
II Automatyzacja procesów w Centrach Usług Wspólnych
Cel
Ostatnie lata dowiodły, że SSC/BPO jest jednym z najprężniej rozwijających się sektorów na całym świecie. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie przez ostatnich kilkanaście lat branża ta stała się wręcz motorem rozwoju nowoczesnego biznesu. Nawet chwilowy przestój podczas pandemii nie załamał tego ogólnoświatowego trendu. Obecnie w naszym kraju działa już przeszło 1700 centrów outsourcingowych typu BPO/SSC oraz R&D, a łączne zatrudnienie w tym sektorze przekroczyło 160.000 osób.
Nie powinno być więc zdziwieniem, że branża ta stawia na cieszące się coraz większą popularnością nowinki technologiczne oraz wszelkie rozwiązania automatyzacyjne, które poprawiają wydajność przedsiębiorstwa oraz pozwalają na coraz lepsze i efektywniejsze obsłużenie klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego.
Jeśli chcesz poznać jakie rozwiązania w zakresie automatyzacji wdrożyli reprezentanci centrów usług wspólnych, zależy Ci na wymianie doświadczeń oraz networkingu z innymi przedstawicielami branży, nie może zabraknąć Cię na 2. edycji konferencji „Automatyzacja procesów w centrach usług wspólnych”, która odbędzie się 12 września w Warszawie.
Dołącz do nas, poznaj doświadczenia wielu firm z zakresu automatyzacji, i wróć do firmy z gotowymi pomysłami i odpowiedziami na najważniejsze dla siebie pytania!
Liczne case studies, możliwość wymiany doświadczeń, przygotowania się do automatyzacji lub poprawienia własnych procesów, to tylko niektóre z mocnych stron naszego wydarzenia.
Podczas wydarzenia m.in.:
- umiejscowienie automatyzacji i AI w organizacji
- rekrutacja, wynagrodzenia i benefity w SSC/BPO
- praktyczne wskazówki dotyczące zadbania o cyfrowe bezpieczeństwo przedsiębiorstwa
- wykorzystywanie technologii w celu optymalizacji nowoczesnych usług biznesowych
- przewidywanie rentowności procesów automatycznych
- aspekty prawne zastosowania AI w SSC/BPO
Uczestnikom gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną, wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
- Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies oraz panele dyskusyjne
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do integracji i interakcji
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Polonia Palace Hotel
al. Jerozolimskie 45
Warszawa
-
Alfavox
Alfavox to polska firma z branży informatycznej, która już od niemal 20 lat kreuje i wdraża rozwiązania cyfrowe, transformujące i przyspieszające rozwój firm i organizacji w Polsce i na całym świecie. Alfavox tworzy najwyższej jakości przełomowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI), a jako dostawca rozwiązań Customer Experience, w tym chatbotów i voicebotów, realizuje projekty zarówno dla największych światowych marek, jak i podmiotów administracji publicznej. Więcej na: www.alfavox.com
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy