Szukasz nowych sposobów na skuteczne budowanie cyfrowych doświadczeń Twoich klientów? Skorzystaj z doświadczeń zaproszonych ekspertów i dowiedz się, jak skutecznie planować działania digital CX. Dołącz do 1-dniowej konferencji Digital Customer Experience. Widzimy się 2 czerwca w Warszawie.
Podczas spotkania sprawdzimy z jakimi wyzwaniami mierzą się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów, udowodnimy, iż tylko te firmy, które przetransformują swoją strategię i wykorzystają w swoich działaniach kanały cyfrowe osiągną przewagę konkurencyjną oraz wygrają wyścig o serca i umysły klientów. Dowiesz się także, jak z sukcesem zapewnić swoim odbiorcom satysfakcjonujące doświadczenia oraz budować ich długotrwałe zaangażowanie, a to wszystko z wykorzystaniem innowacji oraz nowych technologii.
Ponadto:
- zdradzimy, jak skutecznie zdigitalizować ścieżkę klienta
- podpowiemy, jak wykorzystać potencjał social mediów i usprawnić CX w kanałach cyfrowych
- pokażemy liczne case studies z różnych branż
Zapraszamy Cię na wydarzenie Digital Customer Experience, podczas którego postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy. Dołącz do nas i wejdź z nami w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi Twoich klientów!
Uczestnikom gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
- Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do integracji i interakcji
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
































