II Automatyzacja procesów w Centrach Usług Wspólnych
ZarządzanieWarszawaKonferencja
Polonia Palace Hotel
II Automatyzacja procesów w Centrach Usług Wspólnych
II Automatyzacja procesów w SSC/BPO

Wstęp bezpłatny

Ostatnie lata dowiodły, że SSC/BPO jest jednym z najprężniej rozwijających się sektorów na całym świecie. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie przez ostatnich kilkanaście lat branża ta stała się wręcz motorem rozwoju nowoczesnego biznesu. Nawet chwilowy przestój podczas pandemii nie załamał tego ogólnoświatowego trendu. Obecnie w naszym kraju działa już przeszło 1700 centrów outsourcingowych typu BPO/SSC oraz R&D, a łączne zatrudnienie w tym sektorze przekroczyło 160.000 osób

Nie powinno być więc zdziwieniem, że branża ta stawia na cieszące się coraz większą popularnością nowinki technologiczne oraz wszelkie rozwiązania automatyzacyjne, które poprawiają wydajność przedsiębiorstwa oraz pozwalają na coraz lepsze i efektywniejsze obsłużenie klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego.  

Jeśli chcesz poznać jakie rozwiązania w zakresie automatyzacji wdrożyli reprezentanci centrów usług wspólnych, zależy Ci na wymianie doświadczeń oraz networkingu z innymi przedstawicielami branży, nie może zabraknąć Cię na 2. edycji konferencji „Automatyzacja procesów w centrach usług wspólnych”, która odbędzie się 12 września w Warszawie

Dołącz do nas, poznaj doświadczenia wielu firm z zakresu automatyzacji, i wróć do firmy z gotowymi pomysłami i odpowiedziami na najważniejsze dla siebie pytania!

Liczne case studies, możliwość wymiany doświadczeń, przygotowania się do automatyzacji lub poprawienia własnych procesów, to tylko niektóre z mocnych stron naszego wydarzenia.

Podczas wydarzenia m.in.:

  • umiejscowienie automatyzacji i AI w organizacji
  • rekrutacja, wynagrodzenia i benefity w SSC/BPO 
  • praktyczne wskazówki dotyczące zadbania o cyfrowe bezpieczeństwo przedsiębiorstwa
  • wykorzystywanie technologii w celu optymalizacji nowoczesnych usług biznesowych
  • przewidywanie rentowności procesów automatycznych 
  • aspekty prawne zastosowania AI w SSC/BPO

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną, wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies oraz panele dyskusyjne
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Partnerzy:

Partner

Alfavox

Partner Merytoryczny

Pro Progressio

Patron Medialny

FOCUS ON

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa oraz networking

  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie Konferencji

    • ,  Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:10Automatyzacja procesów w SSC/BPO 2023/24 okiem eksperta

    • Wiktor Doktór,  Prezes, Pro Progressio
  • 09:40PANEL DYSKUSYJNY. Liderzy automatyzacji – na jakim poziomie automatyzacja czy AI powinna być umiejscowiona w organizacji?

    • ,  Moderator: Wiktor Doktór, Prezes, Pro Progressio
    • Tomasz Troszczyński,  niezależny ekspert, ex. Director of Shared Services Center Operations, Groupon
    • Piotr Maksimczuk,  Vice President, Blue Yonder Poland
    • Paweł Płocki,  Dyrektor SSC, Trumpf Shared Services Sp. z o.o.
    • Robert Godziszewski,  Executive Business Director, Adaptive Solutions and Advisory Group
    • Jakie wyzwania stoją przed Liderami SSC/BPO?
    • Jak zaplanować rozwój przedsiębiorstwa dzięki przyszłym możlwiościom cyfrowym?
  • 10:30PANEL DYSKUSYJNY. Rekrutacja, wynagrodzenia i benefity w SSC/BPO

    • ,  Moderatorka: Katarzyna Piotrowska, Country Manager, Cpl Poland
    • Anna Wicha,  Global Head of Outsourcing, Adecco
    • Katarzyna Zalewska,  Director, Husqvarna Group Shared Service Center
    • Mateusz Skiba,  Client Relationship Manager & Internal Trainer, Grafton Recruitment
    • Wnioski z rynku – co stanowi obecnie największe wyzwania i jak się z nimi mierzą najlepsi
    • Wyzwania związane z rekrutacją stanowisk specjalistycznych 
    • Jak zatrzymać pracowników oraz jak zachęcić nowych – wynagrodzenia i benefity w czasach kryzysu (wysokiej inflacji)
    • Tworzenie nowoczesnych siatek stanowiskowych
  • 11:20Przerwa na kawę oraz networking

  • 11:45Efektywna automatyzacja procesów obsługi klienta dzięki rozwiązaniom AI piątej i szóstej generacji

    • Michał Góra,  Prezes Zarządu, Alfavox
    • Mariusz Piturecki,  Dyrektor Działu Digitalizacji i rozwiązań AI, Alior Bank
    • Automatyzacja a AI piątej i szóstej generacji
    • Potencjał AI szóstej generacji w automatyzacji procesów biznesowych z perspektywy biznesowej i IT
    • Warunki skutecznej komunikacji biznes-IT w projektach wdrażania AI - doświadczenia z projektów 


  • 12:20Wykorzystywanie technologii w celu optymalizacji nowoczesnych usług biznesowych

    • Radosław Jankie,  Partner, Shared Services & Outsourcing Advisory, KPMG
    • Dawid Ochrymuk,  Manager, Intelligent Automation & Rapid Solution, KPMG

    CASE STUDY KPMG

    • Jak centra biznesowe wkraczają na wyższy poziom dojrzałości
    • Rozwiązania technologiczne wspierające transformacje: AI, RPA, Cloud Computing i inne
    • Wpływ technologii na nasz ekosystem biznesowy
    • Studium przypadku (2-3 przykłady)
  • 13:05Automatyzacja procesów w SCC na przykładzie transformacji księgowania faktur zakupowych

    • Dorota Ochendowska,  Head of Process Performance and Operational Excellence, Carlsberg Shared Services

    CASE STUDY Carlsberg Shared Services

    • Tradycyjne księgowanie faktur vs bezdotykowe procesowanie faktur
    • Warunki sprzyjające automatyzacji
    • Plan wdrożenia automatyzacji
    • Kluczowe czynniki sukcesu projektu
  • 13:50Przerwa na lunch

  • 14:40Cybersecurity – praktyczne wskazówki dotyczące zadbania o cyfrowe bezpieczeństwo przedsiębiorstwa

    • Aneta Legenza,  Partnerka, Cyber Security, EY

    CASE STUDY ERNST & YOUNG

    • Dostosowanie infrastruktury do bieżących zagrożeń/ ciągła obserwacja rynku
    • Zabezpieczenie firmy przed błędem człowieka – ciągła edukacja 
    • Praca hybrydowa i związane z nią zagrożenia dla bezpieczeństwa firmy
  • 15:25Aspekty prawne zastosowania AI w SSC/BPO

    • Michał Kibil,  Senior Partner, DGTL LAW
    • Perspektywy wykorzystania RPA w centrach usług wspólnych
    • Na co zwracać uwagę przy podejmowaniu decyzji o automatyzacji procesów
    • Jak podchodzić do wdrożeń narzędzi RPA
    • Proces wdrażania narzędzi RPA step by step
    • Prawne wyzwania RPA w centrach usług wspólnych
  • 16:10Zakończenie konferencji

Wiktor Doktór

Wiktor Doktór

Prezes, Pro Progressio

Założyciel Pro Progressio, organizacji która bada, analizuje branżę BSS i ma znaczący wpływ na rozwój sektora usług dla biznesu. Stoi na czele Klubu Pro Progressio zrzeszającego wiodące firmy usługowe w Polsce. Jest wydawcą mediów FOCUS ON Business oraz autorem dwóch podcastów „BSS bez tajemnic” i „Good Morning BSS World”, na których stronach i falach omawiane są najważniejsze wyzwania i tematy dotyczące sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Wiktor jest reprezentantem Deutscher Outsourcing Verband w Polsce oraz blisko współpracuje z organizacjami sektora BSS w Europie, Afryce oraz obu Amerykach.

Robert Godziszewski

Robert Godziszewski

Executive Business Director, Adaptive Solutions and Advisory Group

Robert ma ponad 16 lat doświadczenia zawodowego w sektorze GBS w zakresie w zarządzania i transformacji procesów, zarządzania ludźmi oraz tranzycji. Obecnie w Adaptive jako Executive Business Director odpowiada za doradztwo strategiczne oraz zarządzanie transformacjami dla biznesu. W jego obszarze odpowiedzialności znajdują się usługi oceny dojrzałości GBS, przygotowania strategii transformacji, centralizacji procesów biznesowych, zarządzania projektami oraz PMO, standaryzacja i harmonizacja procesów.

Michał Góra

Michał Góra

Prezes Zarządu, Alfavox

Ekspert Customer Care w globalnych projektach na rynkach USA, Indie, Argentyna, Meksyk. Strateg i wizjoner. Autor przełomowych rozwiązań technologicznych, w tym wirtualnych oddziałów dla branży finansowej. Wyznacza strategiczny kierunek rozwoju we wszystkich obszarach działania firmy. Doceniając ludzi i wartość kapitału ludzkiego, ukształtował Alfavox jako silnego gracza odnoszącego sukcesy na międzynarodowych rynkach. Partnerstwo z klientami i doskonałe rozpoznawanie potrzeb wpisał w misję i strategię działania firmy. W efekcie jego pracy Alfavox jako lider na rynku polskim działa także w 12 krajach, realizując projekty m.in. dla Grupy Aviva, T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank i firm z Grupy Virgin. Członek Rady Programowej Fintech Digital Congress oraz Warsaw International Banking Summit. Pasjonat doświadczania wrażeń kulturalnych na wszystkich kontynentach, do dziś zwiedził 250 miast na całym świecie.

Radosław Jankie

Radosław Jankie

Partner, Shared Services & Outsourcing Advisory, KPMG

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w obszarze SSC/BPO, obejmujące swoim zakresem procesy finansowo-księgowe, administracyjne, zarządzania zasobami ludzkimi oraz obsługi klienta. Odpowiada za projekty transformacyjne ukierunkowane na projektowanie, wdrożenie oraz optymalizacje modeli SSC & BPO dla globalnych korporacji oraz największych przedsiębiorstw działających w Polsce. Radek posiada również wieloletnie doświadczenie w optymalizacji zarządzania kapitałem pracującym (Working Capital Optimization) dla polskich i międzynarodowych grup kapitałowych.

Michał Kibil

Michał Kibil

Senior Partner, DGTL LAW

Michał Kibil jest współzałożycielem i Starszym Wspólnikiem w kancelarii DGTL Kibil Piecuch i Wspólnicy S.K.A. Przed otwarciem kancelarii DGTL zdobywał doświadczenie w kancelariach indywidualnych, prowadził warszawski oddział kilkudziesięcioosobowej kancelarii, jak i był szefem jednej z praktyk w dwóch kancelariach o zasięgu międzynarodowym. Wspiera przedsiębiorców we wdrażaniu projektów z zakresu IT oraz nowych technologii, w tym opartych na Blockchain, AI, machine learning oraz IOT. Jest specjalistą z zakresu HR, ochrony danych osobowych oraz zarządzania własnością intelektualną w rozwiązaniach technologicznych. Michał doradza oraz szkoli we wszelkich kwestiach związanych z szeroko pojętą tematyką zatrudniania pracowników, prawa autorskiego, ochrony danych osobowych oraz prawa nowych technologii. Studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończył także podyplomowe studium prawa pracy. Michał jest adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie, gdzie od 2019 r. szkoli także aplikantów adwokackich m.in. w obszarze wykorzystania nowych technologii.

Aneta Legenza

Aneta Legenza

Partnerka, Cyber Security, EY

Aneta jest Partnerką w zespole Cybersecurity, Technology Consulting w EY. Posiada wieloletnie letnie doświadczenie zawodowe w Consultingu i zarządzaniu projektami, które zdobyła w takich firmach jak: Deloitte i McKinsey & Company. Przez ostatnie lata Aneta zajmowała się transformacją obszaru bezpieczeństwa oraz zarządzaniem międzynarodowymi programami transformacji w obszarze ochrony przed złośliwym oprogramowaniem, bezpieczeństwa sieci oraz IAM w Banku, pełniąc rolę Executive Dyrektora odpowiedzialnego za Strategię i Planowanie usług Cybersecurity. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje również realizację projektów w obszarach badania due dillgience klienta, akwizycji i integracji po fuzji. Aneta uczestniczyła też w tworzeniu centrów offshore i near-shore w Europie Wschodniej, Azji i obu Amerykach. Aneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku "Matematyka" oraz Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku „Informatyka”, specjalizacja: kryptologia. Aneta jest członkiem Rady Programowej Cyber Woment Community oraz konfererencji za zakresu Cyberbezpieczeństwa, takich jak Oh My Hack. Prywatnie jest żoną i mamą dwójki wspaniałych dzieci. Do rodziny zalicza także 6 kotów rasy Cornish Rex. Pasjonuje się polską sztuką, sportem i muzyką, a wolne chwile poświęca na podróże i czytanie książek.

Piotr Maksimczuk

Piotr Maksimczuk

Vice President, Blue Yonder Poland

Piotr Maksimczuk is the Vice President leading Blue Yonder Poland organization. In this role, he oversees Customer Experience teams located in Poland and Czech, delivering best-in-class services to Blue Yonder’s customers across entire EMEA (Europe Middle East Africa), including professional services, technical consulting, cloud on-boarding, and customer support. Blue Yonder Poland has exceeded 160 associates and keeps growing. Prior to Blue Yonder, Piotr set-up, scaled-up and managed large scale, multifunctional Shared Services Centers for Nielsen and Westwing. In total he set-up and successfully transferred to Poland operations covering 1000+ FTEs spread across Operations, IT, Consulting, Logistics, Customer Care and other business areas. While managing SSC/COE organizations, Piotr is focusing heavily on Talent Management & Enablement, Performance Management and Value Creation.

Dorota Ochendowska

Dorota Ochendowska

Head of Process Performance and Operational Excellence, Carlsberg Shared Services

Biegły rewident posiadający ponad 10 letnie doświadczenie w obszarze SSC/BPO. Pasjonatka continious improvement, łącząca wiedzę finansową z możliwościami IT, leaderka projektów usprawniających/optymalizujących procesy księgowo-finansowe, będąca również częścią projektów tranzycyjnych i outsourcingowych. W swojej pracy najbardziej ceni kontakt z ludźmi, gdyż To właśnie zaangażowane, kompetentne i zmotywowane zespoły tworzą solidne fundamenty sukcesu.

Katarzyna Piotrowska

Katarzyna Piotrowska

Country Manager, Cpl Poland

Katarzyna nieprzerwanie, od ponad 18 lat, związana jest z branżą HR. Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywała w największych, międzynarodowych firmach rekrutacyjnych na rynku. Od ponad 6 lat pracuje w Cpl Poland, gdzie w roli Country Managera wyznacza strategiczny kierunek usług Cpl w Polsce, wspierając jednocześnie klientów w realizacji strategii rekrutacyjnej ich firm. Aktywnie zaangażowana ekspertka i prelegentka na branżowych konferencjach biznesowych, gdzie regularnie dzieli się wiedzą z zakresu rynku pracy i nowych trendów z obszaru Human Resources. Propagatorka kreowania środowiska pracy w oparciu o inicjatywę Diversity & Inclusion. Entuzjastka budowania rozwiązań HR opartych na zaangażowaniu i współpracy z ludźmi. Prywatnie spełniona mama 3 dzieci i wielbicielka długich spacerów.

Mariusz Piturecki

Mariusz Piturecki

Dyrektor Działu Digitalizacji i rozwiązań AI, Alior Bank

Ma ponad 25 letnie doświadczenie w budowaniu oraz rozwijaniu rozwiązań i systemów dla bankowości i finansów. Był jednym z pierwszych pracowników departamentu IT w Alior Banku, gdzie odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie kluczowych systemów przed startem działania instytucji. Ma doświadczenie w zarządzaniu dużymi projektami technologicznymi oraz budowaniu i wdrażaniu strategii biznesowych. Brał udział w wielu kluczowych projektach wdrożonych z sukcesem przez Alior Bank, m.in.: Big Data, Alior Sync i T-Mobile Usługi Bankowe i ostatnio Platforma AI. Zarządzał działem rozwoju w Alior Bank Innovation Lab, które przez lata było silnym ramieniem R&D dla całego Banku, odpowiedzialnym za tworzenie nowych projektów i poszukiwanie nowych obszarów rozwoju biznesu. Obecnie wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie w dziedzinie AI i BigData kierując największym projektem wdrożenia i rozwoju sztucznej inteligencji w Alior Banku.

Paweł Płocki

Paweł Płocki

Dyrektor SSC, Trumpf Shared Services Sp. z o.o.

Zaczynał karierę w 2007 r. w Centrum Usług Finansowych Avon w Warszawie, kontynuował w strukturach Globalnego Centrum firmy Oriflame gdzie rozbudowywał portfolio usług wewnętrznego SSC jednocześnie zarządzając jego Operacjami w Azji. Pełnił funkcję Global Process Ownera dla obszaru Procurement oraz całego Procure to Pay. Posiada doświadczenie w budowaniu i ustawianiu nowych procesów, usprawnieniach i automatyzacji a także wdrożeniach globalnych projektów. Do końca 2017 roku Dyrektor ds. Kontraktu i Relacji z BPO w Oriflame, czynnie zaangażowany w projekt outsourcingowy Finansów i IT na wszystkich jego etapach. Obecnie Dyrektor Europejskiego GBS niemieckiej firmy TRUMPF – globalnego lidera technologii laserów przemysłowych. Od 2018 intensywnie rozwija Centrum o procesy transakcyjne jak i nietransakcyjne. Koncentruje się na nowych technologiach i ich możliwym zastosowaniu w biznesie back-office i nie tylko. Zafascynowany AI, Web 3 i ich wpływem na procesy w firmach.

Mateusz Skiba

Mateusz Skiba

Client Relationship Manager & Internal Trainer, Grafton Recruitment

W Grafton od ponad siedmiu lat. Odpowiada za rekrutacje stałe do Business Services oraz Corporate z obszarów: finanse i rachunkowość, ryzyko, analityka, bankowość, sprzedaż i obsługa klienta. Mateusz współpracuje z kluczowymi klientami firmy, dbając o najwyższy poziom usług. Wcześniej metodyk, lektor oraz tłumacz języka angielskiego i rosyjskiego oraz tłumacz pisemny i ustny z 11-letnim doświadczeniem w nauczaniu języka biznesowego i ogólnego z obszarów HR, prawo, finanse, społeczeństwo i technologia.

Tomasz Troszczyński

Tomasz Troszczyński

niezależny ekspert, ex. Director of Shared Services Center Operations, Groupon

Tomasz Troszczyński is a seasoned senior leader with over 10 years of experience in effectively managing operations performance within a fast-paced multinational environment. With a strong background in overseeing Groupon Shared Services Centers and leading both B2C and B2B frontline and back-office teams comprising 500+ employees serving globally, Tomasz has honed his expertise in delivering exceptional results by large-sized organization. As a COPC certified Customer Experience Performance Leader, Tomasz possesses a wealth of skills in performance management, process optimization, customer experience enhancement, strategic execution, and team engagement. His proficiency lies in fostering collaboration, driving innovation, and promoting continuous improvement initiatives. Tomasz is deeply passionate about employee development and thrives on cultivating a culture of excellence and effective change management. Beyond his professional pursuits, Tomasz finds joy in cooking for his beloved wife, cherishing quality time with his children, and indulging in the soothing melodies of his acoustic guitar.

Anna Wicha

Anna Wicha

Global Head of Outsourcing, Adecco

Katarzyna Zalewska

Katarzyna Zalewska

Director, Husqvarna Group Shared Service Center

Dawid Ochrymuk

Dawid Ochrymuk

Manager, Intelligent Automation & Rapid Solution, KPMG

Dawid posiada 5 lat doświadczenia w kompleksowej obsłudze polskich i międzynarodowych spółek w zakresie automatyzacji procesów biznesowych. Prowadził projekty, których celem było dostarczenie rozwiązań z zakresu RPA / Low-Code. Odpowiadał za wsparcie w tworzeniu CoE, wybór technologii, identyfikację odpowiednich do automatyzacji obszarów, ocenę potencjału procesów, oraz tworzenie rozwiązań automatyzujących procesy biznesowe.

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

II Automatyzacja procesów w SSC/BPO

Wstęp bezpłatny

II Automatyzacja procesów w SSC/BPO

Wstęp bezpłatny

II Automatyzacja procesów w SSC/BPO

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

II Automatyzacja procesów w SSC/BPO

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa