Akademia Managerów Szczęścia

Akademia Managerów Szczęścia

15 stycznia ‑ 26 lutego 2021 / online

995 zł netto do 17 stycznia (cena udziału online)

CYBER WEEK | 15% RABATU | KOD: CYBER_15

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w cyklu 4 webinarów dedykowanych wszystkim managerom, którym zależy na budowaniu organizacji opartej o spełnionych pracowników, zadowolonych z pełnionych ról, a co za tym idzie efektywnych i zaangażowanych.


Czym jest szczęście w miejscu pracy? Odpowiada Dagmara Just, prelegentka III webinaru z cyklu:

W ramach cyklu zaprezentujemy:

1) Wdrażanie projektu: Szczęście w pracy

2) Well-being czyli patent na szczęśliwych pracowników

3) Tworzenie angażującego miejsca pracy-case study

4)Budowanie wewnętrznej odporności na stres i wypalenie


Szczęście w miejscu pracy według Katarzyny Oracz, prelegentki II z webinarów cyklu:

Udział w cyklu inspirujących e-szkoleń pozwoli Ci:

  • stworzyć przyjazne miejsce pracy, gdzie ludzie wykazują się zaangażowaniem
  • podnieść efektywność pracy działu czy firmy
  • poznać metody, które nie wymagają dużych inwestycji
  • poznać potrzeby pracowników by mogli dać z siebie to co najlepsze
  • wzmocnić swoją organizację poprzez pozytywne postawy w trudnych czasach
  • a przede wszystkim podnieść wyniki finansowe firmy

5 znakomitych Prowadzących podzieli się z Tobą swoim praktycznym doświadczeniem, które będziesz mógł wdrożyć w swoim dziale czy organizacji.


Marta Rolnik, współprelegentka I webinaru - o byciu szczęśliwym w miejscu pracy:

Szeroka wiedza, tak potrzebna w trudnych czasach, w zwartej formule:

4 webinary

wiele obszarów kompetencji niezbędnych do budowania współczesnego środowiska pracy

wiele tematów, które realnie Cię dotyczą

5 doświadczonych Ekspertek

Wydarzenie dedykujemy wszystkim, kórzy w czasach kryzysu chcą wesprzeć swoich pracowników docelowo tworząc miejsce pracy, gdzie chce się być efektywnym i zaangażowanym. A w szerszej perspektywie wzmocnić swoją organizację w czasach kryzysu.

Zgłoś się już dziś, by wesprzeć swoją organizację pozytywnymi działaniami, które wymiernie przekładają się na wynik firmy.


Czym jest szczęście w miejscu pracy według Agnieszki Ptasińskiej, współprowadzącej I webinar z cyklu?:


Szczęście managera według Moniki Klonowskiej, autorki IV webinaru z cyklu:


*Jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo, przekażemy nagranie, które odtworzysz w dowolnym czasie

Program

Piątek, 15 stycznia

Webinar I- Wdrażanie projektu: Szczęście w pracy- 15 stycznia 2021

10:00 11:30

Wdrażanie projektu: Szczęście w pracy

  • Marta Rolnik, Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Coach i psycholożka
  • Agnieszka Ptasińska, Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Psycholożka

Temat szczęścia w pracy i budowania szczęśliwych organizacji wywołuje różne reakcje - od ironicznego uśmiechu przez realne zaciekawienie. Są w Polsce firmy, które posiadają stanowiska Chief Happiness Officer/ Good Mood Menadżera. Wiele szkoleń dotyka tematów budowania pozytywności podczas spotkań/ odpraw dziennych, czy spotkań w systemie 1:1  


W trakcie webinaru omówimy:

  • Rozumienie pojęcia: szczęście w pracy, jego 3 główne komponenty
  • Badania oraz z praktyka biznesowa w kontekście opłacalności szczęśliwych zespołów i firm
  • Metody mierzenia szczęście w firmie za pomocą dostępnych narzędzi - jak też tworzyć i dopasowywać te narzędzia do potrzeb i specyfiki danej organizacji
  • Biznesowy przykład planowania rozwoju szczęśliwej firmy, uwzględniając m.in. badanie potrzeb, założenia, sposoby włączania reprezentantów poszczególnych stanowisk, kampanie promocyjne, monitorowanie efektów oraz sposoby stałego ulepszania projektu
  • Wdrażanie projektu jakim jest szczęście w pracy krok po kroku. Podział zadań, kluczowe elementy procesu
  • Przykłady firm, które wdrażają i ulepszają projekt szczęśliwej firmy
  • Rola technologii we wdrażaniu szczęścia w organizacji z poziomu lidera 

Rozwój szczęśliwej firmy może brzmieć na razie jako "wisienka na torcie", lub coś, po co sięgniemy w przyszłości. Jednocześnie jest to już teraz element budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Zapraszamy do przyjrzenia się temu jak być członkiem szczęśliwego zespołu i jak tworzyć takie miejsca pracy i organizacje, które będą miejscem pierwszego wyboru dla Talentów, w którym obecni pracownicy będą odczuwać sens, przyjemność i flow w pracy, korzystając z pełni swojego potencjału. Wyznajemy zasadę, że o szczęściu warto myśleć jako o projekcie trwającym... całe życie zawodowe.

  • 90 min.
online, ,

Webinar II-Well-being czyli patent na szczęśliwych pracowników -10 lutego 2021

10:01 11:30

Well-being czyli patent na szczęśliwych pracowników

  • Katarzyna Oracz, Certyfikowany manager szczęścia & twórczyni projektu „More Happiness at Work”

Dla każdego pracownika szczęście w pracy oznacza zupełnie coś innego. 

69% Managerów określa dobrostan jako klucz do efektywności. To, jak ważne jest zadowolenie pracowników z pracy staje się szczególnie odczuwalne, gdy zaczyna go brakować. Jego brak prowadzi do frustracji, bezsilności a w skrajnej postaci – wypalenia zawodowego. Poszukiwanie przyczyn i konsekwencji zadowolenia pracowniczego jest obszarem interdyscyplinarnym. Leży na pograniczu nauk społecznych i nauk o zarządzaniu. Czynniki, od których zależy poczucie szczęścia człowieka w różnych obszarach jego funkcjonowania bada psychologia pozytywna, a kluczowym pojęciem w tym nurcie psychologii stał się tzw. dobrostan (well-being). Można go zdefiniować jako poznawczą i emocjonalną ocenę swojego życia jako przyjemnego i wartościowego. Inaczej mówiąc, satysfakcjonujący dla człowieka stan osiągany w wyniku zaspokojenia istotnych potrzeb i umożliwiający samorozwój w różnych obszarach życia, w tym – pracy zawodowej. Poczucie dobrostanu w miejscu pracy ma zatem istotne znaczenie dla poczucia ogólnego dobrostanu każdego człowieka i ma niezaprzeczalny wpływ na to czy jesteśmy w niej szczęśliwi.


W trakcie webinaru omówię:

  • Co wpływa na poczucie dobrostanu w pracy, dlaczego warto o niego dbać i jak go mierzyć?
  • Co warto wziąć pod uwagę przy budowaniu kultury organizacyjnej opartej na szczęściu? Case studies.
  • Jakie kompetencje powinien posiadać Chief Happiness Officer/Well-being Manager/Happiness Manager?
  • Co mogę zrobić/jakich działań mogę podjąć się już dziś by wdrażać kulturę opartą na szczęściu w pracy?
  • Jak przekonać Zarząd, iż  warto inwestować w dobrostan oraz szczęście w pracy swoich pracowników i jakiego rzędu to wydatek?
  • 89 min.
online, ,

Webinar III- Zarządzanie energią jako element angażującego miejsca pracy – projekt powerON w Credit Agricole Bank Polska S.A. -19 lutego 2021

10:02 11:30

Zarządzanie energią jako element angażującego miejsca pracy – projekt powerON w Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Dagmara Just, Certyfikowany Chief Happiness Officer, HR Project Manager w Credit Agricole Bank Polska
  • Jak rozumiemy angażujące środowisko pracy w Credit Agricole Bank Polska?
  •  Jak badamy zaangażowanie w naszym banku?
  • Projekt powerON - zarządzanie energią pracowników jako element programu wspierającego zaangażowanie
  • Aktywności wspierające work-life balance i well-being pracowników – na podstawie powerON:

·    wiedza, umiejętności, nawyki

·    komunikacja, rytuały, eventy

  •  Interesariusze projektu: sponsorzy, ambasadorzy, beneficjenci, partnerzy
  • Efekty projektu powerON na przestrzeni lat
  • Zarządzanie energią w czasach „new normal” – przykłady działań w ramach projektu powerON.


 

  • 88 min.
online, ,

Webinar IV- Budowanie wewnętrznej odporności na stres i wypalenie- 26 lutego 2021

10:03 11:30

Budowanie wewnętrznej odporności na stres i wypalenie

  • Monika Klonowska, Psycholog, trener, konsultant
  • Czym jest stres w życiu osób aktywnych zawodowo, jakie są jego pozytywne i negatywne konsekwencje? 
  • Źródła stresu – czynniki stresogenne w życiu zawodowym i prywatnym
  • Typowe reakcje towarzyszące przeżywaniu stresu
  • Od czego zależy, że stres jest konstruktywny (pozytywnie motywujący) lub destrukcyjny (powodujący problemy zdrowotne, rutynę i wypalenie)?
  • Ocena obciążenia stresem: skala Holmsa
  • Radzenie sobie ze stresem, negatywnymi emocjami, reakcja relaksu, świadome wywoływania stanu odprężenia psychicznego i fizycznego, oddziaływanie na stan ciała, samopoczucie psychiczne poprzez określone ćwiczenia
  • Ćwiczenia relaksacyjne: techniki wymagające dłuższego treningu dla osiągnięcia stanu głębokiego relaksu
  • Ćwiczenia „odstresowujące” – pozwalające na szybkie rozładowanie nadmiaru stresu w sytuacjach zawodowych, możliwe do zastosowania np. przed trudną rozmową lub wystąpieniem publicznym
  • Dlaczego często pasjonaci i perfekcjoniści są narażeni na wypalenie zawodowe?
  • Metody budowania dobrego nastawienia, poczucia własnej wartości i wiary w siebie w sytuacjach wymagających zdecydowania, pewności siebie, narażenia na atak i obiekcje rozmówcy
  • Budowanie pozytywnego nastawienia do wyzwań, zadań, zmian, osób z otoczenia, budowanie automotywacji, higiena psychiczna. Profilaktyka wypalenia zawodowego


  • 87 min.
online, ,

Prelegenci

  • Dagmara Just

    Dagmara Just

    Certyfikowany Chief Happiness Officer, HR Project Manager w Credit Agricole Bank Polska
  • Monika Klonowska

    Monika Klonowska

    Psycholog, trener, konsultant
  • Katarzyna Oracz

    Katarzyna Oracz

    Certyfikowany manager szczęścia & twórczyni projektu „More Happiness at Work”
  • Agnieszka Ptasińska

    Agnieszka Ptasińska

    Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Psycholożka
  • Marta Rolnik

    Marta Rolnik

    Współtwórczyni pierwszej aplikacji o szczęściu dla liderów i ich zespołów Happy Teams. Coach i psycholożka

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

995 zł netto do 17 stycznia

Zarejestruj się