
Gospodarowanie odpadami w przedsiębiorstwie
Cel
Przygotowaliśmy wyjątkowe wydarzenie, skierowane do osób, które w przedsiębiorstwach odpowiadają za gospodarkę odpadami. Przyświecał nam cel, aby stworzyć możliwość spotkania i wymiany doświadczeń w gronie, w którym wszystkie omawiane tematy będą skupione na wyzwaniach podmiotów wytwarzających odpady.
Na firmy nakładane są kolejne obowiązki i wymogi związane z prawidłowym i bezpiecznym gospodarowaniem odpadami. Wynikają one z polskiego prawa, a także licznych regulacji Unii Europejskiej, wynikających często z polityki zrównoważonego rozwoju. Z tego powodu strategiczne podejście do zarządzania odpadami staje się koniecznością każdej firmy wytwarzającej odpady. Często umowa z odbiorcą odpadów i dbanie o terminową sprawozdawczość środowiskową, w tym BDO, nie wystarczą.
Zaprosiliśmy ekspertów, zarówno w obszarze prawa „odpadowego” jak i doświadczonych praktyków, aby odnieśli się do najistotniejszych kwestii związanych z zarządzaniem odpadami w firmach.
Poznamy rozwiązania stosowane m.in. w Dino, TYMBARK-Grupa Maspex, L’Oréal Warsaw Plant, Allegro, Ikea Retail w Polsce.
Podczas jednodniowej konferencji zostaną poruszone zagadnienia związane z:
- Kontrolami ze strony Inspektoratu Ochrony Środowiska
- Kluczowymi ryzykami prawnymi związanymi z gospodarowaniem odpadami
- Budowaniem polityki zarządzania odpadami w firmie
- Magazynowaniem odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, z perspektywy przeciwpożarowej
- Bezpiecznym przekazywaniem odpadów
- Wyzwaniami związanymi ze zrównoważonym rozwojem firmy w kontekście odpadów
- Ograniczeniem powstawania odpadów w przedsiębiorstwie
- Wyzwaniami dla przedsiębiorców wynikającymi wprowadzeniem na rynek opakowań (ROP)
Konferencję kierujemy w szczególności do osób odpowiedzialnych w firmach za zarządzanie odpadami; podpisywanie umów m.in. z odbiorcami odpadów; osób przygotowujących sprawozdania środowiskowe, w tym do bazy BDO; zajmujących się ochroną środowiska oraz mających w swoich obowiązkach zadania z obszaru gospodarowania odpadami, a także dyrektorów zakładów, kierowników produkcji.
Nasza konferencja to:
- Wiedza i praktyka od ekspertów
- Analiza najistotniejszych wyzwań związanych z gospodarowaniem odpadami
- Zagadnienia i problemy omawiane na bazie konkretnych przypadków
- Podpowiedzi, wskazówki oraz zastosowane rozwiązania omawianych sytuacji
- Udokumentowanie rozszerzonej wiedzy w formie certyfikatu
- Elektroniczne materiały z wydarzenia
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy