Jak rozliczyć środki otrzymane w formie subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

Jak rozliczyć środki otrzymane w formie subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

17 lutego 2022 / Online

Cel

Z uwagi na przedłużającą się pandemię koronawirusa i spowodowane przez nią ograniczenia w możliwości prowadzenia działalności gospodarczej, wielu przedsiębiorców z najbardziej dotkniętych skutkami pandemii sektorów (jak np. branża turystyczna lub gastronomiczna) skorzystało w pierwszej połowie 2021 r. z dodatkowego wsparcia oferowanego przez Polski Fundusz Rozwoju.

 

Każdy przedsiębiorca, który otrzymał wsparcie w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 jako Mikroprzedsiębiorca, ma obowiązek złożyć Oświadczenie o Rozliczeniu subwencji w terminie od 19 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r.

Podstawowym warunkiem braku konieczności zwrotu otrzymanego dofinansowania jest utrzymanie prowadzonej działalności oraz zatrudnienia na poziomie średniego zatrudnienia w roku ubiegłym. Małe i średnie firmy, które zanotowały spadki przychodów na przełomie 2020 i 2021 i prawidłowo oszacowały wielkość subwencji i które, na skutek rozliczenia, nie wykażą nadwyżki subwencji nie będą zobowiązane do zwrotu jakiejkolwiek części subwencji.

 Weź udział w szkoleniu, gdzie przedstawione i omówione zostaną wszystkie zagadnienia związane z tym procesem. W czasie wydarzenia wezmą udział doświadczeni prelegenci z Polskiego Funduszu Rozwoju oraz z kancelarii Traple Konarski Podrecki i BG Tax & Legal. W przejrzysty sposób przedstawione zostaną zasady rozliczania, i zwrotu przyznanych środków. Dodatkowo wytłumaczone zostaną tematy kontroli, kumulacji wsparcia, pomocy publicznej i kwestie podatkowe.


W programie ponad to:

  • Przesłanka utrzymania działalności oraz stanu zatrudnienia
  • Sankcje za naruszenie obowiązków przez przedsiębiorcę
  • Skutki wypowiedzenia umowy
  • Jakie obszary będą poddane kontroli?
  • Umorzona część subwencji a przychód podatkowy
  •  Otrzymanie subwencji a przychód
  • Kwota zwracana subwencji a podatkowy koszt uzyskania przychodu


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Partner