50% potencjalnych pracowników, mimo dobrych warunków finansowych, nie podejmie pracy w firmie o złej reputacji
62% kandydatów sprawdza informacje o pracodawcy w mediach społecznościowych
O 70% podnosi się jakość zatrudnienia w firmach , które tworzą pozytywne doświadczenia wśród kandydatów*
Potencjalni pracownicy są coraz bardziej wymagający, a utrzymanie i zdobycie talentów do Twojej firmy staje się coraz większym wyzwaniem. Weź udział w organizowanej przez nas konferencji i wraz z nagradzanymi w licznych konkursach na polskich rynku ekspertami wypracuj techniki budowania marki pracodawcy wśród Twoich pracowników i potencjalnych kandydatów, a w tym m.in.
- Employer branding ekosystem zobrazuje przedstawiciel firmy Accor
- Od prelegenta z Coca-Cola dowiedz się, jak tworzyć spójną strategię EB
- Employer Branding Manager z e-point pokaże skuteczny onbording pracownika, za który został nagrodzony w konkursie Pulsu Biznesu „Siła Przyciągania” 2018
- Przedstawiciele firmy Decathlon i Amrest (laureat konkursu Pulsu Biznesu „Siła Przyciągania” 2018) zaprezentują, jak angażują swoich pracowników, by byli ich największymi ambasadorami
- Prelegent z Toyota Motor Manufacturing Poland (2. miejsce w top najbardziej atrakcyjnych pracodawców 2019 wg. Randstad) opowie, jak prowadzić skutecznie kampanię employer brandingową na rynku
Gwarantujemy kompleksową formułę wydarzenia:
- 4 bloki tematyczne z obszaru wzmacniania wizerunku pracodawcy: strategia, eb wewnątrz organizacji, eb na rynku zewnętrznym, eb social media
- 10 case studies przedstawionych przez praktyków z nagradzanych na polskim rynku firm
- 1 sesja pod okiem psychologa
- 1 sesja pod okiem eksperta budowania wizerunku na linkedin
Nie czekaj i zgłoś udział w konferencji już dziś. Serdecznie zapraszamy!
*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2019


































