
Akademia Managerów Szczęścia
Cel
Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w cyklu 4 webinarów dedykowanych wszystkim managerom, którym zależy na budowaniu organizacji opartej o spełnionych pracowników, zadowolonych z pełnionych ról, a co za tym idzie efektywnych i zaangażowanych.
Czym jest szczęście w miejscu pracy? Odpowiada Dagmara Just, prelegentka III webinaru z cyklu:
W ramach cyklu zaprezentujemy:
1) Wdrażanie projektu: Szczęście w pracy
2) Well-being czyli patent na szczęśliwych pracowników
3) Tworzenie angażującego miejsca pracy-case study
4)Budowanie wewnętrznej odporności na stres i wypalenie
Szczęście w miejscu pracy według Katarzyny Oracz, prelegentki II z webinarów cyklu:
Udział w cyklu inspirujących e-szkoleń pozwoli Ci:
- stworzyć przyjazne miejsce pracy, gdzie ludzie wykazują się zaangażowaniem
- podnieść efektywność pracy działu czy firmy
- poznać metody, które nie wymagają dużych inwestycji
- poznać potrzeby pracowników by mogli dać z siebie to co najlepsze
- wzmocnić swoją organizację poprzez pozytywne postawy w trudnych czasach
- a przede wszystkim podnieść wyniki finansowe firmy
5 znakomitych Prowadzących podzieli się z Tobą swoim praktycznym doświadczeniem, które będziesz mógł wdrożyć w swoim dziale czy organizacji.
Marta Rolnik, współprelegentka I webinaru - o byciu szczęśliwym w miejscu pracy:
Szeroka wiedza, tak potrzebna w trudnych czasach, w zwartej formule:
4 webinary
wiele obszarów kompetencji niezbędnych do budowania współczesnego środowiska pracy
wiele tematów, które realnie Cię dotyczą
5 doświadczonych Ekspertek
Wydarzenie dedykujemy wszystkim, kórzy w czasach kryzysu chcą wesprzeć swoich pracowników docelowo tworząc miejsce pracy, gdzie chce się być efektywnym i zaangażowanym. A w szerszej perspektywie wzmocnić swoją organizację w czasach kryzysu.
Zgłoś się już dziś, by wesprzeć swoją organizację pozytywnymi działaniami, które wymiernie przekładają się na wynik firmy.
Czym jest szczęście w miejscu pracy według Agnieszki Ptasińskiej, współprowadzącej I webinar z cyklu?:
Szczęście managera według Moniki Klonowskiej, autorki IV webinaru z cyklu:
*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy