2. Employer branding w praktyce
Human ResourcesWarszawaKonferencja
 ‑ 
Hotel Bristol
 ‑ 
2. Employer branding w praktyce
Budowanie wizerunku pracodawcy 360 stopni

Wstęp bezpłatny

50% potencjalnych pracowników, mimo dobrych warunków finansowych, nie podejmie pracy w firmie o złej reputacji

62% kandydatów sprawdza informacje o pracodawcy w mediach społecznościowych 

O 70% podnosi się jakość zatrudnienia w firmach , które tworzą pozytywne doświadczenia wśród kandydatów*


Potencjalni pracownicy są coraz bardziej wymagający, a utrzymanie i zdobycie talentów do Twojej firmy staje się coraz większym wyzwaniem. Weź udział w organizowanej przez nas konferencji i wraz z nagradzanymi w licznych konkursach na polskich rynku ekspertami wypracuj techniki budowania marki pracodawcy wśród Twoich pracowników i potencjalnych kandydatów, a w tym m.in.

  • Employer branding ekosystem zobrazuje przedstawiciel firmy Accor
  • Od prelegenta z Coca-Cola dowiedz się, jak tworzyć spójną strategię EB
  • Employer Branding Manager z e-point pokaże skuteczny onbording pracownika, za który został nagrodzony w konkursie Pulsu Biznesu „Siła Przyciągania” 2018
  • Przedstawiciele firmy Decathlon i Amrest (laureat konkursu Pulsu Biznesu „Siła Przyciągania” 2018) zaprezentują, jak angażują swoich pracowników, by byli ich największymi ambasadorami
  • Prelegent z Toyota Motor Manufacturing Poland (2. miejsce w top najbardziej atrakcyjnych pracodawców 2019 wg. Randstad) opowie, jak prowadzić skutecznie kampanię employer brandingową na rynku


Gwarantujemy kompleksową formułę wydarzenia:

  • 4 bloki tematyczne z obszaru wzmacniania wizerunku pracodawcy: strategia, eb wewnątrz organizacji, eb na rynku zewnętrznym, eb social media
  • 10 case studies przedstawionych przez praktyków z nagradzanych na polskim rynku firm
  • 1 sesja pod okiem psychologa
  • 1 sesja pod okiem eksperta budowania wizerunku na linkedin


Nie czekaj i zgłoś udział w konferencji już dziś. Serdecznie zapraszamy!



*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2019

Partnerzy:

Patron

SAZ

Patron Medialny

Marka Pracodawcyemployerbranding.plHRnews

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:30Przywitanie uczestników

  • 09:40Odkryj to co nieznane! W jaki sposób behawioralne aspekty mogą wpływać na obszar employer brandingu?

    • Marek Kozłowski, None Założyciel, trener, Między Innymi

    • Komunikacja bez narzędzi – w jaki sposób budować relacje wewnętrzne z psychologicznego punktu widzenia?

    • Techniki oceny pracowników, które pozwolę stworzyć z nich ambasadorów Twojej marki

    • Jak skutecznie oceniać zachowania behawioralne pracowników Twojej organizacji i przyszłych kandydatów?

  • 10:40Employer branding ekosystem – nowe myślenie, nowe modele biznesowe i nowe trendy na polskim rynku 2019

    • Katarzyna Maciejewska, None Employer Branding Manager, Accor

    • Nie możesz być sam – czyli jak wykorzystać wiedzę w Twojej branży do budowania przewagi konkurencyjnej na rynku?

    • Wykorzystanie technologii cyfrowej do budowania strategii employer brandinowej Twojej firmy

    • Różnorodność – jak skutecznie zarządzać pracownikami różnych kultur i w poszczególnych oddziałach naszej organizacji?

  • 11:30Przerwa na kawę

  • 11:50Podnoszenie reputacji pracodawców i budowanie marki pracodawcy w Twojej organizacji czyli jak stworzyć spójną strategię employer brandingową?

    • Aleksandra Sosińska, None Business Unit Employer Branding Manager (Poland & Baltics), Coca-Cola Hellenic Bottling Company

    •Nasza podróż EB

    •Strategia oparta na EVP

    •Kampanie oparte na wskaźnikach

    •Skuteczne zarządzanie interesariuszami i kanami komunikacji

  • 12:40EVP, które działa. Emotional Value Proposition jako realna wartość, która może wyróżnić employer branding Twojej firmy

    • Joanna Kamińska, None HR Manager, Trojmiasto.pl

    • Jak skutecznie zdefiniować i wdrożyć EVP w Twojej organizacji?

    • Dlaczego konieczne jest przygotowanie persony i jak do tego podejść?

    • Dlaczego benefity to nie wszystko – czym przyciągnąć kandydata?

    • Emocje i poczucie przynależności jako elementy, które wyróżnią Twoją markę pracodawcy

  • 13:30Lunch

  • 14:30Angażuj od pierwszych dni czyli w jaki sposób skuteczny onboarding pracownika wpływa na wzmacnianie marki pracodawcy?

    • Anna Żylińska, None Employer Branding Manager, e-point

    • Od rekrutacji do dnia przyjścia do pracy – planowanie onboardingu, który wpłynie na zwiększenie zaangażowania pracowników

    • Metody komunikacji, które wspierają skuteczny onboarding

  • 15:20Talent Acquisition i Candidate Journey – model który wzmocni wizerunek Twojej firmy

    • Anna Piotrowska-Banasiak, None Head Hunter / BU Manager & Development Director, Antal Poland
    • Z jakimi wyzwaniami dla pracodawców wiąże się odejście od modelu job-led recrutiment process?
    • Jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o model zarządzania doświadczeniami kandydata i mapę Candidate Journey? 
    • Trendy w najlepszych działaniach employer brandingowych i rekrutacyjnych pracodawców
  • 16:10Social media roadmap - działania employer brandingowe na linkedin

    • Piotr Grządziel, None Managing Partner, Magna Talenta
  • 17:00Zakończenie 1 dnia konferencji

  • 09:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 09:30Marka = pracownicy. Jak angażować Twoich pracowników, by byli najważniejszymi ambasadorami Twojej marki?

    • Anna Dzienis, None Lider Employer Brandingu, Lider Marketingu Lokalnego, Decathlon
    •  Pracownik = Ambasador marki
    •  Wielowymiarowość wewnętrzna czyli jak skutecznie budować zaufanie w Twojej firmie?
  • 10:20Techniki i narzędzia budowania marki pracodawcy wśród Twoich pracowników

    • Edyta Wiśniewska, None Recruitment and Employer Branding Manager, Amrest
  • 11:10Przerwa na kawę

  • 11:30Bądź widoczny! Jak skutecznie prowadzić kampanię employer brandingową Twojej marki na rynku?

    • Marcin Szczeblewski, None Kierownik ds. personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland

    • Jak skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku?

    • CSR a EB – jak prowadzić działalność społeczną w budowaniu wizerunku Twojej organizacji?

    • Techniki, za pomocą których Twoja firma zostanie pożądanym na rynku pracodawcą

  • 12:20Onboarding i jego znaczenie w kształtowaniu idealnego miejsca pracy

    • Magdalena Brzus, None Kierownik Wydziału Rozwoju i Employer Brandingu, Nest Bank
    • Znaczenie procesu onboardingu w budowaniu marki pracodawcy
    • Trendy onboardingowe na rynku HR
    • Proces onboardingu – CASE STUDY Nest Bank


  • 13:10Lunch

  • 14:10Jak w procesie rekrutacji budujemy wizerunek pracodawcy? Candidate journey – rekomendowane praktyki

    • Joanna Grzegorzewska, None Talent Acquisition Manager, Arla Global Shared Services
    • Początek podróży – dobre ogłoszenie czyli jakie?
    • Human Touch – partnerstwo i komunikacja w procesie rekrutacji – to jest możliwe 
    • „To nic, że nie dostałem pracy. Będę Was polecał.” czyli znowu o feedbacku
  • 15:00Kryzys marki pracodawcy czyli jak skutecznie prowadzić działania employer brandingowe w obliczu wizerunkowej katastrofy

    • Monika Kantowicz-Gdańska, None Doradca Strategiczny Employer Branding, MKG Consulting
    • Znamiona kryzysu marki pracodawcy – symptomy wewnętrzne i zewnętrzne
    • Sztab antykryzysowy – kto i jak może szybko reagować w sytuacji problemów wizerunkowych marki
    •  Zarządzanie ryzykiem w obszarze EB – diagnoza potencjalnych przyczyn kryzysu marki pracodawcy i planowanie strategicznych działań zapobiegających wizerunkowym katastrofom
  • 16:00Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Prelegent

Edyta Wiśniewska

Recruitment and Employer Branding Manager, Amrest

Katarzyna Maciejewska

Katarzyna Maciejewska

Employer Branding Manager, Accor

W Accor odpowiada m.in. za kształtowanie employer brandingu, komunikację HR oraz działania związane z badaniem zaangażowania dla EE. Wcześniej przez ponad 10 lat związana z PR i marketingiem. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i we Włoszech realizując projekty w zakresie komunikacji, organizacji wydarzeń oraz strategii marketingowych dla firm m.in. z branży IT i finansowej. Jest absolwentką prawa i dziennikarstwa oraz podyplomowych studiów w zakresie zarządzania projektami.

Monika Kantowicz-Gdańska

Monika Kantowicz-Gdańska

Doradca Strategiczny Employer Branding, MKG Consulting

Ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i employer branding - konsultant, certyfikowany trener, audytor. Posiada wieloletnie doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Realizuje projekty doradcze dla firm z różnych branż oraz instytucji publicznych (m.in. badanie środowiska pracy, kształtowanie wizerunku pracodawcy, doskonalenie komunikacji wewnętrznej). Projektuje i realizuje programy rozwojowe (zarządy, menedżerowie liniowi, zespoły eksperckie), bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia organizacji. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, buduje na pozytywach. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Jest absolwentką Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego i Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz stypendystką Copenhagen Business School (studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i konsultacji). Ukończyła studia trzeciego stopnia (doktoranckie) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Joanna Kamińska

Joanna Kamińska

HR Manager, Trojmiasto.pl

HR Manager w największym informacyjnym portalu regionalnym - Trojmiasto.pl. Wykładowca przedmiotu Employer Branding na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Od 10 lat związana z HRem i employer brandingiem. Przez ten czas realizowała projekty związane m.in. z budowaniem wizerunku pracodawcy, zaangażowaniem, motywacją, rozwojem oraz komunikacją wewnętrzną dla firm z różnych branż, o różnej wielkości i zróżnicowanej kulturze organizacyjnej.

Anna Żylińska

Anna Żylińska

Employer Branding Manager, e-point

Liderka zespołu odpowiedzialnego za brand e-point, w tym markę firmy jako pracodawcy. Marketingowe podejście klientocentryczności przenosi na działkę employer brandingu. Absolwentka SGH i podyplomowych studiów w zakresie employer brandingu.

Marcin Szczeblewski

Marcin Szczeblewski

Kierownik ds. personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland

Z wykształcenia socjolog. Od ponad 13 lat związany z Toyotą jako pracownik, a jeszcze dłużej jako zadowolony klient. Zajmował się obszarami związanymi z rekrutacją, rozwojem i relacjami pracowniczymi. Certyfikowany trener, miłośnik prowadzenia szkoleń, warsztatów i prezentacji.

Aleksandra Sosińska

Aleksandra Sosińska

Business Unit Employer Branding Manager (Poland & Baltics), Coca-Cola Hellenic Bottling Company

Ponad 15 lat doświadczenia zawodowego w różnych sektorach (TELCO, BANKING, FMCG) w międzynarodowych firmach w obszarze zasobów ludzkich. Wysoko wykwalifikowana profesjonalistka, doświadczona w projektowaniu i dostarczaniu wysokiej jakości strategicznych projektów HR mających wpływ na wyniki biznesowe firmy. Dzięki dobremu zrozumieniu trendów na rynku deweloperskim, umiejętności wglądu w biznes oraz wzajemnej interakcji różnych jednostek firmy, mogła pełnić rolę głównego projektanta, odpowiedzialnego za koordynację prac i terminowe dostarczanie kompleksowych, opłacalnych rozwiązań. Od 15 listopada w Coca-Cola HBC System w roli Lidera Rozwoju Osób i Organizacji, do której dołączyła z Grupy Żywiec (Heineken), gdzie pełniła funkcję POD Managera. Teraz w roli Menedżera ds. Marki Pracodawcy, kierując propozycją wartości pracodawcy dla najlepszej marki na świecie. Pracowała jako HR Business Partner, zawsze koncentrując się na zaangażowaniu ludzi i tym samym osiągając wyniki biznesowe. Trener, coach, moderator grup kształcenia ustawicznego. Żona i matka dwojga wspaniałych dzieci.

Anna Piotrowska-Banasiak

Anna Piotrowska-Banasiak

Head Hunter / BU Manager & Development Director, Antal Poland

Head hunter z kilkunastoletnim doświadczeniem we wsparciu rekrutacyjnym i HRowym struktur międzynarodowych firm na rynkach: polskim, węgierskim i w Wielkiej Brytanii. Odpowiedzialna za współtworzenie strategii rekrutacji dla wiodących polskich i międzynarodowych firm. Ceniony ekspert rynku pracy, członkini Kapituły Konkursu „Siła Przyciągania” promującego najlepsze praktyki z zakresu pozyskiwania, rozwoju i utrzymywania pracowników. Z Antal związana od 2006 roku. Aktualnie jako Dyrektor Rozwoju Antal, zarządza wyspecjalizowanymi dywizjami rekrutacyjnymi i liniami biznesowymi Antal HR Consulting, Antal Employer Branding i Antal Market Research.

Anna Dzienis

Anna Dzienis

Lider Employer Brandingu, Lider Marketingu Lokalnego, Decathlon

W handlu oraz branży sportowej od ponad 8 lat od początku w firmie Decathlon. Początkowo jako Manager Stażysta a następnie Manager w sklepach Decathlon Poczesna oraz Decathlon Reduta. W branży Marketingowej od 4 lat. Główne obszary działań to zarządzanie kampaniami handlowymi, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, otwarciem nowych sklepów, a w chwili obecnej jako Employer Branding Manager oraz Local Marketing Manager odpowiada za całościowe przygotowanie i wdrożenie strategii Employer Brandingowej oraz Rekrutacyjnej. Absolwentka kierunku Zarządzanie.

Piotr Grządziel

Piotr Grządziel

Managing Partner, Magna Talenta

Wprowadza innowacyjne rozwiązania dla liderów oparte o personal branding, employer branding i social selling. Od 15 lat skutecznie łączy marketing, komunikację i sprzedaż, realizując projekty dla różnych branż. Twórca metody Top Personal Branding, na bazie której pracuje z liderami w biznesie, pomagając im zbudować silne, wyróżniające się i skuteczne marki osobiste. Jeden z kluczowych influencerów na LinkedIn, mówca na TEDx oraz konferencjach marketingowych, sprzedażowych, IT w Polsce i za granicą.

Marek Kozłowski

Marek Kozłowski

Założyciel, trener, Między Innymi

Absolwent socjologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku „Kształcenie głosu i mowy”, również w warszawskim Uniwersytecie SWPS. Z zawodu, praktyki i zamiłowania koordynator wielu projektów i wydarzeń opierających się właśnie na pracy zespołowej, m.in. Strefy Młodzieży Uniwersytetu SWPS, stref warsztatowych na Pol’and’Rock Festivalu (wcześniej Przystanku Woodstock), ogólnopolskiej akcji warsztatów z designu we współpracy ze School of Form. Autor poradnika dotyczącego aktywizacji różnych grup wiekowych dla Centrum Edukacji Obywatelskiej. Twórca kilku drużyn sportowych o profilu tenisa stołowego, występujących w rozgrywkach ligowych różnych szczebli. Organizuje treningi sportowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych (instruktor sportu, o specjalizacji tenis stołowy), a także obozy, turnieje i imprezy towarzyszące, w tym, m.in. Mistrzostwa Polski w Ping Pongu. Stworzył organizację Między Innymi, współpracując na co dzień z przedstawicielami świata akademickiego, biznesu i sportu.

Joanna Grzegorzewska

Joanna Grzegorzewska

Talent Acquisition Manager, Arla Global Shared Services

Manager zespołu Talent Acquisition Arla Global Shared Services w Gdańsku. Absolwentka Psychologii Zarządzania z ponad 10 letnim doświadczeniem w obszarze rekrutacji zarówno w consultingu jak i w in-housie. W Arla GSS od 4,5 lat, od podstaw zbudowała swój zespół, a wraz z nim realizuje działania EB firmy oraz standaryzuje proces rekrutacji i onboardingu. Asesor metod Hogana oraz Predictive Index stosowanych w obszarze zawodowym.

Magdalena Brzus

Magdalena Brzus

Kierownik Wydziału Rozwoju i Employer Brandingu, Nest Bank

Jest praktykiem zarządzania kapitałem ludzkim, kieruje Wydziałem Rozwoju i Employer Brandingu w Nest Banku. Zawodowo zajmuje się budowaniem marki pracodawcy, rozwojem pracowników i kreowaniem idealnego miejsca pracy. Przez wiele lat była wychowawcą, głównie w środowisku harcerskim, prowadziła wiele zajęć i korepetycji dla młodzieży. Obecnie jest także nauczycielem akademickim w Zakładzie Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Społecznej Akademii Nauk. Jest entuzjastką metodyki Agile, wierzy, że HRy mogą pracować zwinnie. Uwielbia dzielić się wiedzą i doświadczeniem, także w ramach wydarzeń branżowych. Autorka artykułów i prelegentka m.in. na 8 Forum Employer Branding, Recruitment Trends, HR na Deser, ReBrain Meetup, CRASH Mondays czy Wtorki z Rekrutacją IT.

SAZ

Marka Pracodawcy

employerbranding.pl

HRnews

Opiekun merytoryczny:

Paulina Mocka

Paulina Mocka

Project Manager

48223339867

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]