CIO Leadership Summit
ITWarszawaKonferencja
Novotel Warszawa Centrum
CIO Leadership Summit
CIO Leadership Summit
Zarządzanie transformacją i innowacjami w IT

Wstęp bezpłatny

W dynamicznie zmieniającym się świecie technologii rola liderów IT ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Tegoroczny CIO Leadership Summit stawia na pierwszym planie zarządzanie transformacją oraz innowacjami w IT, podkreślając, że przyszłość organizacji zależy od ich zdolności do adaptacji oraz wdrażania nowoczesnych rozwiązań. Nasze spotkanie zgromadzi ekspertów z różnych branż, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami w zakresie wdrażania zaawansowanych technologii, automatyzacji procesów i integracji sztucznej inteligencji z operacjami biznesowymi.

Podczas wydarzenia będą poruszone tematy, takie jak:

  • transformacja cyfrowa i innowacje w IT,
  • cyberbezpieczeństwo i zgodność z regulacjami,
  • optymalizacja operacyjna i zarządzanie długiem technologicznym,
  • zrównoważony rozwój i ESG w IT.

Serdecznie zapraszamy na CIO Leadership Summit – miejsce wymiany wiedzy, inspiracji i współpracy, które stanowi fundament dla skutecznych, innowacyjnych strategii w zarządzaniu IT.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:00Rejestracja uczestników i poranny networking

  • 09:00Otwarcie konferencji

    • Łukasz Suchenek,  project manager, Puls Biznesu
  • 09:10Innowacje i technologia w zarządzaniu zmianą IT. Warunek konieczny czy wystarczający w kreowaniu modelu operacyjnego IT?

    • Jarosław Wójciński,  CIO, Benefit Systems
    • Zmiany w IT a organizacja. Ujęcie holistyczne wzajemnego wpływu
    • Technologia jako stymulator transformacji cyfrowej organizacji
    • Procesy IT. W jakie zmiany warto inwestować

    30 min

  • 09:45Transformacja cyfrowa 2.0 i AI w praktyce: Od strategii do automatyzacji

    • Małgorzata Jacygrad,  dyrektorka Biura Strategii IT, BNP Paribas Bank Polska
    • Praktyczne zastosowanie AI i automatyzacji w transformacji procesów IT
    • Kluczowe obszary transformacji cyfrowej
    • Jak regulacje (w tym AI Act) wpływają na wdrażanie sztucznej inteligencji

    30 min

  • 10:20Panel dyskusyjny: Wyzwania i strategie liderów IT na przyszłość

    • Aleksandra Lemańska, moderatorka założycielka, LemanSkills
    • Rafał Chmielewski,  dyrektor ds. IT, ANWIM
    • Wojciech Hawajski,  chief digital & information officer, członek zarządu, Grupa Eneris
    • Anna Latoszek,  dyrektor finansowy i IT, SAVENCIA Fromage & Dairy Poland
    • Marek Niziołek,  dyrektor transformacji cyfrowej i IT, Grupa Śnieżka
    • Alicja Rybczyńska,  CIO, Grupa Veolia Polska

    Dyskusja z udziałem CIO/CTO różnych branż, poruszająca kluczowe zagadnienia, takie jak ESG, zrównoważony rozwój, cyberbezpieczeństwo oraz rola IT w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian rynkowych.

    40 min

  • 11:05Przerwa kawowa i networking

    30 min

  • 11:35Efektywne zarządzanie stackiem technologicznym: Wybór strategii, które napędzają biznes

    • Konrad Kobylecki,  CIO, Netia
    • Kryteria wyboru rozwiązań technologicznych
    • Optymalizacja architektury IT
    • Analiza korzyści biznesowych

    30 min

  • 12:10Strategie adopcji zaawansowanych technologii: jak przekonać biznes?

    • Marek Laskowski,  dyrektor IT, Domański Zakrzewski Palinka
    • Jak wyjaśniać złożone technologie zespołom biznesowym
    • W jaki sposób przekonać do wdrożeń AI stronę biznesową (i compliance)
    • Strategie adopcji automatyzacji procesów (RPA)

    30 min

  • 12:45Cyberbezpieczeństwo w nowej erze: Jak chronić firmę w czasach rosnących zagrożeń?

    • Paweł Dobrychłop,  head of cybersecurity, Lyreco Group
    • Identyfikacja i zarządzanie zagrożeniami cybernetycznymi
    • Praktyczne metody zwiększenia odporności na ataki
    • Strategie zarządzania incydentami cyberbezpieczeństwa

    30 min

  • 13:20Nowe regulacje IT: Dyrektywa NIS2 i nowelizacja Ustawy o KSC

    • Maciej Kubiak,  adwokat, partner zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak & Pieczyk
    • Aleksandra Kubiś,  radca prawny, of counsel, SKP Ślusarek Kubiak & Pieczyk
    • Przygotowanie do wdrożenia dyrektywy NIS2
    • Wymagania w zakresie samoidentyfikacji podmiotów
    • Wpływ nowych przepisów na strategię bezpieczeństwa
    • Wyzwania prawne i dobre praktyki biznesu w zakresie cyberbezpieczeństwa

    30 min

  • 13:55Lunch

    40 min

  • 14:35Business Continuity i Disaster Recovery: Jak zapewnić ciągłość działania w IT?

    • Rafał Wyszewski,  dyrektor IT, Gourmet Foods
    • Planowanie ciągłości działania w obliczu awarii
    • Zarządzanie ryzykiem w organizacji
    • Przykłady wdrażania planów ciągłości działania

    30 min

  • 15:10Panel dyskusyjny: Modele operacyjne IT przyszłości: Efektywne zarządzanie procesami i innowacjami

    • Aleksandra Lemańska, moderator założycielka, LemanSkills
    • Jarosław Nowak,  application development & maintenance offering lead, GFT Poland
    • Piotr Słomianny,  CFO i CIO, MPWiK Wrocław
    • Mateusz Szkudlarek,  Senior Director of IT Operations, TVN Warner Bros. Discovery
    • Jakub Wojnar,  dyrektor enterprise technology services CEEBA, AstraZeneca

    Dyskusja na temat przyszłości modeli operacyjnych IT oraz metod zarządzania innowacjami w zmieniających się środowiskach pracy. Paneliści podzielą się swoimi doświadczeniami w zarządzaniu IT na najwyższym poziomie.

    45 min

  • 16:30Zakończenie konferencji

    • Łukasz Suchenek,  project manager, Puls Biznesu
Rafał Chmielewski

Rafał Chmielewski

dyrektor ds. IT, ANWIM

Doświadczony lider technologiczny i ekspert w zarządzaniu IT z ponad 15 letnim doświadczeniu w kierowaniu zespołami oraz realizacji projektów o strategicznym znaczeniu dla organizacji. Swoją karierę poświęcił transformacji cyfrowej oraz optymalizacji procesów biznesowych, wspierając rozwój firm poprzez nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania. Obecnie jako Dyrektor IT (CIO/CTO) kieruje rozbudowanymi strukturami technologicznymi w szerokim spektrum operacyjnym IT, zarządzając zespołami specjalistów IT oraz nadzorując budżety inwestycyjne i operacyjne o wartości kilkudziesięciu milionów złotych rocznie. W trakcie swojej kariery skutecznie realizował kompleksowe wdrożenia systemów klasy ERP, chmurowych rozwiązań hybrydowych oraz narzędzi wspierających automatyzację procesów operacyjnych. Prowadził konsolidacje technologiczne po fuzjach i przejęciach oraz budował skalowalne architektury IT, które wspierały dynamiczny rozwój organizacji. Jednym z jego największych sukcesów była transformacja infrastruktury IT w Grupie Kapitałowej Anwim, obejmująca modernizację systemów sprzedażowych i wdrożenie zaawansowanych narzędzi analitycznych, które znacznie zwiększyły efektywność operacyjną i finansową firmy. Dzięki dogłębnej znajomości metodologii takich jak ITIL, Agile czy DevOps, umiejętnie zarządza złożonymi projektami IT, minimalizując ryzyko operacyjne oraz skracając czas dostarczania kluczowych rozwiązań. W swojej pracy zawsze koncentruje się na wdrażaniu strategii cyberbezpieczeństwa, co pozwoliło mu skutecznie chronić organizacje przed cyberzagrożeniami oraz zapewniać zgodność z międzynarodowymi regulacjami, takimi jak GDPR czy ISO 27001. Swoją karierę opiera na umiejętności budowania silnych i zaangażowanych zespołów, skutecznej komunikacji oraz podejmowaniu strategicznych decyzji wspierających długoterminowe cele organizacji. Jest ceniony za zdolność łączenia perspektyw technologicznych z biznesowymi, co pozwala mu tworzyć rozwiązania zwiększające konkurencyjność i wartość rynkową firm, które wspiera.

Paweł Dobrychłop

Paweł Dobrychłop

head of cybersecurity, Lyreco Group

Profesjonalista i lider w obszarze cybersecurity. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za technologiczne i operacyjne aspekty bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych europejskiego koncernu Lyreco. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w spółkach Polkomtel, Cyfrowy Polsat oraz Staples Solutions. W branży od ponad 20 lat. Posiadacz certyfikatów CISSP oraz CISM. Współtworzył polski oddział stowarzyszenia ISSA. Absolwent Politechniki Gdańskiej oraz De Montfort University w Leicester, UK. Pasjonat tatrzańskich wędrówek, narciarstwa alpejskiego i francuskich win.

Wojciech Hawajski

Wojciech Hawajski

chief digital & information officer, członek zarządu, Grupa Eneris

Wojciech Hawajski posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarami IT zdobyte w międzynarodowych korporacjach i dużych przedsiębiorstwach. Jego bogate doświadczenie zdobyte w różnych krajach obejmuje branże: bankową, ubezpieczeniową, motoryzacyjną i ochrony środowiska. Pracował m.in. w belgijskiej Grupie finansowej KBC oraz w Volvo, gdzie odpowiadał za transformację cyfrową w całym regionie EMEA. W grupie Eneris nadzoruje obszar Digital & IT, kładąc duży nacisk na transformację cyfrową, cyberbezpieczeństwo oraz procesy M&A.

Małgorzata Jacygrad

Małgorzata Jacygrad

dyrektorka Biura Strategii IT, BNP Paribas Bank Polska

Konrad Kobylecki

Konrad Kobylecki

CIO, Netia

Maciej Kubiak

Maciej Kubiak

adwokat, partner zarządzający, SKP Ślusarek Kubiak & Pieczyk

Adwokat, partner zarządzający w kancelarii SKP Ślusarek Kubiak & Pieczyk, współkierujący praktyką IP/TMT. Wykładowca w Centrum Praw Własności Intelektualnych im. H. Grocjusza w Krakowie i na studiach podyplomowych SWPS – Legaltech i innowacje w branży prawniczej. Autor szeregu publikacji branżowych oraz prelegent wielu konferencji prawno-biznesowych. Członek Kolegium Redakcyjnego Kwartalnika Prawa Nowych Technologii (C.H.Beck). Współautor m.in. Komentarza do prawa własności przemysłowej (C.H. Beck, 2016), Komentarza do prawa autorskiego (C.H. Beck, 2019). Twórca i redaktor naczelny „IP Bloga” – portalu dla branży kreatywnej i biznesu (skpipblog.pl) oraz podcastów „Legalne Rozmowy” o prawnych i technologicznych wyzwaniach stojących przed światem w XXI wieku. Koordynator grupy roboczej Internet i Media Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii. Wielokrotnie rekomendowany przez renomowane międzynarodowe rankingi prawne (m.in. Chambers & Partners, Legal 500, Managing IP, IP Stars, Media Law International): w dziedzinie technologii, mediów i telekomunikacji (TMT), własności intelektualnej (IP) oraz rozwiązywania sporów (Dispute Resolution). Specjalizuje się w zagadnieniach prawa autorskiego, mediów, filmowego i prasowego, IT i nowych technologii, reklamy i własności przemysłowej oraz ochrony dóbr osobistych i cyberbezpieczeństwa. Reprezentuje klientów w sporach sądowych związanych z ochroną własności intelektualnej, renomy oraz w sprawach gospodarczych. Doradzał wielu producentom, wydawnictwom muzycznym i książkowym, organizatorom koncertów, agencjom reklamowym i public relations, firmom technologicznym czy domom mediowym. Konsultuje przedsięwzięcia związane z innowacjami, wdrażaniem automatyki i robotyki, danymi osobowymi, nowymi technologiami i komercjalizacją badań naukowych. Wspiera klientów w sprawach dotyczących zwalczania nieuczciwej konkurencji. Pomagał w transgranicznych projektach licencyjnych oraz wejściu na polski rynek nowych brandów w tym nowych kanałów telewizyjnych.

Aleksandra Kubiś

Aleksandra Kubiś

radca prawny, of counsel, SKP Ślusarek Kubiak & Pieczyk

Aleksandra Kubiś jest radcą prawnym specjalizującym się w prawie nowych technologii, ochronie danych osobowych oraz własności intelektualnej. Doradza startupom, firmom technologicznym i międzynarodowym korporacjom w zakresie zgodności z regulacjami prawnymi dotyczącymi innowacyjnych rozwiązań, umów IT oraz cyberbezpieczeństwa. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako in-house lawyer w firmach z branży IT, gdzie wspierała klientów w obszarze kontraktów technologicznych (ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań chmurowych), regulacji oraz compliance. Przez lata kierowała działem prawnym działającej globalnie firmy oferującej usługi w modelu SaaS, zdobywając doświadczenie w obsłudze międzynarodowych grup kapitałowych działających w różnych jurysdykcjach. Współpracowała również z jednym ze światowych liderów rynku usług cyberbezpieczeństwa, doradzając w zakresie zgodności regulacyjnej oraz zapewniając kompleksową obsługę prawną w zakresie umów, obejmującą negocjacje, przygotowywanie oraz weryfikację kontraktów. Prowadziła także liczne projekty wdrożeniowe systemów informatycznych. W swojej praktyce skupia się na doradztwie w zakresie danych osobowych, prawnych aspektów nowych technologii oraz e-commerce. Pomaga przedsiębiorcom wdrażać innowacyjne rozwiązania zgodnie z obowiązującymi regulacjami, a także reprezentuje ich w negocjacjach i sporach dotyczących technologii cyfrowych. Łącząc praktyczne doświadczenie biznesowe ze znajomością przepisów, Aleksandra Kubiś wspiera firmy na każdym etapie rozwoju – od startupów po międzynarodowe korporacje – w skutecznym zarządzaniu ryzykiem prawnym i budowaniu zgodnych z regulacjami strategii operacyjnych.

Marek Laskowski

Marek Laskowski

dyrektor IT, Domański Zakrzewski Palinka

Marek Laskowski, dyrektor IT z niemal 20-letnim doświadczeniem, jest uznanym ekspertem w dziedzinie cyfrowej transformacji sektora prawnego, wdrażania innowacyjnych rozwiązań LegalTech z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz zaawansowanego cyberbezpieczeństwa. Specjalizuje się obecnie w budowaniu strategii AI w branży prawnej, współpracując z międzynarodowymi organizacjami takimi jak m.in.: Meritas Law Firms Wordwide oraz SCGLegal. Jako szef IT kancelarii DZP, realizuje kompleksowe projekty z zakresu legaltech, transformacji chmurowej, a także nadzoruje systemy bezpieczeństwa oparte na najnowocześniejszych technologiach anty-APT, współpracując z globalnymi partnerami, m.in. Darktrace, PaloAltoto Networks, Cynet. Marek regularnie dzieli się swoją wiedzą jako prelegent na licznych międzynarodowych konferencjach LegalTech, m.in.: LegalFuture Tallin, Litigation Summit Dubaj, SCG Barcelona, Microsoft Bruksela, ENISA, oraz wydarzeniach poświęconych cyberzagrożeniom w sektorze prawnym. Laureat prestiżowej nagrody CIO Diamond 2019 za innowacje w LegalTech oraz zdobywca 2. miejsca w konkursie Lider Informatyki Computerworld 2018. Prowadził również zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego. Jego prelekcja to doskonała okazja, by poznać najnowsze światowe trendy i sprawdzone strategie w cyfrowej transformacji branży prawnej w kierunku sztucznej inteligencji oraz cyberbezpieczeństwie.

Anna Latoszek

Anna Latoszek

dyrektor finansowy i IT, SAVENCIA Fromage & Dairy Poland

Dyrektor Finansowy i IT, SAVENCIA Fromage & Dairy Poland, ACMA CGMA Anna Latoszek posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów zdobyte w międzynarodowych spółkach produkcyjno-handlowych. W firmie SAVENCIA pracuje od 2020 roku, pełniąc kluczową rolę w zarządzaniu finansami i IT. Wcześniej związana była z firmą DANONE, gdzie pełniła różne role o rosnącym zakresie odpowiedzialności w obszarze kontrolingu komercyjnego, produkcyjnego oraz planowania i raportowania. Brała udział w licznych projektach rozwoju raportowania zarządczego, konsolidacji rynków, optymalizacji procesów i restrukturyzacji. Anna jest entuzjastką automatyzacji, robotyzacji i wykorzystywania sztucznej inteligencji. W firmie DANONE była odpowiedzialna za stworzenie procesu raportowania biznesowego oraz wdrożenie systemu BI na szczeblu centralnym i lokalnym. W SAVENCIA stworzyła nowoczesne rozwiązanie wspomagające obszar kontrolingu w zakresie planowania finansowego, budżetowania, modelowania oraz raportowania, dostosowane do potrzeb dynamicznie zmieniających się warunków biznesowych. Anna za priorytet uznaje tworzenie środowiska pracy i atmosfery opartej na zaufaniu oraz umożliwiającej realizację ambitnych celów, rozwijanie kompetencji i reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe oraz potrzeby swojego zespołu. Jest absolwentką kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Systemami Informatycznymi – Strategia, Projektowanie oraz Wdrożenie. Od 2013 roku jest członkiem Chartered Institute of Management Accountants (CIMA).

Aleksandra Lemańska

Aleksandra Lemańska

założycielka, LemanSkills

PCM Leadership Mentor & Speaker. Founder LemanSkills, certyfikowany Praktyk Process Communication Model (PCM), Analityk Transakcyjny, Konsultant HR, Facylitator. Certyfikowany Change Manager, Action Learning Coach, Praktyk HBDI i DiSC. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (magister Psychologii Zarządzania) oraz studiów podyplomowych Transition Management (także ALK). Na co dzień wspiera liderów, pomagając wyprowadzić ich zespoły ze strefy niskiego zaangażowania, stosując Process Communication Model® (PCM) i TA Leadership Method. Wspiera ludzi na poziomie indywidualnym i zespołowym, odkrywając źródła niskiego zaangażowania i motywacji, myśląc holistycznie o ludziach i biznesie. Dzięki temu buduje intuicyjne strategie i taktyki dostosowane do konkretnego kontekstu, kultury i potrzeb, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał ludzi, osiągając założone efekty biznesowe. wierzy, że skuteczna komunikacja i bieżący feedback to klucz do skutecznych i zdrowych zespołów.

Marek Niziołek

Marek Niziołek

dyrektor transformacji cyfrowej i IT, Grupa Śnieżka

Dyrektor Cyfrowej Transformacji i CIO z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu cyfryzacją organizacji na poziomie strategicznym i operacyjnym. W swojej karierze skutecznie wdrażał nowoczesne rozwiązania klasy ERP, takie jak SAP S4/HANA, IFS 7.0 oraz narzędzia cyfrowego kontaktu z klientem, m.in. SAP C4/HANA. Laureat nagrody Diament CIO 2017, aktywnie rozwijał projekty cyfryzacji w firmach takich jak Grupa Śnieżka, Synthos, czy ENEA. Specjalizuje się w budowie efektywnych, zautomatyzowanych organizacji opartych na analizie danych i optymalizacji procesów.

Jarosław Nowak

Jarosław Nowak

application development & maintenance offering lead, GFT Poland

Doświadczony lider IT z ponad 15-letnim stażem w zarządzaniu usługami IT, specjalizujący się w tworzeniu pozytywnego, opartego na zaufaniu i zdrowego środowiska pracy. Obecnie pełni funkcję Application Development & Maintenance offering Lead w GFT Poland, gdzie kieruje zespołem ekspertów odpowiedzialnym za zarządzanie usługami IT. Przez lata doradzał wiodącym klientom branży finansowej w kwestii budowy oraz optymalizacji modeli operacyjnych dla zespołów utrzymywania aplikacji oraz infrastruktury. Wiedze zdobywał na Wydziale Informatyki Stosowanej na AGH w Krakowie oraz posiada liczne certyfikaty branżowe, w tym ITIL v4, Leading SAFe®, Prince2 a także ukończone szkolenia w zakresie zarządzania, finansów, negocjacji i rynków finansowych.

Robert Pławiak

Robert Pławiak

CDIO, CTO, Polpharma

Do października 2022 roku pełnił obowiązki prezesa zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions(IT SHARED SERVICES i Software House w Grupie PELION, Prezes Fundacji IT LEADER CLUB POLSKA)jest absolwentem warszawskiej Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. W 2022 roku ukończył studia na Cambridge University School w obszarze Digital Disruption Transformation and Strategy. Posiada sięgające blisko dwóch dekad doświadczenie menedżerskie, liderskie w sektorach ubezpieczeń, bankowości, leasingu, farmacji i ochrony zdrowia. Zdobył je zarządzając procesami związanymi z informatyzacją, zarządzanie projektami i programami, cyberbezpieczeństwem, budowaniem i realizacją strategii IT w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych w naszym kraju. W dotychczasowej karierze Robert Pławiak był związany m.in. Grupą PZU (PZU SA, PZU Życie SA), Grupą EFL, z Bankiem Handlowym S.A., Inteligo Financial Services S.A., EFG Eurobank Ergasias S.A. (marka Polbank EFG), Funduszem Mikro Sp. z o.o., FM BANK S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz aktywny członek stowarzyszeń PMI International & Polska, ISACA oraz ISSA i aktywny prelegent na wielu konferencjach branżowych w Polsce organizowanych przez PMI, ISACA, ISSA, Puls Biznesu, Rzeczpospolita. W wyżej wymienionych spółkach Robert Pławiak opracowywał i implementował strategie IT, wprowadzał transformacje zespołów, cyfrowe transformacje w podległych mu pionach technologii, prowadził i rozwijał projekty informatyczne na skalę międzynarodową, a także odpowiadał za optymalizację i zwiększenie efektywności kosztowej IT. Ostatnie cztery lata (2018-2022) jako Prezes i grupowy CIO wdrożył wiele zmian w procesach biznesowych w branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia. Przyczynił się do zbudowania m.in. nowego systemu do dystrybucji szczepionek przeciw COVID-19 w Polsce, dokonał optymalizacji procesów biznesowych w oparciu o wdrożenie, modernizację rozwiązań IT m.in. WMS, TMS i ERP. W Grupie Pelion odpowiadał za procesy M&A, zakończone sukcesem i przeniesieniem zarządzania siecią szwedzkich Aptek oraz ekosystemu IT do Polski. Jako Chief Information Officer w Grupie EFL, odpowiadał m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii IT, transformację IT dla Grupy na lata 2017 –2020, a także budowę i implementację strategii architektury korporacyjnej oraz sourcingu IT w spółkach Grupy EFL. Wśród swoich największych sukcesów zalicza transformację IT w Grupie PZU, wdrożenie nowego, innowacyjnego rozwiązania do obsługi procesów ubezpieczeniowych firmy Guidewire (był to największy tego typu projekt w Polsce), zmianę i transformację IT w Grupie EFL, budowę systemu IT do dystrybucji szczepionek przeciw COVID-19 w czasie pandemii, uruchomienie systemów IT wspomagających migrantów z Ukrainy w czasie wojny. Największy nacisk kładzie na współpracę z ludźmi nie zapominając o determinacji, wskazywaniu drogi (strategii) oraz angażowania do osiągania celów Zespołu we współpracy z biznesem.

Alicja Rybczyńska

Alicja Rybczyńska

CIO, Grupa Veolia Polska

Dyrektor ds. Informatyki w Grupie Veolia Polska (CIO). Na co dzień odpowiada za zarządzanie systemem informatycznym w 9 spółkach zależnych należących do Grupy oraz koordynację prac ponad 100-osobowego Zespołu. Zajmuje się również zarządzaniem architekturą i projektami IT, cyberbezpieczeństwem oraz jakością i ciągłym doskonaleniem procesów biznesowych związanych z cyfryzacją Grupy Veolia w Polsce. W ramach swojej pracy w Grupie Veolia odpowiadała za wdrożenie Agile, rozwiązań chmurowych (AWS, GCP), SATAWAD oraz standaryzację procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzia ARIS. Przed rozpoczęciem pracy w Veolii związana była z Grupą Dalkia oraz Enea Centrum Sp. z o.o. – pełniła tam funkcję Dyrektora Teleinformatyki oraz CIO.

Piotr Słomianny

Piotr Słomianny

CFO i CIO, MPWiK Wrocław

Piotr jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a od prawie 15 lat związany z branżą wodociągowo-kanalizacyjną. Obecnie pełni funkcje CFO oraz CIO w MPWiK Wrocław, gdzie odpowiada za zarządzanie finansami oraz strategię IT. Jest certyfikowanym specjalistą ITIL Expert oraz Lean Six Sigma Black Belt, a także międzynarodowym asesorem EFQM (European Foundation for Quality Management). Piotr posiada szerokie doświadczenie w realizacji projektów IT oraz odgrywa kluczową rolę w procesie cyfrowej transformacji MPWiK we Wrocławiu, wprowadzając innowacyjne rozwiązania. Osiągnięcia w tym obszarze zostały docenione zarówno na arenie krajowej jak i na międzynarodowej. Obecnie Piotr koncentruje się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w celu optymalizacji procesów oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które wspierają efektywne zarządzanie zasobami. W życiu prywatnym poza nowymi technologiami pasjonuje się ogrodnictwem, joggingiem oraz spędzaniem czasu na łonie natury.

Mateusz Szkudlarek

Mateusz Szkudlarek

Senior Director of IT Operations, TVN Warner Bros. Discovery

Jest dyrektorem Operacji IT z 19-letnim doświadczeniem w kierowaniu i zarządzaniu złożonymi projektami i zespołami IT. Jest odpowiedzialny za nadzorowanie projektowania, wdrażania i utrzymania systemów i usług IT w wielu jednostkach biznesowych. Kreuje oraz wdraża strategię Operacji IT zapewniając jej zgodność ze strategicznymi celami organizacji. Z sukcesami zapewnia dopasowania lokalnych struktur w globalnej organizacji. Ma udokumentowane doświadczenie w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań IT, które zwiększają przychody, produktywność, wydajność i zadowolenie klientów. Z powodzeniem zarządzał kilkoma dużymi programami i projektami IT, takimi jak migracja do chmury platform TVN (player i portal TVN24), transformacja modelu operacyjnego IT czy Transformacja Cyfrowa. Wdrożył również najlepsze praktyki i sposoby pracy w IT, takie jak ITIL, Agile oraz DevOps. Posiada tytuł mgr inż. w dziedzinie Informatyki oraz Elektrotechniki. Jest także absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończył studia podyplomowe z Transformacji Organizacji. W 2018 roku został finalistą konkursu IT Manager of Tomorrow Awards za projekt Transformacji technologicznej i kulturowej poprzez wdrożenia CI/CD w organizacji i zmianę sposobu pracy na zgodny z DevOps. Jest pełnym pasji i wizjonerskim liderem, który inspiruje i motywuje swój zespół do osiągania doskonałości. Jest również skutecznym komunikatorem, który buduje silne relacje z interesariuszami, dostawcami, klientami i pracownikami. Zawsze szuka nowych możliwości i wyzwań, aby rozwijać i doskonalić swoje umiejętności i wiedzę w zakresie IT. Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem biorąc udział w programach mentorskich oraz występując jako prelegent na konferencjach.

Jakub Wojnar

Jakub Wojnar

dyrektor enterprise technology services CEEBA, AstraZeneca

Jakub Wojnar to doświadczony lider IT z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w zarządzaniu usługami IT, transformacji technologicznej oraz przywództwie. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Enterprise Technology Services na region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów bałtyckich w AstraZeneca. Swoją wiedzę i umiejętności zdobywał, pracując w Polsce, Niemczech i Finlandii dla globalnych liderów, takich jak Nokia, DHL, SABMiller czy DB Schenker. W trakcie kariery kierował dużymi, międzynarodowymi zespołami IT, budował nowe struktury operacyjne oraz realizował strategiczne transformacje organizacyjne.

Jarosław Wójciński

Jarosław Wójciński

CIO, Benefit Systems

Praktyk i manager IT z szerokim doświadczeniem branżowym, w tym: benefitów pracowniczych, opieki zdrowotnej, ubezpieczeń, usług cyfrowych i obszaru obronności kraju. Od wielu lat zaangażowany w wykorzystanie i promowanie nowych technologii, praktyk, metod i metodyk działania na wszystkich poziomach organizacji IT w całym cyklu życia dostarczanych produktów i usług. Propagator adaptacji różnorodnych modeli operacyjnych wewnątrz IT oraz w interakcji całej organizacji. Wspierający współpracowników oraz ciągłe zmiany w kulturze organizacji.

Rafał Wyszewski

Rafał Wyszewski

dyrektor IT, Gourmet Foods

Rafał Wyszewski pełni funkcję Dyrektora IT w firmie Gourmet Foods Sp. z o.o., gdzie odpowiada za kluczowe projekty technologiczne, w tym migrację zasobów IT do trybu Multicloud oraz wdrożenie nowoczesnych rozwiązań opartych na sieciach PaloAlto, Office365, Microsoft Fabric i Microsoft Azure. Jest także odpowiedzialny za restrukturyzację infrastruktury IT i wdrożenie strategii zarządzania opartej na metodologii LEAN, znanej również jako Hoshin Kanri, koncentrującej się na realizacji długoterminowych celów poprzez systematyczne planowanie. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Peugeot Citroen Automobiles, a następnie dołączył do filii logistycznej GEFCO w Polsce. W GEFCO szybko awansował, ostatecznie obejmując stanowisko Dyrektora IT. W 2001 roku uczestniczył we wdrożeniu systemu SAP moduł MM dla magazynu części zamiennych, co było projektem pilotażowym dla innych magazynów w Europie. Był kluczowym graczem w budowie infrastruktury informatycznej GEFCO dla 14 oddziałów w Polsce, krajach Bałtyckich i na Ukrainie, wprowadzając innowacyjne rozwiązania, takie jak połączenie WIFI Point to Point pomiędzy oddziałami. W 2009 roku wdrożył pierwszą prywatną chmurę w grupie GEFCO, opartą na Citrix XenServer, co pozwoliło na znaczne zmniejszenie liczby fizycznych serwerów. Był również odpowiedzialny za wdrożenie rozwiązań E-Commerce oraz Intranetu, co doprowadziło do rozwoju usług B2B WebOrder i Mobilnego Trackingu, przyczyniając się do zdobycia przez GEFCO POLSKA prestiżowej nagrody Operator Logistyczny Roku 2012. W 2015 roku przeszedł do PKN ORLEN S.A., gdzie jako Kierownik Projektów IT wdrażał metodyki zarządzania projektami AGILE/SCRUM oraz Hurtownię Danych/BI opartą na rozwiązaniach SAS – jedną z największych w Europie. Jego pasją poza pracą zawodową jest historia, dlatego należy do stowarzyszenia rekonstrukcji historycznej GRH Routiers. Jest również ojcem dwójki dzieci.

Łukasz Suchenek

Łukasz Suchenek

project manager, Puls Biznesu

Jestem doświadczonym project managerem w branży konferencyjnej od 2014 roku, z obszernym portfolio obejmującym ponad 100 wysoko ocenianych wydarzeń dla kadry zarządzającej, menedżerów i specjalistów. Moja kariera obejmuje pracę w znanych na rynku i uznanych firmach konferencyjnych, gdzie zdobyłem cenne doświadczenie w tworzeniu wyjątkowych konferencji. Od sierpnia 2023 roku jestem związany z "Pulsem Biznesu", poszerzając swoje horyzonty o nowe obszary biznesowe. Koncentruję się na dostarczaniu uczestnikom najwyższej jakości wiedzy merytorycznej i praktycznych doświadczeń, zapraszając do wystąpień jedynie ekspertów z bogatym doświadczeniem w danej dziedzinie. Wierzę, że wartościowe konferencje inspirują, uczą i pozostawiają trwały ślad w umysłach uczestników. Moją pasją jest tworzenie wyjątkowych wydarzeń, które stanowią wzorzec jakości w branży. Prywatnie jestem mężem, ojcem, akwarystą oraz promotorem klasycznej elegancji.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Łukasz Suchenek

Łukasz Suchenek

Project Manager

695 506 945

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

CIO Leadership Summit

Wstęp bezpłatny

CIO Leadership Summit

Wstęp bezpłatny

CIO Leadership Summit

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

CIO Leadership Summit

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa