Warszawa
Konferencja
28 maja 2024
28 maja 2024
Polonia Palace Hotel
Digital Customer Experience '24
Digital Customer Experience '24
Jak budujemy cyfrowe doświadczenia klientów
Ikona zamknięcia

Cel

SAVE THE DATE!

Potencjał technologii cyfrowej jest ogromny i stale się rozwija. Firmy prześcigają się w innowacyjnych pomysłach i praktykach. Wykorzystują nowoczesne technologie, w tym sztuczną inteligencję aby zapewniać lepszą satysfakcję i budować coraz większe zaangażowanie konsumentów.

Podczas "Digital Customer Experience '24" zaprezentujemy różne inicjatywy realizowane przez firmy, które opierają się na rozwiązaniach cyfrowych i miały istotny wpływ na doświadczenie klientów, jak również na wskaźniki operacyjne i finansowe. Będziemy omawiać praktyczne przykłady, które ilustrują korzyści wynikające z efektywnego wykorzystania technologii cyfrowej w budowaniu dobrych doświadczeń klienckich.

Prezentowane case studies będą nie tylko inspirujące, ale również praktyczne i zorientowane na konkretny wpływ na działalność biznesową. Skupimy się na konkretnych wynikach osiągniętych dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, jak również na lekcjach, które można wyciągnąć z tych doświadczeń w kontekście dalszych działań.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu, gdzie podzielimy się wiedzą i praktycznymi przykładami, które mogą być inspiracją dla Państwa własnych inicjatyw w obszarze cyfrowych doświadczeń klienta.

Podczas tegorocznej edycji konferencji Digital Customer Experience '24 proponujemy udział w pięciu blokach tematycznych:

  • MOBILE, czyli aplikacje, które budują i wspierają dobre doświadczenia klientów
  • CYFROWE KANAŁY KOMUNIKACJI, czyli rozwiązania, które optymalizują działanie firmy i ich wpływ na doświadczenia klientów (chatbot, AI, itp.)
  • PHYGITAL, czyli PODRÓŻ KLIENTA ONLINE+OFFLINE, czyli jak dbamy o doświadczenie klienta, który nie dzieli, a łączy kanały kontaktu
  • CYFROWE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW, czyli jak cyfrowo wspomagamy pracowników w ich pracy i jaki ma to wpływ na poprawę doświadczeń klientów (np. robotyzacja, autamatyzacja)
  • TECHNOLOGIE DIGITAL, czyli nowości o których warto pamiętać


Podczas wydarzenia, nasi eksperci postarają się odpowiedzieć na pytania:

  • Dlaczego zdecydowali się na wdrożenie danego rozwiązania i co chcieli dzięki nim osiągnąć?
  • Jak działa wdrożone rozwiązanie oraz jakie potrzeby klientów adresują
  • Jakie korzyści wynikają dla klientów z korzystania z nowych rozwiązań, a jakie dla pracowników?
  • Co osiągnęli dzięki wdrożeniu - NPS, CSAT, przychody, koszty, inne wskaźniki operacyjne
  • Porażki, sukcesy oraz wskazówki wynikające z wdrożeń


Digital Customer Experience '24 to:

#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#10 prelekcji w formie praktycznych case studies

#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Polonia Palace Hotel

al. Jerozolimskie 45
Warszawa

Partner Merytoryczny