III Employer branding w praktyce
Human ResourcesOnlineKonferencja
III Employer branding w praktyce
Budowanie marki pracodawcy w czasach kryzysu

Wstęp bezpłatny

Poznaj program 4 edycji Employer Branding w praktyce, już 23 i 24 listopada 2021 w formule online >>


Odpowiedzialny pracodawca – pracownicy, jak nigdy dotąd oczekują wsparcia od swojej firmy i bacznie obserwują działania różnych marek na rynku. Employer branding staje się narzędziem komunikacji z Twoim pracodawcą. Wykorzystaj to, by wzmocnić swój wizerunek i zostać pracodawcą marzeń.


Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji i wraz z ekspertami employer brandingu z Orange, Bank, Pekao, Revolut, Swarovski, Huuuge Games, LACROIX Electronics, Mondi Group wypracuj zintegrowane działania budowania wizerunku Twojej marki.


Podczas konferencji m.in.:

  • Praca hybrydowa i nowa rola działów HR w dobie po pandemii
  • Techniki angażowania Twoich pracowników
  • Metody budowania wyróżniającego wizerunku Twojej marki na rynku
  • Zaangażowanie społeczne i środowiskowe firmy a employer branding
  • Narzędzia online skutecznego employer brandingu

Partnerzy:

Patron Medialny

Marka Pracodawcyemployerbranding.plHRNews

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Przywitanie uczestników

  • 08:35Motywacja pozafinansowa w EVP jako fundament strategii employer brandingowej

    • Małgorzata Bieniaszewska,  Przedsiębiorczyni z branży motoryzacyjnej, właścicielka MB Pneumatyka
    • EVP jako paliwo EB czyli po co w czasach pandemicznych definiować korzyści dla pracowników?
    • Korzyści racjonalne i emocjonalne z Employee Value Proposition (EVP), przykłady
    • Motywacja pozafinansowa jako kuczowe korzyści emocjonalne EVP
  • 09:05Silna marka pracodawcy czyli jak tworzyć spójną strategię employer brandingową w Twojej firmie?

    • Katarzyna Gajos,  Senior Communication & EB Senior Specialist, Mondi Świecie
    •  Jak stworzyć strategię employer brandingową, która będzie spójna z celami biznesowymi Twojej firmy?
    • Metody podnoszenia reputacji pracodawców i budowania marki w Twojej organizacji
    • Jak skutecznie angażować pracowników wewnątrz organizacji i interesariuszy na jej zewnątrz?
    • Jak skutecznie wdrażać i zarządzać EVP (Emotional Value Proposition) w ramach polityki employer brandingu?
  • 09:50Zaangażowanie społeczne i środowiskowe firmy a employer branding

    • Justyna Markowicz,  Employer Branding Expert, Podcaster, Zrównoważony Biznes Podcast
    • Dlaczego sam CSR to za mało?
    • Jak wykorzystać potencjał pracownika aktywisty?
    • Jak komunikować swoje działania, by nie zostać posądzonym o greenwashing?
  • 10:40Przerwa na kawę

  • 10:55Employer Branding – od reputacji do dotrzymywania obietnic

    • Magdalena Marszałkowska,  Communications Manager, Swarovski Global Business Services
    • Czy pracownicy działów HR powinni być urodzonymi marketingowcami?
    • Influencer marketing w recruitingu czyli jak zachęcać, a nie zmuszać pracownika do bycia ambasadorem firmy?
    • Czy w kampaniach EB na pewno docieramy do większości naszych potencjalnych pracowników?
    • Czy działania PR liczą się także w Employer Brandingu?
    • Czy potrzebujemy EB landing page?
    • Rzeczywistość online w EB i jak pomagają nam w tym Meet upy? 
    • Jakich narzędzi wciąż boimy się używać w EB?
    • Czy każdy pracownik musi przejść przez pełny onboarding?
    • Jak byc szczerym w EB i dotrzymywać obietnic?


  • 11:40Zakładka kariera wiecznie żywa – czyli jak efektywnie zaplanować i wdrożyć ją w Twojej organizacji, aby była narzędziem budowania marki pracodawcy

    • Olga Przeździak,  Główny Specjalista, Departament Strategii HR, Bank Pekao S.A.
    • Zakładka kariera a budowanie marki pracodawcy na zewnątrz organizacji – jak za pomocą strony internetowej wzmocnić Twój wizerunek jako pracodawcy?
    • Jak wykorzystać informacje pozyskane za pomocą zakładki do działań employer brandingowych w Twojej organizacji?
    • Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu i budowie architektury strony?
    • Jak skutecznie wdrożyć i zakomunikować nową zakładkę w Twojej firmie?
    • W jaki sposób wykorzystać zakładkę kariera do budowania wizerunku w social mediach?
    • Jak mierzyć skuteczność zakładki i operować realnymi wskaźnikami?
  • 12:25Let’s Orange – jak skutecznie zaangażować liderów w działania employer brandingowe wśród potencjalnych kandydatów?

    • Renata Gąsecka,  Ekspert ds. Projektów Rekrutacyjnych i Wizerunku Pracodawcy, Orange
    • Zaangażowanie liderów jako managerów
    • Modele skutecznego budowania programu praktyk dla studentów
    • Webinary, targi, eventy - jak skutecznie zachęcić przyszłych pracowników to podjęcia pracy w Twojej organizacji?
    • Z offline do online - jakie elementy programu praktyk można przekształcić do formuły zdalnej a jakie należy pozostawić w wersji stacjonarnej?
  • 13:10Przerwa na lunch

  • 13:40Employee Engagement vs. Employer Branding czyli jak skutecznie budować zaufanie pracowników w Twojej firmie?

    • Jacek Mrzygłód,  Employer Branding Manager, Huuuge Games
    •  Pracownik = ambasador Twojej marki – w jaki sposób ich skutecznie angażować w działania employer brandingowe Twoich pracowników?
    • Exit Interview – w jaki sposób pozostawić dobre wrażenie na temat marki u pracownika, który odchodzi w Twojej organizacji?
  • 14:25Twoi pracownicy – jak skutecznie budować wewnętrzną sieć społeczną, która wzmocni Twoje działania employer brandingowe?

    • Łukasz Kłos,  HR Development Specialist, LACROIX Electronics
    • Emocjonalne nastawienie do pracy versus do organizacji czyli operacjonalizowanie emocji w organizacji jako data set do analizy marki pracodawcy
    • Perspektywa „in” HR-owca kontra „out” dziennikarza – wiarygodność marki pracodawcy tak silnej, jak zgodnej z tym co powtarza najniższy szczebel pracowników; o przejściu od gaszenia pożarów, do ustawiania marki firmy w alejce premium rynku pracy
    • Budowanie poczucia solidarności i ducha współpracy w wielopiętrowej, dwutysięcznej organizacji produkcyjnej: rachunek sumienia z implementacji wartości w LACROIX Electronics
    • Milczenie organizacyjne – odkręcanie spirali milczenia, przełamywanie lodów, otwieranie puszek Pandory – słowem demontaż min podłożonych pod wizerunek pracodawcy
  • 15:10Przerwa na kawę

  • 15:25Wyróżniający i autentyczny wizerunek Twojej marki czyli jak efektywnie prowadzić kampanię employer brandingową Twojej marki na rynku?

    • Katarzyna Dyrcz,  Employer Branding Manager, Revolut
    • Planowanie omnikanałowego budowania komunikacji z kandydatami i ocena ryzyka
    • Jak skutecznie zarządzać zewnętrzną kampanią employer brandingową, by zmaksymalizować swoje działania promocyjne?
    • Trudne pytania? Czyli jak przygotować się do kryzysów w obszarze employer brandingu
    • Programy ambasadorskie
  • 16:10Zakończenie konferencji

Małgorzata Bieniaszewska

Małgorzata Bieniaszewska

Przedsiębiorczyni z branży motoryzacyjnej, właścicielka MB Pneumatyka

Mentorka przedsiębiorców, psycholog, filolog angielski. Obecnie pełni w firmie rolę dyrektora handlowego. Businesswoman została z braku wyboru. Musiała przejąć rodzinny biznes w 2002 r. od ojca, który z powodu choroby nie był w stanie dalej go prowadzić. Ukończyła także EMBA na Aalto University. Studiując, równolegle tworzyła inżynieryjną firmę MB Pneumatyka w Sulechowie. Z rodzinnego zakładu produkcyjnego przekształciła ją w prężne przedsiębiorstwo badawczo-produkcyjne sektora Automotive. MB Pneumatyka jest jedyną firmą w Polsce i jedną z trzech największych w Europie dostarczającą złącza globalnym producentom pneumatycznych układów hamulcowych i zawieszeń do pojazdów użytkowych. Dziś złącza produkowane w Lubuskiem są używane w większości samochodów powyżej 3,5 tony na świecie. Zdecydowana większość produktów to autorskie rozwiązania, efekt współpracy z zespołem inżynierów. Prekursorka idei współpracy biznesu z nauką w regionie. Wierzy, że to Polska może kształtować innowacyjne rozwiązania w światowym przemyśle samochodowym, zamiast kopiować zagraniczne patenty. Firma Małgorzaty Bieniaszewskiej otrzymała Nagrodę Gospodarczej Prezydenta RP w kategorii Firma Rodzinna w edycji konkursu z 2018 r. oraz nominację do prestiżowej nagrody „Trailer Innovation 2019” na targach IAA Commercial Vehicles w Hanowerze w kategorii Komponenty. Właścicielka MB Pneumatyka otrzymała wyróżnienie w X edycji konkursu Bizneswoman Roku Fundacji Sukces Pisany Szminką i nagrodę Akcelerator Biznesu podczas Forum Firm Rodzinnych Forbes w 2019 r. W 2020 r. Została nagrodzona w plebiscycie Fobesa - BrandMe CEO.

Prelegent

Katarzyna Dyrcz

Employer Branding Manager, Revolut

Katarzyna Gajos

Katarzyna Gajos

Senior Communication & EB Senior Specialist, Mondi Świecie

Odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz employer branding w Mondi Świecie S.A., jednej z największych papierni w Polsce. Zrealizowała różnorodne projekty i kampanie, o których opowie podczas panelu. Pracuje w dynamicznym otoczeniu w myśl hasła Grupy Mondi „Grow. Create. Inspire. Together”. Wierzy, że budowanie wizerunku pracodawcy to proces, który nigdy się nie kończy. Jej pasja to: ludzie – wierzy, że w każdym tkwi ogromny potencjał i siła do realizacji swoich planów. Psychologia, którą wybrała ponad 20 lat temu. Sztuka, która jest przejawem wszelkiej ekspresji. A na pierwszym miejscu jej rodzina i poznawanie razem nowych smaków życia.

Renata Gąsecka

Renata Gąsecka

Ekspert ds. Projektów Rekrutacyjnych i Wizerunku Pracodawcy, Orange

Łukasz Kłos

Łukasz Kłos

HR Development Specialist, LACROIX Electronics

Justyna Markowicz

Justyna Markowicz

Employer Branding Expert, Podcaster, Zrównoważony Biznes Podcast

Swoją karierę rozpoczęła od realizacji projektu rozwojowego w Tanzanii, a następnie pracowała w marketingu, eventach i edukacji, a przez ostatnie lata w obszarze employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Prowadzi podcast Zrównoważony Biznes, w którym rozmawia z zaproszonymi ekspertami o tym jak tworzyć firmę, w której nie liczy się tylko maksymalizacja zysków, a również adresowanie wyzwań społecznych i środowiskowych.

Magdalena Marszałkowska

Magdalena Marszałkowska

Communications Manager, Swarovski Global Business Services

Efektywna Marketing i PR Manager z bogatym, praktycznym doświadczeniem, popartym licznymi sukcesami i nagrodami. Pracuje dla marki SWAROVSKI - jednej z najbardziej luksusowych marek na świecie, wcześniej zajmując się marketingiem i PR - dziś odpowiada za wewnętrzną i zewnętrzną komunikację w tym employer branding. Jako dyrektor Centrum Turystyki aktywnie zarządzała promocją miasta Malborka, pracowała na rzecz rozwoju regionu pomorskiego oraz turystyki w Polsce. Praktyk i znawca rynku marketingowego. Stworzyła własną firmę Media in the City umiejętnie wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe w celu budowy pozycji rynkowej firm, znanych twarzy i organizacji oraz ich relacji z klientami. Ukończyła studia na wydziale Nauk Politycznych Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku oraz Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jacek Mrzygłód

Jacek Mrzygłód

Employer Branding Manager, Huuuge Games

Olga Przeździak

Olga Przeździak

Główny Specjalista, Departament Strategii HR, Bank Pekao S.A.

Od lat związana z bankowością. Obecnie tworzy Employer Branding w Banku Pekao S.A. W swojej branży szczególnie ceni sobie wizję, mierzalność, wyników oraz współpracę pomiędzy departamentami.

Marka Pracodawcy

employerbranding.pl

HRNews

Opiekun merytoryczny:

Paulina Mocka

Paulina Mocka

Project Manager

48223339867

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]