Akademia Lidera III - Prawdziwa wartość przywództwa
ZarządzanieOnlineCykl Webinarów
Akademia Lidera III - Prawdziwa wartość przywództwa
Trening doskonalenia miękkich umiejętności menedżerskich

Wstęp bezpłatny

TO WYDARZENIE JEST JUŻ SIĘ ODBYŁO

POZNAJ PROGRAM AKTUALNEJ EDYCJI CYKLU "AKADEMIA LIDERA" >>



„Jeśli to, co robisz, inspiruje innych do tego by marzyć, uczyć się , robić więcej i stać się kimś lepszym, jesteś liderem”

John Quincy Adams - 6. prezydent USA










Bycie liderem nie jest łatwe. To nie tylko radzenie sobie z wyzwaniami dnia codziennego, ale również ciągły i ustawiczny rozwój. Dobry lider odznacza się osobowością, która łączy w sobie wiele cech i umiejętności, które sprawiają, że chcemy zmierzać w tym samym kierunku. Liderem stajemy się dzięki ludziom, ale i dla ludzi. Chcąc być wiarygodnym przywódcą dajemy przykład swoją postawą, wyznaczamy cele i uwalniamy potencjał drzemiący we współpracownikach.








Akademia Lidera to:

• cykl 6 spotkań budujących kompetencje menadżerskie

• praktyczny program doskonalenia miękkich umiejętności interpersonalnych niezbędnych w zarządzaniu ludźmi

• 6 indywidualnie przygotowanych webinarów, które zaprezentują doświadczeni menedżerowie i trenerzy biznesu


W ramach cyku Akademii Lidera:

  • Powiemy jak skutecznie zarządzać zespołem w czasie kryzysu oraz zdefiniujemy rolę przywódcy w niepewnych czasach
  • Dowiesz się jak komunikować się w zespole i jakie są zasady skutecznego przekazywania informacji w zespole hybrydowym, zdalnym i rozproszonym
  • Zasięgniesz wiedzy jak zbudować i utrzymać zgrany zespół. Jak być źródłem inspiracji
  • Sprawdzisz jak pandemia wpłynęła na odpowiedzialność liderów w firmie
  • Porozmawiamy o roli edukacji w budowaniu autorytetu i tożsamości lidera
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu rozwoju własnego - opowiemy między innymi o pogłębionej autorefleksji i samoświadomości menedżerskiej.






Podczas wydarzenia swoją wiedzą podzielą się prelegenci posiadający wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich oraz trenerskich.


Dzięki udziałowi w Akademii Lidera:

  • Rozwiniesz swoje kompetencje menedżerskie zarówno na niwie biznesowej jak i trenerskiej
  • Podniesiesz umiejętności miękkie z zakresu przywództwa, komunikacji, budowania zespołu i rozwoju własnego
  • Odkryjesz w sobie szerokie możliwości menadżerskie i będziesz miał możliwość doskonalenia umiejętności interpersonalnych.







*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

    23 czerwca 2021 r. | 1 webinar Akademii Lidera III/ możliwość odtworzenia webinaru w formie nagrania

  • 11:0011.00-12.30 - Model zarządzania w trudnych czasach – rola przywódcy

    • Filip Wojciechowski,  Wiceprezes - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Kross SA
    • Jak zmienił sie model zarządzania firmami w pandemii
    • Jak wpływa to na role i odpowiedzialność liderów w firmie
    • Zespół – jak zarządzać ludźmi w świecie pandemicznym
    • Trudne wyzwania kadrowe – jak sobie z nimi poradzić
    • Czy będzie powrót do „normalności”
  • 12:3012.30 - Sesja pytań i odpowiedzi

    • Filip Wojciechowski,  Wiceprezes - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Kross SA
  • 28 czerwca 2021 r. | 2 webinar Akademii Lidera III/możliwość odtworzenia webinaru w formie nagrania

  • 11:0211.00-12.30 - Jak zbudować zespół i zostać dobrym liderem

    • Adam Ringer,  Współwłaściciel, Green Caffe Nero
    •  Szef, zespół i sukces – na przykładzie Green Caffe Nero
    • Rola szefa i rola zespołu 
    • Jak zbudować i utrzymać dobry, zgrany zespół i być dla niego źródłem inspiracji
    • Szef jako lider - jak przewodzić zespołowi by osiągnąć sukces i unikać konfliktów
    • Szef też człowiek - jak uświadomić sobie własne ograniczenia i dzięki temu dobrze zarządzać zespołem
  • 12:3012.30 - Sesja pytań i odpowiedzi

    • Adam Ringer,  Współwłaściciel, Green Caffe Nero
  • 2 lipca 2021 r. | 3 webinar Akademii Lidera III/możliwość odtworzenia webinaru w formie nagrania

  • 11:0311.00-12.15 - Budowanie kariery - praca nad kompetencjami, wyznaczanie celów i ich realizacja/ możliwość odtworzenia webinaru w formie nagrania

    • Piotr Voelkel,  Twórca firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz VOX Capital Group, właściciel Uniwersytetu SWPS
    • Lęk - przeciwnik do pokonania, co daje liderowi psycholog i coach
    • Praca w zespole - co to jest dobry zespół, jak wykorzystywać storytelling w pracy z zespołem
    • Radykalna innowacja i proces projektowy - poznać, zrozumieć, zaprojektować i zmienić świat
    • Rola edukacji w budowaniu autorytetu i tożsamości lidera
    • Wirtualny świat - rewolucja, w której żyjemy
  • 12:1512.15-12.30 - Sesja pytań i odpowiedzi

    • Piotr Voelkel,  Twórca firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz VOX Capital Group, właściciel Uniwersytetu SWPS
  • 6 lipca 2021 r. | 4 webinar Akademii Lidera III/możliwość odtworzenia webinaru w formie nagrania

  • 11:0411.00-12.30 - Komunikacja w zespole - zasady skutecznego przekazywania informacji w zespołach: hybrydowych, zdalnych i rozproszonych

    • Magdalena Czubaszek-Nowaczyk,  Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie
    • Style komunikowania się
    • Miękko do relacji twardo do wyników
    • Rozmowy motywujące
    • Feedback rozwojowy
    • Techniki komunikacji coachingowej w pracy managera
    • Komunikacja w konfliktach
  • 12:3012.30 - Sesja pytań i odpowiedzi

    • Magdalena Czubaszek-Nowaczyk,  Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie
  • 13 lipca 2021 r. | 5 webinar Akademii Lidera III/możliwość odtworzenia webinaru w formie nagrania

  • 11:0511.00-12.30 - Lider a relacja z zespołem - czy da się zbudować zespół w wirtualnym świecie?

    • Robert Jasiński,  ekspert przywództwa, praktyk biznesu, autor, doradca i mówca biznesowy
    • Nic się nie zmieniło, choć zmieniło się tak wiele - zespół czy dobrze zorganizowana grupa?
    • Oczekiwania organizacji, oczekiwania przełożonego, oczekiwania podwładnych - czy możemy się spotkać? 
    • Jak budować relacje w wirtualnym świecie, czyli stare wyzwania w nowej rzeczywistości
    • Od postawy do wiedzy, umiejętności i wyników - co decyduje o wartości i skuteczności współpracowników?
    • Wzmacnianie na postawie - przywództwo osobiste wg modelu Świadome Przywództwo Osobiste
    • Definiowanie ról i kompetencji z wykorzystaniem modelu Wielopoziomowa Architektura Przywództwa
    • Rola lidera w kształtowaniu postaw i zachowań w wirtualnym świecie
  • 12:3012.30 - Sesja pytań i odpowiedzi

    • Robert Jasiński,  ekspert przywództwa, praktyk biznesu, autor, doradca i mówca biznesowy
  • 20 lipca 2021 r. | 6 webinar Akademii Lidera III

  • 11:0611.00-12.30 - Rozwój własny lidera – pogłębiona autorefleksja i samoświadomość menedżerska

    • Katarzyna Olszyńska,  Psycholog biznesu, coach/mentor (ICF), asesor, trener rozwoju indywidualnego
    • W jaki sposób znajomość zagadnień z zakresu inteligencji emocjonalnej może pomagać,  a na ile przeszkadzać w pełnieniu roli liderskiej
    • Zastanowimy się nad różnicą w doświadczaniu a ekspresją emocji, zwłaszcza w odniesieniu do tematu budowaniu autorytetu lidera
    • Podzielimy się technikami radzenia sobie z trudnymi emocjami w pracy lidera  
    • Poznamy narzędzia rozwoju osobistego w tym pracę z przekonaniami toksycznymi, które mogą utrudniać pełnienie roli liderskiej  
    • Wymienimy się „dobrymi praktykami liderskimi” , poszukamy wspólnie inspiracji do rozwoju potrzebnych kompetencji 
  • 12:3012.30 - Sesja pytań i odpowiedzi

    • Katarzyna Olszyńska,  Psycholog biznesu, coach/mentor (ICF), asesor, trener rozwoju indywidualnego
Magdalena Czubaszek-Nowaczyk

Magdalena Czubaszek-Nowaczyk

Trener i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie

Managerka, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami Obsługi Klienta, Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Należnościami. Projektuję programy rozwojowe oraz prowadzę warsztaty z zakresu: zarządzania i rozwoju talentów oraz mocnych stron w zespołach; wprowadzania zmian w organizacjach i zespołach; pracy z oporem i zmianą postaw; zarządzania zespołami, szkolenia rozwojowe dla młodych stażem oraz doświadczonych menedżerów, negocjacji, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i szeroko pojętego rozwoju umiejętności miękkich. Prowadzę: sesje coachingowe indywidualne oraz managerskie, coachingi zespołowe a także warsztaty edukacyjne (Train the Trainers). Jestem absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Grupy Trop, jako trener i coach pracuje 5 lat, przeprowadziłam ponad 3000 godzin warsztatów oraz ponad 2000 godzin sesji coachingowych indywidualnych.

Robert Jasiński

Robert Jasiński

ekspert przywództwa, praktyk biznesu, autor, doradca i mówca biznesowy

Sprzedawał, obsługiwał klientów, zarządzał i szkolił – te zawodowe doświadczenia (od 1997 roku) stały się podstawą jego działalności rozwojowej i od 2007 roku, jako zewnętrzny ekspert, wspiera liderów i całe organizacje, w budowanie wiedzy, umiejętności i postaw. Zna wyzwania dużego biznesu, rozumie jego specyfikę i komunikuje się jego językiem. Od 2009 całkowicie oddany dwóm autorskim koncepcjom: Świadomego Przywództwa Osobistego oraz Wielopoziomowej Architektury Przywództwa, z którymi zmienia organizacje poprzez wykłady, warsztaty i pracę indywidualną z kadrą menedżerską. Autor wielu artykułów biznesowych oraz książki „Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad własnym życiem i odnieść sukces” (Onepress, 2012). Więcej informacji na: www.robertjasinski.pl

Katarzyna Olszyńska

Katarzyna Olszyńska

Psycholog biznesu, coach/mentor (ICF), asesor, trener rozwoju indywidualnego

Absolwentka dwóch kierunków studiów: Marketing and Management polsko-amerykańskiej Uczelni (National-Louis University) oraz Psychologii – Uniwersytet SWPS. Ukończyła studia podyplomowe Public Relations w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, Szkołę Trenerów Biznesu „Moderator”, Studium Coachingu International Coach Federation. Wykładowca przedmiotów z obszaru zarządzania i psychologii w biznesie na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku Communication Management, na Uniwersytecie Ekonomicznym na kierunku Interpersonal Communication in Business oraz Psychologia w biznesie, a także w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych na kierunku Master of Business Administration. Prowadzi badania w zakresie rywalizacji i kooperacji kobiet w biznesie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i za granicą (USA, Francja). Posiada wieloletnią praktykę menedżerską. Kierowała, z licznymi sukcesami, kilkudziesięcio-osobowym zespołem odpowiedzialnym za realizację planów sprzedażowych, marketingowych oraz celów inwestycyjnych. Od 10 lat prowadzi samodzielne projekty mentoringowe oraz szkoleniowo-doradcze. Współpracuje z firmą HR PROJEKT Kinga Lachowicz – Tabaczek. Specjalizuje się w projektach dedykowanych kadrze menedżerskiej średniego i wyższego szczebla – zwłaszcza w obszarze rozwoju kompetencji miękkich w tym: - skutecznej komunikacji - efektywnego przywództwa (kompetencje liderskie) - zarządzania zespołem (psychologia zarządzania) - wykorzystywania technik coachingowo – mentoringowych w biznesie - radzenia sobie ze stresem i emocjami w sytuacjach trudnych - skutecznego działania lidera w przypadku wystąpienia zaburzeń psychicznych wśród pracowników Zajmuje się kompleksowym rozwojem Pracownika. Począwszy od diagnozy poziomu wymaganych kompetencji, poprzez pracę nad określonymi obszarami rozwojowymi. W swoim dorobku ma ponad 5000 godzin treningu indywidualnego (coachingu biznesowego), kilkaset godzin szkoleniowych, ponad 1000 badań diagnozujących kompetencje metodą Assesment/Development Center (AC/DC). Pracuje w j.polskim oraz angielskim.

Adam Ringer

Adam Ringer

Współwłaściciel, Green Caffe Nero

Piotr Voelkel

Piotr Voelkel

Twórca firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz VOX Capital Group, właściciel Uniwersytetu SWPS

Współwłaściciel Grupy Kapitałowej Vox – firm z branży budownictwa, wykończenia i aranżacji wnętrz, Współtwórca Concordia Design – centrum designu i kreatywności w Poznaniu, założyciel Fundacji VOX-Artis oraz prezes Wielkopolskiego Towarzystwa Zachęty Sztuk Pięknych, którego kolekcja współtworzy stałą ekspozycję sztuki współczesnej w poznańskim Muzeum Narodowym. Od 2008 r. prezes Instytutu Rozwoju Edukacji, gdzie pełni funkcję założyciela Uniwersytetu SWPS. Współwłaściciel Collegium Da Vinci w Poznaniu oraz Zespołu Szkół Da Vinci: szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum akademickich. Mecenas wielu projektów kulturalnych i edukacyjnych. W 2014 roku został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za wybitne zasługi dla rozwoju i promocji polskiej przedsiębiorczości oraz za osiągnięcia w działalności społecznej.

Filip Wojciechowski

Filip Wojciechowski

Wiceprezes - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Kross SA

Wiceprezes Kross SA - największego w tej części Europy producenta i sprzedawcy rowerów - odpowiedzialny za produkt, sprzedaż naziemną, e-commerce, marketing i satysfakcję klientów w Polsce i na rynkach eksportowych. Z doświedczenia menedżer specjalizujący się w budowaniu strategii i transformacjach przedsiębiorstw. W swojej historii zajmował się branżą finansową, kolejową, meblarską, obuwniczą a teraz rowerową. Fan metodyki pracy stworzonej przez Stephena Coveya.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]