
Digital Customer Experience
Cel
Szukasz nowych sposobów na skuteczne budowanie cyfrowych doświadczeń Twoich klientów? Skorzystaj z doświadczeń zaproszonych ekspertów i dowiedz się, jak skutecznie planować działania digital CX. Dołącz do 1-dniowej konferencji Digital Customer Experience. Widzimy się 2 czerwca w Warszawie.
Podczas spotkania sprawdzimy z jakimi wyzwaniami mierzą się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów, udowodnimy, iż tylko te firmy, które przetransformują swoją strategię i wykorzystają w swoich działaniach kanały cyfrowe osiągną przewagę konkurencyjną oraz wygrają wyścig o serca i umysły klientów. Dowiesz się także, jak z sukcesem zapewnić swoim odbiorcom satysfakcjonujące doświadczenia oraz budować ich długotrwałe zaangażowanie, a to wszystko z wykorzystaniem innowacji oraz nowych technologii.
Ponadto:
- zdradzimy, jak skutecznie zdigitalizować ścieżkę klienta
- podpowiemy, jak wykorzystać potencjał social mediów i usprawnić CX w kanałach cyfrowych
- pokażemy liczne case studies z różnych branż
Zapraszamy Cię na wydarzenie Digital Customer Experience, podczas którego postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy. Dołącz do nas i wejdź z nami w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi Twoich klientów!
Uczestnikom gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
- Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do integracji i interakcji
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Polonia Palace Hotel
al. Jerozolimskie 45
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy