IV CFO EXCELLENCE 2020
FinanseOnlineKonferencja
IV CFO EXCELLENCE 2020
Recepta na wzrost w zmiennych czasach

Wstęp bezpłatny

TO WYDARZENIE JUŻ SIĘ ODBYŁO

POZNAJ PROGRAM AKTUALNEJ EDYCJI "CFO EXCELLENCE" >>


Mamy przyjemność zaprosić Państwa na IV Konferencję CFO Excellence 2020, która odbędzie się 13 października. Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych Ekspertów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy, ciekawe case studies, prelekcje eksperckie oraz stoliki dyskusyjne.

Dyrektor Finansowy odgrywa kluczową rolę w kierowaniu strategią i sukcesem firmy. W tym szczególnym, trudnym i niepewnym czasie związanym z COVID-19 jedno jest pewne – dziś ważne jest, aby być na bieżąco z trendami i postępem technologicznym. W tempie w jakim działy finansowe ewoluują - stagnacja może cofnąć firmę o lata. Transformacja w działach finansowych jest dziś projektem, którym należy stale zarządzać, ciągle doskonalić, a wszystko to przy wykorzystaniu nowych technologii. Przed Dyrektorem Finansowym stoi dziś szereg nowych wyzwań związanych z pandemią, wymagających ogromnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia. Razem z Partnerem Merytorycznym PwC dołożyliśmy wszelkich starań, aby stworzyć Państwu przestrzeń do wymiany doświadczeń oraz kreowania nowych rozwiązań.

 Podczas Konferencji m.in.:

  • jak zapewnić ciągłość biznesową firmy w czasie i po COVID-19?
  • wpływ automatyzacji i dostępności narzędzi nowej generacji na obszar finansów
  • strategia finansowa i podejmowanie decyzji opartych o dane
  • co CFO powinien zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo cybernetyczne w swojej organizacji?
  • rola dyrektora finansowego w zarządzaniu i ochronie wrażliwych danych
  • CFO jako przywódca w trudnym i niestabilnym świecie

 Kogo zapraszamy:

  • Prezesów
  • Członków zarządów ds. finansowych
  • Dyrektorów finansowych
  • Dyrektorów departamentów controllingu finansowego
  • Prokurentów
  • Głównych księgowych

 Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

  • wysoki poziom przekazywanej wiedzy
  • prelekcje cenionych i doświadczonych prelegentów – ekspertów
  • inspirujące dyskusje oraz liczne case studies
  • możliwość wymiany doświadczeń
  • imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

PwC

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Powitanie uczestników

    • ,  Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
    • Mariusz Dziurdzia,  Partner, PwC Polska
  • 09:00PANEL DYSKUSYJNY - Recepta na wzrost w zmiennych czasach – jak zidentyfikować obszary wymagające transformacji w firmie

    • ,  Moderator: Ignacy Morawski, Dyrektor, SpotData
    • Magdalena Włodek,  Dyrektor Finansowa, Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie
    • Magdalena Ociepka,  Dyrektor Finansowy, InPost Sp. z o.o.
    • Witold Syrwid,  Dyrektor Finansowy, Cushman & Wakefield w Polsce
    • Filip Gorczyca,  członek zarządu w Luma Holding Ltd. oraz członek rad nadzorczych CCC, Ferro, Protektor i Artifex Mundi
    • Dawid Robak,  CFO, Lafarge Cement SA
    • Zbigniew Knap,  Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, Dow Polska Sp. z o.o.
    • bieżąca sytuacja gospodarcza i ekonomiczna
    • sposoby wyjścia z kryzysu
    • płynność finansowa
    • oszczędności kosztowe
    • narzędzia wspierające identyfikację i odpowiedź na aktualne problemy biznesu
  • 09:45Wdrożenie analityki danych = decyzje podejmowane w oparciu o strategię i dane – case study

    • Marcin Makusak,  Partner, PwC Polska
    • Magdalena Ociepka,  Dyrektor Finansowy, InPost Sp. z o.o.
  • 10:30"Finance of the Future" – Optymalizacja i automatyzacja procesów w działach finansowych – case study

    • Katarzyna Podgórna,  Partner, PwC Polska
    • Adam Bieńko,  Partner, PwC Polska
    • Krzysztof Stempkowski,  Financial Operations Director, Żabka Polska Sp. z o.o.
    • technologia w finansach
    • zmiana roli finansów w organizacji
  • 11:15Przerwa

  • 11:30Długofalowa praca zdalna w działach finansowych

    • Magdalena Wereda – Kolasińska,  Dyrektor Finansowy, Unilever Polska SA
    • zasady pracy zdalnej
    • jak CFO powinien zarządzać pracą zdalną zespołu?
    • kontrola i monitorowanie efektów pracy
    • narzędzia i techniki motywowania pracowników w kryzysie
    • budowanie zaangażowania pracowników poprzez skuteczne motywowanie
    • jak przeprowadzać z pracownikami trudne rozmowy?
  • 12:15CFO jako lider na nowe i trudne czasy

    • Wojciech Wieroński,  CFO, Dr Max
    • przywództwo w czasie kryzysu
    • budowanie silnej marki osobistej
    • kompetencje menedżerskie niezbędne w trudnych czasach
    • budowanie zaangażowanego i zmotywowanego zespołu
    • jak być liderem w czasie transformacji cyfrowej?
  • 13:00Zarządzanie własną energią, czyli jak zachować efektywność i klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu

    • dr Ewa Hartman,  Kierownik studiów Neuro-Przywództwo, wykładowca MBA, trenerka

    Konieczność podejmowania wielu decyzji, konieczność szybkiego reagowania i jeszcze szybszego przerzucania się z zadania na zadanie nie pozostaje bez wpływu na nasze zdolności kognitywne czyli na sprawność naszego mózgu w obszarze tzw. funkcji wykonawczych. Jeśli obserwujemy u siebie większą ociężałość myślową, czy trudności w zapamiętywaniu, zwiększoną irytację, lub płytki i niespokojny sen, może się okazać, że cierpimy na mentalne wyczerpanie. Taki stan, jeśli nie będzie zaadresowany, może doprowadzić do powielania błędów decyzyjnych, czy ogólnego spadku efektywności, a nawet do wypalenia. By zachować sprawność intelektualną warto przyjrzeć się tematowi zarządzania osobistą energią, czyli takiego kierowania swojej uwagi, by nie dopuścić do wyczerpania. Amerykański Instytut HeartMath, zajmujący się biologią stresu oraz inteligentnym wykorzystaniem osobistych zasobów energetycznych, opracował szereg prostych acz niezwykle skutecznych ćwiczeń przywracających sprawność kory przedczołowej, czyli obszaru odpowiedzialnego za racjonalne myślenie i poszukiwanie nowych rozwiązań. I o tym jak zachować klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu będzie to wystąpienie.

  • 14:00Przerwa

  • 14:30Rola CFO w ochronie najbardziej wrażliwych danych finansowych organizacji = Bezpieczeństwo cybernetyczne

    • Dominika Świerczyńska,  Dyrektor Finansowy, Microsoft Polska
    • świadomość i rola CFO w walce z zagrożeniami bezpieczeństwa cybernetycznego
    • co CFO powinien wiedzieć w ramach cyberbezpieczeństwa?
    • problemy związane z utratą danych finansowych i strategie, aby zapewnić ciągłość działania firmy
    • budowanie silnych relacji z działem IT
  • 15:15Jak zorganizować efektywny dział podatkowy?

    • Mikołaj Woźniak,  Partner, PwC Polska
    • Marcin Sidelnik,  Partner, PwC Polska
    • Marcin Szyguła,  , Wiceprezes Gino Rossi SA, szef obszaru podatków grupy CCC SA
    • nowe zasady współpracy z KAS w ramach Programu Współdziałania 
    •  jak przygotować dział podatkowy na „czarne łabędzie”
    • digitalizacja podatków - w firmie i w administracji
  • 16:00Digitalizacja finansów - od czego zacząć?

    • Katarzyna Podgórna,  Partner, PwC Polska
    • Adam Bieńko,  Partner, PwC Polska
    • Marcin Sidelnik,  Partner, PwC Polska

    Wdrożenie nowych technologii wspierających pracę zespołu finansowo-podatkowego powinno być poprzedzone przygotowaniem organizacji od strony procesów, analizy aktualnie używanych systemów oraz struktury przetwarzanych danych. Coraz częściej też narzędzia IT stają się niezbędne, aby móc spełnić nowe wymogi regulacyjne, związane z raportowaniem finansowym i podatkowym. Zapraszamy do dyskusji o tym, jak przygotować dział finansowy na transformację – od wdrażania prostych rozwiązań technologicznych, aż po kompleksowe wdrożenia systemów ERP.


  • 16:30Kryzysowa prewencja czyli „polisa” zabezpieczającą wizerunek – czy w erze powszechnych cięć i oszczędności warto inwestować w dobre przygotowanie do kryzysu?

    • Magdalena Zwolińska,  Partner, Risk&Crisis Management Practice, Lighthouse
    • Przemysław Włoszycki,  CFO, Lighthouse
    • Case study: czym może grozić brak dobrego przygotowania do kryzysu i po co Twojej firmie procedury kryzysowe?
    • Jakie pułapki reputacyjne mogą czyhać na Twoją firmę w erze koronawirusa i ile to będzie kosztowało?
    • Czy da się temu zapobiec? Procedury na wypadek kryzysu – na czym to polega i dlaczego tak drogo?
  • 17:00Rola mindfulness we wspieraniu przywództwa

    • Sebastian Chrzanowski-Sawicki,  Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu, Troax Safety Systems Poland Sp. z o.o.
    • mindfulness – model przywództwa dla wybranych?
    • praktyka uważności - jak ją w sobie poruszyć będąc liderem?
    • czy warto zaszczepić w sobie company compassion?
    • czy jesteś szefem, który zna swoich pracowników i potrafi rozwiązywać konflikty w zespołach?
    • nowatorskie podejście do zarządzania zespołami, bez względu na to jak one są duże
  • 17:30Zakończenie konferencji

Adam Bieńko

Adam Bieńko

Partner, PwC Polska

Partner w PwC. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie doradztwa oraz wdrożeń rozwiązań SAP. Wspiera firmy w projektach transformacji cyfrowej, łącząc kompetencje doradców IT oraz ekspertów branżowych PwC. Jest liderem zespołu SAP, skupiającego 50 specjalistów w Polsce i 150 w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Sebastian Chrzanowski-Sawicki

Sebastian Chrzanowski-Sawicki

Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu, Troax Safety Systems Poland Sp. z o.o.

Certyfikowany trener mentalny Akademii Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka oraz ekspert i akredytowany mówca Brian Tracy International. Biznesowo – obecnie dyrektor zarządzający i członek zarządu polskiego oddziału największej na świecie spółki zakresu bezpieczeństwa procesów produkcji. Dwie dekady doświadczenia w zarządzaniu i sprzedaży stanowią solidną podstawę do przekazywania tej wyrafinowanej sztuki kolejnym adeptom. Uczy w sposób niekonwencjonalny. Wyznaje zasadę: jeśli chcesz uczyć innych, najpierw sam pokaż, co osiągnąłeś. On może się pochwalić 700% wzrostami sprzedaży, setkami zadowolonych klientów, wieloletnimi fantastycznymi relacjami z partnerami biznesowymi. Ma 25-letnie doświadczenie we współpracy z J. Owsiakiem przy organizacji festiwalu Woodstock (obecnie Pol’and’Rock Festival) oraz Finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jako Instruktor Team Building oraz Lider Pokojowego Patrolu. Gospodarz sceny Akademi Sztuk Przepięknych Pol'and'Rock Festival z dziesięciotysięczną publicznością. Wdraża mindfulness w biznesie.

Mariusz Dziurdzia

Mariusz Dziurdzia

Partner, PwC Polska

Jest partnerem PwC, audytorem i ekspertem ds. finansowych z ponad 20-sto letnim doświadczeniem. W PwC od 1997 r., gdzie prowadził usługi audytowe i doradcze dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Od 2015 roku zarządza działem audytu PwC w Warszawie. Praktyka zawodowa obejmuje prowadzenie projektów dotyczących sprawozdawczości finansowej i zarządczej, projektów związanych z przygotowaniem prospektów emisyjnych oraz udział w projektach typu due diligence na zlecenie inwestorów zagranicznych. Współpracuje z dyrektorami finansowymi, aby wspierać ich w przeprowadzaniu projektów transformujących organizacje. Prowadzi zespół ekspertów, którzy wspólnie z CFO projektują i wdrażają rozwiązania wykorzystujące automatyzację, narzędzia RPA, a także metody zaawansowanej analizy danych i wizualizacji do transformacji funkcji back office, wsparcia w zarządzaniu wydajnością i raportowaniu zarządczym oraz compliance i bezpieczeństwa prowadzenia działalności.

Filip Gorczyca

Filip Gorczyca

członek zarządu w Luma Holding Ltd. oraz członek rad nadzorczych CCC, Ferro, Protektor i Artifex Mundi

Pełni funkcję Członka Zarządu w Luma Holding Ltd. oraz Członka Rady Nadzorczej w CCC, Ferro, Protektor i Artifex Mundi. W latach 2017-2019 był Wiceprezesem Zarządu i CFO Alior Banku. Wcześniej, w latach 2016-2017, pełnił funkcję Senior Investment Director w Grupie Medicover, gdzie odpowiadał m.in. za pierwszą ofertę publiczną akcji zakończoną debiutem na Giełdzie w Sztokholmie. W latach 2004-2016 był związany z międzynarodową firmą doradczą PwC, gdzie od 2011 r., jako wicedyrektor, odpowiadał za usługi w zakresie rynków kapitałowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest absolwentem programów menedżerskich na Harvard Business School i Singularity University oraz kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta oraz certyfikat ACCA (FCCA).

Ewa Hartman

dr Ewa Hartman

Kierownik studiów Neuro-Przywództwo, wykładowca MBA, trenerka

Certyfikowana trenerka metody Points of You, metody HeartMath, metody MTQ48, moderatorka Design Thinking. Wykładowca MBA i kierownik studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania). Prowadzi szkolenia i wykłady inspiracyjne z zakresu zarządzania osobistą energią, radzenia sobie ze stresem, neuro-przywództwa, czy uwalniania twórczego potencjału: - dla biznesu: EY, KPMG, DHL, HPE, Nationale Nederlanden, Tauron, Veolia, CEDC, ZT Kruszwica, Orbis, OTIS, Immofinanz, AVIVA, SAS Institute, Procter & Gamble, PGNIG Termika, PGE Energia Ciepła, LeroyMerlin, Polpharma, Apteki Zdrowit, Gedeon Richter, Merck, Roche, USP Zdrowie, PKO Ubezpieczenia, PZU Życie, Wydawnictwo Nowa Era, Mazowiecka Izba Inżynierów Budownictwa, Kiesow, ifm electronic, Stowarzyszenie GRP, OSTC. - dla sektora administracji publicznej, m. innymi dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, czy Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie, Sądów Rejonowych w Warszawie. - dla kierunków: MBA, MBA HR, MBA Ochrona Zdrowia. Ponadto pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality i magazynu Les Nouvelles Esthetiques. Laureatka Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu w kategorii Firma Godna Zaufania.

Zbigniew Knap

Zbigniew Knap

Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, Dow Polska Sp. z o.o.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej wydziału Finanse i Bankowość . Profesjonalną karierę finansową zaczynał w dziale Treasury General Motors Poland. Od ponad 25 lat związany z grupą The DOW Chemical i zarządzający finansami spółek grupy DOW w Polsce. Aktywnie uczestniczył w procesach przejęć biznesowych, wdrożeń systemów finansowych IT oraz transformacji finansowej grupy. W latach 2015-2019 odpowiedzialny za implementacje i finanse oddziału grupy na Litwie. Posiada świadectwo kwalifikacyjne Ministerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.

Marcin Makusak

Marcin Makusak

Partner, PwC Polska

Partner w zespole zapewnienia jakości w procesach biznesowych i systemach IT. Współpracuje z dyrektorami finansowymi, aby wspierać ich w sprawnym partnerowaniu biznesowi i kompleksowym przeprowadzaniu projektów transformujących organizacje. Wspólnie z CFO projektuje i wdraża rozwiązania wykorzystujące metody zaawansowanej analizy danych i business intelligence do wsparcia obszaru performance management. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie zdobyte podczas wielu projektów wspierających pracę zespołów audytu finansowego w obszarze analizy ryzyk związanych z technologiami informatycznymi. Posiada szereg kwalifikacji zawodowych: CISA, CISM, CGEIT (w trakcie certyfikacji), ITIL Foundation, Audytor wiodący ISO 27001, CICA, PRINCE2 Foundation oraz M_o_R®.

Ignacy Morawski

Ignacy Morawski

Dyrektor, SpotData

Jest pomysłodawcą projektu i szefem zespołu SpotData. Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym (WestLB, Polski Bank Przedsiębiorczości), gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty. W latach 2012-16 zdobył wiele wyróżnień w licznych rankingach, zajmując m.in. dwukrotnie miejsce na podium konkursu na najlepszego analityka makroekonomicznego organizowanego przez Narodowy Bank Polski. W 2017 roku znalazł się na liście New Europe 100, wyróżniającej najbardziej innowacyjne osoby Europy Środkowej, publikowanej przez "Financial Times". W 2019 r. został wymieniony przez magazyn THINK TANK jako jeden z 10 ekonomistów najchętniej słuchanych przez polski biznes. Był również członkiem zespołu przygotowującego prognozy makroekonomiczne w Polskiej Akademii Nauk, pracował także w think tanku WiseEuropa. Karierę rozpoczynał jako reporter ekonomiczny „Rzeczpospolitej”. Absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Magdalena Ociepka

Magdalena Ociepka

Dyrektor Finansowy, InPost Sp. z o.o.

Profesjonalistka w dziedzinie finansów. Jako dyrektor finansowy InPost odpowiada za obszar transaction processing wszystkich spółek Grupy Integer.pl. Zarządzała procesem transformacji funkcji finansowej i wdrożeniem hurtowni danych oraz innych rozwiązań IT wspierających procesy planowania finansowego, analizy i raportowania. Wcześniej swoje doświadczenie budowała w roli szefowej działu Audytu Wewnętrznego w Tesco Plc w regionie Europy Środkowej i Turcji, a także prowadząc liczne projekty audytów finansowych w Deloitte Audit.

Katarzyna Podgórna

Katarzyna Podgórna

Partner, PwC Polska

Partner w zespole doradztwa księgowego i rynków kapitałowych w PwC. Specjalizuje się w doradztwie w procesach transformacji funkcji finansowych oraz sprawuje nadzór nad wdrożeniem rozwiązań IT od strony rachunkowej. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w audycie oraz doradztwie rachunkowo-finansowym. Przez 12 miesięcy pracowała w Dziale Rynków Kapitałowych PwC w Londynie, doradzając klientom notowanym na giełdzie w Londynie.

Dawid Robak

Dawid Robak

CFO, Lafarge Cement SA

Od ponad 10 lat związany z Lafarge w Polsce. Od 2017 roku pełni funkcję Dyrektora Finansowego Lafarge w Polsce. W 2016 roku zajmował się wdrażaniem modelu EBM (European Business Model) obejmującego zintegrowany system ERP SAP, systemy informacji technicznej TIS oraz połączenie z Regionalnym Centrum Usług Biznesowych w Koszycach. W latach 2016-2009 kierował zespołami kontrolingu w różnych dywizjach i krajach. Wcześniej związany był z General Motors Poland w Niemczech i Polsce. Posiada certyfikację CIMA oraz dyplom MBA w ramach LH Discovery Programme. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach finanse i bankowość oraz zarządzanie i marketing. Ukończył też Uniwersytet Johannesa Gutenberga w Moguncji w ramach programu zintegrowanego ze Szkołą Główną Handlową.

Marcin Sidelnik

Marcin Sidelnik

Partner, PwC Polska

Partner w PwC odpowiedzialny za usługi doradcze w obszarze technologii podatkowych. Od blisko 20 lat zajmuje się podnoszeniem efektywności funkcji podatkowych oraz wdrażaniem systemów informatycznych wspierających raportowanie podatkowe. Specjalizuje się w projektowaniu funkcji i procesów podatkowych wspartych nowoczesnymi technologiami. Jego doświadczenie obejmuje optymalizację i automatyzację procesów raportowania podatkowego z systemów finansowo-księgowych / ERP, przeglądy oraz dostosowywanie systemów ERP do wymogów polskiego prawa podatkowego, a także rozwój i implementację autorskich narzędzi IT automatyzujących raportowanie podatkowe JPK w polskich firmach. Wśród jego klientów znajdują się spółki z sektorów m.in.: publicznego, telekomunikacyjnego, usług finansowych, produkcji, a także SSC i BPO.

Krzysztof Stempkowski

Krzysztof Stempkowski

Financial Operations Director, Żabka Polska Sp. z o.o.

Witold Syrwid

Witold Syrwid

Dyrektor Finansowy, Cushman & Wakefield w Polsce

Pełni funkcję dyrektora działu finansowego w Cushman & Wakefield w Polsce. Do jego obowiązków należy między innymi zarządzanie finansami, sporządzanie prognoz i budżetów, kontrola i planowanie strategiczne. Jest również odpowiedzialny za przygotowywanie raportów finansowych dla centrali firmy w Londynie i Nowym Jorku oraz kontakty z lokalnymi organami podatkowymi, kontrolnymi i statystycznymi, a także za wewnętrzną sprawozdawczość zarządczą. Został dyrektorem finansowym w Cushman & Wakefield w październiku 2006 roku. W latach 2000-2006 pracował jako dyrektor finansowy w pięciogwiazdkowym hotelu luksusowym Le Royal Meridien Bristol w Warszawie. Jest członkiem stowarzyszenia ACCA. Ukończył także studia Executive MBA na Politechnice Warszawskiej organizowane we współpracy z London Business School, Hautes Etudes Commerciales HEC oraz Norwegian School of Economics and Business Administration. W 2019 roku ukończył studia na kierunku rachunkowość na Uniwersytecie Londyńskim, uzyskując tytuł magistra.

Marcin Szyguła

Marcin Szyguła

, Wiceprezes Gino Rossi SA, szef obszaru podatków grupy CCC SA

Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, posiada tytułu doradcy podatkowego. Obecnie wiceprezes Gino Rossi S.A. jest członkiem zarządu w NG2 Suisse Gmbh w Szwajcarii, jak również pełni funkcję prezesa w rumuńskiej spółce Shoe Express S.A. zarządza również podatkami w spółce CCC S.A. W latach 2016 – 2017 pełnił funkcję zastępcy prezesa Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe związane są przede wszystkim z instytucjami finansowymi zarządzał m.in. podatkami na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i w Idea Banku S.A. oraz pracował dla PKO BP S.A. i EFG Eurobank Ergasias (Polbank) będąc zaangażowany w strategiczne projekty tych spółek.

Dominika Świerczyńska

Dominika Świerczyńska

Dyrektor Finansowy, Microsoft Polska

Posiada 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami w międzynarodowych organizacjach. Obecnie jest Dyrektorem Finansowym oraz Członkiem Zarządu w Microsoft Polska. Poprzednio pełniła Dyrektora Finansowego Grupy Enterprise Europy Środkowo-Wschodniej w Helwett Packard Enterprise. W ramach Hewlett Packard była m.in. Dyrektorem Centrum Usług Wspólnych – Centrum Doskonałości Finansowej oraz zarządzała portfolio kontraktów usługowych w Europie Zachodniej. Zanim dołączyła do HPE, pracowała w kontroli wewnętrznej UPC Polska oraz jako manager audytu w firmie audytorskiej obecnie będącej częścią KPMG. Uzyskała zarówno polski jak i międzynarodowy certyfikat w obszarze księgowości jak i wewnętrznego audytu. Jest członkiem Rady Programowej CFO klubu prowadzonego przez Harvard Business Review oraz mentorem w programie Vital Voices.

Magdalena Wereda – Kolasińska

Magdalena Wereda – Kolasińska

Dyrektor Finansowy, Unilever Polska SA

Swoją karierę zaczęła w PwC w dziale audytu spółek z branży FMCG, następnie rozwijała się w analizach strategicznych i raportowaniu w Grupie AXA, po czym rozpoczęła współpracę z Grupą PZU w kontrolingu finansowym. Obecnie CFO w Unilever Polska SA. Uzyskała kwalifikację CIMA (obecnie Fellow), jest ponadto doktorem nauk ekonomicznych oraz ukończyła studia MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Wojciech Wieroński

Wojciech Wieroński

CFO, Dr Max

CFO z wieloletnim doświadczeniem międzynarodowym, przez ostatnie 18 miesięcy zarządzający zespołem finansowym sieci aptek Dr Max, wiodącego operatora na rynku aptecznym zarówno w Polsce jak i w Europe Centralnej. Większość swojej dotychczasowej kariery spędził w sektorze handlu w strukturach grupy Tesco PLC. Dołączył do organizacji w roku 1999 jako młodszy analityk finansowy, w latach 2015-2018 zajmował stanowisko Regionalnego Dyrektora Finansowego gdzie odpowiadał za całość operacji finansowych w Polsce, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech. Ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Finanse i Bankowość, specjalizując się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. W roku 2008 zdobył międzynarodowe kwalifikacje zarządcze w ramach organizacji CIMA, w której aktywnie działa od lat, wspierając jej rozwój oraz członków w ramach programu mentoringowego, którego jest autorem i głównym sponsorem. W roku 2019 został nominowany do Rady stowarzyszenia CIMA gdzie reprezentuje region całej Europy.

Magdalena Włodek

Magdalena Włodek

Dyrektor Finansowa, Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie

Rozpoczęła karierę w roli audytora finansowego w krakowskim oddziale firmy KPMG. Kolejne kilka lat pracowała jako menedżer audytu oraz kontroler finansowy w Ahold Polska Sp. z o.o. - polskim oddziale holenderskiej sieci detalicznej, która przed 2006 r. posiadała w Polsce 200 sklepów (supermarkety Albert oraz hipermarkety Hypernova). W 2006 r. dołączyła do Philip Morris International w Polsce jako członek zespołu zarządzającego PMI Service Center Europe Sp. z.o.o.. Współtworzyła finansowe centrum PMI świadczące wyspecjalizowane usługi spółkom zależnym PMI w ponad 60 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. W latach 2013 - 2016 pełniła rolę dyrektora centrum, rozwijając zakres jego działalności oraz współtworząc globalną strukturę procesów finansowych w PMI. Centrum szybko stało się kluczowym ośrodkiem eksperckim dla globalnych struktur PMI – miejscem wsparcia i tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla kilkudziesięciu innych rynków na świecie. W 2016 r. dołączyła do organizacji komercyjnej w Polsce i po kilku miesiącach wdrożenia w dziale Business Development & Planning, objęła funkcję członka zarządu oraz dyrektor finansowej na Polskę i Kraje Bałtyckie. W tej roli aktywnie wspiera rozwój potencjalnie mniej szkodliwych wyrobów alternatywnych dla papierosów w zakresie finansów, modelowania scenariuszy biznesowych, zarządzania inwestycjami oraz projektami komercyjnymi.

Przemysław Włoszycki

Przemysław Włoszycki

CFO, Lighthouse

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Ukończył również studia MBA na European University a także podyplomowe Studia z Rachunkowości na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Posiada świadectwo kwalifikacyjne Ministerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Od 25lat zajmuje się finansami. Pierwsze kroki w finansach stawiał w branży ubezpieczeniowej pracując na kierowniczych stanowiskach, następnie związał się z branża PR, w której pracuje od 18 lat. Przez 12 lat był związany z największą na świecie amerykańską agencją PR Edelman, gdzie miał możliwość zapoznania się nowoczesnymi technikami zarządzania finansami. Odpowiadał w Edelmanie nie tylko za polski rynek, ale również za finanse rynku rosyjskiego. Zasiada w zarządzie ZFPR, jest również Dyrektorem finansowym w firmie Lighthouse. Wykładowca London School of PR. Prowadzi szkolenia z zakresu zarzadzania finansami i rachunkowości.

Mikołaj Woźniak

Mikołaj Woźniak

Partner, PwC Polska

Partner w PwC odpowiedzialny za usługi doradztwa podatkowego. Jest członkiem zespołu działającego przy Ministerstwie Finansów ds. opracowania i wdrożenia Programu Współdziałania z Szefem Krajowej Administracji Skarbowej. Specjalizuje się w ocenie dojrzałości i podnoszeniu efektywności działów podatkowych oraz dostosowywaniu procesów raportowania podatkowego do wymogów regulacyjnych. Opracowuje strategie i projektuje modele nowoczesnych funkcji podatkowych opartych na zastosowaniu nowych technologii. Jest licencjonowanym doradcą podatkowym. Od 2003 r. realizuje projekty przeglądów podatkowych największych polskich przedsiębiorstw, w ostatnich latach również w obszarze JPK. Doświadczenie w doradztwie podatkowym zdobywał pracując też w nowojorskim biurze PwC w USA. Jest autorem licznych artykułów publikowanych na łamach m.in. International Taxation, International Tax Review, American Investor, Orzecznictwo Podatkowe, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna. Często występuje jako prelegent na wydarzeniach poświęconych trendom w rozwoju systemów podatkowych.

Magdalena Zwolińska

Magdalena Zwolińska

Partner, Risk&Crisis Management Practice, Lighthouse

Specjalizuje się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji. Doradzała w kryzysach takich jak m.in. strajki, redukcje zatrudnienia, awarie, wycofanie produktu z rynku, mobbing, spory sądowe, wypadki w miejscu pracy, protesty społeczne. Poza obsługą istniejących kryzysów, opracowuje dla klientów narzędzia do monitorowania zagrożeń reputacyjnych i kryzysowej prewencji. Prowadzi także warsztaty i symulacje z zakresu zarządzania komunikacją kryzysową. Pracowała m.in. dla firm z branż energetycznej, farmaceutycznej, handlowej, finansowej i ubezpieczeniowej, deweloperskiej, FMCG. W 2013 i 2016 r. realizowane przez jej zespół projekty zostały nagrodzone Złotymi Spinaczami w kategoriach Komunikacja Antykryzysowa / Kryzysowa i PR Finansowy / Relacje Inwestorskie. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. Z LH związana od początku istnienia firmy, wcześniej pracowała m.in. w Spin Communications. Posiada blisko 20-letnie doświadczenie w branży PR.

PwC

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Sokulska

Magdalena Sokulska

Project Manager

600 013 329

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]