Digital Customer Experience '24
Obsługa klientaWarszawaKonferencja
Polonia Palace Hotel
Digital Customer Experience '24
Digital Customer Experience '24
Jak budujemy cyfrowe doświadczenia klientów

Wstęp bezpłatny

SAVE THE DATE!

Potencjał technologii cyfrowej jest ogromny i stale się rozwija. Firmy prześcigają się w innowacyjnych pomysłach i praktykach. Wykorzystują nowoczesne technologie, w tym sztuczną inteligencję aby zapewniać lepszą satysfakcję i budować coraz większe zaangażowanie konsumentów.

Podczas "Digital Customer Experience '24" zaprezentujemy różne inicjatywy realizowane przez firmy, które opierają się na rozwiązaniach cyfrowych i miały istotny wpływ na doświadczenie klientów, jak również na wskaźniki operacyjne i finansowe. Będziemy omawiać praktyczne przykłady, które ilustrują korzyści wynikające z efektywnego wykorzystania technologii cyfrowej w budowaniu dobrych doświadczeń klienckich.

Prezentowane case studies będą nie tylko inspirujące, ale również praktyczne i zorientowane na konkretny wpływ na działalność biznesową. Skupimy się na konkretnych wynikach osiągniętych dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, jak również na lekcjach, które można wyciągnąć z tych doświadczeń w kontekście dalszych działań.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu, gdzie podzielimy się wiedzą i praktycznymi przykładami, które mogą być inspiracją dla Państwa własnych inicjatyw w obszarze cyfrowych doświadczeń klienta.

Podczas tegorocznej edycji konferencji Digital Customer Experience '24 proponujemy udział w pięciu blokach tematycznych:

  • MOBILE, czyli aplikacje, które budują i wspierają dobre doświadczenia klientów
  • CYFROWE KANAŁY KOMUNIKACJI, czyli rozwiązania, które optymalizują działanie firmy i ich wpływ na doświadczenia klientów (chatbot, AI, itp.)
  • PHYGITAL, czyli PODRÓŻ KLIENTA ONLINE+OFFLINE, czyli jak dbamy o doświadczenie klienta, który nie dzieli, a łączy kanały kontaktu
  • CYFROWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW, czyli jak cyfrowo wspomagamy pracowników w ich pracy i jaki ma to wpływ na poprawę doświadczeń klientów (np. robotyzacja, autamatyzacja)
  • TECHNOLOGIE DIGITAL, czyli nowości o których warto pamiętać


Podczas wydarzenia, nasi eksperci postarają się odpowiedzieć na pytania:

  • Dlaczego zdecydowali się na wdrożenie danego rozwiązania i co chcieli dzięki nim osiągnąć?
  • Jak działa wdrożone rozwiązanie oraz jakie potrzeby klientów adresują
  • Jakie korzyści wynikają dla klientów z korzystania z nowych rozwiązań, a jakie dla pracowników?
  • Co osiągnęli dzięki wdrożeniu - NPS, CSAT, przychody, koszty, inne wskaźniki operacyjne
  • Porażki, sukcesy oraz wskazówki wynikające z wdrożeń


Digital Customer Experience '24 to:

#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#10 prelekcji w formie praktycznych case studies

#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

CustomerMatters

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa

  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie konferencji

  • MOBILE - Aplikacje, które budują i wspierają dobre doświadczenia klientów

  • 09:10CASE STUDY#1 Czy można stworzyć aplikację dla wszystkich? Aplikacja mObywatel jako odpowiedź na potrzeby największej grupy docelowej

    • Ewa Wasilewska,  UX writerka, Centralny Ośrodek Informatyki
    • Paweł Tkaczyk,  UI/UX designer, Centralny Ośrodek Informatyki

    CASE STUDY mObywatel

    • Co dają szeroko otwarte oczy i uszy. Rola badań i głosu naszych odbiorców. 
    • Moc drużyny. Jak działamy, żeby nasze rozwiązania działały. 
    • Najbardziej transparentny feedback w branży UX.  
    • Jak przyjąć najbardziej podkręcone piłki. Kiedy problem zmienia się w wyzwanie. 
    • Miejsce w rankingu, którego nie ma. 


  • 09:45CASE STUDY#2 Ewolucja czy rewolucja? Podejście do projektowania aplikacji mobilnej na przykładzie IKO PKO Banku Polskiego

    • Michał Pogorzelski,  Dyrektor Biura Projektowania Cyfrowego Doświadczenia Użytkownika, PKO Bank Polski
    • Andrzej Grupiński,  Kierownik Sekcji Projektowania Użyteczności Aplikacji Mobilnych, Biuro Projektowania Cyfrowego Doświadczenia Użytkownika, PKO Bank Polski

    CASE STUDY PKO BANK POLSKI

    • Jak przez ostatnie 10 lat zmieniała się aplikacja mobilna IKO w obszarze użyteczności?
    • Dlaczego stawiamy na określone podejście i kierunki projektowania?
    • W jaki sposób staramy się przekonywać organizację do wybranego kierunku i sposobu projektowania?
  • CYFROWE KANAŁY KOMUNIKACJI - rozwiązania, które optymalizują działanie firmy i ich wpływ na doświadczenia klientów (chatbot, AI, itp.)

  • 10:20CASE STUDY#3 Jak skutecznie wdrożyć nowe rozwiązania by wspierały naszych Klientów i Pracowników?

    • Marta Kozicka-Trojan,  Experience Design Manager, IKEA Retail sp. z o. o.

    CASE STUDY IKEA

    • Co warto wziąć pod uwagę przy wdrożeniu nowego rozwiązania
    • Jak ująć głos Pracownika i Klienta w działaniach przed, w trakcie i po wdrożeniu;
    • Wersje bazowe i ich dalszy rozwój oparty o możliwości technologiczne plus wartość dla Pracownika i Klienta.
  • 10:55Przerwa na kawę

  • 11:20CASE STUDY#4 Cyfryzacja w ubezpieczeniach – od zakupu do likwidacji doświadczenia klienta na pierwszym miejscu

    • Mirosław Mikłos,  Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, PZU

    CASE STUDY PZU

    W trakcie wystąpienia opowiemy o rozwiązaniach które pomagają naszym klientom w trakcie ich podroży z PZU. Podzielimy się przykładami wykorzystania technologii:

    • w obszarze zakupu,
    • w zakresie likwidacji
    • w prewencji, czy
    • reklamacji.
  • 11:55CASE STUDY#5 Jak cała firma pracuje na CX? Jak z powodzeniem rozwinąć cyfrowe kanały komunikacji w organizacji?

    • Piotr Maj,  Członek Zarządu, Millennium Leasing

    CASE STUDY MILLENIUM LEASING

    • Projekt, który wywrócił do góry nogami całą dotychczasową obsługę posprzedażową klientów w Millennium Leasing i stworzył ją na nowo w oparciu o „głos klienta”
    • To przykład głębokiej transformacji procesowej, organizacyjnej, technologicznej i kulturowej
    • Jak tych zmian doświadczyli zarówno pracownicy, jak i klienci?
    • Czego się nauczyliśmy i jak zmierzyliśmy zmiany?
  • PHYGITAL, czyli PODRÓŻ KLIENTA ONLINE+OFFLINE - jak dbamy o doświadczenie klienta, który nie dzieli, a łączy kanały kontaktu

  • 12:30CASE STUDY#6 W jaki sposób wspieramy klientów w przechodzeniu do kanałów digitalowych i dbamy o ich doświadczenia?

    • Anna Czekalska,  Menedżerka Wydziału Budowania Doświadczenia Pracowników, mBank

    CASE STUDY mBANK

    • Dlaczego samoobsługa i rozwój technologii są dla nas tak ważne?
    • Dlaczego nasi doradcy doceniają asystowanie i edukację cyfrową naszych klientów?
    • Jak nowa rola Contact Center zmienia kompetencje doradców?
    • Co powoduje, że klienci czują, że są w centrum naszej uwagi?
  • 13:05CASE STUDY #7 Digital Travel Companion - jak aplikacja mobilna może wspierać doświadczenia pasażerów na lotniskach?

    • Wolfgang Reuthner,  Head of Solution Design and Implementation, Lufthansa
    • Małgorzata Dolińska-Amrozik,  Product Designer, SYZYGY

    CASE STUDY LUFTHANSA

    • Jak tworzymy rozwiązania, które mają prowadzić klienta przez całą podróż?
    • Jak wykorzystujemy technologię, aby wspierać doświadczenia pasażera na lotnisku?
    • Jak rozwiązania UX przekładają się na założenia biznesowe?  
    • Porażki, sukcesy oraz przykłady małych zmian z ogromnym wpływem na ścieżkę użytkownika.

    *Prelekcja prowadzona w języku angielskim

  • 13:40Przerwa na lunch

  • CYFROWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW - jak cyfrowo wspomagamy pracowników w ich pracy i jaki ma to wpływ na poprawę doświadczeń klientów (np. robotyzacja, autamatyzacja)

  • 14:30CASE STUDY#8 Digital Trust: Jak narzędzia cyfrowe zmieniają grę w weryfikacji opinii?

    • Konrad Kniaź,  Head of Patient Care, DocPlanner (ZnanyLekarz)

    CASE STUDY ZnanyLekarz

    • “Wiarygodna opinia” co to wogóle znaczy i dlaczego jest to tak istotne?
    • Jak narzędzia cyfrowe mogą wspierać proces moderacji opinii?
    • Kiedy technologia jest zawodna i… zwodnicza?


  • TECHNOLOGIE DIGITAL

  • 15:05CASE STUDY#9 Zastosowanie społeczności i generatywnej AI w Obsłudze Klienta na przykładzie morele.net

    • Wojciech Pawlik,  CMO, morele.net

    CASE STUDY morele.net

    • Wprowadzenie (o morele.net / skala) 
    • Wyzwania w Obsłudze Klienta 
    • Doradztwo społeczności zamiast doradztwa pracowników (efekty)
    • Zastosowanie generatywnej AI w doradztwie społeczności (efekty)
    • Zastosowanie generatywnej AI w Obsłudze Klienta (efekty)
    • Podsumowanie efektów i dalsze możliwości


  • 15:40CASE STUDY#10

    • Jonasz Kulej,  Chief Product Officer, tylko

    CASE STUDY TYLKO

    • Jakie korzyści wynikają z digitalowego wsparcia pracowników
    • Porażki, sukcesy oraz wskazówki


  • 16:15Zakończenie konferencji

Mirosław Mikłos

Mirosław Mikłos

Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, PZU

Doświadczony menadżer projektów z zakresu budowania lojalności klientów w oparciu o kultur ę Customer Experience. W trakcie drogi zawodowej związany z obsługą klientów w branży finansowej, telkom, handlu oraz ubezpieczeniach. Zarządza i uczestniczy w strategicznych projektach jakościowych, koordynuje i dostosowuje kluczowe wskaźniki efektywności procesów. Prowadzi działania oparte na informacjach uzyskanych z badań satysfakcji klientów. Uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach dotyczących tematyki CX. Stworzył i prowadzi w mediach społecznościowych serwis poświęcony CEM. Jest członkiem CX Influencers – pierwszej polskie grupy profesjonalistów CX.

Marta Kozicka-Trojan

Marta Kozicka-Trojan

Experience Design Manager, IKEA Retail sp. z o. o.

Absolwentka wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz manager z 15letnim doświadczenie w międzynarodowych organizacjach oraz pasjonatka obsługi klienta. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami na rzecz budowania lepszych doświadczeń z oferowanych usług oraz zwiększania efektywności biznesowej. Obecnie pełni rolę Experience Designe Managera w Ikea Retail wspierając budowę omnichannelowej rzeczywistości słuchając potrzeb i głosu klientów.

Michał Pogorzelski

Michał Pogorzelski

Dyrektor Biura Projektowania Cyfrowego Doświadczenia Użytkownika, PKO Bank Polski

Od 2018 roku związany z PKO Banku Polskim. W ramach biura nadzoruje prace w zakresie UX/UI/UX Writingu oraz badań użyteczności. Odpowiada za projektowanie głównych aplikacji i systemów, które udostępniane są klientom Banku. Z wykształcenia socjolog kultury. Jako projektant pracuje ponad 12 lat. Projektowana przez niego aplikacja mobilna IKO została 2 razy z rzędu uznana za najlepszą na świecie w rankingu Retail International Banker, który obejmował 100 aplikacji banków z całego świata i obecnie jest aplikacją obsługującą ponad 5 mln użytkowników w Polsce. Jest pomysłodawcą i koordynatorem Akademii Projektowania UX przygotowaną dla studentów Uniwersytetu SWPS w ramach, której najzdolniejsi studenci otrzymują możliwość odbycia płatnego stażu w Biurze Projektowania Doświadczenia Użytkownika w PKO Banku Polskim (dotychczas odbyły się 4 edycje i przygotowywane są kolejne). Jest też twórcę inicjatywy zrzeszającej szefów UX wszystkich największych banków w Polsce, których celem jest wypracowanie standardów i rekomendacji dla sektora bankowego w zakresie UX w Polsce. Prywatnie wielbiciel koszykówki i lego oraz tata trójki córek.

Piotr Maj

Piotr Maj

Członek Zarządu, Millennium Leasing

W Grupie Millennium pracuję od 2009 r. W Banku Millennium realizowałem wiele kluczowych przedsięwzięć związanych z optymalizacją procesów, usprawnianiem obszarów oraz rozwojem sprzedaży produktów bankowych. Od maja 2019 roku, jako Członek Zarządu Millennium Leasing odpowiadam za procesową transformację organizacji.

Jonasz Kulej

Jonasz Kulej

Chief Product Officer, tylko

Anna Czekalska

Anna Czekalska

Menedżerka Wydziału Budowania Doświadczenia Pracowników, mBank

Menedżerka nastawiona na wsparcie, zaangażowanie i rozwój pracowników. Od 2011 roku związana z branżą finansową. Posiada doświadczenie w zakresie obsługi klienta, wsparcia merytorycznego pracowników i zarządzania zespołami. Obecnie odpowiada za obszar doświadczenia pracowników w Contact Center mBanku. Doświadczenia drogi zawodowej przekłada na działania w obszarze budowania pozytywnych relacji i tworzenia środowiska pracy, które inspiruje, motywuje i rozwija pracowników. Specjalizuje się w obszarze rozwoju pracowniczego, komunikacji i angażowania pracowników.

Małgorzata Dolińska-Amrozik

Małgorzata Dolińska-Amrozik

Product Designer, SYZYGY

Z wykształcenia architektka, ale już w trakcie studiów zmieniła ścieżkę kariery na grafikę komputerową i projektowanie doświadczeń użytkownika. Przez ponad 7 lat doświadczenia zawodowego współpracowała z agencjami kreatywnymi i prowadziła własne studio projektowe, świadcząc kompleksowe usługi od brandingu po wdrożenie produktu i doradztwo w zakresie budowania marki. W SYZYGY Warsaw jest częścią dedykowanego zespołu UX/UI skupionego na projekcie aplikacji mobilnej dla czterech operatorów lotniczych z Grupy Lufthansa. W swoich rolach dba o zgodność celów biznesowych Klienta z wymaganiami szerokiej grupy użytkowników.

Wolfgang Reuthner

Wolfgang Reuthner

Head of Solution Design and Implementation, Lufthansa

Ewa Wasilewska

Ewa Wasilewska

UX writerka, Centralny Ośrodek Informatyki

Projektantka treści od ponad 10 lat. Zaczynała w agencji reklamowej, pracując dla klientów takich jak m.in. Super-Pharm, Suzuki, Ferrero, USP Zdrowie, Ronson. Prywatnie współpracowała z markami z różnych branż, m.in. Microsoft, Samsung, Philips, Ziaja, Hebe, Wienerberger. Przez ponad 5 lat poznawała tajniki e-commerce i pracy w zespołach projektowych w Orange Polska. Tworzyła tam treści stron i aplikacji Mój Orange. Rozwijała zdobyte doświadczenie, pracując w PKO Banku Polskim i T-Mobile Polska. Obecnie dba o przyjazne i użyteczne treści aplikacji mObywatel w Centralnym Ośrodku Informatyki. W swojej pracy stara się łączyć różne perspektywy, aby język interfejsów był zrozumiały dla użytkowników, a jednocześnie realizował cele biznesowe.

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

UI/UX designer, Centralny Ośrodek Informatyki

Grafik komputerowy oraz projektant doświadczeń użytkownika i interfejsów. Przez 10 lat zawodowej przygody współpracował z instytucjami publicznymi, prywatnymi oraz agencjami kreatywnymi. Zaczynał od brandingu i budowania strategii marki. Specjalizuje się w usprawnianiu i tworzeniu aplikacji mobilnych oraz webowych. W Centralnym Ośrodku Informatyki pracuje ponad rok i jest liderem zespołu UX/UI, który odpowiada za rozwój aplikacji mObywatel 2.0.

Konrad Kniaź

Konrad Kniaź

Head of Patient Care, DocPlanner (ZnanyLekarz)

Konrad Kniaź z 15. letnim doświadczeniem w branży bankowej i medycznej, jest ekspertem w przekształcaniu obszarów operacji, sprzedaży i obsługi klienta, z głębokim zrozumieniem procesów customer experience. Jego sukcesy obejmują m.in. transformację customer experience, która skutkowała wzrostem NPS o 32, kierowanie pionierskim projektem pierwszego Wirtualnego Oddziału w polskiej bankowości – uznawanego za lidera w rankingu jakości Forbes w 2017 roku oraz zredukowanie kosztów operacyjnych departamentu o połowę. Absolwent Executive MBA na SGH, z umiejętnościami zarządzania zespołami i projektami, które przynoszą realną wartość i innowację.

Wojciech Pawlik

Wojciech Pawlik

CMO, morele.net

Przez ostatnie 16 lat zajmowałem się marketingiem w e-commerce w ramach firmy morele.net - do specjalisty SEO i SEM, przez social media, content, UX, analitykę, promocje aż po zarządzanie i strategię. Obecnie prowadzę dla Morele kluczowe projekty strategiczne oraz rozwijam askspot.io, Asystenta AI dla klientów e-commerce wspieranego wiedzą ekspertów.

Andrzej Grupiński

Andrzej Grupiński

Kierownik Sekcji Projektowania Użyteczności Aplikacji Mobilnych, Biuro Projektowania Cyfrowego Doświadczenia Użytkownika, PKO Bank Polski

W branży projektowej UX obecny od ponad 15 lat. Współautor patentu typu A1 dla klawiatury mobilnej (Non invasive keyboard for mobile). Pracował dla takich marek, jak Allegro, OLX, Samsung R&D i Santander Bank Polska. Z PKO Bankiem Polskim związany od ponad 3 lat. Zajmuje się aplikacjami mobilnymi IKO i PKO Junior. Prywatnie mąż i ojciec dwóch synów. Perkusista, licencjonowany paralotniarz, z zamiłowania historyk.

CustomerMatters

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]

Digital Customer Experience '24

Wstęp bezpłatny

Digital Customer Experience '24

Wstęp bezpłatny

Digital Customer Experience '24

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Digital Customer Experience '24

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa