IV CFO EXCELLENCE 2020

IV CFO EXCELLENCE 2020

13 października 2020 / Warszawa / online

1295 zł netto do 13 października (cena udziału online)

1795 zł netto do 13 października

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na IV Konferencję CFO Excellence 2020, która odbędzie się 13 października. Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych Ekspertów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy, ciekawe case studies, prelekcje eksperckie oraz stoliki dyskusyjne.

Dyrektor Finansowy odgrywa kluczową rolę w kierowaniu strategią i sukcesem firmy. W tym szczególnym, trudnym i niepewnym czasie związanym z COVID-19 jedno jest pewne – dziś ważne jest, aby być na bieżąco z trendami i postępem technologicznym. W tempie w jakim działy finansowe ewoluują - stagnacja może cofnąć firmę o lata. Transformacja w działach finansowych jest dziś projektem, którym należy stale zarządzać, ciągle doskonalić, a wszystko to przy wykorzystaniu nowych technologii. Przed Dyrektorem Finansowym stoi dziś szereg nowych wyzwań związanych z pandemią, wymagających ogromnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia. Razem z Partnerem Merytorycznym PwC dołożyliśmy wszelkich starań, aby stworzyć Państwu przestrzeń do wymiany doświadczeń oraz kreowania nowych rozwiązań.

 Podczas Konferencji m.in.:

  • jak zapewnić ciągłość biznesową firmy w czasie i po COVID-19?
  • wpływ automatyzacji i dostępności narzędzi nowej generacji na obszar finansów
  • strategia finansowa i podejmowanie decyzji opartych o dane
  • co CFO powinien zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo cybernetyczne w swojej organizacji?
  • rola dyrektora finansowego w zarządzaniu i ochronie wrażliwych danych
  • CFO jako przywódca w trudnym i niestabilnym świecie

 Kogo zapraszamy:

  • Prezesów
  • Członków zarządów ds. finansowych
  • Dyrektorów finansowych
  • Dyrektorów departamentów controllingu finansowego
  • Prokurentów
  • Głównych księgowych

 Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

  • wysoki poziom przekazywanej wiedzy
  • prelekcje cenionych i doświadczonych prelegentów – ekspertów
  • inspirujące dyskusje oraz liczne case studies
  • możliwość wymiany doświadczeń
  • imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Program

Wtorek, 13 października

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

Warszawa / online, ,
08:55

Powitanie uczestników

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
Warszawa / online, ,
09:00

PANEL DYSKUSYJNY - Recepta na wzrost w zmiennych czasach – jak zidentyfikować obszary wymagające transformacji w firmie

  • bieżąca sytuacja gospodarcza i ekonomiczna
  • sposoby wyjścia z kryzysu
  • płynność finansowa
  • oszczędności kosztowe
  • narzędzia wspierające identyfikację i odpowiedź na aktualne problemy biznesu
Warszawa / online, ,
09:45

Wdrożenie analityki danych = decyzje podejmowane w oparciu o strategię i dane – case study

  • PwC i CFO firmy z sektora usług logistycznych
Warszawa / online, ,
10:30

"Finance of the Future" – Optymalizacja i automatyzacja procesów w działach finansowych – case study

  • PwC i CFO firmy z sektora handlu
  • technologia w finansach
  • zmiana roli finansów w organizacji
Warszawa / online, ,
11:15

Przerwa na kawę

Warszawa / online, ,
11:30

Rola CFO w ochronie najbardziej wrażliwych danych finansowych organizacji = Bezpieczeństwo cybernetyczne

  • Dominika Swierczyńska, Dyrektor Finansowy, Microsoft Polska
  • świadomość i rola CFO w walce z zagrożeniami bezpieczeństwa cybernetycznego
  • co CFO powinien wiedzieć w ramach cyberbezpieczeństwa?
  • problemy związane z utratą danych finansowych i strategie, aby zapewnić ciągłość działania firmy
  • budowanie silnych relacji z działem IT
Warszawa / online, ,
12:15

CFO jako lider na nowe i trudne czasy

  • Wojciech Wieroński, CFO, Dr Max
  • przywództwo w czasie kryzysu
  • budowanie silnej marki osobistej
  • kompetencje menedżerskie niezbędne w trudnych czasach
  • budowanie zaangażowanego i zmotywowanego zespołu
  • jak być liderem w czasie transformacji cyfrowej?
Warszawa / online, ,
13:00

Zarządzanie własną energią, czyli jak zachować efektywność i klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu

  • dr Ewa Hartman, Kierownik studiów Neuro-Przywództwo, wykładowca MBA, trenerka

Konieczność podejmowania wielu decyzji, konieczność szybkiego reagowania i jeszcze szybszego przerzucania się z zadania na zadanie nie pozostaje bez wpływu na nasze zdolności kognitywne czyli na sprawność naszego mózgu w obszarze tzw. funkcji wykonawczych. Jeśli obserwujemy u siebie większą ociężałość myślową, czy trudności w zapamiętywaniu, zwiększoną irytację, lub płytki i niespokojny sen, może się okazać, że cierpimy na mentalne wyczerpanie. Taki stan, jeśli nie będzie zaadresowany, może doprowadzić do powielania błędów decyzyjnych, czy ogólnego spadku efektywności, a nawet do wypalenia. By zachować sprawność intelektualną warto przyjrzeć się tematowi zarządzania osobistą energią, czyli takiego kierowania swojej uwagi, by nie dopuścić do wyczerpania. Amerykański Instytut HeartMath, zajmujący się biologią stresu oraz inteligentnym wykorzystaniem osobistych zasobów energetycznych, opracował szereg prostych acz niezwykle skutecznych ćwiczeń przywracających sprawność kory przedczołowej, czyli obszaru odpowiedzialnego za racjonalne myślenie i poszukiwanie nowych rozwiązań. I o tym jak zachować klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu będzie to wystąpienie.

Warszawa / online, ,
14:00

Lunch

Warszawa / online, ,
14:45

Długofalowa praca zdalna w działach finansowych

  • Magdalena Wereda – Kolasińska, Dyrektor Finansowy, PZU Zdrowie SA
  • zasady pracy zdalnej
  • jak CFO powinien zarządzać pracą zdalną zespołu?
  • kontrola i monitorowanie efektów pracy
  • narzędzia i techniki motywowania pracowników w kryzysie
  • budowanie zaangażowania pracowników poprzez skuteczne motywowanie
  • jak przeprowadzać z pracownikami trudne rozmowy?
Warszawa / online, ,
15:30

Jak zorganizować efektywny dział podatkowy?

  • Marcin Sidelnik, Partner, PwC
  • Mikołaj Woźniak, Partner, PwC
  • nowe zasady współpracy z KAS w ramach Programu Współdziałania 
  •  jak przygotować dział podatkowy na „czarne łabędzie”
  • digitalizacja podatków - w firmie i w administracji
Warszawa / online, ,
16:15

STOŁY EKSPERCKIE – zapraszamy do dyskusji tematycznych

Formuła stołów eksperckich to udział w dyskusjach z ekspertem - każdy z Państwa może wybrać jeden ze stołów dyskusyjnych i wziąć udział w dyskusji na dany temat. Dzięki tej formule mogą Państwo wymienić opinie z pozostałymi uczestnikami, ale również zadawać pytania ekspertowi.

STOLIK nr 1

Digitalizacja finansów - od czego zacząć?

PwC

 Wdrożenie nowych technologii wspierających pracę zespołu finansowo-podatkowego powinno być poprzedzone przygotowaniem organizacji od strony procesów, analizy aktualnie używanych systemów oraz struktury przetwarzanych danych. Coraz częściej też narzędzia IT stają się niezbędne, aby móc spełnić nowe wymogi regulacyjne, związane z raportowaniem finansowym i podatkowym. Zapraszamy do dyskusji o tym, jak przygotować dział finansowy na transformację – od wdrażania prostych rozwiązań technologicznych, aż po kompleksowe wdrożenia systemów ERP.

 STOLIK nr 2

Jak zastosować zwinny sposób myślenia w dziale finansowym = Metodologia AGILE w finansach

 STOLIK nr 3

Kryzysowa prewencja czyli „polisa” zabezpieczającą wizerunek – czy w erze powszechnych cięć i oszczędności warto inwestować w dobre przygotowanie do kryzysu?  

Magdalena Zwolińska, Partner, Lighthouse

Przemysław Włoszycki, CFO, Lighthouse

  • Case study: czym może grozić brak dobrego przygotowania do kryzysu i po co Twojej firmie procedury kryzysowe?
  • Jakie pułapki reputacyjne mogą czyhać na Twoją firmę w erze koronawirusa i ile to będzie kosztowało?
  • Czy da się temu zapobiec? Procedury na wypadek kryzysu – na czym to polega i dlaczego tak drogo?

 STOLIK nr 4

Rola mindfulness we wspieraniu przywództwa

Sebastian Chrzanowski-Sawicki, Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu, Troax Safety Systems Poland Sp. z o.o.

  •  mindfulness – model przywództwa dla wybranych?
  • praktyka uważności - jak ją w sobie poruszyć będąc liderem?
  • czy warto zaszczepić w sobie company compassion?
  • czy jesteś szefem, który zna swoich pracowników i potrafi rozwiązywać konflikty w zespołach?
  • nowatorskie podejście do zarządzania zespołami, bez względu na to jak one są duże
Warszawa / online, ,
17:00

Zakończenie konferencji

Warszawa / online, ,

Prelegenci

  • Sebastian Chrzanowski-Sawicki

    Sebastian Chrzanowski-Sawicki

    Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Troax Safety Systems Poland Sp. z o.o.
  • Ewa Hartman

    dr Ewa Hartman

    Kierownik studiów Neuro-Przywództwo, wykładowca MBA, trenerka
  • Marcin Sidelnik

    Marcin Sidelnik

    Partner PwC
  • Dominika Swierczyńska

    Dominika Swierczyńska

    Dyrektor Finansowy Microsoft Polska
  • Magdalena Wereda – Kolasińska

    Magdalena Wereda – Kolasińska

    Dyrektor Finansowy PZU Zdrowie SA
  • Wojciech Wieroński

    Wojciech Wieroński

    CFO Dr Max
  • Przemysław Włoszycki

    Przemysław Włoszycki

    CFO Lighthouse
  • Mikołaj Woźniak

    Mikołaj Woźniak

    Partner PwC
  • Magdalena Zwolińska

    Magdalena Zwolińska

    Partner, Risk&Crisis Management Practice Lighthouse

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa / online

1295 zł netto do 13 października

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny