Warszawa
Konferencja
5 lipca 2023
5 lipca 2023
Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej
Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej
Duża dawka wiedzy oraz inspiracji | Praktyczne aspekty

1495 zł netto do 9 czerwca

1795 zł netto do 5 lipca

Cel

Biuro Zarządu jest ważnym filarem oraz łącznikiem w organizacji. Aby sprostać wymaganiom organizacyjnym i prowadzić swoje działania zgodnie z prawem wymaga się od specjalistów obsługujących Biuro Zarządu połączenia wiedzy merytorycznej z wieloma umiejętnościami miękkimi.

Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej, która odbędzie się 5 lipca w Warszawie.

Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych prelegentów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy niezbędne w pracy nowoczesnego specjalisty ds. obsługi Biura Zarządu. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w pracy Biur Zarządów, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.

Podczas wydarzenia poruszymy wiele tematów, powiemy m.in.: o:

  • Kluczowych zmianach prawnych dotyczących prowadzenia obsługi Zarządu
  • Zakresie i zasadach tworzenia dokumentacji korporacyjnej
  • Roli Biura Zarządu w organizacji i przebiegu posiedzeń organów władz spółek
  • Biurze Zarządu vs. Finanse – co warto wiedzieć, aby nie zgubić się w świecie finansów?
  • Jak być pewnym siebie podczas prezentacji i wystąpień publicznych?
  • Jak skutecznie zarządzać stresem oraz sytuacją kryzysową w pracy ?

Udział w konferencji jest doskonałą okazją by wzmocnić swoje kwalifikacje, zdobyć nowe umiejętności, wymienić się doświadczeniami z innymi uczestnikami piastującymi podobne funkcje.

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Inspirujące prelekcje
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów
  • Możliwość wymiany doświadczeń
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę


Nie czekaj i zgłoś udział w konferencji już dziś. Serdecznie zapraszamy!

Program

Środa, 5 lipca

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, project manager, Puls Biznesu
Warszawa, ,
09:00

Główne aspekty funkcjonowania Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia i Zgromadzenia Wspólników z perspektywy Biura Zarządu

  • Anna Fennig, adwokat, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr
  • Rola oraz kompetencje poszczególnych organów
  • Zasady powoływania i odwoływania, skład, kadencja
  • Relacje pomiędzy organami
  • Podział odpowiedzialności pomiędzy organami
Warszawa, ,
09:45

Jak organizować pracę Biura Zarządu w zgodzie ze zmianami prawnymi? Kluczowe zmiany prawne dotyczące prowadzenia obsługi Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Karol Skibniewski, radca prawny, senior counsel, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
  • Aktualne przepisy Kodeksu spółek handlowych oraz inne przepisy wpływające na pracę Biura Zarządu
  • Regulacje wynikające ze statutów/umów spółek
  • Stosowanie regulaminów w spółce
  • Pełnomocnictwa
Warszawa, ,
10:30

Przerwa

Warszawa, ,
10:45

Dokumentacja spółki z o.o. oraz spółki akcyjnej w pracy Biura Zarządu

  • Natalia Panuś-Domiter, radca prawny, starszy prawnik, tłumacz przysięgły j. angielskiego, Filipiak Babicz Legal
  • Dokumenty ustrojowe i organizacyjne w spółce wynikające z KSH
  • Zarządzanie dokumentami rejestrowymi spółki
  • Obieg dokumentów w Biurze Zarządu – uwagi praktyczne
  • Tworzenie dokumentów dla poszczególnych organów
  • Odpowiedzialność za dokumenty i informacje niejawne
  • Archiwizacja dokumentów
Warszawa, ,
11:30

Rola Biura Zarządu w organizacji i przebiegu posiedzeń organów władz spółek

  • Organizacja i przygotowanie posiedzeń
  • Zwoływanie posiedzeń poszczególnych organów
  • Porządek obrad
  • Przebieg posiedzeń
Warszawa, ,
12:15

Sporządzanie protokołów z posiedzeń poszczególnych organów przez Biuro Zarządu

  • Maciej Ciszkiewicz, counsel, Domański Zakrzewski Palinka
  • Kto i kiedy podpisuje protokół?
  • Kto przechowuje protokół?
  • Wzory protokołów 
Warszawa, ,
13:00

Przerwa

Warszawa, ,
13:30

Biuro Zarządu vs. Finanse – co warto wiedzieć, aby nie zgubić się w świecie finansów?

  • Małgorzata Kaczmarczyk–Białecka, senior menedżer, Grant Thornton
  • Istota i znaczenie sprawozdania finansowego w działalności firmy
  • Kto odpowiada za sprawozdanie finansowe w firmie?
  • Elementy sprawozdania finansowego
  • Bilans przedsiębiorstwa – co można z niego wyczytać praktycznie i prosto?
  • Rachunek zysków i strat – jak czytać i rozumieć?
  • Cash flow i jego znaczenie w ocenie kondycji finansowej przedsiębiorstwa
Warszawa, ,
14:15

Prezentacje i wystąpienia publiczne w pigułce

  • Lidia Buksak, trenerka wystąpień publicznych i medialnych
  • Moc pierwszego wrażenia
  • Poznanie odbiorców
  • Zaprojektowanie treści dopasowanych do grupy odbiorców
  • Elementy wystąpień publicznych
  • Kreatywne i dobre prezentacje
  • Ton i mowa ciała podczas prezentacji
  • Wykorzystanie pomocy wizualnych
  • Jak być pewnym siebie podczas prezentacji i wystąpień publicznych?
Warszawa, ,
15:00

Udział i rola Biura Zarządu w zarządzaniu sytuacją kryzysową

  • Urszula Podraza, ekspertka ds. zarządzania komunikacją kryzysową
  • Rodzaje sytuacji kryzysowych i analiza ich potencjalnych zagrożeń
  • Przygotowanie procedur antykryzysowych
  • Komunikacja w sytuacjach kryzysowych
Warszawa, ,
15:45

Stres i sytuacje kryzysowe w pracy- jak sobie z nimi skutecznie radzić?

  • Katarzyna Janczuk, trenerka umiejętności psychologicznych w biznesie
  • Odporność na stres – metody zarządzania stresem
  • Emocje a ciało – jak emocje innych wpływają na Twoje samopoczucie?
  • Sposoby radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych
  • Jak spowodować by stres nie blokował naszego rozwoju?
Warszawa, ,
16:30

Zakończenie konferencji

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Lidia Buksak

    Lidia Buksak

    trenerka wystąpień publicznych i medialnych
  • Maciej Ciszkiewicz

    Maciej Ciszkiewicz

    counsel Domański Zakrzewski Palinka
  • Anna Fennig

    Anna Fennig

    adwokat WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr
  • Katarzyna Janczuk

    Katarzyna Janczuk

    trenerka umiejętności psychologicznych w biznesie
  • Małgorzata Kaczmarczyk–Białecka

    Małgorzata Kaczmarczyk–Białecka

    senior menedżer Grant Thornton
  • Natalia Panuś-Domiter

    Natalia Panuś-Domiter

    radca prawny, starszy prawnik, tłumacz przysięgły j. angielskiego Filipiak Babicz Legal
  • Urszula Podraza

    Urszula Podraza

    ekspertka ds. zarządzania komunikacją kryzysową
  • Karol Skibniewski

    Karol Skibniewski

    radca prawny, senior counsel Sołtysiński Kawecki & Szlęzak

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1495 zł netto do 9 czerwca

Zarejestruj się