Warszawa
Konferencja
27 ‑ 28 listopada 2019
27 ‑ 28 listopada 2019
Hotel Bristol
2. Employer branding w praktyce
None
Budowanie wizerunku pracodawcy 360 stopni
Ikona zamknięcia

Cel

50% potencjalnych pracowników, mimo dobrych warunków finansowych, nie podejmie pracy w firmie o złej reputacji

62% kandydatów sprawdza informacje o pracodawcy w mediach społecznościowych 

O 70% podnosi się jakość zatrudnienia w firmach , które tworzą pozytywne doświadczenia wśród kandydatów*


Potencjalni pracownicy są coraz bardziej wymagający, a utrzymanie i zdobycie talentów do Twojej firmy staje się coraz większym wyzwaniem. Weź udział w organizowanej przez nas konferencji i wraz z nagradzanymi w licznych konkursach na polskich rynku ekspertami wypracuj techniki budowania marki pracodawcy wśród Twoich pracowników i potencjalnych kandydatów, a w tym m.in.

  • Employer branding ekosystem zobrazuje przedstawiciel firmy Accor
  • Od prelegenta z Coca-Cola dowiedz się, jak tworzyć spójną strategię EB
  • Employer Branding Manager z e-point pokaże skuteczny onbording pracownika, za który został nagrodzony w konkursie Pulsu Biznesu „Siła Przyciągania” 2018
  • Przedstawiciele firmy Decathlon i Amrest (laureat konkursu Pulsu Biznesu „Siła Przyciągania” 2018) zaprezentują, jak angażują swoich pracowników, by byli ich największymi ambasadorami
  • Prelegent z Toyota Motor Manufacturing Poland (2. miejsce w top najbardziej atrakcyjnych pracodawców 2019 wg. Randstad) opowie, jak prowadzić skutecznie kampanię employer brandingową na rynku


Gwarantujemy kompleksową formułę wydarzenia:

  • 4 bloki tematyczne z obszaru wzmacniania wizerunku pracodawcy: strategia, eb wewnątrz organizacji, eb na rynku zewnętrznym, eb social media
  • 10 case studies przedstawionych przez praktyków z nagradzanych na polskim rynku firm
  • 1 sesja pod okiem psychologa
  • 1 sesja pod okiem eksperta budowania wizerunku na linkedin


Nie czekaj i zgłoś udział w konferencji już dziś. Serdecznie zapraszamy!



*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2019

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Hotel Bristol

Krakowskie Przedmieście 42/44
Warszawa

Patron

Patron Medialny