Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej
ZarządOnlineKonferencja
Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej
Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej
Duża dawka wiedzy oraz inspiracji | Praktyczne aspekty

Wstęp bezpłatny

Biuro Zarządu jest ważnym filarem oraz łącznikiem w organizacji. Aby sprostać wymaganiom organizacyjnym i prowadzić swoje działania zgodnie z prawem wymaga się od specjalistów obsługujących Biuro Zarządu połączenia wiedzy merytorycznej z wieloma umiejętnościami miękkimi.

Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej, która odbędzie się 1 grudnia w formule online.

Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych prelegentów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy niezbędne w pracy nowoczesnego specjalisty ds. obsługi Biura Zarządu. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w pracy Biur Zarządów, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.

Podczas wydarzenia poruszymy wiele tematów, powiemy m.in.: o:

  • Kluczowych zmianach prawnych dotyczących prowadzenia obsługi Zarządu
  • Zakresie i zasadach tworzenia dokumentacji korporacyjnej
  • Roli Biura Zarządu w organizacji i przebiegu posiedzeń organów władz spółek
  • Biurze Zarządu vs. Finanse – co warto wiedzieć, aby nie zgubić się w świecie finansów?
  • Jak być pewnym siebie podczas prezentacji i wystąpień publicznych?
  • Jak skutecznie zarządzać stresem oraz sytuacją kryzysową w pracy ?

Udział w konferencji jest doskonałą okazją by wzmocnić swoje kwalifikacje, zdobyć nowe umiejętności, wymienić się doświadczeniami z innymi uczestnikami piastującymi podobne funkcje.

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Inspirujące prelekcje
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów
  • Możliwość wymiany doświadczeń
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę


Nie czekaj i zgłoś udział w konferencji już dziś. Serdecznie zapraszamy!

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • 09:00Główne aspekty funkcjonowania Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia i Zgromadzenia Wspólników z perspektywy Biura Zarządu

    • Anna Fennig,  adwokat, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr
    • Igor Socha,  adwokat, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr
    • Rola oraz kompetencje poszczególnych organów
    • Zasady powoływania i odwoływania, skład, kadencja
    • Relacje pomiędzy organami
    • Podział odpowiedzialności pomiędzy organami
  • 09:45Jak organizować pracę Biura Zarządu w zgodzie ze zmianami prawnymi? Kluczowe zmiany prawne dotyczące prowadzenia obsługi Zarządu i Rady Nadzorczej

    • Julia Trzmielewska,  adwokat, senior associate, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
    • Monitorowanie zmian prawnych – uwagi praktyczne
    • Nowe zasady obliczania kadencji i mandatów
    • Zmiana zasad odpowiedzialności cywilnej piastunów
    • Nowe obowiązki Zarządu
    • Rozszerzenie uprawnień kontrolnych Rad Nadzorczych
    • Zmiany w organizacji Rad Nadzorczych
    • Szczegółowe instrumenty nadzoru w spółkach akcyjnych
    • Doradca Rady Nadzorczej
  • 10:30Przerwa

  • 10:45Dokumentacja spółki z o.o. oraz spółki akcyjnej w pracy Biura Zarządu

    • Natalia Panuś-Domiter,  radca prawny, starszy prawnik, tłumacz przysięgły j. angielskiego, Filipiak Babicz Legal
    • Dokumenty ustrojowe i organizacyjne w spółce wynikające z KSH
    • Zarządzanie dokumentami rejestrowymi spółki
    • Obieg dokumentów w Biurze Zarządu – uwagi praktyczne
    • Tworzenie dokumentów dla poszczególnych organów
    • Odpowiedzialność za dokumenty i informacje niejawne
    • Archiwizacja dokumentów
  • 11:30Rola Biura Zarządu w organizacji i przebiegu posiedzeń organów władz spółek

    • Tomasz Jaranowski,  radca prawny, partner, SMM Legal
    • Organizacja i przygotowanie posiedzeń
    • Zwoływanie posiedzeń poszczególnych organów
    • Porządek obrad
    • Przebieg posiedzeń
  • 12:15Sporządzanie protokołów z posiedzeń poszczególnych organów przez Biuro Zarządu

    • Hubert Kawałek,  Radca prawny, Associate w Praktyce Prawa Spółek, Fuzji i Przejęć DZP
    • Kto i kiedy podpisuje protokół?
    • Kto przechowuje protokół?
    • Wzory protokołów 
  • 13:00Przerwa

  • 13:30Biuro Zarządu vs. Finanse – co warto wiedzieć, aby nie zgubić się w świecie finansów?

    • Małgorzata Kaczmarczyk–Białecka,  Partner, Grant Thornton
    • Istota i znaczenie sprawozdania finansowego w działalności firmy
    • Kto odpowiada za sprawozdanie finansowe w firmie?
    • Elementy sprawozdania finansowego
    • Bilans przedsiębiorstwa – co można z niego wyczytać praktycznie i prosto?
    • Rachunek zysków i strat – jak czytać i rozumieć?
    • Cash flow i jego znaczenie w ocenie kondycji finansowej przedsiębiorstwa
  • 14:15Prezentacje i wystąpienia publiczne w pigułce

    • Lidia Buksak,  trenerka wystąpień publicznych i medialnych
    • Co czyni prezentację skuteczną?
    • Jak rozpoznać potrzeby odbiorców wystąpienia?
    • Improwizacja, czy przygotowanie- czyli, jak działać, żeby osiągnąć swoje cele?
  • 15:00Udział i rola Biura Zarządu w zarządzaniu sytuacją kryzysową

    • Urszula Podraza,  ekspertka ds. zarządzania komunikacją kryzysową
    • Rodzaje sytuacji kryzysowych i analiza ich potencjalnych zagrożeń
    • Przygotowanie procedur antykryzysowych
    • Komunikacja w sytuacjach kryzysowych
  • 15:45Stres i sytuacje kryzysowe w pracy. Jak sobie z nimi radzić wykorzystując wiedzę o działaniu Autonomicznego Układu Nerwowego?

    • Lucyna Kostkowska,  holistyczna trenerka personalna
    • Stres w podejściu psychofizjologicznym, rola ciała i emocji
    • Odporność na stres, jak ją zwiększać
    • Ciało jako sprzymierzeniec w regulacji stanów emocjonalnych
    • Sposoby radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych w pracy
  • 16:30Zakończenie konferencji

Lidia Buksak

Lidia Buksak

trenerka wystąpień publicznych i medialnych

Trenerka wystąpień publicznych z 27-letnim doświadczeniem. Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Autorka bestsellerowej książki "SZKOŁA MÓWCÓW". Logopeda medialny. Uczy, jak skutecznie prezentować w biznesie. Specjalizuje się w szkoleniach i treningach indywidualnych dla menedżerów, członków zarządów, CEO z obszaru wystąpień publicznych, prezentacji biznesowych, wystąpień w mediach, a także dykcji i emisji głosu. Przez 18 lat pracowała w telewizji szkoląc najbardziej znanych dziennikarzy. Wykłada na studiach MBA, przygotowuje menedżerów do wystąpień i reżyseruje duże wydarzenia firmowe.

Anna Fennig

Anna Fennig

adwokat, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr

Jest członkiem zespołu prawa spółek i ładu korporacyjnego, zespołu AML oraz zespołu German Desk w WKB. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów krajowych oraz zagranicznych w sprawach związanych z prawem gospodarczym. Doradza w zakresie prawa spółek i obsługi korporacyjnej, w tym w kwestiach związanych z tworzeniem i likwidacją spółek, sprzedażą i umorzeniem udziałów/akcji, podwyższeniem kapitału zakładowego. Zajmuje się bieżącą obsługą prawną spółek, w tym przygotowywaniem projektów uchwał organów spółek i projektów dokumentów korporacyjnych. Jej doświadczenie obejmuje także doradztwo przy zbywaniu i nabywaniu przedsiębiorstw, a także przy procesach reorganizacyjnych spółek. Jest także członkiem zespołów prowadzących badania due diligence.

Tomasz Jaranowski

Tomasz Jaranowski

radca prawny, partner, SMM Legal

Ekspert prawa spółek i prawa rynków kapitałowych. Specjalizuje się w strukturyzowaniu i obsłudze transakcji. Posiada wieloletnie doświadczenie w bieżącej obsłudze korporacyjnej spółek handlowych, w tym spółek notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Zakres jego kompetencji obejmuje m.in. przygotowanie dokumentacji transakcyjnej oraz związanej z pozyskiwaniem finansowania, sporządzanie badań due diligence, realizację obowiązków informacyjnych przez spółki publiczne oraz obsługę emisji papierów wartościowych.

Małgorzata Kaczmarczyk–Białecka

Małgorzata Kaczmarczyk–Białecka

Partner, Grant Thornton

Specjalizuje się w dziedzinie wycen oraz doradztwa finansowego. Zajmuje się realizacją projektów z zakresu wycen przedsiębiorstw, wycen szkód gospodarczych oraz wycen wartości niematerialnych i prawnych. Dodatkowo bierze aktywny udział w projektach związanych z modelowaniem finansowym, pozyskaniem finansowania oraz procesami fuzji i przejęć. Karierę zawodową rozpoczęła w 2012 roku w departamencie klientów korporacyjnych w ING Banku Śląskim, gdzie zajmowała się analizą finansową, oceną zdolności kredytowej oraz monitoringiem sytuacji finansowej spółek. Autorka publikacji w prasie fachowej z zakresu analiz finansowych oraz wycen przedsiębiorstw. W 2013 roku dołączyła do zespołu corporate finance Grant Thornton. Współautorka książki „Przyszłość mojej firmy”.

Hubert Kawałek

Hubert Kawałek

Radca prawny, Associate w Praktyce Prawa Spółek, Fuzji i Przejęć DZP

Jest radcą prawnym doradzającym w zakresie prawa handlowego, gospodarczego oraz cywilnego. Specjalizuje się w szczególności w zagadnieniach dotyczących prawa spółek, w tym w zakresie ich bieżącej obsługi (corporate), jak i procesów reorganizacyjnych (połączenia, podziały, przekształcenia oraz likwidacje). Swoje doświadczenie budował wspierając podmioty gospodarcze przy reorganizacjach, zakładaniu i likwidacji przedsiębiorstw z różnych branż, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Lucyna Kostkowska

Lucyna Kostkowska

holistyczna trenerka personalna

Lucyna Kostkowska - właścicielka Studia Be Fit, holistyczna trenerka personalna z 30-letnim doświadczeniem pracy z klientami. W swojej pracy skupia się na ciele i psyche jako nierozłącznej całości. Certyfikowana providerka TRE®, prezeska Polskiego Stowarzyszenia TRE, facilitator Emotion Aid®, praktyczka Teorii Poliwagalnej Stephena Porges’a, terapeutka traumy Somatic Experiencing® w trakcie szkolenia. Prowadzi wiele wykładów i warsztatów dla różnych grup zawodowych o tym jak lepiej zrozumieć swój układ nerwowy oraz układy nerwowe innych, a tym samym sprawniej zarządzać stresem i trudnymi emocjami ze szczególnym podkreśleniem roli naszego ciała w całym procesie. Karateka, zdobywczyni paru najwyższych szczytów górskich, zwolenniczka teorii, że natura jest doskonała, a człowiek jest częścią tej doskonałości.

Natalia Panuś-Domiter

Natalia Panuś-Domiter

radca prawny, starszy prawnik, tłumacz przysięgły j. angielskiego, Filipiak Babicz Legal

Urszula Podraza

Urszula Podraza

ekspertka ds. zarządzania komunikacją kryzysową

Menedżerka, wykładowczyni akademicka, trenerka, konsultantka z ponad 30-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu. Pracowała w mediach (jako dziennikarka radiowa i szefowa promocji), była PR menedżerką w instytucjach publicznych, rzeczniczką prasową krakowskiego lotniska, zarządzała agencją public relations. Zajmuje się doradztwem komunikacyjnym, prowadzi audyty komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzy strategie komunikacyjne, specjalizuje się w komunikacji kryzysowej. Prowadzi szkolenia (działania wizerunkowe, kontakty z mediami, wystąpienia publiczne, PR kryzysowy) dla firm, instytucji, samorządów, organizacji pozarządowych. Jest wykładowczynią na studiach dziennikarskich Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz na studiach podyplomowych w kilku krakowskich uczelniach. Autorka książki „Kryzysowe public relations”, publikuje w mediach branżowych, związanych z public relations i marketingiem. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej.

Igor Socha

Igor Socha

adwokat, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr

Członek zespołu prawa spółek i ładu korporacyjnego oraz zespołu German Desk. Specjalizuje się w prawie spółek handlowych i prawie umów gospodarczych. Doradza przy transakcjach nabycia oraz zbycia udziałów, akcji i przedsiębiorstw, projektach inwestycyjnych, zakładaniu i likwidacji spółek, zmianach ich struktury kapitałowej, jak również przy procesach łączenia, podziału i przekształcenia spółek. Bierze również udział w projektach z udziałem klientów niemieckojęzycznych. Posiada także doświadczenie w badaniach due diligence spółek oraz ich obsłudze korporacyjnej, w tym w sporządzaniu opinii prawnych na rzecz spółek prywatnych i publicznych. Autor publikacji naukowych z zakresu prawa cywilnego, administracyjnego i handlowego.

Julia Trzmielewska

Julia Trzmielewska

adwokat, senior associate, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak

Ekspertka specjalizuje się w prawie handlowym i prawie rynku kapitałowego. Zajmuje się bieżącą obsługą spółek kapitałowych, w tym spółek publicznych. Doradza w wypełnianiu obowiązków informacyjnych, emisjach i umorzeniach akcji, programach motywacyjnych, skupach akcji własnych. Ponadto wspiera spółki przy przeprowadzaniu ofert publicznych, w tym pierwszych i wtórnych ofert publicznych oraz delistingów. Doradza także akcjonariuszom spółek publicznych i inwestorom przy wypełnianiu obowiązków związanych z wezwaniami, przymusowymi wykupami, obejmowaniem/nabywaniem i zbywaniem znacznych pakietów akcji, m.in. w ramach transakcji ABB, OTC. Reprezentuje klientów w postępowaniach przed KNF, KDPW i GPW. Uczestniczy w transakcjach M&A i restrukturyzacyjnych.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Project Manager

48538639961

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej

Wstęp bezpłatny

Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej

Wstęp bezpłatny

Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  On-line