.pl i Hello HR Mentor, coach, trener, PR-owiec, Human Lover. Od prawie 10 lat zakochany w branży HR praktyk. Na co dzień jako HR Business Partner Manager w Just Join IT / Rocket Jobs – wspiera managerów, board oraz CEO w rekrutacji, onboardingu, zarządzaniu talentami, a także wszelkich zmianach czy decyzjach personalnych. Nie zapomina również o utrzymaniu satysfakcji całej załogi. W wolnych chwilach fan gotowania, dźwięków z winyli oraz trekkingu po maderyjskich lewadach.

Emilia Pedrycz

Emilia Pedrycz

Engineering Culture Lead, BNP Paribas Bank Polska

Pasjonatka komunikacji i strategicznego zarządzania wizerunkiem pracodawcy. Absolwentka studiów EMBA we Francuskim Instytucie Zarządzania oraz studiów podyplomowych Employer Branding na Akademii Leona Koźmińskiego. Zrealizowała szereg projektów z zakresu m.in. wyznaczania strategii budowania wizerunku pracodawcy, tworzenia EVP (propozycji wartości marki pracodawcy), wdrażania kampanii employer branding / rekrutacyjnych oraz projektów strategicznych z szeroko pojętej komunikacji korporacyjnej. Aktualnie jako Engineering Culture Lead wspieram obszar Nowych Technologii i Cyberbezpieczeństwa w realizacji jednego ze strategicznych projektów budowania Engineering Culture.

Bartosz Siwiak

Bartosz Siwiak

Manager, People & Organisation, PwC

Bartosz jest ekspertem w obszarze wdrażania wymogów regulacyjnych w obszarze HR, w tym dotyczących obowiązkowych ujawnień, wynagradzania pracowników oraz kadry kierowniczej. Specjalizuje się w unijnych i polskich regulacjach związanych z wynagrodzeniami oraz doborem i oceną kluczowych osób w instytucjach finansowych. Realizuje projekty związane z wynagradzaniem członków zarządów oraz kluczowych pracowników, budowaniem programów motywacyjnych, przeglądami due diligence w zakresie HR. Bartosz prowadzi projekty związane z certyfikacją równych płac EQUAL SALARY oraz jest współautorem Raportu wynagrodzeń członków zarządów i rad nadzorczych

Monika Smulewicz

Monika Smulewicz

Ekspertka prawa pracy i rynku pracy, CEO HR na Szpilkach Sp. z o.o. i Eduwersum Collegium Rozwoju HR

Od ponad 20 lat edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz efektywnego i zgodnego z prawem zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach. Prekursorka szkoleń online z zakresu prawa pracy, kalkulacji wynagrodzeń i HR w Polsce. Założycielka społeczności HR na Szpilkach liczącej ponad 70 000 specjalistów HR, kadr i płac oraz Dyrektor Zarządzająca Eduwersum Collegium Rozwoju HR, projektu, w ramach którego od 2017 roku z sukcesem przeszkolonych zostało już ponad 25 000 osób z całej Polski. „Sparingpartnerka biznesu". Wspiera przedsiębiorców w obszarze HR oraz kadrowo–płacowym, rozwiązując problemy, z którymi borykają się dynamicznie rozwijające się organizacje. Partnerka merytoryczna Eplanner – nowoczesnej aplikacji do planowania i rozliczania czasu pracy. Przez wiele lat dyrektor zarządzająca outsourcingiem rachunkowości, kadr i płac w międzynarodowej korporacji, gdzie współzarządzała pracą ponad 300-osobowego zespołu świadczącego usługi księgowe i kadrowo-płacowe dla rozwijających się klientów polskich i zagranicznych.

Kasia Syrówka

Kasia Syrówka

, Akredytowana mentorka rozwoju talentów, drogi zawodowej oraz poczucia dobrostanu u pracowników, właścicielka marki syrowka.com

Akredytowana mentorka rozwoju talentów i organizacji opartej na potencjale ludzi oraz budowania poczucia dobrostanu pracowników, na poziomie Senior Practitioner® EMCC oraz certyfikowany coach Gallupa®, facylitatorka modelowania stanowiska pracy wg metodyki Job Crafting, praktyk biznesu z ponad 28-letnim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym, sprzedaży i konsultingu biznesowym, właścicielka marki syrowka.com. Asesorka programów mentoringowych oraz akredytacji dla mentorów w EMCC Global. Autorka corocznego, obszernego RAPORTU Future®, ukazującego trendy rynku pracy i zawodów przyszłości. Wspiera w odkrywaniu potencjału zawodowego i zasobów, dzięki którym klienci skutecznie poprawiają jakość swojego życia i pracy! Strateg i wizjoner prowadzący liderów i organizacje ku przyszłości opartej na ich dobrostanie, potencjale i sprawczości.

Sabina Szymczak

Sabina Szymczak

Hr Manager, Carlsberg Shared Services

Absolwentka Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz programu Management 2016 w ICAN Institute. Certyfikowany coach ICC, szkoleniowiec i od ponad 25 lat HR-owiec z pasją do ….ludzi. Posiada doświadczenie w różnych obszarach HR, zarówno w administracji personalnej, rekrutacji, rozwoju pracowników, szkoleniach, coachingu, tworzeniu HR od podstaw, jak i zarządzaniu w firmach międzynarodowych. Doskonale się czuje w projektach HR pracując w zespołach wielokulturowych. W Carlsberg SCC jako HR BP/HR Manager odpowiedzialna całościowo za obszar comp&ben

Łukasz Mańko

Łukasz Mańko

Dyrektor Zarządzający Polska, Bałtyki i Finlandia, Leifheit

Urodzony lider, skupiony na strategii i motywacji organizacji. Praktyk biznesu, dążący do zmiany biznesu w Polsce na lepszy.

Oskar Sobolewski

Oskar Sobolewski

Ekspert emerytalny i rynku pracy, HRK Payroll Consulting

Prawnik, ekspert emerytalny i rynku pracy HRK Payroll Consulting, założyciel Debaty Emerytalnej. Współautor wielu książek w tym ostatnich Work-life balance. Nowe prawa i obowiązki dla pracowników i pracodawców (C.H.Beck czerwiec 2023), Przegląd zmian kadrowo-płacowych 2022/2023 (C.H.Beck grudzień 2022), „Korekty w Polskim Ładzie – likwidacja ulgi dla klasy średniej, odliczenia składki zdrowotnej, obniżona stawka PIT do 12% i inne kluczowe zmiany" (C.H.Beck, czerwiec 2022). Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu systemu emerytalnego, PPK, PPE, zmian kadrowych, płacowych oraz zmian w prawie pracy i na rynku pracy. Autor wielu artykułów prasowych dotyczących problematyki systemu emerytalnego oraz ubezpieczeń społecznych, publikowanych na łamach dzienników, takich jak Rzeczpospolita i Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, a także portali internetowych tvn24.pl onet.pl, businessinsider.pl, prawo.pl, money.pl i superbiz.pl. Aktywny komentator zagadnień związanych z systemem emerytalnym, wielokrotnie goszczący w programach realizowanych przez wp.pl, money.pl, radio ZET, radio TOK FM, TVN 24 oraz TVN.

Barbara Rajmańska – Wilusz

Barbara Rajmańska – Wilusz

Head of Human Resources, Edenred Polska (liderka HR z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w IBM, AVON, AXA Polska, Astellas Pharma)

Zajmuje się wdrażaniem procesów oraz budowaniem rozwiązań wspomagających rozwój pracowników w organizacji. Praktyk HR z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych koncernach 5 różnych branżach, m.in. IT/FMCG/Finanse i Farmacja. Specjalizuje się w zarządzaniu talentami, strategii HR, zarządzaniu zmianą, projektowaniu organizacyjnym i budowaniu kultury. Mentor i entuzjasta uczenia się i rozwoju z doświadczeniem w zakresie facylitacji. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością Narzędzia Diagnozy Psychologicznej. Certyfikowany praktyk MBTI i Hogan. Menedżer nastawiony na wyniki, który lubi pracować w zespole i poprawiać jego wyniki. Bardzo dobre umiejętności budowania relacji pomiędzy funkcjami i poziomami. Kocha podróże i rejsy na starych żaglowcach.

Piotr Kołacz

Piotr Kołacz

Menedżer ds. Kluczowych Klientów IBUK Libra, Wydawnictwo Naukowe PWN

Piotr Kołacz to manager z 26-letnim doświadczeniem. Ukończył szereg szkoleń z zakresu zarządzania projektami, sprzedaży i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia i kursy poświęcone zagadnieniom rozwoju i prowadzenia biznesu. Od 2012 roku związany z platformą IBUK Libra, jako główny przedstawiciel handlowy i ekspert. Specjalizuje się we współpracy z biznesem, instytutami naukowymi, uczelniami, bibliotekami oraz instytucjami administracji państwowej. Prywatnie dumny tata dwóch dorosłych synów, fascynat jazdy na motorze oraz czytania online.

Eryk Gągała

Eryk Gągała

Ekspert ds. Efektywności HR, Orange

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych oraz eksperckich zdobyte w międzynarodowych firmach. W swojej praktyce zawodowej m.in. tworzył systemy kontrolingowe w projektach transformacyjnych, wspierał procesy fuzyjne w sektorze bankowości oraz wdrażał narzędzia IT w obszarze zarządzania nieruchomościami. W ostatnich latach zajmuje się strategią i efektywnością zatrudnienia w Orange Polska, wyzwaniami wynikającymi ze zmian na rynku pracy oraz wykorzystaniem potencjału BIG DATA w obszarze HR.

PwC

PZU

Grupa PZU to największa instytucja finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej. Działa w pięciu krajach: w Polsce, Estonii, na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a jej skonsolidowane aktywa sięgają ponad 400 mld zł. Na czele Grupy stoi PZU SA, którego tradycje sięgają roku 1803, kiedy na ziemiach polskich powstało pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe. Tylko w Polsce Grupa PZU ma ok. 22 mln klientów. Jest liderem rynku ubezpieczeniowego oraz znajduje się w ścisłej czołówce na rynkach usług bankowych, inwestycyjnych, opieki zdrowotnej. Marka PZU należy też do najlepiej rozpoznawalnych, znanych praktycznie każdemu Polakowi. Od 2010 roku PZU SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i od momentu debiutu znajduje się w indeksie WIG20. Od roku 2019 wchodzi także w skład indeksu zrównoważonego rozwoju WIG-ESG.

Edenred

Edenred Polska tworzy zespół ekspertów z zakresu benefitów pracowniczych, których głównym zadaniem jest zapewnienie dobrostanu pracowników przy jednoczesnym zachowaniu korzyści finansowych dla pracodawców. Wszystko to w oparciu o obowiązujące rozwiązania prawne. Oferta produktowa Edenred Polska oparta jest o nowoczesne rozwiązanie w postaci kart przedpłaconych Mastercard: Kart Lunchowych, Kart Podarunkowych, Kart Premiowych oraz nowoczesnych platform lojalnościowych. Edenred na świecie zaufało ponad 60 milionów użytkowników i 2 miliony partnerów w 45 krajach i blisko 1 milion klientów korporacyjnych.

IBUK LIBRA PWN

Serwis IBUK Libra jest istniejącą od 2008 roku częścią Wydawnictwa Naukowego PWN. Platforma udostępnia publikacje elektroniczne oraz zasoby edukacyjne z portfolio Grupy PWN oraz kilkuset innych Wydawców od ponad 15 lat. Jako produkt w 100% polski IBUK Libra jest laureatem godła Teraz Polska w segmencie edukacyjnym. Księgozbiór wirtualnej czytelni liczy ponad pięćdziesiąt tysięcy publikacji specjalistycznych, naukowych, popularnonaukowych oraz beletrystycznych, wydanych przez najważniejsze polskie oficyny. Wiele z nich to tytuły niedostępne w innych bazach, co sprawia, że oferta IBUK Libra jest unikatowa. Dzięki zaawansowanej technologii i dostępowi online czytelnicy mogą korzystać z serwisu przez całą dobę, z dowolnego miejsca. Platforma umożliwia nie tylko czytanie książek online, lecz także zaawansowaną pracę z tekstem (tworzenie dokumentów, tagowanie, zaznaczanie fragmentów, automatyczne tworzenie bibliografii itp.).

Frisco

Frisco to lider w branży dostaw artykułów spożywczych i biurowych, oferując szeroki asortyment w cenach na poziomie hipermarketów. Nasze usługi umożliwiają oszczędność czasu poprzez kompleksowe zakupy z dostawą bezpośrednio do biur. Dzięki własnym magazynom i zaawansowanemu systemowi obsługi zamówień, gwarantujemy najwyższą jakość naszych świeżych produktów, które są porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców. Nasze usługi dostawcze są dostępne codziennie od 6:00 do 22:00. Wykorzystując flotę pojazdów obsługiwaną przez doświadczonych kierowców, zapewniamy wygodę i profesjonalizm w każdej dostawie. Oferujemy również elastyczne opcje płatności oraz dedykowaną opiekę biznesową. Specjalnie z myślą o potrzebach biur, wzbogaciliśmy naszą ofertę o unikalne realizacje, takie jak owocowe dni, dostawy lodów, boxy świąteczne i podarunkowe, a także produkty idealne na śniadania firmowe i eventy. Frisco to nie tylko dostawca, ale partner, który dba o każdy aspekt zaopatrzenia Twojego biura.

Lunching

Lunching.pl pomaga zapewniać smaczne i ciepłe posiłki dla pracowników. To benefit żywieniowy oraz nowoczesna platforma do zamawiania jedzenia w jednym, działające zarówno w biurach, jak i w fabrykach. Za pomocą Lunching.pl pracodawca może z łatwością dofinansować posiłki w firmie, nie martwiąc się o dodatkowe koszty obsługi czy stały abonament. W efekcie cała wartość benefitu trafia do pracowników, którzy mogą cieszyć się szerokim wyborem restauracji i bezpłatną dostawą.

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Wynagrodzenia i benefity 2024

Wstęp bezpłatny

Wynagrodzenia i benefity 2024

Wstęp bezpłatny

Wynagrodzenia i benefity 2024

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Wynagrodzenia i benefity 2024

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •   ‑ 
  •  Warszawa