Digital Customer Experience
Obsługa klientaWarszawaKonferencja
Polonia Palace Hotel
Digital Customer Experience
Digital Customer Experience
Buduj skuteczne doświadczenia Twojego klienta w świecie online!

Wstęp bezpłatny

Szukasz nowych sposobów na skuteczne budowanie cyfrowych doświadczeń Twoich klientów? Skorzystaj z doświadczeń zaproszonych ekspertów i dowiedz się, jak skutecznie planować działania digital CX. Dołącz do 1-dniowej konferencji Digital Customer Experience. Widzimy się 2 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania sprawdzimy z jakimi wyzwaniami mierzą się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów, udowodnimy, iż tylko te firmy, które przetransformują swoją strategię i wykorzystają w swoich działaniach kanały cyfrowe osiągną przewagę konkurencyjną oraz wygrają wyścig o serca i umysły klientów. Dowiesz się także, jak z sukcesem zapewnić swoim odbiorcom satysfakcjonujące doświadczenia oraz budować ich długotrwałe zaangażowanie, a to wszystko z wykorzystaniem innowacji oraz nowych technologii.

Ponadto:

  • zdradzimy, jak skutecznie zdigitalizować ścieżkę klienta
  • podpowiemy, jak wykorzystać potencjał social mediów i usprawnić CX w kanałach cyfrowych
  • pokażemy liczne case studies z różnych branż

Zapraszamy Cię na wydarzenie Digital Customer Experience, podczas którego postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy. Dołącz do nas i wejdź z nami w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi Twoich klientów!

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • ,  Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:00PANEL DYSKUSYJNY - Wyzwania, z jakimi mierzą się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klientów

    • ,  Moderator: Joanna Szymańska, Customer & Employee Experience Consultant, Owner, People Story
    • Małgorzata Kamińska,  Dyrektor Zarządzający Pionu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzecznik Klienta, BNP Paribas Bank Polska
    • Andrzej Anterszlak,  Director Customer Experience & Mystery Shopping, Ipsos
    • Mirosław Korszeń,  Customer Care Director, Amica Group
    • Jakie wyzwania stawia przed firmami digital customer experience?
  • 09:45Phygital = physical + digital – najmocniejszy trend 2023 roku

    • Joanna Jewell,  Head of Customer Experience, uPacjenta.pl
    • Dlaczego phygital jest przyszłością Customer Experience?
    • Benefity wykorzystania phygital experience w naszych organizacjach
    • Case Study: phygital w uPacjenta
    • Jak różne marki wykorzystują phygital ?
    • Od czego zacząć?
  • 10:15Minuty, SMS-y, GB i emocje? Jak w digital CX projektować wyjątkowe doświadczenia na przykładzie Orange Flex

    • Paweł Walczak,  Lead Zespołu Service Design, Orange Polska
    • Katarzyna Kałwak,  Senior Service Designerka, Orange Polska
    • Service Design, który łączy świat biznesu, marketingu i IT
    • Co odebrane będzie Ci lepiej podane, czyli mierzenie emocjonalnej reakcji na zmiany
    • Wyróżnij się albo (tu wstaw najgorszy scenariusz). CTRL+C, CTRL+V nie zawsze działa
    • Wyzwania w projektowaniu usług w pełni cyfrowych
  • 10:45Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji

  • 11:05Kompleksowy proces badawczy jako fundament transformacji doświadczeń klienckich i jego wpływ na organizację

    • Rafał Kasprzyk,  Customer Experience & Innovation Manager, GASPOL
    • Jak zacząć transformację doświadczeń klienckich?
    • Badania jako podstawa klientocentrycznej strategii i wiedzy o kliencie
    • Sukces procesu badawczego a zaangażowanie (i wysiłek) organizacji
    • Praktyczne wykorzystanie wiedzy klienckiej w operacjonalizacji strategii i projektowaniu doświadczeń klientów
  • 11:35Digitalizacja ścieżki klienta. Zmiany ewolucyjne i rewolucje na mapie podróży klienta

    • Weronika Rosiak-Jedz,  Global Customer Experience Specialist, SimCorp, Product Manager i Marketing & Customer Experience Consultant, Oppa
    • Digitalizacja ścieżki klienta - zmiany ewolucyjne czy zmiany rewolucyjne? Usprawnianie ścieżki klienta czy tworzenie nowych produktów i usług?
    • Priorytetyzacja zmian oparta na mapie podróży klienta - emocje, momenty prawdy (moments of truth), kluczowe momenty (moments that matter)
    • Case study - od usługi offline do produktów cyfrowych digital health (zmiany ewolucyjne i rewolucyjne)
    • Przykłady digitalizacji ścieżek obsługi klienta z rynku
  • 12:05Jak tworzyć doświadczenia cyfrowe pokolenia Silver?

    • Ernest Dołęga-Wołkowycki,  Head of Digital, Departament Portali & Aplikacji, LUX MED Sp. z o.o.
    • Marcin Kostaciński,  Senior Product Designer, LUX MED Sp. z o.o.
    • Stworzenie cyfrowych doświadczeń, które odpowiadają pokoleniu po 55 roku życia
    • Jak zapewnić większą satysfakcję i zaangażowanie Klienta z pokolenia Silver?
  • 12:35Lunch

  • 13:20Wykorzystaj potencjał social mediów i usprawnij CX w kanałach cyfrowych

    • Anna Mościcka,  Partner, Head of Social&Performance&Kreacja, Agencja Whites
    • Strategia komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta
    • Facebook, Instagram, LinkedIn, Tiktok, Twitter - dostosowanie treści do różnych platform i odbiorców, tak aby wyróżniać się i angażować klientów
    • Autentyczne i nieszablonowe treści w social mediach gwarancją na przyciągnięcie klientów
  • 13:50Spójna obsługa klienta we wszystkich kanałach: mrzonka, czy rzeczywistość?

    • Marcin Kinderman,  Dyrektor ds. User Experience, Credit Agricole Bank Polska
    • Czy spójność kanałów cyfrowych oraz doświadczenie klienta z Doradcą w placówce jest możliwe?
    • Jakie wyzwania w spójności doświadczenia klienta napotykamy w serwisach wykorzystujących automatyzację z zastosowaniem AI?
    • Czym jest język marki? Język aplikacji, język chatbotów i telebotów i jak zachować jego spójność w interakcjach z klientami?
    • Spójność doświadczenia klienta w personalizowanych komunikatach w połączonym świcie bankowości cyfrowej i kontakcie z indywidualny doradcą
  • 14:20Jak AI Voicebot 4-krotnie zwiększył zaangażowanie klientów podczas badania satysfakcji?

    • Bartosz Malinowski,  Head of Voicebot Department, Apifonica
    • Czym jest trend konwersacyjnej komunikacji AI?
    • Jak AI pomaga zwiększyć CX?
    • Voicebot vs badanie satysfakcji klientów
    • Case study LPP
  • 14:50ChatGPT – jak może zmienić cyfrowe doświadczenia Klientów?

    • Michał Stanisławek,  CEO, utter.one
    • Rafał Garbacz,  Founder, utter.one
  • 15:20Przerwa na kawę

  • 15:30Siła UX - pomijane aspekty projektowania doświadczeń cyfrowych. Ukryty wymiar doświadczeń. Jak zaprojektować czas?

    • Filip Makowiecki,  Principal Strategy Consultant, e-point SA
    • Określanie i interpretacja metryk związanych z czasem
    • Czas z perspektywy CX i ekonomii behawioralnej
    • 3 zabójcze Z w Customer Journey: zmęczenie, zniecierpliwienie i znużenie
    • Dobre praktyki projektowania doświadczenia czasu
  • 16:00Digital CX – W jaki sposób wpływać na decyzje konsumenta i budować nowe doświadczenia?

    • Małgorzata Witon,  Customer Experience Director, Huawei CBG Polska
    • Nowe realia, nowe rozwiązania
    • Nowe rozwiązania a przyzwyczajenia klienta
    • Przyzwyczajenia klienta – jak je zmienić?
    • Sukces – jak go mierzyć i jak go utrzymać?
  • 16:30Digital CX - rEwolucja w XTRF

    • Oskar Malina,  Customer Experience Director, XTRF Translation Management Systems
    • XTRF - czym się zajmujemy, dlaczego jest to wyjątkowe i jaka jest nasza (cyfrowa) tożsamość
    • W kontekście organizacji gdzie znajduje się klient i kto jest naszym klientem
    • Jak na przestrzeni lat zmieniała się nasza relacja z klientem i postrzeganie go?
    • Czym właściwie charakteryzują się nasi klienci w relacjach cyfrowych?
    • Digital CX - jakie stawia przed nami wyzwania?
    • Digital CX - jakie daje nam narzędzia? Z których korzystamy?
    • Digital CX - dlaczego komunikacja jest tak kluczowa? Jak sobie z nią radzimy?
    • Budowanie istotności klienta wewnątrz organizacji
    • Kilka słów na koniec
  • 17:00Zakończenie konferencji

Andrzej Anterszlak

Andrzej Anterszlak

Director Customer Experience & Mystery Shopping, Ipsos

Doradza największym firmom w Polsce i na świecie, wspierając je w budowie strategii i rozwoju. Kieruje częścią Ipsos specjalizującą się w badaniach z obszaru Customer Experience, satysfakcji, lojalności i Mystery Shopping. Od prawie 20 lat zajmuje się badaniami z obszaru satysfakcji, lojalności, Customer Experience. Pomaga wdrażać rozwiązania i programy badawcze z zakresu CX w firmach. Wierzy, że doświadczanie Klienta ma fundamentalne znaczenia dla rozwoju firm. Ma doświadczenie w kierowaniu globalnymi i lokalnymi projektami badawczymi realizowanymi między innymi w obszarze finansów, telekomunikacji, IT, mediów, B2B oraz Automotive. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Customer Experience Professionals Association. Ukończył Analizy Marketingowe i Zarządzanie Marką w SGH, a także Socjologię w Collegium Civitas oraz Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Ernest Dołęga-Wołkowycki

Ernest Dołęga-Wołkowycki

Head of Digital, Departament Portali & Aplikacji, LUX MED Sp. z o.o.

Od 2022 związany z Grupą Luxmed, gdzie jako dyrektor d/s cyfryzacji odpowiedzialny jest za cyfryzację procesów biznesowych i rozwój samoobsługowej platformy dla Pacjentów. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, bankowości oraz usługach SSC/BPO. Specjalizuje się w cyfryzacji i optymalizacji procesów biznesowych, analizie biznesowej oraz zarządzaniu projektami & procesami. Z sukcesami wdrożył szereg unikatowych cyfrowych rozwiązań dla Klientów indywidualnych, m.in. pierwszą na polskim rynku ubzpieczeniową platformę samoobsługową, pierwsze w pełni online ubezpieczenie na życie czy omni-kanałową integrację procesów sprzedażowych w banku. Tworzył i z sukcesem migrował procesy biznesowe w modelu BPO/SSC dla międzynarodowych klientów. Dodatkowe doświadczenie obejmuje zarządzanie jakością Lean/6Sigma, budowę zespołów i pracę w metodyce SCRUM/Agile oraz metodyki BABOK, PRINCE2. Absolwent Wydziału Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Rafał Garbacz

Rafał Garbacz

Founder, utter.one

Przekuwam pomysły w rzeczywistość. Od kilku lat popularyzuje technologie głosowe. Pomagam firmom odkrywać obszary, w których mogą z powodzeniem wykorzystać to co obecnie oferuje technologia. Realizowałem projekty konwersacyjne dla największych marek i międzynarodowych agencji marketingowych. Pokazuję, że technologie konwersacyjne i głosowe można wykorzystywać w każdej branży. Chciałbym, aby każdy z nas mógł mieć własnego wirtualnego asystenta takiego jak JARVISa, a dynamiczny rozwój SI otwiera przed nami takie możliwości.

Joanna Jewell

Joanna Jewell

Head of Customer Experience, uPacjenta.pl

Od 7 lat doradza firmom w procesach z obszarów Customer Success i Customer Support. Absolwentka University of York. Pracowała m.in. dla GetResponse. Od kilku lat związana z szybko rozwijającymi się start-upami takimi jak EmailOctopus i uPacjenta. Na swoim koncie posiada liczne nagrody za wdrożone procesy z zakresu Customer i Employee Experience. Ma za sobą setki przeprowadzonych szkoleń i doświadczenie w obsłudze klientów z każdego zakątka świata.

Katarzyna Kałwak

Katarzyna Kałwak

Senior Service Designerka, Orange Polska

W digitalu od blisko dekady, strateżka designu, na co dzień Senior Service Designerka w Orange Polska, UX Writerka w Orange Flex. Najprościej mówiąc – wspiera tworzenie aplikacji, którym chce się dać 5 gwiazdek. Konsultuje rozwiązania cyfrowe na styku trzech światów – użytkownika, biznesu i IT. Swoje doświadczenie buduje z różnych perspektyw – od agencji kreatywnej, interaktywnej, software house’u, po stronę klienta i rozwój produktu. Doświadczenie wykorzystuje pełniąc rolę wewnętrznego konsultanta w organizacjach w rozmiarze S i XXL. Specjalizuje się w tworzeniu zrównoważonych koncepcji grywalizacyjnych, szlifowaniu Tone of Voice produktów, a nade wszystko – rozwiązywaniu problemów wszelakich.

Małgorzata Kamińska

Małgorzata Kamińska

Dyrektor Zarządzający Pionu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzecznik Klienta, BNP Paribas Bank Polska

W BNP Paribas od pięciu lat, wcześniej w branży telco. Pasjonatka Customer Experience i wszelkich aktywności związanych z budowaniem doskonałości dla Klienta. Zaczynała od projektów optymalizujących i doskonalących procesy oraz zarządzanie jakością w kanałach kontaktu z Klientem. Od wielu lat buduje i wdraża strategie jakościowe i retencyjne. Obecnie, w BNP Paribas, odpowiada za transformację organizacji w duchu wykorzystania głosu Klienta. Certyfikowany Project Manager, Absolwentka Executive MBA i Akademii Psychologii Przywództwa.

Rafał Kasprzyk

Rafał Kasprzyk

Customer Experience & Innovation Manager, GASPOL

Ekspert z obszaru projektowania innowacji, strategii i procesów zorientowanych na dostarczanie wartości zarówno klientom, jak i biznesowi. W Gaspol S.A. odpowiada za obszar Doświadczeń Klienta i Innowacji, w tym m.in. za digitalizację i automatyzację procesów klienckich oraz rozwój nowych produktów i modeli biznesowych. W przeszłości pełnił funkcje managerskie w sektorze bankowym oraz telekomunikacyjnym. Praktyk Human Centred Design i growth marketing.

Marcin Kinderman

Marcin Kinderman

Dyrektor ds. User Experience, Credit Agricole Bank Polska

Ekspert i strateg UX z wieloletnim doświadczeniem zdobytym podczas różnych projektów digitalowych w Polsce, Włoszech, Luksemburgu, Belgii, Niemczech, Czechach, Chorwacji, Hiszpanii i Meksyku. Pracował nad projektami dla klientów zewnętrznych, jak również nad złożonymi wewnętrznymi projektami strategicznymi w celu stworzenia kluczowych produktów od wewnątrz. Doświadczony w codziennym zarządzaniu działem UX oraz pracy w zwinnych zespołach. Dostarczał pomysłów głównym interesariuszom, w tym członkom zarządu. W Credit Agricole odpowiadał za zaprojektowanie i wdrożenie od strony UX nowej aplikacji mobilnej CA24 Mobile – pełnej korzyści. Dodatkowo zbudował wewnętrzny dział UX & SD, wraz z którym pracuje nad kolejnymi ciekawymi projektami i wyzwaniami.

Mirosław Korszeń

Mirosław Korszeń

Customer Care Director, Amica Group

Customer Care Director w Grupie Amica od 2022 roku i członek zespołu zarządzającego na poziomie Grupy. Jest odpowiedzialny za transformację działu obsługi klienta i wdrożenie nowej strategii, mającej na celu zwiększenie satysfakcji i doświadczenia klientów z produktów i usług oferowanych przez firmę. Od samego początku kariery związany z szeroko rozumianą branżą Consumer Electronics. Zanim dołączył do Grupy Amica, zajmował stanowiska kierownicze w przedstawicielstwach największych koncernów z branży CE, gdzie zajmował się budowaniem, rozwojem i transformacją działów obsługi klienta i działów serwisu. Pełnił funkcję Customer Service Managera w Beko SA (grupa Arcelik), zarządzając działem obsługi klienta w Polsce i krajach bałtyckich. Brał czynny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowej strategii Customer Experience dla Arcelika. Wcześniej zajmował pozycję Senior Managera Customer Service w LG Electronics Polska, zarządzając działem Customer Service w regionie Europy Środkowo- Wschodniej. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Ekonomiczno – Informatycznej w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie) oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Marcin Kostaciński

Marcin Kostaciński

Senior Product Designer, LUX MED Sp. z o.o.

Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze cyfrowym rozpoczynał projektując mBank - pierwszy polski bank internetowy. W międzyczasie zrealizował kilkadziesiąt rozległych projektów, głównie w obszarze bankowości i finansów, mediów i telco dla polskich i międzynarodowych klientów. Kilkanaście lat wykładał podstawy projektowania UX dla studentów projektowania graficznego łódzkiej ASP. Od trzech lat związany z Grupą Lux Med, w której zajmuje się projektowaniem UX, architekturą informacji, wprowadzaniem nowych produktów cyfrowych i rozwojem Portalu Pacjenta.

Filip Makowiecki

Filip Makowiecki

Principal Strategy Consultant, e-point SA

Strateg, projektant i trener design thinking. Jego zawodową misją jest poszukiwanie najbardziej oczywistych rozwiązań najbardziej nieoczywistych problemów. Brał udział w projektach dla 4 z 5 największych banków w Polsce, dla największego ubezpieczyciela w regionie oraz dla firm z branż tak różnych jak publishing, retail, pharma i edukacja. Specjalizuje się w projektach łączących świat online i offline. Wykłada na Uniwersytecie SWPS oraz Wyższej Szkole Europejskiej. Regularnie udziela się jako moderator, trener i mentor na konferencjach branżowych. W 2022 wraz z zespołem zdobył DesignWays Awards za prace nad modelem doświadczeń usługi Delipop dla RRbobotics (wdrożonej, działającej i z NPS>75).

Oskar Malina

Oskar Malina

Customer Experience Director, XTRF Translation Management Systems

Customer Experience Director z ponad 10 letnim doświadczeniem w relacjach B2C oraz B2B. W swojej pracy koncentruje się głównie na rozumieniu perspektywy klientów, dbaniu o przejrzystość i kompleksowość komunikacji. Wspiera organizację w budowaniu jasnej i przyjaznej podróży klienta, prowadzącej do realizacji celów biznesowych. Zwolennik zadawania pytań, otwartego podejścia oraz szukania rozwiązań.

Bartosz Malinowski

Bartosz Malinowski

Head of Voicebot Department, Apifonica

Zwolennik automatyzacji, sztucznej inteligencji i nowych technologii. Odpowiada za rozwój i sprzedaż voicebotów rekrutacyjnych w całej Europie. Doświadczenie w nowoczesnych technologiach zbierał również w startupie, tworzącym pierwszy symulator VR dla operatorów suwnic portowych. Prelegent na konferencjach Pulsu Biznesu, m.in. "Inteligentna automatyzacja i robotyzacja w procesach HR" oraz gość serii eksperckiej HR Talks autorstwa eRecruitera. Z wykształcenia inżynier elektroniki i telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej. Jego celem jest pomoc w rozwijaniu biznesów za pomocą automatyzacji procesów.

Anna Mościcka

Anna Mościcka

Partner, Head of Social&Performance&Kreacja, Agencja Whites

Doświadczona managerka, marketerka i strateżka. Przez wiele lat związana z takimi firmami jak Deloitte, Agora, Polkomtel. Twórczyni zespołu social media w Agencji Whites, który od blisko 7 lat obsługuje największe polskie i międzynarodowe firmy, w tym PLL LOT, Medicover, Henkel CEE, Aldi, czy Wienerberger. Obok social media, zarządza także obszarem performance marketingu i kreacji. Na co dzień w swojej pracy dba o rozwój biznesu i zespołu. Od wielu lat chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, występując na takich konferencjach jak InfoShare, I love Marketing, TEDx, GoldenMarketing czy CEE Social Media Babelcamp, jest także wykładowczynią na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórczyni inicjatyw edukacyjnych, takich jak m.in. School of New Media (obszar social media) czy Content Espresso (obszar content marketingu). Lubi rozmawiać, dzielić się doświadczeniem i wzajemnie się inspirować.

Weronika Rosiak-Jedz

Weronika Rosiak-Jedz

Global Customer Experience Specialist, SimCorp, Product Manager i Marketing & Customer Experience Consultant, Oppa

Pasjonatka Customer Experience, empatyczna entuzjastka zmian i ciągłych usprawnień. Swoją pracą wnoszę głos klienta do projektów i procesów, w których uczestniczę. Stale zachęcam do pracy na mapie podróży klienta, która pozwala odkryć szerszą perspektywę. Jestem moderatorką prac i warsztatów skupionych wokół ludzkich potrzeb (Human-Centered Service Design), z wykorzystaniem narzędzi Design Thinking. Pracowałam dla Credit Agricole, Credit Suisse oraz EY, obecnie uprawiam “multietatowość” ustalając globalne standardy Customer Success w branży IT w SimCorp oraz tworząc produkty cyfrowe digital health i ścieżki klienckie B2B i B2C w Oppa

Michał Stanisławek

Michał Stanisławek

CEO, utter.one

Innowator z 20-letnim doświadczeniem w branży mediów, technologii oraz sztucznej inteligencji. Specjalizuje się w technologiach głosowych i konwersacyjnej AI od 2018 roku. Twórca nagradzanych rozwiązań dla najlepszych światowych marek. Prowadził udane projekty transformacyjne wewnątrz dużych organizacji. Entuzjasta i praktyk generatywnej sztucznej inteligencji. Buduje globalne społeczności w świecie voice oraz AI. Uważa, że najlepiej uczyć się przez działanie oraz eksperymenty.

Joanna Szymańska

Joanna Szymańska

Customer & Employee Experience Consultant, Owner, People Story

Praktyk i pasjonatka obszaru Customer & Employee Experience. Doświadczenie zdobywała przez kilkanaście lat pracując w międzynarodowych organizacjach jako dyrektor lub kierownik obszarów CX i EX. Pracowała m.in. w branży teleko (PLAY) oraz w branży IT (Billennium). Wykonywała też projekty dla obszaru ubezpieczeń oraz bankowości. Współpracuje ze wszystkimi szczeblami organizacji: zarządami, managerami zespołów i specjalistami. Jest autorką publikacji, prelegentką konferencji branżowych, a także wykładowcą akademickim. Z wykształcenia socjolog - badacz (specjalizacja: metody i techniki badawcze). Obecnie prowadzi firmę doradczą People Story: www.peoplestory.pl i dzieli się swoim doświadczeniem w tematach Customer & Employee Experience.

Paweł Walczak

Paweł Walczak

Lead Zespołu Service Design, Orange Polska

Badacz i projektant usług, wykładowca akademicki. W swojej pracy kieruje się myśleniem o pełnym doświadczeniu odbiorcy oraz dogłębnym zrozumieniu problemu biznesowego. Posiada 8-letnie doświadczenie w realizacji projektów badawczo-strategicznych. Od początku 2021 roku pracuje na stanowisku kierownika zespołu Service design w Orange Polska, wspierając organizację w transformacji cyfrowej.

Małgorzata Witon

Małgorzata Witon

Customer Experience Director, Huawei CBG Polska

Karierę zawodową rozpoczęła w PLL LOT SA od stanowiska specjalista ds. sprzedaży. Przez 12 lat pracy w LOT zarządzała sprzedażą na rynkach europejskich, polityką sprzedaży na wszystkich rynkach aby pod koniec pracy w LOT zarządzać Działem Produktu kształtujących produkt i standardy obsługi klienta we wszystkich punktach styku. W ramach zarządzania produktem była odpowiedzialna za projekt i wdrożenie produktu i standardów obsługi w samolotach Boeing 787 Dreamilner. Kolejne 5 lat zarządzała Działem Sprzedaży i Obsługi Klienta w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Tutaj zaprojektowała i zbudowała zespół odpowiedzialny za sprzedaż biletów indywidualnych i grupowych, zespół odpowiedzialny za wsparcie zwiedzających oraz zespół sprzedaży powierzchni konferencyjnej. Ostatnie prawie już 5 lat pracuje w Huawei Polska na stanowisku Dyrektorki Customer Experience. Na początku zarządzała doświadczeniami klienta we wszystkich punktach styku, natomiast przez ostatnie lata jest członkiem zespołu rozwijającego Huawei Mobile Services, czyli autorski ekosystem dla urządzeń mobilnych. W tych ramach kształtuje usługi tak, aby w jak największym stopniu odpowiadały wymaganiom klienta, a jednocześnie odpowiada za komunikację do klientów w zakresie ekosystemu.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Sokulska

Magdalena Sokulska

Project Manager

600 013 329

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]

Digital Customer Experience

Wstęp bezpłatny

Digital Customer Experience

Wstęp bezpłatny

Digital Customer Experience

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Digital Customer Experience

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa