Akademia Managerów Szczęścia
Umiejętności miękkieonlinee-szkolenie
Akademia Managerów Szczęścia
Zbuduj efektywną organizację w trudnych czasach

Wstęp bezpłatny

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w cyklu 4 webinarów dedykowanych wszystkim managerom, którym zależy na budowaniu organizacji opartej o spełnionych pracowników, zadowolonych z pełnionych ról, a co za tym idzie efektywnych i zaangażowanych.


Czym jest szczęście w miejscu pracy? Odpowiada Dagmara Just, prelegentka III webinaru z cyklu:

W ramach cyklu zaprezentujemy:

1) Wdrażanie projektu: Szczęście w pracy

2) Well-being czyli patent na szczęśliwych pracowników

3) Tworzenie angażującego miejsca pracy-case study

4)Budowanie wewnętrznej odporności na stres i wypalenie


Szczęście w miejscu pracy według Katarzyny Oracz, prelegentki II z webinarów cyklu:

Udział w cyklu inspirujących e-szkoleń pozwoli Ci:

  • stworzyć przyjazne miejsce pracy, gdzie ludzie wykazują się zaangażowaniem
  • podnieść efektywność pracy działu czy firmy
  • poznać metody, które nie wymagają dużych inwestycji
  • poznać potrzeby pracowników by mogli dać z siebie to co najlepsze
  • wzmocnić swoją organizację poprzez pozytywne postawy w trudnych czasach
  • a przede wszystkim podnieść wyniki finansowe firmy

5 znakomitych Prowadzących podzieli się z Tobą swoim praktycznym doświadczeniem, które będziesz mógł wdrożyć w swoim dziale czy organizacji.


Marta Rolnik, współprelegentka I webinaru - o byciu szczęśliwym w miejscu pracy:

Szeroka wiedza, tak potrzebna w trudnych czasach, w zwartej formule:

4 webinary

wiele obszarów kompetencji niezbędnych do budowania współczesnego środowiska pracy

wiele tematów, które realnie Cię dotyczą

5 doświadczonych Ekspertek

Wydarzenie dedykujemy wszystkim, kórzy w czasach kryzysu chcą wesprzeć swoich pracowników docelowo tworząc miejsce pracy, gdzie chce się być efektywnym i zaangażowanym. A w szerszej perspektywie wzmocnić swoją organizację w czasach kryzysu.

Zgłoś się już dziś, by wesprzeć swoją organizację pozytywnymi działaniami, które wymiernie przekładają się na wynik firmy.


Czym jest szczęście w miejscu pracy według Agnieszki Ptasińskiej, współprowadzącej I webinar z cyklu?:


Szczęście managera według Moniki Klonowskiej, autorki IV webinaru z cyklu:


*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

    Webinar I- Wdrażanie projektu: Szczęście w pracy- 15 stycznia 2021

  • 10:00Wdrażanie projektu: Szczęście w pracy

    • Marta Rolnik,  Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Coach i psycholożka
    • Agnieszka Ptasińska,  Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Psycholożka

    Temat szczęścia w pracy i budowania szczęśliwych organizacji wywołuje różne reakcje - od ironicznego uśmiechu przez realne zaciekawienie. Są w Polsce firmy, które posiadają stanowiska Chief Happiness Officer/ Good Mood Menadżera. Wiele szkoleń dotyka tematów budowania pozytywności podczas spotkań/ odpraw dziennych, czy spotkań w systemie 1:1  


    W trakcie webinaru omówimy:

    • Rozumienie pojęcia: szczęście w pracy, jego 3 główne komponenty
    • Badania oraz z praktyka biznesowa w kontekście opłacalności szczęśliwych zespołów i firm
    • Metody mierzenia szczęście w firmie za pomocą dostępnych narzędzi - jak też tworzyć i dopasowywać te narzędzia do potrzeb i specyfiki danej organizacji
    • Biznesowy przykład planowania rozwoju szczęśliwej firmy, uwzględniając m.in. badanie potrzeb, założenia, sposoby włączania reprezentantów poszczególnych stanowisk, kampanie promocyjne, monitorowanie efektów oraz sposoby stałego ulepszania projektu
    • Wdrażanie projektu jakim jest szczęście w pracy krok po kroku. Podział zadań, kluczowe elementy procesu
    • Przykłady firm, które wdrażają i ulepszają projekt szczęśliwej firmy
    • Rola technologii we wdrażaniu szczęścia w organizacji z poziomu lidera 

    Rozwój szczęśliwej firmy może brzmieć na razie jako "wisienka na torcie", lub coś, po co sięgniemy w przyszłości. Jednocześnie jest to już teraz element budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Zapraszamy do przyjrzenia się temu jak być członkiem szczęśliwego zespołu i jak tworzyć takie miejsca pracy i organizacje, które będą miejscem pierwszego wyboru dla Talentów, w którym obecni pracownicy będą odczuwać sens, przyjemność i flow w pracy, korzystając z pełni swojego potencjału. Wyznajemy zasadę, że o szczęściu warto myśleć jako o projekcie trwającym... całe życie zawodowe.

    1g 30 min

  • Webinar II-Well-being czyli patent na szczęśliwych pracowników -10 lutego 2021

  • 10:01Well-being czyli patent na szczęśliwych pracowników

    • Katarzyna Oracz,  Certyfikowany manager szczęścia & twórczyni projektu „More Happiness at Work”

    Dla każdego pracownika szczęście w pracy oznacza zupełnie coś innego. 

    69% Managerów określa dobrostan jako klucz do efektywności. To, jak ważne jest zadowolenie pracowników z pracy staje się szczególnie odczuwalne, gdy zaczyna go brakować. Jego brak prowadzi do frustracji, bezsilności a w skrajnej postaci – wypalenia zawodowego. Poszukiwanie przyczyn i konsekwencji zadowolenia pracowniczego jest obszarem interdyscyplinarnym. Leży na pograniczu nauk społecznych i nauk o zarządzaniu. Czynniki, od których zależy poczucie szczęścia człowieka w różnych obszarach jego funkcjonowania bada psychologia pozytywna, a kluczowym pojęciem w tym nurcie psychologii stał się tzw. dobrostan (well-being). Można go zdefiniować jako poznawczą i emocjonalną ocenę swojego życia jako przyjemnego i wartościowego. Inaczej mówiąc, satysfakcjonujący dla człowieka stan osiągany w wyniku zaspokojenia istotnych potrzeb i umożliwiający samorozwój w różnych obszarach życia, w tym – pracy zawodowej. Poczucie dobrostanu w miejscu pracy ma zatem istotne znaczenie dla poczucia ogólnego dobrostanu każdego człowieka i ma niezaprzeczalny wpływ na to czy jesteśmy w niej szczęśliwi.


    W trakcie webinaru omówię:

    • Co wpływa na poczucie dobrostanu w pracy, dlaczego warto o niego dbać i jak go mierzyć?
    • Co warto wziąć pod uwagę przy budowaniu kultury organizacyjnej opartej na szczęściu? Case studies.
    • Jakie kompetencje powinien posiadać Chief Happiness Officer/Well-being Manager/Happiness Manager?
    • Co mogę zrobić/jakich działań mogę podjąć się już dziś by wdrażać kulturę opartą na szczęściu w pracy?
    • Jak przekonać Zarząd, iż warto inwestować w dobrostan oraz szczęście w pracy swoich pracowników i jakiego rzędu to wydatek?

    1g 29 min

  • Webinar III- Zarządzanie energią jako element angażującego miejsca pracy – projekt powerON w Credit Agricole Bank Polska S.A. -19 lutego 2021

  • 10:02Zarządzanie energią jako element angażującego miejsca pracy – projekt powerON w Credit Agricole Bank Polska S.A.

    • Dagmara Just,  Certyfikowany Chief Happiness Officer, HR Project Manager w Credit Agricole Bank Polska
    • Jak rozumiemy angażujące środowisko pracy w Credit Agricole Bank Polska?
    •  Jak badamy zaangażowanie w naszym banku?
    • Projekt powerON - zarządzanie energią pracowników jako element programu wspierającego zaangażowanie
    • Aktywności wspierające work-life balance i well-being pracowników – na podstawie powerON:

    ·    wiedza, umiejętności, nawyki

    ·    komunikacja, rytuały, eventy

    •  Interesariusze projektu: sponsorzy, ambasadorzy, beneficjenci, partnerzy
    • Efekty projektu powerON na przestrzeni lat
    • Zarządzanie energią w czasach „new normal” – przykłady działań w ramach projektu powerON.


     

    1g 28 min

  • Webinar IV- Budowanie wewnętrznej odporności na stres i wypalenie- 26 lutego 2021

  • 10:03Budowanie wewnętrznej odporności na stres i wypalenie

    • Monika Klonowska,  Psycholog, trener, konsultant
    • Czym jest stres w życiu osób aktywnych zawodowo, jakie są jego pozytywne i negatywne konsekwencje? 
    • Źródła stresu – czynniki stresogenne w życiu zawodowym i prywatnym
    • Typowe reakcje towarzyszące przeżywaniu stresu
    • Od czego zależy, że stres jest konstruktywny (pozytywnie motywujący) lub destrukcyjny (powodujący problemy zdrowotne, rutynę i wypalenie)?
    • Ocena obciążenia stresem: skala Holmsa
    • Radzenie sobie ze stresem, negatywnymi emocjami, reakcja relaksu, świadome wywoływania stanu odprężenia psychicznego i fizycznego, oddziaływanie na stan ciała, samopoczucie psychiczne poprzez określone ćwiczenia
    • Ćwiczenia relaksacyjne: techniki wymagające dłuższego treningu dla osiągnięcia stanu głębokiego relaksu
    • Ćwiczenia „odstresowujące” – pozwalające na szybkie rozładowanie nadmiaru stresu w sytuacjach zawodowych, możliwe do zastosowania np. przed trudną rozmową lub wystąpieniem publicznym
    • Dlaczego często pasjonaci i perfekcjoniści są narażeni na wypalenie zawodowe?
    • Metody budowania dobrego nastawienia, poczucia własnej wartości i wiary w siebie w sytuacjach wymagających zdecydowania, pewności siebie, narażenia na atak i obiekcje rozmówcy
    • Budowanie pozytywnego nastawienia do wyzwań, zadań, zmian, osób z otoczenia, budowanie automotywacji, higiena psychiczna. Profilaktyka wypalenia zawodowego


    1g 27 min

Dagmara Just

Dagmara Just

Certyfikowany Chief Happiness Officer, HR Project Manager w Credit Agricole Bank Polska

Od 4 lat pracuje w obszarze kultury organizacyjnej, budując angażujące miejsce pracy i dbając o wellbeing pracowników. Współautorka wielokrotnie nagradzanego programu powerON dot. zarządzania energią w organizacji. Absolwentka psychologii biznesu oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Prywatnie – pasjonatka egzotycznych podróży oraz aktywnego stylu życia.

Monika Klonowska

Monika Klonowska

Psycholog, trener, konsultant

Od 1990 roku zajmuje się działalnością szkoleniową i doradczą w zakresie umiejętności interpersonalnych i zawodowych dla różnych grup wiekowych i zawodowych. Od 1992 roku współpracuje ze Szkołą Główną Handlową, prowadząc zajęcia z negocjacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów i wystąpień publicznych w ramach menedżerskich studiów podyplomowych w Katedrze Zarządzania w Gospodarce. Współpracuje z Uniwersytetem Warszawskim, Collegium Civitas, Akademiami Teatralnymi i Narodowym Centrum Kultury. Prowadzi specjalistyczne szkolenia dla grup menedżerów i zespołów pracowniczych z zakresu pracy w zespole, rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, wypaleniem zawodowym i zarządzania w sytuacjach kryzysowych oraz przeciwdziałania mobbingowi, dyskryminacji. Specjalizuje się w szkoleniach dla instytucji kultury i firm. Współautorka kontentu do platformy e-learningowej z zakresu przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji oraz programów szkoleniowych. Współautorka bloga na temat przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji, propagującego właściwe postawy w zarządzaniu i dobre praktyki w relacjach zespołowych. Ukończyła 3 letnie studia podyplomowe w zakresie psychoterapii i treningu grupowego. Mediator, zewnętrzny ekspert komisji antymobbingowych. Wpisana do rejestru doradców CSR w PARP, sygnatariuszka Karty Różnorodności.

Katarzyna Oracz

Katarzyna Oracz

Certyfikowany manager szczęścia & twórczyni projektu „More Happiness at Work”

Energiczny manager z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w dużych korporacjach, m.in. międzynarodowych instytucjach finansowych (Kredyt Bank S.A., Grupa Santander). W swoim dorobku posiada kilkunastoletnie doświadczenie w biznesie B2B a także w sprzedaży opartej na zaufaniu i budowaniu długoterminowych relacji. Tworzyła, rozwijała i zarządzała szczęśliwymi zespołami sprzedażowymi tworząc przy tym przyjazne oraz angażujące środowisko pracy. Jej zdaniem, zadaniem nie tylko Managera Szczęścia, ale każdego Managera jest tworzenie takiego środowiska pracy, które umożliwia wykorzystanie mocnych stron, wartości i pasji pracownika oraz budowanie swojego szczęścia. Mistrzyni współpracy z różnymi działami, określana mianem "Dawczyni energii". Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Jako wieloletni Lider wierzy i udowadnia, że pozytywne nastawienie w pracy oraz dbanie o szczęście w pracy/dobrostan pracowników po prostu się opłaca, ponieważ ma wprost przełożenie na wynik operacyjny organizacji. Prywatnie- szczęśliwa mama 3 mężczyzn (Kacpra, Antka, Ignacego).

Agnieszka Ptasińska

Agnieszka Ptasińska

Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Psycholożka

Dyplomowany PwC Business Coach. Autorka badań naukowych dotyczących zaangażowania ludzi w pracę, inspirowanych słynnym "Lego eksperymentem" Dana Arielego. Wdraża nowoczesne programy rozwojowe w organizacjach m.in z użyciem aplikacji HT. Certyfikowany Scrum Master, certyfikat IPMA-D oraz Prince2. Absolwentka Psychology in English na warszawskiej SWPS. Zawodowo zajmuje się podnoszeniem wskaźnika pozytywności jednostek i organizacji. Uwielbia bieganie i uprawianie arbuzów.

Marta Rolnik

Marta Rolnik

Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Coach i psycholożka

Wdraża w Polsce międzynarodowe, standardy obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych w branżach premium. Absolwentka Szkoły Analizy Transakcyjnej oraz autorka badań dotyczących wpływu emocji i stresu na zaangażowanie w pracę pracowników w Polsce i Skandynawii. Od ponad 15 lat prowadzi konsultacje i coachingi biznesowe, których celem jest m.in. rozwój poczucia sensu, przyjemności oraz korzystania z predyspozycji w organizacjach. Jest ekspertem od szczęścia w pracy. Prywatnie kocha psy i życie.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]