Learning&Development Strategies
Human ResourcesWarszawaKonferencja
Sound Garden Hotel
Learning&Development Strategies
L&D Strategies
Biznes to ludzie, ich rozwój to konieczność!

Wstęp bezpłatny

Czy jesteś prawdziwym partnerem biznesu, czy tylko organizatorem szkoleń w firmie?

Przyjdź na konferencję, podczas której dostrzeżesz nowe horyzonty możliwych działań w obszarze Learning&Development.

Dlaczego warto wziąć udział w tym wydarzeniu?

  • Będzie o dobrych praktykach – przeliczymy kompetencje pracowników na pieniądze, podyskutujemy o tym jak rozwijać pracowników, nawet, gdy finanse są ograniczone, podejrzymy jak inni planują marketing wewnętrzny projektów L&D. ZASTANOWISZ SIĘ jak rozwijać pracowników, siebie i swój dział L&D
  • Będzie o nowych technologiach – przyjrzymy się potencjałowi sztucznej inteligencji, metaverse, mikrouczeniu czy mobile learningowi w tworzeniu innowacyjnych programów szkoleniowych. Łatwiej ZDECYDUJESZ czy i kiedy sięgać po technologię, a kiedy lepiej wybrać bardziej tradycyjne rozwiązania
  • Będzie o różnorodności i włączaniu, o indywidualnych prefacjach i odpasowaniu do potrzeb - przyjrzymy się jak tworzyć programy szkoleniowe uwzględniających różnorodność, równość i inkluzję, wiek, przynależność pokoleniową, silosy, zarówno pod kątem treści, jak i metod nauczania. ZWERYFIKUJESZ swoje dotychczasowe podejście do tworzenia strategii L&D
  • Będą case study - zobaczymy jak L&D działa w firmach z branż: produkcyjnej, usługowej, finansowej i retail. ZAINSPIRUJESZ SIĘ
  • Będzie przestrzeń na networking - spotkasz pasjonatów rozwoju pracowników. MOŻESZ STWORZYĆ wartościowe relacje

Już dziś zarezerwuj dla siebie miejsce. Przygotuj się na wdrażanie nowych inicjatyw i strategii w obszarze Learning&Development w nadchodzącym roku, niezależnie od tego, jakim budżetem na L&D dysponujesz.

Serdecznie zapraszam!

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:15Rejestracja uczestników, powitalna kawa

  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie konferencji

  • 09:10Panel dyskusyjny: Dział L&D jako Business Partner a nie tylko zespól do organizacji szkoleń

    • Katarzyna Kościelny - Klama, Moderatorka Certified L&D Country Lead, DHL Supply Chain Polska
    • Marta Remiszewska-Chudy,  Senior Director Global Talent Management, McCormick
    • Joanna Pszczółkowska,  Regional Head Talent Operations Germany|NL|Turkey, Foundever
    • Paweł Zieliński,  Learning & Development Manager, LG Energy Solution Wrocław
    • Dlaczego obszar L&D odgrywa coraz bardziej strategiczną rolę w organizacjach?
    • Jak budować wzajemne partnerstwo na linii L&D – biznes?
    • Strategie budowania pozycji L&D w organizacji
    • L&D szansą na poprawę poziomu zaangażowania pracowników
    • Wyzwania stojące przed L&D
  • 10:00Kompetencje i potencjał pracowników - jak to przeliczyć na pieniądze?

    • Monika Dzikowska – Kujawa,  HR Manager, Żabka
    • Paweł Brzóskowski,  Rewards Manager, Żabka
    • Ile to kosztuje pracownik z odpowiednimi kompetencjami „z rynku”
    • Metody oceny efektywności inwestycji w rozwój pracowników
    • Wykorzystanie analityki danych
  • 10:35Jak sobie radzić z ograniczonymi budżetami L&D w dobie kryzysu?

    • Katarzyna Klar-Plutarska,  Global Learning & Development, OPmobility
    • Budżet na L&D 
    • Rozwiązania i pomysły na działania przy ograniczonym budżecie 
    • Sporządzenie listy pomysłów na nisko kosztowe działania L&D
  • 11:25Przerwa kawowa

  • 11:55Różni odbiorcy, różne działania rozwojowo-szkoleniowe – dla każdego coś wartościowego

    • Dominika Pikul,  Managing Director, Brain Architects

    Tworzenie programów szkoleniowych uwzględniających różnorodność, równość i inkluzję, wiek, przynależność pokoleniowa, silosy, zarówno pod kątem treści, jak i metod nauczania

  • 12:40Wykorzystanie AI w narzędziach wspierających rozwój pracowników

    • Askaniusz Sawicki,  People Services & HR Transformation EMEA Director, Ricoh Business Services Polska
    • Natalia Trzebniak,  EMEA HR Business Partner, Ricoh Business Services Polska

    # case study Ricoh Business Services Polska

    • System wspierający rozwój pracowników oparty na AI
    • Odkrywanie ukrytych talentów
    • Wgląd w kompetencje i umiejętności całego zespołu
    • Planowanie rozwoju pracownika
  • 13:15Aspekty prawne związane z korzystaniem z AI w rozwoju pracowników

    • Aleksandra Maciejewicz,  rzecznika patentowa, prawniczka, współzałożycielka, kancelaria LAWMORE
    • Aktualne regulacje prawne dotyczące wykorzystania AI w szkoleniach i rozwoju pracowników
    • Ryzyka prawne związane z zastosowaniem AI w procesach HR
    • Najlepsze praktyki prawne dla firm wdrażających AI w rozwój personelu
  • 13:35Mikrouczenie - dopasowanie form szkolenia do odbiorcy

    • Monika Zamojska,  Head of Learning & People Development, Volkswagen Group Polska
    • Wioleta Pogan,  kierowniczka ds. szkoleń serwisu i części, Volkswagen Group Polska

    #case study Volkswagen Group Polska

    • Jak uczyć i oduczać niechętnych dorosłych
    • Wygodny dostęp do wiedzy
    • Pokaz narzędzia LCMS
    • Mikrouczenie a retencja kompetencji
  • 14:10Przerwa na lunch

  • 15:00Metaverse i rozszerzona rzeczywistość (XR) w szkoleniach

    • Marek Noster,  dyrektor Departamentu rozwoju i szkoleń, PKO Bank Polski
    • Bartłomiej Jedliński,  dyrektor Biura jakości sprzedaży, PKO BP

    # case study PKO BP, prezentacja rozwiązania na żywo

    • Tworzenie immersyjnych doświadczeń szkoleniowych
    • Symulacje i treningi praktyczne w wirtualnym środowisku
    • Zastosowanie XR w praktyce - wyzwania i sukcesy
  • 15:35Korzystanie z potencjału pracowników w zmieniającej się organizacji

    • Jakub Kubryński,  CEO, DevSkiller
    • Identyfikacja luk w strategii uczenia się 
    • Planowania sukcesji
    • Re i upskillingu pracowników
  • 16:10Panel dyskusyjny: L&D w L&D

    • Bartłomiej Wrzosek, Moderator dyrektor zarządzający, Develor Polska
    • Karolina Stawarz,  Learning & Development Program Manager, Point72
    • Kamila Chomka,  dyrektorka ds. szkoleń i rozwoju, Jeronimo Martins Polska S.A.
    • Monika Marta Bęcka,  dyrektor ds. edukacji, SimCorp
    • Jak się rozwijać pracując w dziale L&D
    • Jak mogą rozwijać się zespoły L&D 
    • Skąd czerpać wiedze, inspirację, motywację
  • 17:00Zakończenie konferencji

Monika Marta Bęcka

Monika Marta Bęcka

dyrektor ds. edukacji, SimCorp

To uznana ekspertka w obszarze Learning & Development oraz transformacji biznesowej, która z sukcesem kieruje globalnymi inicjatywami edukacyjnymi. Obecnie pełni funkcję Dyrektor ds. Edukacji w SimCorp, odpowiadając za strategiczny rozwój usług edukacyjnych, wdrażanie innowacyjnych programów szkoleniowych oraz wspieranie klientów i zespołów w osiąganiu doskonałości operacyjnej. Jej wieloletnie doświadczenie i specjalistyczna wiedza obejmują realizację projektów o globalnym zasięgu, w tym wdrażanie platform e-learningowych i kompleksowych programów edukacyjnych dla tysięcy uczestników na wielu rynkach. Monika z powodzeniem standaryzuje procesy operacyjne i implementuje najlepsze praktyki branżowe, co przyczynia się do wzrostu efektywności i długoterminowego sukcesu biznesowego organizacji. Jej strategiczne podejście ukazuje, jak L&D może stanowić kluczowe narzędzie w budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz wspieraniu transformacji organizacyjnej Podczas panelu dyskusyjnego Monika podzieli się praktycznymi doświadczeniami, jak rozwijać zarówno zespoły, jak i siebie w dziale L&D. Opowie, jak czerpać inspirację z nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań, a także jak strategiczne podejście do edukacji może przełożyć się na osiąganie wymiernych rezultatów biznesowych.

Paweł Brzóskowski

Paweł Brzóskowski

Rewards Manager, Żabka

Od początku swojej kariery zawodowej związany jest z obszarem personalnym. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywał w firmach z branży FMCG i retail. W ostatnich latach odpowiadał w swej roli za budowanie działu wynagrodzeń i analiz w taki sposób, by jak najbardziej efektywnie wspierał rozwój biznesu w ponad 13 krajach Europy. Odpowiadał za obszar polityki wynagrodzeń i benefitów, wdrażał systemy premiowe, oraz przeprowadzał wartościowanie stanowisk, hybrydowy model pracy. Kilkukrotnie wdrażał system informatyczny HR, a także wspierał wejścia firmy na nowe rynki od strony HR-owej. Ponadto w każdej z firm zarządzał obszarem analiz personalnych wspierając organizację w podejmowaniu decyzji w oparciu o liczby budując narzędzia, usprawniając procesy i czytając dane. Obecnie odpowiada za prowadzenie i wdrażanie polityki płacowej oraz benefitowej, monitorowanie rynku płac oraz koordynowanie wszystkich działań związanych z polityką wynagrodzeń dla Grupy Żabka, zarządza również obszarem People Analytics a także odpowiada za digitalizację funkcji HR. Z natury kwestionuje status quo i lubi wyzwania, a także jest fanem filmów science-fiction i gier planszowych.

Kamila Chomka

Kamila Chomka

dyrektorka ds. szkoleń i rozwoju, Jeronimo Martins Polska S.A.

Mam ponad 20-letnie doświadczenie w HR w firmach z branży retail, FMCG, SSC, farmaceutycznej i finansowej. Dzięki zrozumieniu biznesu oraz rozwiniętym umiejętnościom miękkim skutecznie zarządzam procesami HR – od rekrutacji i wdrożenia, przez rozwój kompetencji, zarządzanie wynikami i talentami, po zaangażowanie pracowników, a także zarządzanie zmianą i restrukturyzacje. Pełnię rolę partnera w sprawach HR zarówno dla pracowników, jak i międzynarodowych menedżerów wyższego i średniego szczebla. Z pasją podchodzę do HR - największą satysfakcję daje mi, gdy efekty mojej pracy wpływają sukces organizacji.

Monika Dzikowska – Kujawa

Monika Dzikowska – Kujawa

HR Manager, Żabka

Z wykształcenia psycholog i od zawsze w centrum swoich zainteresowań stawia człowieka. Od samego początku swojej drogi zawodowej związana z obszarem HR, który pozwolił jej realizować swoje zainteresowania i jednocześnie rozwijać swoją ciekawość W swojej pracy mocno identyfikuje się z wartościami firmy Żabka Polska sp. z o.o. Ambitnie podchodzi do swojego rozwoju - jest absolwentką Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, studentka FIU w Miami oraz ESAN w Limie. Obecnie w roli Manager HR odpowiada za politykę personalną w największym obszarze biznesowym w ramach Grupy Żabka. Odpowiada za działania z obszaru HR dla grupy ponad 2000 pracowników i współpracowników. Zarządza największą różnorodnością w grupie pracowników – zatrudnionych w Centrach Logistycznych, Centrali oraz na co dzień pracujących w terenie. Wraz z zespołem jest odpowiedzialna za obszary dotyczące pozyskiwania talentów i ich utrzymania w ramach różnych etapów rozwoju pracowników w organizacji. Odpowiada za wdrożenia i działania rozwojowe skierowane do pracowników i współpracowników. Wierzy, ze kluczem do sukcesu organizacji są silni liderzy, dlatego mocno angażuje się w budowanie zaangażowania w swoim obszarze (Żabka zdobyła dwukrotnie jako pierwsza polska firma nagrodę Gallup Exceptional Workplace Award w roku 2023 oraz 2024) oraz w rozwój kompetencji managerskich w obszarze logistyki, operacji i komercji. Otwarcie podchodzi do wyzwań i z ciekawością szuka nowych inspiracji, trendów w swojej pracy. Zawsze stawia na wiarygodność zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym.

Bartłomiej Jedliński

Bartłomiej Jedliński

dyrektor Biura jakości sprzedaży, PKO BP

Z bankowością związany od początku kariery zawodowej - od pracy jako doradca bankowy w trakcie studiów, przez struktury regionalne, aż do przejścia do pracy w centrali. Zajmował się komunikacją wewnętrzną, skończył studia podyplomowe z zarządzania strategiczną komunikacją w firmach na SGH. Następnie został odpowiedzialny za standardy obsługi w siódmym największym banku w kraju. Z PKO Bankiem Polskim związany od 2013 roku. Zajmował się projektami związanymi z cyklem życia Klienta, np. budową procesu retencji w największym banku w Polsce. Od 2015 ponownie w obszarze zarządzania jakością i standardami obsługi. Od 2016 pełni funkcję Dyrektora Biura Jakości Sprzedaży. Fan otwartej i życzliwej komunikacji. Miłośnik nowych metod wykorzystywania technologii. Absolwent Ai4Exec na UW. Prywatnie ojciec trójki dzieci, ostatnio czas wolny spędza na rowerze szosowym i w kuchni, gotując.

Katarzyna Klar-Plutarska

Katarzyna Klar-Plutarska

Global Learning & Development, OPmobility

Jest doświadczonym Managerem w dziedzinie Global Learning & Development, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu polityką szkoleniową i programami HR dla międzynarodowych organizacji, w tym OPmobility Lighting Business Group , Santander Aviva oraz ING Bank. Jej różnorodne doświadczenie obejmuje branże takie jak Finanse, Inżynieria, HR, Sprzedaż, Bankowość oraz Bancassurance, gdzie projektowała i prowadziła globalne projekty rozwojowe, procesy mapowania umiejętności, planowanie sukcesji i zarządzanie kompetencjami dla zespołów liczących ponad 7 000 pracowników na całym świecie. Katarzyna posiada certyfikaty Trenera FRIS , ICF Coach oraz kwalifikacje w obszarach Design Thinking, Komunikacja NVC i Women Embracing Leadership, co podkreśla jej zaangażowanie w całościowy rozwój przywództwa oraz innowacyjne podejście do rozwoju organizacji. Oprócz pracy korporacyjnej, Katarzyna miała przywilej prowadzenia wykładów na prestiżowym Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, koncentrując się na tematach takich jak Inżynieria w Biznesie oraz Rozwój Kariery. Posiada tytuł magistra nauk ekonomicznych i wnosi bogatą wiedzę oraz pasję do rozwoju osobistego i zawodowego we wszystkie realizowane przez siebie projekty. Jej podejście charakteryzuje się głębokim zaangażowaniem w tworzenie przestrzeni, w której osoby i zespoły mogą zwiększać samoświadomość, rozwijać się w biznesie.

Katarzyna Kościelny - Klama

Katarzyna Kościelny - Klama

Certified L&D Country Lead, DHL Supply Chain Polska

Jestem wieloletnim specjalistą HR z 16-letnik doświadczeniem w tej dziedzinie. Moje obszary ekspertyzy obejmują zarówno twardą, jak i miękką stronę HR. Jako doświadczony trener biznesu specjalizuję się w szkoleniach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju umiejętności przywódczych oraz efektywnej komunikacji w organizacji. Posiadam tytuł Master Facylitatora szkoleń leaderskich, co umożliwia uczestnikom szkoleń praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności w miejscu pracy. W DHL odpowiadam za wsparcie kadry kierowniczej w realizacji strategii firmy, dostarczając program certyfikowanych szkolenia z obszarów przywódczych oraz projektując wspólnie ze swoim zespołem ekspertów programy szkoleniowe stanowiące dodatkowe wsparcie rozwoju kompetencji liderskich, m.in. budowanie zespołu, pracę w różnorodnym środowisku, zrozumienie różnic pokoleniowych, pracę z emocjami w środowisku zawodowym, skuteczną komunikację i wiele innych. Moje wieloletnie doświadczenie w roli HR Managera oraz HRBP pozwala mi tworzyć z biznesem strategiczne relacje, rozumiejąc rolę jaką L&D odgrywa zarówno w budowaniu kultury organizacyjnej jak i wspierając jej rozwój i osiąganie założonych celów. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w różnych organizacjach z branży produkcyjnej, usługowej, transportowej, logistycznej jestem zmotywowanym i zaangażowanym coachem i mentorem, wspierającym uwalnianie potencjału w organizacji.

Jakub Kubryński

Jakub Kubryński

CEO, DevSkiller

Budując zespoły IT przeprowadził ponad 1000 rozmów rekrutacyjnych a zebrane na tym polu doświadczenie doprowadziło do powstania firmy DevSkiller. Ostatnio z uwagi na wielość przemian technologicznych i postępującą cyfryzację w firmach, jego zainteresowania oscylują wokół skills-based organizations i reskillingu, jako odpowiedzi na wzrastającą ilość nowych stanowisk pracy, wymagań i umiejętności. Zdaniem Jakuba, reskilling jest dzisiaj najlepszym rozwiązaniem, zabezpieczającym przyszłość zawodową pracowników i stabilność samych firm.

Aleksandra Maciejewicz

Aleksandra Maciejewicz

rzecznika patentowa, prawniczka, współzałożycielka, kancelaria LAWMORE

Założycielka ONDARE legal/business hub. Doradza przedsiębiorcom, naukowcom i przedstawicielom przemysłów kreatywnych. Wykładowczyni i mentorka w programach akceleracyjnych oraz inkubatorach przedsiębiorczości. Autorka wielu publikacji (m.in. poradnika na temat sztucznej inteligencji – WydAIniej oraz pierwszego polskiego e booka o prawnych aspektach generatywnego AI). Zawodowo specjalizuje się w prawie nowych technologii, w szczególności w healthtech i computer sciences. Psycholożka in spe.

Marek Noster

Marek Noster

dyrektor Departamentu rozwoju i szkoleń, PKO Bank Polski

Dominika Pikul

Dominika Pikul

Managing Director, Brain Architects

Konsultantka, trenerka i badaczka specjalizująca się w zastosowaniu neuronauki w biznesie, metodach i narzędziach opartach na wiedzy o mózgu i ich zastosowaniu w przywództwie, produktywności i samorozwoju. Specjalistka w zakresie neuroróżnorodności i budowania miejsca pracy przyjaznego mózgowi. W Brain Architects odpowiada za tworzenie narzędzi diagnostycznych do badania poziomu neuroróżnorodności w organizacjach, powadzenie sesji edukacyjno-warsztatowych dla kadry zarządzającej i managerskiej oraz doradztwo w zakresie procesów przyjaznych dla osób neuroatypowych (audyt, rekrutacja, rozwój i zarządzenie talentem). Wspieranie potencjału ludzkiego umysłu przy użyciu rzetelnej wiedzy jest w centrum jej codziennych działań. Ponad 15 lat doświadczenia w pracy dla korporacji w Polsce i Wielkiej Brytanii daje jej unikalny wgląd w kulturę organizacyjną oraz potrzeby swoich klientów. Absolwentka Neuronauki i Psychologii Zdrowia Psychicznego (King’s College London), aktywna członkini Applied Neuroscience Association (ANA). Jej zainteresowania naukowe i obecna praca badawcza koncentrują się na neurobiologii zespołu nadbopudliwości ruchowej z deficytem uwagi (ADHD).

Wioleta Pogan

Wioleta Pogan

kierowniczka ds. szkoleń serwisu i części, Volkswagen Group Polska

Od 10 lat z pasją i zaangażowaniem organizuje, projektuje oraz realizuje szkolenia produktowe i biznesowe dla największej grupy automotive w Polsce. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem nowoczesnych metod kształcenia, dzięki czemu oferowane szkolenia są odpowiedzią na nieustannie zmieniające się potrzeby rynku, a ich treści w pełni dostosowane są do oczekiwań dorosłych uczestników. Projektuje szkolenia, które uwzględniają różnorodność stylów uczenia się, doświadczenie zawodowe oraz praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Przy realizacji szkoleń wykorzystuje nowoczesne formy i narzędzia kształcenia takie jak dedykowane aplikacje, screencasty, podcasty czy seriale, dzięki czemu szkolenia są nie tylko efektywne, ale również angażujące i motywujące do dalszego rozwoju. Współtwórczyni innowacyjnej platformy i aplikacji szkoleniowej LMS, które zrewolucjonizowały sposób realizacji szkoleń i samokształcenia. Nowoczesne narzędzia cyfrowe i UX projektuje z myślą o wartości dla użytkowników oraz biznesu. Umożliwiają one realizację szkoleń, grywalizację, odsłuchiwanie podcastów czy oglądanie branżowych seriali i publikacji. Zaprojektowana aplikacja ta jest doskonałym przykładem nowoczesnego podejścia do edukacji, łącząc w sobie różnorodne formy przekazu wiedzy.

Joanna Pszczółkowska

Joanna Pszczółkowska

Regional Head Talent Operations Germany|NL|Turkey, Foundever

Marta Remiszewska-Chudy

Marta Remiszewska-Chudy

Senior Director Global Talent Management, McCormick

Marta Remiszewska-Chudy jest doświadczoną liderką i ekspertką w obszarze zarządzania talentami. Doświadczenie i wiedzę zdobywała w takich organizacjach jak Danone, British American Tobacco, czy obecnie McCormick. Aktualnie zarządza obszarem Talent Management w McCormick & Company (branża FMCG, w Polsce właściciel marki Kamis). Odpowiada za globalną strategię zarządzania talentami, współpracuje z liderami w tworzeniu organizacji różnorodnej i dającej swoim pracownikom równe szanse na rozwój i odnoszenie sukcesów, niezależnie od ich pochodzenia, płci czy indywidualnych charakterystyk. Jest doświadczoną trenerką, facylitatorką, pasjonatką rozwoju osobistego oraz wspierania różnorodności w organizacjach. Wspiera liderów i HR’owe talenty w procesach coachingowych i mentoringowych.

Askaniusz Sawicki

Askaniusz Sawicki

People Services & HR Transformation EMEA Director, Ricoh Business Services Polska

Jest dyrektorem ds. People Services&HR Transformation w regionie EMEA w firmie RICOH, gdzie odpowiada za strategię, procesy i agendę HR dla Europejskich Centrów Usług Wspólnych RICOH w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Hiszpanii oraz kieruje transformacją HR w regionie EMEA. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w branżach telekomunikacyjnej, FMCG i usług cyfrowych. Askaniusz jest doświadczonym liderem HR, cenionym za strategiczne i operacyjne podejście, silne wyczucie biznesowe oraz doskonałe umiejętności doradcze i komunikacyjne. W swej karierze zawodowej pełnił kluczowe role w firmach takich jak Orange, T-Mobile i Coca-Cola HBC, zdobywając bogate doświadczenie w obszarach takich jak rozwój i szkolenia, procesy HR, kultura organizacyjna, zarządzanie zmianą oraz rozwój przywództwa. Jako doświadczony coach, mentor i mówca, Askaniusz od ponad sześciu lat z sukcesem kontynuuje swoją karierę i prowadzi strategiczne projekty i inicjatywy HR w Ricoh. Prywatnie lubi podróżować z rodziną i swoimi Jack Russell Terrierami, odkrywać smaki i zapachy różnych kuchni, spędzać czas na łonie natury oraz relaksować się przy dobrych książkach i filmach.

Karolina Stawarz

Karolina Stawarz

Learning & Development Program Manager, Point72

Z ogromną pasją do rozwoju osobistego i zawodowego, Karolina Stawarz wykorzystuje swoje umiejętności prezentacyjne, umiejętności prowadzenia szkoleń i komunikacji, aby tworzyć i wdrażać inicjatywy związane z ludźmi i kulturą organizacyjną, które przyczyniają się do wzrostu wydajności i rozwoju biznesu. Potrafi patrzeć zarówno na szeroką perspektywę, jak i zagłębiać się w detale liczbowe, KPI oraz strategie oparte na danych. Posiada solidne doświadczenie w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu zarządzania talentami - od planowania, analizy i wglądów, po definiowanie lokalnych/ funkcjonalnych planów, strategii, realizacji i monitoringu. Karolina Stawarz z dumą wspiera różnorodność i integrację jako katalizator pozytywnych zmian. Przed dołączeniem do Point72, przez prawie dwa lata kierowała działem Rozwoju i Edukacji w Universal-Investment, gdzie prowadziła agendę ludzi i kultury, wspierając firmy w okresach transformacji i zmian. Wcześniej, przez ponad 11 lat w Citi, jako Learning & Development Manager i Vice President, była odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii L&D, które odzwierciedlały cele i potrzeby biznesu. Karolina Stawarz posiada certyfikaty Meritum Certified Coach, Certified Facilitator oraz Certified Trainer z Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest również aktywnym agentem zmian w obszarze różnorodności i inkluzji, współprowadząc sieć Women Network, tworząc programy przyspieszające różnorodność, oraz uczestnicząc jako coach i mentor w programach rozwojowych dla kobiet. Ukończyła studia magisterskie z socjologii, specjalizując się w tematyce edukacji dorosłych, oraz studia podyplomowe z zarzadzania talentami i rozwojem w organizacji.

Natalia Trzebniak

Natalia Trzebniak

EMEA HR Business Partner, Ricoh Business Services Polska

HR Business Partnerka w RICOH, gdzie wykorzystuje swoje bogate doświadczenie do realizacji strategicznych inicjatyw HR w regionie EMEA. Świetnie radzi sobie z zarządzaniem programami HR, z dużym naciskiem na rozwój ludzi, zaangażowanie pracowników i zarządzanie wydajnością. Natalia jest również członkinią Rady Doradczej Diversity Equity&Inclusion RICOH Europe, zaangażowaną w tworzenie inkluzywnego miejsca pracy. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w ERGO Hestii, początkowo w obsłudze klienta i sprzedaży, następnie projektując i prowadząc programy szkoleniowe z zakresu produktów i sprzedaży. Jako HR Business Partnerka wspierała menedżerów w podejmowaniu decyzji związanych z HR, zarządzała różnorodnymi procesami rekrutacyjnymi oraz koordynowała coroczne badania satysfakcji pracowników. Zainspirowana udziałem w międzynarodowym programie Mission Gender Equity, stawia sobie i innym wyzwanie: „Upewnij się, że wspinasz się na właściwą górę.”

Bartłomiej Wrzosek

Bartłomiej Wrzosek

dyrektor zarządzający, Develor Polska

Bartek jest pasjonatem nowoczesnych metod L&D, twórcą angażującego kontentu szkoleniowego, gier i symulacji oraz kreatorem doświadczeń uczestników w kompleksowych procesach rozwojowych. Jest absolwentem Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej oraz podyplomowych studiów trenerskich na Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Od ponad 20 lat związany z branżą Learning & Development, a od 10 tworzy sukces marki Develor na rynku polskim. Wolny czas najchętniej spędza na grach i rywalizacji od szachów po tenisa i koszykówkę. Za swoją szkoleniową dewizę Bartek uznaje „Wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej”, dlatego też stara się przekładać skomplikowane koncepcje i modele na proste i zrozumiałe dla uczestników szkoleń narzędzia, które jednak nie tracą nic ze swojej pierwotnej siły.

Monika Zamojska

Monika Zamojska

Head of Learning & People Development, Volkswagen Group Polska

Innowacyjna dyrektorka Grupowego Działu ds. Szkoleń i Rozwoju skupiona na rozwoju biznesu i ludzi poprzez budowanie kompetencji i zaangażowania. Odpowiada za rozwój personelu sieci dealerskiej marek Volkswagen Group Polska (Volkswagen, SEAT, Cupra, Audi, Skoda, Volkswagen Samochody Dostawcze). Zarządza kompetencjami ponad 15.000 osób korzystając z nowoczesnych metod nauczania takich, jak: aplikacje szkoleniowe, wirtualne samochody, technologie AR/VR, gry, a także podcasty i seriale edukacyjne, jednocześnie zapewniając pracownikom spersonalizowane ścieżki rozwojowe dzięki własnemu, szytemu na miarę systemowi LCMS. Stawia na różnorodność, która sprzyja rozwiązywaniu problemów, kreatywnemu myśleniu i pozytywnemu ROI z działań rozwojowych.

Paweł Zieliński

Paweł Zieliński

Learning & Development Manager, LG Energy Solution Wrocław

Manager od 10 lat związany z obszarem Learning and Development. Psycholog biznesu. Specjalizuje się w kompleksowym podejściu do rozwoju pracowników tworząc projekty będące odpowiedzią na aktualne i przyszłe potrzeby. Jako trener pracuje z liderami, wspierając ich w rozwoju kompetencji z zakresu zarządzania. Współpracuje również z Uniwersytetem Ekonomiczny we Wrocławiu w ramach programów mentoringowych.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Project Manager

48538639961

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

L&D Strategies

Wstęp bezpłatny

L&D Strategies

Wstęp bezpłatny

L&D Strategies

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

L&D Strategies

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa