Warszawa
Konferencja
2 czerwca 2023
2 czerwca 2023
Polonia Palace Hotel
Digital Customer Experience
Digital Customer Experience
Buduj skuteczne doświadczenia Twojego klienta w świecie online!

Cel

Szukasz nowych sposobów na skuteczne budowanie cyfrowych doświadczeń Twoich klientów? Skorzystaj z doświadczeń zaproszonych ekspertów i dowiedz się, jak skutecznie planować działania digital CX. Dołącz do 1-dniowej konferencji Digital Customer Experience. Widzimy się 2 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania sprawdzimy z jakimi wyzwaniami mierzą się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów, udowodnimy, iż tylko te firmy, które przetransformują swoją strategię i wykorzystają w swoich działaniach kanały cyfrowe osiągną przewagę konkurencyjną oraz wygrają wyścig o serca i umysły klientów. Dowiesz się także, jak z sukcesem zapewnić swoim odbiorcom satysfakcjonujące doświadczenia oraz budować ich długotrwałe zaangażowanie, a to wszystko z wykorzystaniem innowacji oraz nowych technologii.

Ponadto:

  • zdradzimy, jak skutecznie zdigitalizować ścieżkę klienta
  • podpowiemy, jak wykorzystać potencjał social mediów i usprawnić CX w kanałach cyfrowych
  • pokażemy liczne case studies z różnych branż

Zapraszamy Cię na wydarzenie Digital Customer Experience, podczas którego postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy. Dołącz do nas i wejdź z nami w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi Twoich klientów!

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Polonia Palace Hotel

al. Jerozolimskie 45
Warszawa