online
Konferencja
1 grudnia 2023
1 grudnia 2023
Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej
Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej
Duża dawka wiedzy oraz inspiracji | Praktyczne aspekty
Ikona zamknięcia

Cel

Biuro Zarządu jest ważnym filarem oraz łącznikiem w organizacji. Aby sprostać wymaganiom organizacyjnym i prowadzić swoje działania zgodnie z prawem wymaga się od specjalistów obsługujących Biuro Zarządu połączenia wiedzy merytorycznej z wieloma umiejętnościami miękkimi.

Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej, która odbędzie się 1 grudnia w formule online.

Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych prelegentów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy niezbędne w pracy nowoczesnego specjalisty ds. obsługi Biura Zarządu. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w pracy Biur Zarządów, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.

Podczas wydarzenia poruszymy wiele tematów, powiemy m.in.: o:

  • Kluczowych zmianach prawnych dotyczących prowadzenia obsługi Zarządu
  • Zakresie i zasadach tworzenia dokumentacji korporacyjnej
  • Roli Biura Zarządu w organizacji i przebiegu posiedzeń organów władz spółek
  • Biurze Zarządu vs. Finanse – co warto wiedzieć, aby nie zgubić się w świecie finansów?
  • Jak być pewnym siebie podczas prezentacji i wystąpień publicznych?
  • Jak skutecznie zarządzać stresem oraz sytuacją kryzysową w pracy ?

Udział w konferencji jest doskonałą okazją by wzmocnić swoje kwalifikacje, zdobyć nowe umiejętności, wymienić się doświadczeniami z innymi uczestnikami piastującymi podobne funkcje.

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Inspirujące prelekcje
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów
  • Możliwość wymiany doświadczeń
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę


Nie czekaj i zgłoś udział w konferencji już dziś. Serdecznie zapraszamy!

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Barbara Dąbrowska
Barbara Dąbrowska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online