XX Forum Polskich Menedżerów Logistyki – POLSKA LOGISTYKA
LogistykaWarszawaForum
 ‑ 
Arche Hotel Krakowska
 ‑ 
XX Forum Polskich Menedżerów Logistyki – POLSKA LOGISTYKA
XX Forum Polskich Menedżerów Logistyki – POLSKA LOGISTYKA

Wstęp bezpłatny

Już po raz 20. zapraszamy do udziału w Forum Polskich Menedżerów Logistyki Polska Logistyka – jednym z największych i najważniejszych wydarzeń na polskim rynku logistycznym.

Forum już na stałe wpisało się w kalendarz branżowy, a każda kolejna edycja gromadzi coraz większe grono słuchaczy, co jest dowodem Państwa zaufania i wysokiej oceny jego zawartości merytorycznej.

Wyzwania, trudności, rozwiązania, tendencje - to cztery słowa, które najlepiej opisują tematykę, która będzie poruszana podczas tegorocznego wydarzenia. Logistyka to dziedzina, która jest niezwykle dynamiczna i wymaga ciągłego dostosowywania się do zmieniających się trendów i potrzeb rynku.

Wyzwania, które stoją przed menedżerami logistyki, są coraz większe i bardziej skomplikowane. Rozwój technologii, globalizacja, zmieniające się preferencje klientów, dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe - to tylko niektóre z bolączek, z którymi muszą zmagać się dzisiaj specjaliści z branży. 

Jednakże, nie ma powodów do pesymizmu. W trakcie Forum Polskich Menedżerów Logistyki "Polska Logistyka" omówimy wiele rozwiązań, które pozwolą na skuteczne przeciwdziałanie wyzwaniom oraz wykorzystanie szans, jakie stwarzają zmieniające się trendy w branży.

Poznamy najlepsze praktyki, a także zapoznamy się z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, które pomogą w usprawnieniu procesów logistycznych.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu, które już od 20 lat jest jednym z najważniejszych forum dla specjalistów z dziedziny logistyki.

Będziemy mieli okazję wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami oraz poznać najnowsze trendy, które kształtują branżę. Wspólnie poszukamy rozwiązań, które pozwolą na jeszcze skuteczniejsze zarządzanie łańcuchem dostaw i osiąganie lepszych wyników biznesowych, nawet w tak trudnych czasach jakich doświadczamy obecnie. 


A tak było w ubiegłym roku:





Zapraszamy do lektury specjalnego dodatku zapowiadającego Forum:



Do zobaczenia na Forum Polskich Menedżerów Logistyki "Polska Logistyka"!


Do udziału w Forum zapraszamy:

Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • transportem i zaopatrzeniem
  • magazynem i przepływem materiałów
  • strategią, rozwojem i operacjami


Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader


Tomasz Sączek

Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce,

ekspert u obszarze łańcucha dostaw, praktyk

Partner Merytoryczny


Możliwość skorzystania z bezpłatnego parkingu na terenie hotelu dla uczestników forum

Partnerzy:

Partner

FM LogisticRABEN LOGISTICS POLSKAGXONovoferm Polska Sp. z o.o.7RPrologisOptidataGS1 PolskaLPP LogisticsLogicorFerag PolskaGremi PersonalGeorg UtzAmazonSolar EdgeCargoONFedExGrupa ProgresCTPIPP

Patron Honorowy

Ministerstwo Infrastruktury

Patron

e-LEA

Patron Medialny

Top Logistyklogistyczny.comEurologisticslog24.plTrans.info

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 08:50Oficjalne powitanie uczestników

    • Renata Grzeszczak,  Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
    • PARTNER MERYTORYCZNY Tomasz Sączek,  Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert w obszarze łańcucha dostaw, praktyk
    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
  • 09:00Sytuacja makroekonomiczna w Polsce i na świecie oraz jej wpływ na funkcjonowanie łańcuchów dostaw

    • Ignacy Morawski,  Główny Ekonomista, Puls Biznesu
    • Warunki makroekonomiczne i główne czynniki wpływające na koniunkturę
    • Koniunktura w przemyśle
    • Koniunktura w sektorze logistycznym
    • Perspektywy średniookresowe dla gospodarki i sektora logistycznego

  • 09:30Panel dyskusyjny: Jak ESG wpływa na dzisiejsze łańcuchy dostaw

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Igor Matus,  Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw, Grupa CCC
    • Agnieszka Koc,  Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, Jeronimo Martins Polska S.A
    • Piotr Miodek,  Head of Construction & Engineering, Head of Sustainability, 7R
    • Artur Bieńkowski,  Supply Chain Director Poland, Czech & Slovakia, McDonald’s
    • Ryzyka środowiskowe a należyta staranność w łańcuchu dostaw
    • Emisje w łańcuchu wartości oraz praca z dostawcami
    • Badanie łańcuchów dostaw wg kryteriów zrównoważonego rozwoju – jakie niepokoje po stronie dostawców i po stronie zamawiających mogą budzić zobowiązania do wdrażania wymagań ESG
    • Dekarbonizacja - jak ją realizować w obecnej sytuacji polityczno-gospodarczej
    • Trudności przy zbieraniu danych potrzebnych do raportu ESG jak i liczenia śladu węglowego
    • Jak znaleźć „człowieka od esg”, jakie ma mieć kompetencje
  • E-COMMERCE

  • 10:30Wzmożony sezon wysyłek – jak przygotować e-commerce na peaki sprzedażowe?

    • Łukasz Wysokiński,  Dyrektor Zarządzający Fulfillment, InPost

    Ostatni kwartał roku to zawsze najgorętszy czas sprzedaży e-commerce. W tym okresie sprzedawcy online stają przed wyzwaniem optymalizacji magazynów i zatrudnienia dodatkowych pracowników do obsługi zwiększonej ilości zamówień. Wyzwania można jednak zamienić na szanse, aby nie tylko poradzić sobie z intensywnym okresem, ale wręcz zwiększyć konwersję. Wystarczy dobrać odpowiedniego partnera, który nie tylko dostarczy pełne zaplecze logistyczne oraz zagwarantuje błyskawiczną wysyłkę, ale także będzie stanowił wsparcie sklepu w obszarach strategii, marketingu i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.

  • 11:15Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 11:45Rosnący e-commerce i wpływ na innowacje w logistyce_ case study

    • Karolina Didyk,  Dyrektorka projektów automatyzacyjnych na Europę, GXO
    • Jacek Ledwoń,  Dyrektor operacyjny na Polskę i Czechy, GXO
    • Stochastyczne papugi w logistyce. Jak podejmować trafne decyzje biznesowe i korzystać z rozwoju e-commerce wprowadzając skuteczne innowacje na przykładzie obsługi klienta z branży zoologicznej


    Stochastyczna papuga, pies dron, ważka i bum na rynku artykułów dla zwierząt nie ominęły branży logistycznej. Jednak powtarzanie obiegowych opinii, które obserwujemy od czasu eksplozji e-commerce, utrudnia podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. Rozprawiamy się ze mitami i pokazujemy, jak innowacje zmieniają sposób dostarczania karmy dla naszych pupili prezentując udaną implementację zautomatyzowanego magazynu dla naszego klienta z branży zoologicznej.

  • 12:15Logistyka e-commerce a przyrost ilości metod doręczeń w kraju i na świecie tj. PUDO, APM, D2D - Case study

    • Mateusz Pycia,  Założyciel, GlobKurier.pl
    • Ewelina Pyda,  Współzałożyciel, Kyuka Design


  • 13:00Panel dyskusyjny: Jaka jest przyszłość e-commerce w Polsce

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Łukasz Chmaj,  Dyrektor Logistyki, Gemini Polska
    • Piotr Skobało,  Chief Operations Officer, Selsey
    • Stanisław Karcz,  Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Sprzedawców Marketplace, Empik S.A.
    • Paweł Laska,  Head of Operations, Zalando
    • Daniel Kusak,  Dyrektor Zarządzający, Ferag Polska

    E-commerce to dynamicznie rozwijająca się branża, która z roku na rok zyskuje na popularności. Jednakże, wraz z jej szybkim rozwojem, pojawiają się także nowe wyzwania

    •  Własny e-sklep czy marketplace - jaką strategię wybrać?
    • Jak poradzić sobie z obsługą Klientów, zamówień i logistyki z jednego miejsca?
    • Trendy związane z marketplacami / Marketplace rosną w siłę – jedne znikają drugie się pojawiają
    • Czy Cross-border e-com będzie dużą szansą dla polskiego e-commercu na kolejne lata
    • Czy darmowe zwroty w e-commercie to już przeszłość
    • Jak e-commerce, omnichannel, nowe technologie wpłyną na zieloną logistykę

  • 14:00Lunch

    Zapraszamy na lunch, kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • HR – LUDZIE

  • 15:00Wyzwania polskiego rynku pracy w 2024 roku. Wyzwania, perspektywy, globalne zmiany i trendy

    • Damian Guzman,  Zastępca Dyrektora Generalnego, Gremi Personal
    • Jak wygląda sytuacja na rynku pracy w Polsce? Które zawody są najbardziej deficytowe?
    • Jak napływ obcokrajowców wpłynie na różne sektory gospodarki?
    • Jak wygląda sytuacja migracyjna, która ma ogromny wpływ na niewykwalifikowany rynek pracy?
    • W których krajach rynek pracy jest najbardziej dotknięty przez migrantów?
    • Jakie wyzwania staną przed firmami w związku z brakiem siły roboczej na rynku?
    • Jakie są zagrożenia dla firm, jakie są rozwiązania?  
    • Co firmy powinny wiedzieć o rynku pracy, aby zaplanować rozwój swojej działalności w nadchodzących latach
  • 15:30Czy standardowe podejście do procesu rekrutacji w logistyce sprawdza się w dzisiejszych czasach

    • Patryk Chrzan,  Współwłaściciel, RPO Partners Sp. z o.o.
  • 16:00Panel dyskusyjny: Wyzwania rynku pracy na tle zmian w łańcuchach dostaw

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Halina Małek,  Supply Chain Planning Director, Auchan
    • Sebastian Kaczmarski,  Central fulfilment operations manager, IKEA Group
    • Cezary Maciołek,  Prezes Zarządu, Grupa Progres
    • Marcin Klimaszewski,  Co-founder, praca.magazynuj.to
    • Czy rynek pracy nadąża za rozwojem, problemy kadrowe - wyzwania związane z brakiem dostępności pracowników
    • Koszty pracy i zatrudnianie obcokrajowców
    • Presja płacowa ze strony pracowników – w jaką stronę podąży rynek
    • Skuteczne zarządzanie pokoleniami pracowników - Generacja Y, Z czyli pokolenie nowoczesnych technologii i ich podejście do pracy
    • Czy automatyzacja rozwiązuje wszystkie problemy związane z dostępnością pracowników
    • Czat GPT wsparciem czy zagrożeniem dla pracownika

  • 17:00Zakończenie I dnia Forum

  • 19:30Wieczorne spotkanie przy lampce wina

    Na lampkę wina oraz spektakl zapraszamy do Teatru Capitol

    Teatr Capitol - Scena Mniejsza, ul. Marszałkowska 115, wejście od ul. Przechodniej


    Zgodnie z tradycją, po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy na lampkę wina która będzie doskonałą okazją do swobodnych dyskusji i wymiany kontaktów biznesowych w nieformalnej atmosferze

  • 20:00Spektakl "Kochane pieniążki"

    Co byś zrobił, gdybyś przez pomyłkę wszedł w posiadanie teczki z gigantyczną sumą pieniędzy?

    Szukałbyś właściciela czy szalejąc ze szczęścia zatrzymałbyś ją dla siebie? Trudny wybór…

    Bo przecież pieniądze nie spadają z nieba i taka szansa nie zdarza się co dzień.

    Henry, bohater kryminalnej farsy „Kochane pieniążki” podejmuje więc szybką decyzję.

    W końcu właśnie w jego urodziny otrzymuje ten wyjątkowy prezent od losu i żal z niego nie skorzystać. Pędzi do domu ile tchu, ściskając go w rękach.

    Czas to pieniądz, więc od razu wciela w życie swój misterny plan!


    Zawrotne tempo, niespodziewane wydarzenia, komiczne sytuacje i przezabawne dialogi!

    https://teatrcapitol.pl/spektakl/kochane-pieniazki/

  • 09:00Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 09:30Rozmowa: Logistyka z innej beczki- Logistyka w motosporcie

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Mikołaj „Miko” Marczyk,  , Kierowca rajdowy zespołu Orlen Team
    • Maciej Giemza,  Motocyklista Orlen Team
  • MAGAZYNY

  • 10:00Nowoczesne rozwiązania magazynowe

    • Szymon Mikołajczak,  Senior Business Development Director, FM Logistic
    • Czy automatyzacja powierzchni magazynowych jest zawsze potrzebna
    • Sztuczna inteligencja, roboty w magazynach a człowiek
    • RFID, Inteligentne regały, drony, wirtualna rzeczywistość, magazynowanie w chmurze – co jeszcze wpłynie na optymalizację procesów logistycznych oraz zwiększenie wydajności magazynowej
  • 10:30Value-for-money DC, czyli jak zaprojektować koncept szybkiego w realizacji, efektywnego i multiplikowalnego magazynu

    • Sebastian Sołtys,  Wiceprezes Zarządu, LPP Logistics
    • Od idei do konceptu, czyli magazyn dopasowany do potrzeb biznesu
    • Skuteczne zachowanie balansu między innowacyjnością a standaryzacją
    • Time is money – strategia zwinnej realizacji operacji DC
  • 11:00Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 11:20Innowacyjność w procesie magazynowym

    • Tomasz Michalski,  Dyrektor Generalny, Centrum Logistyczne Amazon w Bielanach Wrocławskich

    Case Study Amazon

    • Źródła inspiracji dla innowacji logistycznych
    • Rola systemów bezpieczeństwa
    • Gra w zielone – automatyzacja w służbie ESG
  • 11:50Panel dyskusyjny: Wyzwania, możliwości, zagrożenia – sytuacja na rynku powierzchni magazynowych

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Michał Królik,  Essentials Solutions Manager, Prologis
    • Michał Ptaszyński,  Country Manager Poland, Logicor
    • Wojciech Skwarcewicz,  Commercial Sales Manager, SolarEdge Technologies (Poland)
    • Magdalena Misztal-Piasny,  Logistics Director, Operational Excellence Europe, Unilever Polska Sp. z o. o.
    • Rafał Gąska,  Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, EURO-net Sp. z o. o.
    • Prognozy rozwoju rynku magazynowego w Polsce i Europie
    • Najnowsze rozwiązania magazynowe – analiza „przydatności” najnowszych trendów
    • Ustabilizowanie się łańcuchów dostaw - zmiana strategii utrzymywania excess stocków i powrót do strategii just in time. W jaki sposób wpłynie to na rynek najmu powierzchni magazynowych
    • Zielona energia dla logistyki
  • NOWE TECHNOLOGIE W TRANSPORCIE

  • 12:50Jak wykorzystać nowe technologie w branży transportowej

    • Mariusz Tront,  Dyrektor Transportu, Żabka Polska Sp. z o. o.
    • Bartłomiej Jabrocki,  Kierownik Działu Sprzedaży i Wdrożeń, Optidata
    • Czy czas wysokiej inflacji ale i przewidywanego spowolnienia gospodarczego to dobry czas na inwestycje w technologię logistyczną

  • 13:20Lunch

    Zapraszamy na lunch, kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami forum!

  • 14:20Cyfrowa logistyka – moda czy konieczność?

    • Agata Horzela,  T&L Manager, GS1 Polska
    • Katarzyna Ostojska,  Marketing Manager, Raben Logistics Polska
    • Czym tak właściwie jest Logistyka4.0?
    • Jakie znaczenie w dzisiejszych czasach ma digitalizacja dokumentów? Czy cyfryzacja jest od kilku lat trwającą modą, czy może już koniecznością?
    • Jakie zmiany szykują się w zakresie przesyłania elektronicznych informacji dotyczących transportu? Czy e-CMR stanie się w końcu rzeczywistością?
    • Jakie wyzwania stoją przez operatorem logistycznym inwestującym w rozwiązania digitalowe oraz czy i jakie korzyści wynikają z tego dla uczestników łańcucha dostaw
  • 14:50Jak grać, aby wygrać. Spedycja drogowa w trudnych czasach

    • Mariola Glinka,  Dyrektor Operacyjny, Transsped
    • Jak reagować by pokonać wyzwania zmiennego rynku
    • Jak stworzyć fundament skutecznego zespołu
  • 15:30Transformacja łańcucha dostaw: klucz do osiągnięcia wyników, wydajności i odporności w dynamicznym środowisku biznesowym

    • Piotr Roczniak,  Head of Business Consulting and Data, CargoON, Grupa Trans.eu
  • 16:10Panel dyskusyjny: Ekologia w transporcie

    • MODERATOR Radosław Brzózka,  dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter
    • Maciej Wroński,  Prezes, TLP Transport i Logistyka Polska
    • Andrzej Szymański,  Dyrektor Zarządzający, Dartom Sp. z o.o.
    • Dariusz Krasoń,  Transportation & Distribution Manager, Carlsberg Group
    • Marta Kućmińska-Mróz,  Dyrektor Działu Kluczowych Klientów, DSV - Global - Transport and Logistics
  • 17:10Zakończenie II dnia Forum

Radosław Brzózka

MODERATOR Radosław Brzózka

dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter

Dziennikarz popularnonaukowy, autor telewizyjnego programu "Jak to działa?" (TVP, Discovery Channel). Zakochany w możliwościach ludzkiego mózgu i wszystkim tym, co związane jest ze światem nauki. Aktywny programista, stale badający możliwości, jakie daje technologia informacyjna. Sympatyk, promotor nowych technologii i innowacji we współczesnym świecie. Pasjonuje się paralotniarstwem, dlatego każdą wolną chwilę spędza oglądając świat z góry.

Tomasz Sączek

PARTNER MERYTORYCZNY Tomasz Sączek

Dyrektor Zarządzający IPP w Polsce, ekspert w obszarze łańcucha dostaw, praktyk

Od ponad 20 lat związany z logistyką operacyjną. Doświadczony manager z sukcesami zarządzający łańcuchami dostaw różnych branż (m.in. Retail, RTV AGD). Uczestniczył w wielu optymalizacyjnych projektach logistycznych, nadal czynnie zaangażowany w projekty również międzynarodowe. Współpracuje z renomowanymi firmami konsultingowymi w Polsce i zagranicą jako ekspert praktyk. Specjalizuje się budowaniu strategii, obniżaniu kosztów oraz przebudowie procesów logistycznych. Posiada doskonałą znajomość branży logistycznej w Polsce i zagranicą. Jest członkiem polskich i zagranicznych organizacji logistycznych, certyfikowanym trenerem, wykładowcą m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako jedyny przedstawiciel z Polski jest doradcą jednej z największych organizacji logistycznych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Od wielu lat prelegent/przewodniczący Global Supply Chain Summit w Dubaju.

Łukasz Chmaj

Łukasz Chmaj

Dyrektor Logistyki, Gemini Polska

Mariola Glinka

Mariola Glinka

Dyrektor Operacyjny, Transsped

Jest skutecznym Menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu zespołów operacyjnych i handlowych w branży TSL. Posiada szeroką wiedzę z zakresu transportu i spedycji międzynarodowej, ale także ogólnego zarządzania zmianą, ekspansji biznesu, sprzedaży oraz przywództwa zmian. Zawodowo skupia się na rozwoju biznesu, kierowaniu zespołami i projektami, w celu osiągania jak największych wyników w danej organizacji. Aktualnie Dyrektorka Spedycji w Firmie Transsped Sp zo.o. Sp.K.”

Agata Horzela

Agata Horzela

T&L Manager, GS1 Polska

Ekspertka w GS1 Polska. Zajmuje się doradztwem w zakresie automatycznej identyfikacji opartej na kodach kreskowych. Jest szkoleniowcem z zakresu prawidłowej identyfikacji jednostek handlowych oraz pracuje nad możliwościami wdrożeń standardów systemu GS1 w branży transportu i logistyki. Prowadzi szereg projektów związanych z digitalizacją dokumentów w łańcuchu dostaw. Aktywnie działa na rzecz możliwości wykorzystywania elektronicznego listu przewozowego w Polsce. Autorka wielu artykułów i publikacji do czasopism logistycznych.

Bartłomiej Jabrocki

Bartłomiej Jabrocki

Kierownik Działu Sprzedaży i Wdrożeń, Optidata

Odpowiedzialny od 12 lat za rozwój i wdrożenia systemów logistycznych w OPTIDATA. Koordynuje działania związane z cyfrową transformacją firm w obszarze transportu i logistyki. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami wdrożeniowców. Prowadził duże projekty między innymi dla takich firm jak: Cersanit SA, Żabka Polska, Ciech SA, Onninen, Lafarge Holcim, Navo Orbico, Velvet Care, Agrecol, Moje Bambino. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Bierze udział w wielu branżowych wydarzeniach, wspiera inicjatywy związane z rozwojem technologicznym, które pomagają usprawniać procesy logistyczne.

Agnieszka Koc

Agnieszka Koc

Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, Jeronimo Martins Polska S.A

Pasjonatka tematów zrównoważonego rozwoju, śladu węglowego, eko-projektowania i cyrkularności. Od ponad 20 lat związana z tematami ochrony środowiska w branży FMCG. Obecnie odpowiada za rozwój i realizację strategii ochrony środowiska w całym łańcuchu wartości w sieci Biedronka m.in. budowanie świadomości ekologicznej wewnątrz i na zewnątrz organizacji, wdrażanie praktyk minimalizujących wpływ firmy na środowisko, system zarządzania środowiskiem, współpracę w obszarze eko-projektowania opakowań oraz bioróżnorodność.

Igor Matus

Igor Matus

Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw, Grupa CCC

Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw w Grupie CCC- posiada ponad 17 -letnie doświadczenie w obszarze zarządzania obszarami operacyjnymi i rozwoju organizacji. W Grupie CCC odpowiada za łańcuch dostaw w zakresie wszystkich kanałów i formatów sprzedaży. W swojej codziennej pracy wykorzystuje metodologię lean management, nakierowaną na optymalizację, a co za tym idzie – wzrost efektywności procesów. Przed dołączeniem do Grupy CCC pracował w takich firmach jak Mondelez, Nestle, czy Beiersdorf, gdzie m.in. pełnił funkcję Dyrektora Generalnego.

Ignacy Morawski

Ignacy Morawski

Główny Ekonomista, Puls Biznesu

Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym, gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty. W latach 2012-16 zdobył wiele wyróżnień w licznych rankingach, zajmując m.in. dwukrotnie miejsce na podium konkursu na najlepszego analityka makroekonomicznego organizowanego przez "Rzeczpospolitą" i NBP. W 2017 roku znalazł się na liście New Europe 100, wyróżniającej najbardziej innowacyjne osoby Europy Środkowej, publikowanej przez "Financial Times". W 2019 r. wyróżniony przez ThinkTank jako jeden z 10 ekonomistów najbardziej słuchanych przez polski biznes. W tym samym roku projekt SpotData, który założył, został nominowany do nagrody GrandPress Digital. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Katarzyna Ostojska

Katarzyna Ostojska

Marketing Manager, Raben Logistics Polska

Menedżer ds. marketingu - odpowiedzialna za planowanie i realizację strategii marketingowej w Raben Logistics Polska, największej ze spółek Grupy Raben. Od zawsze związana z marketingiem, usługami i B2B, a od kilku lat także ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Orędowniczka NPS (dzięki niej, w badaniu Operator Logistyczny Roku zaczęto stosować ten wskaźnik), uważa, że utrzymanie lojalnego klienta jest ważniejsze niż pozyskiwanie nowych partnerów. Jej misją jest uświadamianie wszystkim, że ludzi dookoła należy traktować w taki sposób, w jaki sami chcemy być traktowani.

Piotr Skobało

Piotr Skobało

Chief Operations Officer, Selsey

Menadżer z praktycznym, 20 letnim doświadczeniem w logistyce, zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz posprzedażowej obsłudze Klienta m.in. w branży produkcyjnej, handlowej, e-commerce oraz usług logistycznych. Od ponad 10 lat osobiście odpowiedzialny za całą funkcję Supply Chain, od opracowania strategii po jej skuteczną egzekucję, w organizacjach z wielomiliardowymi przychodami. Zarządzał kilkuset milionowymi budżetami, prowadząc projekty rozwojowe oraz optymalizacyjne, mających realny wpływ na wynik EBITDA. Wyznawca Six Sigma. Absolwent studiów MBA na Franklin University. Partner Tompkins Ventures w Polsce, międzynarodowej sieci ekspertów Supply Chain. Wykładowca na studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Mariusz Tront

Mariusz Tront

Dyrektor Transportu, Żabka Polska Sp. z o. o.

Dyrektor Transportu Żabka Polska, lidera rynku convenience w Polsce. Od ponad 24 lat związany z branżą retail, zarządzał siecią dystrybucji dużego operatora retail w Polsce, a także transportem i jego restrukturyzacją w Europie Środkowo – Wschodniej. Obecnie zarządza transportem w Żabka Polska i pracuje nad transformacją tego obszaru, przygotowując na wyzwania związane ze zmianami rynkowymi, ESG, czy dalszą digitalizacją procesów jednocześnie wspierając dynamiczny rozwój firmy.

Artur Bieńkowski

Artur Bieńkowski

Supply Chain Director Poland, Czech & Slovakia, McDonald’s

Lider z bogatym doświadczeniem, które zdobywał zarówno w lokalnych, jak i międzynarodowych strukturach firmy McDonald’s kierując m.in. działami finansów, rozwoju (ekspansji) biznesu, łańcucha dostaw. Działał w korporacyjnym i franczyzowym środowisku. Obecne wyzwanie to kreowanie wartości dodanej przez zintegrowany Supply Chain dla 3 rynków: Polski Czech i Słowacji oraz stworzenie i realizacja strategii zrównoważonego rozwoju w firmie, a w szczególności gospodarki obiegu zamkniętego. Zawsze wspiera i rozwija swoich ludzi, ceni proste rozwiązania i zdrowy rozsądek.

Karolina Didyk

Karolina Didyk

Dyrektorka projektów automatyzacyjnych na Europę, GXO

Karolina Didyk, dyrektorka projektów automatyzacyjnych na Europę w GXO będącym największym na świecie operatorem logistyki kontraktowej. Związana z firmą od ponad 5 lat. Na obecnym stanowisku odpowiada za wdrażanie innowacyjnych rozwiązań automatyzacji i robotyzacji w procesach magazynowych, które kilkukrotnie podnoszą efektywność, bezpieczeństwo pracy oraz tworzą zawody przyszłości w logistyce. Wcześniej jako dyrektorka ds. technicznych i projektów e-commerce była odpowiedzialna za zarządzanie budynkiem, utrzymanie ruchu maszyn oraz ciągłe doskonalenie jak również za uruchomienie dwóch centrów logistycznych oraz automatyzację operacji dla klientów z branży modowej oraz zoologicznej. Przed dołączeniem do GXO pracowała w branży energetycznej oraz budowlanej zajmując się również tematami technicznych. Jest absolwentką Politechniki Wrocławskiej na kierunku automatyki i robotyki oraz zarządzania i inżynierii produkcji. Aktualnie w ramach programu edukacyjnego GXO “Akademia Kariery” współprowadzi wykłady dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku zarządzania logistyką i łańcuchami dostaw.

Rafał Gąska

Rafał Gąska

Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, EURO-net Sp. z o. o.

Menedżer z bogatym doświadczeniem operacyjnym w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw oraz w zarządzaniu projektami zdobytym w międzynarodowych korporacjach. Przeprowadzał skomplikowane procesy restrukturyzacyjne oraz wdrażał innowacyjne rozwiązania z zakresu łańcucha dostaw m.in. w firmach z sektora energetycznego oraz FMCG. Obecnie od ponad roku odpowiedzialny za łańcuch dostaw w firmie Euro-net Sp. z o.o., właścicielu marki RTV EURO AGD. Odpowiedzialny m.in. za przygotowanie i realizację strategii logistyki, operacje logistyczne w magazynie centralnym oraz za operacje transportowe w ramach logistyki pierwotnej i wtórnej.

Maciej Giemza

Maciej Giemza

Motocyklista Orlen Team

Maciej Giemza jest jednym z najlepszych polskich motocyklistów młodego pokolenia. Uprawia sporty motorowe od dwunastego roku życia. Odnosił sukcesy wielokrotnie stając na podium w motocrossie i enduro. W karierze ścigał się we wszystkich dyscyplinach offroadowych i w każdej z nich uzyskiwał świetne wyniki. W 2013 roku został zakwalifikowany do programu Akademii ORLEN Team, gdzie doskonalił technikę jazdy. Giemza zdobył dotychczas 10 tytułów mistrza Polski w rajdach Enduro oraz Cross–Country. W 2017 roku dołączył do ORLEN Teamu. Jego największymi sukcesami w barwach zespołu były zwycięstwa w Pucharze Świata Cross Country Juniorów w 2017 oraz 2018 roku. Również zaliczył debiutancki start w Rajdzie Dakar, w którym zajął bardzo dobre, 24. miejsce. Dwa lata później poprawił swój wynik, osiągając 17. pozycję wśród motocyklistów na pierwszym „Dakarze” w Arabii Saudyjskiej.

Mikołaj „Miko” Marczyk

Mikołaj „Miko” Marczyk

, Kierowca rajdowy zespołu Orlen Team

Mikołaj „Miko” Marczyk to jeden z najzdolniejszych rajdowców młodego pokolenia w Polsce. Pomimo krótkiego stażu kariera pochodzącego z Łodzi zawodnika ORLEN Team rozwija się w błyskawicznym tempie. Po młodzieżowych sukcesach w kartingu, Marczyk przeniósł się do samochodów rajdowych, w których przez ostatnie trzy lata nie schodzi z najwyższego stopnia podium. W 2017 roku triumfował w klasyfikacji generalnej grupy N. Rok później do dorobku dopisał tytuł w klasie 2. Sezon 2019 to najważniejsze osiągnięcie w dotychczasowej karierze Łodzianina. Marczyk jako najmłodszy zawodnik w historii zdobył Rajdowe Samochodowe Mistrzostwo Polski – najbardziej prestiżowe trofeum w polskim motorsporcie. W 2022 roku zadebiutował na trasach Rajdowych Mistrzostw Świata w kategorii WRC 2. Marczyk i Gospodarczyk stawali na podium w Rajdzie Portugalii oraz Rajdzie Finlandii w ich głównej kategorii – WRC 2 Junior. Bardzo dobre występy zanotowali także w Chorwacji, Sardynii, Estonii i Katalonii. W czerwcu wystąpili w 78. ORLEN Rajdzie Polski, zaliczanym do mistrzostw Europy. Pewnie wygrali cały rajd (Miko stał się tym samym pierwszym od 9 lat polskim kierowcą, który tego dokonał), podobnie jak dwa inne krajowe starty, czyli PLATINUM Memoriał Kuliga i Bublewicza oraz kończący sezon prestiżowy Rajd Barbórka. NAJWIĘKSZE SUKCESY · Podium Rajdu Portugalii i Rajdu Finlandii w klasie WRC 2 Junior Zwycięstwo w 78. ORLEN Rajdzie Polski 2022 Zwycięstwo w Rajdzie Barbórka 2022 Mistrz juniorskiej kategorii Rajdowych Mistrzostw Europy – Michelin Talent Factory 2021 Najmłodszy w historii Rajdowy Samochodowy Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej 2019 Mistrz Polski w klasie 2 w 2018 roku Mistrz Polski grupy N w 2017 roku Trzykrotny kartingowy mistrz Polski w latach 2013-2015 Mistrz juniorskiej kategorii Rajdowych Mistrzostw Europy – Michelin Talent Factory 2021 W tym roku: Udział w wyścigach WRC2, była na podium w Rajdzie Sardynii i Estonii w klasie WRC2 Chellanger – seria rajdów WRC2 jeszcze się nie skończyła. Wygrał PLATINIUM Memoriał Kuliga i Bublewicza Stanął na podium w 79. ORLEN Rajdzie Polski 2023 – 3 miejsce

Damian Guzman

Damian Guzman

Zastępca Dyrektora Generalnego, Gremi Personal

Na co dzień zarządza międzynarodowym zespołem, na który składa się 18 oddziałów regionalnych na terenie całej Polski. Biura te obsługują ponad 400 przedsiębiorstw głównie z branży mięsnej, TSL, produkcyjnej, e-commerce i automotive. Występuje jako ekspert ds. migracji zarobkowej, rynku pracy i gospodarki zarówno w krajowych, jak i w europejskich mediach. Posiada ponad 9 lat doświadczenia w branży.

Sebastian Kaczmarski

Sebastian Kaczmarski

Central fulfilment operations manager, IKEA Group

Central fulfilment operations manager PL IKEA Group,Ekspert PSME Z logistyką magazynową jest związany od ponad 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Grupie Raben, gdzie rozwijał współpracę z klientami FMCG z branży food oraz non-food. Od 2015 r. był odpowiedzialny za całość procesów magazynowych oraz co-packingowych w regionie Stryków. Z początkiem 2017 r. dołączył do zespołu IKEA w Jarostach, gdzie rozwijał współpracę z FM Logistic (operatorem logistycznym magazynu), oraz całość operacji w Centrum Dystrybucji. Od września 2019 r. na stanowisku menedżera ds. centralnych operacji dystrybucyjnych odpowiada za magazyny centralne w Polsce oraz dystrybucję do sklepów w regionie PL, SEE & EEC oraz dystrybucję centralną B2C na rynku polskim. Absolwent Wydziału Ekonomii oraz Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Stanisław Karcz

Stanisław Karcz

Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Sprzedawców Marketplace, Empik S.A.

Stanisław Karcz od 2021 roku kieruje obszarem sprzedaży i aktywacji komercyjnej w EmpikPlace (Empik Marketplace), gdzie odpowiada za bezpośrednią współpracę ze Sprzedawcami, strategię rozwoju kategorii, narzędzia i szkolenia dla Merchantów, pricing i prowizje. Wcześniej przez wiele lat związany był z branżą konsultingową. W Bain&Company doradzał wiodącym firmom w Polsce i zagranicą w zakresie budowania strategii, M&A, pricingu, sprzedaży i doskonałości operacyjnej. Jest absolwentem MBA na INSEAD, University of Cambridge i SGH.

Dariusz Krasoń

Dariusz Krasoń

Transportation & Distribution Manager, Carlsberg Group

Absolwent Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, SGH w Warszawie oraz ICAN Institute. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w ramach Supply Chain w sektorze FMCG. Od wielu lat związany z Carlsberg Polska. Zarządza procesami logistycznymi, transportem i dystrybucją, odpowiada także za logistyczne projekty z kluczowymi klientami. Z dużym zainteresowaniem obserwuje rynek startupów oraz nowoczesnych technologii w Supply Chain.

Michał Królik

Michał Królik

Essentials Solutions Manager, Prologis

Michał Królik to ekspert ds. sprzedaży i obsługi kluczowych klientów z ponad 10-letnim doświadczeniem. Obecnie, od ponad roku, jako Essentials Solutions Manager w Prologis odpowiada za wdrażania i rozwój usługi Prologis Essentials, w ramach której deweloper zapewnia pakiety rozwiązań magazynowych, które wspierają Klientów w prowadzeniu, optymalizacji i rozwoju ich biznesu. Michał ceni sobie kontakt z ludźmi i możliwość dyskusji. Potrafi stawić czoła największym wyzwaniom i wyjść z najtrudniejszych sytuacji z korzyścią dla Klienta i swojego zespołu. Ukończył Politechnikę Śląską, na kierunku górnictwo i geologia oraz studia podyplomowego Business Administration and Management na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Jest także absolwentem Akademii WSB prowadzonej przez WSB University gdzie zdobył tytuł MBA (Master of Business Administration) w ramach EY Academy of Business. Prywatnie zapalony tenisista.

Marta Kućmińska-Mróz

Marta Kućmińska-Mróz

Dyrektor Działu Kluczowych Klientów, DSV - Global - Transport and Logistics

Menedżerka z 20-letnim doświadczeniem w branży TSL. Ekspertka w obszarze zarządzania projektami transportowymi i budowania kompleksowych rozwiązań dla Klientów w tym obszarze. Związana z DSV przez 17 lat. Odpowiedzialna w firmie za obszar sprzedaży, account management, zarządzania przetargami, customer service i implementacji. Wraz ze swoim zespołem dba o rozwój klientów we współpracy z globalnymi strukturami Grupy DSV.

Daniel Kusak

Daniel Kusak

Dyrektor Zarządzający, Ferag Polska

Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Po studiach związał się z obszarem automatyzacji procesów intralogistycznych, gdzie zdobywał doświadczenia zawodowe w zakresie sprzedaży i doradztwa technicznego. Posiada doświadczenie w sprzedaży B2B w branży przemysłowej oraz logistycznej. Na co dzień doradza klientom w zakresie systemów składowania, transportu wewnętrznego i sortowania. Ceni transparentność w pracy z Klientem, wychodząc z założenia, iż każda technologia ma swoje wady i zalety, a kluczem do sukcesu jest optymalne dopasowanie do indywidualnego procesu intralogistycznego. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ferag Polska sp. z o.o.

Paweł Laska

Paweł Laska

Head of Operations, Zalando

Rolę Head of Operations w Zalando pełni od 2021 roku. Z firmą związany od 2017 roku, początkowo jako Site Manager. Zanim związał się z Zalando pracował w Kuehne+Nagel, gdzie realizował projekty w zakresie Contract Packaging & Manufacturing oraz Fiege, na stanowisku Operations Manager of e-commerce Distribution Center. Pierwsze doświadczenia w obszarze działań logistyczno-operacyjnych zdobywał w Demant. Absolwent Politechniki Morskiej w Szczecinie.

Jacek Ledwoń

Jacek Ledwoń

Dyrektor operacyjny na Polskę i Czechy, GXO

Jacek Ledwoń, dyrektor operacyjny na Polskę i Czechy w GXO będącej największym na świecie operatorem logistyki kontraktowej. Związany z firmą od ponad 10 lat. Na obecnym stanowisku zarządza kilkunastoma centrami logistycznymi dla klientów z branży e-commerce, FMCG, DIY oraz retail. Wcześniej w ramach struktur firmy we Francji przez wiele lat był odpowiedzialny za projektowanie kompleksowych rozwiązań logistycznych oraz udoskonalanie łańcuchów dostaw w kilku krajach w Europie. Towarzyszył klientom w całym procesie koncepcji i realizacji projektów logistycznych. Swoją karierę w branży logistycznej rozpoczął w firmie FM Logistics pełniąc funkcje operacyjne związane z prowadzeniem centrów dystrybucji dla lokalnych i globalnych marek spożywczych, technologicznych i farmaceutycznych. Absolwent wydziału Ekonomii na Uniwersytecie Łódzkim oraz Zarządzania Łańcuchem Dostaw na Akademii Leona Koźmińskiego. Uczestnik licznych szkoleń w obszarze coaching management, lean management, technik negocjacyjnych, zarządzania projektami PRINCE2, zarządzania zmianą PROSCI w ośrodkach krajowych i zagranicznych. Aktualnie w ramach programu edukacyjnego GXO “Akademia Kariery” prowadzi wykłady dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku zarządzania logistyką i łańcuchami dostaw.

Cezary Maciołek

Cezary Maciołek

Prezes Zarządu, Grupa Progres

Od 2006 roku związany z branżą HR. Prezes Zarządu Grupy Progres, pomysłodawca Kursu na HR - wydarzenia o tematyce zarządzania zasobami ludzkimi, które łączy świat biznesu, nauki i władz samorządowych. Zaangażowany w kluczowe projekty HR – uczestniczy w pracach zespołów wpływających na prawodawstwo w Polsce oraz tworzenie przepisów regulujących działanie rynku pracy. Analizuje tematykę świata rekrutacji i gospodarki. Swoją wiedzą dzieli się podczas konferencji, debat oraz na łamach gazet i w prasie branżowej. „Manager Roku 2019” w konkursie Pro Progressio.

Halina Małek

Halina Małek

Supply Chain Planning Director, Auchan

Halina posiada bogate doświadczenie w zakresie budowania procesów, narzędzi oraz obiegu informacji w obszarze zintegrowanego planowania operacyjnego. Kreatywna, nastawiona na osiąganie najlepszych wyników. We współpracy z zespołem stawia na dobrą komunikację, wymianę doświadczeń oraz rozwój zawodowy ekipy.Halina swoje doświadczenie zawodowe zdobywała min. w Grupie HORTEX, w spółkach Hortex, Polski Ogród oraz Jurajska na stanowisku Dyrektora Centralnego Planowania Operacyjnego. Ukończyła Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej na kierunku matematyka.

Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

Dyrektor Generalny, Centrum Logistyczne Amazon w Bielanach Wrocławskich

Tomasz Michalski posiada ponad 20. letnie doświadczenie w zarządzaniu procesami logistycznymi. Z Amazon jest związany od początku działalności firmy w Polsce, tj. od 2014 roku, kiedy dołączył do zespołu odpowiedzialnego za uruchomienie jednego z pierwszych centrów dystrybucyjnych Amazon w Polsce. Przez ostatnie lata zdobywał doświadczenie w zarządzaniu zespołami w ramach różnorodnych procesów operacyjnych. Od kwietnia 2021 r. pełnił funkcję Dyrektora Generalnego w robotycznym centrum logistycznym w Gliwicach, a od sierpnia 2023 r. zarządza centrum dystrybucji Amazon w Bielanach Wrocławskich. Tomasz Michalski przed współpracą z Amazon doświadczenie zawodowe zdobywał w przedsiębiorstwach z sektora farmaceutycznego oraz w Grupie Kingfisher jako dyrektor ds. zarządzania i logistyki. Jest absolwentem ekonomii na Wydziale Zarządzania i Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Szymon Mikołajczak

Szymon Mikołajczak

Senior Business Development Director, FM Logistic

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, oraz studiów MBA w zakresie zarządzania Logistyką i łańcuchami dostaw w Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Menadżer z kilkunastoletnim doświadczeniem, w tym w łańcuchu dostaw. Specjalista w zakresie logistyki kontraktowej i omnichannel, z certyfikatem Candidate European Master Logistician, potwierdzającym najwyższe kompetencje w obszarze logistyki. Wcześniej przez ponad 6 lat zarządzał obsługą klienta i aktywami firmy CHEP w handlu detalicznym, współpracując również z Wyższą Szkołą Logistyki, w której prowadził zajęcia z logistyki paletowej. Od stycznia 2017 roku odpowiada za rozwój biznesu i relacje z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami FM Logistic Central Europe pełniąc funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu.

Piotr Miodek

Piotr Miodek

Head of Construction & Engineering, Head of Sustainability, 7R

Piotr Miodek kieruje w 7R pracami zespołu Construction i Sustainability. Stoi również na czele „Geen Team”, wewnętrznej grupy ekspertów zajmującej się wdrażaniem zielonych rozwiązań. Z 7R związany od ponad dwóch lat. Piotr posiada blisko 20-letnie doświadczenie w branży budowlanej, w tym ponad 12 lat przepracował w branży logistycznej. Jest absolwentem Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej. Pracował przy projektach zarówno w Polsce jak i za granicą dla firm wykonawczych oraz consultingowych. Od wielu lat promuje energooszczędne rozwiązania w budownictwie.

Magdalena Misztal-Piasny

Magdalena Misztal-Piasny

Logistics Director, Operational Excellence Europe, Unilever Polska Sp. z o. o.

Członek Zarządu Unilever Poland Services, Dyrektor ds. Doskonalenia Operacji Logistycznych na Europe w firmie Unilever. Zarządza obszarem usprawnień procesów logistycznych, operacjami transportowymi zarówno opakowań, surowców jak również towarów gotowych w Europie jak i poza nią. Odpowiedzialna za projekty logistyczne, nowe rozwiązania mające na celu optymalizacje i doskonalenie procesów logistycznych. Równocześnie odpowiada za centrum biznesu w Katowicach. Z firma Unilever związana od 2017 roku, rozpoczęła prace na stanowisku Managera ds. operacji transportowych dla produktów home & personal care, w trakcie, której wprowadziła usprawnienia mające na celu optymalizacje utylizacji samochodów, scentralizowała operacje przesunięć międzymagazynowych na obszarze Europy. Była odpowiedzialna za jedna z największych transformacji w obszarze logistyki europejskiej w Unilever, odpowiada za kolejne projekty centralizacyjne/ transformacyjne. Od ponad 17 lat związana z szeroko pojętą logistyką, pracowała z największymi operatorami logistycznymi (Kuehne Nagel, Hellmann, FM, Raben). Zarządzała zróżnicowanymi procesami, począwszy od sprzedaży usług logistycznych, poprzez zarzadzanie procesami magazynowymi, Customer service aż po repack. Prywatnie mama dwóch fantastycznych chłopców. Uwielbia spędzać czas aktywnie, pływa, jeździ na rowerze. Prezes zarządu Miejskiego Klubu Piłkarskiego składającego się z drużyny seniorów grających w lidze okręgowej, jak również Akademii Piłkarskiej trenujących dzieci od 5-go roku zżycia.

Michał Ptaszyński

Michał Ptaszyński

Country Manager Poland, Logicor

Jest odpowiedzialny za nadzorowanie działalności inwestycyjnej i na terenie całego kraju, gwarantując bliską współpracę z klientami oraz wzrost wartości wszystkich aktywów w portfelu. Michał Ptaszyński, od początku swojej kariery zawodowej, czyli od ponad 20 lat, jest związany z sektorem nieruchomości komercyjnych. Poprzednio, przez 6 lat, pracował w firmie Prologis na stanowisku dyrektora w dziale Land & Development. Wcześniej zajmował stanowiska kierownicze w gdańskiej firmie deweloperskiej Torus, w Grupie Zarządzającej „Pomerania” i Agencji Rozwoju Pomorza. Michał Ptaszyński jest absolwentem wydziału Geodezji i Gospodarki Przestrzennej na Akademii Rolniczo – Technicznej w Olsztynie. Posiada licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz tytuł CCIM (Certified Commercial Investment Member).

Mateusz Pycia

Mateusz Pycia

Założyciel, GlobKurier.pl

Założyciel GlobKurier.pl, najszybciej rozwijającej się firmy w europejskim rankingu FT1000, Financial Times 2023, w dziedzinie Transportu i Logistyki w Polsce. Mówca na Web Summit, EEC, Puls Biznesu, przedstawiciel Young G20. Zaangażowany w stosowanie metodyki Agile PM oraz Lean w usługach. Zwolennik technologii przełomowych i odpowiedzialnego biznesu (CSR). Laureat pierwszej nagrody Leszka Czarneckiego w dziedzinie "Przedsiębiorczości". Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie. Wspaniałe rzeczy w biznesie nigdy nie są osiągane przez jedną osobę. Są osiągane przez zespół ludzi. - S.J.

Piotr Roczniak

Piotr Roczniak

Head of Business Consulting and Data, CargoON, Grupa Trans.eu

Expert i menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w logistyce i transporcie. Obecnie Business Consulting and Data Field Leader w CargoON – największej platformie logistycznej w Europie Środkowo - Wschodniej. Klientom doradza przede wszystkim w zakresie innowacyjnej transformacji cyfrowej i optymalizacji łańcucha dostaw oraz zwiększania efektywności ich biznesów.

Wojciech Skwarcewicz

Wojciech Skwarcewicz

Commercial Sales Manager, SolarEdge Technologies (Poland)

Od 1995 r. nieprzerwanie pracował w branży inwestycyjnej związanej z logistyką magazynową, transportem wewnętrznym, a także budową stacji ładowania baterii startowych i trakcyjnych. Pełnił funkcję doradczą w zakresie inwestycji wewnątrzmagazynowych i logistycznych. Pracując w spółce giełdowej Wandalex (obecnie WDX), opracowywał projekty logistyczne „szyte na miarę” danego magazynu i produkcji, które były realizowane w ramach projektu „Pracujący Magazyn”. Z branżą fotowoltaiczną związał się w 2019 r., pracując dla Tauron Sprzedaż. W 2021 r. przeszedł do firmy SOLAREDGE TECHNOLOGIES (POLAND) Zawsze zainteresowany najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Obecnie jest słuchaczem studiów MBA ENERGETYKA w Collegium Humanum oraz studiów MBA Technologie Wodorowe i Transformacja Energetyczna na Politechnice Śląskiej. Prywatnie uwielbia turystykę górską.

Sebastian Sołtys

Sebastian Sołtys

Wiceprezes Zarządu, LPP Logistics

Związany z Grupą LPP od 15 lat. Początkowo odpowiedzialny za nadzór nad projektem budowy pierwszego centrum dystrybucyjnego Grupy, obecnie jednego z największych i najnowocześniejszych obiektów tego typu w Europie Środkowo – Wschodniej, który zapewnia płynność dostaw do stacjonarnej sieci sprzedaży marek Reserved, House, Mohito, Cropp i Sinsay. Jako dyrektor centrum dystrybucyjnego odpowiadał za koncepcje zaawansowanej automatyzacji obiektu. W kolejnych latach pełnił funkcję dyrektora ds. zarzadzania łańcuchem dostaw, nadzorując budowę procesów spedycyjnych i dystrybucji międzynarodowej LPP do ponad 20 krajów. Następnie, jako dyrektor logistyki zagranicznej, był odpowiedzialny za stworzenie zagranicznych struktur logistyki LPP oraz uruchomienie pierwszego magazynu Grupy zlokalizowanego poza Polską. W latach 2018 – 2019 piastował funkcję CEO operatora logistycznego VGL Group. Następnie ponownie związał się z Grupą LPP, w której obecnie pełni funkcję wiceprezesa zarządu spółki LPP Logistics - operatora logistycznego świadczącego usługi w zakresie zarządzania globalnymi omnichannelowymi procesami logistycznymi Grupy w oparciu o rozbudowaną sieć dystrybucji obejmującą centra dystrybucyjne i magazyny typu Fulfillment Center o łącznej powierzchni ponad 400 tys. m 2 .

Andrzej Szymański

Andrzej Szymański

Dyrektor Zarządzający, Dartom Sp. z o.o.

Absolwent Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W branży logistycznej od 27 lat. Doświadczenie zdobywał w firmach z całego zakresu łańcucha dostaw. Od ponad 19 lat pełni funkcję dyrektora zarządzającego w firmie Dartom, specjalizującej się w usługach transportu drogowego, gdzie odpowiedzialny jest za zarządzanie częścią operacyjną firmy. Aktywnie uczestniczy w życiu środowiska transportowego. Wielokrotnie zapraszany w roli eksperta rynku transportowego na konferencje, do wypowiedzi w prasie i udziału w programach telewizyjnych.

Maciej Wroński

Maciej Wroński

Prezes, TLP Transport i Logistyka Polska

Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. W swojej karierze zawodowej pracował jako: rzemieślnik, przedsiębiorca, urzędnik w Ministerstwie Transportu i Gospodarki Morskiej, Krajowy Konsultant w Krajowej Radzie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na kontrakcie Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju, p.o. dyrektora Departamentu Transportu Drogowego i następnie dyrektor Departamentu Dróg i Transportu Drogowego w Ministerstwie Transportu, dyrektor ds. legislacyjno-prawnych w Zrzeszeniu Międzynarodowych Przewoźników Drogowych, członek i następnie przewodniczący Rady Nadzorczej CK Hartwig S.A. prezes Towarzystwa Edukacyjnego „e-wszechica.pl”, dyrektor Biura Prawnego w Ogólnopolskim Związku Pracodawców Transportu Drogowego i do dzisiaj prezes Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”. Aktywnie uczestniczył przez 17 lat, jako ekspert strony rządowej, w pracach komisji sejmowych i senackich związanych z transportem i ruchem drogowym, bezpieczeństwem ruchu drogowego, drogownictwem oraz reformą administracji publicznej w zakresie zadań związanych z komunikacją i drogami. W 2020 roku zajął 32 miejsce w rankingu “Gazety Prawnej” najbardziej wpływowych prawników w Polsce. Odznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi oraz odznaką honorową „Zasłużony Dla Transportu RP”.

Łukasz Wysokiński

Łukasz Wysokiński

Dyrektor Zarządzający Fulfillment, InPost

Manager z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i rozwoju biznesu e-commerce. Od ponad 25-lat aktywny w międzynarodowym biznesie i wielokulturowych środowiskach biznesowych. Koncentruje się na sprzedaży, rozwoju spółek, handlu transgranicznym, wdrażaniu procesów i dostarczaniu synergii dostosowanych do każdego modelu biznesowego dedykowanego rynkom B2B, B2C a w szczególności operacjom logistycznym fulfillment. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, audycie procesów end2end dla e-commerce, rozwoju e-commerce fulfillment na rynkach europejskich oraz sprzedaży (między innymi w grupach kapitałowych OEX, Asseco Poland, Prokom Software, Orkla Food).

Patryk Chrzan

Patryk Chrzan

Współwłaściciel, RPO Partners Sp. z o.o.

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe w większości zdobyte w obszarze HR consultingu. Pracował na stanowiskach managerskich w firmach o polskim, niemieckim oraz holenderskim kapitale. Jako współwłaściciel RPO Partners odpowiada za rozwój firmy, prowadzenie projektów rekrutacyjnych oraz konsultingowych. Specjalizuje się w realizowaniu zleceń dla klientów z branży TSL oraz E-Commerce. Z powodzeniem przeprowadził już ponad 200 projektów rekrutacyjnych. Aktualnie koncentruje się głównie na pozyskiwaniu senior specjalistów i managerów oraz realizacji projektów executive search.

Marcin Klimaszewski

Marcin Klimaszewski

Co-founder, praca.magazynuj.to

Co-founder - Magazynuj.to | Advisor - HR TECH Startup's | E-commerce Logistic Expert. Współzałożyciel i zarządzający serwisem z ofertami pracy dla Branży TSL w ramach portalu Praca.Magazynuj.to, z logistyką związany jest od 19 lat. Budował sieć dystrybucji kart pre-paid dla operatora Orange (wtedy PTK Centertel) . W latach 2004 – 2011 w portalu pracuj.pl i stepstone.pl odpowiadał za współpracę z klientami i zarządzanie zespołami przekonując branżę TSL, że Internet to narzędzie rekrutacji i budowania employer branding. Od 2014 współtworzył Cloudpack, operatora fulfillment dla sektora SME w Polsce. Doradza e-sklepom w usprawnianiu procesów magazynowych oraz efektywnej rekrutacji pracowników. Mentor ds. logistyki w Foodtech i współzałożyciel społeczności E-LEA.

Ewelina Pyda

Ewelina Pyda

Współzałożyciel, Kyuka Design

Założycielka autorskiej marki Kyuka Design - studia designu i manufaktury rzemieślniczej artystycznej porcelany. Absolwentka Amerykanistyki oraz Zarządzania i Marketingu. Przez lata pracowała w marketingu i rozwoju biznesu dużych organizacji. Od dwóch lat rozwija Kyuka Design, gdzie odpowiada za koncepcję, sprzedaż i marketing.

Top Logistyk

Ministerstwo Infrastruktury

FM Logistic

FM Logistic jako czołowy operator logistyczny w regionie posiada 17 platform logistycznych i 30 magazynów przeładunkowych. Firma oferuje swoim klientom usługi związane z magazynowaniem, składowaniem, co-manufacturingiem, co-packingiem oraz transportem i dystrybucją towarów. W ostatnich latach uwaga organizacji jest skoncentrowana na kompleksowych rozwiązaniach dla łańcucha dostaw wspierających klientów we wdrażaniu ich strategii omnichannel.

e-LEA

RABEN LOGISTICS POLSKA

RABEN LOGISTICS POLSKA oferuje dystrybucję krajową, międzynarodową, kompleksową obsługę logistyczną, w tym logistykę dla e-commerce i cały wachlarz usług dodanych (copacking i co-manufacturing). Zasoby firmy: ok. 3800 pracowników, 35 oddziałów, 560 tys. m2 pow. mag. i ponad 4000 środków transportu.

logistyczny.com

Eurologistics

GXO

GXO działa w Europie Środkowej, która obejmuje Niemcy, Polskę, Czechy i Rumunię, od ponad 20 lat, obsługując klientów z branży e-commerce, mody, FMCG i DIY. GXO specjalizuje się w zaawansowanych rozwiązaniach i usługach logistycznych, takich jak: magazynowanie, przygotowanie zamówień, e-fulfilment, co-packing, zarządzanie zwrotami, zarządzanie naprawami oraz logistykę w kontrolowanej temperaturze w obiektach dedykowanych i współdzielonych. GXO zatrudnia obecnie około 4,000 pracowników w ponad 30 lokalizacjach o łącznej powierzchni 800,000 m2 w regionie Europy Środkowej.

log24.pl

Novoferm Polska Sp. z o.o.

Novoferm Polska oferuje szeroką gamę produktów zaprojektowanych z myślą o konkretnych zastosowaniach w przemyśle i logistyce. W ofercie znajdują się m.in.: bramy segmentowe, rolowane, szybkobieżne, przeciwpożarowe, drzwi stalowe techniczne, systemy przeładunkowe oraz system blokowania kół Calematic.

Trans.info

7R

7R to deweloper działający na rynku nieruchomości komercyjnych, oferujący magazyny klasy A pod najem. 7R oferuje obiekty magazynowe i przemysłowe od parków logistycznych o dużej skali do magazynów miejskich. 7R angażuje się w działania z zakresu ESG, troszcząc się o środowisko, społeczności lokalne oraz ład korporacyjny.

Prologis

Prologis, jest największym na świecie deweloperem i właścicielem nieruchomości logistycznych. Firma dostarcza znacznie więcej niż magazyny – tworzy miejsca i powierzchnie przyjazne pracownikom i środowisku, w których klienci mogą rozwijając swoją działalność. Prologis w Polsce oferuje ponad 4 milionów metrów kwadratowych nowoczesnych magazynów położonych w strategicznych lokalizacjach, z którym można prowadzić szybką i efektywną dystrybucje na kluczowe rynki Polski i Europy. Na świecie oferuje około 93 mln metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni magazynowej w 19 krajach. Obsługuje 5 800 klientom z różnych sektorów gospodarki, w szczególności sektor B2B oraz firmy zajmujące się sprzedażą detaliczną i rea­lizacją zamówień internetowych.

Optidata

Optidata to spółka technologiczna, która od 2002 roku wspiera firmy w nieustającym procesie cyfrowej transformacji wdrażając systemy WMS/TMS/YMS/AMS. Bazuje na technologiach kodów kreskowych, RFID, IoT/AI/ML. Firma współpracuje z liderami technologicznymi, aby dostarczać najlepsze narzędzia, które pomagają osiągnąć najwyższy poziom wydajności oraz optymalizacji procesów logistycznych.

GS1 Polska

GS1 Polska jest częścią GS1, globalnej organizacji rozwijającej najpowszechniej stosowany system standardów na świecie. Nasze standardy umożliwiają organizacjom sprawną identyfikację, przechwytywanie i wymianę informacji.

LPP Logistics

Operator logistyczny zarządzający siecią zaopatrzenia i dystrybucji Grupy LPP o powierzchni ponad 400 tys. m2. Odpowiada za pełen zakres usług logistycznych – od frachtu morskiego, kolejowego i drogowego, przez działalność własnej agencji celnej, aż po zaawansowaną logistykę wykorzystującą systemy WMS, automatykę magazynową czy Warehouse Intelligence oparte na AI.

Logicor

Logicor jest jednym z wiodących właścicieli i operatorów nowoczesnych nieruchomości logistycznych i dystrybucyjnych w Europie. Na koniec 2022 roku posiadaliśmy portfel 594 wysokiej jakości nieruchomości o powierzchni najmu 13,4 mln mkw. zlokalizowanych na kluczowych europejskich rynkach logistycznych. Siedziba Logicor znajduje się w Londynie i Luksemburgu.

Ferag Polska

Ferag Polska sp. z o.o. jest bezpośrednim przedstawicielem renomowanej firmy Ferag AG, specjalizującej się w systemach sortujących, buforujących i transportujących. Dodatkowo, oferujemy innowacyjne rozwiązania w zakresie maszyn pakujących i systemów paletyzacji, pochodzące od uznanych producentów. Zapewniamy kompleksową obsługę serwisową, w tym serwis pogwarancyjny, sprzedaż części zamiennych oraz doradztwo techniczne.

Gremi Personal

Międzynarodowa agencja zatrudnienia Gremi Personal posiada 15 lat doświadczenia w zakresie rekrutacji i zatrudniania pracowników. Dzięki bazie 120 tys. aktywnych kandydatów z różnymi kwalifikacjami z kilku kontynentów może dostarczyć pracownika do wybranej lokalizacji, a ofertę dostosowuje do klienta. W 2022 roku agencja pozyskała ponad 22 000 pracowników do firm z branży m.in. magazyny i logistyka. Rok temu powołała Fundację, która wspiera Ukraińskie Siły Zbrojne.

Georg Utz

Amazon

Amazon działa w Polsce od 2014 r. W tym czasie stworzył ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy. Od 2012 r. zainwestował w infrastrukturę w Polsce ponad 18,5 mld zł, tworząc m.in. zaawansowane zaplecze technologiczne i 10 nowoczesnych centrów logistycznych, w tym 3 obiekty robotyczne.

Solar Edge

SolarEdge jest światowym liderem w dziedzinie inteligentnych technologii energetycznych. Wykorzystując światowej klasy możliwości inżynieryjne i koncentrując się na innowacjach, SolarEdge tworzy inteligentne rozwiązania energetyczne, które zasilają nasze życie i napędzają przyszły postęp.

CargoON

CargoON to unikalne rozwiązania do zarządzania transportem towarów zaprojektowano z myślą o załadowcach i producentach. Twórcą marki jest Trans.eu Group S.A. dostawca innowacyjnych rozwiązań dla branży transportowo-logistycznej, który od 18 lat z powodzeniem rozwija Platformę Trans.eu w całej Europie i Azji.

FedEx

FedEx Express jest jedną z największych na świecie firm zajmujących się transportem ekspresowym, oferując dostawę do ponad 220 krajów i terytoriów. Korzysta z globalnej sieci lotniczej i lądowej, aby dostarczać przesyłki w określonym czasie i terminie.

Grupa Progres

Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, rekrutacjach stałych, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres działają w ponad 20 oddziałach na terenie Polski i Ukrainy. Od 2002 roku firmie zaufało ponad 1300 firm. Rocznie zatrudnia 20 tysięcy pracowników. Grupa Progres w 2015 roku wdrożyła w życie autorskie wydarzenie – Kurs na HR. To ekspercka debata środowisk nauki, biznesu i władz samorządowych.

CTP

CTP jest największym notowanym na giełdzie właścicielem, deweloperem oraz zarządcą nieruchomości logistycznych i przemysłowych, posiadającym 11 mln m2 GLA w 10 krajach (stan na 30.06.2023). Firma tworzy zaawansowane technologicznie i zrównoważone ekosystemy biznesowe przyszłości. Wszystkie nowe budynki certyfikowane są w systemie BREEAM na poziomie „very good” lub wyższym. Więcej informacji: www.ctp.eu.

IPP

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

XX Forum Polskich Menedżerów Logistyki – POLSKA LOGISTYKA

Wstęp bezpłatny

XX Forum Polskich Menedżerów Logistyki – POLSKA LOGISTYKA

Wstęp bezpłatny

XX Forum Polskich Menedżerów Logistyki – POLSKA LOGISTYKA

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

XX Forum Polskich Menedżerów Logistyki – POLSKA LOGISTYKA

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Forum
  •   ‑ 
  •  Warszawa