SAVE THE DATE!
Potencjał technologii cyfrowej jest ogromny i stale się rozwija. Firmy prześcigają się w innowacyjnych pomysłach i praktykach. Wykorzystują nowoczesne technologie, w tym sztuczną inteligencję aby zapewniać lepszą satysfakcję i budować coraz większe zaangażowanie konsumentów.
Podczas "Digital Customer Experience '24" zaprezentujemy różne inicjatywy realizowane przez firmy, które opierają się na rozwiązaniach cyfrowych i miały istotny wpływ na doświadczenie klientów, jak również na wskaźniki operacyjne i finansowe. Będziemy omawiać praktyczne przykłady, które ilustrują korzyści wynikające z efektywnego wykorzystania technologii cyfrowej w budowaniu dobrych doświadczeń klienckich.
Prezentowane case studies będą nie tylko inspirujące, ale również praktyczne i zorientowane na konkretny wpływ na działalność biznesową. Skupimy się na konkretnych wynikach osiągniętych dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, jak również na lekcjach, które można wyciągnąć z tych doświadczeń w kontekście dalszych działań.
Zapraszamy do udziału w wydarzeniu, gdzie podzielimy się wiedzą i praktycznymi przykładami, które mogą być inspiracją dla Państwa własnych inicjatyw w obszarze cyfrowych doświadczeń klienta.
Podczas tegorocznej edycji konferencji Digital Customer Experience '24 proponujemy udział w pięciu blokach tematycznych:
- MOBILE, czyli aplikacje, które budują i wspierają dobre doświadczenia klientów
- CYFROWE KANAŁY KOMUNIKACJI, czyli rozwiązania, które optymalizują działanie firmy i ich wpływ na doświadczenia klientów (chatbot, AI, itp.)
- PHYGITAL, czyli PODRÓŻ KLIENTA ONLINE+OFFLINE, czyli jak dbamy o doświadczenie klienta, który nie dzieli, a łączy kanały kontaktu
- CYFROWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW, czyli jak cyfrowo wspomagamy pracowników w ich pracy i jaki ma to wpływ na poprawę doświadczeń klientów (np. robotyzacja, autamatyzacja)
- TECHNOLOGIE DIGITAL, czyli nowości o których warto pamiętać
Podczas wydarzenia, nasi eksperci postarają się odpowiedzieć na pytania:
- Dlaczego zdecydowali się na wdrożenie danego rozwiązania i co chcieli dzięki nim osiągnąć?
- Jak działa wdrożone rozwiązanie oraz jakie potrzeby klientów adresują
- Jakie korzyści wynikają dla klientów z korzystania z nowych rozwiązań, a jakie dla pracowników?
- Co osiągnęli dzięki wdrożeniu - NPS, CSAT, przychody, koszty, inne wskaźniki operacyjne
- Porażki, sukcesy oraz wskazówki wynikające z wdrożeń
Digital Customer Experience '24 to:
#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#10 prelekcji w formie praktycznych case studies
#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów



























