
1495 zł netto do 9 czerwca
1795 zł netto do 5 lipca
Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej
Zarejestruj się
Cel
Biuro Zarządu jest ważnym filarem oraz łącznikiem w organizacji. Aby sprostać wymaganiom organizacyjnym i prowadzić swoje działania zgodnie z prawem wymaga się od specjalistów obsługujących Biuro Zarządu połączenia wiedzy merytorycznej z wieloma umiejętnościami miękkimi.
Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej, która odbędzie się 5 lipca w Warszawie.
Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych prelegentów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy niezbędne w pracy nowoczesnego specjalisty ds. obsługi Biura Zarządu. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w pracy Biur Zarządów, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.
Podczas wydarzenia poruszymy wiele tematów, powiemy m.in.: o:
- Kluczowych zmianach prawnych dotyczących prowadzenia obsługi Zarządu
- Zakresie i zasadach tworzenia dokumentacji korporacyjnej
- Roli Biura Zarządu w organizacji i przebiegu posiedzeń organów władz spółek
- Biurze Zarządu vs. Finanse – co warto wiedzieć, aby nie zgubić się w świecie finansów?
- Jak być pewnym siebie podczas prezentacji i wystąpień publicznych?
- Jak skutecznie zarządzać stresem oraz sytuacją kryzysową w pracy ?
Udział w konferencji jest doskonałą okazją by wzmocnić swoje kwalifikacje, zdobyć nowe umiejętności, wymienić się doświadczeniami z innymi uczestnikami piastującymi podobne funkcje.
Uczestnikom gwarantujemy:
- Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
- Inspirujące prelekcje
- Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów
- Możliwość wymiany doświadczeń
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Nie czekaj i zgłoś udział w konferencji już dziś. Serdecznie zapraszamy!
Program
Środa, 5 lipca
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
- Magdalena Sokulska, project manager, Puls Biznesu
Główne aspekty funkcjonowania Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia i Zgromadzenia Wspólników z perspektywy Biura Zarządu
- Anna Fennig, adwokat, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr
- Rola oraz kompetencje poszczególnych organów
- Zasady powoływania i odwoływania, skład, kadencja
- Relacje pomiędzy organami
- Podział odpowiedzialności pomiędzy organami
Jak organizować pracę Biura Zarządu w zgodzie ze zmianami prawnymi? Kluczowe zmiany prawne dotyczące prowadzenia obsługi Zarządu i Rady Nadzorczej
- Karol Skibniewski, radca prawny, senior counsel, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
- Aktualne przepisy Kodeksu spółek handlowych oraz inne przepisy wpływające na pracę Biura Zarządu
- Regulacje wynikające ze statutów/umów spółek
- Stosowanie regulaminów w spółce
- Pełnomocnictwa
Przerwa
Warszawa, ,Dokumentacja spółki z o.o. oraz spółki akcyjnej w pracy Biura Zarządu
- Natalia Panuś-Domiter, radca prawny, starszy prawnik, tłumacz przysięgły j. angielskiego, Filipiak Babicz Legal
- Dokumenty ustrojowe i organizacyjne w spółce wynikające z KSH
- Zarządzanie dokumentami rejestrowymi spółki
- Obieg dokumentów w Biurze Zarządu – uwagi praktyczne
- Tworzenie dokumentów dla poszczególnych organów
- Odpowiedzialność za dokumenty i informacje niejawne
- Archiwizacja dokumentów
Rola Biura Zarządu w organizacji i przebiegu posiedzeń organów władz spółek
- Organizacja i przygotowanie posiedzeń
- Zwoływanie posiedzeń poszczególnych organów
- Porządek obrad
- Przebieg posiedzeń
Sporządzanie protokołów z posiedzeń poszczególnych organów przez Biuro Zarządu
- Maciej Ciszkiewicz, counsel, Domański Zakrzewski Palinka
- Kto i kiedy podpisuje protokół?
- Kto przechowuje protokół?
- Wzory protokołów
Przerwa
Warszawa, ,Biuro Zarządu vs. Finanse – co warto wiedzieć, aby nie zgubić się w świecie finansów?
- Małgorzata Kaczmarczyk–Białecka, senior menedżer, Grant Thornton
- Istota i znaczenie sprawozdania finansowego w działalności firmy
- Kto odpowiada za sprawozdanie finansowe w firmie?
- Elementy sprawozdania finansowego
- Bilans przedsiębiorstwa – co można z niego wyczytać praktycznie i prosto?
- Rachunek zysków i strat – jak czytać i rozumieć?
- Cash flow i jego znaczenie w ocenie kondycji finansowej przedsiębiorstwa
Prezentacje i wystąpienia publiczne w pigułce
- Lidia Buksak, trenerka wystąpień publicznych i medialnych
- Moc pierwszego wrażenia
- Poznanie odbiorców
- Zaprojektowanie treści dopasowanych do grupy odbiorców
- Elementy wystąpień publicznych
- Kreatywne i dobre prezentacje
- Ton i mowa ciała podczas prezentacji
- Wykorzystanie pomocy wizualnych
- Jak być pewnym siebie podczas prezentacji i wystąpień publicznych?
Udział i rola Biura Zarządu w zarządzaniu sytuacją kryzysową
- Urszula Podraza, ekspertka ds. zarządzania komunikacją kryzysową
- Rodzaje sytuacji kryzysowych i analiza ich potencjalnych zagrożeń
- Przygotowanie procedur antykryzysowych
- Komunikacja w sytuacjach kryzysowych
Stres i sytuacje kryzysowe w pracy- jak sobie z nimi skutecznie radzić?
- Katarzyna Janczuk, trenerka umiejętności psychologicznych w biznesie
- Odporność na stres – metody zarządzania stresem
- Emocje a ciało – jak emocje innych wpływają na Twoje samopoczucie?
- Sposoby radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych
- Jak spowodować by stres nie blokował naszego rozwoju?
Zakończenie konferencji
Warszawa, ,Prelegenci
-
Lidia Buksak
trenerka wystąpień publicznych i medialnych
-
Maciej Ciszkiewicz
counsel Domański Zakrzewski Palinka
-
Anna Fennig
adwokat WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr
-
Katarzyna Janczuk
trenerka umiejętności psychologicznych w biznesie
-
Małgorzata Kaczmarczyk–Białecka
senior menedżer Grant Thornton
-
Natalia Panuś-Domiter
radca prawny, starszy prawnik, tłumacz przysięgły j. angielskiego Filipiak Babicz Legal
-
Urszula Podraza
ekspertka ds. zarządzania komunikacją kryzysową
-
Karol Skibniewski
radca prawny, senior counsel Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
1495 zł netto do 9 czerwca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy